Akinek bejött a rimworld,annak tetszeni fog : Oxygen not included szintén egy bázisépítős túlélős,gázokkal,folyadékokkal,jelenleg early alpha állapot. nézzetek rá
dobsz egy linket hol találom a legfrissebb verziot ?:)
Még annyit, hogy eddig azonosan nulla visszajelzést kaptam a cuccról. Se hibajelentés se semmi. Jó lenne, ha valaki tesztelgetné a dolgot, mert játszani most végképp nincs időm vele.
Igen és igen. A16-tal volt most gáz, mert összesen egy hétig volt béta státuszban a steamen, nem volt időm release-ig az újításokat megcsinálni. Erre jött, hogy bekerültek a backstory-k, ami 109k karakter. A lényeg megvan már, de nem tudom mikor lesz frissités steamen. Githubról leszedhető a legfrissebb változat bármikor.
Sehol. Zónákkal lehet trükközni, pl. nyersanyagokhoz csak a szakács fér hozzá, pemmikán messzebb van az ajtótól, mint az ételek, stb. Alpha15-ben egyelőre nem látok ilyesmit, de szerintem fenn van Tynan listáján. Utoljára szerkesztette: pluhi, 2016.08.27. 23:27:44
Abból indultam ki, kb. 5%-os volt amúgy. Ez a hivatalos fordítás mostantól. Már az alpha15 bétán dolgozom, a legközelebb pushnál már benne lesz a steam verzióban is.
Addig pöcsöltem a procedurális szövegekkel, hogy kezd összeállni: Pár szobor leírás
Nincs már benn le nem fordított német szöveg.
A jelenlegi Steam verzió: 0.14.1249 A játék főleg overlay technikát használ a szöveg beillesztésére, így ha más verziónál hiányozna valami, fallback van az angolra.
Üdv!
Lefordítottam a játékot, aki szeretné tesztelni itt megtalálja: https://github.com/pluhi/RimWorld-Hungarian/ Jobbra zöld gomb, Download zip. Ennek tartalmát kell a játék könyvtárába kitömöríteni. Előtte töröljetek ki onnan mindent, különben ütközés lesz a régi fordításkezdeménnyel. A tipikus elérési útvonal: c:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RimWorld\Mods\Core\Languages\Hungarian\
Megjegyzések: 1. Nem minden szöveg fordítható. Amit angolul látsz, az valszeg ilyen (háttértörténetek pl.). 2. Van még le nem fordított szöveg, ezek németül jelennek meg, mivel ezt használtam alapként az XML struktúra miatt. 3. Ez a jelenlegi STEAM verzióhoz van. Működhet más verziókkal is, kisebb hibákkal. 4. A játék rengeteg generált szöveget használ, ezeket sokszor lehetetlen megfelelően lefordítani. Legegyszerűbb példa: nemből van "férfi" és "nő", mivel az angol a "male", "female" kifejezést használja mindenre. Innentől lehet választani, hogy Jani lesz "hím", vagy a kutya "férfi". Ezen felül stringlistában tárolt szavakból pakol össze egész mondatokat, amikhez egymásba ágyazott változókat használó rule-okat definiál. Na itt dobtam le a láncot. Ezt a részt teljesen át kell szabni és leegyszerűsíteni, hogy valami értelmes jöjjön ki a végén.
Hibákat küldjétek a githubon látható címre. Első körben a helyesírást tartsuk elütés szintjén. Vesszőhibák és egyebek majd később lesznek terítéken.
Hali! Azt be lehet valahogy állítani, hogyha pl egy törzzsel játszom, 1-2 emberrel, akkor pár nap múlva ne csatlakozzon hozzám egy full random ember? Amelyik még nem is illik bele ebbe a törzsesdibe?
Egy korántsem teljes changelog a hamarosan érkező A13-ból:
Relationships Colonist family and social relationship system / Social relationships with friends, rivals, family, chats, arguments, and fights Opinion system; pawns care about dozens of memories and situations to determine their opinions of each other Family members out to cousins and beyond Lovers, fiancees, marriages, ex-lovers, ex-spouses Lovin’ People may get in social fights with those they dislike (even neutrals and enemies do this) Animal bonding People who leave the map while traveling, fleeing, being kidnapped, etc. can come back later as raiders, visitors, joiners, etc. Marriage ceremonies and parties Misc New exotic infections: Gut worms, mechanite infections which give abilities at a cost of pain or fatigue, trauma savantism New chronic diseases: Carinoma, asthma, hearing loss New “firefoam popper” provides a way to combat fire besides punching it. Prison breaks Prison breaks. Prisoners pick the locks, get out, seek weapons and work as a group to escape. Infestations Self-reproducing, spreading underground insect hives Insect hives are dangerous but produce succulent insect jelly Animals and predators Many more animals, some of which will hunt people Some animals are now predators, including colony pets (e.g. cats catch squirrels) Animals can gnaw corpses apart directly now Threat response mode Decide how colonists should auto-respond to threats: flee, attack, or ignore? Economy ‘Components’ resource used for machinery and electronics Ground-traveling trade caravans from other factions Deeper research tree with more low-tech options and more things to research New fueled buildings: stove and generator Various new lower and higher-tech production buildings Two research tables: simple and hi-tech. Hi-tech is required for some projects. Misc Character records which keep stats on each character like number of kills, injuries, surgeries, etc. Extreme desert biome Colonists in relationships can share beds New double bed; royal bed is now gold-trimmed and fancy New flatscreen and megascreen TVs Colonists can now visit sick people in bed to cheer them up Sick people in bed can now watch TV Building damage overlays Days are now twice as long as before, with years being half as many days. (This means that years are exactly as long as before in actual play time, just divided into a smaller number of longer days.) The year is now split into seasons instead of months. Animal kibble Deep rooms stay cool in the heat Richer tale recording and better art descriptions Hundreds of balance improvements, optimizations, tweaks and fixes
tegyel probat a factorio -val, ott jo a magyaritas ;) , adjak klienst ?:)
elég idegbetegek voltak régen,semmi sem volt jó nekik,most még a toxikus viharban is vidáman szedik a krumplit :)
Épp azért szeretném a Magyar nyelvet, mert ahogy te is mondtad Alpha 9-től nehezedett nálad a játék, tehát jó tudni, hogy mi és mért történik benne, ezért kérdeztem, hogy milyen stádiumban van a Magyar nyelv a játékban. Dwarf Fortress is hasonló jellegű játék és mozdulni nem bírok benne a Nyelv miatt.
Vetek varnod vele, nagyszeru jatek, letgeszed a hajad , ilyen kis aprosagok mint magyar nyelv ne batortalanitson el ;)
nekem orok kedvencem marad factorio, starmade , empyrion,fortresscraft evolved melett
egyetlen bajom van vele, korai valtozatok meg nagyon bejottek, de ahogy bejottek egyre aprolekosabb szimulaciok(joy, animals,stb), ugy nehezedett meg nekem a jatek. Kbalpha 9 tol felfele ;) Utoljára szerkesztette: AnarchoiD, 2016.01.06. 15:05:13
Azta mindenit! Tegnap láttam meg "véletlen" twitch tévén valakinek a streamjét és nagyon megtetszett! :D Imádom az ilyen pár emberkével a nulláról kolóniát építeni. ki is próbáltam de még elég kínai 1-2 dolog. Pl. hogy ha főzni akarok akkor ugye kell hozzá áram, de nem vágesz, hogy a napkollektorokról hogy vezetem át. Továbbá egyre több emberkéim lesznek? Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2014.12.15. 18:22:23
Nagyobb update http://ludeon.com/blog/2014/08/alpha-6-whole-new-world-released/
World generation added. You can now generate a world from a seed value and choose where to land your escape pods. Biomes added. There are six biomes on the world map, but only three of them are implemented so far – desert, arid shrubland (the only choice, previously), and temperate forest. Obviously, biomes have distinct animal and plant life which present unique challenges and opportunities. Coastlines added. If you land on a seashore, your map will have a coastline in it (though it doesn’t do much, it’s fun to play on the beach.) Medical system added. Instead of simply having hit points, characters, animals, and mechanoids have a body health tracker that records every wound and every body part and how they interact. Wounds will affect specific abilities, so someone with eyes burned out can’t shoot or do surgery well, and someone with leg wounds will move slow. Wounds can also become permanent if left untreated, or kill someone due to bleeding. Pain level is tracked. A character in too much pain will become incapacitated. Doctors and medicine now have a purpose! Your doctor will attempt to heal wounded colonists and prisoner (if the prisoner is marked to receive care). If there is medicine available, he will use it to increase the chance of giving quality care. Wounds treated with quality care are much less likely to become permanent. Delicate body parts like brains or eyes usually end up with permanent damage when harmed. Characters now have personality traits which affect gameplay! Enjoy playing with colonists who are lazy or hardworking, neurotic, psychically sensitive or deaf, bloodlusty, or nudist. EMP weapons added. Useful for fighting mechanoids, and for enemies attacking your turrets. Spacey new menu music from Alistair Lindsay. More in-game music and sound effects from Al added as well. More translations added and existing translations updated. Lots of other small improvements and dozens of bug fixes, as well as new bugs to discover!
Sajna mostanaban alig volt idom jatszani... De most majd remelem visszaterhetek. Van valami jo kis kolonia sztoritok? :)
sziasztok
van valami infó hogy ehhez vagy a prison architect hez lesz e magyar felirat ?
mert olvastam h az utóbbinak már van román felirat is ...
amúgy bejön a game nagyon,prison architect is hasonló az is tetszik,simán lehetne erre a koncepcióra egy jó öreg theme hospitalhoz hasonló kórházasat csinálni:D
ezután zones menü alatt katt a growing zone-ra és rakj le egyet vagy kettõt zöld területre. itt fognak zöldséget termelni az emberek. igy már van kaja. építési alapanyagként metalra lesz szükség amit bányászni kell,kijelölve az arany színû sziklákat az orders-mine paranccal
nagyon röviden a kezdetek: az emberek igénylik a külön szobát ággyal,és nem szeretnek nyers kaját enni. szóval legelõször a lakószobákat alakítsd ki,ajtóval,ággyal,aztán rakj le egy nutrient paste dispensert. ez ha van áram rendes kaját csinál a zöldségekbõl.a hátuljára rakj hoppert ez fogja majd beadagolni a zöldséget. rakj le pár napelemet és batteryt,ez töltödik nappal és táplálja a rendszereket éjszaka.
elkeztem az elsõ vidi alapján aból kb a felét nem értetem hogy mit csináltam és mit raktam le na én olyan segítséget kérnék azoktól akik már nagyából ott tartanak hogy ismerik a játékot -nap elem meg a többit értem -de mi volt az a zöld tégla lap amit le rakot meg elé valamit
na ilyenekre vagyok hogy mi micsoda kíváncsi idáig ez az egy játék ami úgymond ki fogot rajtam pl ott volt a minecraft annó mikor még béta volt semit nem lehetet csinálni csak pár dolgot nagyából értetem de enél más a helyzet
és szeretnék játszani mert azért tetszik a játék csak bonyolult
Mit szeretnél tudni..?
Mi jellemzõen pont azért játszunk az ilyen félkész játékokkal, hogy kitapasztaljuk, hogy milyen lesz, meg mi van már benne most. Mert felfedezni jó. Na, ezt skippeled azzal, hogy leírást szeretnél.
Viszont egy negyedkész játékhoz milyen leírást szeretnél? Szerinted ki fog munkát tenni egy játék összefoglalásába, ami még alfa állapotú, tehát még a fõ funkciói sincsenek kész, és ami megvan, az is változhat?
Szal nem tudom, ha érdekel, próbálkozz, idõvel ki fog alakulni mit kell csinálnod, vagy megunod és akkor meg mindegy... Ha konkrét kérdésed van, akkor majd válaszolunk, de tutorialt csinálni senki nem fog neked szerintem.
Na örülök, hogy nem ugrottam bele pénzzel, mint ahogy ez mostanában szokásom. Ez nagyon-nagyon kevés. Most már játék szerint kb egy hónapja nem csinálok semmit, csak védekezek banditák ellen. Van 2000 krumplim, minden ki van fejlesztve, kb 50 emberig van helyem, és a bejérat frankón meg van védve, legutóbb egy 10fõs támadást vertem vissza.
És nincs mit csinálni a továbbiakban. Ez egyelõre ennyi volt, egy fél nap játékot tudott nyújtani jelen állapotában. Nem rossz eddig, de kell bele még tartalom.
Egy dolog nagyon nem tetszett, hogy amikor egy telepes nem csinál semmit, akkor kimászkál a bázisról. Azt jobb lenne, ha nem tenné. A másik, ami kéne még, az olyan fal, amiben nem megy vezeték, vagy kikapcsolható a javítgatása. Persze valószínûleg ez szándékos, hogy ne építsük be vastagon fallal a mapot, de azért elég idegesítõ, hogy feszt javítgatni kell.
Összességében nem rossz, de azért látszik az a ~10 év fejlesztés, ami eközött és a DF közt van. Ez kb annyit tud most, mint a DF 2005-ben.
sziasztok Meg lett nekem is csak át így elsõre nem értem mi mire való valami magyar videó vagy leírást kérhetnék?
és robbanó tölteteket rakj le jó sokat. Raiderek nem jelentenek már nagy veszélyt,mert turretek ha jól vannak lerekva megoldják. Viszont ha megbolondul egy bölénycsorda vagy mókusfalka,amikre a sentry gun nem tüzel akkor már csak a robbantás segíthet:) Volt olyan köröm hogy a mókusok irtották ki a bázisom:D
börtönnek elég egy nagyobb szoba telirakva ággyal,nincs akkora igényük külön helységre szerencsére.
Igen, kapcsold ki a hullák tárolóhelyre szállítását. Nekem mindig van kb 10-15 sír ásva. Ha megtelnek egy kis molotovos gyújtogatás megoldja a helyproblémát. :)
Én kiszedtem, hogy ne pakolják oda a hulladéktárolóba a hullákat úgyhogy ha meghalnak ott maradnak a földön. Ások nekik sírt aztán embert kijelölve megmondod neki, hogy az az elsõdleges h hordja el és szépen eltemeti :)
Mivel vedjem meg magam a raiderek ellen?? Most volt 8 darab ilyen turretem es siman megoltek :D Jottek vagy 6-7en az egyik turret felrobbant aztan vele egyutt a tobbi is. Az elejen raaltam hogy nem csinalok ilyen napkollektorokat meg ilyenek, hanem egybol oda koltozom ahol ilyen gejzir? van :D Meg mindenki egy nagy szobaba lakik 6x6ban max csinalok melle 1-2-3 kisebb szobat ahova az elfogott ellenseget rakom.
A turretek ele erdemes homokzsakot rakni? en nem vettem eszre hogy barmi haszna lenne
Plusz, ha túl nagy egybefüggõ területet ásol ki (asszem 10x10), akkor beszakad a plafon és maga alá temetheti a bányászókat.
amúgy a raiderek ellen viszonylag könnyû védekezni a késõbbiekben. fallal le kell zárni minden bázisra vezetõ kerülõutat,csak egy szûk folyosót kell hagyni ami sentry gunokkal körberakott területre vezet. A legnagyobb veszélyt a frag gránátos raiderek jelentik õket érdemes már elõre kiiktatni pár jól elhelyezett robbanótöltettel :)
A barlangokban nincs ertelme falakat epiteni? tehat a barlangfal ugyan ugy szuperal mint a kint epitett fal?
Csak egy szintes a világ, ugye?
Esõben zárlatosak lesznek ha kint hagyod õket a szabad ég alatt aztán jön a tûz :)
A generatorok allandoan kigyulladnak, tartsam oket egy hazban? Eddig mindig a napkollektor melle raktam oket.
+ha sok embered van akkor is érdemes gyûjteni õket(mármint a rabokat),egy slave trader hajó akár 3-400 ezüstöt is fizet darabjáért:)
A karakter lapján (ahol be lehet állítani, hogy mit csináljanak vele a börtönõrök, semmit, megverjék, kivégezzék stb.) be kell állítani a barátságos beszélgetést. És kipipálni, hogy megpróbálják "átállítani". Amikor elég magas lesz a "loyalty", akkor csatlakozik.
a lezuhant emberkéket is elõbb a börtönbe kell zárni. aztán rákattintva a börtönben lévõ emberkére a bal alsó sarokban feljön egy menüsor,ott kiválasztod a prisoner fület. aztán jelöld be hogy próbálják beszervezni+frendly talkot is engedélyezd. Ezután a jobb alsó sarokban pipáld be a kolonistáidnál a warden szerepkört(ezzel kaját visznek majd nekik és dumálni fognak velük) innentõl kezdve már csak idõ kérdése hogy átálljon. Raider több ideig tart,lezuhant csókák meg hamar megadják magukat. Néha átgyalogolnak emberek a területen,õket is el lehet fogni. rákattintasz egy kolonistára,megyomod az r betût(azaz "harci módba" kapcsolod) és aztán arrest parancsa az átutazóra kattintva.
Na enis kiprobaltam, nagyon tetszik. Olyan df light szaga van, de szeretheto grafikaval meg sokkal egyszerubb jatekmenettel. Ha elfogok egy raidert es bortonbe zarom, at tudom valahogy alakitani colonista? Illetve irta hogy lezuhant vmi randome emberke, azokat hogy tudom begyujteni?