Elite Dangerous-ba nem volt rossz igazából csak ott nem sok minden volt a bolygókon. Bár valóban nagyon sok a negatív dolog ezzel kapcsolatban. Majd meglátjuk milyen lesz. Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2016.05.24. 16:53:49
Isten tudja, de én ha meglátom egy játék kapcsán hogy "procedúrálisan generált világ" valahogy egyből negativ érzéseim lesznek. Értem én hogy végtelen meg minden, de vhogy azok unalomba szoktak fulladni. Esküszöm ez nekem már inkább negatív jelző mintsem pozitív...
Na igen a Freelancer... Az egy baromi jó játék volt annak idején, szerintem méltánytalanul mellőzve van. Nem vagyok oda ezekért a fajta játékokért, de az baromira le tudott kötni. Annál jobban már csak a Moonfall, de arra gondolom senki sem emlékszik. :) Viszont nekem is az az érzésem ezzel a játékkal kapcsolatban, hogy ennyi pénzért kevés az, amit megmutattak belőle. Van qrva nagy szabadság, felfedezés, túlélés, gyűjtögetés, harc bla bla. Nekem az tűnt fel, hogy egy bolygón nem láttam, hogy az állatok megtámadták volna őket, max valami repkedő robotok. Hol vannak a pl. a különböző (fejlettségű) népek. Végtelen generált állatokat látunk, de más értelmes fajokat nem. Fura. Valahogy a rendszert nem látom ebben a játékban. Van egy csomó egymásra "dobált" jónak tűnő ötlet, de valahogy nem jött át, hogy ennek a játéknak lelke lenne. Nem igazán győzött meg, hogy én ezt akarom. Megvárom a megjelenést és a teszteket, mert egyenlőre hiába a sok gameplay, Engem még nem nyűgözött le.
Az a legszebb az egészben amikor a saját véleményünket akarjuk megmagyarázni a másiknak és, hogy "márpedig szar amit te akarsz" kategória. Mindent értettem amit mondtál efelöl ne legyenek kétségeid. További szép napot. Kacsintó mosolygós smile nem tűnt fel? :) Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2016.05.24. 16:47:32
Én attól félek hogy igenis megmutattak mindent. láttál bolygókat,űrcsatát ,leszálltak felszínre , űrállomásra,láttunk szélsőséges bolygókat,láttunk fegyvert,bányászatot,földi harcot,láttuk a térképet. igazából ennyit is igértek,ennél több sztem már csak a nemlétező belelátása. És nem vádolható a készítő sem,mert hát ők megmutatták a játékmenetet,megmutattak mindent amit lehet csinálni(jó,összes fegyó,hajó,ruha kiegészítő,gyűjthető dolgokat nem csak pár darabot),ott a jó nagy térkép,sandbox csinálj amit akarsz. Az már a te dolgod ha nem tetszik,ők azt adták amit ígértek.
Freelancer-ben is le lehetett szállni bizonyos bolygókra, igaz nem teljesen közvetlenül. Elite is jó volt, de én csak az első két résszel játszottam 25-30 éve :D
Lancer-nek volt egy hangulata, változatos űr, addiktív questek és tevékenységek és - a maga idejében persze - klassz látvány. Egy Freelancer hangulat + Freespace harcrendszer + Elite szabadság + X lehetőségtár + Star Citizen látvány lenne a tökéletes "űrprogram" :D
Az a baj, hogy ez homlokegyenest az ellentéte annak, amit tudatos vásárlásnak szoktak hívni. Reményt veszel magadnak, és semmiféle garanciád nincs arra, hogy amit kapsz, az egyáltalán tetszeni fog-e. Ha meg nem tetszik, a pénzed már náluk van, és semmit nem tehetsz.
Egyébként az előrendelés, mint intézmény ma már egy nettó lehúzós baromság. Eredetileg ugye az volt az értelme, hogy letettél ár+x pénzt a boltnak, hogy amikor megjelenik a játék, akkor biztosan legyen egy példány neked félretéve, nehogy eladják másnak. Na ez az üzleti modell úgy a kétezres évek közepén veszítette el az összes létjogosultságát. Digitális példány esetében mire is van az előrendelés? Hogy ne fogyjon el a Steam/Origin seed?
Értem intő szavaid :) Majd meglátjuk mi lesz. Amiben bízok azt támogatom és reményt adok neki. Igazából ennyi. Van azért gameplay vidi rendesen amiből nagyjából le lehet szűrni milyen is lesz. Te mit várnál ettől a címtől ami miatt megvennéd? Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2016.05.24. 14:54:59
Értelek én, de majd' 20 ezer Ft-nyi előrendelés egy indie címnél az 20 ezer Ft. Függetlenül attól, hogy megteheted-e vagy sem. Szerintem józan paraszti ész alapján nagy butaság előrendelni. Ismételten, a te dolgod, de én csak lebeszélni tudlak róla:)
De volt már. Olyan 2000 környéke lehet, egy procedurálisan generált univerzumban lehetett felfedezni, de külön volt az űr és a bolygó. Oda lehetett ugrani a bolygókhoz, aztán le lehetett teleportálni rá, és nézelődni. Volt a bolygókon állat és növényvilág, de 15 évvel ezelőtti grafikai szinten. Még valami kezdetleges online funkció is volt benne, hogy elnevezhetted a bolygót, amit te fedeztél fel, és akkor a többieknél is látszott. Istennek nem találom egyébként, mintha valami O-betűvel kezdődő neve lenne, de lehet, hogy az Oolite zavar be. A háttérsztori szerint valami alien macskaféle a játékos karakter, az rémlik még. De ez nem látszik, mert nincs játékosmodell, csak FPS nézet van.
Sikerét jelzi, hogy nagyjából senki nem hallott róla, meg hogy én is egyszer megnéztem, aztán elfelejtettem még a címét is. Picsaunalmas volt, semmit nem lehetett benne csinálni csak űrutazni meg nézelődni.
Továbbra is a legnagyobb probléma a játékkal, az információ hiánya. Ilyet azért manapság nem lehet tapasztalni, hogy szinte semmi új info/podcast/videó ne készüljön a játékról, a megjelenés előtti hónapban-hónapokban.
Csak nehogy olyan értékelések jöjjenek mind a Mad Max-nél. :) Pedig faja kis game lett nem 5 pontos :) De majd kiderül. Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2016.05.24. 13:31:18
Meglepődnék, ha nagy siker lenne a játék. Pedig korábban én is nagyon vártam de most úgy vagyok vele, hogy előbb lássuk az értékeléseket és/vagy a virágbolti verziót, aztán ha tényleg annyira jó, akkor támogatom a fejlesztőket és megveszem.
drm mentes lesz nem kene minden ps fost elhinni Utoljára szerkesztette: PeeTeR, 2016.05.24. 10:25:53
Azért csak nem lesz annyira szar, hogy féláron meg lehet majd kapni pár hétre rá. :) Doom-ba nagyon kellemesen csalódtam ( bár ott volt béta igaz csak multi ). azt nem bántam meg, hogy előrendeltem. Jó igaz, ez egy "indie" fejlesztésű game, de vágyom már én is régóta azt, hogy egy univerzum bejárható legyen teljesen. Elite Dangerous nem rossz sőt! Csak ugye ott igazából nincs semmi a bolygókon. Mármint nem sok felfedezni való. Meglátjuk milyen lesz ez. Reménykedek benne. Remélem összefutunk majd a végtelen univerzumba. :) Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2016.05.24. 07:04:49
Mi értelme van előrendelni valamit, amiről nem tudjuk milyen lesz?:) Főleg, hogy megjelenés után 1-2 héttel már 30€-ért meg lehet majd kapni 60 helyett. Persze a Te pénzed:)
Én csak attól félek, hogy olyan lesz mint a starbound csak 3d-be. Arra gondolok, hogy unalamas lesz hamar a véletlen generált helyszin. Előrendelem és remélem én is, hogy nagyon jó lesz!
Nekem az X Rebirth bukta óta már gyanús, ha egy játékról szinte semmit nem tudni a megjelenés előtt 1 hónappal. Egy darab új video nem jött még ki, ami van, azon meg kb. ugyanazt lehet látni csak más bolygókon rohangálnak. Stellarisról ilyenkor már több órás developer streamek voltak.
"Hát amit én a neten találtam abból azt szűrtem le hogy a nagy hajókat bukjuk,csak kis gépekkel repülhetünk. Ezek 3 kategóriába sorolhatók: fighter trader explorer. Kezdetben még hyperhajtómű sincs,blueprinteket találva fejlődhetünk. Üzemanyag nagyon drága lesz állítólag,gondolom ezzel lassítják a játékmenetet. A lifepod lesz a pilótafülke(ezzel kezdesz)ha elpukkan a hajó ezzel még tovább lehet evezni(gondolom eve online life pod szerűség,kicsit több lehetőséggel) Kezedben egy multitoolszerűség lesz,scanner,fegyver bányász lézer,ezek szintén fejlszthetők,ahogy a ruha is(jobb környezeti ellenállás,jetpack stb) Frakciók lesznek,ha valakivel nagyon jóban vagy AI wingmeneket lehet hívni segítségül Küldik ,kampány nem lesz,full sandbox Egyetlen célként jelenleg a galaxis közepébe utazás tűnik,hogy miért nem tudni :) Arról szó se volt hogy birodalmat,vagy saját céget lehet e építeni,trader hajókkal esetleg állomásokkal,szal inkább nem mint igen :D
Le tudnátok írni pár sorban, hogy pontosan mit lehet majd ebben a játékban csinálni, mi is ez a játék?
Nézegettem a videókat tegnap, de nem igazán jött át minden.
A simán sétálgat mondjuk egy ezeknek a körülményeknek ellenálló ruciban van, aminek energia is kell és le is tud merülni, tehát nem állandó védelmet nyújt. De mondja is a videóban, hogy komoly fejlesztések kellenek a ruhán, hogy bírja azt a bolygót.
Nyilván, de kéne lennie egy határnak. Ez a játék nem tudja eldönteni, mi is akar lenni. Hatalmas univerzum, rendkívül változatos procedurális generálás, kereskedelem, harc, craftolás, légköri és környezeti jellemzők. Eddig egy kiváló űrszimulátor is lehetne, ami kenterbe verhetné akár az Elite-t is, még akkor is, ha grafikailag elmaradottabb. Ugyanakkor van egy teljesen arcade irányítás, a hajók úgy repülnek mint egy darab kő, a környezeti jellemzők hatásainak semmi köze a valósághoz. A hajók és kb. minden úgy néz ki, mint Lego játékmodellek, a komoly szimulátor jellegnek még az illúziója sincs meg, eddig minden videón színes planetáris ködben úszik az űr, nincs egy valóságos mély fekete tér sehol. Arcade repkedős, mászkálós, lövöldözős játéknak túl sok, komoly scifi űrszimulátornak meg gyerekes. Nem várok maximal science reality-t, de jó lenne tudni, mit is akartak ezzel tulajdonképpen??
Így igaz. Ezek olyan apró de nagyon fontos dolgok, amik teljesen meg tudják ölni a játékmenetet. Számomra egyre nagyobb csalódás a játék, pedig biztos vétel volt még év elején de mostanra eljutottam oda, hogy max. warez, aztán meglátjuk mit tud.
Csak minimálisan más, jóformán csak akkor, amikor a "riporter" játszik. Ahogy a hajók leszállnak, az nagyon vicces...Mint egy darab kő, ami zuhanás után azonnal odaköt a talajhoz.
szinte egy az egybe kiadták ugyanezt egy másik showban,de szó szerint ugyanúgy(bár csak beletekergettem de akkor is :D Utoljára szerkesztette: Caliph, 2016.04.18. 20:37:27
Majd a v2.0-ban talán erre is figyelnek. :-) Nem ez az egyetlen hülyeség egyébként, csak nézd meg mi történik, amikor lemegy a barlangba. -160C fokos hőmérsékletről, 2 méterrel lejjebb már +23C fok lesz, és visszafelé is ez van. LOL :-D Repmodell kvázi nincs, az atmoszférán is simán 10sec alatt átviharzik a hajó. Nekem az sem tetszik, hogy a teljes csillagtérkép planetáris ködben úszik, nincs egy tiszta sötét csillagos terület sem. Mindegy, együtt lehet élni ezekkel. Eddig is tudtuk, hogy arcade jellegű lesz, mivel elsősorban az PS4-en nyomuló kisgyerekeknek szánták, nem a profi idősebb szimulátormániás PC-s HC gamereknek. Idővel -hacsak nem bukik egy hatalmasat-, megfelelő alap lehet egy normálisabb játékhoz is. Később kerülhetne bele építés is pl. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2016.04.13. 18:19:25
Persze ez abszolút nem kizárt de ez a táj kb egy téli tájat mutat itt a Földön, ami még mindig nem lenne baj, na de -164 fok? :) A déli - sarkon van kb - 64 fok ott egy fűszál nem sok annyi sem létezik :) Persze tudom én, hogy ez csak játék de na :) Ezen az alapon lehetne akkor ez egy hatalmas csoki bolygó amin különböző édességek rohangálnak :D Utoljára szerkesztette: Pluskast, 2016.04.13. 14:00:02
Önmagában az élet lehetősége nem kizárt szélsőséges keretek között sem, viszont arra figyelhettek volna, hogy ilyen esetben ne a szokásos assetekből építkezzen a program, hanem valami olyan extrém élővilág legyen, ami nem hasonlatos a Föld típusúhoz. A lombos vagy tűlevelű fák, füves területtel, nem igazán hihető. Azt persze figyelembe kell venni, hogy ez egy arcade játék, nem tudományos modell. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2016.04.12. 18:36:31
Építés nincs úgy tűnik, az nekem is hiányzik. Felfedezés miatt nálam nyerő lehet, sajnos az Elite-re hamar ráuntam ebből a szempontból, mert ott pár óra játékot követően teljesen érdektelen a sokmilliárd rendszer, mert kvázi mindent láttam már 100-150 rendszer után (közel egyforma minden). Talán ebben tényleg lesz értelme felfedezni a változatosság miatt, az más kérdés, hogy ha a kraftolásnak nincs sok értelme mert nem lehet építeni, akkor a felfedezés önmagában meddig fog lekötni. Meglátjuk a gyakorlatban..
Na végignéztem én is,kicsit keserű szájízzel...nekem ez igy kevés. Ismétlem,nekem. Crafting rendszer elég egyszerűnek tűnik és a felfedezésen kívül nem tudom mi venne rá hogy játszak vele. Persze akit a felfedezés hajt nyilván hosszú ideig jól fogja érezni magát itt. Még nem temetem,megvárjuk a kiadást és az első visszajelzéseket :)
Hááát. Azért van benne érdekesség. -164 fok van a bolygón, de azért vegetáció van dögivel. Valószínű....
na asszem megvan hogy ebédszünet helyett ezt fogom megnézni :D pont tegnap gondoltam rá hogy nagy a csend Utoljára szerkesztette: Caliph, 2016.04.12. 09:26:45
Általában a survival játékoknál nem sok konkrét cél van, ezzel nekem nincs problémám. Viszont az építés hiánya mar problémát okozhat, mert általában éppen az adja a célok egy jelentős részét. Pl. Subnautica is kiváló játék, pedig semmi célja nincs. De bázist ott is lehet épiteni. A Engem egyelőre inkább a meglehetősen arcade jelleg zavar. A hajók úgy néznek ki mint egy Lego játékban, a repmodell teljesen irreális, az atmoszférába belépés szinten.
Nem akarom temetni, mert érdekes elképzelés és kíváncsi is vagyok rá. Early-t semmiképpen sem veszek. Megpróbálom kivárni a megjelenés utáni 1 hónapot és ha akkor is még mindenkinek tetszik, na akkor veszem majd meg. Legalábbis ez a terv
meglátjuk egyelőre még ne temessük,hátha ... :) aztán ha nem az lesz amire számítunk nem vesszük meg :) Szerencsére nem vagyok early access illetve első napos megjelenés megvétel mániás :D Utoljára szerkesztette: Caliph, 2016.03.05. 21:24:24
40-50 órát játékidő az ígéret, ha csak arra fókuszálunk, hogy eljussunk a galaxis közepébe. Abból kiindulva, hogy ezeket az ígéreteket mennyire szokták teljesíteni a kiadók kb. 20-30 óra lehet a játék. Kicsit sovány.
Hát amit én a neten találtam abból azt szűrtem le hogy a nagy hajókat bukjuk,csak kis gépekkel repülhetünk. Ezek 3 kategóriába sorolhatók: fighter trader explorer. Kezdetben még hyperhajtómű sincs,blueprinteket találva fejlődhetünk. Üzemanyag nagyon drága lesz állítólag,gondolom ezzel lassítják a játékmenetet. A lifepod lesz a pilótafülke(ezzel kezdesz)ha elpukkan a hajó ezzel még tovább lehet evezni(gondolom eve online life pod szerűség,kicsit több lehetőséggel) Kezedben egy multitoolszerűség lesz,scanner,fegyver bányász lézer,ezek szintén fejlszthetők,ahogy a ruha is(jobb környezeti ellenállás,jetpack stb) Frakciók lesznek,ha valakivel nagyon jóban vagy AI wingmeneket lehet hívni segítségül Küldik ,kampány nem lesz,full sandbox Egyetlen célként jelenleg a galaxis közepébe utazás tűnik,hogy miért nem tudni :) Arról szó se volt hogy birodalmat,vagy saját céget lehet e építeni,trader hajókkal esetleg állomásokkal,szal inkább nem mint igen :D
A videóban 3 féle cockpitet láttam, tehát elvileg hajókat is lehet majd venni. Az más kérdés, hogy milyeneket, mert ami látszik, az eléggé komolytalan.
Ez esélyes egyébként. X Rebirth érzésem van, ott is csodálkoztam eleinte, hogy miért nem tolják ezerrel a feature listákat és a trailer videókat, aztán jött is a pofáraesés amikor megjelent. Nekem azzal mondjuk nincs bajom, hogy SP, sőt, a multit egyenesen nem szeretem a vér istvánok miatt, úgyhogy ettől még akár jó is lehetne. De tartok tőle, hogy nem lesz az.
azt irják h kb egy százalék az esélye hogy másik játékossal találkozol akkora a világ. továbbá megadhatod hol vagy de a cimbi lehet olyan messze van tőled hogy nem is érdemes elindulnia. ne legyen igazam de nagy pofáraesés lesz ebből a gameből szerintem,úgy gondolom mindenki többet vár mint ami lesz... :D
A multi "részéről" írhatnának többet. Annyit tudok, hogy elvileg a koordinátákat meg tudom adni a barátoknak de ez azt jelenti akárhányan játszhatunk együtt? Vagy hogyan megy ez? Mert egy single játékként nem feltétlenül játszanék vele.
Nemsokára megjelenik a játék és nem érzem úgy, hogy a játékkal kapcsolatban "minden" infó elérhető lenne. Utoljára szerkesztette: Jeffjohnson, 2016.03.05. 13:45:57
Alapvetően egy sima survival game lesz, nyersanyagokat kell gyűjteni, azokból craftolni különböző eszközöket, upgradeket. Hajók pajzsait, fegyvereit és egyéb rendszereket lehet fejleszteni, melyek ahhoz kellenek pl., hogy le tudj szállni a szélsőségesebb atmoszférájú bolygókon stb. Lehet majd fejleszteni az űrruhát is, így pl. extrém hideg vagy meleg bolygókon is lehet mjad sétálni. Lesz kereskedelem a bolygókon és az űrállomásokon is, kicsit Elite szerűen, de nyilván nem olyan mélységben. Itt mondanak pár dolgot
Van már konkrét fícsőr lista, hogy mit is lehet majd benne csinálni?
Az nálam még mindig sokat fog rontani rajta, ha az univerzum minden bolygólya hemzseg majd az élettől. Remélem lesznek kihalt holdak, planéták, ahogy az egyébként reális lenne. Izgalmasabb lenne a felfedezés is, ha csk ritkán találnánk életet. De van egy olyan érzésem, hogy nem ez lesz a jellemző.
Már előrendelhető Steamen! Úgy tűnik, tényleg tolhatjuk júniusban. Június 22. a pontos dátum. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2016.03.04. 12:19:56
Elég nagy a csend, nem hinném, hogy lesz belőle valami. Fallout 4 is novemberben jön, de már hónapok óta pre-orderes és tolják a reklámját.... Bár a NMS is ott van a steam-en, de se ár, se megjelenési dátum nincs a terméklapon... Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2015.10.26. 16:01:42
már csak két hónap a beígért megjelenenésből(2015re ígérték) Meglátjuk. Amit eddig láttunk nekem kevés,lövöldözni kis hajókkal,leszállogatni lövöldözni kis fegyóval,jobb modulukért jobb kis hajóért,meg egy rakás világ és kb ennyi amit eddig megerősítettek benne. Se építkezés,se flotta,se multi :D(igen tudom,van multi,de állítólag úgysem találkozunk senkivel :D) Utoljára szerkesztette: Caliph, 2015.10.26. 15:25:04
Inkább egy valós release date-et fontolgassanak már....