Ahhoz képest, mennyit vártunk erre a frissítésre, elég karcsú lett. A NEXT utáni frissítések sokkal több értelmes dolgot hoztak. Sajnos a hajókat most sem lehet testre szabni és maradt a gyerekes Lego design is. De ami sokkal nagyobb gond, hogy az egész játékból hiányzik a koncepció, hosszabb távon nincsenek célok. Ráadásul ezzel a Vulcan átállással nekem elég sok gondom van, kidobál a játék random, amit korábban soha nem csinált és sajnos a mentésem se 100%, instabil lett az egész. Annyira meg nem tettek bele sok új tartalmat (gyakorlatilag szinte semmit, néhány új bázis elemen kívül), hogy megérje elölről kezdeni az egészet és ismét 100+ órákat grindelni mire eljutok ismét kb. oda, ahol eddig tartottam.
Úgyhogy most az a vicces helyzet állt elő, hogy a legális verziómat leszedtem (mivel a Steam-en lehetetlen visszamenni korábbi verzióra), és feltettem a virágboltiból a tökéletesen működő 1.77-et. VR és multi nem érint, úgyhogy kószálok tovább céltalanul ha néha még rámjön az 5 perc. Talán majd a v3.0 (ha lesz egyáltalán) hoz annyit, hogy ismét nekikezdjek.
"Ahhoz képest, mennyit vártunk erre a frissítésre, elég karcsú lett." Egyedül a többes számmal nem értek egyet a többi okés. Neked kevés, szerintem meg k*va sok minden került bele és tök meg vagyok elégedve, ahogy az aktív játékosok nagy része is. A moduláris téma meg majd jön. Még mindig csak 20-an fejlesztik a játékot. Gyakorlatilag ingyen. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2019.09.08. 17:43:33
Ha multizol és VR-ozol, akkor sok valóban. SP-ben és VR nélkül viszont harmatos. Az idejük nagyrészét viszont valószínűleg a Vulcan átírás vitte el, ami egyelőre csak rontott a helyzeten, legalább is, nVidia kártyával .
Hát... mégis, milyen gépen játszol? Merthogy nVidia karim van és ahogy eddig, úgy most sem dob ki. Sem simán, sem VR-ben. Egyébként ha Neked ez karcsú és nem tetszik, akkor ne játsz vele. Ilyen egyszerű. ÉN örülök a peccsnek, marhára tetszik és a VR miatt simán újrakezdtem.
Beletettem kb. 300 órát, ha nem többet, soha nem dobott ki (Dual Xeon/24mag, 48GB RAM, 1070 Ti). A Beyond patch óta (nyilván a fos vulcan miatt) meg folyamatosan, random kidobál. Mit nem értesz ezen? Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.09.09. 20:38:08
Én kb. 60 órát nyomtam eddig vele. Semmi kidobás nem volt a játékból! Nekem piszkosul bejön a játék! Szürke után megvettem 18€-ért de megérte számomra!
A játék jó, az utolsó frissítéssel vannak fenntartásaim, de hagyjuk, mindenki máshogy látja.
Bázisépítésnél megoldották már végre azt, hogy lehessen valamiféle rendes baseplate-re építkezni? Ugye a tájgenerátor egyik legnagyobb hibája, hogy nem ismeri a síkságot. Nincs olyan hely kb. sehol, ahol teljesen -vagy legalább nagyrészt- sík a felszín, ezért bázis építeni csak elég bután lehetett eddig is, még arra sem volt mód, hogy lealapozzuk a területet rendesen. Az épületeket pedig jellemzően csak a talajra lehetett rakni, bele a fűbe. Lehet már alapozni rendesen? Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.09.11. 20:26:16
Pár kérdésem a régen játszóktól! A Nexus küldetések elfogynak vagy limitált a küldetés mennyiség? On/Offline dominál itt? A küldetések a space station-kön szintén újragenerálódnak? Nincs "elfogyás"? A felfedezéseknél a színpöttyök a menüben a galaxis színét hivatottak mutatni? Space mapon van lehetőség megfelelő hajtóművel a különböző színűekbe menni? Ha nem csinálok illetve törlök bázist az befolyásolja a játék élvezhetőségét? MODokat érdemes tenni a játékba vagy fölösleges? Nem cheatekre hanem megjelenítésre gondolok elsődlegesen. Össze-vissza csinálhatod a küldiket? Ha gond akad látom restaltoltatja az embert. Hát köszi a választ bárkitől!
Tehát ha neked nincs gondod, akkor bizonyára más hardveren, más környezetben sem lehet! Epic logic!
Tényeket írtam, gondolom egy fórumon meg lehet említeni a hiányosságokat is. Van bázisom, a felsorolásoddal eddig is tisztában voltam, csak éppen nem válasz a kérdésemre. Hagyjuk akkor, majd ránézek kreatív módban magam.
A Nexus küldetés limitált a randomok nyilván nem. Össze vissza csinálhatod a küldetéseket csak a Nexus szerűeknek van egy egymásra épülő vezetése.(pl bázis és anomália küldik) Eddig offline volt, nagyjából maradt is az, de van lehetőség társakkal játszani. Fregattal bármely naprendszerbe mehetsz kis hajóval csak a megfelelő hajtóművel. Módok akkor kellenek ha valamin változatnál, egyéni meglátástól függ. A bázis építés egy opció de nélküle olyan mintha kihagynád a játék egy részét ☺️
Igen, ezt nem sikerült javítani sajnos. Viszont az új bázis funkciók, különösen az elektronikus elemek szépen kibővítették a lehetőségeket, ez tetszik. Elszórakozgatok vele creatív módban...
Ötletes, de az elektromos dolog inkább bosszantó volt a már meglévők bázisok esetén. Főleg hogy minden egyes dekorációs lámpához el kell húzkodni az áramot és a kábel meg mindenütt világít.
Az én mentésem a Beyond-al sajnos nem működik, bár az eleve nem kreatív módban volt természetesen. Tehát újat kellett kezdenem az új verzióban, így az általad említett hibákba nem futottam bele. A kábel kérdést úgy oldom meg, hogy a föld alatt viszem és problem solved, nem is látszik...
Aktiváltam egy portált egy bolygón de most space stationön interferenciát ír! Mégegyszer át kell "menni" a portálon, hogy "megjavuljon"? Más meglett egy 48 slotos ship de A osztályos. Ez jó így? Mintha úgy venném ki külföldi fórumokon, hogy a nagy kapacitás S osztályos. Vagy ez játéktípus függő? A technológia slotokba lehet mixelni az osztályokat? Pl. fegyvernél érdekelne? Kösz! Utoljára szerkesztette: Empty, 2019.09.18. 00:53:50
A rating-nek szerintem nincs köze a kapacitáshoz. Nekem 48 slotos B-m van. Lehet mixelni a mod-okat, írja is, 3 vagy 4 mod mehet egy techno-hoz, a statok összeadódnak.
Valaki eltudja magyarázni nekem, hogyan tudok szerezni Atlass pass V1-et? Olvastam egy csomó leírást és megnéztem pár videót, de valami nem smakkol.
Beszéltem már a két fickóval az Anomaly-ban, Polo jelenleg csak Atlas és fekete lyuk koordinátákat ad meg, a küldetés jele pedig annál a terminálnál jelenik meg, ahol az épitkezős blueprinteket lehet kiváltani salvaga data-val. Ott már a fele megvan, de még mindig ott a jel, talán az egészet meg kellene csinálnom? Az Atlas küldivel már az ötödik résznél vagyok, nem értem mi a gond.
V1-et a főküldetés során kapod. Anomálián Polo ad neked egy küldetést azt csináld meg. Asszem a találkozz 20 idegennel vagy fedezz fel 10 bolygót. Legalábbis régen így volt.
sztem az blueprintbol van, a blueprint pedig ilyen "gyar" epulet terminaljanal lehet szerezni, ahol nagy riadohangok kozepette idegen nyelven leirja h mi a gond, 3 v 4 valasz kozul kivalasztod (ha vagod a nyelvet akkor egyertelmu ha nem akkor tipp es talan bejon) es akkor rewardnak valaszthatsz h blueprintet kersz es akkor ott lesz a legjobboldali oszlop a v1-v2-v3
ha rosszul emlekeznek sorry, de nekem sztem innen jott
"It is given to the player by Specialist Polo after they complete the second data research task that Polo asks for help with."
Ez az. Ebben vagyok elakadva, akar tőlem valamit kikutatni, amit nem értek. Hiába lépek bele az adott komputerbe, nincs ott semmi. Vagy azt akarja, hogy az összes építhető dolgot kutassam ki a salvage data-kat felhasználva?
Pár dolgot szeretnék kérdezni a játékkal kapcsolatban. A rengeteg meló mellett ez egy tökéletes kikapcsolódást nyújtó játék. Nyomom amikor tudom, save és meló. Mivel elég szabad a játékmenet, alkalmi, sok megszakításos játékra is remek szórakozás. a kérdéseket számozom az egyszerűség kedvéért. 1. Már két olyan technológiával is találkoztam, amit nem jelenik meg az installálható, elkészíthető helyen sehol. Egy fegyver, és a fejlett radar is ilyen. A szkenner küldetés is, folyamatosan jelzi, hogy készítsem el, az u.n. recept már meg van, nem is tudom újra megvenni, de mégsem látom sehol hogy telepíteni tudjam, vagy a kraftolásához szükséges alapanyagokat lássam. Tehát sehol nem látom a receptet, pedig mindkettő meg van. Ez esetleg egy bug lenne? 2. Iszonyat nincs helyem, még a legfontosabb nyersanyagoknak sincs elég hely. Szinte állandóan helyhiánnyal küzdök. Van valami mód a raktározásra amit eddig nem szúrtam ki? A másik a fejlesztések. Rengeteg lenne, de egyszerűen nincs rá hely. Pakolom a cuccokat egyik helyről a másikba, de ez valami brutál bekorlátozza a lehetőségeket, sőt, inkább egy ilyen típusú játékban ez egy óriási hibának tűnik. Persze vannak még slottok, de azok pedig nem aktívak... Előre is köszi a segítséget.
2. A hátizsákod bövitheted az állomásokon, vehetsz 48 slotos hajót, építhetsz tárolokat és craftolhatsz geobayt. Ezek így együtt azért nem kevés tárolási lehetőség, ha ez sem elég akkor nem segíthetünk.
Köszönöm a válaszod! Ezek alapján már nekitudok futni a bővítésnek. Eddig, az általad felsoroltakkal nem találkoztam v. vettem észre. Este neki is futok ennek a projektnek. Remélem nem az lesz a gond, hogy még eléggé az elején járok. /most kaptam meg a black hole küldetést/ Még egyszer köszi a segítséged!
Ha állomásra már le tudsz szállni, akkor bővíteni is tudod a ruhádat. Minden állomáson 1db új slot vásárolható, de ha átrepülsz egy másik rendszerbe, ott ismét egy újabbat adhatsz hozzá.A cargo rész szintén bővíthető. Vagyis nagyon gyorsan fel lehet bővíteni használható szintre. A hajót csak úgy tudod, ha nagyobb slotos verziót vásárolsz. A leszálló hajókat lehet megvenni.
Később lesz saját anyahajód is, akár ott, akár a földi bázison (vagy bázisokon, mert ugye több is lehet) építhetsz tárolókat (ahogy előttem már írták), bázisonként 10db-ot. (legalábbis a Vision-ig így volt, nem tudom, hogy belenyúltak-e a Beyond-ban).
Ha nagyon akarsz "csalni", van rá módszer (bővíteni lehet a slotok számát és a storage méretét is), de nem írom le egyelőre, mert a játék lényegét vágja haza. Ha mégis szeretnéd, akkor beteszem Spoilerbe a megoldást. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.09.24. 21:48:10
Ez a terrain manipulator rettenetesen nehezen kezelhető, gyakorlatilag használhatatlan. Egy normális kocsibehajtót sem tudok vele készíteni, mert hol extrém kitolja a talajt, hol meg besüllyeszti. Finom lejtőt képtelenség vele csinálni. Max arra jó, hogy komplett hegyeket, vagy krátereket hozzunk létre. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.09.24. 21:52:47
Alapvetően még az 1.0 környékén igen, és fúrásra jó is. De közben fejlesztgették, van benne "építő" funkció is (amikor kitolja a talajt), már nem csak gömb hanem kocka shape is használható, illetve a textúrákat is lehet változtatni amikor alakítod a felszínt. Ez mind arra utal, hogy túl akartak lépni a sima fúrás funkción, de a jelek szerint ez egyelőre nem sikerült.
Ma egy újabb bugba is belefutottam. Visszatöltöttem a tegnapi mentésemet, hogy folytassam a játékot, és észrevettem, hogy a lealapozott bázisban belül, "visszajött" a talaj, beborította az összes lerakott plate-et. Ilyet se csinált a v1.77, jelentettem is nekik. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.09.25. 19:19:00
Köszönöm a segítséged! Most végre meg is tudom nézni ezt a fránya bővítést, köszönhetően az itt kapott segítségeknek.. Így azért 100x használhatóbb, élvezhetőbb lesz a játék.
Ráadsul úgy nézem, hogy a Beyond-nál végre alapból megszüntették a 250 egység/slot idióta korlátozást (na azzal aztán tényleg kínszenvedés volt játszani ilyen mennyiségű loot mellett), most már 9999db akármit tehetsz egyetlen slotba eleve, korábban ez csak fejlesztéssel volt lehetséges. (a Cargo-t nem néztem, lehet, hogy oda még többet lehet pakolni??? Valaki? Mert ugye korábban úgy volt, hogy sima slot 250, Cargo 500/slot)
Lehet, hogy neked van igazad, a fene se tudja már követni. Úgy emlékszem, hogy már az 1.1 környékén is tudtam fúrni, de lehet, hogy a Subnautica-val keverem, amiben kezdetben volt ilyen tool, majd később ott meg kivették. NMS-ben jött még a Geology cannon is, de már azt sem tudom mikor. Hacsak nem az volt az, amivel fúrtan anno, bár mintha a NEXT-el jött volna. Annyit variáltak már, most csak azt tudom, hogy a TM-el nem igazán lehet csinálni semmit fúráson kívül.
S-class multitool hol szerezhető be? Nem igazán értem ezt a portál dolgot sem? Ha átmegyek rajta mi történik? Azon kívűl, hogy ilyenkor az űrállomáson inaktív a teleport lehetőség. A Speak the Atlas meg néha előjön random főküldetésként. Ez bug vagy így helyes? Salvage frigate modulok küldetések után járnak vagy kereshetőek? A jetpack upgrade sem tiszta! Láttam videókban ezt a gyors oldalazó repülést. Ez, hogy valósítható meg? Pedig már 117 h benne van. Kösz!
S-class multitool-t vadászni kell a kereskedőknél, tudtommal random adja bizonyos szabály szerint. A nagy aktiválató portál esetén a másik oldalon semmilyen csillagközi utazás nem lesz aktív és ha csak nem változtattak rajta azóta, igazán nincs sok értelme. Salvage frigate modul található a bolygókon a Buried Tech. modulokban (ki kell ásni).
portal többek között arra volt jó, hogy találkozzanak a játékosok nexuson kívül. Pl, ha valaki a galaxis középpontjához akar menni, az én portal kódommal oda tud menni (ott lakom 300 fényévre tőle), amennyiben rendelkezik a kövekkel.
A portáloknak az ég világon semmi értelme nincsen. Ez is egy átgondolatlan feature a sok közül.
Alább pontosan leírtam mi az értelme. Coop partner-rel való kapcsolat. Hiszen nem akarsz 20 ezer fényévet utazni, hogy elkezdhess játszani vele. Illetve Artemis quest elem is.
Egyébként csak kíváncsiságból, miért foglalkozol a játékkal, ha minden eleme szar? Csak mert az összes hozzászólásod fikázás.
Hogyan tudnék lezuhant hajókat találni? Leginkább ezekből a csillagrombolókból kellen pár. Amikor elkezdtem játszani, akkor sorban kaptam a distress signalokat, találtam planetary swipe-al, stb.
Most kb egy hete nincs semmi, vannak olyan helyek, ahol nagyobb eséllyel fordulnak elő?
Úgy tűnik, csak ide kellett jönni sírni, ma találtam egy 36 slotos starship-et és egy freighter roncsot is. Mondjuk utóbbiban nem volt semmi érdekes, de ne sírjunk, ez is valami.
"Egyébként csak kíváncsiságból, miért foglalkozol a játékkal, ha minden eleme szar? Csak mert az összes hozzászólásod fikázás."
Vagy csak Te olvasol szelektíven! Ez a túlzott rajongás egy tünete...Kezdetektől megvan a gém, a NEXT után kifejezetten pozitív volt a véleményem, egészen a Visionig, amit itt is leírtam. A Beyond-ban viszont sok hiba van és bizonyos tekintetben nem az irány sem tetszik.
Ezt nem tudhatom, de az tény, hogy 1000+ óra játék után az nem mondható el rólam, hogy utálom a játékot. Viszont -talán pont ezért-, a rengeteg átgondolatlan megoldását is észreveszem, és már egyre jobban zavarnak. Pl. megjelenés óta nincs válasz arra, miért nem lehet hajókat eladni? Ugyanis, ez amellett, hogy alap kéne legyen egy ilyen játékban, még a roncsok helyreállítását is teljesen feleslegessé teszi, mert minek grindeljen az ember annyit a javításért, ha nem tudja pénzért eladni a megjavított hajót? Az sem érv, hogy a roncsokból juthat jobb hajóhoz, mert venni lényegesen egyszerűbb/gyorsabb és mivel bolygórendszerenként 20féle hajót generál a játék, összehasonlíthatatlanul nagyobb a választék az állomásokon és trading postokon, tehát hamarabb találni olyat ami minden szempontból megfelel. A roncsoknak az lenne az értelme, hogy megjavítom és jópénzért eladom, de azt nem lehet. Vagyis a roncsoknak a játékban jelenleg az ég világon semmi értelme nincsen. Lehetne még sorolni bőven sajnos. Modokkal szerencsére javítható elég sok butaság, de azért nem minden. Ezzel együtt ez egy jó jéték, a pénzt bőven megérte...
Igen, sajnos irtózatosan sok a hiba még mindig, pedig adogatják ki a patch-eket. Én tegnap sikeresen "átmentem" a fregattomon, majd bele is ragadtam a modellbe belülről, amíg fel nem robbant a hajóm. Ez a hiba egyébként azóta jelen van, amióta saját fregattunk lehet, már jelentettem kétszer, de úgy tűnik, nem prioritás. Mindenhol automatikusan kilép SC-ből a hajó amint célhoz ér, kivéve a fregattot, és ha nem figyel az ember, akkor úgy jár mint én. Szerencsére volt korábbi mentésem, így csak néhány dolgot buktam el.
Most egyébként a bázisépítés miatt hullik ki a hajam. Két napja azzal a felirattal álmodom, hogy "Invalid position". Egy sima lépcsőt alig lehet lerakni, úgy kell trükközni vele...Ezt Subnautica-ban olyan jól meg tudták oldani, ott egy élmény volt építkezni, pedig fele ennyit sem tudott, mint az NMS.
Két küldetést nem tudok megcsinálni jelenleg, mert bebuggolt, mind a kettő főküldetés. Nagyon csalódott vagyok, direkt csak most kezdtem el játszani a játékkal, mert tudtam, hogy sok vele a gond, kivártam három évet, de még mindig nem jutottak el oda, hogy a főszálak működjenek? Röhej.
Igazából a Next után nekem nem volt ennyi gondom, most a Beyond update óta sokkal több probléma van. Valószínűleg azért, mert átálltak a Vulcan api-ra, ez gondolom elég nagy munka lehetett, nem véletlenül kellett fél évet várni erre a frissítésre. Szerencsére azonban, gőzerővel javítanak, ha végigolvasod a patch notes-okat, már 100+ hibát javítottak eddig is. Előbb-utóbb rendbe teszik, de nekem is az a bajom az egésszel, hogy egy ilyen szinten bugos játéknál nem a VR-el kellett volna foglalkozni, hanem először azt megcsinálni rendesen, ami már benne van,
Ha valaki netán unja a kb. 10 féle bolygótípust és biome-ot amit a játék alapból kínál, akkor erősen tudom javasolni az NMS Fantasy Mod-ot!
Rengeteg dolgot változtat a játékon, de szerencsére a készítő megadja a lehetőséget, hogy szelektálva telepítsük, tehát ki lehet válogatni a szükséges részeket. Én főként a procedurális generációval kapcsolatos modokat tettem fel belőle, és teljesen megváltozott a játék, előnyére. Rendkívül változatos lett minden, sokkal több variációt generál mint az alapjáték, néhány bolygón az állam leesett a látványtól.
Sajnos nem könnyű ilyeneket építeni, mert alapból nem a legjobb az építési rendszer -hogy finoman fogalmazzak-, de mindenféle trükköt be lehet vetni, amivel kitolhatók a képességek. Csak kissé macerás. Pl. ennyire szabályos ívelt falat azóta sem tudom, hogyan csinálnak, most keresgélek hozzá tutorialt.
Van egy pár álleejtős verzió, bár azt nem tudtam minden esetben eldönteni, hogy alap képességekkel, vagy az EucliEA nevű mod-al készültek (sajnos Beyond-hoz nincs még updatelve ez a mod, mert szegény srác éppen szabadságharcol a hazájában, Hong Kongban a kormányzati elnyomás ellen).
A video végén viszont az a szép nagy város azért már meglehetősen laggol, persze ez lehet a készítő gépének gyengesége is.
Update: Megtaláltam az ívelt építést...rémálom, de megoldható! Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.10.08. 19:15:30
Az űrűllomás építés is durva. Egy végtelen lépcsőt kell építeni a bolygó felszínéről az űrbe! Ez szolgál majd csatlakozási pontként az állomás kvázi alapjájhoz, ide már lehet építeni Base Computert, majd a lépcsőket törölni kell és lehet tolni az építkezést.
Sziasztok! Most vettem elő tavasz óta a gamet... Jó kis frissítést gyurtak megint össze. Áramot kéne csiholnom... de sehol nem találom a hozzávalókat... meg, hogy egyáltalán.... miből lesz a kakaó.... Segitségeteket előre köszönöm.
Csináld a sztorit, és megtanít mindenre. A bioreaktort már egészen az elején adja...
Bocs, rájöttem... :) Fel is raktam, egyelőre nem nagyon győzött meg. Az ég ki van égve, egy vakító fehérség az egész, a látótávolság is csökkent az erősebb köd miatt. Persze ezzel sikerült elfedni a béna LOD-ot, meg a még bénább domborzat generálást. :) A felhők formája meg mozgása szebb, de még mindig egy elmosódott maszat. Este pedig világítanak. A domborzat generálás nálam nem javult, lehet, hogy valamit kihagytam. A teljes modtól kifagyott, darabokban raktam fel. Utoljára szerkesztette: Giles, 2019.10.09. 02:13:10
Valami gond lesz ott, nálam nincs "kiégve" az égbolt. Illetve a teljes modtól sem fagyott a játékom, de mivel számos olyan funkciója is van, ami nem tetszik (pl. fémes hajók stb.), így én is modulonként válogattam össze, ami kell. Arra tudok még gondolni, hogy feltetted a "filter modult", amit én kihagytam, de elképzelhető, hogy az tud ilyet produkálni. Ha nem jön be, akkor van egy másik elég jó alternatíva, a "Better Planet Generation" mod, nézz rá arra esetleg. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.10.09. 20:18:12
Tegnap először a játékban, találkoztam egy másik játékossal a vadonban. Dumáltunk, valami hajót roncsot keresett. Leraktam a háztetőre egy finomítót, közben szedegettem össze a lények tojásait. Mire végeztem, kilopta a finomítóból az összes chromatic metalt és elhúzott szó nélkül.
:D
Hogyan lehet elnevezni egy bolygót? Probáltam teljesen felszkennelni, már órák óta nem találok semmit, de azt írja, hogy még mindig hiányzik valami...
Ezért nincs az a pénz, hogy bármilyen játékkal multiban játszam. IRL is épp elég a sok hülye embert elviselni, a játékomat miért tenném tönkre azzal, hogy komplexusos vér istván szétcseszi az egészet? A multizásnál nagyobb baromság nem létezik. Kivétel maximum a privát multi, ahova csak azt engedi be az ember akit ismer és akiről tudja, hogy nem fogja idegesíteni.
Bolygót gondolom pont úgy lehet elnevezni, mint bármi mást. Discoveries menüben nyomsz egy X-et rajta. Nem igazán használom, egyedül a bázisaimat nevezem el. Néha egészen apró akármiket is lehet szkennelni, biztos kimaradt valami. Esetleg barlangok mélyén van az utolsó.
Ha elnevezem és feltöltöm, akkor a többi ember is úgy fogja látni?
Másik, ha találtam egy hajót, de van mellette egy tulajdonos, akkor azt megtudom valahogy szerezni? Találtam egy 48 slotos freightert, de nem abandoned :(