Na végre egy érdekes content, a játék lényegére koncentráltak most, a felfedezésre. Valójában ez a durva (4év alatt ennyi ingydenes update, komoly tartalmakkal. Ez nem a Braben féle hazugság gyár...)
Most se gyenge hát még egy nagy upgrade-el majd! Én megvettem anno még megjelenés napján és évekig nem foglalkoztam vele.Origins patch óta le se tudom tenni:) Ez egy kincs!
Ugyanakkor mégis jelentős update a játék lényegét, a felfedezést tekintve, mivel sokkal több objektumot lesz képes kezelni az engine, így változatosabb, gazdagabb planéták várhatóak. Talán még a régen várt, de pont a hardveres limitációk miatt eddig szóba sem került proc.gen városok tekintetében is hoz majd változást, bár nem konkrétan ez a patch.
Isten ments hogy városok legyenek mindenhol. Számomra már az is rontotta az egész játék hangulatát, hogy minden egyes rendszerben ott van az 5 faj egyike, hogy mindenhol van bázis, stb. A felfedezéstől függetlenül gyakorlatilag nincs szükség 5-10 rendszernél többet bejárni, mert a kontent 90%-át megtalálod bennük.
Mivel elvileg végtelen a generált univerzum, rengeteg a bolygó, én elég sok lakatlan, halott bolygóra bukkantam már. Személy szerint örülnék változatos és nagy városoknak. Nekem ebben a játékban nem a farmolás, hanem a felfedezés az öröm, de nem vagyunk egyformák, mindeki mást keres és talál egy játékban.
Világos, de akkor úgy kéne csinálni, mint pl. az Elite-ben, hogy csak X bolyó van belakva és nem a galaxis 80%-a. Főleg most hogy már vannak portálok, stb. Mert jelenleg a no man sky az everywhere man sky :D Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2020.11.01. 12:34:02
Mindenhol semmiképpen, de ritkán szerintem nagyon kéne. Elég kiábrándító, hogy sehol nincs semmiféle civilizáció. Állatkák, növények, és mintha itt meg is állt volna az evolúció a teljes univerzumban.
Abban egyet kell értenem, hogy a content hamar önismétlőbe fordul, bár az Origins elvileg ezt a részt most jelentősen kibővítette. Ezt viszont nem próbáltam egy ideje, mert ráuntan. A NEXT után belement vagy 200 órám, annyi elég volt, mert hiába a rengeteg csillagrendszer, ha egy idő után már nem látok újat, nem motivál semmi arra, hogy újabbakba látogassak el.
Elite-ben is teljesen felesleges egy akkora galaxis, ott még tizedannyi időbe se telik, és láttál mindent. Ráadásul alig van benne ilyen irányú content, bolygókra le se lehet szállni, csak kopár holdakra, azoknál is pár más színű textúra a különbség és ennyi.
Majd talán az SC-nél lesz ez jó arányban, ahol nem lesz végtelen számú rendszer és égitest, de ami lesz, az szépen kidolgozott, adott esetben élettel teli, de mindenképpen valós felfedezni valóval ellátott lesz. Csak sose fog elkészülni.
"ott még tizedannyi időbe se telik, és láttál mindent."
Ööö nem egészen. Valamint Elite-ben a valódi tejút van lemodellezve (azért akkora amekkora) és ha nem is olyan sűrűn, de igen változatos a galaxisunk.
Ne nyilatkozz olyanról amiről nem tudsz semmit. Elite-ben minden bolygóra le lehet szállni, aminek nincs légköre és szilárd halmazállapotú, de a pár hónap múlva érkező kiegben már légkörbe is lehet szállni, illetve ki lehet majd szállni a hajóból. Az ember lakott zónában rengeteg bolygón van felszíni bázis, questek, stb.
" azoknál is pár más színű textúra a különbség és ennyi." Vannak jeges felszínű, vulkanikus, stb égitestek, de jah élet nélkül általában mindegyik ugyanúgy néz ki, ilyen a valóság. Láttál felvételeket a naprendszer bolygóiról? Kövek, hegyek, kárterek. Ilyen a világ. Vannak Elite-ben elvétve planéták amin van növényzet, vagy valamilyen biológiai eredetű növényzet, és sokkal nagyobb élmény megtalálni őket. Sőt idegen űrhajóroncsok, építmények, stb is megtalálható itt-ott.
Elite szimulátor, NMS meg konzolos árkád cucc. Alma és körte. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2020.11.01. 20:40:40
Mindkettőnek megvan a varázsa.Annyi hogy ED tényleg űrszim irányra ment rá még NMS inkább a bolygó felfedezésre és építkezésre.
SC meg próbál mindenben jó lenni,ami soha nem fog megtörténni főleg ha egyre zártabbá teszik galaxist.Ez ilyen. NMS meg ED azért már sok mindent fel tud mutatni!!
"Ne nyilatkozz olyanról amiről nem tudsz semmit."
Vágül is, csak kb. 800 órám van benne.
"de a pár hónap múlva érkező kiegben már légkörbe is lehet szállni, illetve ki lehet majd szállni a hajóból."
Igen, igen, ezt csak 4 éve hallgatjuk Brabentől. De remélem most majd tényleg. (sőt, tulajdonképpen régebb óta szédítenek, hiszen már a kicstarter kampányban is szó volt légkörös bolygóraszállásról, még csodás concept artokat is láttunk) Felszíni bázisok a buborékban valóban vannak, de amikor én abbahagytam, akkor összesen kétféle volt, egy kerek, meg egy szögletes, + a mérnököké, amiből viszont csak pár darab van/volt (nem tudom azóta mi változott ezen a téren, kb. 1,5 éve letöröltem a gépemről). Vagyis 5db bázisos bolygó után láttál mindent ezen a téren.
"de jah élet nélkül általában mindegyik ugyanúgy néz ki, ilyen a valóság. Láttál felvételeket a naprendszer bolygóiról? Kövek, hegyek, kárterek. Ilyen a világ."
Ez részben valid, mivel az Elite egy szimulátor. Más kérdés, hogy közben játék is és ha a játékélmény fokozása miatt benne vannak pl. a Thargoidok, aminek aztán semmi valóságalapja nincsen, akkor nyilvánvalóan a fikció is megengedett, nem is kicsit. Így viszont a galaxis kapcsán is elvárható, hogy a játékélmény fokozása érdekében, és ha már ennyi rendszer van, akkor legyen is értelme a felfedezésnek. Mert jelenleg annyi, hogy jump, scan, cruise, scan, és kapunk adatokat egy táblázatban. Ez a felfedezés része. Illetve bocsánat, az első 50 bolygóig ennél érdekesebb, amíg az összes textúra fajtát nem láttuk.
De most nem is erről volt szó, hanem arról, hogy ha az NMS-ben felesleges annyi rendszer mert ismétlődik a tartalom, akkor Elite-ben sincs ez másként. Ha alma/körte (ami igaz), akkor miért hoztad fel az Elitet elsőként az NMS-el szemben éppen Te? Nem én citáltam ide 4 hsz.-el korábban, csak hogy a tényeknél ragadjunk. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.11.02. 01:10:56
Alapvetően nem kritizáltam egyik játékot sem, csupán arra akartam kilyukadni, hogy NMS-ben kicsit túl sok az élet, rontja az immerziót. A kevesebb néha több. Szerintem sokkal jobb lenne, ha a nyersanyagok jobban szét lennének szórva, több lenne a kopár égitest, nem lenne minden renszerben űrállomás, nem lenne minden rendszer egy faj irányítása alatt, stb. A portál rendszer miatt még csak macerás sem lenne a dolog, viszont sokkal nagyobb élményt nyújtana mikor találunk valami érdekeset. De mint írtam ez csak az én vágyam.
Elite-el kapcsolatban pedig, sokminden megváltozott az elmúlt másfél évben. A légkörös leszállós dolog, mert majdnem biztos, vannak trailerek, fent van Steam-en is a kiegészítő, stb. Reméljük a legjobbakat.
"Alapvetően nem kritizáltam egyik játékot sem, csupán arra akartam kilyukadni, hogy NMS-ben kicsit túl sok az élet, rontja az immerziót."
Ezzel teljesen egyetértek. Mondjuk változtattak már ezen némileg a kezdetekhez képest, de így is sok még. Más kérdés, hogy mivel ez tényleg nem egy szimulátor, hanem egy chill game, alapvetően nem a realizmus a célja. Tulajdonképpen nem lennék a fejlesztők helyében, mert a tábor fele ezt akarja, a másik fele pedig az ellenkezőjét. Mekkora vita volt a színeken is. Sokak szerint a túl sok, harsány szín gyerekessé, LEGO szerűvé teszi a játékot, aztén mikor ezen változtattak és butítottak a színpalettán, akkor jött a másik oldal, hogy unalmas lett a világ, minden tökegyformán fakó és szürke. Pont ez megy a bolygók kapcsán is. Én sem szeretem a sok élettel teli planétát, de ha igazán reálisra csinálják, akkor gyakorlatilag szökőévente egyszer bukkannánk életre, így meg nem sok játékos maradna. Nem egyszerű ez.
Ez jó. Végigvittem a main story-t, kijelölök egy új galaxist, és elcrashel a játék :) Nem pont erre számítottam amikor a reset simulation-t választottam. A maga módján még zseniális húzás is lenne, ha tudnám, hogy direkt csinálták :)
Az hogy minden rendszerben van űrállomás talán nem is olyan nagy baj (bár igazad van, a kevesebb néha több) viszont az hogy mindegyik tökegyforma az sokkal illuzió rombolóbb. Egy alapvetően komoly sztori nélküli, a felfedézre építő játéknál a változatosság a vonzerő. Ha tudnám, hogy minden harmadik, negyedik galaxisban valami újdonsággal találkozok, biztos még most is nyomnám és nem untam volna meg. Ha a fejlesztő cég összeszedne sok pénzt és leszerződne a Disney-vel a Star Wars univerzumra és csak néhány Star wars illetőségű bolygót és hajót betenne, az mennyire megnövelné az érdeklődést? Megtalálhatnánk az univerzumban a Tatooint vagy a Dagoba rendszert, jawakat, stb :)
Szerintem túl nagyot álmodtak, de túl kevés tapasztalattal láttak neki. Sokkal több hardcoded dolog van a játékban, mint az ember elsőre gondolná, csak ügyesen álcázzák. A minden űrállomás egyforma egy erős koncepcionális bakinak tűnik, amit 4 év alatt sem tudtak feloldani.
Ettől függetlenül igen addiktív a játék, nagyon jól játszatja magát. Next óta pihentettem, most újra elővettem, és 0-ról indulva pikk-pakk belement ~50-60 óra. Rengeteg féle bolygó van, szinte nem is találkoztam két egyforma tipussal (persze nem is a felfedezés volt a fókusz, hanem a mission-ök kipörgetése) Utoljára szerkesztette: BladeW, 2020.12.02. 17:11:54
Az új frissítésekksel megint jött egy adag proc.gen asset, valóban változatosabb lett. Az alapok szerintem zseniálisak, a kivitelezéssel van baj. Egyrészt túl árkád, az irányítás és a hajók "fizikája" (ami nincs) rettenetes, az a három faj amit beletuszkoltak, rendkívül gyerekes design (mondjuk a hajók is, mint a Lego játékok), viszont a bázisépítés meglepően jó. Az egész játékon az jön le, hogy nem igazán tudják, mit is akartak csinálni. Ezt az engine-t egy normálisabb space sim alá betenni főnyeremény lenne, persze erős balanszírozással, kevesebb élő bolygóval (de azokat változatosan), több és komolyabb látványtervezésű járművel, és szintén komolyanbb alienekkel, meg egy rendes sztorival .
Így is szórakoztató 100-200órát is akár, csak pont az a baj, hogy a felfedezés önmagában, konkrét cél nélkül egy idő után érdektelenné válik. Illetve miután felfedezed, hogy milyen séma alapján generálódik a flora/fauna, akkor már nagyon sivár lesz az egész. Pl. az állatok semmi mást nem csinálnak, mint egy körön belül megjelennek és futkosnak. Ezt a képzeletbeli kört random ledobálja a játék a felszínre és ennyi. Nincsenek olyan questek pl., ahol valami különlegesebb dolgot lehetne találni, pl. egy spéci állatot levadászni ami amúgy máshol nem jelenik meg, vagy hasonlók. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.12.02. 23:49:42
Szerintem ennek a játéknak van a játéktörténelem legelfuseráltabb kezdése. Lebasz egy bolygóra úgy, hogy van pár perced elérni egy olyan távolságban lévő menedéket, amit nem tudsz elérni anélkül, hogy ne fejlessz közben életmentő cuccokat, amiknek a komponenseihez nem ismered a bolygó faunáját, tehát nem tudod miből mit lehet kinyerni. Idő kellene a tanulmányozáshoz, de az nincs. Így kétségbeesett rohangálás veszi kezdetét. Ha kurva nagy szerencséje van az embernek, akkor találni fog egy barlangot útközben. Ha az nincs, akkor sansztalan. És hagyján hogy ez a kezdés, de évek óta ez a kezdés. Több év alatt nem jöttek rá, hogy teljesen kezdő gamerek is volnának a világon.
Nem értem, mit nyafogsz itt, nem vagy kezdő. Ha jól emlékszem, akkor a kéziszerszámoddal tudsz gödröt csinálni. Nem kell túl mély, hamar megvan és máris sokat nőtt a túlélési esélyed. Ha rosszul emlékszem, akkor: BUMM, SZÍVTAD!!!
összes achievement meg van a normalt vagy 6 szor kezdtem el kicsit feldobb az eljén de nem volt sose gond még 1 x sem haltam meg elején :D legelösször sem de sztem ha nem foglalkozol semmivel csak futsz oda érsz halál nélkül
de egyébként ez egyedi mindekinek ha feveszed a küldit majd elindulsz szándékosan küld rád egy vihart, de az úton mindig volt barlang (pl. coop vkive neki nem lesz vihar ha te elött veszed fel a küldit és indulsz el, de nem próbáltam még meg vissza menni vagy megvárni eláll e)
de adok pár tippet kezdőknek: - két nyersanyag van alapként növények (carbon), és kő (ferrite) a többit c nyomogatással szedegetheted kövesd a tutorialt :) - a Q -val melle-zel/ütsz ha kifogy a lézer ezt is használhatod - a Q Space gyors egymás utáni lenyomásával ha jól csinálod szépen kilövöd magad előre és gyorsabban fogsz haladni - a barlangokban a villágító/sárga növényeket (marrow bulb) letudod refinelni sodiummá (portable refiner) - a barlagokbvan van cobalt is és ha van ez is akkor elő tudsz állítani /kraftolni life supit meg hazard protection is tölteni (később ezek minden station non vannak és nagyon olcsók, leginkább survival ban van értelme vagy magasabb fokozaton) Utoljára szerkesztette: Infrath, 2020.12.24. 12:50:22
De tök kezdő vagyok, tekintve hogy nem emlékszem mikor sikerült elérnem utoljára a kezdőhajót, és hogyan. Ez a gyalogsági ásós dolog valami új dolog lehet. Mondjuk jó béna, hogy sugárzás, méreg, 500 fokos hőmérséklet, és bármilyen extrém körülményre megfelel, ha beássuk magunkat a talajba. :P
Még a hajót se látod bzmeg! :D Ahhoz előbb valami kütyüt össze kell kraftolni de úgy, hogy közben már rég az életmentő komponenseket kellene keresgélni. Össze-vissza rohangál az ember, mint a fejetlen csirke.
"Így is szórakoztató 100-200órát is akár, csak pont az a baj, hogy a felfedezés önmagában, konkrét cél nélkül egy idő után érdektelenné válik"
A legtöbb open world survial játékkal nekem ez a bajom, nálam a 100-200 inkább ilyen 20-30ra változik bennük. A fejlesztők rengeteg időt eltöltenek hogy megcsinálják a játékmechanikát, a keretet, és vhogy itt elfogy a spiritusz, nem mennek tovább és nem töltik fel tartalommal. Hirtelen pl a Space Enginers, From the Depth vagy akár a Rust is eszembe jut. Vagy azt mondják hogy foglald el magad, találd ki magadnak a célokat vagy azt mondják akor ez most PvP játék lett azt le van tudva. Ennyivel nehezebb lenne PVE contentet gyártani mint játékmotort? Vagy csak mindenki programozni akar?
Nagyon kevés olyan van (pl Ark), ahol csináltak sztorit, amivel a magamfajta kevésbé kompetitiv hangulatú játékos el tudja foglalni magát.
Bár ha jobban belegondolok van egy pár singleplayer cucc ami ilyen (Horizon Zero, Forest, Subnautica), ezek végülis open worldok, de valahogy mégsem olyan szabadok.. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2020.12.25. 10:06:52
Van már párszáz órám ebben a játékban, de még egyszer nem fordult elő, egyetlen újrakezdésnél sem, hogy meghaltam volna amiatt, mert nem találtam megfelelő anyagot. Teljesen jól van kitalálva, a leggyakoribb Ferrit Dust és Carbon kell az elején, amit kb. 2 méteren belül szinte bárhol találsz. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.12.27. 05:16:48
Ezekben a játékokban addig tart a buli, amíg van hova fejlődni, és van mit felfedezni/meghódítani. Ha kifújtak a lehetőségek, meghal a játék. Számomra a két legjobb single player homokozó idáig a Mount & Blade: Warband és a Fallout 4 volt. Az előbbi abban volt jó, hogy hónapokra lefoglalt azzal, hogy fejlesztettem a skilljeimet, fejlesztettem a felszerelésemet, aztán a csapatom skilljeit és felszerelését, a hadseregem minőségét-számát, a városomat-váramat. Aztán volt egy grandiózus hódíthatósági potenciál benne, háborúznom kellett, eleinte csak 10-20 fős csapatokkal, aztán nemesi hadseregekkel, aztán egész királyságokkal, aztán saját királyságon belül hogy megszerezzem a koronát, aztán önálló királyként, hogy elkezdjem építeni a birodalmamat. A Fallout 4 pedig azzal kötött le, hogy lehetett benne építkezni, mégpedig aprólékos módon, és volt benne egy alacsony szintű kolónia-menedzsment is. A tökéletes homokozó az a két játék ötvözete volna szerintem.
1. fejleszthesd a skilljeidet, felszerelésedet 2. fejleszthesd a segítőid-hadsereged skilljeit és felszerelését 3. építhess benne aprólékosan bázist-birodalmat, ki kelljen hozzá dolgozni kereskedelmet, gazdaságot, élelmezést 4. hódíthass az eszközeiddel
update: Subnautica is ott van a legjobbak közt, az a felfedezést és felszerelés fejlesztést járatja ugye csúcsra
Tört verzióban van meg a no man's sky és olyan gondom van, hogy nem tudok hajót venni, elméletileg az állomásra kéne hogy dockoljanak hajók és ott lehetne beszélni a pilótával és megvenni. De mivel teljesen üres az állomás igy nem tudom. Ez mitől lehet? Azért mert tört verzió, vagy mi a gond?
még eredetibe is tele van bugokkal,képzelem milyen lehet törtbe xd
Ha üres az állomás akkor várj egy kicsit és majd jönnek-mennek a hajók. Hogy a törés mit ront el vagy nem, azt nem tudom. Ha tetszik a játék akkor 12-15 euro nem sok érte.
Lehet tudni milyen irányba fejlesztik a játékot? Mert a facebook on azt olvastam hogy nem jön több ingyenes update. Akkor fizetőssek lesznek helyette?
Facebook b+... xD Tényleg le kellene szoknia már mindenkinek arról a sz*rról:)
Lesz még update, ők sem tudják mennyi - gondolom amíg van pénz, és nincs irány. NMS-t ad-hoc fejlesztik. Menet közben találják ki dolgokat. Roadmap meg érthető okokból kifolyólag (2016) nincs a Hello Games-nél.
Nem nagyon értem, miből élnek. Tény, hogy szuper amit beletettek eddig, de ingyen dolgozni 4, lassan 5 éve elég nagy hülyeség. Én szívesen fizetnék egy DLC-ért, amiben komolyabb fejlesztések vannak. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2021.04.09. 01:40:08
Kb 100 millió dollár bevételük volt az eladásokból és ez az összeg mindössze 12 fő és egy kis iroda finanszírozására megy el. Ha minden alkalmazott keres 20 ezer dollárt havonta + rezsi az akkor is, csak ~3 millió dollár évente. Azaz akár 30 évig is fejleszthetik a játékot jókedvből. Nem hülye ez a Sean :D Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.04.09. 02:24:16
több az ára steamen mint egy trpla a-s játéknak persze néha van leárazás de még mindig vannak szkeptikusok hogy meg vegyék e ahhoz képest ahogy kezdte ennyi ingyen frissítés miatt már el kéne felejteni :P de ha megtudjátok nézni azt a videót amivel anno beharangozták a startot még mindig nem azon a szinten áll :D de már közel áll és sok más is vann már benne persze amiről szó se volt :)
sztem is keresnek bőven eleget simán +ban vannak egy jó pár évig még
WOW!!! Ez mekkora királyság! Örülök nekik! Ők tényleg megérdemlik!
Hali! Játékkal kapcsolatos kérdés. Van ugye a multiplayer rész amivel kapcsolatos a kérdésem, mégpedig ha én kezdek egy játékot és nyomom kb 2 hónapig majd csatlakozik hozzám valaki akinek a karaktere ugye nullásan kezd sajnos ezt tudjuk, de ha utána én lelépek akkor ő folytathatja ez tiszta sor, DE ha után én megint visszajövök és ő utána megint csatlakozik hozzám akkor az ő anno mentet karaktere jön be hozzám vagy megint nulláról kell kezdenie?
Az "Ghosts in the Machine" küldetésem besült a 5. résznél. "Expand and staff your new home" Jópár bázisom van, de nem is sejtem mit kéne még csinálni. Se újraindítani, se befejezni nem tudom a küldetést.
Ott állok a mag elötti ugrásnál és nem engedi kijelölni a célt. (hajtomű feltöltve, magnál a célt kirajzolja csak nem jelöli ki ugráshoz.) Valaki segítség!
Overseer-ed van a bázison, megcsináltad a questjét?
Ha igen és úgy sem jó, akkor az bug, kicsit hekkelni kell a fixhez. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.06.08. 23:23:23
Nagyon köszönöm. A segítős küldetések mind készen vannak. Az overseer-es is. Kivéve a base küldetéseket. Ott még a 24 órások nem fogytak el.
Egy szörvájver állás és csak azért kezdtem, hogy kipipáljam ezt is. A normál állásban semmi hiba csak itt óvatosabban és elsődlegesen a kockázatkerülésre figyeltem és nem a küldetésekre, de az első 1-2 órát leszámítva nem nehezebb. Főleg ha az elején csinál az ember egy activated indium bányatelepet ami napi 50-60misit hoz 6 bányával, meg minden másból 1-1 bányát. (akár 10+ bánya is rakható egy jel köré.)
2 küldetésem is volt ami besült, de a másikat a legutóbbi pecs után engedte újraindítani. Az armorer-es küldetésnél kellett kalózt fogni, de halott bolygóra küldött ahol csak üres állomások voltak. Szép sorban javulnak a hibák.
Még kivárom a base küldetés sor végét; azután valószínűleg hekkelés lesz a vége. Anno beadta ezt a küldetést is rendesen, de nem törődtem vele mert mással foglalkoztam és kilépés után többet nem adta be. (Egyszer már újrakezdtem ugyanez a küldetéssor miatt.) A fő tanulság számomra az, hogy ha küldetés van akkor azzal kell foglalkozni és nem minden mással. Még egyszer nagyon köszönöm.
Üdv! Nemrég ismét felfedeztük magunknak ezt a remek kis játékot. Szépen boldogulunk, online módban játszunk. Eg dologban kérnék segítséget, hátha valakinek van rá egy jó ötlete. Egyszerűen nagyon fárasztó és hosszú játék során szinte kínzó jelenség, hogy a fények túl vannak tolva. Vakítanak, túlságosan ragyognak. HA épp pl. gravitno labdát gyűjtögetek, kiégeti a retinám a fehér ragyogásuk, de nagyon zavaró kb. mindenhol a fények. leginkább a fehér fények túlzott ragyogása. Erre nem tud véletlenül valaki egy jó tippet ? Találtam rá mod-ot, de sajnos 2018 óta nem fejlesztik már és nem használható. Lehet tévedek, de pár éve aminkor először játszottam nem emlékszem erre a problémára, akkor nem zavart, barátnőm szintén ezt mondja, hogy pl. egy gravitno ball ha odamentél a közelébe fehér fényűre változott ugyan, de nem vakított, ragyogott ennyire. Mintha hegesztenének a játékban folyamatosan. Jó lenne ha nem kéne hegesztőpajzzsal játszani :D
dehát márciusban jött egy nagy update azelött meg egy halom javítást csináltak.. és most is juniusban van mit nézni olvasni..
talán a grafikai beállítások közt mondjuk a grafikát veszed lejjebb talán veszít a fényéből engem nem zavar úgy vagyok vele az a játék része/lényege hogy az vakítson :D bár sztem nem vakító fene tudja talán monitor is számít.. stb. sok tényező kevés beállítási lehetőség..
Próbálj a bloom/glow/HDR effektek körül keresgélni, ha van ilyen az opciók között, azok szoktak ilyesmit csinálni más játékokban is.
PetruZ: Sajnos nincsenek meg ezek a beállítási lehetőségek a játék opciókban. Általában meg tudtam oldani ha hasonló problémám volt, pl a Warframe-ben ez jól megoldható volt, de sajnos itt hiányoznak ezek a grafikai beállítás opciók. Azért kösz a választ.
Infrath: Összességében valóban ettől stílusos, egyedi a játék, de nekem van egy kis gondom a szemeimmel, mindig nehezen bírtam az erős fényt. Ha az ember pár órát tolja, nagyon fárasztó és szó szerint fájdalmas a sok feleslegesen erős fényhatás. Szó szerint sajognak a szemgolyóim már 1-2 óra játék után is. Maga a játék nagyon megfogott, igazi időrabló :)
CSatolnék képet arról, nálam hogy látszik, de nem működik a lehetőség.
esetleg a HDR-t kikapcsolod? hatha ugy nem (annyira) vakit! amugy tudom mirol beszelsz, engem is idegesitett mikor jatszottam vele!
Utánaolvastam, másoknál is voltak ilyen problémák, főleg konzolon. A legtöbbre az volt a megoldás, hogy a grafikus kártya vezérlőjében külön profilt csináltak a játéknak és ott tiltották le (konzolon meg a konzol beállításainál).
Igen, én is osztom a problémát! Nagyon zavaró ez az extra fehér reflektor, én már hozzá sem nyúlok a Gravity Ball-hoz emiatt. Nem nagyon kell, vagy ha mégis, akkor hunyorogva nézem addig a képernyőt. Engem még az is zavar, amikor a helyszíneken a lokátort aktiválom, és az átvezetőben full kifehéredik a kép. Rohadt idegesítő. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2021.07.27. 23:51:23
:-D
Ismét próbát tettem, tiszta röhej mennyire nem érdekli a játékot, hogy a játékkal ismeretlen emberek is szeretnének elindulni valahogy. Nem elég, hogy zéró tutorial, de még ráadásul időt se hagy, hogy túléljem. Mire összerakom a szkennert a halálomon vagyok, és aztán sokkal tovább se jutok, mert efelejtette a játék bemutatni az életmentő lehetőségeket. Mé ha meg is találom a szükséges ásványt, ami fél percre elodázza a tűz fagy, és egyéb halálokat, akkor sincs megmutatva, hogy hogyan kell használni.
És ez egy sok éves játék. Ennyi idő alatt nem jöttek rá, hogy butaság ilyen kezdéssel elindítani a gamert. Ráadásul miféle védőruha az, amiben két perc alatt kinyiffanok? Hú de beolvasnék ennek a fasz kocka programozónak. Megrángatnám az ingjénél fogva, puff az asztalba a feje, és addig csapkodnám, amíg fel nem fogja, hogy egy tutorial az nem ilyen. Időt kell adni a gamernek, hogy feldolgozza a lehetőségeit. Se idő, se tutorial. Kabbe, te hülye kocka. Kiakadtam. Ami a vicces, hogy minden egyes alkalommal amikor belekezdek, ez van. Őrjöngök egy sort aztán törlöm a játékot. :D
figy,ha fázol bújj be egy barlangba :) ha nincs,csinálj egyet :)
Aha, tehát a tutorialnak többek közt arról kellene szólnia, hogy bemutatja a túlélés lehetőségeit. Például, hogy a begyűjtő eszközt átállíthatom ásásra, és egy ilyen lukban túlélhetek. Ehelyett a játék megfuttat a terepen valami ásvány után, ami előtt még szkennert is kell javítani miközben alig van idő (mi a fsznak kell szkennert javítani ha egyszer semmire sincs idő ugye? :D). És ha megvan az ásvány, akkorra már az összes életerős csomag elpukkadt, és van 10 másodpercem kitalálni, hogy hogyan menti meg az életem. Szerintem az a programozó soha életében nem teszteltette le a játékát mondjuk a gyerekével, vagy a haverjával. Vagy ha igen, akkor végig magyarázta, hogy mit kell csinálni, így nem derült ki, hogy egy kezdő gamer nem fogja tudni mit kell csinálni, és csak egy értelmetlen szopáshoz hasonlatos tanulási folyamat által jöhet rá, például hogy anyázik a fórumokon és válaszolnak neki. :D
Megjelenéskor ezred ennyi info sem volt és pobléma nélkül eljátszottam vele az endgame-ig. Az egész játék a felfedezésen, póba/hiba rendszeren alapszik. A későbbiekben még ennyi segítséged sem lesz, mint most. Ha ez nem fekszik neked, ez nem a te játékod. Itt nem fogja senki a kezedet.
"Szerintem az a programozó soha életében nem teszteltette le a játékát mondjuk a gyerekével, vagy a haverjával"
Jah, meg 5 millió játékossal. Használd az eszed és nem lesz problémád a játékkal. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.08.15. 16:54:24
Mert te egy szuperintelligens csodalény vagy, sokkal különb nálam, ám ha a játék elé ültetnénk 1000 gyereket úgy, hogy életükben nem játszottak vele és semmiféle infó nem kaphatnak sehonnan, akkor nagyon szomorú statisztika jönne ki arról, hogy hánynak sikerül elvergődnie az űrhajóig. Főleg ha permadeath-re állítanánk a fokozatot, ahogy én szoktam játszani. Emiatt szar a játék eleje, érted? Mert se időt se infót nem ad.