Sose szerettem a Borderlands-eket, azon kívül, hogy megnéztem milyen nem is játszottam velük és a Tales from the Borderlands kapcsán így is egyetértek Merlinnel. Max annyi, hogy én holtversenybe rakom előre a Wolf Among Us-al, ha Telltale. :)
Nyugodtan nekieshetsz, a világ ismerete nélkül is egy baromi szórakoztató akció-kaland filmet kapsz. Olyan utalás/poén nincs a játékban, ami megkívánná a BL világ ismeretét. Karakterek is mind újak, csak a környezet és a szitu azonos.
Ezen sokat gondolkodtam már, de sajnos játszottam a Borderlands 1-2-vel is tavaly és olyan szinten nem tudtak lekötni... ahogy pár hónapja a Rage sem. És tartok tőle, hogy a világ ismerete nélkül nem ülnének a poénok és az utalások (gondolom azért pakoltak bele bőven)
Nem is kell, az utolsó chapter utoló mentési pontját kell csak visszatölteni. Nekem tetszett a játék, de a LiS után sejtettem, hogy a döntések itt is csak a főszál oldalirányait befolyásolják. Ezzel nekem nincs is bajom. Két mozijegy áráért kaptam 4 filmnyi hosszúságú jó történetet.
Az is lehet, mert nekem is eredeti, honositás sincs hozzá (én még a modoktól és a "külső" magyarositástól is idegenkedek) és asszem pont a második végigjátszás azért szakadt "félbe", mert ennél a résznél nem engedett tovább és újrakezdeni az egész epizódot meg már nem volt kedvem.
Nem is erről van szó, de pl van az a döntés amikor meg lehet ölni az ikrek közül az egyiket. De én vettem észre, hogy néhány párbeszéd részleten kivül illetve talán a játék végén az érvelésnél szóba kerül és ennyi. Persze tudom, összességében a történet szempontjából sem annyira lényeges, hogy kit ölök meg és kit nem, de igy annyira nem is okoz nagy morális dilemmát, mint pl a LiS-ben. Én még csak ezzel játszottam, de elégedett voltam vele. Azt kaptam amit vártam, egy interaktiv történetet. Én azt se bánnám, ha a jövőben a film és a játék ipar igy fuzionálna.
A Telltale játékok alapvetően történetet mesélnek el, a választások 99%-a elsősorban szórakoztatás, morális, a játékost elgondolkodtató helyzetek, választások, döntések. Tehát alapvetően egyik TT játéknál sem az a helyzet hogy van 99 szála a történetnek. Pár apró dolog mindig van persze, ki él, ki nem él, kivel hogy kommunikálsz, stb, ami pár párbeszédre hatással van, de a történet végkimenetelére alapvetően nincs. Ezzel semmi gond nincs onnantól, hogy az ember tisztában van vele:) Én imádom az összes TT alkotást:) Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2018.02.18. 15:37:04
Leszedtem a magyarítást, reload és ment tovább a sztori. Eredeti GoG-os a gamma. (Nem varezolok semmit úgy kb. 10+ éve.) Még a betöltés sem volt jó első, kimaradtak a sorbanálló emberek, egyből Colin sétált a folyosón söröspakkal a szájában. A reload után már volt sor.
Én végül picit haboztam, elkapta a nyakam, de aztán kút lett a vége.
Kíváncsi vagyok, hogy hány féle egyéb befejezés lehet. Egyszer talán mégegyszer végigtolom totálisan más válaszokat tolva. A végén nem volt világos a beszéd Nerissával. Csak nem Faith volt bűbáj alatt? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.02.18. 15:35:55
Ilyen a warezben volt régen. Ha nem warez, akkor nyomj Steam-ben egy fájl ellenőrzést, ha meg TT accounton van, töltsd le megint a legfrissebb verziót.
Az ítélethozatal után ez jön be. Nem tudok továbblépni. WTF...?
Szerintem a választásoknak a történetre gyakorolt hatása valahol a ME3 és a LiS között van. A Mass Effectnél egy hajszállal talán több, de a LiS-nél kevesebb. Mondjuk nekem a két játék között eltelt 1-2 év, inkább a nosztalgia faktor miatt vettem elő újra (meg az acsik miatt) de mint irtam, sikerült pár olyan helyre is eljutnom, ahová eslőre nem. Ez azért lehet, mert van hogy választani kell, hová mész, de nem biztos hogy mind a két helyről van átjárás a másikra.
Mondjuk én csak másfél végigjátszást tudtam összehozni. Egyrészt másodikra volt pár hely, ahová először nem jutottam el. Ugyanakkor sztem a végkifejlet mindenképpen ugyan az, bármit is csinálsz. Ha nagyon sokat bénázol és semmit nem deritesz ki, akkor talán előfordulhat, hogy a végén nem sikerül elitélni a bűnöst. Illetve talán annak is van jelentősége, hogy kiket küldünk vissza a farmra. Mármint... ugye ezzel van vége a történetnek. Egyébként ezt (hogy lesz második rész) már jó fél éve bejelentették. (és most direkt nem nézem meg hogy mikori a videó, de tuti nem mostanában készült)
Both are alive, Nerissa's the one that goes to Bigby's office (she doesn't smoke Huff n' Puff cigarettes), Faith (glamored) is the one in the ending (she accepts Huff n' Puff cigarettes from Bigby)
Most sikerült végigjátszanom. Jól értettem, hogy Faith-et végig Narissa alakította (glamour-al), és az igazi Faith-el sosem találkoztunk? Egyébként zseniális volt a játék és a végkifejlet is:)
Keresem azt a fordítót/fordítókat, aki/akik elkezdték a játék honosítását.(!) Régebben, a még működő M.P.-on szó volt a játék magyarításáról, de később megszünt a kommunikáció ez ügyben...
Azért venném fel a kapcsolatot az illetővel, aki elkezde a fordítást, mert szívesen besegítenék a játék honosításába, azonban a technikai kérdéseket kellene tisztázi.(szöveg fájlok ki-,becsomagolása, egyebek) Amennyiben a szöveg már ki van csomagolva, besegítenék ennek a szerintem kitűnő játéknak a fordításába...
Megj: Kérem, ha a keresett fordító/fordítók olvassák ezt az üzenetemet, jelezzék a [email protected] címen, hogy igényt tartanak a segítségre, vagy sem. magyarítás ref.: Still Life 2, technikai segítség: Evin mester:)
Na végigvittem az új epizódot... Hát, tartja a színvonalat, de azért annyira nem jó, mint amilyen nagyra magasztalták. Mindenesetre én jól szórakoztam.
VÉGRE!
'A Crooked Mile', the third episode of The Wolf Among Us, arrives NEXT WEEK!
Tuesday, April 8th - PC/Mac (worldwide), PlayStation 3 (North America)
Wednesday, April 9th - Xbox 360 (worldwide), PlayStation 3 (Europe)
It's coming to the iOS App Store next week too!
Check out this trailer for a little taste of what's to come, but be warned: this video contains HUGE SPOILERS for Episodes 1 and 2! If you've yet to catch up with the season so far, definitely do that before watching the trailer for Episode 3... we think you'll be glad you did.
Várjátok ki a szezon végét és játszátok egyben... Majdnem ugyanott vagy mint egy átlag játékbejelentés-megjelenés esetén.
Hát igen. Ez elég nagy probléma. Én is már a WD 2. évad 1. rész végére full nem emlékszem, de kezdem elfelejteni a Wolf Among Us-t is, úgyhogy jöhetne tényleg a következõ rész... Nem értem miért így oldották meg, de gyanítom azért, mert egyszerre több játékot is fejlesztenek párhuzamosan.
És te játszottál már a Baldur's Gate 2 Season 8 Episode 2 3/4-el?
Komolyan mondom rosszul vagyok ettõl.
Remek történetek, remek játékok és évekig elhúzva, vagy késõbb akár be sem fejezve, pont mint egy sorozat... lásd Half Life 2 soha meg nem jelenõ epizód 3 :-(
A faxért nem tudják ezeket egyben kiadni? Ráadásul a Telltale belekap mindenbe! Walking Dead, Game of Thrones, Borderlands, Wolf Among Us és minden LASSAN, nagyon LASSAN érkezik.
Támogatnám az epizodikusságot, ha legalább HAVONTA jönnének az egyes részek. De negyed évet vagy akár többet várni egy nyomorult részre, ami ráadásul 1-2 óra?
Na most én a The Walking Dead játék esetében és megvártam, míg kijön a teljes elsõ évad. Majd nagy bölcsen megvettem egyben, egész jó áron és azt hittem okos lépés volt. Letoltam. Majd 3-4 hónappal késõbb kinyomtak egy 1000 Ft-os DLC-t 400 days elnevezéssel. Megvettem, de elment a kedvem attól, hogy játsszak vele.
Tavaly decemberben jött ki a WD Season 2 Episode 1. Most lassan március és sehol a 2. rész. Képeket nyomnak néha belõle. Ez negyed év már megint. Tekintve, hogy 6 rész körül van egy évad ebbõl mire lesz megint teljes sztori? 2015-re :-(
Utálom, ha ennyire darabokban van valami. Jó érzés, ha az ember beletudja magát élni egy játék univerzumába, de onnan kiszakadni, újra és újra visszatérni negyed évente nem szimpi. Az egyszeres tömény adagban hiszek és nem a kis dózisokban :-(
na errõl jól lemaradtam. akkor a hétvégi program megvan! :)
Engem is meglepett, hogy nem, mert egy rohadt jó játékról beszélünk! És igen, sajnos rövid volt, és túl sok idõt hagynak 1-1 epizód között... Jöhetne 3 hetente is... Ha megjelenik dobozosan, akkor biztos megveszem!:)
Nagyon jó darab, az egyetlen aggasztó, hogy a második rész szerintem még Telltale mércével is különösen rövid volt.
youtubon végignéztem a végigjátszást. jó cucc.
A Bill Willingham-féle Fable képregényszérián alapuló, annak idõvonala elõtt játszódó, ötrészes kalandjáték fõszereplõje Bigby Wolf, akinek az a feladata, hogy a New Yorkban élõ mesehõsöket védje meg a halandó világ kíváncsiskodó szemeitõl és persze egymástól -- ám ezt könnyebb mondani, mint meg is csinálni.
Akik nem ismerik a magyarul "Fabulák" címen publikált képregény-sorozat világát, azoknak eláruljuk, hogy egy olyan univerzumról van szó, amelyben a Grimm-mesék híres szereplõpi modern kultúránk szerves részét képezik, és igyekeznek beiileszkedni a tündérmesékbõl kiábrándult civilizációba, annak minden elõnyét és hátrányát élvezve, kihasználva, megszenvedve. Akárcsak a képregény, a játék is roppant egyedi hangulatot áraszt magából, és mindenkinek érdemes tenni vele egy próbát, ha gyerekként hallgatta a klasszikus német alföldi történeteket.