Első játékpróbálkozásom: elég hosszú ideig nem talál senkit, aztán csak kettőnket sikerül találnia. Jól van gondolom most mindenki tölti a patch -et ez van. Én rühellek szörnyként játszani, ügyetlen is vagyok vele, nyilván az van az utolsó helyen. Hát persze, hogy szörnynek rakott be! XD Kettőből...
Megy minden! Behemoth, új vadászok máris játszhatóak!
Ez biztos nem a balance patch önmagában! Az elég kicsi volt. Szerintem ez az összes új content preload -ja. De gondolom holnap fog csak aktiválódni. Az új térképek meg csak jövő hónap végén PS4 -en és PC -n. Utoljára szerkesztette: Nagylaci, 2015.03.30. 13:21:56
Tölt PSen is, szeirntem kijött a balance patch, legalábbis nálunk. PCre már kint van
Nem rossz, tetszenek az új karakterek... Sikerült összeszednem egy pár elite skint (hank, val, lazarus), de megmondom őszintén hogy amennyit szenvedni kell érte nem nagyon éri meg... Csak a fegyver változik, semmi más...
Mindent észre vettem amit mondtál, leap smasht nem használok valahogy nem tudok vele bánni és mivel nem tökéletes a program nagyon sokszor elakadok a tárgyakban. Chargét használtam mindig, de mivel variálgatom a felállást, most éppen flamét próbálgattam. Viszont most este volt egy kiváló meccsem, és le is csítereztek amit imádok :) Végén a dumát hallgasd!
Igen, ez így egy hiba a játékban, ezért nem szabad elhamarkodottan Cheater-ezni. Gondolom már jelentették a supportnak de minél többen jelentik, annál jobb.
Na kipróbáltam mi van a játékban ha a trapperrel reload speed perket választok és aztán felveszem az elite megamouth buff -ját... Hát úgy néz ki hogy tévedtem ez nem csalás hanem egy HIBA ami a játékban maradt. Szóval csináltam egy szóló játékot amit belőttem jó könnyűre, hogy egyszerű legyen kísérletezni. A Dam -on mindig van elite megamouth szóval oda mentem és az alap CD 42 másodperc volt ami a relaod speed miatt teljesen jó is. Aztán felvettem az elite megamouth -tól a buff -ot és majdnem leestem a székről mert 12 másodperc lett a CD az elvárható 30 helyett. 12 másodperc az rettenetesen unfair a szörny ellen és biztosan tudom, hogy ennek nem is szabadna így lennie! Itt egy idézet a hivatalos fórumból a játék egyik teszterétől:
"The perks and buffs do not stack @Azmi_Anuar Which ever is the strongest one, that will take effect. For example, the damage perk you get at the character select is max 15%. When you kill the Elite Crowbill Sloth in game it will give you a extra 30% damage. When the player picks up the perk from the Crowbill, damage will be increased by 30% and not stack with the 15%. So the same perks will never stack."
Azért érdemes lenne felrakni hivatalos fórumra is, hogy mit mondanak rá a játékosok és ha ott is azt mondják, hogy csalás, akkor jelenteni a supportnak. Nevük megvan és könnyen ki lehet rakni a csalókat.
Nem, írtam is, hogy a CD akkor indul amikor az aréna kikapcsol egy perc után vagy ha a trapper kikapcsolja. Szerintem az a csapat csalt és lehet, hogy Laz is azért volt annyira idegesítő mert folyton volt cloak -ja. Ebben a játékban az óvatos, ésszel történő csalást jóformán lehetetlen észrevenni. A trapper is azt szúrta el, hogy túlságosan sietett az arénával...
Hihetetlen... A patch ugyan hozott némi plusz játékosszámot itt PC -n, de most meg próbálnék játszani és ezt látom:
Világviszonylatban, összesen nem játszik éppen 1000 ember PC -n...
Na most rögtön azt mondanám, hogy ha Stage1 -ban elkapnak háromszor (még Daisy -vel is...) akkor ott azért komolyabb problémák is vannak mint Lazarus. Bocsánat, de ez így van. Én valami elképesztő ritkán látok Stage1 szörnyet pedig egyáltalán nem vagyok rossz trapper. Amit egyértelműen rosszul csinálsz, hogy eleve vinned kellene a Leap Smash -t és a Charge -ot. Ezek a képességek gyakorlatilag plusz sebességet adnak a Goliath -nak ami Daisy ellen különösen fontos. Viszont aztán 11:07 körül kiszúrtam valamit ami nem is értem neked hogy nem tűnt fel... Szóval 10:40 -nél a trapper eldob egy arénát ami elvét téged. 10:46 nál szedi azt le mert pont akkor hátranézel és az aréna még áll. Ezek után 11:07 -kor már dobja is rád a következőt. Na most ez szabályosan lehetetlen. Az aréna alap CD -je 60 másodperc MIUTÁN az előző megszűnt vagy a trapper megszüntette! Szóval az alap esetben 11:46 -kor dobhatta volna a következőt. De tegyük fel, hogy reload speed perk- et használt a trapper ekkor a CD 60 -ról 42 másodpercre rövidül, ebben az esetben 11:28 -kor dobhatta volna legkorábban a következő arénát. Viszont lehetséges, hogy felvette a megamouth buff -ját ami 50% -ra, tehát 30 másodpercre csökkenti az aréna CD -jét, ebben az esetben is 11:14 -kor dobhatta volna legkorábban a következő arénát! A buff -ok és perk -ek nem működnek együtt, tehát nem lehet ugyanazt a dolgot egyre tovább és tovább erősíteni a játékban, szóval ha két ugyanazt a dolgot erősítő hatás érvényesül egyszerre akkor a jobbik fejti ki a hatását és kész. Azonban a 11:07 -kor eldobott aréna azt feltételezi, hogy a trapper arénájának a CD -je csak 20 másodperc volt ami nem lehetséges. Szerintem itt egy csaló trapper ellen, de valószínűbb, hogy egy csaló csapat ellen játszottál már eleve és ezért ebből a meccsből következtetéseket levonni nem érdemes!
All Monsters - Minor maintenance and improvements All monsters can see recent damage on their health bar to help make burst damage visible.
Kraken - Fixing some flight edge cases that were causing inconsistencies making him too powerful or too weak depending on the situation. Vortex Cooldown increased by one second. Reduced knockback magnitude. Tranq Darts, Stasis Grenades and Harpoons pull Kraken down at a consistent rate regardless of whether he is in combat or out of combat. (they used to stack outside of combat) Kraken’s flight speed is no longer slowed by Tranqs since they pull him to the ground where running speed is affected. Fixed a bug that was causing Aftershock to not break harpoon traps or Arc Mines.
Wraith - Making her movement speed less bursty which makes her easier to keep track of. Making Supernova less lethal while still allowing it to be just as powerful. Making Warp Blast a damage dealer instead of a traversal mechanic. Warp speed reduced 25% Supernova duration decreased by 50% Decoy Wraith becomes visible for half a second when shot while cloaked. Increased cooldown time by 2 seconds. Warp Blast Speed reduced by 40% Range no longer levels up. Radius levels up now. Max travel distance set to 30 meters for all levels. Damage increased by 10%.
Markov Arc Mine Damage reduced by 20% Fixed a bug where damage extended past the trigger radius. Health reduced by 75% Arm time increased by one second.
Hyde - Making Toxic Grenade a more effective area of denial weapon while also making it less spammy. Buffing Hyde's overall damage output. Toxic Grenade DPS increased by 50% Added proximity detonation (works vs airborne Kraken now) Reduced fire rate Reduced lifetime by 15% Minigun Accuracy increased by 25% Damage increased by 20%
Parnell Multifire Rocket launcher has better accuracy while jumping and jetpacking
Maggie Harpoon Traps - Arm time increased by one second.
Griffin Sound Spike Now detect stealthing monsters within a 15 meter radius Radius increased from 50 to 60 meters.
Cabot Rail Cannon Damage reduced by 30% Reload time increased by 25%
Val - Increasing her overall effectiveness. Medgun Heals 20% faster Consumes ammo 2.5x faster. Tranq duration increased to 10 seconds (was already 10 seconds on Wraith, now other monsters match)
Caira Acceleration Field - Cooldown increased by 15 seconds.
Na jó de ez amúgy minden multiplayer játékra igaz! :) Egyértelműen a tudás és a magas szintű csapatjáték mindent visz ezekben a játékokban. De szörnyként maximum játszol ellenük egyet, kikapsz és kilépsz. Jó eséllyel csak relatíve ritkán futsz össze nagyon magas szintű csapattal ebben a játékban. Viszont vadászként játszva én azt tapasztalom, hogy a megjelenés óta egyre kevesebb izgalmas és/vagy győztes meccset lehet játszani PUB -okban mivel a tehetségtelen szörnyek már nem játszanak 40. szinten, a többiek meg durván profik lettek mostanra... Ez egy hatalmas csapdája az aszimmetrikus játékoknak, mivel vállaltan nem egyenlő felek küzdenek szinte lehetetlen jól belőni a játékegyensúlyt! Ráadásul ha belegondoltok a L4D (1/2) úgy volt aszimmetrikus, hogy azért két CSAPAT küzdött egymás ellen. Ez egy nagy különbség mivel szerintem ez a szint ahol egy csapat és egy szóló játékos harcol egymás ellen talán már túlságosan egyenlőtlen minden szinten ahhoz, hogy jól be lehessen lőni az egyensúlyt. Röviden, a fejlesztőknek jóformán lehetetlen feladata van...
Egyet értek veled, viszont ha szörnyeket legyengítik, attól félek,hogy akkor meg profi játékosok ellen nem lesz esély.
Van egy olyan érzésem, hogy mivel én rengeteget játszottam a játékkal egyszerűen csak hamarabb kezdtem sok mindent megtapasztalni mint akik nem vitték túlzásba a játékot. Ugyanis ezek akár hiszed akár nem nagyrészt ugyanazok a vadászok akik ellen eddig is játszottál. Egyszerűen te mostanra jutottál el a szörnnyel arra a szintre ahol egy átlagosnak mondható PUB vadászcsapat már nem igazán ellenfél neked. Én már jó ideje mondom, hogy ez egy hatalmas probléma és gyorsan a játékosok eltűnéséhez vezethet mert 40. szinten a játékok nagy része csak kínlódás a vadászoknak. És nem azért mert nem vagyunk ügyes, tapasztalt játékosok hanem mert nem egységes csapatként játsszuk a játékot... A szörnnyel való játék minden tekintetben EGYSZERŰBB mint a vadászcsapat dolga és az egyszerű többnyire legyőzi a bonyolultat! Érdemes belegondolni, hogy a szörny előnyei a nyers gyorsaságban, erőben, rengeteg páncélban plusz életerőben rejlenek. Ezek nem olyan dolgok amiket el lehet rontani, ezt kapod és kész. Azonban a vadászoknál az igazi erő csak a precízen összehangolt és a villámgyorsan változó szituációnak megfelelően módosított pillanatnyi taktikán múlik. De itt 4 karakterosztály 4 különböző képességéről beszélünk! Rengetegszer bukunk el olyan meccseket pubokban ahol lehet érezni, hogy egyenként abszolúte jó, ügyes játékosok vagyunk, de egyetlen váratlan húzás a szörnytől és végünk van mert nem tudunk AZONNAL, összeszokott csapatként reagálni.
Maggie -vel kapcsolatban. Van egy felállás amit mostanra csak CCMM -ként emlegetnek a hivatalos fórumon. Caira, Cabot, Maggie, Markov... Ez messze a legelterjedtebb felállás a 40. szintű játékosok körében és ez is egy hatalmas probléma mert azzal, hogy sok karakter kizárólagossá válik pont a játék legnagyobb előnye a változatosság tűnik el. Medic. Caira, vele a legkönnyebb (egyszerűség!) játszani, szóval mindenki őt hozza általában. Val nem rossz, de sokkal nehezebb vele játszani és a gyógyító képessége is korlátozottabb mint Caira -é. Laz -t hagyjuk csak bamba szörny ellen használható... Support -nál Cabot erősen OP lett sok meccsen lenyomja sebzésben az assault -ot és az, hogy a dust tagging -al felfedi a szörny helyét szintén nagyon erőssé teszi. Ez az egyetlen karakterosztály ahol még elég sokat használják Hank -et is mert a pajzs nagyon jól jön sok szituációban és az orbital is hasznos ha ésszel használja az ember. Bucket -el konkrétan még annyian sem játszanak mint Lazarus -al pedig vele sem játszik senki... :D Trapper. Maggie az egyetlen akinek AKTÍV "képessége" van a szörny követésére! Mind Abe és Griffin rászorul a szörny hibájára ahhoz, hogy megtalálja a szörnyet főleg (ami nagyon fontos lenne a vadászoknak) a játék elején Szóval velük nem tehetsz SEMMIT ha a szörny ügyesen játszik csak próbálod kitalálni merre lehet egyáltalán. Arról nem is beszélve, hogy Daisy egy plusz főt jelent a csapatban ami szintén döntő tud lenni bizonyos helyzetekben. Assault. Markov elsődleges fegyvere gyakorlatilag auto aim -es ami miatt szinte folyamatosan a sebzés 100% -át kapja a szörny. A másodlagos fegyvere brutálisan pontos a másik két assault -hoz képest és az aknák messze a legjobb eszközök lelassítani a szörnyet, lezárni előle bizonyos helyeket vagy ha figyelmetlen akár brutálisan sebezni rajta. Ezzel szemben Hyde egy röhej. A lángszórónak brutálisan kicsi a range -e, a minigun -nak akkora a szórása, hogy a fél pályát beteríti, a toxic grenade konkrétan csak a saját csapat ellen hatékony a szörny körberöhögi. Parnell -el az a gond, hogy csak point blank távolságból tud 100% sebzést okozni ahogy távolodik a szörny a szórás miatt úgy csökken a shotgun által okozott sebzés. Ezt sokan nem akarják megérteni, pedig elég nyilvánvaló a hátrány Markov -al szemben! A multifire rocket launcher pedig egyértelműen a legszánalmasabb másodlagos fegyver a játékban, annyira lassúak a rakéták és olyan szinten mennek össze - vissza, hogy az szánalmas. Utoljára szerkesztette: Nagylaci, 2015.03.21. 09:27:11
Mostanában nagyon nincsenek toppon a vadászok ,folyamatosan alázom őket! Eddig ők szoktak engem :) /Góliáttal/ :) Akitől a legjobban félek az csak meggi , mert dasy miatt nehéz evolválni.
wow nagyon durva a behemoth :)
Ma este 23 órától a livestream -en a Behemoth -ot fogják bemutatni, itt nézhető:
De aki szintén nem annyira perverz, hogy emiatt fennmaradjon az ugyanitt bármikor vissza is tudja majd nézni. Arról, hogy az új vadászok benne lennének majd nincs szó, de nem tartom lehetetlennek. Utoljára szerkesztette: Nagylaci, 2015.03.20. 14:46:18
Igen az érdekes, hogy folyamatban lévő játékba becsatlakozva, ha valaki egy DLC karaktert vagy szörnyet hagyott hátra akkor bárki játszhat majd velük! Persze ez reklámnak sem utolsó azért. :) Amúgy a balansz peccs ami nagyon kellene már mert a 80% dögunalom Wraith futóversenyek kicsit fárasztóak...
Én biztosra veszem, hogy jön a balance patch is. Eleve az is "megkapja" a monstert meg a huntereket, aki nem veszi meg, így a patchbe lesznek benne azok is
Egyrészt meg szeretném venni mindet, de azért 20 euró egy kicsit durva négy karakterért! Az nálunk a játék árának a fele. Még utánanézek és meggondolom, de tartok tőle, hogy igazad lesz...
A hunting season passal megkapod mind a 4et + pár skint. Egyesével veszed őket, akkor 5 dollárral drágábban jön majd ki. ha mindet meg akarod venni, megveheted a passt már most nyugodtan.
Egyébként ezzel nyilván egyetértek... :) És azt hiszem, hogy eléggé rátapintottál valamire ami most is lefelé fogja húzni a játékot sajnos... Mivel igazad van, hogy ezeket a karaktereket "kicsit" túl gyorsan adták ki, emiatt elég sokan be fognak majd rágni! Viszont nem tudom, hogyan vehetem majd meg őket pontosan? A "store" -ban csak a "Hunting Season Pass" van ami tiszta hülyeség, nekem nem kellenek semmiféle magma skinek. Persze lehet, hogy külön külön még drágábbak lesznek, de majd meglátjuk.
Hát nem, de nem lenne ennyi elégedetlenkedő a kevés content miatt ha mondjuk most jönne ki csak evolve, de egyből 4 monsterrel és 16 hunterrel. Az, hogy már most kész vannak azt jelenti, hogy szinte már majdnem megvoltak vele launchra is. Én megfogadtam skin DLCért egy forintot nem adok, de ezeket "kénytelen" leszek megvenni, mert játszom mind a 4 hunter classal és tetszenek is.
Na mondjuk így már le lehet tojni a két új térképpel kapcsolatos csúszást! Ez legalább ügyes húzás így, és azért reménykedem, hogy a balansz peccs is jön majd velük együtt. Nagyon érdekes karakternek tűnnek, de az a medic tényleg mindent visz! Kicsit megőrültek a TRS -nél ami az új karaktereket illeti, de ránézésre nagyon is jól tették. Remélem sokan visszajönnek majd PC -re játszani ez után! :)
Ja meg persze... A profit meg smafu?! :D Utoljára szerkesztette: Nagylaci, 2015.03.19. 13:20:42
A lényeg, hogy helyi idő szerint 20. -án reggel 5 órától, 23. -án reggel 5 -ig 35000 meccset kell nyernie a közösségnek hunterként, úgy hogy a trapper Griffin. Ha ez sikerül akkor mindenki aki játszott ebben az időszakban kap egy ún. trapper predator skin set -et. Ami egy zöldes skin csomag minden trappernek. A dolog érdekessége még, hogy a fenti oldalon kirakott képen van két fegyver ami egyenlőre ismeretlen! Szóval megmutatták a tier4 trapper fegyvereit gyakorlatilag. Mutatom:
Persze az, hogy egy játék teljesen "kihaljon" azért nem valószínű. Az EVOLVE -al az történik amit soha a büdös életben nem szeretne egyetlen fejlesztő sem, hogy egy nagyon szűk rétegjátékká válik. Ami nem túl meglepő mert az is. A megjelenése előtt az történt, hogy a 2K a komoly marketingeszközeivel elhitette az emberekkel, hogy ez egy bárki számára bármilyen szinten élvezhető casual játék komoly esports potenciállal. Na most valójában pedig az van, hogy casual szinten public játékokban az EVOLVE gyakorlatilag élvezhetetlen. Aztán erre még dobjuk rá a mostanában nem túl jól csengő DLC -k és 20 féle kiadás körüli cirkuszt meg azt, hogy a játékban rengeteg komoly bug maradt, illetve a súlyos egyensúlyi problémákat és szerintem a fejlesztőknek komoly rémálmai lehetnek ez idő tájt.
Szerintem azért egy kemény mag marad. Titanfall is működik még. Max majd akciózzák a játékot.
Elég durva ennyi idő után, de SEMMIT nem mondanak róla sehol! A játék (legalábbis PC -n) eszement gyorsasággal veszíti a játékosokat úgyhogy akkora hibákkal mint maga a KOMPLETT Wraith a játékban több mint egy hónapja nem lépni semmit az most már kezd kritikussá válni. Ez itt egy olyan világ ahol vagy gyorsan reagálsz a dolgokra vagy véged van... Ráadásul közben megjelent a Battlefield Hardline is ami ilyen körülmények között úgy viheti el a maradék játékosok egy részét mint a huzat. Szerintem sajnos(!) az EVOLVE hihetetlen rövid idő alatt jutott kritikus állapotba ami túl sok jót nem jelent a jövőre nézve...
Tud valaki vamlit a balance patchről? Vagy majd az új pályákkal együtt jön majd? :)
Kraken aftershockja nem valami jó :( Most tesztelgetem. Amúgy most nézem a gameplayt, hogy eléggé tele lesz épülettel ami talán szörnynek is kedvez. Persze aki sokat játszik az tapasztalhatja hogy elakadni is baromi könnyű. Volt hogy két fa közé akadva haltam meg a szörnnyel :( Plusz néha tapasztalom evolució után egy párszor megakadt az irányítás egy rövid időre, persze ez a ritka.
Igen, én is gameplay videó alapján mondom, hogy kicsi. Kis térképen meg úgy általában nehéz lerázni a vadászokat...
A két új map -al kapcsolatban nagyon úgy néz ki, hogy durván a vadászoknak fognak kedvezni! A Broken Hill Foundry egyszerűen csak kicsi. Ezáltal a szörnyeknek szinte lehetetlen (vagy legalábbis nagyon nehéz) lesz kihasználniuk a sebességükből adódó előnyüket, főleg a szinte 100% -ban használt Maggie - Daisy ellen.
A másik Broken Hill Mine nevű bár elég nagynak tűnik négy kisebb területre oszlik három tökéletes "choke point" -al. Egy értelmes csapat tűrhető trapper -el itt is könnyedén folyamatos nyomás alatt tarthatja majd a szörnyet szerintem.
:) Ilyen velem is volt már, de kedvencem amikor doomot nem használják és amikor meg igen akkor minket zárnak be :D Utoljára szerkesztette: Stief, 2015.03.14. 19:58:37
Ember azt hinné hogy 30 felett nincsenek olyan lazarusok akik keltenek simán device nélkül vagy olyan Abek, akik nem ismerik a tracking dartot, továbbá olyan csapattársak, akik keltenek, mikor lazarus él és virul. Ma nem tudom mi volt, de agyfaszt kaptam olyan emberekkel rakott össze
Elég friss statisztika? :)
Egyrészt az újságírók szeretnek túlzó, figyelemfelkeltő címeket adni a cikkeknek, hogy minél többen kattintsanak ezáltal a lehetséges reklámbevételek nagyobbak legyenek, viszont nehéz lenne tagadni, hogy egy hónapja megjelent állítólag AAAA :) cím a Steam 60. helye körül van akkor ott valami nagy baj van. Cabot egyértelműen OP, peccsben be van jelentve a nerf szóval csak várni kell egy kicsit.
Amúgy mutasson valaki valami friss statisztikát hogy hányan játszanak evvel játékkal, mert valamiért akkora negatív kampány folyik a játék ellen mint az állat. Pc guru online oldalon a kutya se játszik az evolve játék címmel, jelenik meg a cikk. Szerintem a kutyák nem tudnak játszani, én pl szoktam, tehát valami anomália van a rendszerben. Amúgy én kicseszett jó meccseket játszom. És imádom a játékot. Aki nem meri megvenni annak szívesen ajánlom, igaz vannak még egyensúlyi problémák. Szerintem a patch késésen oka az is hogy sok még a vélemény különbség a hivatalos fórumon, aki tud angolul és olvasagatja. Valaki vadászokat tartja erősnek van aki a szörnyeket. Sajnos sok fórum véleményből az jön le, hogy a jó, profi, egymással beszélgető játékosok, nagyon profi vadász csapatot állítanak össze, akkor a szörny gyenge. Viszont ha átlagos játékosok vannak, akkor a szörny jóval erősebb. Példának hoznám fel tracking darts és mágnes puska konfigurációt. Elég ha meglövik a dartsszal a szörnyet, utánna a mágnes fegyverrel nem hagyják enni. Sajnos kicsit eltúlozták az átütő képességét. Lazarusszal és wraithal is vannak problémák.
Engem nem zavar hogy késnek, csak legyen jó! Sőt legtöbbször az van hogy még ez az idő sem elég! Én inkább várok még fél évet is. Én nem is értem türelmetlen játékosokat mint pl GTA esetében, annyi egyéb játék van amit még az ember nem játszott végig, addig én is azokkal foglakozom. Utoljára szerkesztette: Stief, 2015.03.13. 01:01:28
Én ahogy írtam már beletörődtem, hogy a PC -m elég messze van a vezető játékos platform titulustól, de ha helytállóak az értékesítési adatok amiket írtál a múltkor #364 akkor PS4 -en kelt el a legtöbb és a PC -vel megtoldva a számot pláne elmondhatjuk, hogy némi lóvéért a mikrofostól a játékosbázisuk nagyobbik részét hergelik. Nem biztos, hogy ez hosszútávon kifizetődik majd...
Szerk.: Ja tegnap kijött a peccs PC -re, de csak hibajavításokat tartalmaz, semmi érdemleges... Utoljára szerkesztette: Nagylaci, 2015.03.12. 14:27:18
Két új map lett bejelentve, boxosoknak március 31 -től lesz elérhető míg Pc -n és PS4 -en április 30 -tól... Már látom a haragot a hivatalos fórumon és biztos, hogy nem tévedek! :D
Megkaptuk az arany skineket! Kár, hogy nem játszom szörnnyel, de azért elég királyul néznek ki. :)
"The game balance changes will not be in the next patch. This coming patch is a bug fix update. The only balance changes in there are changes in Mastery numbers and XP earn rates for various characters/awards."
LOL nem elég hogy konzolokra még a héten se jön patch csak talán PCre, egy szem balance update se lesz benne. GG
Szerintem azért várjuk meg amíg legalább tényleges gameplay videókat láthatunk a túlméretes sziklagolyóról... :) Egyenlőre lehetetlen megmondani, hogyan kell vele játszani ezáltal mennyire lesz szórakoztató ELLENE játszani. Nekem van egy olyan félelmem, hogy tényleg viszonylag lassú lesz ezáltal relatíve könnyebb lesz vadászként "a nyakán lógni" folyamatosan, csakhogy akkor alig fog vele majd játszani valaki. Szóval én annak szurkolok, hogy legyen kiegyensúlyozott mind vadászként mind szörnyként játszva, de elég kicsi erre az esély mivel most tökéleteshez közel csak és kizárólag a Goliath van a játékban. Viszont állítólag a tier4 vadászokat elképzelhető, hogy viszonylag rövid időn belül bemutatják majd, legalábbis a hivatalos fórumon a fejlesztők célozgatnak erre és azért az is izgalmas, hogy lesznek e jó kiegyensúlyozott vadászok még a játékban.
Ott lesz a rock wall meg tud majd gurulni, de én örülök neki, hogy végre egy olyan szörny, ami úgymond rá lesz kényszerítve a harcra és nem a sunnyogós fajta. Ezért is lesz neki a legtöbb HP/armorja. Az ellen talán nem lesz halál unalom egy meccs.
Én is! Csak ha olyan lassú és nagy lesz hogy a fenébe fog elbújni fejlődni?
Behemoth kíváncsi leszek mikor jön. Mondjuk egyelőre egy épkézláb videó sincs róla csak pár gif a képességekről azt ennyi. Mondjuk az is tény, hogy annak a patchnek már jobban örülnék...
Jövő hét vége előtt nem osszák ki. Játszani kell most hétvégén csak pár meccset úgy, hogy a my2k acc hozzá van rendelve a játékhoz és majd jövő héten valamikor küldik rá skint.
Srácok ti megkaptátok ezt a gold színt, mert nekem valahogy nem sikerül, mit kell csinálni valamit rosszul értek ?
Igen a vadászoknál valóban az összhang a legfontosabb ami pubokban a játékok 90 százalékában nincs meg. Nekem amellett, hogy összességében nagyon tetszik a játék, egyre inkább van egy olyan érzésem, hogy ez a 4v1 formula működésképtelen igazából. Egyrészről ott vannak a vadászok négyen, akik külön-külön gyakorlatilag semmit sem érnek, de még az eszközeik is csak akkor ha rendkívül precízen együtt használják őket. Na ez kismillió hibalehetőséget rejt magában főleg úgy hogy folyamatosan figyelni kell még a vadász oldalon nagyon eltúlzott vadállatokra is. Aztán pedig ott a szörny aki tök egyedül van senkivel nem kell összejátszania és MINDENBEN messze a vadászok fölé nő gyakorlatilag. Összesen csak négy (vagy 3...) brutálisan pusztító képességet kell okosan használnia ami így ebben a formában nagyságrendekkel egyszerűbb mint az amit a vadászoknak kell(ene) csinálniuk. És akkor arról már ne is beszéljünk, hogy stage2,3 -ban már kimondottan könnyű egy vadászra fókuszálva leütni azt amivel azonnal meg is bontottad a vadász csapat egységét akik így már nem egyszerűen egy társukat veszítik csak el hanem a csapatmunkát is nagyrészt. Azt meg maguk a fejlesztők is elmondták, illetve a tapasztalat is azt mutatja, hogy csak a négy vadász EGYÜTT képes jó munkát végezni... Sajnos szerintem a többség szépen vissza fog szivárogni a CS -be, TF2 -be, CoD -ba, BF -be, stb... Mert azok lehet, hogy messze nem annyira egyediek mint az EVOLVE, de nem is 10 - 15 perces (néha 30) terepfutásról szólnak... De nagyon remélem, hogy nem lesz igazam!
Szerintem a vadászoknál a legfontosabb az összjáték. Egy jó csapat bármit elkap és megöl. Én a legtöbbször szörny vagyok és mindig figyelem, hogyan mozognak az elején. Ha látom, hogy nem dolgoznak össze, egyből stage 1-ben megölöm az egész csapatot bármivel. Ha meg igen, akkor jó a meccs, és stage 3-ban is nehéz a dolgom.
Én ma 2* elkaptam egy goliathot evolve közben orbital barrageval, utána meg 15 percig kergetőztünk úgy hogy volt 1 mm hpja kb és mindig le tudott lépni armort tölteni :)