Igen, értelmezni kell, hogy gyűjts be valami komponenst. Egy idegen bolygón, amin fogalmad sincs hogy mibe mi van de ahhoz hogy szkennelni tudd, meg kell javítanod a szkennert valami olyan anyaggal, amiről fogalmad sincs hol van. Erre az egészre van 2 perced vagy meghaltál. Mármint nem arra, hogy villámgyorsan megjavítsd a szkennerkédet, mer arra csak kb. 20 másodperced van, mer a többi arra kell, hogy megtaláld az életmentő komponenst valahol. Ha tétovázol, vagy csak úgy merészelsz körbenézni, hogy mégis mi ez az egész ami körülvesz, akkor sajnos vesztettél 8 másodpercet, ami behozhatatlan, és már halott vagy, csak még nem tudod.
Minden túlélőjátékot egy élettel igyekszem játszani, hisz úgy az igazán túlélős. Érdekes, hogy majd minden más játékban van terem kitanulni az alapokat, ebben nincs. Remek teszt volna mondjuk egy százezres mintán, hogy hány gamer tud nulla ismerettel permadetath fokozaton eljutni az első bolygón a hajójáig. És akkor kijönne a remek bizonyítvány, hogy milyen szinten nem felhasználóbarát a game. Nem attól jó a túlélőjáték, hogy meghalsz rögtön a kezdésnél, mert nem ad időt arra sem, hogy pislogj kettőt.
NMS jelenlegi állapotában kb 500 órányi tartalmat nyújt. Ha te ezt akarod hardcore-ban tolni, egészségedre, sosem fogod látni a játék felét. Egyébként is a HC mód mindig engame cucc, azoknak akik tudják mifán terem a játék. Pláne, hogy NMS 90% felfedezés 10% túlélés, tehát ne úgy állj neki, mint egy túlélős játéknak, mert ez egy relax játék.
Persze azt csinálsz amit akarsz, csak akkor ne panaszkodj feleslegesen. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.08.15. 17:47:10
Szerintem nem felesleges panaszkodás, hogy 2 percenként halok meg a játék legelején. De majd most kipróbálom az ásást. Próbáltam a G-vel, arra nem reagált.
A HC módnak meg nem feltétlen kell endgame módnak lennie. Pl. Subnautica alapjátékot ki lehet játszani 1 élettel akár tapasztalatlan játékosnak is. Miért lehet kijátszani? Mert ha koncentrálsz az oxigénedre, és óvatos vagy, akkor nem kerülsz kivédhetetlen szituba. Ha tudod adagolni a ismeretlen felfedezése közbeni kockázatok nagyságát a felszerelésedhez képest, akkor nem kerülsz olyan szituba, hogy azonnal megöl valami. Ebben a játékban szó nincs erről, itt az a buli, hogy kaptál annyi időt kimászni a bajból, amennyi csak akkor elég, ha tudod mit kell csinálni, de segítséget meg nem kapsz hozzá. Nem azt tanítja meg, hogy áss egy gödröt és túléled, hanem hogy fuss a prérin a növényed után, de ráadásul olyan messzire rakja, hogy az orrodon csúszva kell elérned, és amikor benne van a zsákodban, akkor jár le az időd, és nem tudtad meg hogy kellett volna használni.
Nyilván rájöttem, hogy ennek itt nincs értelme. Ha ennyire nem a gamer agyával gondolkodik a fejlesztő, akkor nem érdemes megvárni, amíg órákkal később megszivat valami váratlan hülyeséggel, amit esély sem volt kivédeni.
Amúgy ki van írva minden jobb alul, hogy mit kell csinálni! A hajóig eljutni kb. 5 perc az elején, onnantól pedig be tudsz ülni és ott nem halsz meg. Ráadásul már faék egyszerűre csinálták menet közben, mivel a hajó körül minden, az elején szükséges nyersanyag dögivel megtalálható. Annak idején mikor kijött, ez nem így volt. Na akkor ha nem volt szerencséd és olyan bolygóra tett ahol szinte semmi nincs, akkor restart. De ez ma már nincs. Amíg eljutsz a hajóhoz, kritikus pillanatban be kell menni egy barlangba, ott regen. Továbbá, van egy enciklopédia is, ahol van némi tipp mennyiség, mit és hogyan célszerű csinálni. Vagy mondjuk bemész az inventory-ba és ott látod, hogy pl. a pajzshoz/életerőhöz milyen nyersanyag kell. Begyűjtöd, használod. Problem solved. Nem egy nuclear science a játék, kicsit többet kéne gondolkodnod és nem azonnal fröcsögni. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2021.08.15. 19:00:14
Direkt, szájbarágós tutorial nincs. De minden infó elérhető a játékban, ami a kezdéshez kell. Megjegyzem, nem sok játékban van ma már ilyen "kézfogós tutorial". Full könnyű már a játék, a megjelenéskor sokkal durvább volt. HC módban kezdeni pedig eleve butaság, ha nem ismeri valaki a játékot. Már csak az irdatlan lehetőség tenger miatt is, amit semmilyen tutorial nem tudna bemutatni.
ebben a játékban a felfedezés a lényeg nagyrészt és ebben a játékban akkor van értelme a többi módnak ha már ismered a játékot különben nincs értelme elolvashatnád kezdésnél mitől nehezebb a perma deth ember.. te most komolyan a kisebb inventory meg a mentés törlés miatt választottad számomra ez beszarás.. ki az aki minecraft-ot wipe -os mentéssel próbálja ki? és most a subnauticát hozod fel? egy single story központú gamet amiben van kapszulád vagy felszin oxigén ellátásnak meg halak az alap base körül? abban is akkor van értelme a wipe mentésnek ha rage-lni akarsz a bugok miatt sigh komolyan nem értem az embereket hogy ezeket nem gondolják végig.. én is szoktam pvp zni vagy nehéz fokozatokon nyomni de tudni kell hol és mit.. mindennek meg van a helye.. sztem (saját vélemény, de mindenki más..) Utoljára szerkesztette: Infrath, 2021.08.15. 20:29:27
Hogy gondoljak végig valamit, ha nem tudom mit kellene végiggondolnom? :) Önmagában a permadeath opció az nem azt jelenti, hogy lehetetlenül nehéz a játék mellette és eleve játszhatatlanná teszi a permadeath. A permadeath mindössze az jelenti, hogy egy életed van, a játék ettől lehet akár könnyű is. Ebben a játékban is megvan az a feeling, amitől lehet akár olyan mint a Subnautica ránézésre, hogy akkor halsz meg, ha nem koncentrálsz oda.
És a szájbarágós tutorial és a zéró tutorial között van néhány fokozat. Annyira kell segítenie a játéknak a gamert az elején, amennyire szükséges.
Nem, nem a feliratokat nem lehet elolvasni, hanem a teljesítésükre nincs elég idő. Barlang sincs kéznél. Ásni nem lehet, mert az egy upgrade. De természetesen ha másodpercre pontosan kiszámítom a lépéseimet azok után hogy 15 elhalálozás után rájöttem mit is kell csinálni, és szerencsém is van, akkor sikerül elérnem a hajókát. Csak ez egy faszság, nem így kell egy játékot megkedveltetni egy friss gamerrel. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2021.08.15. 21:13:29
permadeth egy nehézségi fokozat miért te akarod megadni a fejlesztőknek hogy az pontosan milyen beállítások alapján fusson? sztem survival-ra nyomj rá legközelebb az tök ugyanaz mentés törlés nélkül..
Nem akarlak elkeseríteni, de pont ma próbáltam ki először a játékot a virágbolti verzióval és bár ez elején én is néztem, hogy szinte egyből leesett leesett az űrruha védelme, de nem haltam meg és simán eljöttem a kezdő bolygóról.
Az első halál akkor jött, amikor "kizsebeltem" egy növényt és még a föld alatt is átlőttek a drónok. A greenpeace itt nagyon durván nyomja. Utoljára szerkesztette: 0Fritz, 2021.08.15. 22:52:55
Tényleg nem tudom mit csinálsz, de életben nem haltam meg kezdéskor! Olyan 700 órám lehet a játékban, ha nem több...már nem számoltam a végén. Mondjuk én X3 szérián szocializálódtam, na abban aztán tényleg nincs semmi infó, nemhogy tutorial. Mindent a netről meg fórumokból kellett összeszedni. Ehhez képest 3000 órát sikerült beletenni, az egyik legngyaobb játékos élményem.
NMS kvázi szögegyszerű. Egyrészt, a Hazard Protection és a Life Support a sárga/piros virágokkal újratölthető (meg mással is, de most mindegy), amit kb. bárhol találsz. Ezek is le vannak írva a játékban. A szkenner sima kövekből kinyert nyersanyaggal megjavítható, ehhez sem kell egyetemet végezni, de amúgy írja a játék is!!! Olyan szinten könnyítették a játékot, hogy a szkenner megjavításához szükséges anyagok MINDEN esetben szanaszét vannak a játékos körül, olyan szinten, hogy el sem tudod téveszteni. 1 nagy, vagy 2-3 kisebb követ kell csak szétb*szni és már meg is van a szkenner, onnantól meg van compassod és látod a hajót, ahova kb. 10 másodpercig tart eljutni. .
Velem is hasonló volt. Első 2-3 startnál a halál f... ba rakta a szükséges anyagokat, és igen, haltam emiatt. Mondjuk nem ma volt, azóta lehet finomítottak rajta, vagy random a cucc. :D
Eljutottam a hajóig, jelentem. Kár, hogy az életerőt is szívja a méreg, így most keresgélhetek oxigénben gazdag növényeket is. Amik alig vannak. Egyszerre két életmentő komponens után kell ugrálni, miközben a hajó javításához is szükséges komponensek után is ugrálhatok. Most csak reménykedem benne, hogy a közelemben ezek újratermelődnek, ugyanis ha nem, akkor egyre távolabb kell mennem, és egyre kevesebb időm marad mindenre, amiből amúgy is nagyon kevés van. Például most vagyok életerőn 15%-on, rohangálhatok a szabadban valami növényke után, ha esetleg nem találok, akkor visszaugrom a hajóba 5% környékén, és meghalt a buli. Nem szállhatok ki, mert azonnali halál.
Ki akarom végeztetni a fejlesztőjét. Remélem USA-ban él, ott van halálbünti. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2021.08.19. 17:33:58
köszönöm, hogy vagy nekünk és kisírod itt magad :) most persze segíthetnék, de akkor elvenném a challenge-t tőled szép napot Utoljára szerkesztette: Infrath, 2021.08.19. 19:33:27
Hát apám, a hisztis fürdős k*rva hozzád képest egy kemény férfi. Milliók tolják mai napig a játékot nagy örömmel, de Te jössz és kivégeztetnéd a fejlesztőt. Mindezt úgy, hogy láthatóan Te bénázol folyamatosan és arra sem veszed a fáradtságot, hogy utánanézz, mit csinálsz rosszul.
Szerintem engedd el, ez nem a Te játékod! Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2021.08.19. 22:13:38
Ember szórakoztatására alkalmatlan játék, tehát csak botok tolhatják. Tehát nem vagytok emberek. Hanem az emberi faj kiirtásán dolgozó mesterséges intelligencia. Borgok, cylonok, gethek. Légió, te vagy az? Zabáltalak a Mass Effectben. Amikor beküldtelek az öngyilkos alagútba az idegen anyahajón, és csak annyit mondtál: Acknowledge. De most nem húzol be a csőbe, nem fogok 500 órát beletolni ebbe a gethrémálomba! A cylonok is sírva játszanak vele.
Hát nemtom az első 10 perc után nem volt gondom sosem se az oxigénnel, se a védelemmel. Pedig egy bötüt nem értek angolul. Pofon egyszerű játék. Nagy valószínűséggel egy csimpánz is betanítható lenne a játékra, úgy nagyjából, 1, esetleg 2 óra alatt. Kb nekem is egy csimpánzzal egyenlők a képességeim, bár valószínűleg az intelligencia szintem az valamelyest elmarad, szerencsére azért a NSK-hoz azért elég volt. Brutális mennyiségű nyersanyag, egy egzotukus hajó fullon, egy másik szintén fullon (darabja 30 misi), teherhajó fullon, kb. 150 millió költőpénz, exo minden eleme, tárolórekesze fullon kirakva. Ezt sajnos elég rövid idő alatt el lehet érni, nem nagy kihívás a játék.. persze csak nekem, a csimpánznak. Egyébiránt egy elképesztően zseniális játék, hihetetlen megoldásokkal, mindez 10 Gb-ban. Szinte hihetetlen tényleg.
srácok próbáljátok ki a perma death mod ot azért pls (ha tudod mit kell csinálni télleg alig pár másodperc választ el a haláltól az elején, én megnéztem újra talán volt 2mp- em halál előtt) a játék valóban úgy van kitalálva EZ a játék, hogy később próbáld ki a többi módot esetleg csak az achivmentek miatt es a storage ek meg a life hazard töltök is surviban meg a permadeth modokban van értelme én megértem részben ionvard ot de csak részben egyáltalán nem értem miért gondolja hogy a permadeth ben kell ezzel elkezdeni játszani én nem tudok semmi féle egységes játék fejlesztői világ groupról ahol eldöntik hogy az alapok mik legyenek mindenhol..
"játék fejlesztői világ group" Pedig van ilyen. Lonvard alapította, ő vezeti és ő az egyetlen tagja is.
Mi volt/lesz az évfordulós update-ben? Nagyon úgy reklámozták, hogy nagy jóság lesz.
Lesz és nem tudni semmit. Csak találgat mindenki:
"No Man's Sky: Frontiers will be adding to the game, although Murray describes it as a "missing piece" of its sci-fi fantasy elements. This could perhaps indicate that Frontiers will introduce more magic-esque elements to its gameplay. It could also be a story update, allowing players to experience additional narrative plotlines or quests. There are, after all, many questions about No Man's Sky's universe that have yet to be answered." Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.08.22. 15:00:00
Nem tudni, de nagyon várjuk! Ebben a játékban még most is giga potenciál van, pedig már belepakoltak 5 év alatt ezt+azt. Hatezer irányban lenne még fejleszthető.
Én személy szerint annak örülnék, ha a harc rész egy kicsit komolyabb, animációban, fegyverekben, ellenségekben jobban kidolgozott lenne. Konkrétan arra gondolok, mikor az űrben elhagyott csillagrombolókat találunk és fedezünk fel. Meg persze sokkal több változatoságot szeretnék. Most ha egy űrbázist láttam, láttam mindet :(
Űrharc nekem addig nem hiányzik, amíg nincs HOTAS támogatás, mert egérrel már most is menekülök minden harc elől, annyira tré az egész űr-irányítás. Űrállomásokat valóban nem ártana proc.genelni, mert minimálisan változik csak (van kb. 4 féle alap geometriai elem és azok egyes pontjain esetleg random megjelenő pár extra objektum, + a bevezető alagút hossza változó, és a station felső részének "bútorzata" pöttyet változik), de kb. ennyi. Ezt jelentősen fel kéne turbózni, mert immerziót nagyban csökkenti, hogy ilyen faék egyszerű az egész. Továbbá szívesen látnék már városokat legalább nagyon ritkán, a bolygót uraló fajnak megfelelő lakókkal és némi élettel az utcákon. Nem túl valószerű, hogy űrutazásra képes fajok csak outpostokat képesek építeni, nincs egyetlen bolygó sem, ahol városaik is vannak (mondjuk extra küldetésekkel, hogy valami érdekes is legyen ott). De egy spaceship upgrade station se lenne rossz, ahol saját hajót lehetne összeállítani. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2021.08.23. 19:59:42
HOTAS nem lesz, ez nem szimulátor (ezt a Hello is írta az egyik Steam topikban), a játékot pedig 100% kontrollerre optimalizálták. Egyébként egérrel sincs gond vele, próbáltam.
Igen, sajnos ez már így marad. Tudok nélküle élni, nem erről szól a játék, de éppen ezért nem is lenne jó ha az űrharc túl lenne tolva. Egérrel önkínzás "repdesni"...Még az arcade élménynél is gyengébb. Maradjon csak chill game.
Az, hogy kontrollerre optimalizálták nem jelent semmit egyébként, ha az MS Flight Simulator képes HOTAS támogatásra annak ellenére, hogy konzol verziója is van és kontrollerrel is irányítható, akkor itt is megoldható lenne. Szerintem ezzel egyszerűen nem akarnak foglalkozni, vélhetően túl sok meló lenne. Egyebekben, a kontroller sokkal inkább hasonlít egy jojstick-hoz, mint egy egérhez. A repülős játékok 99%-ka támogatja minimum a joyokat, még az arcade verziók is, nem kell ahhoz szimulátornak lennie. De amúgy a szimek is, Elite Dangerous is a már említett MSFS mellett pl. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2021.08.25. 03:29:02
MS Flight Simulator... nos benne van a nevében :) NMS pedig mindig egy casual árkád kalandjáték volt :) Kb mintha a mario kart-hoz szeretnénk kormány támogatást :)
Arra céloztam, hogy a kontrollerre optimalizáltság ellenére, még nem lehetetlen a HOTAS támogatás. De sorolhanám azokat a címeket is, melyek arcade játék létükre támogatják a joystick-et PC-n. Ha direkt Hotas support nincs is, minimum alap kéne legyen egy "repülős" játéknál -még akkor is, ha nem dedikált szimulátor-, hogy lehessen joystick-el irányítani. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2021.08.25. 21:23:13
Nagyszerű!! Végre. És ami a legjobb, hogy felturbózták az építési rendszert, fejleszthetőek lesznek a városok is, tovább építhetőek. Ez nekem innentől több száz óra gameplay lesz, már ha marad időm rá az X4 mellett. Elképesztő ez a team!
Lassan már nem lesz mit belerakjanak max játékmechanikát átalakítani. :D Le a kalappal előttük mindenképpen! Az meg csak plusz, hogy csekély a csapatnak a létszáma. Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2021.09.02. 01:23:10
Azért lenne még ötletem. Pl. az űrállomások proc.gen. variálása, lehetőleg belső terekkel együtt. Amire az új csomagot látva szerintem van is esély, mert gyakorlatilag azonos lenne a kód a városokéval, és ehhez innentől tulajdonképpen semmi más nem kell már, csak sok-sok grafikai asset az űrállomásokhoz tervezve. Ultra bónusz lenne, ha a városokhoz hasonlóan, a space station-okat is lehetne bővíteni, vagy akár újakat építeni. Ez már álom kategória!
Lehet egyszer az is elérkezik. Mindenesetre sok más játék tanulhatna tőlük ezen a tartalom pumpálás terén. Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2021.09.02. 23:30:00
Hát ezen lehetne vitatkozni szerintem. :D Nekem (és sok más embernek) nem tetszik amit csináltak az online részéből, de ez csak az én véleményem. Rockstar inkább rájött arra, hogy kevés erőfeszítéssel tudnak jó sok pénzt keresni (már kb mindenkinek megvan a gta 5). Ennyi évre rá már rég lenne egy új rész vagy minimum 2 single dlc. :D Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2021.09.03. 10:42:01
Lényegében egy Fortnite lett az a játék...Én jobban élveztem volna, ha nem rugaszkodnak el a sebezhetetlen/repülő motoros irányban, hanem egy kicsit realisztikusabb vonalat raknak bele. De már nagyon off sorry.
Sziasztok! Ennek a játék van valami története is? Tehát van rendes befejezése? Most steamen 50%-os akcióban van ha valakit esetleg érdekel...
Van két lájtos sztori vonal, (Atlas és Artemis), de ez nem az a játék amit keresel. Viszont van 18 milliárd bolygó amit felfedezhetsz, millió mini quest/task, fejlődési lehetőség, kalandozás és relax.
Azt nagyon szerettem... szeretem... kúl atmoszféra. Lassan előveszem NMS-t is. csak be kéne kapcsolni a gépem és lusta vagyok összedugni (lakásfelújítás óta szét van húzva)
A mai nappal történelmet írnak! A Steam értékelés elérte a 70%-ot, mostantól "Mostly Positive"! 5évbe telt, mire sikerült ezt elérni a kezdeti mélyrepülséből. Perfect! Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2021.09.05. 23:12:16
Visszatértem hosszú idő kihagyása után... Nem semmi, amit beletettek ebbe a gamebe!
Kérdésem:
A Settlers várost építem,... már a leszállópálya építését is 3x-os nekifutásra tudtam megcsinálni... 3x kérte ugyanazt...valami...Aronium-ot...
most a dokkolónál tartok és ugyancsak többször kéri ugyanazt...ráadásul 4 órás építési időkkel...
Sok fejlesztő ennyi erővel már a 6. részt dobta volna piacra....mindig egy kicsit több pénzért, mint az előző... Köszönet és tisztelet érte, hogy évek óta ezt gyúrják ...a mi nagy megelégedésünkre.
Na települt a játék. Pár alap kérdés: - Hogy lehet kamerát váltani? (TPS-ből FPS-be és külső űrhajó nézetbe cockpit nézetből) - Mi a különbség a Sima és a Multiplayer játékmód között?
Köszi.
Kamera: kontrolleren le a d-pad-en, ott utilities, majd toggle camera. Multiplayer: Kb annyi hogy látsz játékosokat itt-ott - többnyire a Nexus-on (hub), beléjük futhatsz a kezdő területeken, valamint barátokkal tudsz játszani.
Azt nem tudom, hogy az új patch változtatott ezeken bármit is, még nem volt időm ránézni. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.09.10. 10:02:03
Valami megváltozhatott bennem... Nem értem. Másfél óra után elkezdtem unni a játékot. Megjavitottam a hajót elkezdtem kolbászolni a bolygón, találtam bazi nagy úúúúállomást amit még nem láttam és egyszerűen untam. Tanultam a Korvax szavakat, de valahogy ez sem volt már izgalmas. (egy 40 órás mentésem is van de ott meg azt se tudtam mit csináltam 2019-ben, hogy mi az a nagy kerek teleporter ami köré bázist építettem, mi hol van az anyahajómon és mire jó.) Fura de már nem köt le a játék. Utoljára szerkesztette: Carlos, 2021.09.10. 11:36:22
meg ugye a megidézett űrállomáson(anomaly)futhatsz össze játékosokkal,még akkor is ,ha nem multiplayerbe játszol
Pont így jártam a Subnautica BZ-vel. Az első rész az egyik legjobb játékos élményem volt valami miatt, de a BZ-t már untam pár óra után. NMS ilyen chilles, ráhangolódós cím, szerintem sok függ a lelki állapottól is, vagy hogy mennyire van idő nyugodt játékra amiben el tudsz mélyülni. Nálam is hullámzó volt az érdeklődés. Amikor rákaptam, akkor 100+ óra belement egyhuzamban, aztán letettem fél évre. Most megvárom, amíg a kedvenc modjaimat uppolják hozzá, aztán kezdek egy új játékot.