A repülési modell nekem is fura, de legalább valóban seamless, nem úgy, mint egy khm másik játékban, amiben szintén ezt igérték. Egyébként lehet, hogy csak trailer miatt van felgyorsítva a planetary landing, ki tudja.
Ez egyelőre egy tájgenerátor, pontosabban unuiverzum generátor. Bár ahogy nézem, nem túl realisztikus. Az a hajó kb. 2 másodperc alatt sztratoszférán kívül van, ez így eléggé arcade. A repülési modell -ha lehet erről beszélni egyáltalán-, megint nagyon alapnak tűnik, a szimulátor jelleget még nyomokban sem látom. Egy sima 4 irányú kamerakontroll egyelőre. Ha nem visznek bele kicsit több fizikát, akkor nem lesz több mint egy végtelen arcade random tájgenerátor. A videók alapján egyáltalán nem érzem, hogy élmény lesz repülni vagy leszállni valahol és dokkolni. Nincsen semmi monumentális sci-fi jelleg, csak a fura tájak, és sajnos a meglehetősen béna, szintén procedurálisan generált AI úrhajók, melyen ennek megfelelően nagyon gyengén néznek ki. Van ebben potenciál, de ahhoz sokkal több kéne, hogy ezt megmutassa a játék. Bár várjuk ki a végét...
Itt van. Megint egy olyan videó, amiben csak annyi van, hogy repül valahonnan valahova. Megértettük és örülünk neki, hogy hatalmas a játék és sok érdekes hely van, érdekes élőlényekkel, de azért valami konkrétabb is jöhetne már.
Ezt én is figyeltem. :D A játék eddig szép és jól néz ki, de kérdés hogy mi fog minket ott tartani, milyen játékmenet. Minecraft szerű építkezés érdekesen hangzik, de max új nyersanyag kitermelése miatt menne az ember másmerre vagy pvp. Annyira sok a kérdőjel, hogy még theory craftolni sem érdemes szerintem. :D
hát nemtom,figyelem az interjúkat a csákó aki beszél mindig félrenéz,sunyul :DD meg hát szépek ezek a trailerek de egy kis gameplay kellene,vagy legalább egy fejlesztői nyilatkozat hogyan is képzeljük el a játékmenetet. Legszivesebben egy minecraft szerű sandboxnak örülnék,egy nagyon jó tech treevel.
Szerintem nem lesz igazad. ~1 évvel az első trailerek idejében még én is szkeptikus voltam (főleg, hogy akkor 4 ember fejlesztette), de mióta kiderült, hogy jön PS4-re én már nem aggódom. Illetve csak amiatt, hogy PC-re is jöjjön időben.
Nagyon hangulatos és szép, de arra nagyon kíváncsi vagyok, hogy tulajdonképpen milyen is lesz a konkrét gameplay. Eddig minden videóban csak azt láttuk, hogy megy, repül a játékos valahonnan valahova és ennyi.
de most lehet fogalmatlan leszek de mintha az elite dangerous is procedurális multi nem?
mondjuk ott nincs bolygó landolás de a csillagrendszerek meglesznek minden odavaló meteorittal együtt Utoljára szerkesztette: Caliph, 2014.08.31. 21:05:00
én úgy tudom hogy a bolygón történt események nem maradnak meg, de a paraméterek igen. Szóval ha kettéfingasz egy muskátlit akkor ha elrepülsz és visszajössz a muskátli megint ott van. A bolygók "összetevői" meg elférnek pár sor text fájlba, kb mint a minecraft, csak kevésbé részletesen. Persze idővel sok kicsi sokra megy, de nem hiszem hogy belátható időn belül ebből gond lesz
Az tuti, hogy multi lesz. Ezért is olyan nagy bejelentés az, hogy lesz benne offline (single) mód is. Most, hogy mennyire lesz sima multi, vagy mennyire lesz MMO, az még kérdés.
Mi? Azt hogyan? A procedurális generálás az egész lényege. Ha elindul 10ezer ember a 3D szélrózsa minden irányába, milyen szerverpark kell majd hozzá, hogy azt az irdatlan mennyiségű generált adatot kezelje?
Mert addig egy dolog, míg te ülsz a kis űrhajódban single playerben, a világ meg csak körülötted létezik. Ha meg visszamész valahová, akkor újragenerálódik. De egy MMOnál minden játékos helye aktív kell hogy legyen ahhoz, hogy találkozni tudjanak, és lássák egymás interakcióját a világgal.
Aztán lehet, hogy én vagyok alulképzett, de ezt speciel elképzelni sem tudom, hogyan lehetne multi, főleg MMO.
Bejelentették hogy offline is lehet majd játszani.
volt már egy interjú amiben ezt beszélték és igen, az esélye kicsi lesz hogy összefutsz valakivel. Ha jól emlékszem minden új játékos egy újonnan generált bolygón kezd, szóval ha azon akarsz nyugalomba tespedni, megteheted :D
Látni kéne már ebből valami konkrétabbat is. Ezzel együtt figyelni fogom, hátha...
szép és jó...majd hiszem ha látom. +multiban mi lesz?(ha lesz :D ) elbújok egy világvégi bolygóra mert nekem az tettszik aztán onnantól kezdve nem látok senkit? mert ha wow 10 millió playerét nézzük is,nagyon kevés az 5milliárd évhez:D
láttam én már fára mászni villamost, először csinálják meg és utána feszüljenek vele.
Én is ettõl tartok, az egyelõre kizárólag konzolos megjelenés híre csak tovább erõsítette az aggályaimat...De ne legyen igazam, mert egyébként tényleg ütõs a koncepció...
Arra utaltam, hogy a Space Engine-ben sincs játék, egyelõre ebben sem látom, csak egy techdemo, még a stílusát sem láttam sehol meghatározva. Furcsa, mert legtöbbször ezzel kezdik.
A Space Engine teljesen más, nem lehet összehasonlítani. Inkább az a kérdés, hogy ebbõl mi mûködik, mert tudomásom szerint csak videokon látható a játék. Bár ha volt belõle kipróbálható verzió az E3-on, akkor az már legalább valamilyen szinten bíztató...
Jah, biztos eredeti, kár hogy ebbõl semmit sem látni még, egyelõre nem több mint pl a Space Engine... Nekem gyanús, hogy semmit sem írnak a gameplayrõl.
a No Man's Sky lett az idei e3 második legtöbbet díjazott játéka: legjobb eredeti játék, legjobb független játék és innovációért járó különleges elismerés.
én ezt a játékot amolyan minecraftként képzelem el. vagy te , kezdesz valahol egy bolygón,gyûjtögetsz építgetsz . egy idõ után képes leszel gépekkel pótolni a kétkezi termelést,aztán automatizálsz,építesz ûrhajót felveszed a kapcsolatot másokkal jobb tervrajzokat szerzel be fejlesztesz kiépíted a kereskedelmet stb.
Nono a spacesim mûfaj feléledni látszik , lásd Elite : Dangerous és Star Citizen.
A minecraftban meg ha valami komplexebb cuccot akarsz összerakni nem árt kicsit törni a buksid ( jól emlékszem számológépet is pakoltak ott össze ) , szóval ez sem teljesen igaz így.
Mindenesetre az igaz hogy várni kell még hogy kiderüljön milyen is a játék maga.
Magyarul még lövésünk sincs. Az ûrszimet meg azért tartod PC-s mûfajnak, mert megdöglött, mielõtt a konzolok léteztek volna :DD Elvétve van egy (mondjuk az X sorozat, meg az EVE), de amúgy a Freespace-ek óta nem volt említésre méltó cím..
"Inkább tényszerû...Ugyanakkor itt biztos nem megyek bele egy konzol vs. PC flame war-ba. Keress mást..."
Talán akkor próbáld mellõzni más platformok és felhasználóik ostobának beállítását, és akkor nem lesz flém.
"Parádés példa...Skyrim-ben sokat gondolkodsz? "
Többet mint a Minecraftban, és jóval többet mint mondjuk a Freespace-ekben. Sõt, alkalomadtán még olvasni is lehet benne néhány oldalnyit.
Egy procedurálisan generált, "lélegzõ", és ûrhajókkal bejárható univerzum ígérete elsõsorban egy ûrszimulátort sejtet. Az pedig egy tipikus PC only mûfaj. Ha netán mégsem így lenne és valami tucat FPS lesz, akkor kvázi semmi értelme. Egy "oda megyek akárhova + örömködök a szép bolygóban + lelövöm az ellent és kezdem elõrõl" típusú, agyatlan hülyeség viszont valóban klasszikus konzol shit lenne.
"Konzol = buta egy elképesztõen korlátolt látásmód"
Inkább tényszerû...Ugyanakkor itt biztos nem megyek bele egy konzol vs. PC flame war-ba. Keress mást...
Ettõl tartok én is. Ezer ponton futhanak falnak fejlesztés közben. Az egy dolog, hogy már maga az elképzelés is grandiózus a teljesen procedurálisan generált világgal, de ez még akár össze is hozható mert a technológia létezik és mûködik is. Csak nem teljesen értem, ezt hogyan öntik játszható formába, mert egy dolog a felfedezés öröme, de ezen felül is kéne adni valami értelmet az egésznek.
10 ember fejleszt mire ebbõl ps4 lesz abból meg pc port...ne legyen igazam de sose lesz kész star citizen fele ennyit tud,millió dollárokból készül,több évig,nagy csapattal akik nem kezdõk...
Igazából az a gond, hogy szinte semmit nem tudni a játékról. Sok-sok ígért van, csodás elképzellések, de semmi konrét 1-2 teaseren kívül. A PS4 megjelenést eleve nem értem, mert a játék mûfaja alapján ez egy kifejezetten PC specific game... Bár nyilván le lehet butítani a konzolos szintre is, ezzel együtt, inkább várnám PC-re, mint konzolra...Lövöldösõs matyikat hol fogja érdekelni az univerzum felfedezése?
a cikkbõl az is kiderül, hogy - sajnos - egyelõre csak a ps4-es megjelenés a biztos, de valószínû a pc-s is, ha nem is egy idõben a konzolossal.
Na, akkor ez. Legyen kész. Meg szerezzenek hozzá Warhammer 40k licenszet, meg moddolható legyen, és akkor nem is kell nekem már másik ûrhajós játék soha többet. :P
star citizenben is csak annyit tudunk hogy majd lesz nagy hajó amihez több ember kell,de semmi többet nem mondtak mutattak hogy akarják élvezhetõen megvalósítani
Nem játszottam ilyesfajta "zûrös" játékokkal és nem láttam túl sok videót belõle, de a Star Citizen nem pont ilyesmi lesz, mint ez a sok dolog, amit itt leírtok, hogy látni szeretnének egy játékban?
Ahhoz kéne elõször egy jó fizikai modell. Valami, amivel lehetséges belevágni egy energiasugárral, vagy belerobbantani egy nagy hajótestbe, úgy, hogy lyuk maradjon utána. Ott, ahol kell, akkora, amekkora kell, anyagokat figyelembe véve, sérülést aszerint számolva, mit ért találat...
Freespace-ben pl szépen jöttek szét a nagy hajók, de az sajnos 100% scriptelt volt. Ott nagyon tetszett, amikor a sugár eltalálta a nagy dögöt, pár másodpercig sütögette az oldalát, aztán kijött a másik oldalán... :) Na, valami olyan kéne, csak realtime.
Meg ha már nagy hajó, akkor valami hajóhíd szimuláció lenne fasza. Ilyen Star Trek jelleggel, nem közvetlenül irányítva a hajót, hanem parancsokat adva a különbözõ részlegeknek. Esetleg nem is hagyományos ûrhajós külsõ nézetben játszva, hanem FPS módban rohangálni bent emberként fel-alá, nézni ki az ablakon, meg holografikus kijelzõn követni a csata állását... Viszonylag lassú, taktikai játékmenettel, nem pörgõs zúzdaként. Hajón belüli, több hajó közti kooppal, meg versus multival...
Hehe, van benne valami. Volt még az Epic, az valami árkád fos lövölde volt nulla mélységgel, de ott is volt komplett naprendszer.
A baj egyébként ugyanaz most is, mint ami mindig is volt, hogy nincs meg rá a kapacitás. A kor színvonalának megfelelõ megvalósítással nem bírja a hardver ezt a léptéket.
Plusz: lesz benne valamilyen progress, egyre veszélyesebb helyek felé kell indulni felfedezni (talán a galaxis közepe felé), és valahol a végén vár egy "fõboss" :).
én irányítható nagy hajókat akarok,élvezetesen megoldva:) nem az x3 féle tötymörgésre és a eve féle egérnyomkodásra gondolok,valami másra,valami jobbra...ha erre valaki rájön nagyot fog szakítani:D
"beszállok az ûrhajóba és el tudom hagyni a bolygót és elszállni egy másikra. Sõt! Ezt már olyan régóta szerettem volna egy játékban látni!"
Én arra vagyok kíváncsi, hogy pontosan mibõl is fog állni a gameplay. Az oké, hogy "végtelen" univerzum, rengeteg különbözõ bolygó, változatos élõvilág és az is szuperfaszaság, hogy beszállok az ûrhajóba és el tudom hagyni a bolygót és elszállni egy másikra. Sõt! Ezt már olyan régóta szerettem volna egy játékban látni! Ugyanakkor a videóban láttunk egy kis mászkálást, egy kis ûrharcot. Mi lesz a többi? Csak megyünk mindenfelé és gyönyörködünk a bolygókban, állatokban és néha lelövünk pár ûrhajót?
félreértés ne essék,én leszek a világ legboldogabb embere ha ezt így összerakják és még a gameplay is jó lesz.. :) de félek hogy nagy falatba haraptak