Azért van egy feelingje most. Hányan lehetnek az ostromlott ukrán városokban, akik játszottak ezzel a játékkal pár éve, és most hirtelen a játékban találták magukat. Egy Pripjaty tűzharcnál is lehetett olyan, hogy a katonának bevillan, hogy bzmeg a Stalkerban egyszer már harcoltam erre. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2022.03.05. 16:08:49
Szeretném újrajátszani a játékot, de nem lelem a Babel ikont.. :( Eltűnt... Tudna valaki segíteni? Köszönöm előre is! :)
Most is benne van. Sajnos semmi értelme nem volt feltenni. Végigtoltam a terhes nős trióval, de semmi újat nem tudott mutatni úgy, hogy force-oltam az új tartalmat. Nagyon picit más módon, de végül megint oda jutotta el, hogy csináltam az alkoholt és kajára bartereltem el.
A terhes nő semmire sem jó. Napközben minimális munkát végez és esetleg védi a házat, ha felzavarták őt is. Nálam megsérült, ezért szinte végig ágyban feküdt. Adtam neki mindent, kaját, kötszert gyógyszer. Aztán egyszer csak lelépett. Onnantól fogva tényleg könnyű volt, mert eggyel kevesebb ember kajált, de az erőforrásaim maradtak ugyanazok.
Az egyik helyszínen nekiálltam legyakni a fegyvereseket és lett valami 60 lőszer. Onnantól fogva a bűnözés sem jelentett gondot...
Ezért nem érte meg feltenni és játszani vele megint vagy 7-8 órát. Annak, aki most veszi meg, annak simán jó. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.12.10. 12:45:37
Ott van pedig, most én is reinstalláltam a Final Cut miatt, és valamelyik almenüben ott van a szerkeszthető indítás, választható karakterek (akár custom is), beállítható a szezon hossza, keménysége, a térképen is bejelölheted, milyen helyszínek legyenek stb. erre gondolsz, igaz? Én így játszottam most vele egy túlélési szezont.
Kivették belőle azt a módot, mikor teljesen szerkeszthető, hogy kivel akarok kezdeni, és milyen feltételek mellett, és saját karaktert is rakhatok bele? Mert én nem találom, és ez visszalépés azért. Marin, Katja, Én (rendőr karakterrel), Marko, a csodanégyes, velük többször végigtoltam. Oké hogy elitcsapattal könnyű, de legalább opcionálisan benne kellene hagyni ezt.
örülj neki hogy foglalkoznak vele most jött össze ezek szerint annyi visszajelzés a játékosoktól amiért érdemes megnövelni a verziószámot :) Ez a játék is megérdemli hogy ránézzenek néha.
Beszarok, egy 5 éves játékhoz update.
Bővebben itt. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.11.25. 22:47:37
És ki is állítasz valakit őrködni és van szabad fegyver, amit a kezébe vehet? Mert ameddig nincs tél és a rádió be nem mondja, hogy bűnözés kilőtt, addig kb. 1 őr is mindenki elkerget még egy baltával is. Lőfegyverrel meg aztán hajjaj...
kicsit pontosítok akkor:) steam works műhelyben van e olyan módosítás ami a karakterek terhelhetőségét feltornássza? Illetve van e mód hogy a rablásokat kizárjam? mer ahogy észrevettem hiába tömöm be a lyukakat és erősítem meg az ajtókat mindig betalálnak. És persze akkor ütnek a legjobban amikor valamelyik karakterem éppen nem a legtoppabb
GoG-on 75%-os leárazás van. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.12.14. 11:43:08
Ez a játék nem erről szól. X játék után azonban a leghatékonyabb túlélési mód az, hogy:
A katonáknál az alkoholt olyan jól lehet trade-elni, hogy beszarsz. Ha ráállsz arra, akkor minimális szállított anyagért kapsz sok kaját. Minden más feladat onnantól fogvas csak a fűtés biztosítása, ha tél van. Amint jön a hideg akkor baltálval érdemes visszamenni lelootolt helyekre és mindent felaprítani fáért, mert igen gyorsan lerabolják a várost.
Köszönöm! akkor Ameliát egy patch rakta bele és nem alapjáték sztori. Kiváló a játék amúgy, végre valami, aminek nem szokványos a játékmenete (nem leszel egyre erősebb, nem nyerhetsz nyílt combat-ban, nem értesz kapásból a lőfegyverekhez, nem lesz egyre nagyobb az inventory méret, és a legvalószínűbb szcenárió, hogy egyesével mindenki meghal - ez egyszerűen kiváló, nagyon élvezem).
A Father's promise kicsit bekavar az alapjatekba, szoval ha sima tulelo partyt inditasz es nem a DLC-t, akkor is neha utalasokat kapsz Ameliara. A nagyitos reszeket azert olvasgasd el, mert van ahol plusz loot jar erte.90%-ban inkabb csak valami hattertortenete az adott helyszinnek.
Nem tudom, hogy ez mi lehet, mert Amelia a Father's promis DLC-ben a kislány. A sima játékban ilyesmi tudtommal nincs. A Little Ones DLC-t még érdemes megvenni, plusz nehezítés benne a lurkó.
A nagyítós szövegek nagy része csak hangulati elem. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2017.11.21. 10:18:14
Új vagyok ebben a lenyűgöző játékban (DLC-k nélküli legfrissebb Steam-es verzió) és kérdésem lenne: Amikor a legelső pályát elindítottam a default kezdő csapattal (Katia/szakács/focista srác), párszor felbukkant egy olyan szöveg, hogy meg kellene találni Ameliát. Ez csak egy hangulati szöveg, vagy valóban meg lehet találni élve vagy halva, vagy bármi nyomát annak, hogy mi lett vele? Ha igen, akkor ezt még az első végigjátszásban ki kellett volna nyomoznom? Ugyanis annak sajnos 27 nap alatt szomorú vége lett, nem is tudtam elmenni minden helyre a térképen, és azóta párszor már indítottam "Another Try"-t, vagyis új csapatot,de soha többet senki nem beszél Amelia megtalálásáról. Akkor ez a hajó már elment?
Egyébként nem ez a legfontosabb problémám, ez csak egy mellékes kérdés, általában egyelőre azt nem vágom, hogy ezek a clue-k hogy működnek a játékban. Az elrejtett kincsről szólók világosak, de vannak más nagyító-jelek is, amikre nem tudok rájönni, mire jó.
Hát 3 év után illik új jűtékot kiadni. Idénre volt tervezve a FP, de átcsúszott jövőre, még nincs release date. Gondolom a kis DLC-kel próbálnak pénzt szerezni a fejlesztéshez.
(A TWM hiábja mai napig a randomgenetártor hibája és a több változatos helyszín. Ezzel brutálisan kitolható lett vonla a játék szavatossága. Azért így is majdnem 100 órát totlam vele...)
Apu nálam soha nem hagyta el a házat. Nekem mikor az egyik szereplő nem volt depis és volt nagy loot, akkor mindenkit jóllakattam, mint állat és két napig váltásban alvás, gyógyszerezé, stb. volt, ettől a pai és mindenki magához tért. Sikerült kávét szerezni Katiának, stb. Onnantól fogva sima volt a végjáték is. Persze kellett az, hogy a bordély vége elérhető legyen, ahol gigamega trade ment, meg azért jól kirámoltam őket. :)
A katonákkal is jól tradeltem és a minden 3. napon érkező trader (ha nem jön más helyette) igen sokat segít. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2017.11.20. 11:16:43
Most neztem utana, jonak nez ki ez a Frostpunk.Nem is tudtam hogy ilyesmit fejleszt ez a ceg, de igeretes. Az uj DLC elso kuldetese nekem bejott, bar kiba szomoru (mint szinte minden ebben a jatekban) vege lett, az emlitett jatekbol lenyulast nem tudom mert nem ismerem a Deadlightot.
Ami fontos a gyerekeknel hogy minden nap beszelgessen vele az apja, illetve hogy lehetoseg szerint mindig tele legyen a hasa es akkor konnyebb jatekra birni.Raadasul sok minden tanithato nekik, nekem mar o foz, vizszurot kreal es szerel be, tuzifat keszit, meg ilyen aprosagok :) Addig volt igazan nehez a dolog amig nem csatlakozott a harmadik tulelo (Zlata), mert addig necces scavange-re kuldeni aput es a gyereket egyedul hagyni.
Harmadik játékom meglett azzal, amire elsőnek ugrottam neki, a dohánygyáros faszival. Az első játék során csak kajáról gondoskodtam, a morált hanyagoltam, meg is lett az eredményre. A sikeresek játékban a broken-es kissrácot sikerült visszahozni teljesen, ehhez kellett egy jókedvű karakter, aki ápol mindenkint. A dohányt olyan mennyiségben toltam ki, hogy volt lehetőségem cserélni.
Én lehet, hogy most vettem elő utoljára évekig, az új DLC széria első története a Deadligth pofátlan nyúlása. Nem nyújtott lényegében szinte semmit.
Várom már a Frostpunkot, de nagyon. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2017.11.20. 09:11:12
Hm nem tudom, picit talan nehezebb de egyelore nem talalom annyira problemasnak. Igaz meg csak kb a 20. nap kornyeken jarok de tele vagyok kajaval, minden maxra van fejlesztve es igazabol ki sem kene mennem keresgelni ha nem akarnek. Igaz csak az elso gyerekes kuldit tolom : Christo+kislany.
Roadth nehéz lett a Little Ones. Eddig kettőből kettő nem sikerült, mikor az alapjáték már ujjgyakorlat volt végén. Az egyik elején kapásból kemény tél van, a másiknál meg 10 nap táján outbrake of violance volt. Lőfegyver nélkül egyszerűen meghaltam... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2017.11.19. 00:18:19
Kisebb story-k is jönnek ki hozzá 2 USD-ért vagy mindhárom 5 USD-ért. A Little Ones már csak 5 USD a Steam-en is. Én asszem elővszem újra ennek fényében. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2017.11.17. 10:41:47
Most -75% a GOG-on.
Köszi, örülök, hogy tetszik. :) Bár sajnos még nem teljes; a legutóbbi frissítés óta bekerült szövegek még nincsenek lefordítva, kicsivel több, mint 3%.
most játszottam vele pár órát...12napig jutottam.nagyon tetszik és a rajongói fordítás is profi szerintem.nem találtam benne hibát,elírást vagy le nem fordított szövegeket,bár nem jutottam még el a végéig.:)most kezdem előröl...
Úgy, hogy ez nem általában véve hivatalos felirat. A fejlesztők nyíltan keresnek önkénteseket, akik lefordítják a játékot mindenféle nyelvre, tehát ez hivatalosan rajongói fordítás. :) Nem is érhető el a játékban minden nyelv a hivatalosakon kívül, csak az, amelyiket a Babel menüből letöltöd.
hi. én meg nem is tudtam,h már bekerült a hivatalos magyar nyelv a játékba. steamen hogy nem frissítettek... Utoljára szerkesztette: chris0000, 2016.12.26. 19:00:53
Úgy lehet a Little Ones miatt kivették az összeset és csak az kerül vissza,ahol teljes a fordítás..a román már bekerült..a magyar 72% áll..a többit is folyamatosan teszik majd vissza...
Sziasztok! Kérdésem: megvettem a játékot a steam-en de nem tudom letölteni a magyarítást. Csak a románt ismeri fel de ha pl azt akarom telepíteni akkor le is áll az egész program. Segítség! köszi
A probléma az, hogy hiába vannak gyereket az összes helyszínt ismerem már. A custom játék vagy más custom játéka sem segít, mert egy helyszínnek legfelebb 2 vagy talán 3 változata van. Nincs szinte semmi meglepetés faktora a játéknak csak a túl és város eventeknek. Ezért 3k HUF nem éri meg mikor az alapjáték volt kétszer ennyi. A gyereket legfeljebb 2-3 óra új tartalmat, had adnak. Ez kb. 1k HUF-os DLC...
Jó kérdés, hogy megéri-e. Nem tudom, még nem próbáltam. De úgy láttam, hogy elég sok "gyerekes" feature került bele, ami még hangulatosabbá teszi a játékot. 3000-et talán megér. Ha nem, akkor akciósan már biztosan. :D De mondjuk javaslom, hogy nézz róla Steames értékeléseket.
A videók alapján úgy látom, hogy nem éri meg. A helyszíneken semmi új és változatos nincs. Aki végigtolta 2-3-nál többször az eredetit, annak semmiféle meglepetesést nem fog adni. Sajnos a randomizált custom game lehetőséget továbbra sem építették be, pedig az oldalukon, mikor kommenteltem még a készítők is lájkolták a kommentemet és sokan mások.
RiGoHUNtól átvettük a fordítást, mert nem volt rá ideje. Már belekezdtünk, és szerintem januárban már lehet is rá számítani, hogy jön a The Little One-szal. ;) ...de ez természetesen még nem biztos. Infók később az oldalunkon.
Végigtoltam egy leszedettett. Hiába volt ismeretlen, röhejesen könnyű volt. Gyakorlatilag mindent megépítettem. A területek közül egy csomón nem voltam és a végén 25 hús, 10-15 konzerv meg ilyesmik voltak úgy, hogy már mindenkit degeszre tömtem és tél is volt.
Most leszedtem egy Cold War, az elejétől már ősz és igen hamar tél van. Ebben eddig van némi kihívás. Szerintem sanszosan ez lesz az utolsó játékom. A TWM egy csodás alkotás, de ha kiismered a helyszíneket az újrajátszási faktora szinte 0. Az árát megéri.
Nincs randomizálható beállítás még most sem a editorban, de amennyire látom még részletesebb történetet tudsz customizálni és más custom feltöltéseit használhatod. Ha nem tudod, hogy mi van abban, akkor az bizony random. Én most indítottam egy 4 csillagos értékelésűt, ami hosszú, de eddig gyerekjáték... Van long winter beállítású 4 vagy 5 csillagos. Ha, az elég HC játékmód lehet.
80 nap hosszúságú játék lehet akár kemény téllel is. Na, azt túlélni... Viszont nem értem, hogy randomizációs lehetőséget miért nem adtak meg a scenario generátornál.
Mit lehet tudni a This War of Mine - War Child Charity DLC röl, mit ad hozzá a játékhoz?
Na, az egyemberes kezdés is megvan. Nem volt túl nehéz, kiismertem már a játékot. Azt viszont tény, hogy teljesen más stílust igényelt és akkor lett igazán könnyű, amikor már jött egy másik ember és az pont Boris volt. A két legjobban lootoló ember...
Részemről ennyi volt, lényegében már nincs benne tartalom amit nem láttam. Összességében bárkinek ajánlom a játékot. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.02.15. 20:12:49
Velük is megcsináltam, mert hála istennek hamar jött 3. ember. Azt kell hogy mindjam az egész játék kulcsa az elején való nagy kockázat felvállalás. Ha kinyírsz egy rakás fegyverest az olyan loot mennyiséget ad, hogy bármit be lehet szerezni egyetlen helyszín csupaszra lootolása után. Mikor meg jön a hideg, akkor már csak azért is megéri visszamenni, hogy baltával fát / tüzelőt szerezz. A tüzelő még jobb is, mert egy slotba 4 db fér 2 db fával ellentében. Úgy megtudtam csinálni ezt is, hogy még az idős házaspárt sem kellett kifosztani. Az egyik helyszínem, ahol sok bandiva van, kinyírtam mindenkit és még napoig odajártam.
Sziasztok! Én kezdtem el fordítani a This War of Mine című játékot, viszont közbe jött pár dolog, ezért már jó ideje nem fordítom a játékot. Aki átvenné, az írjon: mafiatwo15[kukac]gmail.hu
A baloldali Marin + Katia + Arcia kezdéssel úgy tűnik, hogy össze fog jönni, de fényévekkel nehezebb, mint ugyenezzel a trióval a túloldalról. Elején hideg van, elején beteg valaki és szinte egyből bűnőzés van. Volt olyan időszak, hogy mindenki depressziós és kicsit beteg is volt. Aki kihívásra vágyik, az alulról válasszon induló helyet.
Roman + Katia párossal vagy 3-szor futottam neki. Ötletem sincs, hogy hogyan lehetne megcsinálni. Nem tudsz azonnal fegyvert csinálni, az egyik mindig sérült és szinte azonnal kitör a bűnözés. Ha nincsenek otthon mindent ellopnak, ha igen, akkor meg szépen lassan meghalnak. A két ember röhejesen kevés...
Eddig ennyi van meg. A legkeményebb tél közepén kezdett Arica, Marin és Katija és simán meg lehetett csinálni.
Persze ennyi végigjátszás után már tudom, hogy mi hol van, viszonylag kevés a meglepetés. A végén már azt próbálgattam, hogy a kupit ki tudom takarítani vagy sem...
A téli játék titka az, hogy lehetőleg azonnal baltát kell szerezni, mert a saját házban is irgalmatlan mennyiségű tüzelőt ad és azon a békés helyszíneken, ahol már nincs semmi így valójában van. Ezen felül egyben fegyver is, mint a kés, őrködéskor számít. [\spoiler] Utoljára szerkesztette: Molnibalage, 2015.02.02. 00:42:40
én megállok mindig 5 könyvnél :) és sosincs olyan hogy bajuk lenne ...:) meg csinálok egy fotelt és kész Utoljára szerkesztette: malditoken, 2015.01.27. 15:50:06
A kávézásm cigizés és olvasás nem tiszta. Egyes karakterek leülnek, ha nincs dolguk, de hogy mikor van ennek pozitív hatása az nem tiszta. Kávé nem mindig fogy lehet, hogy víz is kell ahhoz, hogy a karakter igyon? Furcsa, hogy te nem tudsz itatni, a karakter magától meg inni, ahogy olvasni és cigizni is, ha éppen nem csinálnak semmit. Könyvből 10 feletti mennyiség táján van az, hogy soknak számít.
ha lesz állásom ami egyre valószínűbb akkor kifizetem márciusban azt a 4500-at ..:D
Szerintem vedd meg eredetiben. 4500 peták ezért nem pénz. Nálam félelmetes függőséget okozott , hétfő óta majdnem 40 órát raktam bele... Emberemlékezet óta nem játszottam ennyit semmivel ilyen intenzitással...
A játék emocionális hatása csökken az újrajátszás során, de a döntéshozás és izugális faktor az bizony marad. Basszus tényleg totál para, amikor bújkálva kell lootolni vagy elhatározod, hogy akkor most ölni fogsz...
A játák legnagyobb erőssége egy idő után viszont kevésbé türelmesenek és hiddadtabb játékosnak talán a gyengéje. Eljuszt 20-30 napig és egy rossz döntés miatt pillanatok alatt bukni lehet mindent. Viszont ettől király. Nincs az, hogy "áh, akkor visszatöltöm..." Vagy nem egészen, lásd a végén.
Soha nem soktam az achievemtekre gyúrni, de 20-ból megvan 19. Ennek örömére megnéztem, hogy ki hova jutott el. A játékosok kb. 9%-a (!) jutott el a játék végére. Ez számomra döbbenetes... Ennyire azért nem nehéz...
A nehézségi szint állításban egy ieig nem voltam biztos, de egyre valószínűbb, hogy igaz, amit írok. Bal felső sarokból órajárás irányában nehezedik. A könnyűekben sok nyersanyag van és mintha a random generátor sem kevébé lenne szemét. A legnagyobb könnyítés az, hogy kb. 20-22 napig jó idő van, van idő felkészülni a télre. Ezek után még sokáig tart, de a felkészülési idő az nagyon nagy könnyebbség. Eddig játékaimból ez jött ki.
(bal felső) Katia, Bruno, Pavle trióval röhögve meg lehetett csinálni tradeléssel az egészet, lopás nélkül is meglett volna, 46 napig tartott.
(tőle jobbra) A Pavle, Bruno, Marko volt az első játékom és még úgy is 40 napig húztam és közel lehetett a vége. .
(még jobbra) Boris, Emilia, Marin trió nem simán téllel, hanem asszem brutális téllel kezdődik, viszont csak 25 nap után (vagy 23, nem emlékszem) végetér. Viszont a kemény tél miatt nagyon elszánt és vakmerő húzásokra is szükség van, de legalább három ember kezd.
Roman és Katia a nagyon erős karakterek, csak éppen két fős csapat kezdésnek az baromi kicsi főleg úgy, hogy itt tél felé tartasz, már az elején 15 fok alatti a hőmérséklet. Roman nem mehet sehova őrködnie kell. Még fegyverrel is a random generátor kihozott egy raid során deep woundot úgy, hogy volt kése... Onnan nehéz talpra állni...
Katiaával induló csapattal mindig könnyebb a játék. Az alkohollal vagy más értékes áruval tradelés akkora bónusz, amire alig vannak szavak. Többet tudsz sokszor cserélni, mint egy közepes vagy jó loot alatt, csak éppen nem kell menni sehova. Azon a napon vagy több őr van vagy +1 pihenő ember és napközben is pihenet még ő is. Brutális. Napközben sajnos viszont csak tényleg a fáradtság csökkenhet soha nem láttam még azt, hogy valaki gyógyult volna volna nem éjszakai alvástól.
Bruno a szakács nagyon durva. Kevesebb vízzel főz és az alkoholnál nem csak cukrot, de vizet is spórol, ha jól látom...
A játék legerősebb közelharcfegyvere talán a balta, mintha több sebzést okozna, mint a kés. Apró hiba, hogy csak fejlesztett helyen lehet gyártani és nem olcsó... Viszont multifunci, mert apríthat berendezést. Nagy tél esetén erre irgalmatlan szükség van. A másik tényező, hogy a majdnem teljesen elhasználódottan is teljes áron lehet eladni. Tehát aprítasz vele, ameddig megy, aztán baromi jó áron elcseréled.
A dumálással sikerült már karaktert felvidítani, csak éppen baromi sokáig tart és nem garantált a siker. Ráadásul a dumáló embernek meg ugyebár más helyett is kellene dolgozni...
Ez nem egészen igaz. A játék mindig a nap elején ment, viszont a random generálás előtt. Tehát, ha nagyon szemét volt a random generátor, akkor bizony lehet kicsit "csalni" (?). Egyszerűen kilépsz és újraindítod a napot. Voltak nagyon durva eltérések nálam. Még loot közben is ki lehet lépni halál előtt és akkor újraindul a nap. Ekkor persze a napi cselekedeteket újra le kell tolni, de azért félreklikkelést vagy mást lehet így javítani. Többször volt már, hogy elfelejtettem loot helyszínt választani vagy lockpicket adni a guberáló karakternek.
:) lehet én is fogok csinálni képet hogy hol tartok :)
(csak nem tudom ha jön új patch akkor az eddig elért eredményeink elvesznek e ..) (tört verzióra gondolok..) Utoljára szerkesztette: malditoken, 2015.01.25. 23:51:50
Úgy látom, hogy a nehézségi szint a játékban a kezdő karakterektől függ. Balról, az óramutató járásával egyre nehezedik. Az legszélső csapattal gyerekjáték az egész. 10-20 egység kajám, gyógyszer és kötszer hegyeim is voltak úgy, hogy csak egy helyről lopat, de előtte szétkereskedtem a fejem a garázsban.
A kereskedő csaj és Bruno a szakács nagyon durva kombó. A szakács eggyel kevesebb vízzel csinál kaját és eggyel kevesebb - 4 db helyett 3 db - cukorral pálinkát. Mindenhol jól trade-elhető cucc. A csajnak olyan cserearánya van, hogy pl. a piactéren sima alkoholért kapsz pura alkoholt, amival kötszer is csinálható, aminek az ára mindenhol a csillagos egekben van. A játékban a katonai táborban mindig lehet cserélni, elfogadják a piát és a dohányt is marha jól. A templomban az alkohol jó és alapvető alapanyagokat is kapsz érte, plusz sok aprítható bútor is van. A piactér az néha mesterlövészes, akkor nincs trade, más esetben gyakorlatilag ott minden beszerezhető még a 30+ nap után is. Egyszer még golyóálló mellény is volt, csak pont más cuccért mentem oda. Garázsban meg a bandage vagy más helyen szerzett gyógyszerért minden műszaki cucc beszerezhető és ha van lockpick és fűrész, akkor még jók kilophatóak is.
Az moonshine olcsóbb gyártás pl. barter bónusszal egyszerűen elérhető olyan helyzet, hogy nem kell gyakorlatilag rizikós helyekre menni soha. Magasabb nehézségi szinten viszont úgy tűnik, hogy a rosszfiúkat bizony irtani kell majd...
Az viszont látszik, hogy a fejlesztett legfejlettebb asztalokat és más termelő helyeket semmi értelme felhúzni, mert tradeléssel minden könnyebb és jobban összejön. Legalábbis alacsony szinten. A harcok és persze a hó elvághat tradelő helytől...
a harcos +10%-ot kap harcnál szóval kb semmit. meg szoktátok várni lövés előtt , hogy sárga legyen a célkereszt? ha télen kezdesz csinálj baltát és törd be a fa szekrényeket. sok fát kapsz értük.
az utolsó-val egyetértek .. én is 3 golyót belelőttem annak idején egy emberbe ..( a harcos gyerekkel..gondolom ő jobb mivel az a specialitása direkt őt küldtem) és a végén meghalt mivel késelt az ellenség,,,,, de előtte belelőttem neki 2-3at már nem tom ...és amikor közelkerültek egymáshoz feszt ő kezdeményezett a késsel nekem meg egyszer kellett volna .lőni de nem .. és meghalt.. na mondom a nagy harcos :D
a supermarketben az erőszakoskodó katona megölte a tradelős csajszit. Eddig nem láttam, de most magára zárta az ajtót. Kinyitom tolvajkulccsal, erre mit csinál az áldozat? El kezd sikítozni, hogy segíts és egy lövéssel megölt a katona. Szuper... Ezek után baszok segíteni bárkinek is...
Hiába jött a bolster spirites csaj és dumált mindenkivel és tolta beléjük a gyógyszert és mást, semmi hatása nem volt. A nehezebb szinten minden gamma téllel kezdődik. Egyszerűen képtelenség bármit csinálni. Mire lenne jó kályhád akkor meg vége a télnek. Nálam az egész banda folyamatosan beteg volt aztán meg depis. Vagy 4-5 gyógyszert és 2 gyógyönényes szart megettek és alig lettek jobban... Az hab a tortán az volt, hogy a legjobban istápolt ember lelépett és magával vitte az összes kaját és lőszer. Na, itt kb. véget is ért a játék...
A dumálás másokkal vezetett már bárkinek is eredményre a depresszió kezelés terén...? Nekem úgy tűnik, hogy semmi hatása csak éppek marha sok időt visz el...
Zlata egy rizikós küldiben meghalt, ahol az derült ki, hogy továbbra sem értem a harcrendszert. Másnál a videóban a shotgun 1-2 lövéssel kill. Nálam 5-tel sem ölt... Mi a tököm van...?
Ügyvéd csaj, Boris a nehézfiú, egy ezermester és később becsatlakozott a harci skilles csóka. Sokkal nehezebb annak ellenére, hogy a tagok képességei jobbak. Úgy kezdődött, hogy tél van. Upsz... Hiába vna kályha a fa fogyott, mint állat.
A tél elmúlta után és némi csencselést követően a katonai bázison le akartam gyakni mindenkit, de mint kiderült, ők nem gonoszok. Eltoltam és csak egy ember ölése után meg egy korábbi lopás miatt Boris teljesen összezuhant. A "mókás" az volt, hogy kérésre és segítégre elküldött ezermester egy rakás gyógyszerre (2 db !) és kötszerrel (4 db !!) tért haza, csak éppen gonosz módon kényszeríve szerezte. Na, itt totál szétesett a társaság. Két depressed és két broken. Napokig csak az ügyvéd csaj funkcionált éppenhogycsak. Olyan depi volt, hogy etetni nem hagyták magukat a tagok. (Most jöttem rá, hogy a villogó ikonok mire jók az emberek felett....) Istápolni sem tudták. Totál szívás... Egyis esete még össze is verekedtek. Két éjszaka zsinórban mindenki aludt, még jó hogy a riasztós ajtó kivételével minden be van foltozva és volt még egy ki lőszer, mert raid is volt.. Az furcsa viszont, hogy még depressed állapotban sem mindig kelnek fel az emberek.
Az alkoholt kipróbáltam, de nem láttam hatását. Ok, hogy részegen is tett vett az ipse és nem volt depressed, de aztán másnapos volt és ugyanúgy depressed maradt...
A kórházban meg én hülye megpróbáltam kinyitni bezárt szekrényt. Lopásnak ítélték. Ezek szerint a lezárt szekrény is priave property ottan. Ezek után vajon más még visszamehet gyógyulni? [\spoiler]
Valami félelmetes atmoszférája van a játénak. Ez a gamma nekem akkora klasszikus, mint a régi UFO Enemy Unkown, pedig bőven elfért volna még benne opció. Persze akkor már lehet, hogy túl bonyás lenne.
Ami kevésbé pozitívum, hogy kétszer is CTD-zett, ami annyira nem vicces. Utoljára szerkesztette: Molnibalage, 2015.01.22. 23:37:26
Amit 3:00-nál csinál ott nálam ilyen ütemben mindig lőtt és nem közelharc volt...