srácok próbáljátok ki a perma death mod ot azért pls (ha tudod mit kell csinálni télleg alig pár másodperc választ el a haláltól az elején, én megnéztem újra talán volt 2mp- em halál előtt) a játék valóban úgy van kitalálva EZ a játék, hogy később próbáld ki a többi módot esetleg csak az achivmentek miatt es a storage ek meg a life hazard töltök is surviban meg a permadeth modokban van értelme én megértem részben ionvard ot de csak részben egyáltalán nem értem miért gondolja hogy a permadeth ben kell ezzel elkezdeni játszani én nem tudok semmi féle egységes játék fejlesztői világ groupról ahol eldöntik hogy az alapok mik legyenek mindenhol..
Hát nemtom az első 10 perc után nem volt gondom sosem se az oxigénnel, se a védelemmel. Pedig egy bötüt nem értek angolul. Pofon egyszerű játék. Nagy valószínűséggel egy csimpánz is betanítható lenne a játékra, úgy nagyjából, 1, esetleg 2 óra alatt. Kb nekem is egy csimpánzzal egyenlők a képességeim, bár valószínűleg az intelligencia szintem az valamelyest elmarad, szerencsére azért a NSK-hoz azért elég volt. Brutális mennyiségű nyersanyag, egy egzotukus hajó fullon, egy másik szintén fullon (darabja 30 misi), teherhajó fullon, kb. 150 millió költőpénz, exo minden eleme, tárolórekesze fullon kirakva. Ezt sajnos elég rövid idő alatt el lehet érni, nem nagy kihívás a játék.. persze csak nekem, a csimpánznak. Egyébiránt egy elképesztően zseniális játék, hihetetlen megoldásokkal, mindez 10 Gb-ban. Szinte hihetetlen tényleg.
Ember szórakoztatására alkalmatlan játék, tehát csak botok tolhatják. Tehát nem vagytok emberek. Hanem az emberi faj kiirtásán dolgozó mesterséges intelligencia. Borgok, cylonok, gethek. Légió, te vagy az? Zabáltalak a Mass Effectben. Amikor beküldtelek az öngyilkos alagútba az idegen anyahajón, és csak annyit mondtál: Acknowledge. De most nem húzol be a csőbe, nem fogok 500 órát beletolni ebbe a gethrémálomba! A cylonok is sírva játszanak vele.
Hát apám, a hisztis fürdős k*rva hozzád képest egy kemény férfi. Milliók tolják mai napig a játékot nagy örömmel, de Te jössz és kivégeztetnéd a fejlesztőt. Mindezt úgy, hogy láthatóan Te bénázol folyamatosan és arra sem veszed a fáradtságot, hogy utánanézz, mit csinálsz rosszul.
Szerintem engedd el, ez nem a Te játékod! Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2021.08.19. 22:13:38
köszönöm, hogy vagy nekünk és kisírod itt magad :) most persze segíthetnék, de akkor elvenném a challenge-t tőled szép napot Utoljára szerkesztette: Infrath, 2021.08.19. 19:33:27
Eljutottam a hajóig, jelentem. Kár, hogy az életerőt is szívja a méreg, így most keresgélhetek oxigénben gazdag növényeket is. Amik alig vannak. Egyszerre két életmentő komponens után kell ugrálni, miközben a hajó javításához is szükséges komponensek után is ugrálhatok. Most csak reménykedem benne, hogy a közelemben ezek újratermelődnek, ugyanis ha nem, akkor egyre távolabb kell mennem, és egyre kevesebb időm marad mindenre, amiből amúgy is nagyon kevés van. Például most vagyok életerőn 15%-on, rohangálhatok a szabadban valami növényke után, ha esetleg nem találok, akkor visszaugrom a hajóba 5% környékén, és meghalt a buli. Nem szállhatok ki, mert azonnali halál.
Ki akarom végeztetni a fejlesztőjét. Remélem USA-ban él, ott van halálbünti. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2021.08.19. 17:33:58
Velem is hasonló volt. Első 2-3 startnál a halál f... ba rakta a szükséges anyagokat, és igen, haltam emiatt. Mondjuk nem ma volt, azóta lehet finomítottak rajta, vagy random a cucc. :D
Tényleg nem tudom mit csinálsz, de életben nem haltam meg kezdéskor! Olyan 700 órám lehet a játékban, ha nem több...már nem számoltam a végén. Mondjuk én X3 szérián szocializálódtam, na abban aztán tényleg nincs semmi infó, nemhogy tutorial. Mindent a netről meg fórumokból kellett összeszedni. Ehhez képest 3000 órát sikerült beletenni, az egyik legngyaobb játékos élményem.
NMS kvázi szögegyszerű. Egyrészt, a Hazard Protection és a Life Support a sárga/piros virágokkal újratölthető (meg mással is, de most mindegy), amit kb. bárhol találsz. Ezek is le vannak írva a játékban. A szkenner sima kövekből kinyert nyersanyaggal megjavítható, ehhez sem kell egyetemet végezni, de amúgy írja a játék is!!! Olyan szinten könnyítették a játékot, hogy a szkenner megjavításához szükséges anyagok MINDEN esetben szanaszét vannak a játékos körül, olyan szinten, hogy el sem tudod téveszteni. 1 nagy, vagy 2-3 kisebb követ kell csak szétb*szni és már meg is van a szkenner, onnantól meg van compassod és látod a hajót, ahova kb. 10 másodpercig tart eljutni. .
Nem akarlak elkeseríteni, de pont ma próbáltam ki először a játékot a virágbolti verzióval és bár ez elején én is néztem, hogy szinte egyből leesett leesett az űrruha védelme, de nem haltam meg és simán eljöttem a kezdő bolygóról.
Az első halál akkor jött, amikor "kizsebeltem" egy növényt és még a föld alatt is átlőttek a drónok. A greenpeace itt nagyon durván nyomja. Utoljára szerkesztette: 0Fritz, 2021.08.15. 22:52:55
permadeth egy nehézségi fokozat miért te akarod megadni a fejlesztőknek hogy az pontosan milyen beállítások alapján fusson? sztem survival-ra nyomj rá legközelebb az tök ugyanaz mentés törlés nélkül..
Hogy gondoljak végig valamit, ha nem tudom mit kellene végiggondolnom? :) Önmagában a permadeath opció az nem azt jelenti, hogy lehetetlenül nehéz a játék mellette és eleve játszhatatlanná teszi a permadeath. A permadeath mindössze az jelenti, hogy egy életed van, a játék ettől lehet akár könnyű is. Ebben a játékban is megvan az a feeling, amitől lehet akár olyan mint a Subnautica ránézésre, hogy akkor halsz meg, ha nem koncentrálsz oda.
És a szájbarágós tutorial és a zéró tutorial között van néhány fokozat. Annyira kell segítenie a játéknak a gamert az elején, amennyire szükséges.
Nem, nem a feliratokat nem lehet elolvasni, hanem a teljesítésükre nincs elég idő. Barlang sincs kéznél. Ásni nem lehet, mert az egy upgrade. De természetesen ha másodpercre pontosan kiszámítom a lépéseimet azok után hogy 15 elhalálozás után rájöttem mit is kell csinálni, és szerencsém is van, akkor sikerül elérnem a hajókát. Csak ez egy faszság, nem így kell egy játékot megkedveltetni egy friss gamerrel. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2021.08.15. 21:13:29
ebben a játékban a felfedezés a lényeg nagyrészt és ebben a játékban akkor van értelme a többi módnak ha már ismered a játékot különben nincs értelme elolvashatnád kezdésnél mitől nehezebb a perma deth ember.. te most komolyan a kisebb inventory meg a mentés törlés miatt választottad számomra ez beszarás.. ki az aki minecraft-ot wipe -os mentéssel próbálja ki? és most a subnauticát hozod fel? egy single story központú gamet amiben van kapszulád vagy felszin oxigén ellátásnak meg halak az alap base körül? abban is akkor van értelme a wipe mentésnek ha rage-lni akarsz a bugok miatt sigh komolyan nem értem az embereket hogy ezeket nem gondolják végig.. én is szoktam pvp zni vagy nehéz fokozatokon nyomni de tudni kell hol és mit.. mindennek meg van a helye.. sztem (saját vélemény, de mindenki más..) Utoljára szerkesztette: Infrath, 2021.08.15. 20:29:27
Direkt, szájbarágós tutorial nincs. De minden infó elérhető a játékban, ami a kezdéshez kell. Megjegyzem, nem sok játékban van ma már ilyen "kézfogós tutorial". Full könnyű már a játék, a megjelenéskor sokkal durvább volt. HC módban kezdeni pedig eleve butaság, ha nem ismeri valaki a játékot. Már csak az irdatlan lehetőség tenger miatt is, amit semmilyen tutorial nem tudna bemutatni.
Amúgy ki van írva minden jobb alul, hogy mit kell csinálni! A hajóig eljutni kb. 5 perc az elején, onnantól pedig be tudsz ülni és ott nem halsz meg. Ráadásul már faék egyszerűre csinálták menet közben, mivel a hajó körül minden, az elején szükséges nyersanyag dögivel megtalálható. Annak idején mikor kijött, ez nem így volt. Na akkor ha nem volt szerencséd és olyan bolygóra tett ahol szinte semmi nincs, akkor restart. De ez ma már nincs. Amíg eljutsz a hajóhoz, kritikus pillanatban be kell menni egy barlangba, ott regen. Továbbá, van egy enciklopédia is, ahol van némi tipp mennyiség, mit és hogyan célszerű csinálni. Vagy mondjuk bemész az inventory-ba és ott látod, hogy pl. a pajzshoz/életerőhöz milyen nyersanyag kell. Begyűjtöd, használod. Problem solved. Nem egy nuclear science a játék, kicsit többet kéne gondolkodnod és nem azonnal fröcsögni. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2021.08.15. 19:00:14
Nyilván rájöttem, hogy ennek itt nincs értelme. Ha ennyire nem a gamer agyával gondolkodik a fejlesztő, akkor nem érdemes megvárni, amíg órákkal később megszivat valami váratlan hülyeséggel, amit esély sem volt kivédeni.
Nem találtam ásásra lehetőséget. Van egy olyan upgrade, hogy terrain manipulator, de az egy multitool fejlesztés, tehát az elején nem elérhető.
Szóval akkor a tanácsotok: Ássál bzmeg, ássál bzmeg, ássál bzmeg....NABZMEG.
:D
megnézted h fel van e töltve ?
milyen meglepő h ez a játék más mint egy másik
Szerintem nem felesleges panaszkodás, hogy 2 percenként halok meg a játék legelején. De majd most kipróbálom az ásást. Próbáltam a G-vel, arra nem reagált.
A HC módnak meg nem feltétlen kell endgame módnak lennie. Pl. Subnautica alapjátékot ki lehet játszani 1 élettel akár tapasztalatlan játékosnak is. Miért lehet kijátszani? Mert ha koncentrálsz az oxigénedre, és óvatos vagy, akkor nem kerülsz kivédhetetlen szituba. Ha tudod adagolni a ismeretlen felfedezése közbeni kockázatok nagyságát a felszerelésedhez képest, akkor nem kerülsz olyan szituba, hogy azonnal megöl valami. Ebben a játékban szó nincs erről, itt az a buli, hogy kaptál annyi időt kimászni a bajból, amennyi csak akkor elég, ha tudod mit kell csinálni, de segítséget meg nem kapsz hozzá. Nem azt tanítja meg, hogy áss egy gödröt és túléled, hanem hogy fuss a prérin a növényed után, de ráadásul olyan messzire rakja, hogy az orrodon csúszva kell elérned, és amikor benne van a zsákodban, akkor jár le az időd, és nem tudtad meg hogy kellett volna használni.
NMS jelenlegi állapotában kb 500 órányi tartalmat nyújt. Ha te ezt akarod hardcore-ban tolni, egészségedre, sosem fogod látni a játék felét. Egyébként is a HC mód mindig engame cucc, azoknak akik tudják mifán terem a játék. Pláne, hogy NMS 90% felfedezés 10% túlélés, tehát ne úgy állj neki, mint egy túlélős játéknak, mert ez egy relax játék.
Persze azt csinálsz amit akarsz, csak akkor ne panaszkodj feleslegesen. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.08.15. 17:47:10
Minden túlélőjátékot egy élettel igyekszem játszani, hisz úgy az igazán túlélős. Érdekes, hogy majd minden más játékban van terem kitanulni az alapokat, ebben nincs. Remek teszt volna mondjuk egy százezres mintán, hogy hány gamer tud nulla ismerettel permadetath fokozaton eljutni az első bolygón a hajójáig. És akkor kijönne a remek bizonyítvány, hogy milyen szinten nem felhasználóbarát a game. Nem attól jó a túlélőjáték, hogy meghalsz rögtön a kezdésnél, mert nem ad időt arra sem, hogy pislogj kettőt.
Igen, értelmezni kell, hogy gyűjts be valami komponenst. Egy idegen bolygón, amin fogalmad sincs hogy mibe mi van de ahhoz hogy szkennelni tudd, meg kell javítanod a szkennert valami olyan anyaggal, amiről fogalmad sincs hol van. Erre az egészre van 2 perced vagy meghaltál. Mármint nem arra, hogy villámgyorsan megjavítsd a szkennerkédet, mer arra csak kb. 20 másodperced van, mer a többi arra kell, hogy megtaláld az életmentő komponenst valahol. Ha tétovázol, vagy csak úgy merészelsz körbenézni, hogy mégis mi ez az egész ami körülvesz, akkor sajnos vesztettél 8 másodpercet, ami behozhatatlan, és már halott vagy, csak még nem tudod.
Mert te egy szuperintelligens csodalény vagy, sokkal különb nálam, ám ha a játék elé ültetnénk 1000 gyereket úgy, hogy életükben nem játszottak vele és semmiféle infó nem kaphatnak sehonnan, akkor nagyon szomorú statisztika jönne ki arról, hogy hánynak sikerül elvergődnie az űrhajóig. Főleg ha permadeath-re állítanánk a fokozatot, ahogy én szoktam játszani. Emiatt szar a játék eleje, érted? Mert se időt se infót nem ad.
Megjelenéskor ezred ennyi info sem volt és pobléma nélkül eljátszottam vele az endgame-ig. Az egész játék a felfedezésen, póba/hiba rendszeren alapszik. A későbbiekben még ennyi segítséged sem lesz, mint most. Ha ez nem fekszik neked, ez nem a te játékod. Itt nem fogja senki a kezedet.
"Szerintem az a programozó soha életében nem teszteltette le a játékát mondjuk a gyerekével, vagy a haverjával"
Jah, meg 5 millió játékossal. Használd az eszed és nem lesz problémád a játékkal. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.08.15. 16:54:24
Aha, tehát a tutorialnak többek közt arról kellene szólnia, hogy bemutatja a túlélés lehetőségeit. Például, hogy a begyűjtő eszközt átállíthatom ásásra, és egy ilyen lukban túlélhetek. Ehelyett a játék megfuttat a terepen valami ásvány után, ami előtt még szkennert is kell javítani miközben alig van idő (mi a fsznak kell szkennert javítani ha egyszer semmire sincs idő ugye? :D). És ha megvan az ásvány, akkorra már az összes életerős csomag elpukkadt, és van 10 másodpercem kitalálni, hogy hogyan menti meg az életem. Szerintem az a programozó soha életében nem teszteltette le a játékát mondjuk a gyerekével, vagy a haverjával. Vagy ha igen, akkor végig magyarázta, hogy mit kell csinálni, így nem derült ki, hogy egy kezdő gamer nem fogja tudni mit kell csinálni, és csak egy értelmetlen szopáshoz hasonlatos tanulási folyamat által jöhet rá, például hogy anyázik a fórumokon és válaszolnak neki. :D
Ismét próbát tettem, tiszta röhej mennyire nem érdekli a játékot, hogy a játékkal ismeretlen emberek is szeretnének elindulni valahogy. Nem elég, hogy zéró tutorial, de még ráadásul időt se hagy, hogy túléljem. Mire összerakom a szkennert a halálomon vagyok, és aztán sokkal tovább se jutok, mert efelejtette a játék bemutatni az életmentő lehetőségeket. Mé ha meg is találom a szükséges ásványt, ami fél percre elodázza a tűz fagy, és egyéb halálokat, akkor sincs megmutatva, hogy hogyan kell használni.
És ez egy sok éves játék. Ennyi idő alatt nem jöttek rá, hogy butaság ilyen kezdéssel elindítani a gamert. Ráadásul miféle védőruha az, amiben két perc alatt kinyiffanok? Hú de beolvasnék ennek a fasz kocka programozónak. Megrángatnám az ingjénél fogva, puff az asztalba a feje, és addig csapkodnám, amíg fel nem fogja, hogy egy tutorial az nem ilyen. Időt kell adni a gamernek, hogy feldolgozza a lehetőségeit. Se idő, se tutorial. Kabbe, te hülye kocka. Kiakadtam. Ami a vicces, hogy minden egyes alkalommal amikor belekezdek, ez van. Őrjöngök egy sort aztán törlöm a játékot. :D
Igen, én is osztom a problémát! Nagyon zavaró ez az extra fehér reflektor, én már hozzá sem nyúlok a Gravity Ball-hoz emiatt. Nem nagyon kell, vagy ha mégis, akkor hunyorogva nézem addig a képernyőt. Engem még az is zavar, amikor a helyszíneken a lokátort aktiválom, és az átvezetőben full kifehéredik a kép. Rohadt idegesítő. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2021.07.27. 23:51:23
Utánaolvastam, másoknál is voltak ilyen problémák, főleg konzolon. A legtöbbre az volt a megoldás, hogy a grafikus kártya vezérlőjében külön profilt csináltak a játéknak és ott tiltották le (konzolon meg a konzol beállításainál).
esetleg a HDR-t kikapcsolod? hatha ugy nem (annyira) vakit! amugy tudom mirol beszelsz, engem is idegesitett mikor jatszottam vele!
PetruZ: Sajnos nincsenek meg ezek a beállítási lehetőségek a játék opciókban. Általában meg tudtam oldani ha hasonló problémám volt, pl a Warframe-ben ez jól megoldható volt, de sajnos itt hiányoznak ezek a grafikai beállítás opciók. Azért kösz a választ.
Infrath: Összességében valóban ettől stílusos, egyedi a játék, de nekem van egy kis gondom a szemeimmel, mindig nehezen bírtam az erős fényt. Ha az ember pár órát tolja, nagyon fárasztó és szó szerint fájdalmas a sok feleslegesen erős fényhatás. Szó szerint sajognak a szemgolyóim már 1-2 óra játék után is. Maga a játék nagyon megfogott, igazi időrabló :)
CSatolnék képet arról, nálam hogy látszik, de nem működik a lehetőség.
Próbálj a bloom/glow/HDR effektek körül keresgélni, ha van ilyen az opciók között, azok szoktak ilyesmit csinálni más játékokban is.
dehát márciusban jött egy nagy update azelött meg egy halom javítást csináltak.. és most is juniusban van mit nézni olvasni..
talán a grafikai beállítások közt mondjuk a grafikát veszed lejjebb talán veszít a fényéből engem nem zavar úgy vagyok vele az a játék része/lényege hogy az vakítson :D bár sztem nem vakító fene tudja talán monitor is számít.. stb. sok tényező kevés beállítási lehetőség..
Üdv! Nemrég ismét felfedeztük magunknak ezt a remek kis játékot. Szépen boldogulunk, online módban játszunk. Eg dologban kérnék segítséget, hátha valakinek van rá egy jó ötlete. Egyszerűen nagyon fárasztó és hosszú játék során szinte kínzó jelenség, hogy a fények túl vannak tolva. Vakítanak, túlságosan ragyognak. HA épp pl. gravitno labdát gyűjtögetek, kiégeti a retinám a fehér ragyogásuk, de nagyon zavaró kb. mindenhol a fények. leginkább a fehér fények túlzott ragyogása. Erre nem tud véletlenül valaki egy jó tippet ? Találtam rá mod-ot, de sajnos 2018 óta nem fejlesztik már és nem használható. Lehet tévedek, de pár éve aminkor először játszottam nem emlékszem erre a problémára, akkor nem zavart, barátnőm szintén ezt mondja, hogy pl. egy gravitno ball ha odamentél a közelébe fehér fényűre változott ugyan, de nem vakított, ragyogott ennyire. Mintha hegesztenének a játékban folyamatosan. Jó lenne ha nem kéne hegesztőpajzzsal játszani :D
Nagyon köszönöm. A segítős küldetések mind készen vannak. Az overseer-es is. Kivéve a base küldetéseket. Ott még a 24 órások nem fogytak el.
Egy szörvájver állás és csak azért kezdtem, hogy kipipáljam ezt is. A normál állásban semmi hiba csak itt óvatosabban és elsődlegesen a kockázatkerülésre figyeltem és nem a küldetésekre, de az első 1-2 órát leszámítva nem nehezebb. Főleg ha az elején csinál az ember egy activated indium bányatelepet ami napi 50-60misit hoz 6 bányával, meg minden másból 1-1 bányát. (akár 10+ bánya is rakható egy jel köré.)
2 küldetésem is volt ami besült, de a másikat a legutóbbi pecs után engedte újraindítani. Az armorer-es küldetésnél kellett kalózt fogni, de halott bolygóra küldött ahol csak üres állomások voltak. Szép sorban javulnak a hibák.
Még kivárom a base küldetés sor végét; azután valószínűleg hekkelés lesz a vége. Anno beadta ezt a küldetést is rendesen, de nem törődtem vele mert mással foglalkoztam és kilépés után többet nem adta be. (Egyszer már újrakezdtem ugyanez a küldetéssor miatt.) A fő tanulság számomra az, hogy ha küldetés van akkor azzal kell foglalkozni és nem minden mással. Még egyszer nagyon köszönöm.
Overseer-ed van a bázison, megcsináltad a questjét?
Ha igen és úgy sem jó, akkor az bug, kicsit hekkelni kell a fixhez. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.06.08. 23:23:23
Az "Ghosts in the Machine" küldetésem besült a 5. résznél. "Expand and staff your new home" Jópár bázisom van, de nem is sejtem mit kéne még csinálni. Se újraindítani, se befejezni nem tudom a küldetést.
Ott állok a mag elötti ugrásnál és nem engedi kijelölni a célt. (hajtomű feltöltve, magnál a célt kirajzolja csak nem jelöli ki ugráshoz.) Valaki segítség!
Hali! Játékkal kapcsolatos kérdés. Van ugye a multiplayer rész amivel kapcsolatos a kérdésem, mégpedig ha én kezdek egy játékot és nyomom kb 2 hónapig majd csatlakozik hozzám valaki akinek a karaktere ugye nullásan kezd sajnos ezt tudjuk, de ha utána én lelépek akkor ő folytathatja ez tiszta sor, DE ha után én megint visszajövök és ő utána megint csatlakozik hozzám akkor az ő anno mentet karaktere jön be hozzám vagy megint nulláról kell kezdenie?
Lehetne több ilyen "cég" hozzáállása. Le a kalappal amit műveltek azok után ami volt.
több az ára steamen mint egy trpla a-s játéknak persze néha van leárazás de még mindig vannak szkeptikusok hogy meg vegyék e ahhoz képest ahogy kezdte ennyi ingyen frissítés miatt már el kéne felejteni :P de ha megtudjátok nézni azt a videót amivel anno beharangozták a startot még mindig nem azon a szinten áll :D de már közel áll és sok más is vann már benne persze amiről szó se volt :)
sztem is keresnek bőven eleget simán +ban vannak egy jó pár évig még
Kb 100 millió dollár bevételük volt az eladásokból és ez az összeg mindössze 12 fő és egy kis iroda finanszírozására megy el. Ha minden alkalmazott keres 20 ezer dollárt havonta + rezsi az akkor is, csak ~3 millió dollár évente. Azaz akár 30 évig is fejleszthetik a játékot jókedvből. Nem hülye ez a Sean :D Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.04.09. 02:24:16
Nem nagyon értem, miből élnek. Tény, hogy szuper amit beletettek eddig, de ingyen dolgozni 4, lassan 5 éve elég nagy hülyeség. Én szívesen fizetnék egy DLC-ért, amiben komolyabb fejlesztések vannak. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2021.04.09. 01:40:08
Facebook b+... xD Tényleg le kellene szoknia már mindenkinek arról a sz*rról:)
Lesz még update, ők sem tudják mennyi - gondolom amíg van pénz, és nincs irány. NMS-t ad-hoc fejlesztik. Menet közben találják ki dolgokat. Roadmap meg érthető okokból kifolyólag (2016) nincs a Hello Games-nél.
Még én is megvettem. Dicséretes amit a fejlesztők művelnek.
Vagy egy "régi" bázisra repültél ami szét van lőve. Nézz másik állomást. Egyébként igen megéri már az árát.
Ha üres az állomás akkor várj egy kicsit és majd jönnek-mennek a hajók. Hogy a törés mit ront el vagy nem, azt nem tudom. Ha tetszik a játék akkor 12-15 euro nem sok érte.
még eredetibe is tele van bugokkal,képzelem milyen lehet törtbe xd
Tört verzióban van meg a no man's sky és olyan gondom van, hogy nem tudok hajót venni, elméletileg az állomásra kéne hogy dockoljanak hajók és ott lehetne beszélni a pilótával és megvenni. De mivel teljesen üres az állomás igy nem tudom. Ez mitől lehet? Azért mert tört verzió, vagy mi a gond?