Mûködik már Kickstarter USA-n kívül? Mikor a Project Eternity-re akartam adakozni, akkor az elején nem ment, csak amikor külön Paypal-os részt csináltak.
Ha tényleg meg lesz az 1M és így elérhetõ lesz a kutya, mint társ (úgy látszik most ez a divat), akkor remélem, hogy autentikusan például egy ír farkaskutya lesz az. :)
Megvan a 800k is , szépen haladnak. Most már az 1 millás goalt is kiírhatnák.
Planned platforms: PC, Xbox One*, PS4*, Mac, Linux Release date: Q4, 2015 on PC, Mac and Linux Approx. gameplay time: 30 hours (Act 1), 70+ hours (all 3 acts)"
Több videót szerintem nem nézek mert csak a kedvem megy el tõle egyre gagyibbnak tûnik.Olyan semmilyen az egész ,hiába mutatták ez a living cuccot olyan halott az egész. Favágás powa érdekesen ott maradt a fa
Jó is lenne SP Sandbox-nak.Biztos sok idôt fordíthatunk majd rá.Nem kell MMO legyen,ez nem. Képek amit mutatnak nagyon tetszenek.Remélem ez is belefér még prev-gen.konzolra bár tervezem már az új PC-t is
Ebbol szvsz siman lesz 2-3 milla mire leall a kickstarter kampany es utana folytatjak a gyujtest a sajat oldalukon.
"BARON (special edition) Other currencies est.: $48; €36 Get the boxed game and access to Alpha! With the Baron (physical) reward tier you are going to receive: Early access to Alpha version of the game + Physical (digipak) as well as digital copy of Act I + Game soundtrack on CD + Making of video on DVD + Printed manual + Access to our forums + Baron forum badge
The shipping is free for backers in US and EU. Backers in the rest of the world please add £10 for shipping."
Na a pledge megvolt £30. Most hatradolunk es 2015-ben varom a postast az ajandekommal:)
Mondjuk Chris Roberts nem tud hibázni, csak ha filmet csinál :) Attól én nem tartok, hogy a Star Citizen nem lesz jó, de hát 40 millióból tényleg illik valami nagyon durva dolgot csinálni és nem egy "Space Invaders"-t. Vagy megelégszenek azzal, hogy Shadowrun Returns-nál 20-szor jobbat csinálnak és az már végül is nem nehéz :)
Star Citizen (lassan 40 milla) bár ez kinõtte a kickstartert és már a hajléktalanok is pénzt feccölnek bele. Mocskos mód kíváncsi leszek mit kapunk,de az biztos hogy a végeredmény nem lesz ennyit érõ
Mivan vele, ok is kaptak vagy 4 millio dollart ha jol emlekszem aztan eddig csak engine meg teaser videokat mutogattak :D Majd ha lesz demo vagy normalis gameplay video akkor nyilatkozom rola, igergetni akarmit lehet.
Itt 100,200,500 ezer euro semmi, anno a Shadowrun Returnst 2 millio dollart gyujtott ossze kickstarteren aztan a vegen produkaltak belole 12 ora gameplayt meg autosavet. En meg normalis kickstarteres jatekot nem lattam, ez legalabb eddig jol nez ki, de ennyi :D
Én inkább azt az elvet követem, hogy egy kicsi területen legyen minél sûrûbb az élet. A Gothic 3 hatalmas térképpel bírt, de fájdalmasan üres volt. A Gothic 2 térképén is akkora üres területek voltak, hogy a kiegje simán képes volt további élettel megtöltni.
Számomra a tökéleres példa az, hogy mit lehet kis területen megcsinálni az NWN elsõ része és néhány modja. Nem nagy terület kell, hanem olyan, ami élõnek látszik, ami reagál arra, hogy mi történik ott és valóban élõnek tûnik és az emberek nem csak jelzõtáblák, mint a TES III-ban...
És hol van az megírva, hogy mind zemére meg, ha átlépik a limitet...? Egyébként, ha 10+ órányi kerül bele, akkor azért kezd el kalkulálni a fellépti, licensz és stúdió díjakat is. Nem olcsó dolog ez a mûfaj. Te pl. hány autentikus középkori zenészt ismersz? Ezek vajh mennyiért dolgoznak? Ha nyugat-európai profi kell, akkor azok óradíja 20-30 euró is lehet. Ha, a kell 20 zenéz, akkor azok óránként kerülnek 400 euróba. 100 órás meló az semmi és akkor már 40000 eurónál vagy. Upsz...
Tessék már megérteni, hogy tõlünk nyugatabbra a szakértelem drága. (Meg már itthon is...)
Nagyon nem értek egyet. A Gothic 3, NWN és Skyrimban is a zene olyan szerves része volt a játéknak, hogy egy pocsék zene nagyon komolyan képes kinyírni egy játékot. Egy RPG-t meg fõleg, ahol kvázi a közeg része fõleg, egy valós RPG-ben. Ne feledd, akkor akkor volt zene, ha volt zenész. És mivel a zene a szórakozás bevett formája volt, a profikkal felvett legalább félautentikus zene nem extra, hanem alapkövetelmény kellene, hogy legyen...
Pedig a hangulathoz sokat hozzátehet. Rengeteg játékról eszembe jut a zenéje is egybõl, amivel már játszottam. Viszont az achievement-ekre, meg a hatodrangú dlc-kre sosem emlékszem és nem is dob fel.
pedig szar zenével el lehet rontani egy játékot. Ha egy Orchestra zenél neked a faluba érve nyugodt zenét az tök jó, de amikor csatába vonulsz és ott nem valami prüntyögés van hanem a hegedûk és a dobok szólnak azért jobban elkap a gépszíj.
A G3-nál a bajod az godnolom, hogy nagyon üres a térkép. Van egy hatalmas táj, ahol a városok körül van úgy ahogy élet, közötte meg a nagy vadon, ahol irreális mértékû szörnyhentelés van.
A Gothic grafikája egyébként nekem mindig szépnek számít, ha csak a tájat nézem.
Annak csak a demójával játszottam, az alapján akár csõjáték is lehetne :) Azért más ha az kocsival lehet bejárni a játék területét vagy akár repülõvel (San Andreas). Nem tudom, hogy a ló itt mennyire lesz alapvetõ, de egy mindössze 30 órás gyalogos RPG-hez ez még nagy terület is lenne. A megalomán ígéretek és a realizmus miatt itt viszont valóban kevésnek tûnik. De jobb, ha nem vállalják túl magukat a méret a lényeg jegyében, a Gothic 3 nálam például ezért bukott el.
Majd kiderül, hogy mekkora lesz ténylegesen, akad pár játék a Kickstarteren, melynek sikerült szépen meghíznia, és úgyis lesz még két act.
Fõleg a Cseh Királyság, de a képek alapján Lengyelország, Magyarország, NRCS bármely része is benne lehet a többi actban. :)
Mondjuk én arra is kíváncsi lennék, hogy melyik országban játszódik majd a sztori. Ha jól olvastam akkor történelmi események is bele lesznek szõve a játékba.