V1-et a főküldetés során kapod. Anomálián Polo ad neked egy küldetést azt csináld meg. Asszem a találkozz 20 idegennel vagy fedezz fel 10 bolygót. Legalábbis régen így volt.
Valaki eltudja magyarázni nekem, hogyan tudok szerezni Atlass pass V1-et? Olvastam egy csomó leírást és megnéztem pár videót, de valami nem smakkol.
Beszéltem már a két fickóval az Anomaly-ban, Polo jelenleg csak Atlas és fekete lyuk koordinátákat ad meg, a küldetés jele pedig annál a terminálnál jelenik meg, ahol az épitkezős blueprinteket lehet kiváltani salvaga data-val. Ott már a fele megvan, de még mindig ott a jel, talán az egészet meg kellene csinálnom? Az Atlas küldivel már az ötödik résznél vagyok, nem értem mi a gond.
A rating-nek szerintem nincs köze a kapacitáshoz. Nekem 48 slotos B-m van. Lehet mixelni a mod-okat, írja is, 3 vagy 4 mod mehet egy techno-hoz, a statok összeadódnak.
Aktiváltam egy portált egy bolygón de most space stationön interferenciát ír! Mégegyszer át kell "menni" a portálon, hogy "megjavuljon"? Más meglett egy 48 slotos ship de A osztályos. Ez jó így? Mintha úgy venném ki külföldi fórumokon, hogy a nagy kapacitás S osztályos. Vagy ez játéktípus függő? A technológia slotokba lehet mixelni az osztályokat? Pl. fegyvernél érdekelne? Kösz! Utoljára szerkesztette: Empty, 2019.09.18. 00:53:50
Nekem day1 mentésem van a mai napig és megy rendesen.
Az én mentésem a Beyond-al sajnos nem működik, bár az eleve nem kreatív módban volt természetesen. Tehát újat kellett kezdenem az új verzióban, így az általad említett hibákba nem futottam bele. A kábel kérdést úgy oldom meg, hogy a föld alatt viszem és problem solved, nem is látszik...
Ötletes, de az elektromos dolog inkább bosszantó volt a már meglévők bázisok esetén. Főleg hogy minden egyes dekorációs lámpához el kell húzkodni az áramot és a kábel meg mindenütt világít.
Igen, ezt nem sikerült javítani sajnos. Viszont az új bázis funkciók, különösen az elektronikus elemek szépen kibővítették a lehetőségeket, ez tetszik. Elszórakozgatok vele creatív módban...
A Nexus küldetés limitált a randomok nyilván nem. Össze vissza csinálhatod a küldetéseket csak a Nexus szerűeknek van egy egymásra épülő vezetése.(pl bázis és anomália küldik) Eddig offline volt, nagyjából maradt is az, de van lehetőség társakkal játszani. Fregattal bármely naprendszerbe mehetsz kis hajóval csak a megfelelő hajtóművel. Módok akkor kellenek ha valamin változatnál, egyéni meglátástól függ. A bázis építés egy opció de nélküle olyan mintha kihagynád a játék egy részét ☺️
Tényeket írtam, gondolom egy fórumon meg lehet említeni a hiányosságokat is. Van bázisom, a felsorolásoddal eddig is tisztában voltam, csak éppen nem válasz a kérdésemre. Hagyjuk akkor, majd ránézek kreatív módban magam.
Pár kérdésem a régen játszóktól! A Nexus küldetések elfogynak vagy limitált a küldetés mennyiség? On/Offline dominál itt? A küldetések a space station-kön szintén újragenerálódnak? Nincs "elfogyás"? A felfedezéseknél a színpöttyök a menüben a galaxis színét hivatottak mutatni? Space mapon van lehetőség megfelelő hajtóművel a különböző színűekbe menni? Ha nem csinálok illetve törlök bázist az befolyásolja a játék élvezhetőségét? MODokat érdemes tenni a játékba vagy fölösleges? Nem cheatekre hanem megjelenítésre gondolok elsődlegesen. Össze-vissza csinálhatod a küldiket? Ha gond akad látom restaltoltatja az embert. Hát köszi a választ bárkitől!
Válts át Steam-ben az experimental branch-re és kapod hetente a patch-eket.
Bázisépítésnél megoldották már végre azt, hogy lehessen valamiféle rendes baseplate-re építkezni? Ugye a tájgenerátor egyik legnagyobb hibája, hogy nem ismeri a síkságot. Nincs olyan hely kb. sehol, ahol teljesen -vagy legalább nagyrészt- sík a felszín, ezért bázis építeni csak elég bután lehetett eddig is, még arra sem volt mód, hogy lealapozzuk a területet rendesen. Az épületeket pedig jellemzően csak a talajra lehetett rakni, bele a fűbe. Lehet már alapozni rendesen? Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.09.11. 20:26:16
Én kb. 60 órát nyomtam eddig vele. Semmi kidobás nem volt a játékból! Nekem piszkosul bejön a játék! Szürke után megvettem 18€-ért de megérte számomra!
Beletettem kb. 300 órát, ha nem többet, soha nem dobott ki (Dual Xeon/24mag, 48GB RAM, 1070 Ti). A Beyond patch óta (nyilván a fos vulcan miatt) meg folyamatosan, random kidobál. Mit nem értesz ezen? Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.09.09. 20:38:08
Hát... mégis, milyen gépen játszol? Merthogy nVidia karim van és ahogy eddig, úgy most sem dob ki. Sem simán, sem VR-ben. Egyébként ha Neked ez karcsú és nem tetszik, akkor ne játsz vele. Ilyen egyszerű. ÉN örülök a peccsnek, marhára tetszik és a VR miatt simán újrakezdtem.
Ha multizol és VR-ozol, akkor sok valóban. SP-ben és VR nélkül viszont harmatos. Az idejük nagyrészét viszont valószínűleg a Vulcan átírás vitte el, ami egyelőre csak rontott a helyzeten, legalább is, nVidia kártyával .
"Ahhoz képest, mennyit vártunk erre a frissítésre, elég karcsú lett." Egyedül a többes számmal nem értek egyet a többi okés. Neked kevés, szerintem meg k*va sok minden került bele és tök meg vagyok elégedve, ahogy az aktív játékosok nagy része is. A moduláris téma meg majd jön. Még mindig csak 20-an fejlesztik a játékot. Gyakorlatilag ingyen. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2019.09.08. 17:43:33
Ahhoz képest, mennyit vártunk erre a frissítésre, elég karcsú lett. A NEXT utáni frissítések sokkal több értelmes dolgot hoztak. Sajnos a hajókat most sem lehet testre szabni és maradt a gyerekes Lego design is. De ami sokkal nagyobb gond, hogy az egész játékból hiányzik a koncepció, hosszabb távon nincsenek célok. Ráadásul ezzel a Vulcan átállással nekem elég sok gondom van, kidobál a játék random, amit korábban soha nem csinált és sajnos a mentésem se 100%, instabil lett az egész. Annyira meg nem tettek bele sok új tartalmat (gyakorlatilag szinte semmit, néhány új bázis elemen kívül), hogy megérje elölről kezdeni az egészet és ismét 100+ órákat grindelni mire eljutok ismét kb. oda, ahol eddig tartottam.
Úgyhogy most az a vicces helyzet állt elő, hogy a legális verziómat leszedtem (mivel a Steam-en lehetetlen visszamenni korábbi verzióra), és feltettem a virágboltiból a tökéletesen működő 1.77-et. VR és multi nem érint, úgyhogy kószálok tovább céltalanul ha néha még rámjön az 5 perc. Talán majd a v3.0 (ha lesz egyáltalán) hoz annyit, hogy ismét nekikezdjek.
óhhh
úgy néztem hogy az RX550 nem támogatott vulkan részről, de valamit benéztem és most driver frissítés után jó is lett. Utoljára szerkesztette: tom36, 2019.09.08. 12:25:19
Igen, teljesen átállították a motort Vulkanra. Úgyhogy mostantól Geforce téren GTX600 és újabbak, Radeon téren HD7000 és újabbak kellenek (ha jól sikerült kikeresnem a táblázatokat) - és persze a friss driverek.
Hellósztok Egy olyan kérdésem lenne, hogy Vulkan API nélkül már nem is megy a játék ? Mer korábban még játszottam vele, de egy jó kihagyás után megint ránéztem, de már panaszkodik a rendszer a vulkan miatt. illetve van lehetőség a megkerülésére vagy a Beyond Update óta mindenképp kell ?
4. A játék még mindig single ill most már co-op, tehát semmilyen téren nem törekszik az agresszióra. Tehát nincs semmilyen raid, pusztítás, védelem stb. Együtt felfedezés, questelés, építés van. Ennyi, semmi több. NMS egy kikapcsolódós relax játék. Két dologgal harcolhatsz, a földi sentinel-ekkel, ha felcseszed az agyukat és az űrben a fejvadász AI-val. Ill néha agresszív állatokkal. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2019.08.25. 17:11:48
1:Saját sessiont érdemes a legelején. Játék közben tudsz majd az űrben hívni egy "Anomaly" nemű bázist ami egy hub-ként szolgál. Ott lehet találkozni más játékosokkal és együtt menni küldetésekre. 2:Ha jól tudom 32-en vannak egy sessionbe. 3:Ez jó kérdés. Szerintem nem. 4:Nem rust szerű, de lehet est se tudom jól. Jó játékot hozzá.
Megvettem hála istennek most 50 százalékosan,pár kérdésem lenne:
Látom itt is sessionok vannak mint a GTA5-ben, 1.Melyiket érdemes indítani,saját sessiont,vagy más sessionba becsatlakozni? 2.Hányan vannak kb egy sessionban? 3.Megtámadhatnak-e más játékosok az űrben vagy bárhol? 4.Ha építek bázist,akkor más játékosok kiraidelhetnek,vagy elpusztithatják a bázisomat? Gondolom van bázisvédelem,nem tudom hogy működik a játékban.
Az jó, de hogy kattintsak rá, ha nincs egérmutatóm ezen a képernyőn? :) Utoljára szerkesztette: RaKmaTakaTa, 2019.08.23. 20:14:01
Bocsánat, akkor félreértettelek :) Ha jól rémlik, akkor a Subnauticában van, hogy amerre néz arra fordul - szörnyű! Ha használod intenzíven a kontrollereket, akkor hamar meg lehet szokni.
Nem, dehogy akartam hogy a fejemmel válasszam az irányzékot, az még kényelmetlenebb mint bármi más. Mondjuk legjobban a xbox controllerrel akartam iránytani a játékot, de sajnos egyszerűen nem működött. Ezt bár már több napja volt és csak egyszer, majd megnézem ps dualshock controllerrel is, hátha. :) Azóta már pár kisebb frissítés jött az expentrial verzióhoz, a key mapping probléma még mindig fennáll... persze a touch-ot is elfogadnám, ha tudnám hogy melyik gomb mit csinál... Megpróbálom majd jobban tanulmányozni.
Ez az új Discovery page csak nekem átláthatatlan? Oké, szebb és szép animált meg minden, de emiatt lassabb navigálni és egy kissé katyvasz lett az egész. A bázisépítésnél a kábelezést még nem tudtam kipróbálni. Próbálta már valaki? Tényleg nem lehet eltüntetni a kábelt a föld alá? Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.08.17. 09:41:46
Közben már rájöttem, csak első indítás után meglepődtem, hogy nem tudtam mi van :)
Miért kéne új játékot kezdened. Ott a quest az áramellátásra, meg minden más új dologra.
Egyébként nekem sincs semmi gondom szerencsére, egyedül nexus az ami 7fps (egyébként 60 mindenhol), még úgy is hogy kikapcsoltam a multiplayer-t. Kicsit nagy lett az a bázis úgy érzem :D Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2019.08.16. 01:13:10
en a touch controllerrel nyomom es az iranyitas ua mint regen a x360 controllerrel volt ami a gombokat illeti. de amugy irja is minden activitinel hogy melyik gomb mit csinal. a control mappings tenyleg ures amugy :D vicces (vagy inkabb tragikus)
Próbálta már valamelyikőtök VR módot keyboard/mouse kombóval, vagy gamepaddal? (xbox,ps4 controller) Én elindítottam, először htc kontrollerekkel, de nagyon idegennek éreztem az írányítást. Azt se tudtam hogy melyik gomb mire való és a játék nem nagyon akarta magyarázni... (Próbáltam a google-t de eddig semmi összefoglalót nem találtam a vr irányításról.) utána k/m kombóval is próbáltam, bill működött, de az egér nem működött a körülnézésre/irányváltásra, csak a menüben müködik.. Ja a játék turning akcióra a két felkiáltójelet mutat egy perjel közt, mintha nem is lenne beállítva... WTF? Még a fejem forgatására sem vált irányt, csak megy a karakter 'előre'... Végül az xbox360 kontrollerrel is megpróbáltam, a steamvr felismerte, de a játék nem! Nuku, egyik gomb se működött, még a menüben sem.. Ja, és ha belépek a controls mapping-ba akkor szinte minden parancsnál csak beállíthatlan kötőjeleket látok és be se tudom állítani... WTF?!
amugy nem tudom miert van ez, h vkinek ennyire ratyi a cucc, nekem teljesen korrektul mukodik (beallitottam reddit szerint)
lehet setalni es epp ezt ugattam hogy annyira uberul van megcsinalva h semmilyen szedulest nem tapasztaltam. most is toltam par orat :D kurva nagy lett. teljesen mas jatek
Már nekem is, csak telepítenem kellett a legfrissebb videodriver-t... Expentrial patch-et is telepítettem. Még csak kicsit néztem körbe pl. a space station-ben, vannak érdekes újítások, a NPC már mozognak is, nem csak állnak mereven végig... :) Desktop-on néztem csak, vr-t majd megnézem.....
sztem a repcsi kontroll eleg foscsi lett, nekem kicsit tulerzekeny. de amugy a bugok ellenere kibaszott nagy elmeny VRben (oculus rift 1080gtx). megkockaztatom az egyik legnagyobb cucc ami jelenleg jatszhato. mivel kb 2 eve probaltam utoljara new game lett, par orat toltam. erdekes h a mozgas egyaltalan nem okoz problemat/szedulest
Nálam semmi gond, megy pöcc-röff. A régi mentéssel sincs semmi, gond nélkül folytatja ahol abbahagytam. Persze a bázisomon semmi nem működik mert nincs Póver, így kezdhetek egy új játékot, hogy mégis mi merre :)
Ezt a frissítést sztem elrontották nagyon! Elindítom, megjelenik a hello games logo, zene is elindul, de érdekes módon pár mp után a hang megakad 1 mp-re és pár mp után crash! kilép az asztalra... Töröltem a modokat, a cache-t, a settings mappát is töröltem, ellenőriztem a fájlokat és SEMMI! Ugyanúgy crash. Egyszerűen nem értem. 2 napja még vígan futott a játék! Másnál a szitu? (Vajon beyond update már a Vulcan API-re megy? Ha igen, sztem nem kellett volna erőltetni... vagy benne hagyhatták volna az opengl választási lehetőséget...) Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2019.08.14. 22:41:53
Biztos élvezetes lehet így játszani, de két problémám van ezzel:
1. Az NMS klasszikusan olyan játék, amibe 100+ órákat lehet beleölni. A VR ezzel szemben nem arról híresült el, hogy egyhuzamban sokáig bírja az átlag. Érzek itt egy kis disszonanciát.
2. A VR jelen állapotában nem igazán lett sikeres, a kezdeti hiszti után elég sokan túladnak rajta. Szerintem lett volna fontosabb fejlesztési terület még bőven, ami szélesebb kört érintett volna.
"Még több bázis építőelem. Űrhajók testreszabása (customization)"
Kb. ez a kettő tud érdekelni így első körben, főleg az utóbbi, bár ha nem változtattak ezen a gyerekes Lego dizájnon, akkor nem megyünk vele sokra. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.08.03. 14:46:48