Ettõl tartok én is. Ezer ponton futhanak falnak fejlesztés közben. Az egy dolog, hogy már maga az elképzelés is grandiózus a teljesen procedurálisan generált világgal, de ez még akár össze is hozható mert a technológia létezik és mûködik is. Csak nem teljesen értem, ezt hogyan öntik játszható formába, mert egy dolog a felfedezés öröme, de ezen felül is kéne adni valami értelmet az egésznek.
10 ember fejleszt mire ebbõl ps4 lesz abból meg pc port...ne legyen igazam de sose lesz kész star citizen fele ennyit tud,millió dollárokból készül,több évig,nagy csapattal akik nem kezdõk...
Igazából az a gond, hogy szinte semmit nem tudni a játékról. Sok-sok ígért van, csodás elképzellések, de semmi konrét 1-2 teaseren kívül. A PS4 megjelenést eleve nem értem, mert a játék mûfaja alapján ez egy kifejezetten PC specific game... Bár nyilván le lehet butítani a konzolos szintre is, ezzel együtt, inkább várnám PC-re, mint konzolra...Lövöldösõs matyikat hol fogja érdekelni az univerzum felfedezése?
a cikkbõl az is kiderül, hogy - sajnos - egyelõre csak a ps4-es megjelenés a biztos, de valószínû a pc-s is, ha nem is egy idõben a konzolossal.
Na, akkor ez. Legyen kész. Meg szerezzenek hozzá Warhammer 40k licenszet, meg moddolható legyen, és akkor nem is kell nekem már másik ûrhajós játék soha többet. :P
star citizenben is csak annyit tudunk hogy majd lesz nagy hajó amihez több ember kell,de semmi többet nem mondtak mutattak hogy akarják élvezhetõen megvalósítani
Nem játszottam ilyesfajta "zûrös" játékokkal és nem láttam túl sok videót belõle, de a Star Citizen nem pont ilyesmi lesz, mint ez a sok dolog, amit itt leírtok, hogy látni szeretnének egy játékban?
Ahhoz kéne elõször egy jó fizikai modell. Valami, amivel lehetséges belevágni egy energiasugárral, vagy belerobbantani egy nagy hajótestbe, úgy, hogy lyuk maradjon utána. Ott, ahol kell, akkora, amekkora kell, anyagokat figyelembe véve, sérülést aszerint számolva, mit ért találat...
Freespace-ben pl szépen jöttek szét a nagy hajók, de az sajnos 100% scriptelt volt. Ott nagyon tetszett, amikor a sugár eltalálta a nagy dögöt, pár másodpercig sütögette az oldalát, aztán kijött a másik oldalán... :) Na, valami olyan kéne, csak realtime.
Meg ha már nagy hajó, akkor valami hajóhíd szimuláció lenne fasza. Ilyen Star Trek jelleggel, nem közvetlenül irányítva a hajót, hanem parancsokat adva a különbözõ részlegeknek. Esetleg nem is hagyományos ûrhajós külsõ nézetben játszva, hanem FPS módban rohangálni bent emberként fel-alá, nézni ki az ablakon, meg holografikus kijelzõn követni a csata állását... Viszonylag lassú, taktikai játékmenettel, nem pörgõs zúzdaként. Hajón belüli, több hajó közti kooppal, meg versus multival...
Hehe, van benne valami. Volt még az Epic, az valami árkád fos lövölde volt nulla mélységgel, de ott is volt komplett naprendszer.
A baj egyébként ugyanaz most is, mint ami mindig is volt, hogy nincs meg rá a kapacitás. A kor színvonalának megfelelõ megvalósítással nem bírja a hardver ezt a léptéket.
Plusz: lesz benne valamilyen progress, egyre veszélyesebb helyek felé kell indulni felfedezni (talán a galaxis közepe felé), és valahol a végén vár egy "fõboss" :).
én irányítható nagy hajókat akarok,élvezetesen megoldva:) nem az x3 féle tötymörgésre és a eve féle egérnyomkodásra gondolok,valami másra,valami jobbra...ha erre valaki rájön nagyot fog szakítani:D
"beszállok az ûrhajóba és el tudom hagyni a bolygót és elszállni egy másikra. Sõt! Ezt már olyan régóta szerettem volna egy játékban látni!"
Én arra vagyok kíváncsi, hogy pontosan mibõl is fog állni a gameplay. Az oké, hogy "végtelen" univerzum, rengeteg különbözõ bolygó, változatos élõvilág és az is szuperfaszaság, hogy beszállok az ûrhajóba és el tudom hagyni a bolygót és elszállni egy másikra. Sõt! Ezt már olyan régóta szerettem volna egy játékban látni! Ugyanakkor a videóban láttunk egy kis mászkálást, egy kis ûrharcot. Mi lesz a többi? Csak megyünk mindenfelé és gyönyörködünk a bolygókban, állatokban és néha lelövünk pár ûrhajót?
félreértés ne essék,én leszek a világ legboldogabb embere ha ezt így összerakják és még a gameplay is jó lesz.. :) de félek hogy nagy falatba haraptak
régen volt a discoveryn egy animációs sorozat ami arról szólt hogy ember készítette drónokat küldtek idegen planétákra és tök változatos élõvilágot mutattak be,olyat ami a földihez nem hasonló,és teljesen hihetõen elõadták a miértjét :)
Szép-szép, nagyon szép! Arra azért kíváncsi leszek, hogyan oldják ezt meg végtelen variációban úgy, hogy azért valamennyire hihetõ és reális planéták legyenek. A terrain (felszín), egyértelmûen megoldható, a városok is, légkör, víz stb. szintén. Az élõlényeket viszont nem látom át. Szerintem azok ismétlõdni fognak.
Az ötlet kiváló, de nem új! Kb. 5 éve létezik -a sajnos már talán soha el nem készülõ- Infinity Engine, ami nagyjából ezt akarta és tudta már jóval korábban. Sajnos nem találtak befektetõt... A másik kicsit talán hasonló program a Space Engine, mely már most is elérhetõ és ingyenes! Ez persze nem elsõsorban játék, de szintén végtelen számú variációt elõállítani képes, procedurális generátort használ. Arra mindenképpen jó, hogy betekintést nyerjünk a technológiába. Töltés nélkül lehet leszállni bármilyen planétára, kvázi a több százmillió közül. Ebben persze nincs légkör és élõlény generátor, de vessen rá egy pillantást aki még nem ismeri, mert érdemes. Ha kb. hasonló, csak több tudással rendelkezõ lesz a topik fõcímében szereplõ game, akkor elég ütõs darab lesz!
Sok indie fejlesztõ azzal rontja el, hogy csak azért MMOt csinál a játékából, mert hogy úgy nem lehet warezolni és persze aztán bele is buknak, mert úgy senkit nem érdekel, még a nagy fejlesztõk/kiadók MMOi is sorra buknak el... Remélem ebben lesz rendes single...
nem is azt kell várni tõle, mint a destiny-tõl, hátuk mögött az activisionnel. a single részre reagálva pedig elvileg valami single player/multiplayer átmenet lesz, leginkább a dark souls-hoz hasonlóan. az univerzum mindenki számára ugyanaz, a rá gyakorolt hatás ugyanúgy érvényes lesz a többi játékosra is, viszont az élmény maga fõleg single, én ezt vettem le.
b kategóriás? ez nem egy több száz fõ által, hatalmas büdzsébõl készített játék, négy darab emberke csinálja, és alapötletében már komolyabban next-gen, mint az eddig bejelentett AAA kategóriás játékok legnagyobb része. persze, a kivitelezésre én is kíváncsi leszek, mert álmodni lehet nagyot, de bízom bennük, és vélhetõleg a megjelenés sem feltétlen 2014.
félelmetes belegondolni, hogy az indie fejlesztõk kreativitása a következõ generációs hardware-ekkel miket fog eredményezni, ennek kitûnõ példája már most ez a játék. itt van még egy videó a vgx-rõl, ahol a négy! fejlesztõ egyike beszél kicsit a projektrõl:
na úgy néz ki a kövi évtized az ûrhajós játékok évei lesznek:D eddig ennek tetszik a legjobban a koncepciója,már csak nagy hajókat akarok:D Na meg bugmentes játékot mindazzal amit igértek:D
A VGX-en mutatta be elõször a nagyközönségnek új játékát a Hello Games csapata. A projekt a No Man's Sky címet viseli és egy összetett sci-fi alkotás lesz, amelyben az univerzum egy aprócska szegletébõl indulhatnak a játékosok, mindenki a saját bolygójáról, hogy aztán felfedezzék az egész univerzumot. A felfedezett új bolygók megjelennek a galaktikus térképen, minden fontosabb adattal (légkör, nyersanyagok) együtt. Ha a játékos akarja, egy mozdulattal megoszthatja mindenki mással felfedezését, így az általa felfedezett bolygó onnantól mindenki térképén megjelenik. Ugyanígy mindenki otthagyhatja a kéznyomát az által felfedezett világokon, amit onnantól mindenki más is láthat. A világban minden apró eleme a játék közben születik meg a legegyszerûbb növényektõl és állatoktól kezdve a hatalmas galaxisokig. A játék világa nagyon veszélyes hely lesz, hiszen - bár meghalni nem lehet benne - ha elveszítjük ûrhajónkat, egy lifepodban térünk magunkhoz, és mindent a nulláról kezdhetünk elölrõl, mindent elveszítünk. A játék egyelõre sem megjelenési dátummal, sem célplatformokkal nem rendelkezik, viszont egy hangulatos trailerrel már igen. Nagy fába vágta a fejszéjét a Hello Games, hiszen lényegében egy olyan játékon dolgoznak, amelyben minden egyes atom, így minden egyes világ teljesen egyedi, semmibõl sincsen kettõ. Ráadásul mindezt folyamatában tárja elénk a játék.