Mióta határoz meg az ár bármit is:) Tudod te mennyibe kerül 18 főt + infrastruktúrát fenntartani 5 éven át, támogatás nélkül? Annyi a játék ára, amennyit a csapat munkája ér. Nincs kiadó, ők döntik el. Én is így csinálnám, ha befektettem volna egy ilyen projektbe ~10 millió dolcsit. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.08.10. 21:16:51
Direkt minimális szó esett a multiról, sőt ők többnyire csak akkor beszéltek róla, ha rákérdeztek. Tudtommal sosem kiáltották a világba, hogy masszív online élményre lehet számítani. Már a legelső interjúkban is hangoztatták, hogy lesz a már említett buborékrendszer, azaz egy kisebb távolságon belül összekapcsolja a játékosokat a játék, mint vizuális tényező, de ennyi, semmi több. Kommunikáció sincs, sem chat sem más.
A lényeg, hogy egy 18 fős indie csapat 5 éves munkájáról van szó. Ez egy indie játék, nem 500 fős stúdió AAA címéről. Tehát így kell bánni az elvárásokkal:)
Akkor viszont még inkább érthetetlen, hogy az interjúkban miért ment a fingreszelés a multiról.
Omg, szóval túl balfaszok vagyunk (mi emberek), hogy találkozzunk másokkal, ezért vagyunk egyedül az univerzumban? Lehet, ha jobban odafigyelnénk a jelekre!
Valahogy csak meg kellett magyarázni, hogy nincs multi. "Olyan hűdejujdenagyok a távolságok, hogy 2 player a büdös életben nem fog találkozni, de azért multi, csak nem látni másokat" helyett mondhatták volna azt is, hogy "baszunk rá, ez egy singleplayer játék és kész", csak ahhoz gerinc is kellett volna. Annál jobb, ha nem mmo, legalább hamarabb lesz virágbolti, amit le tudok tesztelni, hogy megéri-e az árát.
Túl sokat látsz bele, simán csak balf*szok a fejlesztők. Konkrétan nincs mit csinálni ebben a játékban, ugyan azt csinálod az összes bolygón. Nem értem, hogyan gondolták ezt...
Szerintem meg a legnagyobb baklövés, hogy emiatt nem lehet találkozni egymással. Egy filozófiai zsákutca ez a dolog is. Legprimitívebb emberi gondolkodásmód ami jelen korban elterjedt , hogy mi vagyunk az egyetlen intelligens lény az univerzumban. Ezzel ki is jelenthetjük, hogy kurvára mi vagyunk a világ közepe. És másokkal való találkozás és interakció teljes hiánya is ezt a burkolt üzenetet hordozza magába. Ami inkább tűnik nekem primitívnek és nem azért mert egy porszem vagyunk a sivatagban egy cseppje az óceánnak hanem mert az emberi lét a kapcsolatok kereséséről és megtalálásáról szól. Utoljára szerkesztette: spybot919, 2016.08.10. 16:15:39
Mennyire igaz ez? Tegnap két streamer pontosan ugyanott volt, ugyanazon a bolygón, és ment is csodálkozás, hogy miért nem látják egymást. Szóval nincs multi.
Ps4re kellett volna,de beszereztem máshonnan igy kapja be a nemmondommegki forgalmazó. :P
Ha mindenhol csak holdfelszín-szerű szürkeség és nagy büdös semmi lenne, az meg rohadt unalmas lenne 64 bitnyi bolygón keresztül. A Spore is hasonló stílusú volt anno, mégsem sírt senki, hogy túl színes.
Drága hazai forgalmazók,még ma se kapjuk meg az előrendelt terméket,amikor a játék aug.9-én megjelent?
Jóreggelt....
nem,dehogy élőben streamet. Most éppen AngryJoe-t aki szintén arra panaszkodik,hogy borzasztóan frusztráló,hogy mindenhol színkavalkád van és nem lehet látni semmit és a szemnek is fárasztó.
Hol lehet most a legolcsóbban megvenni PC-re ezt a csoda játékot? A Steames árat biztos nem fizetem meg, akkor inkább PS4-re veszem, azt később el tudom lőni :)
és mindenki arra panaszkodik ,hogy se a hajódnak se neked nincs normális méretü inventory :(
Én csak mosolygok a kommenteken és várom a pénteki startot:)
Ez igy van! Bár X3-ban volt valamennyi, mondjuk ott is kimerült a rendszerek, bolygók változatosságában, vagy hogy milyen fajok uralták a szektort, esetleg rábukkantunk-e valami egyedi állomásra, kalóz bázisra, hajóroncsokra. NMS szintű változatosságot még egyetlen program sem kínált. Már csak azért is drukkolok a sikernek, mert akkor talán a nagyobb kiadók is elkezdenek ebbe az irányba menni és még komolyabb dolgokkal előállni. A mai survival őrületet is a béna minecraft ihlette a cégek zöménél, aztán mára mi lett ebből is, jobbnál jobb címek vannak a piacon. Pl. a Frontier élből tanulhatna a dolgoból, és implementálhatna egy kis életet az NMS mintájára a jelenleg 10 féle textúrával operáló nem túl változatos játékukba.
"Csak" azt az egy dolgot kell eltalálni és onnanól minden bug-ot is elfeled az ember. Csak legyen benne az amit eddig nem sok űrhajós game tudott megteremteni. Az pedig pont a felfedezés élménye. Az ismeretlen és távoli rengeteg mögötti kutatás élménye. Nem igazán volt űrhajós játékba ilyen élmény nekem.
Én is valahogy így érzek. Elite-ben nincs mit felfedezni, már nem is nagyon veszem elő, pedig jó kis program lenne az is, de egyelőre nekem rémesen üres (140millióval gyakorlatilag már régen nincs célom a játékban, a felfedezésnek sincs értelme mert minden egyforma). NMS engem is a felfedezés miatt izgat, és ha igaz amit írtak és valóban lesz benne építési lehetőség, akkor egy darabig -úgy pár ezer órát- biztosan el leszek vele.
Nem írták/mondták soha, hogy szimulátor lesz. Kíváncsi leszek milyen és mennyi mindent lehet benne csinálni. Nekem mind1, hogy ennyire szines. Elite az egy jó játék, de az a sivárság ami abba van :) Persze nagyon szeretem meg nem is hasonlítom össze ezzel. Igazából a felfedezés motivációja és a hívogató ismeretlen érzését tudja adni akkor nem kell történet, sok csinálható dolog meg hasonlók számomra. Már a könyvtáramba van. Kíváncsi leszek nagyon!
Nekem a világűr nem tetszik. Nagyon kiábrándító ez a mindenhol tutti-frutti színes mázas köd, ami szinte már nem is köd, hanem egyszínű homogén háttér. Nincsenek fekete területek csak ez a rikítóan színes tejföl úszik mindenhol. Ez valóban nagyon indie. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2016.08.08. 22:08:04
Számomra egyelőre csalódás. Ordít róla az indie feeling, az ára viszont nem ezt tükrözi. Ami pozitívum, hogy úgy néz ki nem minden bolygó van tele élettel, vannak kopárabb sziklásabb helyek is.
Nézd, nem mindenkinek ezt jelenti a játék fogalma. Milliók játszanak pl. Euro Truck szimulátorral, pedig abban aztán tényleg nem sok érdekes van, hogy elmenj egy kamionnal A-ból, B-be (én ennek ellenére szoktam vele játszani és élvezem!). Ugyanez Train szimulátorok esetén, de lehetne sorolni.
Rengeteg játék van ami nem arról szól, hogy legyőzz valaki mást! Hála az égnek, mert én pl. attól kapok agybajt... Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2016.08.08. 20:32:55
Most néztem megint egy streamet de úgy játszik a srác mint ha hónapok óta ezzel játszana, tudja milyen anyag mire való mit hova kell tenni, mit hogy fejlesszen stb...
és igen amit leírtál ez pedig a fő kérdés....mivel nincs interaktivitás más playerekkel az egésznek semmi értelme! vagy megmutatom a szomszéd srácnak? vagy itt mutogatunk egymásnak screenshotokat? számomra ez a játék egy rejtély ilyen téren.....ha nincs verseny mi késztet arra,hogy leüljek elé játszani? hol lesz az izgalom? vagy hogy amit bányászok,fejlesztek azt más megpróbálja elvenni és nekem megkell védenem stb.
Én a mai napig nem értem, hogy a játékban mi által leszek jobb mint a többi játékos? több bolygót kell felfedeznem vagy karakterem fejleszteni vagy mit? mi visz előre abban, hogy játszanom kell mert...
És egy bolygó felszínén minden ugyan úgy néz ki vagy ha más részen szállok le az is más? Utoljára szerkesztette: DonPedro22, 2016.08.08. 18:58:12
megnézegettem,de úgy igazából nem történik semmi :S céltalanul mész a galaxisban ,lősz,bányászol ,javítasz...változatosak a bolygók kinézetre,de olyan semmilyen :(
Az alapja ideális lenne valóban, de a NMS alapvetően arcade játék, legalább is, egyelőre. Tehát nem várható pl. küldetésrendszer, vagy story, vagy RPG elemek sem. Jelenleg inkább egyfajta space sandbox survival game. Elvileg terveznek bele építési lehetőséget is később, legalább is, ezt írják a patch note-ban, ami nagy mértékben megdobná a játszhatóságot. Modolási lehetőségről magam részéről egyelőre nem tudok, de nem ártana bele mert szinte biztos, hogy ezt a játékot szanaszét modolná a közösség, ami csak jót tenne neki, mert a potenciál hatalmas benne. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2016.08.08. 14:28:06
Szóval akkor a játék generál végtelen bolygót (amiket tetszés szerint elnevezhetünk), teljesen bejárható felszínnel, mindenféle generált kinézetű állattal és növényzettel lehet találkozni.
Remélem ezt a technológiát más sci-fi játékokra is átültetik. Pl. ideális egy Star Trek játékhoz, vagy akár a Csillagkapu játékhoz.
A játékok nagyrésze még több pénzt emészt fel akkor a te látásod szerint :P Más játékokra rá se nézz inkább, hogy mennyi időt lehet beleőlni xD Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2016.08.07. 16:33:55
60-120 óra játékidőt bőven adhat a játék, a felfedezés, feelgood repkedés, lövöldözés, fejlesztés, középpontba való eljutás. Mindent meg lehet unni. 60-120 óra játékidő pedig pont elég egy játékból szerintem. Aki rákattan az meg úgyis beleöl ezer órákat, mint tudjuk/látjuk más játékok esetében:)
Tehát, ha nyújt nekem a játék 40-50 óra élvezetes mókát, már megérte megvenni. Aztán úgyis jön az utolsó negyedév, mikor dobálják ki a nagy címeket.
kérdés mivel nem lesz küldetések a játékba mi értelme lesz a űrcsatáknak? mert nem hinném hogy lesz frakciók vagy ilyesmi értem jó kilönni a másik űrhajót de minek is ?annyi kérdés merül fel ezzel a játékkal mert ha annyi lesz a játék hogy bolygóról bolygóra repkedve farmold a alapanyagokat meg fedezd fel az ismétlődő tornyokat stb hamar megunják az emberek
Belenéztem pár videóba, de nem derült ki sokminden a valós tartalommennyiségről, hogy mennyire is lesz változatos az egész élmény stb. Nyilván amit látok az tetszik, ezért is érdekel a játék, de az eddigi gameplay-ek alapján még nem tudtam eldönteni.
Miért mi alapján ítélsz? Amit látsz vagy amit olvasol/hallasz? Igazából jó pár játéknál bebizonyosodott nálam, hogy az olvasottak alapján nem jó döntenem. Mert mivel minden ember más felfogással rendelkezik meg más élmények stb. ezért nem lehet tudni hogy neki szól-e a játék vagy sem. Legalábbis nálam sokszor volt olyan, hogy olyan game jobban bejött amit annyira nem hypoltak vagy nem jöttek róla túl jó értékelések mint mondjuk egy Overwatch. Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2016.08.05. 12:21:11
Pontosan. Nálam is nagyon várós a cucc, de mivel tényleg nagyon keveset lehet tudni a tényleges játékmenetről, és lehetőségekről, szerintem ezt túl nagy rizikó előrendelni, pláne előre megvenni. Amúgy is nagyon ritkán szoktam ilyet tenni, day one purchase is csak nagy kedvenceknél fordul elő, itt föl se merül.
Az első értékelések után, meg pár tényleges userek általi in game videó megtekintése után ha pozitív a mérleg, akkor zuhogó nyállal rohanok megvenni, de ez így tényleg lutri pillanatnyilag