Egy kis házikon, ha a rendszeren belül szkennelsz egyet, néha lehet találni. Ajánlott felépíteni a hajóra az Economy scannert. Ezzel tudsz találni trade postokat. X menün belül a unitily-be.
Nem volt újraindítás. Meghaltam, éledés után odattrappoltam ahol ez történt és nem volt semmilyen sír. Háromszor haltam meg eddig, egyszer sem volt meg a hullám.
" Igazából könnyebb lett , de komplexebb" Nekem forditva jön le. Igazábol macerásabb lett, de egyszerübb. sorba állnak a frigtheren a 48as hajok amiket raktárnak használtam. most mindent lehet eladni roluk, ujratanulni és ujra gyüjteni. A trezorokban tipusonként volt minden csoportositva. Csak az ujboli rendrakás és készletcsere több napi szopás. Ennyi erövel akár házimunkát is végezhetek. 250 orát öltem bele és kezdhetem elöröl. Van egy atlasz pecs elötti 48as is amit azért tartottam mert a rajta lévö technologiák közül párat még mindig nem tudok gyártani erre törlik az egészet. Még az elsö sokkhatás alatt az anyjukat szidom. Eddig az ismert receptet akárhányszor megépithettem. most nem reagál az "e"-re hiába jelzi(ujratelepités is volt), hogy van megépithetö cucc. megvehetem és berakhatom ujra és ujra.
Az most komoly, hogy ha meghalok akkor a hullám eltűnik a nagy semmibe és nem tudom kilootolni? :D
Nos, sok dologban igazad van, de a hype train az leginkább a Sonynak köszönhető (nem a játékostársadalom hibája) illetve a kis szakállasnak akit hiába próbálunk meg mentegetni, MASSZIVAN asszisztált ehhez (és nem láttam hogy az interjúk alatt pisztolt tartottak volna a fejéhez, arról se olvastam hogy a Sony elraboltaa barátnőjét és azzal fenyegette hogy kivégzi ha nem hazudja azt amit mondanak neki). Mentségére legyen szólva, hogy nem szaladt el a pénzzel és becsülettel próbálja helyrehozni, de a sírját ott maga ásta meg amiből azért úgy néz ki sikerül kimásznia (megbolondította a siker és a pénz na :) )...
A másik, hogy a subnauticára azt mondani hogy nincs sztorija meg konkrét cél.... ejnye na! Utoljára szerkesztette: lammaer, 2018.07.29. 10:13:04
X4-el 3-4 év múlva játszunk, mert a trend alapján kb 2 év kell a megjelenés után, mire használható játék lesz belőle:)
Rebirth-el gyakorlatilag nem is játszottam, elvesztettek a megjelenéskor azzal a szarhalommal amit a kezembe adtak. Azóta meg nem volt gyomrom hozzányúlni. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2018.07.27. 23:40:08
Sajnos a 7 days to die-hoz nem volt szerencsém, így nem tudok véleményt alkotni. Valójában a műfajon belül most az Egosoft X4-et várom nagyon, adiig elleszek ezzel az NMS-el és a Fallout 4-el még. Elite-re majd kb. 2 év múlva tervezek visszanézni, amilyen tempóban halad a "fejlesztés". Meguntam szimplán. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.07.27. 21:55:08
Ez ilyen hozzászólást kerestem :) Nekem tetszik az elite, csak meguntam már a grindelést, meg mindenféle hajót összekalapáltam, nincs már cél. A 7 days to die-ba is nagyon sokat tettem, az nagyon tetszett. Van összehasonlítási alapod a 7 days to die-al? Ha igen, ahhoz képest milyen?
Nagy része igen, mivel a nyersanyagok és szinte minden teljesen átalakult. Igazából könnyebb lett , de komplexebb. Hamarabb tudsz elérni dolgokat ami annyira nem baj szerintem.
A freighteren volt rengeteg növény telepitve pénztermelés céllal, le volt rakva az összes páncélszekrény, tele nyersanyagokkal, cuccokkal. A patchnél minden eltünt, megváltozott a freighteren az alakitható, beépithető terület, és nem találtam olyan terminált, ahonnét ki tudnám venni ezeket a felszedett tárgyakat. Minden elveszett amit hosszú hónapok alatt összegyüjtőgettem?
Jólvan. Kíváncsi leszek, hogy mennyire tetszik. Majd csinálok még videót mert haladtam azóta vagy 20 órát a játékba.
A Kotaku is csinált egy rövidke before / after videót. Bár én az előző kinézettel is elvoltam, ez a külső nézet nekem sokkal jobban bejön. A játékot még nem raktam vissza, de hétvégén szerintem újra ránézek.
Első látásra tőlem a Next update.
Sok dolog együttese jött itt össze szerencsétlenül, az általad leírtak mellé még az is társult, hogy beindult egy hihetetlen hype train, ami általában nem szokott jól elsülni. Főleg, mert a scifi rajongók ugye közismerten egyrészt rettentő fanatikusok, másrészt elképesztő fantáziával bírnak. A hype miatt ez a fantáziálás is olyan méreteket öltött, aminek nincs az a fejlesztő, aki megfelelhetett volna. A megjelenéskor is mondtam, hogy a játék semmivel nem rosszabb, mint az egyébként brutálisan sikeres Subnautica, gyakorlatilag ugyanaz a játékmenet, nincs konkrét cél, csak felfedezel, grindelsz jobb cuccokért stb. és mégis, mivel ott nem volt hype, csak szép csendben EA-ban dolgozgattak, senki nem látott bel ennél többet, helyén kezelte a közösség a játékot és nem is volt semmi gond vele. Ellentétben az NMS-el, ahol már százezrek jártak a fellegekben, képzeletben...Na mindegy, azt mindenesetre jó látni, hogy nem adták fel!
A Hello Games gyakorlatilag a Criterion games (Burnout Paradise, stb) magja. Sean alapította és ha rajta múlt volna a játék nem jelent volna meg 2017-ig. Viszont a közösségi támogatás helyett a Sony-t választották befektetőnek. Itt fordult fel minden, emiatt kellett Sean-nak hazudoznia. Illetve alapvetően nem hazudott, mert a 90%-ban megvolt amit mondott, csak nem volt idejük rá hogy rendesen befejezzék, ezért kivették és tették vissza később / írták újra. Sean is mondta több interjúban, hogy ő csak egy programozó és cégvezető, nem szeret és nem is igazán akar interjúkat adni. Ahogy a Blizzard sem mond senkinek semmit amíg kész nincs valami. Csak a pénzéhes Sony rájuk térdelt.
Egyébként máig 20 fő alatt vannak. Ezért tehetik meg azt, hogy a '16-os eladások összegéből máig finanszírozzák a fejlesztést.
Lassan 20 éves szállóige, "ha nincs Sony, akkor nincs baj" - (Star Wars Galaxies community) :) Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2018.07.25. 21:18:15
Tegnap este megnéztem. Ahogy az oldaluk is írja, még ez sem a teljes változat. Felhők még javulnak, illetve a tesselation is később kerül bele. Hiányolom a víz fénytörését is. Elég béna még mindig, hogy átlátszó, mint az üveg, bár azért így is lényegesen jobban néz már ki. A bolygó felszínek még mindig máshogy néznek ki föntről, mint, mikor már leszálltál, pedig azt írták, ez javítva lett. A gyűrűs bolygóknál fura anomália, hogy a gyűrű beleér az atmoszférába, ahogy elkanyarodik a bolygó mögé. Egyelőre csak ezeket a grafikai észrevételeket tettem.
Szubjektív, hogy megéri-e. Aki komoly szimulációra vágyik, az csalódni fog. Minden tekintetben az arcade vonalat erősíti, ami persze nem baj, ha valakit ez nem zavar. A beletehető játékóra mennyiség alapján szerintem megéri a 25ojrót, nekem az alapjátékba is belement 60-70 órám anélkül, hogy még untam volna. Ez ma simán megvan 100 óra az építkezéssel és egyebekkel együtt. De ez is grindfest, mint az Elite. Cserébe sokkal több tartalommal, sokkal "gyerekesebb" kivitelezéssel.
Nem szoktam ilyet mondani, de talán legjobban akkor jársz, ha kipróbálsz előbb egy virágboltit, és ha pár óra után még bejön, akkor megveszed. Persze nem teljes áron, annyit azért nem ér. Szerintem legalább is...
Valamikorra feltöltök egy videót belőle. Szerintem nagyon jó lett ez az update. Most le van árazva. Mindenkinek ajánlom!
Annyiért megéri. Ha bizonytalan vagy nézz live-ot a next updateről. Nekem eddig is megérte. Persze mindenkinek más a szempont egy játéknál. Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2018.07.24. 19:29:08
A videón is látszik, hogy "öregedett" pár évet az események miatt. Az is világos volt már annak idején is, hogy naiv a srác, de rendkívül lelkes és végtelenül profi szakember. De nem marketinges, nem alkalmas közszereplésre és szóvivőnek sem. Ahogy egyébként game designernek sem igazán. Az NMS technológiai szempontból kiemelkedő, főleg annak ismeretében, hogy hányan csinálták. Azonban a játékmenet nem volt/nincs igazán átgondolva, az egész játékról az jön le mai napig, hogy nincs kitalálva, mi is akar ez lenni. Szimulátornak kevés, arcade játéknak sok...survival-nak nem elég izgalmas és nincs elég kihívás. Most a pacth-ekkel már sokat javult a dolog, de még mindig érződik az alapkoncepció hiánya. Sajnos nincsen a játéknak hangulata, nem érzem magaménak a világot -még annyira sem, mint pl. az Elite egyébként töküres világát, mert ott legalább a profi kivitelezés és a szimulátor jelleg miatt jobban beleélhető még akkor is, ha tartalmat tekintve rendkívül gyér-. Szóval Murray egy tehetséges és ambíciózus fiatal programozó, akinek ez túl nagy falat volt. Nem tudom, most hogyan néz ki a Hello Games stábja, de ha volt egy kis esze, akkor a kommunikációhoz és a játéktervezéshez alkalmazott olyanokat, akik ehhez értenek, akik ebben jók. Neki pedig maradania kéne a cégvezetésnél és a technológiai fejlesztéseknél. Így egy esetleges NMS2 már valóban nagyon ütős lehetne.
Azért durva, hogy emberek bombatámadással és halálos fenyegetéssel zaklatnak fejlesztőket egy sz*ros játék miatt. Ennyire sok primitív marha között kell élnünk. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.07.24. 14:04:43
Van még egy-két kiszivárgott videó. Látni már nagyobb állatokat is meg egész pofás a táj. De holnap majd kiderül. Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2018.07.23. 15:35:23
Hát most főként a multira mentek rá.Nem lesz korlátozás, hogy meddig mehetnek el a playerek egymástól. Elvileg 4 fős lesz a multi és bárhova elmehetnek egymástól bármennyire távol. Plusz bárhol lehet építkezni. Nem lesz építkezés korlátozás. Javítanak kicsit a grafon és a pályageneráláson finomítottak. Meg hetente jön tartalom hozzá. Eventek, questek ilyesmik.
Ez igaz, de ettől még nem lesz hosszabb távon érdekes, nem viszi előre a játékmenetet. Nem rossz, hogy van ilyen, csak ez sajnos önmagában nem teszi jobbá a játékot. Remélem azért érdemi tartalom is jön, mert a trailer nem lett valami jó, abból sokminden nem derül ki.
Ebbe van külső nézet és bármilyen játékba ahol kívülről is láthatod az emberedet ott jól jön szerintem az, hogy változtatható a kinézete. Elite-be csak az a fura külső nézet van. Ráadásul ott mindig székhez vagy kötve.
Igen, csak ez a karakterkészítősdi mindig rövid öröm. Szórakozol vele 10percig, talán egy óráig, és kb. soha többet nem veszed elő. Kozmetikai cucc, nem sok konkrét értelme van. Elite-be is behozták nagy hangon, aztán pont ez lett a vége, nagyjából azon kívül, hogy video készítéshez jól jön, tkp. semmire se használható.
Kiszivárgott. 6:00-tól azért a testreszabás elég fasza. Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2018.07.22. 08:41:40
Más űrhajós játékba amibe le is lehet szállni bolygókra meg csinálhatnának tartalmat. Ja, hogy Elite-be fölösleges leszállni mert már hányingerem van az üres holdaktól. Star citizen meg na. Jó lesz 20 év múlva. Szóval szerintem még mindig ez a játék az amibe elég sok mindent lehet csinálni. Persze ez személyes véleményem.
És mindent ugyanúgy fogok találni ahogy utoljára volt? Nofene
Hát, ha megoldják vhogy a perzisztenciát benne (ha egy bolygót felfedezel akkor később visszamehetsz oda és ha oda épitettél vmit az sanszosan ott is lesz) akkor lassan érdemes lesz lewarezolni :)
Üdv az NMS valóságában! :-D Pont az ilyen apró hülyeségek tudják lerontani az élményt, mint pl. a bolygó térkép hiánya (nem mintha a galaxis térkép könnyen használható lenne, de legalább az van).
A bolygókon és rendszereken belül a beacon már viszonylag egyszerűvé teszi a navigációt, illetve a korábban már meglátogatott és megjelölt pontok "visszakeresését". Rendszerek közötti navigációra a Pilgrim is használható.
Nagyon jó eddig, de, hogyan lehet a már meglátogatott helyeket megkeresni egy naprendszerben, vagy egy bolygón? Konkrétan azt sem tudom hogy van-e bolygótérkép, én csak galaxis map-ot találtam. Lenne egy hely, amit újra meg szeretnék látogatni, csak azt nem tudom melyik bolygón és hol... :) Van erre valami mód? Térkép, egyéb?
Mikó gyün ez a coop fene?? Utoljára szerkesztette: Stief, 2018.05.18. 15:41:43
állítólag érkezik a tényleges mutli dlc
"505 Games - 15 perce No Man’s Sky will launch on #XboxOne at retail on Tuesday, July 24 in NA, and Friday, July 27 in EU. This launch will bring a full multiplayer experience for the first time to a limitless procedural universe!"
Köszi! :) Megpróbálok haladni benne ( egyszer újra kellett kezdenem és most az "elején" vagyok nagyon), de sok minden vár még bemutatásra. Aztán lesz ismét videó! :)