Én egyetlen előnyét látom, bár nem alkalmazom: engem speciel nagyon idegesít, hogy össze-vissza nyomkodnom kell a módválasztót rajta, úgyhogy erősen elgondolkodtam, hogy beszerzek még egyet a meglévő mellé, ami csak "fegyvernek" lesz megépítve. :D
Szerintem is gáz. Eleve a videóban is látszik, hogy nagyon hiányosra sikerült a fordítás. Több kárt okoz, mint hasznot. Ha valaki elakad és segítséget kérne, senki nem tud segíteni neki, mert csak zagyvaságokat ír. Az ilyen kaliberű játékokhoz illik felszedni némi nyelvtudást.
Fordítok játékokat, jelenleg is van egy nagyobb projectem. Éppen ezért pontosan tudom, hogy ennek így semmi értelme nincsen (magad is láthatod az általad linkelt videóban, teljesen értelmetlen a szöveg). Jelenleg a fordítóprogramok képtelenek összetett mondatokat értelmesen fordítani, de sokszor még tőmondatokat is.
Ez így sajnos senkinek nem segítség, még annak sem, aki nem tud angolul. Mert elég néhány többjelentésű szó -amiből ugye sok van az angolban is-, aminél a fordító helytelen jelentést párosít, és máris értelmetlenné válik az egész.
Egyrészt, alapból sincs sok értelme, másrészt, így meg aztán konkrétan semmi értelme. Ugyanis gépi fordítás, vagyis egy angolul beszélni sem tudó valaki ráeresztette a Google/Yandex fordítóra és ennyi. Vélhetően olyan is... (Szerk.) Nem tévedtem! Érdemes beleolvasni 1.41-nél, katasztrófa! Értelmetlen zavgyvaság az egész. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.01.09. 21:07:06
Most ilyenkor mit csináljak?A konténerből nem engedi kivenni a cuccaim egy részét.Van amit enged,van amit nem. Eddig nem volt ilyen gond vele. Utoljára szerkesztette: Bandigyerek, 2019.12.30. 21:56:56
Fregatt direkt harcra nem használható, irányítani nem tudod. Bázist lehet rá építeni, a kísérőket pedig csak küldetésekre lehet küldeni. Multitool-ból lehet több nálad, ez a fícsör most jött be 2 hónapja. Értelmét én nem látom azóta se
Én most vettem meg akcióban,és valóban tetszett. A nagy hajókat amúgy lehet küldetéseken kívül másra is használni?Értem úgy hogy harcolni velük,vagy csak küldetésekre lehet küldeni? Mondjuk kár hogy a personal refiner bugos mert gyártotta a salvaged data-t. Multi toolból lehet nálam több?Mert felajánlja hogy cserélem,vagy megvásárolom.
Vannak bugok, de bőven játszhtaó. Ráadásul folyamatosan javítják. Tulajdonképpen, ha nem tennének bele újabb tartalmakat, akkor már az 1.77-től is kvázi teljesen hibátlan maradhatott volna. Viszont annyi jó -és kevésbé jó- új tartalom kerül bele, hogy azért érdemes kicsit türelemmel lenni, és a tartalmakkal érkező új hibák kijavítását megvárni. Összességében ez már egy teljesen más kaliberű játék, mint ami a kiadáskor volt.
Leírtrtam a véleményem és ennyi. Mivel erre való egy fórum, de úgy tűnik, neked mindennel bajod van ami kritika.
Ezzel együtt, maximálisan támogatom őket, ha figyeltél volna -ahogy nem tetted már megint-, pár kommenttel korábban linkeltem egy videót ami éppen arról szól, milyen kiváló munkát végeznek és mennyire dícsérendő a hozzáállásuk a siralmas megjelenés ellenére (ellentétben a Frontierrel, akik éppen most ünneplik az 5 éves ED megjelenést, csak többed magammal nem tudom mi a fenét ünnepelnek a kvázi elhagyott játékukon, meg is lehet nézni a kommenteket, kapnak a fejükre rendesen a közösségtől). (Most jöhet az, hogy ha nem tetszik, ne játszak vele )
Minden tiszteletem ellenére le fogom írni azt is, ha valami nem tetszik a játékon. Period! Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.12.20. 23:09:19
Ezzel egyet értek, kellene az élettelibb világok bele. Amit az űrállomásokkal csináltak az jó írány szerintem.
Ja, már én is néztem. Nem tudok kiigazodni a srácokon, hoznak egy zseniális Synthesis-t, most meg időt fecsérelnek ilyen értelmetlen hülyeségre, mint ez a zeneszerkesztő. Ki a fene akar egy ilyen játékban hangokat meg zenét komponálni? Ráadásul a 80-as évek PC képességeinek szintjén. Inkább törődnének azzal, hogy valamiféle életet vigyenek a játékba, mert az jelenleg teljesen hiányzik belőle. Nincsenek városok sem.
Megnézted a videót is, vagy csak úgy random vitázol valamivel (amit sem a video, sem én nem állítottunk). A fejlesztők hozzáállásáról van ugyanis szó (elsősorban), nem a játék tartalmáról!
Megint ez a összehasonlítás... Értem én, de azért 2 dolgot ne felejtsük el. 1: Az ED nem a fiktív világban játszódik, vannak valós vonatkozásai, max. félfiktív a világa legalábbis, míg a NMS egy teljesen fiktív univerzumban játszódik. 2: NMS árkád játék. (még a HOTAS support sincs továbbra se) Az ED pedig egy szimulátor. Na ez két fő dolog miatt sztem továbbra is értelmetlen összehasonlítani a kettőt.
Jó lett az új update...Végre van flat terrain manipulator, de ami a legjobb, az a hajók "eladhatósága". Pont ezt a kettőt hiányoltam már ezer éve. Így már lesz értelme hajókat javítani és pénzkereseti lehetőségként kezelni. Legalább ilyen fontos volt, hogy végre a slotokat is lehet bővíteni pénzért, illetve az is, hogy végre a hajóosztályt is meg lehet vásárolni, így már nem kell csak azért egy ocsmány hajóban csücsülni, mert annak van elegendő slot-ja, vagy mert ami tetszene az pont nem "S"-es. Mondjuk a több multitoolnak nem tudom mi értelme van, de valamire biztos jó lesz (szerintem semmire). Zseniális ötlet továbbá a Personal Refiner is.
Ez pedig egy marha jó video: (NMS vs. Elite fejlesztés, kb. 2 éve megmondtam, hogy az Elite-nek annyi). Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.12.01. 02:54:44
Köszi szépen!... Sikerült, ahogy mondtad. Ez a sok kaja mire jó? Ők, hogy lehet etetni velük az állatokat, a keverőgéppel lehet kotyvaszt a i sok mindent... de mi hasznuk van? Sz@rnak is tőlük, adnak tejet is... A tej fog kelleni valamihez?
Nem kék bolygókon van, hanem kék csillagrendszerekben, a "kék csillag" körül orbitális pályán keringő planétákon kell keresni. Ilyen rendszerekbe csak akkor tudsz menni, ha Iridium drive is van installálva a hajón. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.10.31. 14:56:47
Nekem még Indium kéne.... Azt mondja kék bolygókon van.... Leszálltam.. de lövésem sincs merre keressem.
Találtam egy bolygót, ahol egzotikus hajók spawnolnak egymás után, hogy tudom megadni a címét portálban?
Az a gond az elnevezgetéssel, hogy később nem lehet módosítani. Elég nagy hiba ez is. Még egy korábbi játékomban szívtam ezt meg, ahol végre találtam egy minden szepontból kiváló bolygót a bázisnak, de véletlenül rányomtam arra is amikor a nanitok miatt tömegesen küldtem be az adatokat. Aztán meg nézhettem minden egyes teleportnál, hogy "JHGJSHGJHGS", ahelyett, hogy "My Base 001". Módosítani nincs mód, vagy figyelsz, vagy költözöl ha zavar a kiosztott név.
Ha elnevezem és feltöltöm, akkor a többi ember is úgy fogja látni?
Másik, ha találtam egy hajót, de van mellette egy tulajdonos, akkor azt megtudom valahogy szerezni? Találtam egy 48 slotos freightert, de nem abandoned :(
Ezért nincs az a pénz, hogy bármilyen játékkal multiban játszam. IRL is épp elég a sok hülye embert elviselni, a játékomat miért tenném tönkre azzal, hogy komplexusos vér istván szétcseszi az egészet? A multizásnál nagyobb baromság nem létezik. Kivétel maximum a privát multi, ahova csak azt engedi be az ember akit ismer és akiről tudja, hogy nem fogja idegesíteni.
Bolygót gondolom pont úgy lehet elnevezni, mint bármi mást. Discoveries menüben nyomsz egy X-et rajta. Nem igazán használom, egyedül a bázisaimat nevezem el. Néha egészen apró akármiket is lehet szkennelni, biztos kimaradt valami. Esetleg barlangok mélyén van az utolsó.
Hogyan lehet elnevezni egy bolygót? Probáltam teljesen felszkennelni, már órák óta nem találok semmit, de azt írja, hogy még mindig hiányzik valami...
Tegnap először a játékban, találkoztam egy másik játékossal a vadonban. Dumáltunk, valami hajót roncsot keresett. Leraktam a háztetőre egy finomítót, közben szedegettem össze a lények tojásait. Mire végeztem, kilopta a finomítóból az összes chromatic metalt és elhúzott szó nélkül.
:D
Valami gond lesz ott, nálam nincs "kiégve" az égbolt. Illetve a teljes modtól sem fagyott a játékom, de mivel számos olyan funkciója is van, ami nem tetszik (pl. fémes hajók stb.), így én is modulonként válogattam össze, ami kell. Arra tudok még gondolni, hogy feltetted a "filter modult", amit én kihagytam, de elképzelhető, hogy az tud ilyet produkálni. Ha nem jön be, akkor van egy másik elég jó alternatíva, a "Better Planet Generation" mod, nézz rá arra esetleg. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.10.09. 20:18:12
Bocs, rájöttem... :) Fel is raktam, egyelőre nem nagyon győzött meg. Az ég ki van égve, egy vakító fehérség az egész, a látótávolság is csökkent az erősebb köd miatt. Persze ezzel sikerült elfedni a béna LOD-ot, meg a még bénább domborzat generálást. :) A felhők formája meg mozgása szebb, de még mindig egy elmosódott maszat. Este pedig világítanak. A domborzat generálás nálam nem javult, lehet, hogy valamit kihagytam. A teljes modtól kifagyott, darabokban raktam fel. Utoljára szerkesztette: Giles, 2019.10.09. 02:13:10
Sziasztok! Most vettem elő tavasz óta a gamet... Jó kis frissítést gyurtak megint össze. Áramot kéne csiholnom... de sehol nem találom a hozzávalókat... meg, hogy egyáltalán.... miből lesz a kakaó.... Segitségeteket előre köszönöm.
Az űrűllomás építés is durva. Egy végtelen lépcsőt kell építeni a bolygó felszínéről az űrbe! Ez szolgál majd csatlakozási pontként az állomás kvázi alapjájhoz, ide már lehet építeni Base Computert, majd a lépcsőket törölni kell és lehet tolni az építkezést.
Sajnos nem könnyű ilyeneket építeni, mert alapból nem a legjobb az építési rendszer -hogy finoman fogalmazzak-, de mindenféle trükköt be lehet vetni, amivel kitolhatók a képességek. Csak kissé macerás. Pl. ennyire szabályos ívelt falat azóta sem tudom, hogyan csinálnak, most keresgélek hozzá tutorialt.
Van egy pár álleejtős verzió, bár azt nem tudtam minden esetben eldönteni, hogy alap képességekkel, vagy az EucliEA nevű mod-al készültek (sajnos Beyond-hoz nincs még updatelve ez a mod, mert szegény srác éppen szabadságharcol a hazájában, Hong Kongban a kormányzati elnyomás ellen).
A video végén viszont az a szép nagy város azért már meglehetősen laggol, persze ez lehet a készítő gépének gyengesége is.
Update: Megtaláltam az ívelt építést...rémálom, de megoldható! Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.10.08. 19:15:30
Ha valaki netán unja a kb. 10 féle bolygótípust és biome-ot amit a játék alapból kínál, akkor erősen tudom javasolni az NMS Fantasy Mod-ot!
Rengeteg dolgot változtat a játékon, de szerencsére a készítő megadja a lehetőséget, hogy szelektálva telepítsük, tehát ki lehet válogatni a szükséges részeket. Én főként a procedurális generációval kapcsolatos modokat tettem fel belőle, és teljesen megváltozott a játék, előnyére. Rendkívül változatos lett minden, sokkal több variációt generál mint az alapjáték, néhány bolygón az állam leesett a látványtól.
Nos, googliztam, beugrottam egy fekete lyukba és tudtam resetelni a küldetéseket, azóta működik. Remélem, így marad.
Igazából a Next után nekem nem volt ennyi gondom, most a Beyond update óta sokkal több probléma van. Valószínűleg azért, mert átálltak a Vulcan api-ra, ez gondolom elég nagy munka lehetett, nem véletlenül kellett fél évet várni erre a frissítésre. Szerencsére azonban, gőzerővel javítanak, ha végigolvasod a patch notes-okat, már 100+ hibát javítottak eddig is. Előbb-utóbb rendbe teszik, de nekem is az a bajom az egésszel, hogy egy ilyen szinten bugos játéknál nem a VR-el kellett volna foglalkozni, hanem először azt megcsinálni rendesen, ami már benne van,
Két küldetést nem tudok megcsinálni jelenleg, mert bebuggolt, mind a kettő főküldetés. Nagyon csalódott vagyok, direkt csak most kezdtem el játszani a játékkal, mert tudtam, hogy sok vele a gond, kivártam három évet, de még mindig nem jutottak el oda, hogy a főszálak működjenek? Röhej.
Igen, sajnos irtózatosan sok a hiba még mindig, pedig adogatják ki a patch-eket. Én tegnap sikeresen "átmentem" a fregattomon, majd bele is ragadtam a modellbe belülről, amíg fel nem robbant a hajóm. Ez a hiba egyébként azóta jelen van, amióta saját fregattunk lehet, már jelentettem kétszer, de úgy tűnik, nem prioritás. Mindenhol automatikusan kilép SC-ből a hajó amint célhoz ér, kivéve a fregattot, és ha nem figyel az ember, akkor úgy jár mint én. Szerencsére volt korábbi mentésem, így csak néhány dolgot buktam el.
Most egyébként a bázisépítés miatt hullik ki a hajam. Két napja azzal a felirattal álmodom, hogy "Invalid position". Egy sima lépcsőt alig lehet lerakni, úgy kell trükközni vele...Ezt Subnautica-ban olyan jól meg tudták oldani, ott egy élmény volt építkezni, pedig fele ennyit sem tudott, mint az NMS.
Ezt nem tudhatom, de az tény, hogy 1000+ óra játék után az nem mondható el rólam, hogy utálom a játékot. Viszont -talán pont ezért-, a rengeteg átgondolatlan megoldását is észreveszem, és már egyre jobban zavarnak. Pl. megjelenés óta nincs válasz arra, miért nem lehet hajókat eladni? Ugyanis, ez amellett, hogy alap kéne legyen egy ilyen játékban, még a roncsok helyreállítását is teljesen feleslegessé teszi, mert minek grindeljen az ember annyit a javításért, ha nem tudja pénzért eladni a megjavított hajót? Az sem érv, hogy a roncsokból juthat jobb hajóhoz, mert venni lényegesen egyszerűbb/gyorsabb és mivel bolygórendszerenként 20féle hajót generál a játék, összehasonlíthatatlanul nagyobb a választék az állomásokon és trading postokon, tehát hamarabb találni olyat ami minden szempontból megfelel. A roncsoknak az lenne az értelme, hogy megjavítom és jópénzért eladom, de azt nem lehet. Vagyis a roncsoknak a játékban jelenleg az ég világon semmi értelme nincsen. Lehetne még sorolni bőven sajnos. Modokkal szerencsére javítható elég sok butaság, de azért nem minden. Ezzel együtt ez egy jó jéték, a pénzt bőven megérte...
"Egyébként csak kíváncsiságból, miért foglalkozol a játékkal, ha minden eleme szar? Csak mert az összes hozzászólásod fikázás."
Vagy csak Te olvasol szelektíven! Ez a túlzott rajongás egy tünete...Kezdetektől megvan a gém, a NEXT után kifejezetten pozitív volt a véleményem, egészen a Visionig, amit itt is leírtam. A Beyond-ban viszont sok hiba van és bizonyos tekintetben nem az irány sem tetszik.
Úgy tűnik, csak ide kellett jönni sírni, ma találtam egy 36 slotos starship-et és egy freighter roncsot is. Mondjuk utóbbiban nem volt semmi érdekes, de ne sírjunk, ez is valami.
Hogyan tudnék lezuhant hajókat találni? Leginkább ezekből a csillagrombolókból kellen pár. Amikor elkezdtem játszani, akkor sorban kaptam a distress signalokat, találtam planetary swipe-al, stb.
Most kb egy hete nincs semmi, vannak olyan helyek, ahol nagyobb eséllyel fordulnak elő?
Alább pontosan leírtam mi az értelme. Coop partner-rel való kapcsolat. Hiszen nem akarsz 20 ezer fényévet utazni, hogy elkezdhess játszani vele. Illetve Artemis quest elem is.
Egyébként csak kíváncsiságból, miért foglalkozol a játékkal, ha minden eleme szar? Csak mert az összes hozzászólásod fikázás.
portal többek között arra volt jó, hogy találkozzanak a játékosok nexuson kívül. Pl, ha valaki a galaxis középpontjához akar menni, az én portal kódommal oda tud menni (ott lakom 300 fényévre tőle), amennyiben rendelkezik a kövekkel.
S-class multitool-t vadászni kell a kereskedőknél, tudtommal random adja bizonyos szabály szerint. A nagy aktiválató portál esetén a másik oldalon semmilyen csillagközi utazás nem lesz aktív és ha csak nem változtattak rajta azóta, igazán nincs sok értelme. Salvage frigate modul található a bolygókon a Buried Tech. modulokban (ki kell ásni).
S-class multitool hol szerezhető be? Nem igazán értem ezt a portál dolgot sem? Ha átmegyek rajta mi történik? Azon kívűl, hogy ilyenkor az űrállomáson inaktív a teleport lehetőség. A Speak the Atlas meg néha előjön random főküldetésként. Ez bug vagy így helyes? Salvage frigate modulok küldetések után járnak vagy kereshetőek? A jetpack upgrade sem tiszta! Láttam videókban ezt a gyors oldalazó repülést. Ez, hogy valósítható meg? Pedig már 117 h benne van. Kösz!
Lehet, hogy neked van igazad, a fene se tudja már követni. Úgy emlékszem, hogy már az 1.1 környékén is tudtam fúrni, de lehet, hogy a Subnautica-val keverem, amiben kezdetben volt ilyen tool, majd később ott meg kivették. NMS-ben jött még a Geology cannon is, de már azt sem tudom mikor. Hacsak nem az volt az, amivel fúrtan anno, bár mintha a NEXT-el jött volna. Annyit variáltak már, most csak azt tudom, hogy a TM-el nem igazán lehet csinálni semmit fúráson kívül.
Ráadsul úgy nézem, hogy a Beyond-nál végre alapból megszüntették a 250 egység/slot idióta korlátozást (na azzal aztán tényleg kínszenvedés volt játszani ilyen mennyiségű loot mellett), most már 9999db akármit tehetsz egyetlen slotba eleve, korábban ez csak fejlesztéssel volt lehetséges. (a Cargo-t nem néztem, lehet, hogy oda még többet lehet pakolni??? Valaki? Mert ugye korábban úgy volt, hogy sima slot 250, Cargo 500/slot)
Köszönöm a segítséged! Most végre meg is tudom nézni ezt a fránya bővítést, köszönhetően az itt kapott segítségeknek.. Így azért 100x használhatóbb, élvezhetőbb lesz a játék.
Alapvetően még az 1.0 környékén igen, és fúrásra jó is. De közben fejlesztgették, van benne "építő" funkció is (amikor kitolja a talajt), már nem csak gömb hanem kocka shape is használható, illetve a textúrákat is lehet változtatni amikor alakítod a felszínt. Ez mind arra utal, hogy túl akartak lépni a sima fúrás funkción, de a jelek szerint ez egyelőre nem sikerült.
Ma egy újabb bugba is belefutottam. Visszatöltöttem a tegnapi mentésemet, hogy folytassam a játékot, és észrevettem, hogy a lealapozott bázisban belül, "visszajött" a talaj, beborította az összes lerakott plate-et. Ilyet se csinált a v1.77, jelentettem is nekik. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.09.25. 19:19:00
Ez a terrain manipulator rettenetesen nehezen kezelhető, gyakorlatilag használhatatlan. Egy normális kocsibehajtót sem tudok vele készíteni, mert hol extrém kitolja a talajt, hol meg besüllyeszti. Finom lejtőt képtelenség vele csinálni. Max arra jó, hogy komplett hegyeket, vagy krátereket hozzunk létre. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.09.24. 21:52:47
Ha állomásra már le tudsz szállni, akkor bővíteni is tudod a ruhádat. Minden állomáson 1db új slot vásárolható, de ha átrepülsz egy másik rendszerbe, ott ismét egy újabbat adhatsz hozzá.A cargo rész szintén bővíthető. Vagyis nagyon gyorsan fel lehet bővíteni használható szintre. A hajót csak úgy tudod, ha nagyobb slotos verziót vásárolsz. A leszálló hajókat lehet megvenni.
Később lesz saját anyahajód is, akár ott, akár a földi bázison (vagy bázisokon, mert ugye több is lehet) építhetsz tárolókat (ahogy előttem már írták), bázisonként 10db-ot. (legalábbis a Vision-ig így volt, nem tudom, hogy belenyúltak-e a Beyond-ban).
Ha nagyon akarsz "csalni", van rá módszer (bővíteni lehet a slotok számát és a storage méretét is), de nem írom le egyelőre, mert a játék lényegét vágja haza. Ha mégis szeretnéd, akkor beteszem Spoilerbe a megoldást. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.09.24. 21:48:10
Köszönöm a válaszod! Ezek alapján már nekitudok futni a bővítésnek. Eddig, az általad felsoroltakkal nem találkoztam v. vettem észre. Este neki is futok ennek a projektnek. Remélem nem az lesz a gond, hogy még eléggé az elején járok. /most kaptam meg a black hole küldetést/ Még egyszer köszi a segítséged!
2. A hátizsákod bövitheted az állomásokon, vehetsz 48 slotos hajót, építhetsz tárolokat és craftolhatsz geobayt. Ezek így együtt azért nem kevés tárolási lehetőség, ha ez sem elég akkor nem segíthetünk.
Pár dolgot szeretnék kérdezni a játékkal kapcsolatban. A rengeteg meló mellett ez egy tökéletes kikapcsolódást nyújtó játék. Nyomom amikor tudom, save és meló. Mivel elég szabad a játékmenet, alkalmi, sok megszakításos játékra is remek szórakozás. a kérdéseket számozom az egyszerűség kedvéért. 1. Már két olyan technológiával is találkoztam, amit nem jelenik meg az installálható, elkészíthető helyen sehol. Egy fegyver, és a fejlett radar is ilyen. A szkenner küldetés is, folyamatosan jelzi, hogy készítsem el, az u.n. recept már meg van, nem is tudom újra megvenni, de mégsem látom sehol hogy telepíteni tudjam, vagy a kraftolásához szükséges alapanyagokat lássam. Tehát sehol nem látom a receptet, pedig mindkettő meg van. Ez esetleg egy bug lenne? 2. Iszonyat nincs helyem, még a legfontosabb nyersanyagoknak sincs elég hely. Szinte állandóan helyhiánnyal küzdök. Van valami mód a raktározásra amit eddig nem szúrtam ki? A másik a fejlesztések. Rengeteg lenne, de egyszerűen nincs rá hely. Pakolom a cuccokat egyik helyről a másikba, de ez valami brutál bekorlátozza a lehetőségeket, sőt, inkább egy ilyen típusú játékban ez egy óriási hibának tűnik. Persze vannak még slottok, de azok pedig nem aktívak... Előre is köszi a segítséget.
Nos, haladtam egy csomo a technológia bányás küldetésben, de baromi lassú, minden lépés között másfél órát kell várni... Mekkora faszság.
Valahogy sikerült egy unknow buildinben hackelnem,ott egyből megkaptam az atlass pass 1-et és 2-t.
Ez nagyon bután van így kitalálva.
"It is given to the player by Specialist Polo after they complete the second data research task that Polo asks for help with."
Ez az. Ebben vagyok elakadva, akar tőlem valamit kikutatni, amit nem értek. Hiába lépek bele az adott komputerbe, nincs ott semmi. Vagy azt akarja, hogy az összes építhető dolgot kutassam ki a salvage data-kat felhasználva?
sztem az blueprintbol van, a blueprint pedig ilyen "gyar" epulet terminaljanal lehet szerezni, ahol nagy riadohangok kozepette idegen nyelven leirja h mi a gond, 3 v 4 valasz kozul kivalasztod (ha vagod a nyelvet akkor egyertelmu ha nem akkor tipp es talan bejon) es akkor rewardnak valaszthatsz h blueprintet kersz es akkor ott lesz a legjobboldali oszlop a v1-v2-v3
ha rosszul emlekeznek sorry, de nekem sztem innen jott