EMBER!!! Te miről beszélsz??!! (Bocsánat a halmozott írásjelek indokolatlan használatáért...) Magas szintű játékokban már SENKI ismétlem SENKI nem játszik Lazarus -al. Annyira, hogy amikor valaki megpróbálja használni sokan kilépnek a lobbiból. Átlagosan tapasztalt szörnyek ellen Lazarus HASZNÁLHATATLAN! Te valamiért nagyon nem érzed az ellene való játékot, de a szörnyek nagy része igen.
Végre lazarust is patchelik, kurvára idegesítő volt most utolsó meccsemben is, tök jól álltam, de kis buzi állandóan felélesztet mindenkit. Megtalálni meg nem lehet. És végre mikor használja eszközét látható lesz.
Ezt nézd meg ha HATALMAS Wraith szopást akarsz látni! XD Saját meccs...
Ó istenem de jó érzés is volt. 2* meghalt az egész csapat kivéve a supportot. A végén így sikerült neki behúznia a kört. Belekergette 2 elhagyott aknámba meg belesétált a 3 power relaynél lévőbe is és az utolsó lövés csak betalált. Felemelő érzés volt :D
Üdv a klubban! XD Valóban azt ígérik, hogy ezután már lényegesen egyszerűbb lesz nekik a patch -ek kiadása.
Kurva patch is leghamarabb jövő hét vége előtt jön csak. Wraithot látok 30+ szinten már lépek is ki, mert okádni tudnék. Nem tudom miért tart nekik másfél hónapig, hogy legalább a balance dolgokat bepatcheljék. Azt mondták elvileg ezután már szerveroldalról is tudnak majd balanceolni és nem kell rá ennyit várni...
Na evvel színnel nem fog tudni az ember rejtőzni :D
We want to give back to you. We also want to show our appreciation for your immense support over the last month, for believing in Evolve – and in us – from the very beginning. So, this weekend only, play a few rounds of Evolve and we will reward you with the coveted TRS Gold Skins for Goliath, Kraken and Wraith – free.
El tudnék viselni egy replay módot ugyanilyen interfésszel. Remélem majd jön az is.
Nem, ez simán azért van mert a PC mint játékplatform már fényévekkel van a konzolok mögött népszerűségben. Igaz ez attól még, hogy nekem nem tetszik, igaz attól is hogy ez egy mesterségesen ilyen irányba terelt folyamat (gyakorlatilag veszel két PC -t otthonra minimum...) és igaz attól is, hogy a legnépszerűbb játékforma a First Person Shooter kontrollerrel játssza "olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." XD
Azzal kapcsolatban, hogy kiegyensúlyozottság terén mi is van a játékban pontosan. CHAPPiE Challenge EVOLVE bajnokság döntő. Két csapat játszik egymás ellen akik 128 csapat közül jutottak idáig és indulhatnak a $15,000 -os fődíjért. Na most az ember arra számít, hogy majd itt jön a brutális csapatjáték a vadászoknál akik szénné kommunikálják szegény szörnyet. :) Mert ugye állítólag azért nyernek ennyi meccset a szörnyek mert pubokban a véletlenszerűen összeverődött népek nem képesek a szükséges összhangra. Aha... Na most akkor annak aki nem akarja végignézni elmesélem, hogy MINDEN meccset a szörny nyer meg!!! Ráadásul mindet KÖNNYEDÉN egyetlen egyszer sem sikerül még csak IZGALMASSÁ sem tennie a játékot a vadászoknak. Ráadásul tiszta vicc az egész mert a végén az nyer aki ötből többet nyer. Ami ilyen körülmények között az aki az első meccset játssza szörnyként hiszen úgy az a csapat játssza az utolsó mindent eldöntő meccset 2:2 -nél szörnyként. Némi érdekességként érdemes mindenképp beletekerni a videóba 1 óra 32 perc -ig mert ott meg akkora ordas nagy szabálytalanságra kerül sor, hogy öröm nézni. Van a játékban egy exploit ami bizonyos helyekről lehetővé teszi a trappernek, hogy kimeneküljön a saját arénájából. Na most ezt az utolsóként hátramaradt trapper eljátssza a szörnnyel és nem szakítják félbe a játékot... Nevetséges, illetve szégyellheti magát az a játékos aki ilyen körülmények között csal. Mielőtt valaki megmagyarázná ennek nem szabadna a játékban lennie, ez egy a fejlesztők által elismert hiba az arénának MINDEN esetben csapdába kellene ejtenie a trappert. Szóval a fentiek fényében a TR -fejlesztőinek sürgősen ki kellene találniuk valamit mert ez a játék NEM CSAK PUBOKBAN erősen szörnyközpontú hanem úgy tűnik a legmagasabb szinten is. A videó:
Ennek amúgy simán lehet az az oka, hogy PC-re elég erős gép kell, és nem sokan vesznek meg úgy játékot, hogy legalább mediumon ne tudjanak vele játszani.
Értem, ok. Se szerintem te nem érted miért is mondta pontosan. Szóval gondolom a többi szörnnyel már játszott viszonylag sokat és még eddig nem kapta meg azt az achievement -et, erre a Wraith -el meg azonnal. Bár nyilván a vadászok nem igazán lehettek a helyzet magaslatán :) azért ez tényleg jelenthet valamit...
Amúgy meg tisztázzunk akkor még valamit! :D A Wrait -et NEM HARCBAN TARTJÁK OP -nak! Egyszerűen elege van mindenkinek abból, hogy arra lett tervezve, hogy viszonylag könnyedén eljusson stage3 -ba miközben brutális eszközei vannak a vadászok ELKERÜLÉSÉRE MÉG AZ ARÉNÁN BELÜL IS! Egy Goliath vagy egy Kraken ha folyamatosan menekül csak az arénán belül akkor csak annyit ér el, hogy kap egy jó adag sebzést miközben ő nem csinált semmit a vadászokkal. Ellenben a Wraith képes kihúzni egy aréna harcot úgy, hogy nem sebzel az életerejéből és ez nem OP hanem egyszerűen irritáló.
Stief: szóval menekülés az elején és harcról akkor amikor már egy "sértetlen" stage3 -as szörny ellen elég kicsi az esélye a huntereknek. Valahogy úgy érzem te csak könnyű mészárlásokat szeretnél szörnyként és nehogy má' a szemét vadászainak legyen esélyük elkapni... Megsúgom neked, hogy a játék lényege éppen az, hogy LEGYEN esélyed elkapni a szörnyet stage1 -ben 2 -ben is akár. Amúgy ha gyors vagy és ügyes stage2 -t pillanatok alatt el lehet érni (feeding speed...) onnantól pedig már SEMMI előnye nincs a vadászoknak. Ha ebben a játékban általánossá válik a 10-15 perc terepfutás utáni vadászerőszakolás akkor úgy fog a játék elpusztulni, hogy öröm lesz nézni...
Morinad: Hát ez a játék legalapvetőbb mechanikája! A szörny stage1 -ben még kimondottan gyenge úgyhogy mindenáron kerülni kell a harcot a vadászokkal, ez természetes. És az is rendben van, hogy az egyáltalán ne legyen könnyű, hogy korán elkaphassák a vadászok a szörnyet. Amúgy RENGETEG trükk van, hogy átverd a vadászokat csak gyakorolni kell és hirtelen nem is olyan veszélyes a dolog. A legrosszabb Daisy mert vele folyamatosan a sarkadban lesznek, de azért ellene is meg lehet tanulni játszani.
Én is úgy érzem, hogy az elején szinte muszáj bujkálni. A probléma, hogy azokon a pályákon, amik kisebbek, vagy nincs rajta víz, nagyon nehéz elbújni, inkább csak a szerencsén múlik. Biztosan fognak még rajta finomítani, szerintem a szörnyek esélye az elején nagyon kicsi, stage 3-ban viszont elég nehéz már elveszteni. (bár még csak goliath-tal mentem, a többit nem ismerem)
Chob nagyon jó a meglátásod, végre valaki aki átérzi miről szól! Geronimonak meg üzenem igen ez a játék arról szól amit írsz, jó a meglátásod. Menekülésből az elején! És 3 stage be a harcról! Persze az biztos jobb hogy első stage-be most meg lesz wrath is. Baszki tényleg eltéveszteted a játékot, miért nem mész call of dutyizni, vagy battlefieldezni, ott rögtön a harcról szól. Ez egy hunter game. Beszarok nem lesz ugrás meg teleport, pont ez lényeg hogy ne tudják elkapni a szörnyet, meséld már el, hogy képzeled el a vadászatot?
Néha azt kívánom bárcsak mind a 4 hunter én lehetnék... Esküszöm gyorsváltással is többre mennék , mint 1-2 emberrel néha.
Valamit tisztázzunk gyorsan. Én nem azt mondtam amit te, én csak arra próbáltam utalni, hogy egyből így reagál egyetlen meccs után amit úgy nyert meg, és ez egyértelműen nevetséges.
Most meg jöjjön a saját véleményem miért tartják OP-nek a Wraith-et. Egyszerű az oka, azért mert nem minden hunter jó ellene, ellenben a másik 2 szörny ellen szinte mindegyik hunter jó. A Wraith-nek van 1-2 nemezis hunter felállítása ami ellen szinte semmi esélye nincs nyerni, viszont a többi ellen meg több mint 70% az esélye. Ezért OP, és ezt így kicsit nehéz belőni, most jön a nerf a Wraith-re meg változtatás amiben mondjuk szerintem van jó dolog is. Viszont a nerf a meg nem nevezett nemezisei ellen leginkább annyit fog eredményezni, hogy jobb abban az esetben, ha csak megáll és hagyja hogy szétlőjék 2 perc alatt. Utoljára szerkesztette: Chob, 2015.03.02. 17:59:05
gusztustalan egy szörny. Az egész játékstílusa amit igényel. Utálok ellene játszani, egész nem áll másból csak menekülésből meg ide oda teleportálgatásból. Alig várom a behemothot, mert annak lesz igaz a legtöbb armor/hpja de legalább az rá lesz kényszerítve a harcra mivel se teleportja, se ugrás képessége nem lesz így viszonylag könnyen megtalálható/utolérhető lesz.
Fene se játszik vészmadarat... A számok láttán még te is azt a következtetést vontad le, hogy ez azért ijesztő! :D Szóval azt értem, hogy velem nem értesz egyet, de hogy saját magaddal se?! :) CoD -hoz hasonlítani ezt a játékot egyszerűen felesleges. Az egy tökéletesen bejáratott cím arra már teljesen más szabályok érvényesek mint egy vadi új IP -re amit most próbálnak felfuttatni! Népszerűtlen játékmódok?! Neked ugye nincs meg a játék? Mert kb. mindenki hunt -ot játszik a többi játékmód többé-kevésbé már eleve népszerűtlen. Evac. -ot szinte csak az XP -ért játssza mindenki de amint eléred a 40. szintet nem nagyon játszik ott senki. Ezt a kétségbe esést meg "félelmet" (lol) nem tudom honnan szedted?! Bár tetszik a játék ha holnapra megpusztul, kicsit sajnálnám de azért nagyon nem dőlnék a kardomba.
Szóval Jeffjohnson rákérdezett a játékosszámra és mivel engem is érdekelt utánanéztem, meglepődtem, válaszoltam neki. Szó nincs pánikolásról vagy mifene, de szerintem az igenis érdekes, hogy egy 6 éves játék (ami szintén aszimmetrikus, szintén TRS) kb 10 nap után már lenyomja ezt a vadiúj szénnéhájpolt címet.
Na letoltam első meccsem wraithal. Első meccsen meg is lett a darwinism trófea ami azért jár hogy HPt se vesztek a szörnnyel. Igen, erre ráfér a zsíros nerf...
Nem kell vészmadarat játszani. CoD: AW megjelenésekor napi 30000 ember volt a csúcs többjátékos módban. Most meg jó ha 7-8000, de ettől még ugyanúgy lehet játszani. Érdemben nem vettem észre semmi különbséget. Ez egy természetes tendencia. Az ijesztő inkább az, hogy ilyen hamar lement ez a szám, de ettől még nem kell kétségbe esni. Titanfall esetében is nagyon lement a játékosok száma a kezdethez képest. Én pár hónapja vettem meg leárazva és tegnap játszottam vele utoljára.
Ami konkrétan a játékosok számával összemérhető lehet, vagyis a fogyással, az az, hogy bizonyos, nem annyira népszerű játékmódokban már jóval kevesebb ember lesz, esetleg azok várójában (lobby) többet kell várni. Idővel meg elképzelhető, hogy egyáltalán nem is találsz senkit. Szerintem az Evolve esetében is számolhatunk 2-3 éves periódussal, amíg egy aktív keményebb mag és az újonnan érkező emberek fenntartják az állományt és életben tartják a közösséget, játékot.
Szóval ne félj.
Van ennek a SteamCharts -nak egy olyan funkciója, hogy összehasonlíthatod két játék játékosszámát egymással. Gondoltam megnézem a L4D2 -höz képest hogyan áll az EVOLVE...
Bár igaz, hogy a L4D2 -t már nem a Turtle Rock készítette hanem a VALVE, de ettől még ez a TR szellemi terméke mint játék és elég durva amit a függvény mutat. Szóval február 19. -től a 6 éves (!) L4D2 már veri az EVOLVE -ot, annyira, hogy mostanában már többnyire kétszeres játékosszámot produkál.
TDC Geronimo: konzolokon nyilván jóval nagyobb a játékosbázis szóval a fogyás nem ennyire kellemetlen, de maga a tendencia valószínűleg a ti platformjaitokon is megvan.
Megnéznék konzolon is egy statisztikát, mert ott tényleg nem kell 10 secnél több és talál játékot most is meg este is.
Köszi az infót! Nem néz ki valami jól. Legalább megkönnyíti a választást a között a két játék között, amit meg akartam venni. Később még ránézek azért az Evolve-ra, hátha egy jó kis steam-es akció után kicsit bővül a játékosbázisa.
Abban amúgy szintén igazad van, hogy a tracking dart mostani formájában túlságosan erős. Szinte biztos vagyok benne, hogy nerfelni fogják a közeljövőben. Mondjuk azért csak óvatosan mert amúgy Abe -nek semmiféle eszköze nincs amúgy a szörny megtalálásában.
Jeffjohnson, még egy kis kiegészítés. Ma reggel hétfőn próbáltam játszani és elképesztő sokáig tart játékot találni és még akkor is 2-3 társat talál csak. Szóval öt ember nem akar összejönni egy normális játékhoz. Gondoltam ránézek a SteamCharts -ra, ez ugye egy statisztikai szolgáltatása a Steam -nek ahol figyelni lehet egy adott játékban a játékos szám alakulását az idő függvényében. Na ezt találtam:
Sajnos ehhez nem nagyon kell kommentár, kimondottan ijesztő a tendencia és a fogyás mértéke egyaránt. Még abban reménykedem, hogy a többség a balance patch megjelenésére vár mert különben itt nem baj lesz hanem már van... :(
Sajnos a videó eleje tényleg hiányzik, mert nem gondoltam hogy a meccs ennyire nehéz lett a felvételt akkor indítottam el amikor folyamatosan dartsot ettem vagy kaptam. Evvel csak azt akarom mondani, tényleg túl erős a darts. És most már egyre többször futok bele ebbe a vadász kombóba, hát nem fura? Meg ha tele cseszi az élő és holt állatokat vele, nem fogod tudni elkerülni, szinte ekkor már éreztem hogy esélyem nincs. Most gondolt ezt végig behemotnál és krakennél, akik jóval lassabbak wrathnál.
Szóval egy profi ellenfél ellen a CS:GO -ban (mondjuk...) tripla életerőt illetve sebzést kérnél mert unfair, hogy annyival jobbak nálad??!! Próbáld értelmezni is amit írsz mert ez így egyszerűen értelmetlen. IGEN(!), a magas szintű játéktudás mindig is OP volt és mindig is az lesz. De nem gondolom, hogy önmagában ezzel a fejlesztőknek lenne tennivalója. Valójában amúgy is az van, hogy a szörnyek éppenséggel a komoly tudású nagyon erős hunter team -ek ellen vannak kiegyensúlyozva tehát az átlagos lobbikban a szörnynek ELÉG DURVA ELŐNYE VAN a vadászokkal szemben. A videódhoz annyit tudok hozzátenni, hogy pont a legeleje nincs meg a meccsnek pedig ott hibáztál valahol nagyot ha sikerült bezárniuk stage1 -ben... Abban amúgy igazad van, hogy ez a pálya amúgy is inkább a hunter -eknek kedvez és úgy, hogy Abe -nek ennyire korán sikerült beléd lőnie egy tracking dart -ot gyakorlatilag vesztettél is. Szerintem kár ezen rágódnod. Összefutottál egy jó csapattal egy nekik kedvező pályán ahol már korán sikerült megjelölniük, innentől egyenes út vezetett a kudarchoz. De azért messze nem ilyen egy átlagos meccs véletlenszerűen összeverődött emberek ellen.
Szerintem pedig szükség van egy OP szörnyre, főleg ha egy profi hunter team ellen mész.
Felfogom ha rájövök hogy kell, ez lesz az első, de azt kell hogy mondjam, nagyon szidják a wraithot, de már nem vagyok benne biztos, hogy OP, előbb egy profi csapat ellen nyomtam, behemotot és krakenem is szarrá verték, esélyem nem volt, mert kezdenek rájönni a vadász kombókra. Tracking dart a pálya közepéről és utána esélytelen a két lassú döggel lehagyni a vadászokat, fejlődni egyszerűen képtelenség, de mondom profi csapat ellen, akik egymással kommunikálnak. Kénytelen voltam wrathra váltani, és nem azért mert OP, hanem egyetlen esélyem volt hogy eltudjam kerülni a vadászokat. Ráadásul néha olyan kevés a kaja pályán és tele lövik őket traking dartal. Esélyem nincs. Szerintem meg pont a vadászok OP. De csak akkor ha profi a csapat. Amúgy nem szeretem a versenyzőkhöz képest balancolják a játékot, mert ők fanatikus, eleve többet játszanak és más arányokat érnek el, mint a köznép, aki nem tud egész nap a játék előtt ülni.
Előbb a wraith szarrászedett egy "pro" csapatot. Hihetetlen azért, hogy ezt ilyen állapotban kiadták. supernova meg a decoy is nevetségesen erős jelenleg.
Dobd fel YT-re akár nem listázottként, kíváncsi vagyok rá én is!
Mai meccsem valami szánalmas lett, folyamatosan ledaráltak, fingom nincs hogyan de olyan lett volna mintha végtelen tracking dart lett volna rajtam, készítettem videót kíváncsi vagyok rá! Wrath-al is kinyírtak esélyem nem volt!
Val medgunja végre ér valamit. Hyde változtatások is jók lettek. Cabot nerf is kellett. Szeretem, amikor egy fejlesztő játszik is a játékával és tisztában van a dolgokkal.
Elég csúnyán visszaesett a játékkal játszók száma ami azt illeti... Délelőttönként konkrétan van, hogy nem is találok teli lobby -t. Illetve jó néhány játékost már névről felismerek annyira ugyanazokat adja állandóan. Csak remélni merem, hogy ez a megjelenés körüli hype elmúlása miatt van és azért ennyinél beáll a játékosszám mert a megjelenéshez képes elég komoly a visszaesés... De összességében nem vészes a helyzet általában elég gyorsan lehet játszani. Sajnos a játékban a Wraith nevű szörny olyan mértékben OP lett és természetesen emiatt brutálisan túl is van használva és az ellene lejátszott meccsek annyira UNALMASAK, hogy ez is rendkívül rossz hatással lehet a játékosszámra. Patch meg még sehol...
Dommal értek egyet, de hogy a játék nem balancos az biztos! Profi csapatnál semmi képen nem! És abszolút nem marhaság az hogy lassabbak a szörnyek. Góliáttal kifejezetten futás, futás, és simán lehagytak, esélyem nem volt. Bármit tettem csattogott a hátamon a golyó pedig nagyon sokat játszom monsterral. És nem tartom magam szarnak!
Igen erről beszéltünk, de én az alatt a 14 perc alatt, folyton üldözöttnek éreztem magam. Na biztos meglehetett volna verni őket is, lehet hogy egy 10. játék után sikerült is volna, csak sajnos már nem volt időm többet játszani... Csak ügye azért volt szokatlan, mert alfa alatt nem, beta alatt 3x kaptam ki szörnyként, de abból az egyik az volt mikor öcsém kipróbálta a Wraithet, a másik meg már egy menet közben lévő goliath illetve egy kraken volt. De a Goliath után emlékszem ugyan azon csapat ellen mentem egy Wraithet bosszúból és az össze is jött xD Szóval ja na. Azért kíváncsi leszek majd amikor már mindenki nagyobb szinten lesz, akkor milyen statisztikákat fog hozni a játék.
Na azért ez így már sokkal érthetőbben hangzik! :) Jól játszó szörnyeknél (és te elég jó vagy szerintem) az szokott lenni a probléma, hogy amikor az átlag(!) PUB után összefut egy tényleg egyénileg is képzett jól koordinált csapattal hirtelen semmi sem működik ami addig a "szerencsétlenkedő" lassú, sűrűn hibázó véletlenszerűen összeverődött hunter csapatokkal szemben! A játék teljesen jól van kiegyensúlyozva nagyon magas szintű csapatjáték esetén! Ezért van az, hogy ha az megvan a huntereknél akkor hirtelen megszűnik az a kényelmes hunterszopatás amit a legtöbb játékban a szörnyek művelhetnek. Ebből a szempontból nincs itt baj, csak szörnyként olyan ritkán futtok össze igazi, komoly ellenféllel, hogy egyenlőre nem tudtok jó taktikát kidolgozni ellenük. Ilyenkor ugye hozzájuk kerül a meglepetés előnye is hiszen nagyon sok szituációban teljesen máshogy, sokkal profibban reagálnak mint amihez hozzászoktatok. Wraith -ről meg annyit, hogy harcban ha a hunter -eknek egy csöpp eszük is van akkor egyáltalán nem OP! A gond ott van, hogy ha egy Wraith játékos nem akarja, hogy elkapják akkor nem kapják el... És szépen létrejönnek az unalmas 15 perces meccsek amiknek a végén már a győzelemnek sem tudsz igazán örülni mert a folyamat ahogy eljutottál oda dögunalom volt. Ez az igazi baj a Wraith -el!
Ja azt elfelejtettem, hogy volt olyan, hogy arena de volt jó pár halott állat, és ügye általában ilyenkor, Decoy és zaba a pajzs miatt, de az se ment, mert Hyde eldobott, egy gránátot azt csókolom...
Nem csoda, hogy kikapsz egy olyan csapat ellen, főleg kisebb pályán. Caira rendkívül erős, miatta folyamat a seggedben vannak, a Wraith meg nagyon puhatestű, és ha folyamat piszkálnak szép lassan véged van. A másik pedig Hyde, ha ellene mész akkor a decoy kilőve, mert a tűz kiszed cloak-ból. Cabot-ról meg már nem is beszélek :D . Talán az egyetlen gyengébb láncszem az Griffin, Abe/Maggie jobb nála.
Én is átéltem már azt amit te nem egyszer, de annyira nem érdekel, a Goliath-ot favorizáltam mióta játszok a játékkal. Utoljára szerkesztette: Chob, 2015.02.26. 05:51:15
Kár, hogy nem vettem fel de mobilon a térképet meg tudom mutatni. Ugyan az a csapat, először a Refueling Toweren Goliathal mentem. Ott egyszer sikerült átvernem őket, így Stage 2 be fejlődtem, és meg tudtam verni őket. 7 perces volt a játék. Ha az utolsó engage után elmenekülök lehet Stage 3 ba is tudtam volna menni, de túl erősnek ítéltem őket, hogy csak úgy szórakozzak velük. Így is talán 1,5-2 élet csíkom maradt.
Második meccs Wraithel volt. 14 Percig tartott, sikerült eljutni stage 3 ba de kb fele életem volt meg. Medlabon volt, volt Tyrant szóval hp regen buffot felszedtem, tölöttem az életem úgy támadtam de kikaptam. Egyszerűen sokszor hiába menekültem, mert valaki mindig szembe jött, és nem volt elég időm rá, hogy elintézzem azt az egyet (arra főleg nem lett volna időm, hogy teljesen megöljem őket, mert a többiek már ott voltak. Igazából éreztem, hogy kikaptam már mikor először elkaptak az arénába, de azért csak küzdöttem.
Pálya elején úgy rám találtak, hogy nem hittem el. Tehát nem riasztottam madarakat, se kajával, se úgy hogy beléjük mentem. Maximum az élővilág hangjai után mehettek vagy nem tudom. Így a térkép alapján az elején ha megölöm az assaultot, lehet valamivel könnyebb dolgom lett volna, bár amilyen gyorsan utolértek mindig, biztos képtelen lettem volna rá, a pajzsa miatt... Szóval menekültem. (Mindig ability rechargot viszek, de lehet, ha Traversal stamina rechargot vittem volna, akkor több harcot megúszok...) Elkaptak amikor fejlődtem stage 2-be. Egyszerűen muszáj volt meglépni, különben végig üldöznek, és Stage 1-be halok meg. Mielőtt S3-ba is úgy léptem, hogy láttam az arénát ahogy ledobják, akkor gyorsan fejlődés hátha sikerül. Azt megúsztam sebzés nélkül, de utána rögtön rám találtak, szóval megint futás... A végén próbáltam a Medicet fókuszolni, de addig Cabot miatt teljesen ledaráltak, mire meghalt én is meghaltam. De a harc elején meg Cabotot próbáltam támadni, de semmi esélyem nem volt, mert egyszerűen annyit gyógyított Caira rajta, hogy teljesen felesleges volt. Az biztos, hogy azok a srácok már rég ismerik egymást, és folyamatosan kommunikáltak. A helyezkedésük is jó volt, és a 2 Aréna is olyan helyen volt ami nekik kedvezett... És nem tudom milyen perkeket hoztak, de mintha egyszerre lett volna, Damage Reduction, meg Jetpack rajtuk. Jó nyilván rajtam is múlott a dolog, volt egy pár abduction amit misseltem rendesen, de Goliathal egyáltalán nem éreztem azt amit a Wraithel. Goliathal magabiztosan bementem a harcba, és csak azért nem futottam el amikor leszedték az armoromat, mert már nagyon low hp-n voltak.
És már nekünk is sikerült legyőzni, nem egy Wraithet, meg amikor az Evacot játszottuk azt is végig nyertük, és mi lett volna, ha 4-en már évek óta játszottunk volna együtt. Egy összeszokott csapat nagyon könnyen elintézik a Monstert. Majd kiderítem androidról, hogy lehet felvenni akkor lehet felrakom majd a vissza játszásokat, meg feltöltés alatt van Krakenes defeat is, azt csak azért, hogy mások is tanulhassanak a hibáimból.
OK, megírnátok, hogy ezeket a kommenteket pontosan MELYIK játékkal kapcsolatban írtátok?! Mert, hogy ez az EVOLVE viszonylatában két akkora ORDAS marhaság, hogy az már fáj...
A szörnyek alapvetően gyengék, most egy profi csapat ellen voltam, hihetetlen gyorsan megvertek vagy 5* egymás után 5 percnél tovább nem éltem. Nagyon lassúak a szörnyek a vadászokhoz képest. Teljes sebességgel sem tudtam őket lerázni. A tapasztalatom szörnnyel csak egy módon lehet nyerni ha csapat nem egymással kommunikáló emberekből áll.
Oké, 100% hogy a Wriath lett a leggyengébb szörny! Egyszerűen Caira, Cabot, Griffin, Hyde... Semmi esélyem nem volt.
A nemzetiszocializmus nem deviancia, hanem az ostobaság önkéntes elmélyítése.
Mondjuk azért, hogy Daisy használható legyen, kell egy minimális ész is! Engem amikor követtek, akkor állandóan be tudtak keríteni, szóval mindig legalább 1 ember a másik irányból jött. De volt olyan is, hogy egy srác Goliathal volt és vagy 3 szor elkaptuk domeba, úgy hogy bújkált. Mindig bebújt egy bokorba, és nem vettük észre. Egyszer az tűnt fel, hogy Daisy áll a bokor előtt néz felé és piros a jelecske a feje felett. Azt végül észrevettem én is benne a szörnyet.
Ja és ami még kurva bosszantó, ha elbújok daisy jelez, akkor elég a vadásznak letenni a doomot és látja hogy tényleg ott vagyok e. Mert ha nem, írja hogy nyomd meg a 4 gombot. Ezt nagyon utálom.
Igen amúgy ezt is érzem daisy kicsit erős a keresésben túlságosan is. Kicsit gyengíthetnének rajta!
Movment speed perk, vagy nem tudom, de ilyen egy jó hunter team. Én a hétvégén Wraithel belefutottam egy teamba, és alig bírtam fejlődni stage 2-be mert folyamatosan a seggembe voltak... Úgy sikerült, hogy egy arénából kicsusszantam, akkor gyorsan még 2 warp, és egy szikla mögött, de másfél csík életem bánta. A végén nyertem, de megszenvedtem rendesen. Am Daisy volt velük végig követett... Még átverni se nagyon tudtam őket.
Wraith ellen nagyon jó support robot. Folyamatosan követni kell az uav-val. Ezáltal mindig folyamatosan sebezgetni hogy az alap healtje lemenjen, mert 3. állapotban is kevés az armorja és egy félig lesebzett wraith már gyengus. Most így nyertünk utoljára. Engem egy dolog zavar, Góliáttal voltam és nagyon levertek, elméletileg gyorsabb mint a vadászok de egyszerűen nem tudtam lerázni őket. Elbújni sem tudtam. Olyan érzésem volt hogy mindig látnak. Nagyon megvertek. Volt olyan eset hogy bebújtam egy bokorba még a fejemen is átmásztak, és nem vettek észre, itt meg bármit csináltam kiszúrt az assaultos gyerek, és gyorsabb is volt mint én.
Igazábó kíváncsi lennék arra, hogy egy jó wraith ellen hogy lenne jó. Azt kéne csinálni, hogy folyamatosan 1 csapatnak 1 wraith ellen addig amíg nem nyernek a hunterek. :D
Sajnos nem értek veled egyet. Azt gondlom nagyon jól balancoltak szörnyek egyetlen overpower egység van az lazarus, ha valaki csapatban dolgozik vele akkor mindegyik szörny halott. És nagyon remélem ezt javítják a következőben. Bár valószínű mert néztem a hivatalos fórumot és mindenki panaszkodik rá. Utoljára szerkesztette: Stief, 2015.02.19. 09:04:47
Igazából mindkettőtöknek igaza van egyszerre! A hivatalos fórum is ezzel van tele, hogy igazából nem OP a Wraith, szóval nem egyensúly problémák vannak vele, hanem sikerült egy olyan szörnyet készítenie a TRS -nek amire DÖGUNALOM vadászni. Függetlenül attól, hogy a végén megnyered a meccset vagy sem. Szerintem a Wraith egy hatalmas nagy baki így ebben a formában és érdemes belegondolni, hogy ez már "agyon" lett nerfelve a bétához képest! Akkor vajon mennyire rosszul lőtte be ezt a fejlesztő?! :) Amúgy szerintem ott követtek el nagy hibát, hogy a játékmenet lényege a szörny üldözése, hogy folyamatosan ott lihegsz a szörny nyakában, hogy elé kerülsz, zaklatod, nyomás alatt tartod. Na erre csináltak egy szörnyet aminél pont ez nem működik. Óriási ötlet volt kiherélni a játék talán legfontosabb elemét...
Neki van a legkevesebb Hp-ja, és a legkevesebb páncélja. Ha elvesszük a gyors helyváltoztatás képességét, akkor mivel kompenzáljuk? Mert a kaszabolás képességet nem számítva, a Wraith DPS sem a legjobb a 3 közül.
Wraithot nagyon elcseszték. Iszonyat unalom ellene játszani, állandóan 15-20 percesek a meccsek és csak rohangálásból áll. A másik kettő ellen sokkal jobb, de a 4. szörny a behemoth is normálisnak néz ki. Ezzel kezdhetnének valamit
Sziasztok! Csapattársakat keresek akikkel össze tudnánk dolgozni. Legtöbbet krákennel mentem most 56-dik voltam a ranglistán, viszont mennék én emberekkel is de ott 10-ből 9-szer elég bénák a csapattársak.Amúgy assault a kedvencem de sokszor traperrel megyek mert általában a többi játékos traperrel csak rohangál össze vissza nem nézni a szörny útját és mire oda ér a szörny már kereket oldott. Amúgy nem értem külföldi fórumokon miért hordják úgy le szerintem üdítő játék a sok cod és battlefield után. Nyilván ezt is meg lehet unni de ez úgyan úgy igaz a cod és bf-re is mert ott is ha egyedül pubol az ember azért azok is hamar unalmassá válnak. Steam nickem : davidgt
Stealth módban ráugrasz, és akkor addig ütöd, míg földre nem kerül, vagy meg nem sebeznek. Ez az úgynevezett Pounce attack. A másik ami csak úgy harc közben földhözvágja, az meg csak egy anámíció, akkor szokott bekövetkezni, amikor már kevés élete van a vadásznak, akkor az utolsó ütés helyett elkapja és földhöz csapja. Földhöz csapás Sneak attack (pounce) Utoljára szerkesztette: Doom 4, 2015.02.16. 20:23:22
Monsterrel steal modban eltudom kapni vadászt, de láttam olyat hogy csak simán elkapta és földhöz vágta. Hogy lehet elkapni az ellenfelet van más mód is rá?
Jah hát csak ez így durva! Túl gyorsan tudja egymás után használni! Utoljára szerkesztette: Stief, 2015.02.15. 11:28:37
Hehe, ez azért lehetett mert Lazarus volt a Medic. Neki nincs healja csak a Healing burst ami az összes medicnek van (Class Ability, 4 es gomb) Viszont van egy úgynevezett Lazarus Deviceja, ami annyit tesz, hogy ha földön van, vagy akár teljesen meg is halt a karakter 45 másodpercig fel tudja éleszteni, és még a Striket sem kapják meg amitől kevesebb lenne az életük. Ezért ha Laz van a csapatban akkor (mondjuk én amúgy is) Medic focus! És figyelni kell mert van CLoakja, szóval néha nehéz megtalálni.
Srácok gondba vagyok! Valaki aki ért a játékhoz keressen meg steamen mert, tegnapi meccsem baszottúl elkeserített. Rosszul értelmezem ha egy vadászt kinyírok annak idő bünti lesz ugye? Mert tegnap hiába öltem meg őket vissza teremtek és folyamatosan kikaptam. videó is készült az esetről!
SMAA 1X Homályosítja az összes textúrát, ami az élekig fut. Eléggé erőforrás igényes. SMAA 1TX - Default (ez valami hybrid lehet, de nem tudom mi) FXAA Ez a leggyorsabb, ez is homályosít, legkevésbé hatékony. TXAA Ez egy elég egyedi megvalósítás, nem túl jó (szoftveresen nagyon lassú és nem jobb, mint a másik kettő), de az nvidia kártyák egy részébe be van drótozva, azokon gyorsan fut.
grebber ples " Tudok én is guglizni köszi" Na mind1 megnézegettem, igazából amíg nem szerzek be egy pár plussz hűtést a gépbe addig inkább hanyagolom az élsimítást xD
Miért jó melyik jó ,meg nézd meg magadnak.Az a jó amelyik jobban eltünteti a szemed elől a recéket és nem csökkenti nagyon az fps értéket. Kipróbálni semmiből nem tart. Bár szemre nem hinném hogy fogsz látni eltérést, de fps-ben tuti lesz.