Köszönöm! Annak van jelentősége, hogy adott küldetésre 1 vagy több hajót küldjek? Pl egy kereskedő küldibe a kereskedő hajó mellé érdemes vadászt is delegálni? ...védelem céljából, vagy nem érdekes .... hány hajó megy?
Sziasztok! Olvastam, hogy ha találok lezuhant űrhajót, azt megjavíthatom és eladhatom úgy hogy a régi hajóm megmarad. Ehhez kérek segítséget mert nem jövök rá hogy lehet eladni a megjavított hajót úgy hogy az űrlény hajója ne kerüljön a birtokomba. Köszönöm
Olyannal én még nem találkoztam, hogy hajót el lehessen adni. Beszámíttatni igen. Ezt már hiányoltuk is, hogy lehetne egy bolt a repcsiknek, a fregattoknak, az anyahajóknak is...de egyelőre ilyen nincs...de ez a játék éppen ezért érdekes, mert fejlesztik, javítják.
Tudtommal van jelentősége de csak az azonos képességű, ha mondjuk 1-1 csillag szintűek akkor az összeadódik így küldheted őket magasabb szintű küldetésre mint ha csak egyet küldenél. De olyan lehetőség, hogy a harcra fejlesztett hajó megvédi a másikat és azért nem sérül az nincs. Utoljára szerkesztette: xblades, 2018.12.08. 10:19:50
Na a hajós küldetéseket meguntam, vagyis az értelmetlen javítgatásokat. Túl sokat kell futkozni előre-hátra, le-fel egy-egy hajón. Viszont eljutottam a Geobay-ig és a földi járművekkel egy új élmény egy-egy bolygó felfedezése.
Két dolog zavart a játékban, a hiperűr és a Hazard effekt, de szerencsére a modderek ezt megoldották így én is.
Ezt már TokraFan is sérelmezte, most én is szembesültem vele, hogy túl macerás, így javítgatni a fregattokat, meg az D-Hidrogén üzemanyagnak való gyűjtögetési is uncsi...erre ki lehetne találni valami értelmesebbet. Továbbra is azt mondom....az ötlet jó, ...de vannak még mindig ...mit javítani. Tisztelet érte, hogy meg is teszik.
Üdv! Szereztem egy fregattot. Arra hogy lehet odahívni az új megvett/megjavított hajómat? Az a baj hogy van egy bolygón 2 hajóm és vagy egyikkel vagy a másikkal repülök fel a fregattra.
Vannak a fregattok (frigate), amikből 5 féle van...Combat Specialist - Exploration Specialist - Industrial Specialist -Trade Specialist - Support Specialist - ezekkel teljesíted a küldiket, ezeket zölddel jelölnek megvételre és vannak az anyahajók (Freighter) , lilával jelölt.....amikben elhelyezésre kerülnek a megvett csillaghajóid (starship)...Ugrani kell egyet a Freightereddel és akkor bent lesz az összes birtokolt hajód. A fregattok az anyahajód mellett veszik fel a pozíciót...
Mindig finomítom és bővítem az első és egyben az alap bázisomat. Már négy egységből áll, egy a lakó és tároló egység, egy emelvény a landigpadoknak, egy a geobay-ok és egy ahol az overseer-ék vannak + az üvegház. Mindemellé 10-15 Fps, úgyhogy akinek gyengébb procija van ne építsen egy bolygóra ennyi mindent.
Az üvegház fontos elem lett, mert áttértem növény termesztésre, van egy jó receptem amit növényekből kraftolhatok és majdnem 1 mill-ért lehet eladni. Kevés munka jó haszon :) Az egyéb anyag begyűjtését el is hagyom, az elbontott bázisok helyet keresek már egy lakható oceán bolygót. Utoljára szerkesztette: xblades, 2018.12.16. 19:53:44
Nálam jól fut a játék, bár sokat vesződtem vele. Nem esik le az FPS 40 alá. Persze ez géptől is erősen függ.
Most már hogy csökkentetem a bázis méretét már nálam is jobb lett az FPS helyzet :)
Más most találtam egy Salvage Container-ben bővelkedő bolygót, na így már nincs anyagi gondom:) Két kört gyűjtöttem, a második már elég jó bevételt hozott.
A 4-es szinten érkező at-st-re hasonlító sentinel elég gyors és kemény ellenfél volt még S cucokkal felszerelve és Nomad-ban ülve is. Ha nem muszáj ne ingereljétek őket arra a szintre, az 5-öst ki sem próbáltam.
Más, S szintű szkennerrel már érdemes minden növényt és állatott beszkennelni mert elég sok pénzt hoz. Az érzés is más mert egy burjánzó bolygó így fél-egy milliót közt is hozhat.
Új év új bázisok, az első az alap, nem szórakoztam landingpad építéssel ha már volt kéznél hét :)
A másik pedig egy gyűrűvel rendelkező óceán bolygó ahol a növénykertem van a kupolákban.
Megépítettem én is egy ilyen Bio Dome-ot...csak nem tudom hogyan kell abba kiültetni a növényeket...
Felmész a létrán és az építés menüben a választható növények közül csak lerakod amelyik kell (ha már megszerezted a nyövény "receptjét" a Farmer Npc-től)
Baromi jó, rengeteg építhető cuccot ad a játékhoz. Egyetlen bajom vele, hogy minden egyes patch-nél várni kell, mire a készítő hozzáigazítja a modot az új verzióhoz. Amivel nem is lenne baj, de félek, hogy egyszer csak elhagyja a modot, és onnantól széthullik a mentésem. Pedig nagyon be tudja szippantani az embert, sokkal jobban lehet ezzel egy szuper bázist építeni.
Igen egy ilyen rendszeresen frissített játéknál ez necces dolog, én csak két grafikai modot tettem fel. Építéshez meg annak is örülnék ha végre megtalálnám a kis rámpa "tervét" a bejáratok elé.
Van még egy apró bajom. Mikor egy fekete lyukból kiérek...ált. egy baromi Nagy freighter kér segítséget. Meg is adom neki, le is verjük AZ összes támadó hajót, csak amint vége....akkor meg beizgulnak AZ örzô-védôk, amiket nem lehet legyôzni. Így nem tudok feljutni a freighterre, megkérdezni...hány óra, mennyit kér a verdáért....
Ez amúgy minden új rendszerbe való érkezéskor így van, ha kis hajóval érkezel. Bár nem tudom a kérdésedre a választ. Nálam egyszerűen elwarpoltak mielőtt dokkolhattam volna :(
Valahogy megcsináltam. Amikor véget ér a csata és jönnek a santinellek...jön egy üzi az érkezésükről...Attól kezdve van egy pár másodperced, míg megjönnek. Na ezalatt az idő alatt kell bedokkolnod. Sikerült! Mevetten egy 30 slottosat...csak az a baj kezdhetem ezen is az építkezést...
Ez viszont csak egy apró mod, cserébe nagyon hangulatos. Egy újra gondolt parancsnoki híd, amiben végre van tér, és amiből végre ki is lehet látni rendesen.
Valahogy csak nem sikerül ez a növényültetés. Elôször a Bio dromot simán egy alapra helyeztem ....ugy nincs benne viz. Másodjára egy olyan emelvényre tettem....amiben mintha egy víztartály lenne, így már megjelent AZ üvegházban a víz...de a növényeket továbbra sem engedi kirakni. Valahol azt olvastam csak azt nem engedi, amelyik ôshonks AZ adott bolygón...
Biztos hogy nem igaz, nekem van őshonos is a domban. Kirakni csak a növényt nem fogod tudni, kell a receptje ami általában az alap növény és még valamilyen ásványi vagy kémiai anyag. Ez a video kis segítség még ha régebbről is való, de a folyamat ua. maradt. https://www.youtube.com/watch?v=WkNgdzveoJU
Köszi a videót! ...ebből megláttam, hogy nem jó alapra helyeztem ki a Bio Dome-t ...Egy Cylindrical Room Frame-re tettem...és nem szólt érte, hogy nem lesz jó...Most kiraktam egy sima...Cylindrical Room-ra...és rögtön minden jó lett....
Ezzel a bázisépítéssel vannak még gondok bőven. Pl. nagyon nehezen lehet teljesen sík területet csinálni. pontosabban lehet letenni lapokat, de számos modult nem enged rátenni...Aztán van ez a paving lap, amit a NEXT óta kizárólag egyirányban lehet építeni, ha már letettem belőle kettőt, akkor nem lehet oldalirányba többet letenni, tehát gyakorlatilag csak "vonalakban" lehet vele építeni, de egy nagyobb területet nem lehet burkolni. Pedig elég hülyén néz ki, hogy a bázismodulok között/körül sima füves, vagy egyéb talaj van. Víz alatt valószínűleg ez kevésbé zavaró, bár nem próbáltam még víz alatt bázist építeni.
Számomra a városok, települések még hiányoznak a játékból. Mondjuk azt nem könnyű megoldani, főleg életszerűen... Eleve nagyon ritkán előfordulónak kellene lenniük, és valamennyire a körülményekhez is igazodniuk kéne kinézetben.
Jogos.
Második bázist hogyan lehet építeni?...Találtam egy jó bolygót, de a régit sem szeretném feladni....
Leraksz egy Base Computert és ennyi. Onnantól az a terület a tiéd, tudsz rá építeni.
Urak, ezt a Portal építményt érti valaki? Odáig ok, hogy beindítom, de hova megy? Pontosabban az világos, hogy egy adott címre jutok el vele, de a címet honnan tudom meg, vagy ha ven egy bolygó ami tetszik, akkor annak van egy címe amit valahogy ki kell deríteni, vagy én adok címet?? Nem teljesen értem. Illetve, miben különbözik ez a sima gate-től, amit én is építhetek és ami az össze Space Station-on megtalálható, és amivel egyébként is el tudok menni bárhová? Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.01.15. 03:55:37
Egyik bolygón találtam én is egy ilyen Portalt...de nem adott semmit...mert valami hiba volt. Azon a bolygón érdekes lebegô követek voltak, meg valami sárga ?- jelek, amiknek leszedésé valami anyagot adott ....állitolag a basis építéséhez less használatos. Errôl tudtok valamit?
Glitching Separator a neve. Ezt hol lehet felhasználni?
Másik kérdés: Holo-Terminist hol, hogyan lehet találni...,mert a First Traveller küldit is kéne folytatnom, de nem találok vissza, melyik rendszerbe volt...
Ha kiválasztod a küldetést, akkor elvisz oda. Számos bolygón van, csak aktiváld a missiont, és mutatni fogja, hova kell menni. Egyébként ha jól emlékszem, a hajóból is lehet szkennelni (űrből). Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.01.15. 21:09:49
A portálok a nagyobb távolságok áthidalására lettek kitalálva, vagyis régiók közti ugrálásra. Az más kérdés hogy egy régión belül több is van. Te adod a címet a 12 karakteres tárcsázzon meg, ami lehet random vagy netről letöltöd. De ha átkelsz egy ilyenen akkor a másik oldalt minden egyéb utazási lehetőség inaktiválódik amivel elhagyhatod azt a naprendszert. Küldetésen és felfedezésen kívül nem látom más értelmét.
Közben tesztelési célzattal feltettem ezt a modot. Elég jó, valóban sokkal változatosabbak a bolygók, a készítő azt írja, hogy nincs két egyforma. Eddig kb. 50 bolygót néztem meg, tényleg egészen más volt mindegyik, bár ez idővel változhat. Egyetlen probléma van vele -ami igazából csak kezdéskor gond-, hogy néha csak nagyon kevés alapvető nyersanyagot generál (pl. Feriite Dust), ami gondot okozhat a játék elején ha épp egy iliyen bolygót fogunk ki. Ettől függetlenül, érdemes ránézni egy külön mentéssel (mondjuk meglévp mentéssel nem is biztos, hogy rendesen működik). Nekem bejön, sokkal változatosabb tájakat generál, mint az alapjáték.
Valóban nem olyan sivár egy-egy bolygó tőle, de engem még mindig a civilizáció hiánya zavar jobban.
Igen, az nekem is hiányzik. Az egész NPC-khez fűződő rész harmatos a játékban, még a meglévő bázisokon sincs mozgás, nincs élet, csak ülnek/állnak ott mint egy darab fa. Ilyen NPC rendszerrel városokat inkább ne is csináljanak egyelőre. Valójában az egész grafikai team-et lecserélném, mert maga a játék programozási szempontból zseniális, de ez a gyerekes Lego grafika nagyon sokat ront az összképen. Ha semmi mást nem cserélnének ki, csak ezt a baby toys grafikát váltanák le, már azzal mérföldekkel élethűbb és jobb lenne az egész játék.
Sikerült átkeverednem egy másik galaxisba. megcsináltam a 16-ot,...de minden fejlesztésem tönkrement...a ruhán, a hajón, a fegyverben...Kijavítgattam őket..., csak hogyan találok vissza?, ...mert a teleportnál azt mondja....- Nem működik, mert nincs bázisom még ...
Sehogy. Írták is hogy vissza nem tudsz menni, minden elveszik.
Na, ne! 3 gyönyörű bázisom volt már ott. Az egyik tengerparti, panorámás, saját stéggel...Most akartam éppen kiadni. Most akkor kezdjek mindent előröl?....Mi értelme volt akkor ennek az ugrásnak?...
Értelme annyi van hogy különböző paraméterekkel generálja újra a galaxist a játék. Asszem van 99 galaxis, az első az Euclid. Ahányszor végigjátszod ezt a küldetéssort, mindig másik galaxisba kerülsz. Tölts be egy régebbi mentést.
Érdemes menteni, mármint magát a fájlt! Ez nem csak az ugrások miatt jön jól, de előfordulhat olyan fagyás, ami hazavágja a mentést és akkor is ugrott minden. Én minden alkalommal amikor leteszem a játékot, készítek egy backup-ot. Így max 1 napi játék repülhet el.
PS4-en nyomom...Sokat szenvedtem a feladatok teljesítésével is...Felvettem rengeteget...és nem jutottam a végére, míg ott voltam egy naprendszerben...Így csak gyűltek, gyűltek...A megkeresésük meg nagyon uncsi...Erre is kitalálhatnának egy építőbb megoldást. Mikor megérkezel valahová...ugye felsorolja az élő ottani, aktuális küldiket. Miért nem lehet ezeket beaktiválni odaérkezéskor?...Végig kell bogarászni őket, ráállni és csak akkor látod miről van szó...Időrablás ez is...
Mondjuk ezt nem tartom hibának, hiszen ha automatikusan aktiválódna minden küldetés a rendszerbe érkezéskor, akkor egy idő után követhetetlen lenne az egész. Illetve nem lenne jó, ha nem a játékos döntené el, hogy most akar egyáltalán küldetéseket felvenni vagy sem, vagy igen, akkor hol, mikor, mennyit stb. A baj inkább az, hogy hosszabb távú célja jelenleg nincsen a játéknak, csak ugyanazokat a kisebbeket ismételgethei az ember, ami unalmas.
Portálokkal és mindenféle glitch-el kb 500 ugrás egy galaxis, tehát 128ezer ugrás kell még így is hogy elérd a 256.-at. Trükközés nélkül kb 15ezer ugrás egy galaxis, azaz 4 millió ugrás az utolsóig:) Egyébként semmi értelme elmenni odáig, nincs ott semmi, csak egy 10mp-es animáció, ami kb ugyanaz, mint a játék legelején. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2019.02.01. 00:07:10
Hotas sutpportot azóta kérem, amióta megjelent. Már írtam emiatt vagy hatszor. De nem lesz belőle semmi, az egész irányítás egy vicc sajnos...Nagyon sokat ront a hangulaton ez a full arcade jelleg. Dehát nem is szimulátornak szánták, eleve főleg konzolra tervezték az egészet, ami meg is látszik sajnos.
MerlinW Ez a része sincs kidolgozva sajnos...mondjuk így is sokat tettek már hozzá, bár most nagy a csend megint... Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.02.01. 01:10:18
csinálhatnának valamiféle birodalomépítős részt bele,az nagy királyság lenne,lenne egy rendszer ami tiéd,űrálomással,hajógyárral,automata bányászhajókkal amihez lehetne rendelni kis vadászokat védelemnek,és a freighter helyett lenne egy mothership,vagy flagship :D és persze legyártott flottával irány a hódítás... :D
vagy lassan ráfordulhatnának a második részre :) Utoljára szerkesztette: Caliph, 2019.03.25. 13:05:46
Igen, a birodalomépítés marha jó lenne! Jelenleg nincsenek távlati célok a játékban, ha már minden ki van fejlesztve, akkor gyakorlatilag annyi. Elég sok dolgot el tudnék képzelni ebbe a játékba, mert még mindig azt gondolom, hogy alapvetően hatalmas a potenciál benne, de sajnos már az alap koncepcióval bajok vannak, főleg az irányítás katasztrofálisan arcade, és a grafika is teljesen hazavágja nálam a hangulatot (minden olyan Lego szerű, "gyerekes"). Normális, komolyabb kivitelezéssel eszméletlen lenne ez a gém.
Most a multit emelték ki, de remélhetőleg nem ez lesz a fő csapás, mert ezernyi fontosabb fícsört látnánk szívesebben. Nyár még odébb van, majd kiderül.
igen,a rep modell nagyon gáz,de a grafikával én megbarátkoztam. ennél ne legyen rosszabb.de ha már nagy hajók lesznek,akkor azon mozogjon minden ágyú,álljon célra,legyen hátrasiklás,legyen méretarányos,nyíljon a hangárajtó,én az ilyen részletekért tudok harapni leginkább,ha hiányzik :D
és még amit szívesen látnék , egy kis hajó custom,külalakilag. nem vágyom én arra hogy kockáról kockára módosítani lehessen mint pl a space engineersben,már bőven jó lenne ha lenne egy rakás fix elem,szárny,légbeömlő,fülke,landing gear,hajtóművek,és össze lehetne legózni olyat ami tettszik :D
Ezt rengetegen kérik már az elejétől, titkon abban bízom, hogy a háromból az egyik nagy összetevő amiről beszéltek, a ship customization lesz.
Ezt már mióta vártam! Végre nyáron kapunk egy full vr support-ot, így tuti vétel lesz nálam is! :)
Igen, ez is egy nagyon sokak által kért és várt feature. Bár engem nem érint VR eszköz híján -meg nem is bírom sajnos, szédülök 10perc után-, de azért le a kalappal a devek előtt. Eszméletlen, mennyire figyelik a játékosok véleményét és lassan mindent beépítenek, amit szeretnének. Nagyon sokat változott a véleményem -pozitív irányba- a HG-ről a NEXT óta. Már csak tényleg az kéne, hogy legyenek távlati célok a játékban, mert anélkül sajnos unalomba fullad még most is. Már mindent kifejlesztettem, van 3 bázisom, legnagyobb anyahajóm stb., szóval nincs már semmi cél. A felfedezést még megdobta egy időre ez a mod, de sajnos nem tökéletes és önmagában a szép tájakkal nem sokra megy az ember, célok híján. Most bejelentették a multi rész bővítését és a VR-t, ami ezen sajnos nem segít, de ezek mellett lehet, hogy még lesznek érdemi változások a Beyond-ban.
Jó lenne ha gatyába ráznák a bázisépítést. A Satisfactory-vel játszom mostanában és elképesztő hogy mennyire kényelmesen és fluidul működik az elemek összepasszolása, ez nagyon hiányzik a NMS-ból, mert ugye három különböző, egymással nem igazán komaptibilis rendszer most a bázisépítés.
Sziasztok.
Megszereztem az első fregattomat (anyahajó?) amin dekkol a három megvásárolt hajóm. (két S és egy A (az S-eseket csak a skin miatt vettem meg)). Viszont a FLEET listában csak egy vacak C-s hajót látok (manage fleet). Hogy tudom a két S-es hajót a FLEET listához adni?
Sehogy, mert a flottánk nem részei a vadászok. A flottába egyéb hajókat kell venni, amit az űrben kószãló flottákból tudsz összeszedni.
Igazából semmire. Váltogathatod őket ha akarod, főleg a kinézet miatt. Elméletben, a különböző feladatokhoz érdemes lenne külön hajót tartani, mert van ami hatékonyabb a harchoz (Fighter), van ami meg jobb pl. az anyaggyűjtéshez/szállításhoz a több slot miatt (Hauler), és van ami jobb a felfedezéshez (Explorer), ez utóbbi jump drive bónuszt kap, de a gyakorlatban ennek nincs akkora súlya, mint amekkora akár lehetne is. Egy jó S-es hajóval -maxra fejlesztve-, gyakorlatilag bármit meg lehet oldani. Különösen, ha használsz valamilyen Stack Size modot, ami kibővíti a slotokban tárolható anyagok számát. De mod nélkül sincs túl sok jelentősége... Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.03.31. 12:14:55
Nem csak skinek, mert pl. jóformán csak a Haulereknek van 48-as slotja (mármint MOD nélkül), a Fighterek weapon bónuszt kapnak stb., tehát vannak azért különbségek. Csak nem igazán van jól megoldva, mert még így sincs akkora jelentősége, hogy érdemes legyen vele szórakozni. Bázisépítéssel el lehet lenni, főleg, mert építhetsz a Fregattra is, meg víz alá is, ha éppen szeretnél. Elég sok tartalom került a játékba idő közben... Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.03.31. 22:51:57
igen láttam. mostmár elég jó. haulert-t próbálok keresni, 48-ast. Fighter van maxos (nem S-es) amig nem lesz hauler... Vannak dögös haulerek meg ugye az upgrade-eket is stackelni kell hogy jó legyen. A mostani verdámon nem lehet mert hülye kiosztása van a 38 slotnak.
Jol megszivatott a játék Találtam egy A Class multitoolt 2,5 millió körüli összegbe került összefarmoltam rá a pénzt visszamentem érte most meg ujragenerálta és egy igaz A Class de 10 slotot kis szart adott helyette ami 700 ezerbe került Visszamentem ujra akkor meg egy A Class 15 slotost adott de meg 3,5 millióba kerül :D
Én véletlen találtam valahol egy 24 slotos experimentalt. Aztán olvastam, hogy kb azok és az alien a legjobb. Nem is emlékeztem hol szedtem össze, (talán egy anomaly-ban) de amikor megláttam hogy 24-es instant megvettem. Szerintem csúnyán bemákoltam. Tegnap meg jött egy béna skin-ű 48-8-as hauler. Szerencsére nem volt rá pénzem: