En meg most ugralok ide-ida a galaxisok kozott hatha beadja a 2,5 millios vagy a 3,5 millos multitoolt de nagyon nem akarja mindig a 750 ezrest adja be igaz A Class de csak 10 slotos az meg nem kell
Akkor asszem nekem über mákom volt... Azóta se találtam jobb multitool-t. Most majd az upgrade-eket akarom belerakni hogy frankó layout-ban legyen. (exosuitba szintén)
Grat. Nekem is meglett az S-es Hauler... 129 misi volt asszem... fájt... Most gyüjtögetem hozzá az upgrade-eket. Utoljára szerkesztette: Carlos, 2019.04.05. 21:10:45
Nem. A csillagrendszer olyan, mint pl. a mi Naprendszerünk. A galaxis meg rengeteg csillagrendszerből áll. Amikor egyik naptól ugrasz a másikhoz, akkor csillagrendszerek között ugrálsz. Amikor galaxisok között akarsz közlekedni, akkor vagy egy Destiny kell vagy egy ZPM. (Csillagkapu)
A csillagászatban, nagyléptékben -az univerzum egészét tekintve- a galaxis is egyfajta csillagrendszer, ilyen értelmeben igazad van. Azonban a galaxisok külön egységet is képeznek, melyeken belül milliárdnyi csillag van, ahol az egyes csillagok köré szerveződött bolygórendszerek is csillagrendszerek (pl. mint a mi Naprendszerünk, de ide tartoznak pl. a kettős csillagok is és még számos más is). Tehát ha egy galaxison belül beszélünk csillagrendszerről, akkor az értelemszerűen nem lehet egy másik galaxis! A játékon belül csillagtól-csillagig ugrasz, tehát egy hatalmas galaxison belül vagy, vagyis nem galaxis és galaxis között közlekedsz, hanem a mi Naprendszerünkhöz hasonló, kisebb csillagrendszerek között! Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.04.06. 17:32:44
Gondolom a beígért Linux verzió miatt. Egyébként nem tré. Bizonyos effektek szebbek, teljesítményben kb ugyanott van mint a DX, és ugye nyílt forráskódú, egyszerűbb fejleszteni és a DX-el ellentétben multiplatform. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2019.04.21. 00:31:40
Akkor meg csak döntés. Vulkan el lehet érni jobb teljesítményt, de ez a fejlesztőkön múlik. Hogy mennyire éri meg egy már kész OGL-es játék alatt cserélni - még ha nem is olyan nagy feladat, (lévén hogy alapvetően a Vulkan egy OGL fork) az már más kérdés, ők tudják.
Akit érdekel itt a lényeg:
Vulkan is a new API for hardware-accelerated graphics (and general computation) via traditional GPUs. OpenGL will continue to be developed, as it is a higher-level API than Vulkan is intended to be. Originally referred to "glNext," one can infer that Vulkan was likely going to end up being "OpenGL 5," but that the standards body eventually decided that a new name would better coincide with the relatively clean break the API purports to make from existing OpenGL paradigms.
Vulkan's practical advantages to game developers are primarily about control (as in, allowing more of it, potentially allowing for better optimizations at the cost of significantly more up-front work on the developer's part). Specifically:
The API is oriented around asynchronous generation of command buffers across multiple threads and sequenced processing of those buffers to a command pipeline. This reflects the realities of modern hardware. Most high-profile and/or high-performance software built on OpenGL today implement this kind of behavior themselves; having the API support this itself means that developers need not implement and maintain that framework themselves, or that they can do so with less effort. Thread and memory management tasks are left to the application, not the driver, allowing game developers more control over those behaviors and thus potentially more accurate tailoring of those behaviors to their individual game's needs. Validation and diagnostics layers can be independently enabled, allowing in theory for better tools integration with the API (something OpenGL itself has suffered from) and disabling of excessive validation, in theory allowing "the graphics on level three (YT: Game testers)Click to play video inline." to be that much more performant. There's no hard API differential between mobile and desktop versions, which will in theory ease the porting of cross-platform games and if nothing else reduce version-checking headaches that everybody hates. Vulkan's very C-like / OpenGL-like in superficial structure (the look and feel of the API calls, et cetera. It is, however, better typed (in that not everything is a bare int; there are relevant typedefs and so on).
It is much lower-level than OpenGL. One can expect a jump in operational setup and complexity between OpenGL and Vulkan as was seen in the D3D9 to D3D10 transition, which exposed a lot more of the under-the-cover details of GPU device operation to the API client. The transition is actually more akin to D3D11 to 12, since D3D12 is itself a very similar API to Vulkan, capability-wise.
" az NVIDIA eredményeit nem feltétlenül érdemes figyelembe venni, mert nagyon sok stúdió csinálja azt a Vulkan API esetében, hogy az AMD hardvereire elkészítik a játékot, míg a GeForce-okra csak a fejlesztés utolsó szakaszában optimalizálnak. Ennek az oka, hogy a Radeonon sokkal könnyebb Vulkan API-ra írt kódot debugolni és profilozni, ugyanis az eleve hardveres nyomkövetést használó Radeon GPU Profiler biztosít RenderDoc interoperabilitást, ami hatalmas segítség a fejlesztők számára a hibakeresés szempontjából. Végeredményben azonban valószínűleg a GeForce-ok is gyorsulni fognak, amint elkezdenek ezekkel a hardverekkel is foglalkozni a programozók, csak a fejlesztés aktuális szakaszában ez még nem feltétlenül prioritás."
Tehát az is gyorsul majd csak később Utoljára szerkesztette: grebber, 2019.05.03. 20:18:08
Öntökönlövés lenne részükről, ha kizárólag AMD-re optimalizálnának, lévén csak meg kell nézni a Steam statisztikáit, milyen arányban van a játékosoknak zöld/piros hardverük! Szóval nyugi, ha van eszük, nem az AMD-vel foglalkoznak.
Az lehet, de miért vágna hozzájuk? Ez nem egy friss cím ráadásul meg is tépázta önmagát. Pármillió euro-t ésszerűbben is el tudnak költeni. Szerintem itt egyszerűen arról van szó, hogy az eredetileg garázsprojectként indult, aztán soha nem látott hype-ot kapott, majd gigászit bukott, de végül anyagilag így is brutálisan sikeres címet Murray vissza akarja hozni az élőhalott stádiumból, amihez az eredeti engine/Api nem volt már megfelelő. Pénzük van, a játékot 2éve gyakorlatilag ingyen uppolják komoly tartalmakkal, ami ma már szinte nem létező gyakorlat. A NEXT sikerével és a rengeteg pozitív visszajelzéssel szerintem mentális sokkot kaptak a készítők, akiknek kijutott a rosszból rendesen, és most valami nagyon jót akarnak csinálni, amihez kellett egy jobb Api. A Vulcan-t persze sokan szidják is, a tagadhatatlan előnyei ellenére, azért nem egy kiforrott valami. X4-el is mennyi szívás volt eleinte, éppen a Vulcan miatt, csomó gépen okozott anomáliákat.
Egyszeruen nem talalok plutoniumot, iront ,aluminiumot,thamiumot. Rengetek fekete lyukkal utaztam, bejartam sarga zold kek piros lila univerzumokat . Filmeket neztem youtubon,de egy portal cimet sem irt senki. Valakinek van valami otlete?
A NEXT óta nincs a játékban egyik sem! Iron helyett pl. ferrtite lett stb.
Az adatbányászok elvileg ezeket szedték ki eddig. Étel és főzés lehetőség (plusz egy dolog amire figyelni kell) Generátorok, kábelek, elektromosság, turretek. Űrhajó verseny. Még több bázis építőelem. Újfajta katalógus amivel az állatokat és a növényeket tudod rendszerezni. Űrhajók testreszabása (customization) Trade ship defense battles (ez pontosan nem tudom mi, mivel keveset játszottam még a játékkal)
Ezeken kívül én számítok még állatok és növények grafikai tuningra meg még 1-2 dologra, de lehet az a kövi update lesz.
Hivatalosan 3 "komponens" van: - VR (PC és PSVR) - "No Mans Sky Online"- ez látszik a teaseren talán, egy multiplayer hub? csoportos küldetések, ilyesmik? - Meglepetés (ezek lehetnek a lenti dolgok)
két hét múlva meglátjuk. Utoljára szerkesztette: Dzsini, 2019.08.03. 09:31:34
"Még több bázis építőelem. Űrhajók testreszabása (customization)"
Kb. ez a kettő tud érdekelni így első körben, főleg az utóbbi, bár ha nem változtattak ezen a gyerekes Lego dizájnon, akkor nem megyünk vele sokra. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.08.03. 14:46:48
Biztos élvezetes lehet így játszani, de két problémám van ezzel:
1. Az NMS klasszikusan olyan játék, amibe 100+ órákat lehet beleölni. A VR ezzel szemben nem arról híresült el, hogy egyhuzamban sokáig bírja az átlag. Érzek itt egy kis disszonanciát.
2. A VR jelen állapotában nem igazán lett sikeres, a kezdeti hiszti után elég sokan túladnak rajta. Szerintem lett volna fontosabb fejlesztési terület még bőven, ami szélesebb kört érintett volna.
Ezt a frissítést sztem elrontották nagyon! Elindítom, megjelenik a hello games logo, zene is elindul, de érdekes módon pár mp után a hang megakad 1 mp-re és pár mp után crash! kilép az asztalra... Töröltem a modokat, a cache-t, a settings mappát is töröltem, ellenőriztem a fájlokat és SEMMI! Ugyanúgy crash. Egyszerűen nem értem. 2 napja még vígan futott a játék! Másnál a szitu? (Vajon beyond update már a Vulcan API-re megy? Ha igen, sztem nem kellett volna erőltetni... vagy benne hagyhatták volna az opengl választási lehetőséget...) Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2019.08.14. 22:41:53
Nálam semmi gond, megy pöcc-röff. A régi mentéssel sincs semmi, gond nélkül folytatja ahol abbahagytam. Persze a bázisomon semmi nem működik mert nincs Póver, így kezdhetek egy új játékot, hogy mégis mi merre :)
sztem a repcsi kontroll eleg foscsi lett, nekem kicsit tulerzekeny. de amugy a bugok ellenere kibaszott nagy elmeny VRben (oculus rift 1080gtx). megkockaztatom az egyik legnagyobb cucc ami jelenleg jatszhato. mivel kb 2 eve probaltam utoljara new game lett, par orat toltam. erdekes h a mozgas egyaltalan nem okoz problemat/szedulest
Már nekem is, csak telepítenem kellett a legfrissebb videodriver-t... Expentrial patch-et is telepítettem. Még csak kicsit néztem körbe pl. a space station-ben, vannak érdekes újítások, a NPC már mozognak is, nem csak állnak mereven végig... :) Desktop-on néztem csak, vr-t majd megnézem.....
lehet setalni es epp ezt ugattam hogy annyira uberul van megcsinalva h semmilyen szedulest nem tapasztaltam. most is toltam par orat :D kurva nagy lett. teljesen mas jatek
Próbálta már valamelyikőtök VR módot keyboard/mouse kombóval, vagy gamepaddal? (xbox,ps4 controller) Én elindítottam, először htc kontrollerekkel, de nagyon idegennek éreztem az írányítást. Azt se tudtam hogy melyik gomb mire való és a játék nem nagyon akarta magyarázni... (Próbáltam a google-t de eddig semmi összefoglalót nem találtam a vr irányításról.) utána k/m kombóval is próbáltam, bill működött, de az egér nem működött a körülnézésre/irányváltásra, csak a menüben müködik.. Ja a játék turning akcióra a két felkiáltójelet mutat egy perjel közt, mintha nem is lenne beállítva... WTF? Még a fejem forgatására sem vált irányt, csak megy a karakter 'előre'... Végül az xbox360 kontrollerrel is megpróbáltam, a steamvr felismerte, de a játék nem! Nuku, egyik gomb se működött, még a menüben sem.. Ja, és ha belépek a controls mapping-ba akkor szinte minden parancsnál csak beállíthatlan kötőjeleket látok és be se tudom állítani... WTF?!
en a touch controllerrel nyomom es az iranyitas ua mint regen a x360 controllerrel volt ami a gombokat illeti. de amugy irja is minden activitinel hogy melyik gomb mit csinal. a control mappings tenyleg ures amugy :D vicces (vagy inkabb tragikus)
Miért kéne új játékot kezdened. Ott a quest az áramellátásra, meg minden más új dologra.
Egyébként nekem sincs semmi gondom szerencsére, egyedül nexus az ami 7fps (egyébként 60 mindenhol), még úgy is hogy kikapcsoltam a multiplayer-t. Kicsit nagy lett az a bázis úgy érzem :D Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2019.08.16. 01:13:10
Ez az új Discovery page csak nekem átláthatatlan? Oké, szebb és szép animált meg minden, de emiatt lassabb navigálni és egy kissé katyvasz lett az egész. A bázisépítésnél a kábelezést még nem tudtam kipróbálni. Próbálta már valaki? Tényleg nem lehet eltüntetni a kábelt a föld alá? Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.08.17. 09:41:46
Te ha valahova éppen sétálsz és elfordítod a fejed, akkor automatikusan arra mész vagy mi? ;) Nem bántásból kérdezem, csak úgy..
Szerintem teljesen rendben van az irányítás - kicsit szokni kellett bill. után, de hamar rá lehet érezni (rift + touch).
Nekem minden maxra tolva, OTT-ben a super sampling 2.0-ra állítva megy mint a gép.
Nem, dehogy akartam hogy a fejemmel válasszam az irányzékot, az még kényelmetlenebb mint bármi más. Mondjuk legjobban a xbox controllerrel akartam iránytani a játékot, de sajnos egyszerűen nem működött. Ezt bár már több napja volt és csak egyszer, majd megnézem ps dualshock controllerrel is, hátha. :) Azóta már pár kisebb frissítés jött az expentrial verzióhoz, a key mapping probléma még mindig fennáll... persze a touch-ot is elfogadnám, ha tudnám hogy melyik gomb mit csinál... Megpróbálom majd jobban tanulmányozni.
Bocsánat, akkor félreértettelek :) Ha jól rémlik, akkor a Subnauticában van, hogy amerre néz arra fordul - szörnyű! Ha használod intenzíven a kontrollereket, akkor hamar meg lehet szokni.
Megvettem hála istennek most 50 százalékosan,pár kérdésem lenne:
Látom itt is sessionok vannak mint a GTA5-ben, 1.Melyiket érdemes indítani,saját sessiont,vagy más sessionba becsatlakozni? 2.Hányan vannak kb egy sessionban? 3.Megtámadhatnak-e más játékosok az űrben vagy bárhol? 4.Ha építek bázist,akkor más játékosok kiraidelhetnek,vagy elpusztithatják a bázisomat? Gondolom van bázisvédelem,nem tudom hogy működik a játékban.
1:Saját sessiont érdemes a legelején. Játék közben tudsz majd az űrben hívni egy "Anomaly" nemű bázist ami egy hub-ként szolgál. Ott lehet találkozni más játékosokkal és együtt menni küldetésekre. 2:Ha jól tudom 32-en vannak egy sessionbe. 3:Ez jó kérdés. Szerintem nem. 4:Nem rust szerű, de lehet est se tudom jól. Jó játékot hozzá.
4. A játék még mindig single ill most már co-op, tehát semmilyen téren nem törekszik az agresszióra. Tehát nincs semmilyen raid, pusztítás, védelem stb. Együtt felfedezés, questelés, építés van. Ennyi, semmi több. NMS egy kikapcsolódós relax játék. Két dologgal harcolhatsz, a földi sentinel-ekkel, ha felcseszed az agyukat és az űrben a fejvadász AI-val. Ill néha agresszív állatokkal. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2019.08.25. 17:11:48
Hellósztok Egy olyan kérdésem lenne, hogy Vulkan API nélkül már nem is megy a játék ? Mer korábban még játszottam vele, de egy jó kihagyás után megint ránéztem, de már panaszkodik a rendszer a vulkan miatt. illetve van lehetőség a megkerülésére vagy a Beyond Update óta mindenképp kell ?
Igen, teljesen átállították a motort Vulkanra. Úgyhogy mostantól Geforce téren GTX600 és újabbak, Radeon téren HD7000 és újabbak kellenek (ha jól sikerült kikeresnem a táblázatokat) - és persze a friss driverek.
úgy néztem hogy az RX550 nem támogatott vulkan részről, de valamit benéztem és most driver frissítés után jó is lett. Utoljára szerkesztette: tom36, 2019.09.08. 12:25:19