Sikerült összekaparnom 100 millát...Készítettem egy táblázatot a műholdakról, bennük a legjobb eladási és vételi szorzókkal. Tulajdonképpen 7 anyagcsoport ismétlődik, ami zöldben van és érdemes figyelni. Ahhoz kellett rendszerezni, hogy átlássam az eddig általam látogatott 25 műholdak keresletét-kínálatát...Kicsit macerás volt megcsinálni, de mostmár megoldódott a unit pénzkeresésem....
Odahívni a menüből elvileg nem tudod, mert bug-os. Szállj le a fregattra az egyikkel, majd ugorj át egy másik rendszerbe. ott már elvileg rajta lesz minden hajód.
Van jelentősége, bónuszt kapsz rá. Ha jó a párosítás, akkor az inventoryban vastag szines keretet láthatsz az összetartozó tech-ek körül. Viszont egy főrendszerhez maximum 3 alrendszer/upgrade köthető, a többi már nem ad rá búnuszt.
Más: Az Abyss update óta eltűnt az összes Storage konténerem a fregattról, egyszerűen köddé váltak. Természetesen tartalmaikkal együtt. Másnál is ez van?
....hát én is így érzékeltem...hmmm...Annak van jelentősége, hogy az azonos típusúak egymás mellett legyenek?...Attól, hogy nincsenek egymás mellett érdemes betenni őket?....Ne, tudom miért nem lehet átpakolgatni őket?
Csak rakományt lehet átpakolni - azzal tudod megúszni jobban a költözést, hogy átpakolás előtt lebontasz minden mozdíthatatlan alkatrészt, és a visszakapott alapanyagok segítenek az új hajóban újra legyártani a cuccokat.
Nekem egyébként jól fut most, de a felbontást levettem 1680x1050-re, mert FHD-ben valamiért kétszer annyi ideig tölt a játék. Nagyobb textúrákat tölt be, vagy nem tudom, de jelentős a különbség.
Mivel tudom megnézni game közben, hogy melyik magot milyen szinten használja? Nem szoktam ezt nézegetni. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.11.14. 12:20:55
Igen szükség miatt a videókártyát cseréltem előbb le, majd meglesz mellé a Ryzen 5 is. De attól még nem panaszkodom mert GTA5 és Rise of TR féle játékok mennek FHD high -ben 40-50 FPS-el, csak ezt nem tudtom beállítani úgy hogy ne 15-25 FPS-t kapjak.
Az msi benchmark szerint nem használja erősen az Fx 6300-mat 80 % felett csak ritkán van. Viszont alacsony az órajele, így az lehet oka. A látótáv csökkentésével viszont nőt az FPS, abból kiindulva csökkentetem hogy sokat dolgozik a textura betöltésén.
Az én FX6100-am egy gtx 950-et sem tudott kihajtani, a te kártyád ennél fényévekkel jobb. A procid 6 éves, és már a maga korában is gyengécskének számított. Az lesz a szűk keresztmetszet.
Arról van infód, hogy mennyire használja ki a program a CPU magokat? Tehát inkább a több C/T, vagy inkább a magasabb órajel fontos? Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.11.13. 16:50:36
Igen ezt tapasztaltam én is hiába csökkentetem a felbontást vagy más grafikai beállítást nem nőt az Fps :( Nem tudom hogy a proci cserén kívül mi lehet akkor még megoldás.
egyszóval nyugodtan hagyhatod magas grafikai beállitásokon a játékot, mert nem azért kevés az fps-ed, illetve nem valószínű hogy több lesz ha lejebb veszed, csak csunyább lesz a játék :)
igen, nyilván jó grafkártya se árt hozzá, de mindent generál algoritmusokból. pl ha leszállsz egy bolygóra, az legalább 6 egymásra épülő algoritmus réteg ami legenerálja, ahogy közeledsz a felszínéhez (lod = leved of detail). ahogy közeledsz a legenerált térképrészt újra felbontja és még részletesebben legenerálja, és ezt így megy amig le nem szállsz. nem véletlen hogy az egész játék alig 3-400 megabájt, a többi az mind csak textúrák, meg vagy 2 gigányi hangfájl. egy bolygó csak egy hosszú kódszámsor, amit "kibontanak" az algoritmusok attól függően mennyire részletesen kell megjeleníteni. ez a kódszám viszont mindig ugyanúgy bontódik ki, ezért lesz tökugyanolyan a bolygó ha újra le kell generálni később. a fentiek miatt a program és a programozók se tudják hogy mi van egyes bolygókon konkrétan, emiatt sokminden csak nagyon körülményesen valósítható meg. pl mikor sétálsz egy bolygón egy egész láthatatlan radarrendszert visz magával a karaktered aminek a segítségével megállapítja hogy egyáltalán barlangban vagy épületen belül vagy vízben vagy-e, és ennek segítségével állitja elő a hangokat. ha lerakott tárgyakat és egyéb dolgokat meg brutál szögfüggvényekkel jegyzi meg hol hol vannak ha később vissza akarsz térni hozzájuk. ezek elég processzorigényes dolgok. de pl ha megfigyeled miután leszálltál egy bolygóra és ott sétafikálsz akkor nem kell már új dolgokat generálnia és akkor gyors a program, viszont ha gyorsan repkedsz alacsonyan vagy száguldozol akkor megintcsak számol mint a barom hogy kigenerálja a környezeted.
Ez a survivor mód kissé bosszantó hogy ahogy az űrbe érek máris rám támadnak, meg fénysebesség ugrásból is kiszednek. Ez a Fps dolog sehogy sem jött össze, míg egy Gta 5, Rise of TR. is fut FHD very high felbontások mellet 30 Fps felett ez 15-30 közt van med.-en :(
Kicsit elakadtam....Egy Mind-arcot kéne vigyek Artemisnek. Azt mondja a bázisodon lévő teleportáló majd vissza vezet hozzá. Sajnos a lehetséges ugrási pontok közül egyike sem az...Lehet később adja?
Köszi de a felbontás levéve és v-sync már kikapcsolva taget fsx max, mégsem növekedet úgy mint más játék esetén :( ezért gondoltam itt van valami ami jobban befolyásolja.
Az Optionsban vannak az utolsó mentéseid...onnan lehet visszaállítani. Csináld a feladatokat, amiket ad jobb-alul. Lehet választani is az éppen adottak közül a LOG-ban...Kérni újakat az űrállomásokon lehet, ott tudod felvenni a jutalmakat is, amiket kapsz teljesítésükért.
1. Fejlesztést vásárolhatsz vendoroktól, és/vagy a Blueprint Analyserben is elérhetsz. Ha craftoltad, akkor pedig az exosuit invetoryba installálhatsz. 3. Felbontást! Ezen kívül kapcsold ki a V-Sync-et és a taget FPS-t tedd fel MAX-ra. De ha rákeresel gugliban, tele lesz egyéb tippekkel is.
Egyébként pedig érdemes többször menteni, hogy gond esetén vissza lehessen tölteni. Mondjuk hajóból ki/be, akkor ment egyet. Vagy leteszel egy save point bólyát és ott. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.11.10. 01:46:43
Nem sikerült megtalálnom, így újra gyűjtöttem. De köszi. Nem láttam semmilyen jelzést sem arra ahol volt a szakadék. Bár nem is tudom milyen ikonja van. 1.) Más hogy vagy hol tudom a jetpack-et fejleszteni hogy ne járjak így még egyszer? 2.) Ha a fegyvert fejlesztem még mindig lehet vele a talajt is "fúrni"? 3.) Mit érdemes visszavenni hogy növekedjen az Fps?
...arra esetleg figyelj, hogy ne legyen takarásban,,,,jártam úgy, ha távolabbról nézed..... esetleg több jelzés is van adott helyen...csak a felsőt látod....
Most sikerült meghalnom egy szakadék mélyén, mindenem eltűnt ami nálam volt. De nem találom a "tartályt" amiből felszedhetném a cuccomat. Most én vagyok vak esetleg van modja hogy visszaszerezhessem őket?
Dzsini köszi
Az alapjáték részévé vált, nincs hozzá semmi kiegészítés.
Azért még mindig van csiszolnivalo ezen a kid gyemánton. Pl. A bázisomon tökig ér a fü, a szantinel robot kutyák simán bejönnek...nem érzékelik a bázis falát. A kotyvasztóba (rafiner) kéne egy receptura...Hiányolok egy raktár, anyag összesitö kezelöt...mert már annyi a cucc ....azt sem tudom...mi hol van. A bolygók bejárását....meg lehetne oldani....az elején Minden sötétben van....Ahogy fedezed fel a környéket....úgy világosodik ki a terület...Apróságok...de az ördög a részletekben van.
Ha végigvitted a "tutorial részt", akkor lesz csak unlock és kapod meg a tervrajzot hozzá.
A problémám csak annyi, hogy az új-régi bázison az alapépületből eltűnt a teleportáló, azt lehet építeni valahogyan?...vagy megy a műholdról a buszozás?
Nem veszítesz el semmit...Közben rájöttem!... Kérni lehetett bázis építését a bolygón ahol vagyok...Jó kis hely, földi körülmények...csak néhány állatnak vagyok útban, de az őrzők is alapállásban vannak. Tehát megkerestem az építési helyet amit felajánlott....Ott megkérdezte újat akarsz építeni, vagy ide hozod a régidet?...Kis lepukkant már, felverte a gaz...remélem nem program hiba. Ettől szép ez a játék. Felfedezés, keresés, kutatás, fejlesztés. A repcsi irányítása ugyanolyan fostalicska, de hát ez nem egy szimulátor....Eddig szuper!
Nem találom a bázisomat...Azt olvastam, hogy most már lehet több is,...ami nagyon helyes. Tele voltak a széfek sok értékes cuccal...Azoknak annyi?...Lehet kezdeni mindent elölről?
Március óta most vettem elő a gamet...Hmmm... mit mondjak? Leesett az állam az első ránézésre! Le a kalappal a fejlesztők előtt! Mondtam én már az elején: - Jó munkához idő kell! - A végén még kialakul, mint púpos gyermek a prés alatt....
Valójában adta magát, már az eredeti ígéretek szerint is sokkal többet vártunk a víz alatti lehetőségektől. Tehát direkt nyúlásól szerintem nem nagyon lehet beszélni, gyakorlatilag párhuzamosan fejlesztették a két játékot. Viszont nagyon nagy piros pont a fejlesztőknek, hogy ebből az irtózatos buktából ilyen szinten képesek felállni és fejlesztik tovább a játékot gőzerővel. Mára már egészen élvezhető lett, ha nem lenne ennyire arcade, akkor sokkal ütősebb lenne, de még így is élvezetes és számos lehetőséget kínál. Ráadásul az új tartalmak tényleg komolyak és tartalmasak, nem csak ilyen alibi hülyeségek mint az Elite-nél. Pedig negyed akkora cég. Úgyhogy annak ellenére, hogy én is csalódtam bennük a megjelenéskor, ezt a bizalomvesztést kezdik visszaszerezni ezzel a lelkes hozzáállással amit azóta művelnek.
Beszarás hogy megint mennyire át/továbbalakították a játékot. :) Ez majd nyilván azt is fogja jelenteni hogy több lesz a szimplán water world. :) Szerk.: De a VR módot még mindig hiányolom... :( Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2018.10.30. 00:34:21
Má enélkül is nagyon jó a game, de ezzel most megint adnak neki egy löketet...Jó lett a trailer.
Volt Atlasnak ereje?:) Atlas csak egy AI volt, ami irányította a "valóságot" aka szimulációt, valamint a buta Gek-ek istenként tisztelték és keménykedtek a neve alatt a Vy'keen-el:)
Atlas gyakorlatilag csak rendező volt a szimulált világban, amiben ugye a Vy'keen nem hisz és a játékosnak sem feltétlenül kell hinnie, megvan a választás lehetősége. Aztán persze mikor eljutsz a galaxis közepéig, kiderül kinek volt igaza:) Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2018.10.24. 19:51:02
én is 1060-on kezdtem vele játszani, korábbi videókártyával nem volt élvezhető, de egy jó kártyával nagyon szép. viszont jó erős processzor kell neki különben néha kissé szaggat a sok generálás számolástól.
Igazándiból ez a mostani 3 open world űr játék közül a legjátszhatóbb, az Elite Dangerous már nem mai darab és ha jól tudom ki sem szállhatsz a gépből se bolygóra le ami így inkább fél open world. A Star Citizen meg nagyon szép, részlet gazdag, jól kidolgozott és remek hajók vannak benne de a legjobbak + fizetősek akár 100 ezer + is beleölhetsz. És még az is fejlesztés alatt van vagyis minden bolygó ugyan úgy üres. Plusz inkább harcra orientált.
Nincs. Kötve hiszem, hogy elkészül valaha, mivel az eredeti fordítókból csak az alapító maradt, aki már a NEXT előtti verziókat sem tudta befejezni, mert egyedül nagyon nagy munka. Erre jött a NEXT, tele új szüveggel, a régiekből meg kivettek egy csomót, szóval felfordult az egész, szerintem a korábbi munkák egy része is mehetett a levesbe emiatt. Ha rákeresel, megtalálod a weblapját, ott esetleg érdeklődhetsz de túl nagy reményeid ne legyenek. Szerintem ebből már nem lesz semmi..
Igen, ezt 6-án adták hírül. Úgy látom a levelek hangvételéből, hogy meglökte őket a NEXT sikere, még akkor is, ha azóta megint bezuhant az értékelése a Steam-en, bár ez főként a bug-oknak köszönhető, nem a tartalomnak.
Sajnos a base building hibákat nem javítja még ez sem. Egyébként sokat dobna a játékon, ha nem ilyen béna Lego szerű hajókkal lenne tele, ráadásul nem is figyelnek a tervezők és nincsenek átgondolva a hajóméretek sem. Pl. az "egzotikus" hajóknak néha akkora szárnyai vannak, melyek a capital shipben 2 emelettel a hangár felett is bemászik a szobákba, átmegy a falakon. Eléggé kiábrándító.
Köszönöm, közben rájöttem még az éjjel :-D
Most újabb problémám van. Mercenaries Guild-nek kéne csinálnom két küldetést. Megcsinálom, meg is kapom érte a fizetséget, de a plot nem megy tovább, továbbra is azt írja, hogy 0/2, vagyis mintha semmit nem csináltam volna. Ez bug lehet, vagy én bénázok el valamit?
Olyankor mi van, ha átléptem a portálon, és elvitt a p*csába a galaxis másik felébe? Hogyan jutok vissza az én kis szeretett rendszerembe?
Mondjuk én PC-n játszom, itt semmi gond nincs az Inventory-val. Értem a felháborodásodat, sokszor akadok ki én is fejlesztőkre különböző játékokban, amikor apró hülyeségekkel rontják a játékélményt. Ezzel együtt, a NEXT szerintem az eddigi legjobb húzásuk volt, minden hibájával együtt. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.08.30. 22:26:30
Ez a Hello Games: hiába hőbörögtek a játékosok a mostani patch bétája alatt, hogy az új inventory management nem jó, vagyis nem nem igazán fekszik nekik ez az új "drag and drop" módszer. Az előző módszerrel gyorsabban és könnyebben pakolgathatók a cuccok. (Duplán lenyomni az X-et végül is túl egyszerű volt?) Erre a mai napon kinyomták élesre, ki tudja hány hibával együtt. Remélem a konzol tulajok mára már eléggé bemérgelődtek, hogy visszatérítést követeljenek. Mostanában már azon is mérgelődök, hogy a Next előtti állapot sokkal jobb volt, és még tetszetősebb is. Tiszta gáz, amit ez a cég művel.