Szerintem is nyiss neki topikot, úgyis annyi üres van mint a szemét, +-1 már nem számít :D Viccen kívül engem is érdekel az a játék, külön topikba mehetne egy kis beszámoló.
sztem mehet neki külön topic, megvettem és elszöszöltem vele 3órát, nekem tetszik, viszont a a KCD-tól messze van azért (eddig), teljesen más műfaj hiába középkori a hangulat és környezet.
remélem így nem gond off-ba rakva, csak gondoltam többeket érdekelhet hogy megjelent a Medieval Dynnasty, virágbolti verzio is van már
Magyarítás remélem folydogál azér. Én csak arra várok, hogy belevágjak immáron vagy nyolcadjára. Előző hét alkalommal odáig jutottam, hogy elkezdtem nyomozni a kibelezett skac gyilkosai után. Ott lett hirtelen annyi szöveg, ami már immersion romboló volt, hogy nem dekódolom olyan gyorsan, ahogy az kényelmes nekem. Szóval a fordítók felelőssége, hogy jól érezzem magam ebben a játékban! :)
Nem is foglalkoztam vele reggel, hogy mi ez, mert van ilyen kinézetű mod a KCDhez, de most hogy írjátok ezmiez, nem is olyan rossz. Én spec örülök, hogy beraktad. Augusztus 7. meg mindjárt itt van.
Kő egyszerű az oka, hogy mi miatt zavaró az ilyen. A kedvenc témák listában / topik listában új hozzászólással megjelenik KCD akkor KCD-re számít az ember, amikor belép. Utoljára szerkesztette: Malakai, 2020.08.02. 14:57:50
1.azt azért nem mondhatnánk hogy modfelett pörög a topik. hogy ne férne bele havi egy poszt 2. én is irtam már hogy tök felesleges létrehozni egy topikot amig megnem jelenik a játék és legalább 10 ember nem játszik vele. 3. nem középkori témájú játékot posztoltam hanem olyant ami kb tartalmában, grafikában és témában is NAGYON hasonló mint a KCD 4.van akit érdekel egy hasonlo játék is 5. ne nézd meg és kész, ha topikgazda akarja törli a posztomat
ilyen alapon ezer játékot rakhatnánk a KCD topicba, de nem rakunk, mert ez csak a KCD-ről szól. Ahogy korábban is írtam neked, miért nem hozol létre egy középkori játékok topicot, oda pakolhatnád ezeket.
valszeg nem gulyás. ..vagy legalábbis nem az amit mi annak ismerünk, a színe a kajának sok mindentől függ, jellemzően inkább fekete volt ahogy olvasom mert vérrel rántották. De valszeg meg lehet moddolni :)
Egyetértek, nem feltétlen itt a helye ennek. Egyúttal viszont köszönöm is, mert nem ismertem eddig ezt a játékot és lehet idővel megnézem
Ez nem gyüjtő topic, hanem kimondottan a KDC fóruma, hozz létre egy középkori játékok topicot és oda mehet mindegyik. A játékot amúgy én is fordítom, szóval te vagy aki semmit sem tesz le az asztalra
felesleges minden játéknak topikot nyitni, ami középkori szimulátor említés szintjén érdemes, ha valakit érdekel. ha neked gagyi nyugodtan elkészítheted a rendes fordítását, addig is segítség annak aki nem profi angolból felesleges valamit leszólní amikor semmit nem teszel le az asztalra, míg más időt és fáradtságot nem figyelembe véve segíti a gamereket, nos ezért is említettem meg hogy készíthető hozá magyarítás
Nem tudom kitolta annak idején a Betrayal at Krondort, de nekem hatalmas élmény volt mert ez volt az első nyílt világú rpg hatalmas térképpel, és persze mind a huszonvalahány könyvet is olvastam kétszer darálva :-D, szóval a folytatások vackok lettek, de most készük egy indie játék ami szellemi örököse lesz, és minden egyébb olyan jósággal ami a 90'-s években szerettünk az RPG-kben. Call of Saregnar https://www.youtube.com/watch?v=vEp7nUQKUbo
Majd a köv-köv. Biztos készül már egy ideje, UE5 pedig majd csak jövő év elejétől lesz elérhető preview állapotban.
Gépi vagy hagyományos? Csak annyit olvastam, belenézett Baker és le is tett róla.
Az az igazság, hogy a KC:D-ben is a Google fordítós magyarítást használom, de volt 1-2 küldetés, amikor főzöm sem volt mit is kell csinálni, pedig magyarul volt leírva. Persze, nagy segítség, és volt is benne munka. Érdekes módon, az RDR2 angolja érthetőbb volt számomra, mint a KC:D angolja.
Rongyosra játszottam a sztorit. Most kiszámoltam, 65 forintra jött ki 1 órányi szórakozásom. Mivel honosítás nem lesz hozzá, így nem volt sok értelme várnom.
Ha befejeztem, irány vissza KC:D-hez, abban is van vagy 150 órám és még elég sok van hátra a sztoriból is.
Nem volna rossz, ez nekem is eszembe jutott, mármint a Zsigmondos szál. Lehetne belőle érdekes sztorit csinálni, vannak jó történelmi figurák is, akiket bele lehetne keverni (Hunyandiakat, akik ekkor még Zsigmond egyszerű oláh zsoldosai). De kötve hiszem hogy a cseh srácok megcsinálnák, szerintem nem kedvelik túlságosan a magyarokat.
Ha lenne egy magyar modder csapat, akkor talán meg lehetne csinálni, ha jól láttam a KDC-hez is kiadtak valamilyen editort, de irgalmatlan munka lenne, már csak a források hiánya miatt is - Zsigmond palotáját a mai napig is inkább a találgatják, hogyan nézett ki pontosan, pár, jóval később készült, metszet alapján, a többi településről nem is szólva...
egy klafa kis applikáció, idővonal mentén mutatja a földet
Sziasztok. Hamár beszéltek rólam. Az én linkem nem láttam kint. Szóval nekem van egy saját fordításom Gépi fordítás. Teljesen új. Teljesen más. Ezt Gép fordította 100% ban Google translate. És alegfrissebb (v1.9.5.404.303) 2020-02-14. És ez mért számít, a régi verziókból nem kevés sor hiányzik, ezért kifagyott annak aki megkeresett ,hogy fordítsam már le neki. Az én verzióm a facebook csoportomból elérhető.Képek is vannak róla. A csoport linkje a profilomban , és leirásomban is fellelhető. Nem 1 fájl lett fordítva hanem az összes. 11 db xml. Csak 1 db fájlban van az összes, aki ezt írta nemvolt képben a dologgal. Utoljára szerkesztette: Gepiforditas2, 2020.02.28. 13:31:40
sajna ezt nem csináltam még de itt egy másik küldetés segitő nézd át
Csatlakoznék az előttem szólókhoz. Ámulatba ejtő a játék környezete, nem tudom, hogy 100% mértékben történelem hű a házak arculata, a parasztság öltözéke, a katonai páncélzat, települések képe stb. de engem nagyon meggyőzött. Mindig ehhez hasonló játékkal szerettem volna játszani, ami tényleg ilyen részletesen képes bemutatni az akkori életet, nem is értem miért kellett 2018-ig várni. Órákat eltudok veszni az apró részletekben, egy párházas falucska kidolgozottságát csillogó szemekkel fedezem fel. A harcrendszer egyelőre nem az erősségem, illetve vannak kisebb bugok, de ezeket leszámítva piszok minőségi cucc. Lehet benne udvarolgatni is? Nem rég volt az a küldi amikor Rattayban egy katonával kellett járőröznöm és javasolta, hogy "foglalkozzak" Theresaval. Be lehet játszani a Talmbergi nemes úr asszonyát is? csak mert úgy tűnt Henryre van kattanva. Van előnye is egy asszonykának?
Erre én is gondoltam. Szeretném megbeszélni a többiekkel is, hogy legyen így. Számomra nagyon el lett találva a játék hangulata és jó lenne, ha mások is megtapasztalhatnák ezt. Nem én döntök, de remélem kiadunk egy 0.4es verziót ;)
Nem tervezitek így kiadni a dolgokat? Mert az első 2 óra az azért elég sok valaki aki csak gyakorolni szeretne annak tökéletes lenne. És egyből lenne sok tesztelő is aki az esetleges hibákat jelezni tudná.
Most a hétvégén volt időm, így lefordítottam (hogy ne csak össze vissza fordítsunk) a játék első 2 óráját. Na, megértettem miért van ennyi hozzászólás itt a játékhoz. Ez valami baszó egy játék. :) Az első 2 óra története, teljesen magával ragadott. Egyébként (további más egyéb mellet) a dialógusok 37%a van eddig lefordítva. Akinek van kedve/ ideje jöhet nyugodtan. Utoljára szerkesztette: Zeller01, 2020.02.23. 18:29:27
Kutyám az hogyan, mikor lesz ? A vadásznál megtanultam a blöki képzés alapjait, de ennyi...egy kutya sem akar szóba állni velem :)
máig rémálmom az a küldetés sorozat amikor nyulat szarvast meg vaddisznot kell időre leszállitani mert megromlik közben, vagy nem találtam a kijelölt helyeken se éppen, vagy nem találtam el meg elszaladt vagy nem volt annyi ahány példány kellett volna :-D
Az alapverzioban nem tudom mar benne e van, ez talan egy DLC volt: a Rattay varban a parbajtorna. Minden heten megrendezik (fura hogy a jatekban nincs naptar, de elozo este figyelmeztet ra). Oda erdemes benevezni akkor is ha teljesen gyenge vagy, mert: -nem a sajat pancelzatod koptatod hanem a kincstarit -nem baj ha nem is gyozol, de mar az is nyeremeny hogy novekszenek a harci kepessegeid -a vegen akkor is visszakapod az egeszseged ha felholtra vertek.
Ha majd sikerul gyozni, akkor egy egyedi pancel kulonbozo alkatreszeit kapod erte (egy gyozelem = egy alkatresz), csak ne felets el elmenni erte Hanus urhoz. Kulonben Hanus ur kinezetet a fejlesztocsapat fonokerol, Dan Vavrarol mintaztak :)
A harc a jatek elejen (es meg egy jo darabig) tenyleg bosszantoan nehez, en is inkabb kerultem. Kozben elegge megnoveled az alap kepessegeid (ero, stb.) es talalsz par jo eros pancelt meg fegyvert, no akkor mar van ertelme probalkozni, addig nem nagyon.
De bevallom, a harcot en se kedveltem meg, pedig nagyon igeretesnek tunt. De valahogy tul merev keretek koze van szoritva, ugy ereztem mindig mintha megkotott kezekkel kellene kuzdenem. Latvanyos ( parharcoknal), de nem tul elvezetes. Tomekes csataknal a jatek vegen meg mar inkabb tragikomikus a latvany, azzal nem igazan birkoztak meg. A kombokat en soha nem is tudtam hasznalni, nagyon preciz egermozdulatokat igenyel, es halalpontos idozitest.
Ami a reklamozott realizmust illeti: annyiban realis hogy nincsenek benne se sarkanyok se langolo kardok se magia. De ami a vilag es a benne elo karakterek eletet illeti, nem mutat ujat a jatek. Az NPC-k neha eleg robotszeruek, ismetlodnek a gesztikulaciok, stb. Ami meg engem zavart, az a fizika hianya. A vilaggal nem nagyon tudunk interakcioba lepni: a targyak statikusak, a bokrokon meg vagy athatolunk mint a semmin vagy megallitanak mint a betonfal. Ez foleg lovaglasnal idegesito, amikor a lovacska egyszercsak helyben vagtazik mert elotte egy bokrocska zizeg a szelloben. Meg a lovaglashoz: ugetes kozben a lo maga koveti az utat ha nem terelgetjuk, de ugy megy mintha sinen huznak, a kanyarokban vonatszeruen valt iranyt (aki jatszotta az elso Half-Lifet az kepben van, de ott ez rendben is volt mivel tenyleg vonattal mentunk :) Es ugyanazon a vonalon megy mint az osszes NPC, igy szapora karomkodasok erik majd a hatunkat mert nem keruli oket ki :)
Es a nyilazas? Eleinte szinte a varkaput se talaljuk el ket meterrol, celtablara lovoldozessel meg nem nonek a kepessegeink. Nyulakat erdemes cserkeszni, eleinte az segit. De nagyon meg kell am saccolni hogy kb hova repul majd a vesszo. Es tobbnyire ugyse oda :)
De mindent osszevetve, jo kis jatek lett ez igy is, erdemes neki elnezni a bogarait mert van benne felfedeznivalo, a tortenetek erdekesek, es a latvany se utolso.
akkor lehet mégis megmentettem valahogy, valojában egyszer történt meg mert ezt a lovaglos-nyilazos dolgot az elején én is utálom és mindig annál a mentésnél kezdek uj játékot amikor épp beértem a várba amikor lenyilaztak
Ha nem csinálsz semmit, csak ellovagolsz, akkor marad ott valamennyi, mert sztori szerint, akkor megerőszakolják, de túléli (elvágja az erőszakoló torkát). Ha bármit csinálsz, megtámadod őket, vagy csak odafütyülsz, akkor mind utánad megy és lehet is látni, hogy Theresa meglóg közben.
- mint lejjebb írtam érdemes erőnlétre,satöbbi tulajdonságra gyurni az epilogus alatt mielőtt a kardot megcsináljátok, amugy ezen a szinten jobb ha csak egy baltát forgatsz amit az egyik ház ládájában találsz - felpattansz a lora és spuri, terezával nem muszák törödni mert utánad mennek ugyis - galopp, pár másodperc sima ügetés, galopp,ügetés...és éppen nem érnek utol...de az erdőben szaladva vagy lovagolva is probát tehetsz nem muszáj az uton de ott meg könnyű eltévedni
Spoiler nelkul: - Neha jobb futni, mint harcolni :) - Terka neni tud vigyazni magara, azt mondjak. No meg neha eleg csak elvonni a figyelmet valamirol/megzavarni valakit es figyelni, hogy mi tortenik. - Nyilazaskor pedig cikkcakkban erdemes futni, azt irja a tulelo kezikonyv legalabbis, de ezt lattuk mar a GoT egyik tragikus jeleneteben is.