Napok óta függök a játékon. A skyrim óta nem kötött le ennyire rpg.
Egy valamit hiányolok a játékból: két kezes, hatalmas, monstrum "odabaszós" fegyvereket.
A legnagyobb amit eddig találtam a "longsword" kategória, de azt is alapvetően egy kézben fogja Henry, és csak csata közben vált át a kétkezes stílusra.
Merre felé lehet a játékban brutálnagy fegyókat találni?
Állítólag az Epic szarjában hamarosan ingyen osztják majd a game-et!
Igen, a ló csak akkor lesz a tiéd ha megveszed. Három helyen tudsz lovat venni: Merhojed, Uzhitz, és Neuhof. Ha a statokat nézzük a legjobb lovat Merhojedben találod (ott még találhatsz egy kikacsintást a Witcherre is). Viszont ha azt akarod, akkor mindenféleképpen a járványos küldetés előtt vedd meg, mert el fognak pusztulni a betegségben)
A jatek megadta a valaszt a #2523 lovas kerdesemre. A legyozott zsivany lovaval belovagoltam a kolostorhoz, ott aztan gyalog tettem-vettem, es amikor vissza akartam ra ulni, letartoztatott az orseg mert hogy "lopok". Pedig nem is ismerhetik ezt a lovat. Hacsak ugy nem magyarazom hogy a zsivany innen lopta :)
Megoldodott a #2518 vadorzos mellekkuldetes is. Lejjeb irtam hogy beakadt (nem tudtam beszelgetni azokkal akikkel kellet volna) de aztan indult egy masik kuldetes ahol pont a forditottja volt a feladat: nem lefulelni a vadorzokat hanem beepulni kozejuk. Amikor ezt teljesitettem, a beakadt kuldetest meg is szuntette. Ez a beepulos egy nagyon szep kuldetes volt, egy Robin Hood szeru figura volt a foszereploje, sikerult hepiendre kihoznom. A vegen felajanlottak nekem a Talmbergi foerdeszi allast, de nem fogadtam el mert mar epitgetem a romos falut, meg egy csomo mas kuldetes is meg van nyitva. Kozuletek valaki elfogadta?
Most azt a mellekkuldetest csinaltam ahol a furdos lanyt sikerult rabeszelni hogy menjen apolononek a kolostorba.
Oda is kisertem, de az uton letamadott harom fegyveres. A fokolompost sikerult megcsapnom ugy hogy egy ideig csak osszekuporodva lapul (perk). Vele tovabb nem foglalkoztam mert a masik ketto tamadot. Amig ezeket lenyomtam, a fokolompos eltunt, csak a kardjat talaltam meg ott. El is raktam, de a jatek azt irja ra hogy lopott. Es ezt irja a legyozott ket ellenseg osszes cuccara is. Mar hogy lenne ez lopott?
ott volt a katonanak alcazott zsivany aki ledobalta a tarnaba a sok hullat. Miutan kinyirtam,
ott maradt gazdatlanul a lova (en eddig azon a lovon jartam amit a jatek elejen kaptam). Ez az uj lo sokkal jobb tulajdonsagokkal bir, el is vittem. De valahogy nem akar az enyem lenni, mert ha futtyentek, mindig a regi lovam jon oda. Hogy van ez? Uj lovat csak venni lehet?
Ezt teljesen random raktam be, rákerestem és az első amit megfelelőnek éreztem az állításom prezentálására beillesztettem. Ha csak kicsit is keresgél az ember, öt perc nézelődés után sokkal látványosabbakat lehet találni. Tényleg egy-kettő rendesen áll-leejtős, ráadásul nem egy, hanem van akár 5-6 ellenféllel szemben.
perfekt ez olyan mint aki nem nyer a kaszinoban hanem veszt, a kaszino csal aki nyer azt még sose halottuk panaszkodni hogy a kaszino csal :-D Itt is aki képtelen megtanulni hogy ez szimuláxio nem olyan legyakvo gagyi játék az szidja a harcrendszert, mi akik beleőltük sok időt tudjuk hogy ennyire részletes még nem volt egy játékban sem meg efféle Utoljára szerkesztette: Montanosz, 2019.12.15. 21:33:51
Pedig rá lehet érezni a kombókra is, van egy-kettő ami kicsit nehezebben megy, de a zömét azért könnyen meg lehet csinálni. Először nekem se akart összejönni, de most már nagyon megy (mondjuk van benne kb 600 órám úgy, hogy még a történeten végig sem mentem:) A ritmus a titok, btw. Ha arra egyszer ráérez az ember, utána már nagyon gyorsan fog menni, csak egy kis gyakorlás kell, hogy rögzüljenek a kombinációk. A youtubeon vannak olyan videók, hogy beszarsz. Hud és minden könnyítő opció (pl védésnél a lassulás) nélkül, nagyon kemény. Pl itt egy:
Azt hiszem logva maradt egy mellekmisszio, az ahol a talmbergi vadorzokat kell leleplezni. Ikonokkal jeloli is hogy kikkel beszeljek, de hiaba megyek oda, nem jelenik meg a beszed opcio (csak a kizsebeles). Talan bekavart hogy en mar beszeltem az egyikkel korabban, meg mielott a jatek elkuldott volna utana? Par nappal kesobb kaptam egy masik mellekmissziot ahol viszont be kellene epulnom a vadorzok koze, talan ez majd megoldja.
Az a romos falu ujraepitese eleg fura dolog, ha tudtam volna akkor nem kezdek bele rongyos 8000 fityinggel :) Vannak mar favagoim, meheszem, kereskedom, de naponta leszippantanak a ladabol kb. 300 penzt, haszon meg semmi. Jo lenne legalabb nullara kihozni, most csipkedhetem magam.
Talaltam egy eleg jo penzkereseti lehetoseget: ellovagolok a kiegett Skalitz-hoz, ott valami lovagok harcolnak egymassal a faluban. Egyet-kettot kicsalok lovagolva a retre, ott egyenkent lenyomom oket, elszedem a cuccukat, aztan visszamegyek a faluba ahol addigra mar minden fegyveres halott, a cuccukat szinten elrakhatom.
Azt hogy a jatek harc nelkul is jatszhato maguk a fejlesztok allitottak egy interjuban, habar en se vennem keszpenznek. A romos falu padlasan peldaul... de talan volt ott is egy kis beszelgetes, ha magas valakinek a szovegeles erteke talan kidumalhatja a kardot az ellenfel kezebol?
Meg a harchoz: ugy ertettem hogy igy a jatek kozepe fele mar nem kell elfutnom mindenki elol mert itt mar eleg jo cucc van rajtam, igy mar le lehet allni probalkozni, es ettol meg novekedni kezdenek a harci szkillek... de nalam is honapokig tartott a "senki vagyok" idoszak (nyaron kezdtem jatszani). Ami a kombokat illeti azokat nem nagyon eroltetem mert nehez megcsinalni hiba nelkul. A lenyeg csak az hogy lesem mikor tunik fel a kis irany-csillag kozepen a zold pajzs, akkor bevedek es tamadok (a szuras a leghatasosabb). Mondjuk ez a iranycsillag/vedes-indikator nem tul szerencses megoldas az alkototktol mert igy arra osszpontositok, magat az ellenfelet csak ugy mellekesen erzekelem ott a hatterben. El tudnak kepzelni mas "realista" harcrendszert is, mindenfele HUD segitseg nelkul, tobb fizikaval, es talan idolassittasal. De hat ez van, ezt kell szeretni. Ja, es a kutyat is mindig rauszitom az ellenre (kesobb megtanithato erre), lefoglalja es addig megcsapkodom a hatat.
Egy interjuban maga az egyik programozo mondta hogy o mar evek ota gyakorolja a harcot, a fejlesztes kezdete ota, es most kezdi ugy erezni hogy mar ugy-ahogy megy neki. Hmmm....
na majd ha lesz ilyen a játékban :-D
Attól, hogy a kezedbe veszel egy kardot még nem tanulod meg használni. Az apró fortélyokat meg pláne nem. Itt is megvan a tanulási görbe ami bőven jó, főleg ha rájössz, hogy nem a hülye filmeket kell alapul venni (ahol karddal aprítják a plate armoros ellent) hanem a valóságot.
Lehetett erős,...de ha valaki képzett verekedő az más kategória. koleszban, vagy legkésőbb katonaság alatt ezek kiderültek, volt hogy felmentünk az épület tetejére bokszolni kesztyűvel, vagy az előtérbe csak hasra bunyóztunk, és simán kikészített egy thai bokszos srác. :))
sztem meg még mehetet is volna rá kezdésre táp, egy kovács fia sose volt nyiszlett fiucska, azért a mester melett megedződött ebben a kemény meloban...másodsorban egy kovács mindig kiprobálta fegyvereit, szal henry is csak fogott kezében már kardot
Annyit talán valóban megtehettek volna a fejlesztők, hogy úgy indítják a játékot hogy fullos a karakter, lejátszatnak a játékossal valami párbajt, vagy akár kisebb összecsapást, és ezek után indítják umond viszagondolásként pőrén a karaktert. Akkor érezné a játékos hogy milyen lehet a harc amikor már képzett a karakter, és könnyebben elfogadható lenne a kezdeti sikertelenség. De ez már igazából egy csapdázó fogás.
A legtöbb helyre és esetben lóval közlekedsz, azzal harcolsz akivel akarsz, nem aki megtámad, mert gyorsabb vagy. Bár a futás is megoldás, ha épp nincs ló és nem akarsz harcolni. Az egyik legjobb menet volt a fallout 3-ban a pacifista, a csótány után nem harcolsz senkivel. ÉS a legviccesebb, hogy majdnem végigtolható így, csak a legvágán kell harcolnod, amiben a sajnálatos, hogy egyébként le lehet sunnyogni a géphez, csak a játék nem fogadja el, mert csak...
Itt is sokszor alkalmazható, nem javasolt, csak lehetséges. Bár továbbra sem értem, miért lenne szenvedés ez a harcrendszer.
"Állítólag a vegso bosszharcot kiveve harc nelkul is vegig lehet jatszani... "
Az hogyan amikor a banditák megtamádnak stb? Az egész game futásból állna az még szarabb mintha a harccal szenvedne az ember Utoljára szerkesztette: grebber, 2019.12.06. 20:19:34
Ezt gyonyoruen megirtad, magam is ezen dohogok mar nehany eve! Ez ervenyes a GTA4/GTA5 fizikara is, bar a GTA5 meg igy is atlagon feluli.
A KCD harrendszere: magam is meg voltam ijedve eleinte, de kesobb tenyleg nem annyira nehez. Most a karakterem fo szintje 15, a fo tortenetnek kb a felenel tartok. Allitolag a vegso bosszharcot kiveve harc nelkul is vegig lehet jatszani...
vagy ott a kétkezes lándzsa, egy kunyhoban található is, jobb esetben egy szurás=egy lovas katona, de mindeképp durva fegyver tehát mindeképp vannak olyan fegyverek a játékben amikhez nem kell gyakorlás és tudás hogy azok is élvezzék a harcot akik nem vivotőrrel akarnak harcolni stb ez olyan mint a számszeríj vs angol hosszú íj Utoljára szerkesztette: Montanosz, 2019.12.06. 15:33:50
A játék eleje el van cseszve sok szempontból, például mert azt hiheted, hogy a harc az úgy néz ki, ahogy a faluban kardozik veled az a faszi. De nem olyan lesz, könnyebb lesz, mert ki fogsz tudni térni a támadások elől egy időlassító skillel, amit az első kiképzéseden megkapsz. Addig meg pajzs+kard lehet a felszerelésed. Vagyis a harc nem akadálya a játékban történő haladásnak. A bevezető szakasz relatíve hosszú, de csak pár harc van benne banditák ellen, utána kezdődik a kiképzésed, és egyszeriben rájössz, hogy a harc inkább egyszerű, mintsem bonyolult. És csak könnyülni fogsz, ahogy erősödsz.
De őket nem érdekli az h&s célközönség, nem esik le? Már az elejétől kezdve egy viszonylag életszerű harcrendszert akartak csinálni, KS-re is így került ki és a játék így is megtalálta a maga rajongótáborát.
azt nem tudom miért nem engedi modositani, nálam ilyen nem volt
Ma megjött az uj videokari, na mondom lássuk hogy üzemel alatta a kingdom, hát elég buta arcot vágtam hogy nekem dvd-i neki meg dvd-d vagy milyen csatlakozoja van, most mászkálhatok átalakito után ilyen hidegben :-D
erre már rájöttem, csak nem tudok oldalt mozogni harc közben, mert akkor el kéne engednem az egeret.módosítani a nillentyűkiosztást meg nem engedi valamiért. igazából erre vonatkozott a kérdésem.
ellenben nektek müxik a távcső mod? mert felraktam a játék uj verzioját aztán azota nem megy bxus pedig ez volt az egyetlen amit használtam folyamatosa
akkor használjatok buzogányt vagy más ütőfegyvert
én is a buzogányt favorizálom
van fent mod ami a harcrdszert is átszabja, kb 6 perc telepiteni, nem ütközik semmivel, rakjátok fel és akkor könnyebb lesz, mint máskor is beszéltük, hát nekem bejön mert nagyon klafa kombokat végig vinni, de megértem persze ha valaki inkább máshogy szeretné
Ezt sajnos látják is az eladási számok... Egy hack and slash jelleggel min 2x ennyit adtak volna el...Oknem mondom nincs meg a pár fős célközönsége ennek is ,de az arcade stílus mindig mindenből sokkal kelendőbb Engem pl a story érdekel ,de nem tudok vele játszani a harc miatt
az egér olyan mintha a karodat mozgatnád, jobbra-balra,fel-le ütöl vele, kombot használsz...konkrét vivást kell fokozatosan megtanuénod, lásd lejjebb a középkori kardvivásrol szolo szakkönyvet, persze henry is fokozatosan fogja megtanulni ugy képzeld el ez egy szimulátor nem csihipuhi mint a többi rpg-ben
A növények fizikáját gondolom föláldozták a teljesítmény oltárán. A Cryengine mellett ugyanezt lehet megfigyelni a Duniánál is. A 2008-as Far Cry 2 fejlettebb fizikát használt mint a FC5. Csak meg kell nézni mi történik egy fával, vagy bokorral, ha pl megszórod gépfegyverrel vagy lángszóróval rájuk pirítasz. És nem csak a növényekről van szó, a különböző anyagok tulajdonságai és viselkedésük is sokkal élethűbb és még van egy csomó apróság, ami talán nem is az enginek különbségei miatt van, hanem egyszerűen arról van szó, hogy többet foglalkoztak-, több időt szántak mindenre, pl egy sérülés animációra. Ha a lábán lőtted meg sántikált és azt a lábát tapogatta és fogta, amelyiket meglőtted és ahol meglőtted. Ezek gondolom a mostani trendek miatt van, gondolok arra, hogy az öltönyösök kijelölnek egy feszes határidőt, és ha a fene-fenét eszik, tartaniuk kell magukat az ütemtervhez. Sokkal de sokkal többet ki lehetne hozni a mai játékokból, köszönhetően az egyre erősebb vasaknak, mégsem élnek vele. Illetve élnek vele, csak az ő szempontjaik alapján. Erősebb vas-> hanyagabb optimalizáció, majd a nyers erő megoldja. Rá lehet húzni a modellre a fotorealisztikus textúrát, 4K-ban, ami baromi látványos, le is esik a paraszt álla, az apró finomságok meg ki vannak spórolva. Minek szöszöljenek valamivel hosszú hónapokig, kicsit egyszerűbb, kicsit fapadosabb, de a nyers erő miatt úgyis el fog szaladgálni, a látványpékség meg elviszi a hátán a terméket. Itt egy nagyon jó összehasonlító videó, hogy a Far Cry2 óta eltelt 10 évben mennyit "fejlődtünk". Roppant tanulságos, és piszok dühítő, elkeserítő.
"Frissített magyarítás, a legújabb DLC-vel (elvileg nem is lesz több). (bár még elvileg jön a mod támogatás, hátha lesz valami jó kis módszer, hogy (még ennél is) könnyebben lehessen fordítani)
csak be kell másolni a megfelelő helyre d:\Games\Kingdom Come Deliverance\Localization\ vagy ha tört akkor d:\Games\Kingdom Come Deliverance A Womans Lot\Localization\ felülírni a régit. biztonsági mentést érdemes csinálni, mert ha jön patch vagy bármi, nem biztos hogy fel fogja tudni rakni.
francia nyelvre kell átállítani a feliratokat.
Tartalmazza a legújabb (A Woman's Lot.) dlc GF fordítását is. Néhol előfordulhatnak angol szövegek, illetve kódexek, oktatóanyagok nem mind lett lefordítva. Lehetnek hibák az oktató anyagoknál, régebbi szövegekben is, ugyanis eléggé megváltoztatták azokat (nem a konkrét szöveget, hanem különböző, formázó karaktereket tettek be, vagy vettek el)."
nálam meg a gond hogy akkor már tápot is kelenne másikat venni, mon djuk felraktam külső vinyora mulkor, futott amikor már betöltötte, csak ugye igy meg a töltési idő unalmas
sikerült beruháznom egy gt 1030-ra, sok tesztett néztem 1050-ig ugynazt a grafikai élményt hozza csak fps kevesebb/joval kevesebb. de mindenesetre a quadro 600-hoz képest élmény....volt 10 percig mert abban a pillanatban törlés mert olvastam hogy a Redeption jön ki 5én steamre, szal kellett a hely neki :-D vajon ha sima pendrivera feltelepiteném onnan is eldöcögne?
Igen, az elso Witcher utos volt nagyon! Az volt az elso kozepkori RPG amit vegigvittem. Es a magyar szinkron se semmi, foleg a varosi kapuor tajszolasa :) A W2 valahogy nem fogott meg, a W3-at eddig meg nem jatszottam, de majd keszulok. A KC-ben a termeszet remek, de engem nagyon meglepett a novenyfizika teljes hianya (nem reagalnak ram a lombok, atmegyek rajtuk mint egy szellem). Foleg azert hianyolom mert ugye ez a KC is a Crysis enginen fut, es az elso Crysis novenyfizikaja a mai napig etalon (en meg nem lattam jobbat sehol.)
Jah. :)
Azér annyira ismerős, mert a mi közép-európai növényvilágunkat rakták bele. Egybként a Witcherbe is. Főleg az első részben éreztem, mikor abban a faluban kellett ténykedni. Azok a mezők ott a mi mezőink. Egy darabig itt a város határában is kerestem a déllidérceket. :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.11.25. 21:22:02
Emlékszem egy korai verzióban hogy álmélkodtam a növényzeten, miközben mentem a hóhért kifosztani. Át kell kommandózni egy masszív erdőn, már persze ha nem találtuk meg az ösvényt, és azt néztem, hogy talán ilyen szinten semelyik játékban nem csinálták még meg a susnyást.
Mar a masodik mellekmissziom veszett el azert mert a game szerint letelt valami titokzatos idolimit. Ezt jo lett volna ha valahogy kulon jeloltek volna a feladatlistan (peldaul homokoraval), mert honnan tudhatnam elore hogy melyik kuldetessel kell sietnem es melyikkel nem? Most arrol volt szo hogy egy "inkvizitor"nak kellet volna megtalalnom az "eretnekeket". Adott egy jegyzokonyvet amit a kinpadon vettek fel, igy eleg zavaros, rebuszos szoveg, gondoltam majd kesobb foglalkozok vele, erre nem megszuntette nekem a missziot?
XZ9 Lighting V2 mod Azért durván tudják fokozni a grafikai hatást ezek a módok :-D
A kanyarodásnak nincs semmi köze a játékhoz, a legtöbb billentyűzet mezőkre osztja a teljes kiosztást, és egy mezőböl nem fogad el három vagy több leütést egyszerre, ez szinte sohasem jön elő, csak egy két speciális esetben, többnyire játokoknál, ahol a wasd két tagját és a shift/ctrl akarod egyszerre használni.
Erdekes hogy mennyire hullamzo a jatek minosege. Neha lenyugozo tud lenni, neha meg meglepoen fapados.
Peldaul a lovaglas megvalositasa megfelel arra hogy zotykolodjunk az utakon, a nyeregtaskak meg hasznosak (talan folosleges konnyites hogy a lovunktol tavolrol is pakolaszhatunk oda-vissza). De hogy bevallaltak egy loversenyt is, haaat... ehhez azert eleg fapados a jatek ezen resze. Ha nem sikerul atugratni egy bokrot akkor ott benazik elotte helybenfutassal. Vagy a versenytarsak: az egyiket valahol utolertem a verseny kozepen a nyilt terepen, o meg csak szobrozott mozdulatlanul, csak akkor indult amikor par meterre mogotte voltam (talan ez az hogy nagyon szembeotloen igazitja hozzam a versenytarsakat). Nalam a lo vagta kozbeni iranyitasa se mukodik tokeletesen: nem tudok balra kanyarodni (jobbra igen). DuplaSHIFT+W a vagtahoz, ehhez meg a A es D a kanyarodashoz (az A nem reagal). Ha meg nem tartom a W-t akkor belassul.
Pedig neha tenyleg olyan keves kellene csak az elegedettseghez: peldaul a laborok miert annyira sotetek hogy csakis a fujtato parazsa a vilagitas? Nem lehetett volna odarakni par faklyat? Igazan szepen be lehetett volna vilagitani, hiszen ez a alkimia olyasmi amivel orakat tolthet el a jatekos, nezzen mar ki akkor valahogy. Vagy ha mar egyszer nincs novenyfizika, akkor se kellene hogy az erdoben a bokrokon vagy atmegyek mint a semmin, vagy egybol totalisan megakasztanak mint egy uvegfal. Itt eleg lett volna valami belassulas, ahogy egyre kozelebb erek egyre lassulhatnak amig meg nem allit a bokor. Lovagolva detto. Ennek talan az az oka hogy viszonylag kicsi volt a fejlesztocsapat, mas dolgok kerulhettek elobbre a fontossagi sorrenden, ezekre meg nem jutott ido.
De a jatek masreszt meg annyira jo hogy ezeket siman el lehet neki nezni. Igazan erdekesek es jok a feladatok, a mellekfeladatok is, meg a neha elofordulo kis szosszenetek is (peldaul megnyertem az elso bajnoksagom, erre
a legyozott korabbi bajnok csapdat allit nekem videken es megprobal bosszubol megolni!
Mar a harcrendszerrel is kezdek megbaratkozni, egy egy ellen mar elvezni is lehet. Igaz hogy a jatek eleje ota lassan feltornaztam a szintjeimet, ez sokat segit. Ja, es erdemes minden bajnoksagon reszt venni: barcsak a jatek eleje ota beneveztem volna! Igaz hogy veszteseg eseten valamibe belekerul de nem draga a nevezes, cserebe novekszenek a kepessegeink, es nem a sajat cuccainkat koptatjuk hanem a kincstarit. A vegen meg meg is gyogyitanak.
hát a történelemben volt pár alkalom amikor a zabrálás meg a fosztogatás miatt maradt abba az ellenfél üldözése, rosszabb esetben vereséget győzelembe fordítottak a visszatérő hadak
most kétkezes fegyverekkel probálok alkotni, ha már tényleg vannak kompromisszumok a jétszhatoság miatt, nemértem miért nem lehet háton hordani egy nyamvadt lándzsát mert így a kezemben kell rakosgatni
"Pedig ott elég sok mindent össze lehet szedni, akár csata közben is, csak oda kell figyelni nyilván, nehogy levágják az embert." .. "ki kell szállni a harcból, és míg a többiek elvannak egymással nyugodtan lehet gyűjtögetni."
én erre írtam amit írtam, és most is tartom. Ezeket nem kell csinálni, mert többet buksz hangulatban mint nyersz garasban.
A mostani írásodra meg, sztem a harc után valóban összeszedték amit lehetett, de hogy azt megtarthatják-e azt nem ők döntötték el, pláne ha abból ugye falvakat lehetett venni.. Amennyit osztottak azt érdemek szerint osztották egyénnek, vagy csoportnak. ..és főleg nem nézték jó szemmel ha miközben folyik a csata valaki ottan csak gyűjtöget. ..mivel ilyen nem volt, egyfelől mert 40-50kg +felszereléssel semmi esélyed, másfelől mert a saját társaid ölnek meg. Az egész dolog hangulatgyilkos. Ettől még meg lehet tenni persze, mindenki úgy játszik ahogy akar..én arra hívtam fel a figyelmet hogy nem kell, mert van pénz más forrásból is, illetve kilépsz a hangulati élményből. A mentés-töltés egy szükséges rossz amit megpróbáltak kivenni a készítők, de visszamoddolták a játékosok...ez egy ilyen dolog, de attól még a játékos dönti el hogy játszik. Ez a játék nagyon erősen épít a hangulatra, ebből kilépve viszont nem túl erős (sztem). Én legalábbis nagyon figyelek erre..
? Mondtam én ilyet, hogy muszáj? "Sajna utana nem volt alkalmam hadizsakmanyt szedegetni, a remek kisfilm utan Rattayba dobott a jatek." - kifejezte sajnálatát, hogy nem tudott többet lootolni, erre írtam egy tippet, hogy ha esetleg legközelebb, következő végigjátszásnál szeretné akkor megteheti. A másik, hogy ez azért nagyon nem ugyanaz, mint a példádban. A pali be van kerítve, csapdában van esve a toronyban, elmenekülni nem tud. A valóságban pl, egy ilyen helyzetben, egy nagy csata után, kifáradva, sebesülve utána mennél egy jóval nagyobb, erősebb, képzettebb gyilkosnak, aki csapdába van esve a toronyban, vagy előtte kicsit szusszannál, bekötöznéd a sebeid, etc? A script csak azért van, mert van előtte egy átvezető videó, ami ha nem lenne akkor mennél föl hozzá amikor jólesik. A katonák a valóságban egy ilyen csata után is letáboroztak, bejárták a helyszínt, a hullákról leszedték a ruhát, és összegyűjtötték a fegyvereket, mert akkor ezek vagyonokat értek (a játék korában pl egy lovag fölszerelése, szóval a páncél, a fegyver, a fölszerszámozott ló kb annyiba került, amiből falvakat lehetett venni. Vagy mint egy egész város több éves adóbefizetése, nyugodtan utána lehet nézni) Mondjuk a valóságban simán csak rázárnák toronyba, és három nap múlva menne föl Henry. És nem karddal, csak egy kulacs vízzel... nem állna a lábán a dehidratációtól, és egy korty vízért mindent elcsicseregne. Szóval egyrészt szerepjátékosként is simán meg lehet magyarázni, másrészt a játékbeli szituáció sem a legélethűbb, ha már annyira ragaszkodunk ehhez. Arról nem beszélve, hogy akkor a mentés-állás töltés micsoda. Ennyi erővel ne tölts be állást ha levágnak. Meghaltál, töröld le a programot. A föltámadás még valószínűtlenebb, mint forgalommal szemben menni egy autóversenyen. Mert utóbbi nem valószínű, de legalább nem is lehetetlen... ;)
Ez már a játékososn múlik, akarja ezt a stílust vagy sem. Egyáltalán nem muszáj, nem vagy rákényszerülve, és ellentétes a hangulattal amit a játék el szeretne érni itt. Ezzel nem lehet mit kezdeni...ez oylan mint egy autóversnyszimulátorban kifogásolni hogy ha szembefordulok a menetiránnyal és 200km/h-val döngetek akkor a nézők továbbra is a menetiránynak megfelelően néznek és integetnek.
Koszi. De aki eloszor jatsza az ezt meg nem tudhatja, ezek mar olyan utolagos ugyeskedesek, a jatek "kicselezese". Sebaj, igy alakult. Ez a dizajner hibaja szerintem, igy tervezte meg,vagy nem gondolt ra hogy a jatekos mar elore orul hogy majd a csata utan zabralgat. Aztan megse. Kicsit becsapodtam ott is ahol Rattayban Hans urfi furdos quest-je volt. Kockaztam a lannyal, nyertem (mar orultem hogy egyre kevesebb ruha lesz rajta de valahogy tul koran felbemaradt ez a kockajatek is, pedig jo moka lehetett volna...). Aztan az urfi bort akart, hogy hozzak neki a varpincebol. A parbeszed menubol kivalasztottam hogy tenyleg nem jo e neki az itteni bor? Azt mondta hogy inkabb egy hetet is varna a varpince borara. Ezt en szo szerint vettem es lefekudtem aludni az ott levo agyra mert eleg alacsony volt mar a kipihentsegem es amugy is ejszaka volt. Reggelre kelve meg kiirta hogy a misszio elbukott, az urfi meg mar nem is volt ott. Paff, igy jartam. Az meg eszembe se jutott akkor hogy visszatoltsem a misszio eleji mentest, azota meg mar egy csomot haladtam a jatekban. De egy RPG-ben talan nem is nagyon illik visszatoltogetni :) Ami meg a parbajbajnoksagot illeti: mar regota kinalgatta a jatek a lehetoseget, de nem neveztem be, nem volt akkora onbizalmam. Most viszont Hans urfi kert ra, es mivel mar egy csatat is letudtam (romos falu), egye fene, megprobaltam. Es nagy meglepetesemre az elso ket ellenfelet levertem, a harmadikkal dontetlen lett, aztan a raadast hajszal hijan megnyertem! Izgalmas es hangulatos volt. Egy taktika nagyon bevalt: sikeres haritas utan gyors szuras fejre vagy mellre, ez neha levett egyszerre 30-40%-ot az eletcsikjabol! Sokkal hatasosabb mint a vagasok. De a kombokat nem tudtam megjatszani, belevedett.
Pedig ott elég sok mindent össze lehet szedni, akár csata közben is, csak oda kell figyelni nyilván, nehogy levágják az embert. Plusz van egy elég jó lehetőség, amikor már benyomultatok a táborba, és az ellenségek nagyja már fekszik. Mielőtt Henry fölmenne a romos toronyba, ahol megküzd a melákkal aki lenyúlta Radzig kardját, amikor már csak pár ellenfél van, ki kell szállni a harcból, és míg a többiek elvannak egymással nyugodtan lehet gyűjtögetni. Úgy emlékszem, hogy amíg nem mész oda a romos toronyhoz, addig nem indul el a párbaj scriptje, és nyugodtan tudsz gyűjtögetni.
Köszi a listát, van benne olyan, amit biztos fel is teszek!
Más. Nagyjából 1-1.5 hónapja nem játszottam. Lehetséges az, hogy változtattak/könnyítettek a lovagi tornán Rattayban? Előtte 10X futottam neki, de csak az elsőt tudtam legyőzni. Most pedig első próbálkozásra lenyomtam a 3 kört, illetve az ellenfelek is mások voltak.
Megint más. Öööö, lehet mérgezni a nyílvesszőket?!?
a Babó magyar fejlesztésű játékkal játszott valaki anno a 90-es évek elején? Full szöveges kalandjáték volt, azonban az volt az első ami nem kötött volt hanem szabad világú. Értsd úgy hogy a szereplők önálló életet éltek úgy mint a mai játékokban, volt hogy Gandalf-ot bezárva találtam egy barlangban és gollamnál volt a kulcs, de volt olyan befejezés is hogy a törpök nélkülem megtalálták a kincset és a sárkányt is megölték. Ráadásul felülhettem bárki nyakába és ugy nézhettem a történéseket :-D csak azért irom mert az elfért egy flopin, ez meg most már 75giga és kizárolag abban különbözik hogy van és szép a grafika
:
a harci rendszert átszabót én nem tettem fel mert megvagyok vele elégedve meg a lovakat átszabó és az árakat reálisabbá tevőt sem tettem még fel. illetve amit szeretnék az a assasinné varázsolt henry lesz amit fel akarok rakni
vann pár mod ami kijátsza a prologus részt nés kilehet vele jönni a falubol és szabadon csatangolni csak értelemszerűen ez hat a küldetésekre mert scriptek inditják be ezeket
értelemszerűen minden változatbol a legutolsot kell feltenni és időrendben nem nagyon visszamenni mert akkor nem lesznek kompatibilisek a dlckkel Utoljára szerkesztette: Montanosz, 2019.11.18. 09:09:49
Roads are Dangerous (a háromféle bandita csapat többször jelenek meg az utakon) https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/792?tab=description
ProBane - Poisons improvement (új és hatásosabb mérgek) https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/504?tab=description
Immersive Natural Realistic Summer Reshade (szeretem a napos tájat) https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/725
Minimalist Start in Rattay (szintén rattay de minimális tulajdonságokkal és felszereléssel) https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/683?tab=posts
Binoculars Zoom (kedvencem a távcső 3 féle nagyítás) https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/657?tab=description
Random Encounters XXXL (ezt még nem tettem fel csak ha másik plusz ellenség mod nem válik be mert felülm irja a fájlokat) https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/642?tab=files
best grafix (minimális fps veszteséggel szebb grafika, egyenlőre a naposat tartottam meg lásd fentebb) https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/626