Számomra egyelőre csalódás. Ordít róla az indie feeling, az ára viszont nem ezt tükrözi. Ami pozitívum, hogy úgy néz ki nem minden bolygó van tele élettel, vannak kopárabb sziklásabb helyek is.
Nézd, nem mindenkinek ezt jelenti a játék fogalma. Milliók játszanak pl. Euro Truck szimulátorral, pedig abban aztán tényleg nem sok érdekes van, hogy elmenj egy kamionnal A-ból, B-be (én ennek ellenére szoktam vele játszani és élvezem!). Ugyanez Train szimulátorok esetén, de lehetne sorolni.
Rengeteg játék van ami nem arról szól, hogy legyőzz valaki mást! Hála az égnek, mert én pl. attól kapok agybajt... Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2016.08.08. 20:32:55
Most néztem megint egy streamet de úgy játszik a srác mint ha hónapok óta ezzel játszana, tudja milyen anyag mire való mit hova kell tenni, mit hogy fejlesszen stb...
és igen amit leírtál ez pedig a fő kérdés....mivel nincs interaktivitás más playerekkel az egésznek semmi értelme! vagy megmutatom a szomszéd srácnak? vagy itt mutogatunk egymásnak screenshotokat? számomra ez a játék egy rejtély ilyen téren.....ha nincs verseny mi késztet arra,hogy leüljek elé játszani? hol lesz az izgalom? vagy hogy amit bányászok,fejlesztek azt más megpróbálja elvenni és nekem megkell védenem stb.
Én a mai napig nem értem, hogy a játékban mi által leszek jobb mint a többi játékos? több bolygót kell felfedeznem vagy karakterem fejleszteni vagy mit? mi visz előre abban, hogy játszanom kell mert...
És egy bolygó felszínén minden ugyan úgy néz ki vagy ha más részen szállok le az is más? Utoljára szerkesztette: DonPedro22, 2016.08.08. 18:58:12
megnézegettem,de úgy igazából nem történik semmi :S céltalanul mész a galaxisban ,lősz,bányászol ,javítasz...változatosak a bolygók kinézetre,de olyan semmilyen :(
Az alapja ideális lenne valóban, de a NMS alapvetően arcade játék, legalább is, egyelőre. Tehát nem várható pl. küldetésrendszer, vagy story, vagy RPG elemek sem. Jelenleg inkább egyfajta space sandbox survival game. Elvileg terveznek bele építési lehetőséget is később, legalább is, ezt írják a patch note-ban, ami nagy mértékben megdobná a játszhatóságot. Modolási lehetőségről magam részéről egyelőre nem tudok, de nem ártana bele mert szinte biztos, hogy ezt a játékot szanaszét modolná a közösség, ami csak jót tenne neki, mert a potenciál hatalmas benne. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2016.08.08. 14:28:06
Szóval akkor a játék generál végtelen bolygót (amiket tetszés szerint elnevezhetünk), teljesen bejárható felszínnel, mindenféle generált kinézetű állattal és növényzettel lehet találkozni.
Remélem ezt a technológiát más sci-fi játékokra is átültetik. Pl. ideális egy Star Trek játékhoz, vagy akár a Csillagkapu játékhoz.
A játékok nagyrésze még több pénzt emészt fel akkor a te látásod szerint :P Más játékokra rá se nézz inkább, hogy mennyi időt lehet beleőlni xD Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2016.08.07. 16:33:55
60-120 óra játékidőt bőven adhat a játék, a felfedezés, feelgood repkedés, lövöldözés, fejlesztés, középpontba való eljutás. Mindent meg lehet unni. 60-120 óra játékidő pedig pont elég egy játékból szerintem. Aki rákattan az meg úgyis beleöl ezer órákat, mint tudjuk/látjuk más játékok esetében:)
Tehát, ha nyújt nekem a játék 40-50 óra élvezetes mókát, már megérte megvenni. Aztán úgyis jön az utolsó negyedév, mikor dobálják ki a nagy címeket.
kérdés mivel nem lesz küldetések a játékba mi értelme lesz a űrcsatáknak? mert nem hinném hogy lesz frakciók vagy ilyesmi értem jó kilönni a másik űrhajót de minek is ?annyi kérdés merül fel ezzel a játékkal mert ha annyi lesz a játék hogy bolygóról bolygóra repkedve farmold a alapanyagokat meg fedezd fel az ismétlődő tornyokat stb hamar megunják az emberek
Belenéztem pár videóba, de nem derült ki sokminden a valós tartalommennyiségről, hogy mennyire is lesz változatos az egész élmény stb. Nyilván amit látok az tetszik, ezért is érdekel a játék, de az eddigi gameplay-ek alapján még nem tudtam eldönteni.
Miért mi alapján ítélsz? Amit látsz vagy amit olvasol/hallasz? Igazából jó pár játéknál bebizonyosodott nálam, hogy az olvasottak alapján nem jó döntenem. Mert mivel minden ember más felfogással rendelkezik meg más élmények stb. ezért nem lehet tudni hogy neki szól-e a játék vagy sem. Legalábbis nálam sokszor volt olyan, hogy olyan game jobban bejött amit annyira nem hypoltak vagy nem jöttek róla túl jó értékelések mint mondjuk egy Overwatch. Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2016.08.05. 12:21:11
Pontosan. Nálam is nagyon várós a cucc, de mivel tényleg nagyon keveset lehet tudni a tényleges játékmenetről, és lehetőségekről, szerintem ezt túl nagy rizikó előrendelni, pláne előre megvenni. Amúgy is nagyon ritkán szoktam ilyet tenni, day one purchase is csak nagy kedvenceknél fordul elő, itt föl se merül.
Az első értékelések után, meg pár tényleges userek általi in game videó megtekintése után ha pozitív a mérleg, akkor zuhogó nyállal rohanok megvenni, de ez így tényleg lutri pillanatnyilag
Mondasz valamit, de a kettő szvsz nem zárja ki egymást. Ha nem kapható dobozosan (és sajnos ez a tendencia, mert még a dobozos verziók egy része is már csak kódot tartalmaz sajnos), akkor marad a digital edition. Persze én is visszasírom a régi időket, amikor egy szimpla megjelenés adott annyit alapból, mint ma egy méregdrága Collector's Edition. Nekem is porosodik a polcomon vagy 80db régi cím, melyeknek lexikonnyi kézikönyve volt (pl. Jane's F15 a maga 400 oldalas manual-jával).
Már bocs, de ez nem az ő hibája hanem a fejlesztő/kiadóé! A játékról szinte semmit nem lehetett tudni, jelenleg is zsákbamacska. Jobb helyeken megjelenés előtt már szinte mindent tudni egy játékról (nyilván nem a sztorit spoilerezni, de minden tudhatót közzé szoktak tenni). A Hello Games viszont úgy árulja 60ojróért, hogy azt sem tudjuk, mire adunk pénzt. Innentől nekem teljesen mindegy, hogy megjelenés előtt 1 héttel, vagy utána egy héttel látok review-okat, mivel zsákbamacskát előre nem fogok venni. Semmi köcsögség nincs ebben, már csak azért sem, mert a játékot lehetetlen komolyan spoilerezni, mivel nincs benne sztori. Maximum azt látjuk előre, hogy hol száll le, milyen anyagok gyűjthetők (de abból sem mindet látni, esetleg néhány fejlesztést). Ennyit a legtöbb játékról tuduni lehet a megjelenés előtt...
Megvettem PS-re a cuccot. Kiváncsian várom. A köcsög cuccait direkt nem néztem, aki olyan drágán vette. Gondolom kaszál vele, hogy mindenki őt nézi (majdnem azt írtam, hogy minden hülye). Én kerülöm a spoilert, ezért ide sem nézek be, míg el nem merültem a játékban. Jó szórakozást nektek is!
Engem csak a 60 eurós vételár rettent el... egy CE-ért adnék ennyit, de egy steam kódért nem nagyon...
Ennek alapján kicsit talán sok lesz az élettel teli világ, legalább is, ahova a gyerek ebben a videóban elrepül, ott szinte mindenhol van valami élet. (Spoileres video, csak óvatosan)
+1 Pontosan így érzek én is. Építéshez ez egy marha jó alap lenne, és ha lesz benne ilyen feature, akkor nekem élből több száz, ha nem ezer óra a cucc...
Pont akkor kezdődik a szabim mikor megjelenik a játék... hmmmm...
hát rohadjak meg nekem tetszik,ha nem fordul monotonitásba és nem full bugos látok benne jövőt...főleg egy építkezős dlc keretein belül esetleg. még várunk persze a vétellel , több kell egy ember véleményénél.
arrol ugye fingod sincs, hogy egy reddit postot forditottak le? attol az embertol aki valoszinuleg ebben a pillanatban is jatszik vele es megosztotta az o sajat velemenyet.
"Annyi slotunk van, amennyit a fejlesztésekkel elérhetünk az űrruhán, ami kevés" Csak azt elfelejtették írni, hogy az űrhajóba teleportálhatóak a cuccaid. :D
"A játék végcélja, azaz a galaxis közepe 25-30 óra alatt elérhető az ígért 40-100 óra helyett" Szerintem senki sem ezért veszi meg a játékot. :D
A többi amit ír az meg nagyon pozitív, kivéve a bugokat. De melyik játék nem bugos? :D
Single player. De az is igaz amit írsz. :D Csak elvileg nem tudjátok könnyen megtalálni egymást, ebben nem fog segíteni a játék. Ha egy másik játékossal vagy egy bolygón, akkor ő nem látja azt, amit csinálsz, tehát mi értelme is lesz a "coop"-nak? Semmi...
steamen azt olvastam ez single player játék...akkor moist ez igaz avagy sem?mert sok helyen meg azt írták,hogy mehetsz haverral
emlékeim szerint volt egy video amiben a játékos fúrt valami lyukat aztán jött egy kis robotszonda és eltűntette...sztem azok az örző robotok helyrerakják amit szétbarmol a player,és valszeg ezek a robotok lesznek a sztori középpontjában is...minden bolygón ottvannak
Micsoda félrefordítás ez, ők nem is X-et írnak ;) Ki tudja, lehet hogy az X megmarad.... :D
De amúgy ja, az alapján amit hivatalosan kicsorgattak, a rendszer semmire nem fog emlékezni bolygószinten. Az majd biztos egy DLC lesz....
Én azt olvastam, hogy semmi nem marad meg ha már elhagytál egy bolygót. pl. lefúrsz valahova -ha építeni nem is lehet, fúrni azt igen-, karcolsz a felszínbe egy méretes X-et, de csak addig látod, amíg a bolygón vagy. Amint elhagyod, a program lebontja az egészet, majd ismételt látogatás esetén a te változtatásaid nélkül építi újra. Vagyis, semmi nem marad meg sajnos. Ennek számomra legjelentősebb negatív üzenete, hogy akkor később sem várható építés a játékba, mondjuk DLC formában.
"...So, if you use a mining tool to blast a section of a planet, perhaps to draw a giant penis on the ground (I will just assume that is what you will do), once you leave that planet and fly away, the game will once again disassemble the planet behind you. If you return, or if another player visits, the planet will be reconstructed, but any changes you made to the topography, penis-based or otherwise, will not be rebuilt. Only the original state of the planet will be reformed. In that way, the universe and everything in it, once born, are static and unchanging." Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2016.07.28. 20:01:27
Najah, főleg akkor ha a fejlesztések olyan "érdekesek" lesznek, hogy tier1 puska (10 sebzés), tier2 puska (20 sebzés), tier3 puska (30 sebzés)... az a halálom amikor egy RPGben az opciók kimerülnek ennyiben.
Van fejlesztés, a kérdés csak az, ez mennyire lesz tartósan érdekes, mivel idővel (ezt sem tudjuk, mennyi időt vesz majd igénybe), minden fejlesztés maxolható (lásd: Elite Dangerous), aztán már maximum az üzemanyag sé egyéb, az utazáshoz vagy túléléshez szükséges anyagok gyűjtése marad, más célt nem nagyon látok. Ezzel együtt, ha a felfedezés vagy a harc kellően érdekfeszítő lesz, akkor sokunk számára adhat párszáz óra élvezetes időtöltést. Meglátjuk...