Nálunk szombaton volt egy öt fős, maratoni (kb 15 órás) Evolvozás, amiből mondjuk én voltam online a legkevesebbet (igy aztán hiába kezdtem a többséghez képest szintelőnnyel, mire hajnalban visszatértem már mindenki nagyobb volt nálam) Videó is készült a játékról. Bár többször is elhangzott a csapat részéről hogy ez az első olyan játék ami nekem is megy, én léptem le először. (és nem azért mert meguntam a többiek bénázását) Egyedül biztos nem akkora élmény a játék (a tré ning alatt nekem is kb minden meccs után exit volt a reakcióm, annyira szar voltam) de imserősökkel szerintem el lehet szórakozni egy darabig.
3 kört szenvedtem végig...totál érdektelen, unalmas, konkrétan...szar. Nem csoda, hogy nem ment már annak idején sem.
Mégis melyik az az elbaszott karakter ami miatt az történik velem hogy megölöm a vadászt(fekszik a földön koponyával és teljesen leviszem a hp-ját és közben nincsen ott lazarus) és bemondja a játék hogy visszakerült a hajóra és nem az hogy kb 1 perc múlva újra leugrik hanem instant újjá éled ott ahol megy a harc ráadásul ezt egy meccs alatt 3-szor is eljátszotta velem a játék ráadásul úgy hogy nem is 1 hanem már 2 embert küldtem vissza 1-et pillantok és jééh láss csodát újra ott van a trapper és a medic full hp-n? Illetve Bucket sentry ágyúit nem tudom valahogy leszedni? Utoljára szerkesztette: tutyimutyi2, 2016.07.11. 18:05:21
Kinézeten kívül miben külömbözik a goliath és a meteor goliath?
én általában szörnyel játszok azt a taktikát használva hogy a pálya határán körbe 1 kivételle mindeig elértem a stage3-at anélkül hogy rám találtak volna(ők is kezdők és én is) generátornál meg általában hamarabb csapom le őket minthogy eszembe jut hogy inkább a generátort szedjem le.
Wrath ellen mi a jó taktika? Eddig az működött ha viszonylag nyílt terepen kaptuk el és a csapat megfelelően szét volt szórva de baromi nehéz ellene.
Így egy hétvégényi játék után, azt mondom, hogy eléggé hullámvasút a játék. A szörnnyel való játékra még nem igazán sikerült ráéreznem, ezért 90%-ban a vadászokkal játszottam. Ha jó volt a csapat, akkor a stage 3-as szörnyet is le tudtuk győzni, viszont 2 egyforma csata sohasem volt. Nagyon sok a kezdő játékos és nem igazán tudják, hogy a karakterükkel hogyan kell jól játszani. Vannak könnyű győzelmek meg olyanok is, hogy a szörny vadászik ránk és nem fordítva.
És azt esetleg nem tudod hogy mért van hogy feloldottam egy új badge-et és amikor szinezném csak 1 oszlopnyi szín érhető el, azokat fel tudom valahogy oldani vagy ezüstért kell megvennem?
Mit kapok a cselendzseknél megszerezhető periodic feliratú ládából?
Nekem tetszik. Dead by Daylight meg olyan L4D grafikás, szerintem az Evolve-ban több egyedi ötlet van és sokkal jobb a grafikai megvalósítás is.
Én is a mai nap töröltem, írtam steam rfeviewet is belőle, kapja be a 2k games. Meg kicsit a Turtle Rock is.
A Dead by Daylight mégis jobban van kivitelezve. És a statisztikák szerint a gamerek imádják. Már megjelenés óta napi 11-14.000 átlag játékossal büszkélkedhet.
na részemről ment is a levesbe. Hála isten hogy nem vettem meg anno. (mondjuk max nyomtam volna refundot)
Én mindig szörny voltam, és általában nyertem.
igen, pedig kezdik egyre többen meglovagolni az említett koncepciót, de valahogy számomra sem áll ez így össze.. Attól függetlenül hogy 2 meccsen voltam én a "monszta", mindkétszer nyertem.
Az az igazság, hogy ezt a free-to-play sem menti meg, mert ami pénzért szar, az ingyen is szar.
Az egész alapkoncepció hibás szerintem, mert ez az "asszimetrikuis modell", a "4 az 1" ellen minden, csak nem szórakoztató. Főleg az 1-nek, de ha a 4 random arcokból tevődik össze, az is hamar frusztráló lehet.
Rálestem 4-5 kör erejéig. Hát nem tudom elképzelni hogy ez hosszabb időre le fog engem kötni :)
Sztem ez kb 3-4 óra játékidő után olyan szinten repetitivvé fog válni hogy az ember kilepés után vidáman fogja megnyomni az uninstall gombot :) Utoljára szerkesztette: Maxtreme, 2016.07.08. 09:08:43
Na erre én is kíváncsi leszek. Egy időben elgondolkoztam a vásárláson (milyen jó hogy nem tettem) de a sok negatív kritika elriasztott.
18.6 giga a frissítés az nem semmi és gondolom, hogy elég sokan rászakadtak mert nem igazán jön lefelé. Persze az ingyenesség talán bevonz most jó pár embert és ahogy olvasom nagyon sok mindenen változtattak a pályáktól kezdve a karakterek képességein át egész radikális dolgok is vannak mint például ezentúl minden karakternek lesz mobile arena -ja illetve mindenki regenerálódik majd lassan ha nem kap sebzést, stb... Szóval fene tudja lehet, hogy jobb lesz valami talán.
Annyian nézik, hogy lehalt a weboldaluk.
Én is most néztem, hogy mi történt, de szinte biztos, hogy már messze túl késő volt meglépni ezt! Mostanra 100 körül van az aktívan játszó emberek száma ami értékelhetetlen, a játék gyakorlatilag halott. A vásárlók rég elhagyták a játékot akik meg eddig nem próbálták azok meg jó ideje csak rosszat olvasnak/hallanak róla. Ráadásul most majd jön egy felháborodás hullám, hogy sokan alap játék plusz season pass árát beleölték és erre tessék. Persze ez csak részben jogos, de ettől még az emberek ki fognak akadni rajta. :) Ráadásul a F2P modell semmit sem fog megoldani a játék alapvető problémáiból (körbe-körbe szaladgálás, könnyen megbontható csapatjáték a single player szörny ellen, stb...), szóval őrült csoda lenne ha ez a húzás visszahozná a játékot a halálból. :( Kár érte amúgy tök jó ötleten alapul, de sajnos nem sikerült hosszú távon szórakoztatóra megvalósítani.
Itt megtaláljátok a teljes interjút. LINK Igazából most megígérnek mindent. F2P-nél mondjuk kell is pláne egy leszerepelt játéknál....meglátjuk mi lesz.
"Here’s how it’s going to work: We’re going to make Evolve free on PC as a Beta starting on July 7. This is going to allow us to hit our new server infrastructure really hard and we need your help testing. Stuff could break, and that’s our hope, because that will give us time to improve things as we go. We’ll parse out major Beta revisions, updates and features over a period of weeks and months -- a plan we're going to continually communicate here. This allows us to test new features and major changes to make our game more accessible and ever closer to the joy we saw when we first showed our baby to the world. Just as importantly, this Beta plan gives us the flexibility and time we need to keep fixing bugs and making Evolve more stable."
"Anyone who owns classic Evolve will be given “Founder” status in the new free version, and all the content you already own comes with you to the new version. As long as we work on Evolve, we will show our appreciation for our committed fans and early adopters with gifts, rewards, and special access. Why? Because you believed like we did, and we will never forget that."
És azok kaptak valami kompenzációt, akik fizettek érte?
FREE TO PLAY lett
10 euró a Steam -en... Ennyiért tuti megéri, de azért ez nagyon durva, hogy, már itt tart a játék. :(
Érdemes megvenni az alapjátékot? Régen voltak "lázadások" a fizetős dolgokért, ha jól tudom. Valaki kifejtené, hogy milyen a játék? Előre is köszönöm!
És milyen rangba kerültél, illetve 3 társsal játszol vagy idegenekkel?
Igen szoktunk, de főleg hunt modot. Amúgy meg miért lett katyvasz? En imádom!
Sziasztok, egyáltalán játszik még valaki vele? Én néha-néha szoktam, illetve a legújabb patch némi reményre adott okot, de aztán kiderült, hogy csak még jobban elkúrták a játékot! Szó szerint most már teljes katyvasz lett az egész...
Jó az hogy van aréna mód csak akkor ez már nem vadászat :(
Arenat próbálta valaki? Végre amire vártam, 0 kergetőzés, instant eksön.
Kíváncsi vagyok most sokadik patch után a játékra szabad időbemben megint kipróbálom. Talán kedd,szerda. Utoljára szerkesztette: Stief, 2015.05.17. 07:29:18
Új peccs a játékhoz, majd visszanézek hátha pozitív irányba változtak a dolgok... Eltávolították a toxic grenade lassító hatását, azért csodálatos, hogy mennyi nyilvánvaló baromság egyrészt bekerült a játékba, másrészt milyen sokáig tart mire felfogják, hogy baromság!
Sunny can no longer stack shield drones Behemoth should no longer be able to chain melee attacks by alternating between rolling and attacking Kraken Banshee mines have been adjusted as follows: Added an arming time of 1 second, they can still home in on a hunter but take at least 1 second before they can explode Changed the invulnerable time to .3 seconds Weapons can no longer damage mines when invulnerable
ALL PLATFORMS -- Console 2.0.6 micro patch
New Maps
Broken Hill mine and Broken Hill Foundry are now available on PS4 and PC. (The micropatch unlocks them)
Hunters
Hyde Toxic Grenade Removed slow effect from Hunters (and the crowd goes wild!!!!!) Parnell Multifire Rocket Launcher 200% more accurate for long range destruction! Torvald Shrapnel Grenades Increased proximity detonation radius to help vs airborne targets Val Heal Burst Increased self heal by 50% Slim Spore Cloud Launcher Radius decreased 20% (this does not change the visual effect however) Sunny Mininuke Increased proximity detonation radius to help vs airborne targets Shield Drone Hit points of the drone decreased by 40% (easier to destroy) Jetpack Booster Provides 50% less thrust boost on jetpack dodges
Monsters
Melee Stamina Goliath, Kraken and Wraith melee stamina auto fill time now set to 3 seconds (was quicker before but varied per monster) Armor Regeneration Starts six seconds after damage taken (was 10). This helps make the armor regeneration perk more responsive. Kraken Lightning Strike Moves at a constant speed (used to move faster on the far plane initially, then slow down)
Character Perks
Damage Bonus (M & H) Reduced to 5%, 7.5% and 10% (was 7.5, 10, 15) Armor Regeneration (M) Increased to 50%, 75%, 100% (was 25, 38, 50) Cooldown Reduction (M) Decreased to 10%, 15%, and 20% (was 15, 23,30) Movement Speed (M & H) Increased to 15%, 20% and 25% (was 10, 15, 20) Stamina Bonus (M) Reduced to 20%, 30%, 40% (was 25, 35, 50) Climb Speed (M) Increased to 50% (was 30) Reload Speed (H) Decreased to 15%, 20%, 25% (was 15, 2, 30) Jump Height (H) Increased to 300% (was 200)
Elite Wildlife Buffs
Armadon Bull Hunter and Monster damage reduction now 25% (was 35%) Crowbill Sloth Hunter and Monster damage bonus now 25% (was 35%) Mammoth Bird Monster Ability cooldown now 35% (was 50%) Megamouth Monster Pounce damage bonus now 50% (was 100%) Hunter class special cooldown reduction now 35% (was 50%) Nomad Hunter jetpack recharge bonus now 150% (was 200%) Monster traversal stamina bonus now 50% (was 100%) Tyrant Monster duration reduced to 2 minutes (was 5) Hunter duration reduced to 3 minutes (was 5) Hunter health regeneration rate reduced by 20%
Elite Wildlife
Armadon Bull Health increased 33% Blitzleopard Health increased 25% Speed increased 38% Canyon Strider Speed increased 38% Cephaladon Health increased 40% Crowbill Sloth Health increased 34% Mammoth Bird Health increased 70% Speed increased 30% Marsh Strider Speed increased 38% Megamouth Health increased 34% Nomad Health increased 34% Obsidian Grub Health increased by 100% Reaver Health increased by 150% Speed increased by 23% Steamadon Health increased by 150% Speed increased by 15% Tyrant Health increased by 37% Venomhound Health increased by 190% Speed increased by 15%
Award Adjustments
Tuned requirements for more consistent XP awarded between characters Hyde increased requirements for RPS Beast 420 to 520 damage Hyde increased requirements for Noxious 425 to 525 damage Griffin decreased requirements for Close Quarters 670 to 630 damage Val decreased requirements for Quick Fix 2500 to 2000 health Torvald increased requirements for Obliterated 1100 to 1800 damage Torvald increased requirements for A Thousand Cuts 4 to 5 hits Crow increased requirements for Stop Motion from 10 seconds to slow for 12 seconds Sunny increased requirements for Power Aid from 6 seconds to boost for 24 seconds
Mastery Adjustments
Reduced the requirements for the following masteries Skilled Tongue Grab Grab 10 creatures with tongue grab Was 30 creatures Skilled Shrapnel Grenade Allow 160 Bonus Damage (from weak spots) Was Allow 1000 Bonus Damage Skilled Rock Wall Deal 5500 damage with the wall Was 8000 damage Skilled Fissure Deal 13000 damage Was 22000 Skilled Jetpack Boost Boost Jetpacks for 60 second Was 120 seconds Skilled Leech Gun Do 20000 Damage Was 30000 Damage Expert Spore Cloud Launcher Keep the Monster in smoke for 5 seconds (20 times) Was 20 seconds Expert Shield Drone Shield 19000 total damage Was 35000 damage Expert Jetpack Boost Boost Jetpacks in combat for 50 seconds Was 120 seconds Expert Tongue Grab Grab Hunters 25 times Was 50 times Expert Lava Bomb Hit multiple creatures 20 times Was 50 times Expert Healing Drone Revive 10 teammates with a Healing Drone Was 50 teammates Elite Shield Drone Shield 2000 damage in a single round 20 times Was 3000 damage Elite Healing Drone Heal 20 teammates from 80 meters away Was from 100 meters Elite Tongue Grab Grab Hunters in mid-air 30 times Was 175 times Elite Fissure Deal damage to multiple Hunters 30 times Was 100 times Elite Spore Cloud Launcher Smoke Revive 10 teammates Was 50 teammates
Increased the requirements for the following masteries Expert Rock Wall Trap a creature between the wall and you 60 times Was 30 times Expert Leech Gun Generate 100 heal bursts (when 50% or more of the heal burst cooldown charge was generated with the leeching gun Was 50 bursts Elite Stasis Gun Enable the team to do 110000 damage while the monster is slowed Was 15000 damage Elite Lava Bomb Hit multiple Hunters 100 times Was 50 times
Amúgy én se! :D De ez egy elmebeteg játék. :)
Ha valamikor online leszel tolhatunk egy KF partyt, bár hozzáteszem hogy nem játszottam a korábbi részével :)
Én meg sem akartam venni, de mivel az EVOLVE -al egyrészt délelőttönként már nem lehet játszani, délutánonként meg amikor lehet "picit" kezdem unni, hogy miután lefutom a rohadt maratont még rám is szakad egy brutálisan OP kórság... :D A Killing Floor 2 meg egy non-stop elmebaj a dolog jó értelmében véve... :) Persze azért erősen reménykedem, hogy sikerül kiigazítani az EVOLVE -ot is és még igazán szórakoztató is tud majd egyszer lenni, de egyre kevésbé bízom benne sajnos. Egyenlőre a teljesen tisztességtelen és egyoldalú buff -rendszert fogják megváltoztatni ami első lépésnek nem is lesz rossz, csak sajna nagyon, de nagyon kevés még!
Hát attól tartok, hogy nálam egy időre vége a terepfutásnak...
Huhh, látom tegnap bevehettem valami fogalmazásgátlót, ilyen hülyén fogalmazni... :D Még valami ami eléggé bosszantó szerintem a játékkal kapcsolatban. Szóval a fejlesztők a hivatalos fórumon időnként megmutatják, hogy a statisztikai adatok alapján hogyan állnak a szörny és vadász győzelmek arányai. Itt a legfrissebb adat:
Na most csak szerintem lehetetlen az amit ez a kép sugall?! Ez ugyanis gyakorlatilag TÖKÉLETES egyensúlyt jelentene ami még a teljesen szimmetrikus játékokban is csak egy álom szokott lenni nem, hogy ebben az egyensúlyi rémálomban. Arról nem is beszélve, hogy közel 400 órányi játékkal a hátam mögött nagyon nem ez a tapasztalatom! PUB -okban játszva úgy 70% környékére tenném a szörny győzelmeinek az arányát, illetve a Twitch -en, Youtube -on rengeteg szörny játékos dicsekszik azzal, hogy vagy egyáltalán nem kap ki vagy csak nagyon-nagyon ritkán. Arról pedig már nem is beszélve, hogy mi a jó büdös francnak kellenek egyáltalán a balance peccsek ha ez ennyire tökéletes?! Egy szinte 50-50 százalékos arányt nem kéne peccselni hanem be kéne betonozni nyilvánvalóan. Szóval elismerve, hogy konkrét adatokat persze nem ismerek, de maradjunk annyiban, hogy utálom ha hülyének néznek... Kedvencem most a Kraken ami a Big Alpha nevű bétában XD még nagyon OP volt, aztán visszavették elfogadhatóra (picit talán gyenge is lett, de maradhatott volna) most meg már megint egy elmebaj ellene játszani. Gyakorlatilag lehetetlen lett lehúzni a földre ami miatt az assaultok szinte tehetetlenek ellene. Nekem kicsit ezek alapján úgy tűnik mintha elég komoly káosz uralkodna a TRS -nél, hogy mivel mit is kellene egyáltalán csinálni ebben a játékban.
Hát van rá esély, de az itt PC-n már katasztrofális lenne! Itt a meccs aminek a végén ahol együtt játszottunk és a Behemoth tök fair módon pounce -al intézett el a végén amikor pedig simán kinyírhattam volna ha nincs ez a töketlen, idióta játékelem. Hogy én mennyire gyűlölöm már ezt a teljesen értelmetlen unfair pounce-t legalábbis harc közben!
Kis helyzetjelentés PC -ről... Most éppen 112. a Steam listáján, egyértelmű és folyamatos a játék lecsúszása ami főleg annak fényében nagyon durva, hogy egy elég komoly DLC is megjelent hozzá és a játék is tök friss... Nagyon sajnálom ezt a játékot mert az ötlet jó volt, de egyértelmű szarvashibákat követtek el a készítők és rengeteg rossz döntést hozott a kiadó is sajnos... :(
Eközben a Left 4 Dead 2 a 26. helyen van... lol?
Nem igazán hiszem, hogy ez valaha F2P -nek lett volna tervezve, ezzel a grafikus motorral és ennyi beleölt munkaórával kötve hiszem. Persze ez nem jelenti azt, hogy a modell viszont ne működne jobban F2P -ként...
Ebben részben igazad van, nyilván az emberek sokszor nem nézik meg rendesen, hogy pontosan mit is vesznek igazából. De azért én azt hozzátenném, hogy azt valahogy a hivatalos marketing is elfejtette bemutatni, hogy ez nem egy klasszikus shooter a vadászok oldaláról hanem egy türelemjáték! (vagy minek nevezzük?) Szóval arról vastagon tehetnek a fejlesztők és a kiadók is, hogy az embereket a játék felvezetésével megvezették. :D Az tény, hogy az FPS mint műfaj a legnépszerűbb játékkategória és bár vadászként a nézet tényleg first person, de ez a játék akkor sem egy igazi shooter. Ezt viszont egyértelműen a profitmaximalizálás jegyében erősen próbálták háttérbe szorítani a játék megjelenése előtt. Nekem igazi nagy kedvencem a játék intrója amúgy! :) Csodálatos, hogy mennyire semmi köze nincs a játékhoz azon kívül, hogy annak a szereplői vannak benne. Nekem erről mindig az jut eszembe, hogy ez kicsit olyan mintha tudnák a játék készítői, hogy mire vágynak az emberek amikor leülnek játszani, csak akkor nem értem, hogy mért nem sikerült kicsit az akció felé elvinni a játékot is és miért csak az intrót?! :) Amúgy némi szomorú statisztika itt PC -n. Most éppen 800 -an sem játszanak vele és a játék 104. a steam ranglistájában. A játék lecsúszása egyenlőre töretlenül fojtatódik...
Na de evvel azt akartam mondani hogy amikor megvette mindenki, tudhatta mire vállalkozik, persze ez nem így van. Bár érdekes párhuzam, rengetegen megveszik a Deer Huntert (online) is, pedig ott vad után néha órákat kell futni , vagy várni és bizony a játék megjelenése előtt volt elég gameplay is. Értem amit mondasz, de én inkább azt gondolom hogy az emberek nem nézik meg mit vesznek. A trailerek a játék videók mind azt sugallták hogy el kell kapni a szörnyet és azért van a dome is, hogy kis területre beszorítva, megfogják a szörnyet. Amúgy meg azt gondolom hogy ez játék abba kategóriába tartozik amivel az ember nem órákat játszik. Nem biztos, hogy helyes a statisztika, mert azt is figyelembe kell venni hogy ki be járkálnak az emberek 20-30 perces csatákra, ez egy Call of Dutyinál és Battlefiednél más, mert ott az ember 2-3 órát játszik folyamatosan, így nagyobb a folyamatos online jelenlét. Persze ettől még kevesen vannak. De még nem volt olyan problémám hogy annyit kellene várnom hogy mérgembe letöröljem játékot. :)
Igen jól megfogalmaztad, hogy mi a másik nagyon nagy problémája a játéknak! :) Ugyanis ha "pont ez a célja játéknak, rohanás a szörny után" akkor abból mostanra NAGYON sok játékos nem kér már. Ugyanis ez a bizonyos "rohanás" azért nem ártana ha mókás lenne egy icipicit legalább. Ha valamiben csúnyán elbukott ez a játék akkor éppen abban, hogy semmilyen módon nem tették élvezetessé a szörny utáni hajszát. Az rendben van, hogy szörnyként ott van sikerélménynek, hogy átverted a vadászokat vagy megléptél előlük, de eközben ők csak szimplán halálra unják magukat. És ezt hívhatjuk "vadászatnak" (bár nem értem, hogy ez miért nem terepfutás inkább?) vagy akárminek ha egyszer dögunalom... Szóval a rossz hír az, hogy úgy néz ki az emberek jobban szeretnek szórakozni mint 15 percen keresztül futkosni fel-alá. Fene se érti! :D
Annyira nem értek egyet veled, főleg most hogy a vadászokat le se lehet rázni mióta sunny és gobi-t betették.Amúgy meg pont ez a célja játéknak, rohanás a szörny után. Ezért hunt game és nem arena lövölde.
Igen értettem én és nem hogy igazat adok neked, de még azt is hozzáteszem, hogy ezek még skin -nek sem túl ütősek ami azt illeti. Simán feloldhatónak kellene lenniük a játékban és bár attól még nem lenne jobb a helyzet, de úgy elfogadható lenne a dolog. 5 (1500HUF) euró azért, hogy a fegyvered kicsit más színű legyen az nevetséges... Haldoklani meg attól haldoklik, hogy pubokban a játékok nagyon nagy része 10-15 perc terepfutás aztán pár perc harc ami talán élvezetes. Szóval ha nincs szerencséd (és többnyire nincs...) akkor van hogy órákon keresztül nem tudsz egy jót játszani csak futkosol össze-vissza. Ehhez képest a rémesen utált CoD egy kéjmámor... Egy szimmetrikus játékba ha belépek és rossz a csapatom akkor jó eséllyel kikapunk, de ha az én képességeim jók akkor én megvívhatom a vesztes meccsen belül a saját kis élvezetes és alapvetően sikeres harcomat. Na most ebben a játékban a négyből ha egyetlen társunk ügyetlen és/vagy hülye akkor lőttek a szórakozásodnak. Itt a nagyon nagy probléma, hogy a társaidon múlik az, hogy szórakozol e egyáltalán. Eleve hiba volt, hogy a szörny egyedül van és nem szenved a pubok betegségétől, hogy lehúznak a rossz társak illetve az összeszokatlanság, amíg a vadászoknál meg mindenki specialista, egy másik játékostárs ügyessége nem pótolja pl. a medic alkalmatlanságát....
Csak azt akartam írni hogy DLC-ként árulják a skineket, viszont szerintem nem érnek semmit sem, persze aki tud rá költeni és nagyon fanatic az biztos hogy megveszi, de a játék jelen státuszában nagyon haldoklik... Utoljára szerkesztette: Since, 2015.04.11. 08:49:25
Implemented additional security measures and fixes AI Hunters/Monsters will now randomize more effectively Assault Fix to hit effects not appearing on personal shields Trapper The Trappers Dome will now come down after a small amount of time if the Trapper is not in the Dome Behemoth Fixed an issue with Badge unlocks occurring before the goal was met Fixed an issue where AI Behemoth Tongue Grab was not grabbing Goliath Fixed an issue where players could use another ability while performing a Leap Smash Fixed an issue where breakable objects would stop momentum when Goliath collided with them Fixed an issue with Rock Throw damage and splash damage being applied more than once
Balance
Nest Mode Increased Minion Health Defend Mode Increased Minion Health The Monster now starts with Full Armor Reduced the damage Kraken's Lightning Strike can do to Generators
ALL PLATFORMS -- Micro Patch 2.0.1 (micropatches only include balance updates -- never bug fixes)
Goliath Traversal Stamina Fully recharges 2 seconds slower when in combat Kraken Lightning Strike Travels 1.5 meters per second slower Wraith Traversal Stamina Fully recharges 2 seconds faster when in combat Behemoth Stomach Weak Spot Reduced size dramatically Melee Stamina Takes longer to recharge heavy hit when not constantly melee attacking. Light hits will be used for a period of four seconds. Traversal Stamina Added a one second delay before traversal stamina begins to recharge after use Entering the ball takes 5% more stamina Roll Reduced Hunter knock back Reduced roll damage Roll speed is slowed less by stasis effects Armor Max armor increased by two bars Armor regeneration rate increased slightly 25% more armor earned per meat Health Stage 2 health increased by 5% Stage 3 health increased by 8% Rock Wall Rock Wall is much less likely to have holes in it when spawned directly under a Hunter. Rock wall is initiated 46% sooner Level 1 wall width increased by 50% Level 2 wall width increased by 25% Level 3 wall width increased by 12.5% Fissure Can now be aimed until the Fissure effects are triggered Tongue Grab Reduced diameter of the world collision Increased start radius Decreased end radius Reduced pause by 50% after successful grab Sped up tongue latch and pull back animations by 25% Hyde Toxic Grenade Proximity detonation radius increased from 5 to 8 meters radius to help vs a flying target. Torvald Autofire Shotgun Damage reduced by 10% Reload increased by .25 seconds Mortar Cannon Damage reduced by 10% Abe Tracking Dart Pistol Zeroed out rotation spread modifier when zoomed in Val Tranquilizer Gun Zeroed out base rotation spread modifier Slim Leech Gun Damage reduced 30% Spore Cloud Launcher Increased proximity detonation radius for use against air targets Bucket Sentry Guns Increased range by 10% Sunny Mininuke Grenade Launcher Damage reduced 25%
Amióta sunnyt behozták nem lehet annélkül evolválni hogy ne kapjon az ember 2 mortár adagot. Rettentő bosszantó.
Amúgy nest-es mg tűrhető, ha időn változtatanának az még egész jó lenne.
Mondjuk én ezeket skineknek nem nagyon nevezném... Leginkább csak egyszerű színvariációk a fegyverekhez aminek semmi értelme sincsen mert rajtad kívül úgysem látja senki szóval akkor meg nem tök mindegy?! A rescue játszhatatlan, a szörny általában annyival gyorsabb mint a vadászok, hogy az utolsó 5-ös hullámot nagyrészt kinyírja mire odaérnek egyáltalán. Nest pedig egy elmebeteg nagy rohanás csak ahol a szörny azzal is tud győzni ha húzza az időt. Ezt amúgy annyira utálom, hogy hunt -nál is a szörny kapja az előnyt mert le tudja állítani az órát, és a rohadt nest -nél is mert ott meg a vadászok természetesen nem tudják! Én már kaptam ki úgy, hogy másodperceken múlott, hogy nem lőttük ki az utolsó tojást és azért az nagyon bosszantó tud lenni... Még a defend a legszórakoztatóbb játékmód a hunt -on kívül de ott meg a vadászoknak van némi előnyük, szóval azt meg a szörny játékosok nem szeretik annyira arról nem is beszélve, hogy ott meg a Kraken nagyon OP azzal, hogy a közelébe sem kell jönnie a generátornak... Nagyon érezni, hogy a készítők a hunt -ot dolgozták ki rendesen oda lőttek be mindent, ezért a többi játékmód erőltetett, nem igazán működik.
Igen sajnos nagyon haldoklik a játék. A baj az az, hogy csak a Hunt moddal játszik mindenki, a többi az gyakorlatilag játszhatatlan, semmi értelme nincs... Illetve az első naaptól kezdve a DLC-k amik igazából semmire sem valóak, a skinek többnyire egyszerűek és gyengék...
Hát ez a játék... Húsvétkor nem tudtam játszani, aztán SSD -t kellett cserélnem a gépben, ma délelőtt próbálnék játszani és nem igazán akar összejönni. Ránézek a Steam statisztikájára, hogy mennyien játszanak, és hát ez van most éppen:
Amit itt Budapesten 877 -en csinálnak arra sem figyelne a kutya sem oda annyira nevetségesen kevés... És ott tartunk, hogy ezzel a játékkal világviszonylatban ennyi ember játszik délelőttönként. Sajnálom mert nekem a hibái ellenére is eléggé tetszik, de rettenetesen csúszik egyre lejjebb és lejjebb. :(
https://youtu.be/BDtrbt42ekE
Egy kis videó arról hogy szörnyek esélyét közel 0-ra csökkentették
Hogy lehet a madarat elkerülni mert nagyon durván túlzásba vitték, nem lehet tőle evolválni 28 szorra győznek le hogy evolváláskor mortároznak le, a madár miatt ? Utoljára szerkesztette: Stief, 2015.04.07. 14:41:10
Miközben a Behemoth egy eléggé... hát lassabb és kevésbé menekülés és lopakodás központú hozzáállást igényel és emiatt még sokan elég bénán játszanak vele, eközben szépen bele is verte az utolsó szöget a már így is alig használt Lazarus koporsójába... Mivel a karakter kiválasztásakor még nem tudod melyik szörny ellen kell játszanod így már nagyon nagy a kockázat, ugyanis Lazarus gyakorlatilag instant öngyilkosság a Behemoth ellen! Ha valakit ugyanis leüt, egy Rock Wall -al szépen elszeparálja a többiektől és ez általában elég is, hogy megegye a szerencsétlent... R.I.P. Lazarus :)
Vélemény?
Most toltam első meccsem behemothal. nagyon tetszik.
Preorderes bonus volt.
Most nézem hogy beléptem és soloztam kicsit, még itt próbálgatom mi merre, és ki tudom választani a behemothot pedig biztos nem vettem meg. Egyedül a játék volt elővételben meg. Lehet azért, vagy ez most valami megjelenési dolog, hogy mindenki kipróbálhatja? Vagy csak soloban esetleg?
ez 7 egész valahány giga tartalmaz patchot is ?
hát megvárom a húsvétot hátha leárazzák kicsit :)
Azért van ára behemótnak 15 euro vazze leszakad a pofám :)
Ha bemész a Store menüpontba akkor ott találod őket.