" Új generációs középkori RPG-vel rukkolt elõ a Warhorse cseh stúdió, melyet a Mafia készítõje, Daniel Vávra vezet. A Kingdom Come: Deliverance realisztikus, belsõ nézetes játék lesz, ami PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re fog megjelenni 2015-ben. A CryEngine 3 motorra épülõ darabban nem lesz mágia, fantasztikum, még csak misztikus felhangok sem, az alkotók az inspirációért valódi történelmi személyiségekhez, témákhoz és háborúkhoz nyúltak vissza.
A Kingdom Come a középkor végén játszódik és korhû harci technikákat, forradalmi belsõ nézetes közelharcot fog tartalmazni, lesznek nagy ostromok és lóhátról is csatázhatunk. Az ambiciózus sandbox játékot, melyben döntéseink kihatással lesznek a világ alakulására 50-nél is többen fejlesztik, ezért nem olcsó mulatság elkészíteni. Annak ellenére, hogy olyan veteránok is dolgoznak a stúdiónál, mint a korábban Bohemia Interactive-os Viktor Bocan (Operation Flashpoint, ArmA 1) nehéz befektetõket találniuk, mivel a Warhorse új stúdió "-ipon
A kérdés az, hogy lesz benne multi vagy nem? Ha nem akkor ez kb olyasmi lesz mint a Mount and Blabe. Amúgy jól hangzik és remélem, hogy élvezetes játék lesz.
Tudom már rajta a szemem a kezdetek óta. Jöhetne több Cryengine-es játék mert ez förtelmesen kevés. Crytek is csinálhatna valami atom rpgt ;-)
Plusi, nyugi, nem lesz olyan. Inkább a Skyrim felé fog menni a dolog. Ha minimum olyan lesz, mint az elsõ Mafia, csak open worldebb, már jó (azok csinálják.)
+fav Na talán kezdenek felocsúdni a fejlesztõk, hogy valami normális harcrendszert dobjanak össze, mint kb a Demon's/Dark Souls-ban. Remélem a Piranha Bytes is most belehúz egy kicsit ezeket meglátva...
Hát nekem semmi bajom se ezzel, se a lentebbi képekkel. A mozgásanimációk amúgyis többet számítanak szerintem. Ami egy problémám lenne, talán az az elsõ fickó, amelyikbõl rögtön van egy másik is ott kicsit hátrébb, még a mozdulatuk is ugyanaz :) Nincs kiábrándítóbb egy játékban, mint az ismétlõdõ modellek. De feltételezem ez még csak demonstrálási céllal készült, a véglegesben már nem lesz ilyen...
Egy rpghez ez több mint tökéletes lesz 2015-ben is. Max egy crytek akcióhoz kevés, ahol az a lényeg. Az anyagok alapján, ez lehet hogy jó lesz, tartalmilag messze elégségesnek tûnik. Így a graf már bõven másodlagos. Legyen jó és kész, ez pedig jó graf.
jó két év elé nézünk, jól éreztem ezt tavaly. És akkor még jön a Mount and blade második része is a Banelord ami szintén elõrelépésnek tûnik a nem rossz elsõ részhez képest is.
én annak örülnék, ha játékosok foglalhatnának be területeket, a megölt playereknek el lehetne szedni a fegyverét, ruháját, cuccait, mindez egy nagy "open world" világban. mint az eve-online csak középkorban.
Kevesebb mint 6000ft nem is olyan vészes. Majd megnézzük hogy milyen lesz a teljesítménye és döntünk.Remélem nem crysis szint.
jó kis játéknak tûnik ez a maga nemében.
" The world covers approx. 9 sq km2 (3.5 sq. miles), with a sprawling city, vast forests, majestic castles, and dozens of villages and hamlets devastated by war. "
ezt nem értem nagyon. vajon mekkora lehet ez? 3x3 km-es kocka nem tûnik valami nagynak...
Szépen pörög a számláló. Úgy nézem nem csak nekünk tetszik cucc ,mert simán meglesz a pénz már nagyon nagyon hamar!
Azon pedig rendesen meg vagyok lepõdve,hogy ehhez ami igencsak jobbnak ígérkezik az eddig látottak alapján, mint a másik már 2x megbukott Cryengine-es game a Shadow of the Eternals , hogy itt csak 300K-t kértek.
Ahhoz meg elsõ körben 1.5 millát majd késõbb csak 750k-t de az se jött össze!
Sajnálnám a CSAK fps jelleget. Úgy lenne korrekt és tökéletes, mint a Skyrimban. Remélem úgy is lesz!
Próbáltam belõni anno, hogy ez biza Luxemburgi Zsigmond alatt fog játszódni, mert annyira változatos évek (török, magyar, cseh, lengyel, huszita, NRCS háborúk pl. a franciák ellen) miatt IDÕVEL egy hatalmas nagy középkori Európa térképpé állhat össze a dolog, amibõl akár idõvel egy MMO is lehet, mert egyszerûen adja magát a csehek talán második legsikeresebb és legvéresebb korszaka a középkorban. Szóval a történet IV. Vencel, a cseh urak és Zsigmond harcáról szólNA, de roppant összekevernek benne régebbi és késõbbi dolgokat, szóval egyfajta mesét kapunk történelmi tények alapján. Ez van. Hisz lehetünk lovagok, tolvajok, bárdok, séfek, papok, kovácsok, bármik. Lesz benne crafting, alkímia, eretnek és boszorkányégetés, meg más "szépségek".
Nem is tudom, talán sandboxban ilyet az SWG óta várok, de remélem ez nem lesz MMO!
Ha így folytatja, úgy néz ki még ma meg lesz a KS-n kitûzött 300000-es cél. Ez lesz a második Star Citizen ? :)
Döbbenetes, hogy ennyire hamar ennyi pénzt grundoltak össze. Én azt hittem, hogy ez nagyon rétegjáték. Már az, hogy valósághû és no mágia sok RPG fannál eleve "köszi nem". A környezet is olyan, hogy a világ nagy részének homály. Én magyar vagyok, de ez a korszak még nekem is az nagyrészt. Meglegpõdtem no. :)
Jól rátapintottak egy meglévõ, csak éppen eddig szunnyadó igényre. Meg azért elég jól tálalják a dolgot az eddig bemutatott anyagok alapján. Egy "Baron" szintre én benevezek, mert ez kivételesen érdekelne már early access (alpha) -ben is.
Számomra az nem világos, hogy 9 km2-es terüelten hogyan kívánják megoldani azt, hogy több vár és frakció legyen a hozzá tartozó "uradalmakkal", falvakkal, stb.
Mondjuk én arra is kíváncsi lennék, hogy melyik országban játszódik majd a sztori. Ha jól olvastam akkor történelmi események is bele lesznek szõve a játékba.
Fõleg a Cseh Királyság, de a képek alapján Lengyelország, Magyarország, NRCS bármely része is benne lehet a többi actban. :)
A Mafia II volt kb. ennyi. Szerintem az kicsi volt.
Annak csak a demójával játszottam, az alapján akár csõjáték is lehetne :) Azért más ha az kocsival lehet bejárni a játék területét vagy akár repülõvel (San Andreas). Nem tudom, hogy a ló itt mennyire lesz alapvetõ, de egy mindössze 30 órás gyalogos RPG-hez ez még nagy terület is lenne. A megalomán ígéretek és a realizmus miatt itt viszont valóban kevésnek tûnik. De jobb, ha nem vállalják túl magukat a méret a lényeg jegyében, a Gothic 3 nálam például ezért bukott el.
Majd kiderül, hogy mekkora lesz ténylegesen, akad pár játék a Kickstarteren, melynek sikerült szépen meghíznia, és úgyis lesz még két act.
A G3-nál a bajod az godnolom, hogy nagyon üres a térkép. Van egy hatalmas táj, ahol a városok körül van úgy ahogy élet, közötte meg a nagy vadon, ahol irreális mértékû szörnyhentelés van.
A Gothic grafikája egyébként nekem mindig szépnek számít, ha csak a tájat nézem.
Megvannak az új szintek!Kicsit se hoz lázba a 4-500 ezres a 600 ezres még szódával elmegy talán.
pedig szar zenével el lehet rontani egy játékot. Ha egy Orchestra zenél neked a faluba érve nyugodt zenét az tök jó, de amikor csatába vonulsz és ott nem valami prüntyögés van hanem a hegedûk és a dobok szólnak azért jobban elkap a gépszíj.
Pedig a hangulathoz sokat hozzátehet. Rengeteg játékról eszembe jut a zenéje is egybõl, amivel már játszottam. Viszont az achievement-ekre, meg a hatodrangú dlc-kre sosem emlékszem és nem is dob fel.
Nagyon nem értek egyet. A Gothic 3, NWN és Skyrimban is a zene olyan szerves része volt a játéknak, hogy egy pocsék zene nagyon komolyan képes kinyírni egy játékot. Egy RPG-t meg fõleg, ahol kvázi a közeg része fõleg, egy valós RPG-ben. Ne feledd, akkor akkor volt zene, ha volt zenész. És mivel a zene a szórakozás bevett formája volt, a profikkal felvett legalább félautentikus zene nem extra, hanem alapkövetelmény kellene, hogy legyen...
És hol van az megírva, hogy mind zemére meg, ha átlépik a limitet...? Egyébként, ha 10+ órányi kerül bele, akkor azért kezd el kalkulálni a fellépti, licensz és stúdió díjakat is. Nem olcsó dolog ez a mûfaj. Te pl. hány autentikus középkori zenészt ismersz? Ezek vajh mennyiért dolgoznak? Ha nyugat-európai profi kell, akkor azok óradíja 20-30 euró is lehet. Ha, a kell 20 zenéz, akkor azok óránként kerülnek 400 euróba. 100 órás meló az semmi és akkor már 40000 eurónál vagy. Upsz...
Tessék már megérteni, hogy tõlünk nyugatabbra a szakértelem drága. (Meg már itthon is...)
Én inkább azt az elvet követem, hogy egy kicsi területen legyen minél sûrûbb az élet. A Gothic 3 hatalmas térképpel bírt, de fájdalmasan üres volt. A Gothic 2 térképén is akkora üres területek voltak, hogy a kiegje simán képes volt további élettel megtöltni.
Számomra a tökéleres példa az, hogy mit lehet kis területen megcsinálni az NWN elsõ része és néhány modja. Nem nagy terület kell, hanem olyan, ami élõnek látszik, ami reagál arra, hogy mi történik ott és valóban élõnek tûnik és az emberek nem csak jelzõtáblák, mint a TES III-ban...
Itt 100,200,500 ezer euro semmi, anno a Shadowrun Returnst 2 millio dollart gyujtott ossze kickstarteren aztan a vegen produkaltak belole 12 ora gameplayt meg autosavet. En meg normalis kickstarteres jatekot nem lattam, ez legalabb eddig jol nez ki, de ennyi :D
Mivan vele, ok is kaptak vagy 4 millio dollart ha jol emlekszem aztan eddig csak engine meg teaser videokat mutogattak :D Majd ha lesz demo vagy normalis gameplay video akkor nyilatkozom rola, igergetni akarmit lehet.