Néztem gameplayt, de pont az nem tetszik benne ami most már egyik játékban sem: fél képernyőt beborító UI, karakter felett lebegő nevek, beordító felvillanó felirat hogy MULTIKILLL! Hogy éljem így bele magam tisztára mint egy CS -.- Legyen MMO lde nem kellk szintezés xp semmi csaklehessen cuccot csinálni felkészülni a csatára és mehet a 100 vs 100
Hát akkor ezért nem találtam semmi infót az oldalon a pvp-részről, azt hittem mmo lesz : ( Azt írják achievement listát sem folytatják hanem csak ami épp meg leszt beszélve, ezt honnan lehet tudni: Konkrétan csak a pvp érdekelne mert ez az egyetlen olyan játék amibe végre nincs életcsík meg UI nevekkel, csak pont mmo elemek nélkül eddig.
Gloria Victis-ről mi hír nem tudjátok, már hogy hasonlo játék, topikjába régen irtak azért offolok ide hátha valaki figyelemmel követi ezt is
Sajnos itt sem lesz így. Ahogy néztem, az íjak a hátra vannak szigszalagozva például. Egy topikban késhegyig menő vita folyt arról, hogy használtak-e egyáltalán hátitegezeket, vagy oldaltegez kizárólag, de a vége annak is csak az lett, hogy a clipping miatt hátitegez lesz oszt' kész. (Ha pl. leül egy karakter, ne másszon át a szék/pad ülőlapján a tegez). Pajzs egyelőre implementálva sincs, szálfegyver meg - ahogy rebesgették - esetleg nem is lesz... legalábbis, a hivatalos álláspont egyelőre az, hogy küzdenek vele, de vesztésre állnak.
Szerk.: Most például azon (is) megy az arconpörgés, hogy ugyanmá' ne lehessen füttyszóra elővarázsolni a seggünkből a lovat a semmi közepén, vagy ha igen, legalább ne legyen kötelező (legelésszen a ló a környéken, ahol otthagyod, lehessen visszamenni érte, ne tűnjön el) Utoljára szerkesztette: PrasCo, 2015.07.05. 16:11:28
Igen.Ezt egy komolyabb játéknak tartom így azt szeretném ha csak annyi fegyverünk lenne mint amennyit lehet látni a karakteren. Aztán az egyéb dolgoknak valami középkori bőrtáska de abba se 50 dolgot belepakolni csak úgy nagyjából ami beleférne amúgy is:)
Az oldaluk fórumain annyival oldják meg ezt, hogy "Mafia-örökség is ott figyel", úgyhogy nem lesz azzal gond - de hát elválik majd úgyis a végén. :) Én bizalmat szavaztam neki a bankkártyával (egyelőre az első és az utolsó játék, amit elővételben...), aztán majd meglátjuk.
Köszi szépen az infót! Én mindenesetre nagyon várom, a helyszínek, a milliő fantasztikus, remélem kap rendes voice overt a végén és valami normális sztorit. Kicsit félek e szempontból a flashpointos örökségtől, ott a sandbox maximálisan megvolt, csak a nehézkes GUI meg a döcögős sztori volt idegesítő.
"Valami multi szerűség lesz benne, szabad bolyongás és a vidékiek terrorizálása a haverokkal esetleg?"
Az Act I.-ben semmiképp.
"Én azért nem bánnám ha a Darklands "mágia" rendszerét (fohász a szentekhez + alkímia) egy kicsit átvennék. "
Egyfajta "alkímia" már most van, például egy falusi ételmérgezést kapott, így porított szénből készíthetsz neki "gyógyfőzetet", de talán archery potion is van/lesz, amiben némi alkohol oldja meg a kézremegést... :)
E3 2015: Zárt ajtók mögött (Agyonlassíott mobilnettel vagyok így nem tudom ez benne volt-e a korábbi anyagok között) Utoljára szerkesztette: grebber, 2015.06.20. 20:15:17
E3 2015 anyagok Utoljára szerkesztette: grebber, 2015.06.20. 00:25:03
Arra akartam célozni hogy mivel mind két játék open world, ráadásul középkori téma , hogy milyen minőséget kéne a cseh csapatnak elérnie . és elsősorban a feladatok sokasága, a döntéseink hatása , a feladatok több egymásra épülő részei (gazdagsága) a szereplők kidolgozottsága (nem grafikai) az ami miatt a witcher nagyon magasra rakta most a lécet !
Szerintem akkor lenne érdemes hozzá hasonlítani ha kijön a játék. Az eddigi videók alapján nem sokat láttunk a történetből, feladatokból meg még kevesebbet Ráadásul mit értesz az alatt, hogy a karakterek mélysége? Ami meg a szörnyeket illeti.... Nos a szörnyekből és egyéb lényekből egyrészt elég komoly loot van, illetve feladat végrehajtás plusz jutalom (pénz vagy felszerelés) ami meg eléggé befolyásolja a witcher 3 játék menetét szóval nem teheted meg, hogy ennyire megpróbálod lecsupaszítani. Arról lehet vitázni, hogy mekkora a bejárható terület mert az valóban kisebb lesz mint a witcher 3-ban. Viszont ebből a játékból ha minden jól megy lesz még 2 rész.
UI: szerintem ők egyáltalán nem a witcher 3 ellenfelének szánták ezt a játékot. Utoljára szerkesztette: Pluskast, 2015.05.28. 14:27:47
No ez a játék is felkötheti a gatyát ! A Witcher 3 igen alaposan feladta a leckét . ( most ne gyertek a szörnyekkel mert attól függetlenül remek a gamma)
Volt már? requirements: 64bit Windows 7 or higher DirectX 11 compatible video card 8GB RAM 6GB HDD space 4 core processor or better
Elgépelésért elnézést. Már nem szerkesztem, inkább új hsz.-be, mivel eszembe jutott az "interaktív dokkumentumfilmről" a vitányvári rekonstrukció, amit még régebben láttam, talán érdekelhet titeket is.
Nyilván, én is jobban örülnék neki, ha játékról beszélnénk, nem pedig interaktív dokumentumfilmről (igaz, szimplán csak azért, mert az előbbinek van meghirdetve - nem mintha az utóbbiban nem lenne hatalmas potenciál, csak gondolom, a befektetett munka sosem térüne meg kereskedelmi alapon), értékítéletet sem mondok azok felett sem, akik történetesen sárkányokat akarnának bele, csak megemlítem, hogy ez a játék eleve azért született, mert eddig az "összesben" sárkányok voltak. A realizmus (igénye...) több helyen fog valószínűleg kompromisszumokra kényszeríteni, úgyhogy egyáltalán nem lennék meglepődve, ha többen csalódottak lesznek a játékban. Már csak azért is, mert a hiv. fórumon is láttam már durván félreinformált backereket. (Király akar lenni, kastélyokat építeni, hat emberrel egyszerre harcolni és lefejezgetni stb.)
Mindeneseetre az unalom szubjektív, meg nagyon soktényezős is, nem mernék rá függvényt írni fel a játékterülettel- és beígért játékidővel, azzal érdemes lesz megvárni minimum egy bétát.
Értem én, hogy ez egy középkori szimuláció -ami a környezet kidolgozottságát érinti, annak kifejezetten örülök- de ez egy játék is egyben. A sok apró részlet segít az átélésben, hogyha nem vesznek el ezekben a részletekben és nem megy más fontosabb, dolgok rovására. (Pl. nem akadtam volna ki a narancssárga répa láttán sem, bár látom, hogy most hirtelen egy fontos téma az, hogy régen lila volt a répa.) Viszont ha a harcrendszert és mozgást szúrják el, akkor rosszabbul járunk. Mivel igyekeznek autentikusak lenni, ezért valószínűleg nem fogják agyon zsúfolni sem a területet, mert az sem volt jellemző. Illetve, hogy legyen értelme a lovaglásnak, ne csak azért üljek fel a lóra, hogy onnan harcoljak. Utoljára szerkesztette: Was, 2015.05.07. 12:26:30
Itt nem a brutál szépség a lényeg hanem a korhűség. Lévén ez nem egy varászlósmanósbaszósfosfantasy lesz. Azoknak próbálnak megfelelni akik erre vágynak. Akinek ez számít annak hangulatos és magával ragadó lesz . Nekem már most az.
Engem a grafika nem igazán érdekel a nagyon jó játékoknál (természetesen királyság ha valami brutál szép é 2016 közepén folyjon is le a képernyőről) de pl a gothic 1 még ma is mekkora istenkirály hangulat pedig a grafika gyök 2-es.
Szóval felőlem lehet hupilila répa is meg akármi ha leköt, nem uncsi , magával ragad ,akkor mindent letojok ha pálcikaemberekkel kell mennem akkor is.
Minden tisztelettel, ennek a játéknak a célcsoportja, amennyire a hivatalos fórumon levettem, jóval inkább azon rugózik, hogy 1403-ban nem volt jellemző a narancssárga színű répa, illetve hogy pl. az ösvények autentikusan két keskeny és középen egy vastagabb kopással bírtak a szekerek miatt, nem pedig azon, hogy három-, vagy három és fél kilométeres a terület élhossza. A fejlesztői mentalitás nagyjából valami hasonlót tükröz. Utoljára szerkesztette: PrasCo, 2015.05.07. 10:43:55
Nem jelentettem ki semmit csak felvetettem ,hogy okot adhat rá. Több mint egy évük van ezt a kis területet megtölteni tartalommal. Remélem menni fog nekik. Max buknak egy szépet azt nem lesz semmiféle 2-3. rész.
Nem is érdekelne, még ha magyarul mondja a fejlesztő, ugyanis én tudom csak, hogy nekem mi lesz unalmas és mi nem. Majd 2016 nyarán megtudjuk. Utoljára szerkesztette: grebber, 2015.05.06. 20:30:54
De hiába nagy egy terület ha a nagy részén nincs semmi.Szó szerint. Amúgy meg ilyen grafika mellett - ami amúgy mozgásban nagyon klassz és hihetetlenül korhű - lényegesen több idő lenne egy nagyobb területet megcsinálni.
Azt viszont én sem szeretem, hogyha azt a több-száz feladatot ugyanazon a pár négyzetméteren belül kell megoldani. Ha van egy nyitott világ, akkor legalább ne legyek klausztrofóbiás azon a területen. Inkább lovagolok egy kicsit, vagy teleportálok, de legyen normális távolság amerre szem ellát. Jó példa a Risen 3 erre: el bírtam volna képzelni egy legalább 1,5-szer akkora területen, mert "egymás szájába" értek a különböző részek, egy kicsit zsúfolt volt (nekem). Még jó, hogy legalább szigetekre volt tagolva.
Sztem nem feltétlenül a terület nagysága határozza meg azt hogy mennyire unalmas egy játék. Ha rendesen megtöltik tartalommal akkor egy kisebb terület is bőven leköthet.
Lapozz a topik elejére a készítők mondták mekkora lesz.
"Sőt meg a Witcher 3 bejárható területét sem láttad." Nem is fogom mert mocsok nagy ,főleg ehhez képest. Utoljára szerkesztette: grebber, 2015.05.06. 09:39:35
Szerintem meg koránt sem. Witcherhez képest kurva kis területen fog játszódni. Nagyon nagy kár ,hogy feldarabolták (jó így nyilván több pénzt tudnak lehúzni a népről) mert szerintem ilyen kis területen ez a 30-40 óra gameplay nagyon unalmas lesz. Bár ne legyen igazam ,majd jövő nyáron kiderül!
Régen ezek a játékok nem tudtak volna megjelenni mert nem tudták volna miből finanszírozni a fejlesztést. Manapság már a közösségi finanszírozásnak hála ez nem probléma.
fasza. szóval akkor egy másfél év múlva megjelenő játékért MOST fizessek 45 dodót(az mi , euró?) ..... lehet hogy régimódi vagyok de én nem vagyok vevő az ilyen "early access, early alfa" stb 10 %-os tech demókra FULL áron... régen az ilyet adták ki demókba, majd a visszajelzések alapján még csiszoltak a játékon (márha)
"Jiří Rýdl elmondása szerint rengeteg előreláthatatlan tényezővel kellett szembesülniük, amik miatt lassabban haladnak, mint eredetileg tervezték. Ennek az oka természetesen az is lehetett, hogy a tervezettnél nagyobb költségvetés, ami rengeteg új feature-t is jelentett. Emiatt a 2015 végi-2016 eleji megjelenést 2016 nyarára tolta a Warhorse Studios."
Aha. És melyik csomag kell nekem, hogy jó legyen? :) A 25 dodóssal már nem h*gyoznak körbe a kutyák? :) Kipróbálhatom az alfa verziót is meg minden? :)
Nézegettem a weblapjukat, melyik csomag az, ahol megkapom a fullos játékot ha elkészül? Az oldalon folyton az ACT1-et emlegetik. Részekre lesz bontva megjelenéskor?
Megvettem a legalapabb alfa használattal, és belenéztem...nagy hangulat lesz benne, nem sok interakció van még, és sok minden más is hiányzik, szájmozgás, ..beszéd. De ami elérhető az nagy jó szvsz, küldetés...a pocsolyák, a kovács...jó a hangulat.
Ebben még sokmindent nem lehet csinálni,a táj is le van határolva,amúgy a grafika szemet gyönyörtető az tényleg! Szinkronhangok meg sehol se! Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2014.10.25. 11:38:38
Bekker vagyok, de csak bétától vagyok benn a buliban. Ha a wirágbolti alfáról szót ejtenél PÜ-ben, hálásan megköszönném. :) Ránéznék még így a hosszúhétvégén.