Arról nem is beszélve, hogy milliószor ki lett már beszélve, hogy speciel az Obsidiannak volt a legkisebb beleszólása a fejlesztésbe. Fejlesztőként nekik azt kellett tenni, amit a kiadó (Mail.ru) mond, márpedig a kiadó úgy látta jónak, hogy félkész fícsöröket implementáltasson a játékba.
"Azt viszont be kell látni, hogy ezt a játékot az Obsidian jól elszúrta"
elszúrta? na nézzük csak milyen játékokat csináltak eddig... rpg, rpg, meg még egy rpg... ja igen mondtam már hogy rpg-ket is csináltak? ahhoz képest hogy 360 fokos fordulattal fejest ugrottak az rpg-k világából az mmo játékfejlesztésbe szerintem elsőre egész jól sikerült.
A gold az accountomra még abban az időben került, amikor még csak T6 prémtankokat lehetett venni, de már ismert volt a t8 prémtankok ára, és abban az időben volt valami igen csak kedvező ajánlatok, szóval a gold tényleg töredék áron volt. Akkor még én is optimistább voltam a játék fejlődésével kapcsolatban, bár én még nem temetném, inkább csak egy komolyabb megtorpanásnak tűnik, másrészt a játék sorsa nem csupán az EU régión múlik. Azt viszont be kell látni, hogy ezt a játékot az Obsidian jól elszúrta, értem én hogy egy külsős projectre nem a legjobb csapatát állítja rá, de amit ebben a játékban műveltek, az egyszerűen méltatlan az Obsidian eddigi iparági tevékenységéhez képest. Másrészt nem is igazán kell költeni a játékra, mert ez a box rendszer igen csak nagyvonalú, legalábbis hard PVE-ben elég gyakran dobálja az olyan dobozokat, amiben platinum battlefield glory boost (legalábbis ha jól rémlik a neve) az meg kb. egy fél prémium. Ezt a GO-t még nem néztem meg, de ezek szerint ez elég jó lehet farmolásra (pláne happy hours idején). A balance 2.0 viszont nem sokára megérkezik (számomra már csak az a kérdés, hogy Ábrahám sor tulajoknak hoz-e ingyen T6 prémium tankot), mert az új pályáról szóló cikk már kint van, a mai patch valószínűleg inkább csak arról szólt, hogy a mail.ru fejlesztőit tanítják patchelni, bár meg kell hagyni hogy régen 500 MB egy komplett játék volt, itt meg szinte észrevehetetlen változásokat hoz. A következő mondatok Darunnak szólnak: Röviden összefoglalva L2P azaz tanulj meg játszani, vagy legalábbis ismerd meg az alapvető játékszabályokat, mert akkor fogod tudni igazán élvezni ezt a játékot. Mivel kifejezetten az AW-hez nincs (vagy legalábbis nem sok) magyar nyelvű oktató videó van fenn, ezért célszerű a WOTos videókat (a két játék elég sok mindenben hasonlít) megnézegetni, és azokból tanulni, az ott megszerzett tudást például PVE-ben is lehet hasznosítani, mert legnagyobbakat akkor lehet kaszálni credit és TP és doboz szempontból, amikor a fél csapat elhalt és te "viheted haza" a nekik szánt sebzésmennyiséget is. Ehhez viszont az kell, ahogy a klánom jelmondata is mondja "Stayin alieve", vagyis maradj életben, illetve nem az elején kell "rohanni a sebzésért" miközben elveszíted a HP-d jelentős részét. A spotting rendszer egyébként köszöni szépen jól van, és remekül működik. Amit nem vettél figyelembe (vagy ha nem tudsz angolul akkor nem feltétlenül tudhatod), hogy az AFV-k ha lassan haladnak akkor nem veszítik el a camo bónuszukat, vagyis a szituáció amit leírtál, az játékszabály szerint helyesen működött.
Pénzt én sem adnék ki rá. Mint irtam, gyanús hogy pont most nyomatják az eventeket, meg a vegyél ezt, vegyél azt dumát, amikor éppen rezeg a léc. Gondolom a 2.0 már kész van, csak tesztelik, az lenne a logikus ha ezt még az Obsidian nevével adnák ki, azért amiért már lentebb is irtam. Utána meg még lehet húzni az időt azzal, hogy "há de az új csapat még nem tanult bele". De ne legyen igazam. Egyébként a hét második felében fellőtt eventet kihasználva beszereztem pár 6-os járművet. Hiába imádtam a T-80-t meg úgy általában a MBT-t, még a stock AFV és LT is jobban ment, mint a ruszki ág. Persze most GO-ról beszélek. Körönként meg volt az átlag 50k xp és az 1M credit, szóval a GO igazán jó farmolásra. Kár hogy kredit boost-os event fél évente egyszer van.
Tekintve, hogy az obsidian feladta, kétlem, hogy egyhamar lesz 2.0. Túl sok változtatás lenne ez egy fejlesztőcsapat váltás során. Aztán ha nem működik, meg crashel a játék akkor ki foglalkozik a javításokkal? Továbbra is az obsidiant zaklatnák a sok hülyeséggel? Szerintem az új brigádot ezzel 2.0-val taníthatják be. Szóval min 0.5-1 év, mire ez kijöhet legkorábban. Bár lehet hogy tévedek is sohasem lesz 2.0 :P
kdezso30, ja szórd a pénzed olyan játékra, ami gyakorlatilag kihalt és az sem biztos, hogy megéri a 2018-at.
Mert kiderült, hogy balanszolatlanok. Ezt hívják úgy, hogy tudatos balanszolás. Olyan kompetitív, online játékot soha nem fogsz találni, amibe soha nem kerül be eleve balanszolatlan dolog. Főleg olyan esetében nem, ahol több száz járműből válogathatnak a játékosok. AW-ban mennyi időbe tellett, hogy legalább részben (!) javítsák a Leo 2 páncélzatát, amin akkora, 0 mm-es lyukak voltak, mint az ólajtó? Fél év? T-72A dettó.
Egyébként pont ezért lövi át a Bradley szemből az MBT-det. Mert a mai napig bugos fos a járművek jelentős százalékának kollíziós modellje. Nem véletlen, hogy a mai napig nem hajlandók közzétenni őket. Utoljára szerkesztette: yossarianHUN, 2017.02.19. 18:47:50
És amiket kivettek, azokat miért vették ki? És akkor minek rakták be?
Azért a WoT se 500 tankkal indult, és a balansz azt is kéne hogy jelentse, hogy még a tesztelési fázisban összehasonlitják az összes többi tankkal, amivel összesorsolhatja az MM. Nem az hogy tervezünk valamit, bedobjuk a játékba aztán ha nem tetszik valakinek, majd reklamál. Bár tudom, most már ez a divat. Sajnos. Magas tierben lehet hogy átlőhetetlenek az MBT-k, sőt! Még közepes vagy alacsony tierben is sokszor találkozok olyannal, hogy bárhová célzok, piros. De én is MBT-zni szoktam, és nem ritkán a szaros Bradley szemből átlő a 30 milissel. A kb 300 milis páncélt. És azt hogy? Bezzeg a 900-t átütő rakéta meg lepattan. de ha az AFV-s példából indulunk ki, hiába lövöm ki 2 lövéssel az AFV-t, ha nem tudom felspottolni, mert vak a tankom. Mondjuk azon nekem is felszaladt a szemöldököm, hogy egy T-80, aminek azért elég jó az átütése még AP-vel sem viszi át sehol pl a T-90-t. Pedig csak egy tier különbség van köztük. De mondjuk erre még ráfoghatnák, hogy béta.
Szerintem egyébként az hogy a 2.0 előtt jelentik be hogy megválnak a fejlesztőktől, nem egy szerencsés dolog, mivel igy az lesz majd, hogy minden hibáért rájuk mutogatnak, miközben a játékot hagyják tönkremenni és még gyorsan kihúznak belőle annyi pénzt, amennyit tudnak.
WT-t kivették, AT-2-vel semmi gond, KV-1S-t nerfelték, T15-tel abszolút nemtom, mi a baj, T50/2-t kivették, AMX-40 meg egy fos, de másfél óra alatt túl lehet lenni rajta, mivel T4.
Egyébként meg ezek járművek. A WoT-ban a "balansz probléma" azt szokta jelenteni, hogy egy-egy járművet meg kell változtatni, mert túl erős, vagy túl gyenge. Ehhez képest az AW-ban az egész balansz nem létező fogalom. Széttápolt, átlőhetetlen MBT-k, akik egymással se tudnak mit kezdeni, úgyhogy élvezhetetlen velük a játék, plusz mindenki más, akik az MBT-k free foodjául szolgálnak. Ez egy kicsit más szintje a balanszgondoknak szerintem. Főleg úgy, hogy az AW-ban max ha 100 járművet kéne balanszolniuk, WoT-ban vagy ötször annyit, és mégis fényévekkel jobb a helyzet. Utoljára szerkesztette: yossarianHUN, 2017.02.19. 18:27:13
Megmondom nektek, én minden ágat nagyjából együtt húztam, bár a T szériával kicsit előbbre jártam/járok. És nem azért mert olyan hű de op (nekem az a tapasztalatom hogy a Leo 2 jobb) de... -Nemrég vettem meg a Palmaria-t. Amig az alap arty-kkal PvE-ben szinte folyamatosan első voltam, függetlenül attól hogy mennyit sebeztem, ez a hulladék még arra is képtelen, hogy egy teljes sorozat után levegye a láncot egy MBT-ről. Röhej! Ráadásul az összes fejleszthető HERA lőszer szarabb mint az alap HE. Mondjuk nem mintha annyira szeretnék artyzni, sztem azokkal van a legkevesebb csatám. -"magas" tierbe csak kb 2-3 hónapja jutottam el, amikor megvettem a 7-es Merkava-t meg kifejlesztettem a T80-t. Szóval T10-es tapasztalataim nincsenek és úgy tűnik már nem is lesznek. -Ez a rakétázás is érdekes dolog, mert pl a Swingfire-t baromira utáltam, a +200 penes rakéta olyan helyekről pattant le, amit más tankkal HEAT-el átlőttem. Egyébként valamennyit a füstgránát is véd ellene, mivel uigye a rakéták közvetlen irányzással működnek, meg azért van pár tank már ebben a tierben is, amire lehet rakni reaktiv páncélt. -ami meg a light-olást illeti, ilyen van a WoT-ban is, igaz hogy a játék lehetőségei miatt elsősorban csapat csatában, de volt már hogy a tier 6-os heavy csapatunkat leradirozta egy full light, amcsi táras light brigád. Az más kérdés hogy azért azokkal a tankokkal bátran is kell játszani, szóval nem nooboknak való. -a spottolási rendszer pont olyan szar itt is, mint a WoT-ban. Az egyik PvE csatában jött velem szembe valami AFV és 30 milisel lőtt rám, és nem spottolódott fel. Nyilt terepen, mozgás és lövés közben. Az hogy? 200 méteren vettem észre. Ne mondja már nekem senki, hogy egy mozgó és tüzelő AFV-t a fullos parancsnok (látótávra fejlesztve) a kb 400 méteres sight range-el 200 méterről vesz észre? De ugyan ez van a WoT-ban is. Amikor öcsém is megszerezte a Ferdi-t, mentünk pár kör gyakorlót csak úgy poénból. A Ferdinek baromi szar a camo-ja, még az esetek többségében ilyen 100-200 m-ről spottoltuk egymást, sokszor úgy hogy fedezetlenül mozogtunk. A rekord az volt, mikor Prohorovkán a halálúton menve csak az autospot dobott fel minket egymásnak. Az mi már? -balansz mondjuk a WoT-ban sincsen, de már alacsony szinten se. Milyen balansz az, ami az egyik csapatba berak 4 top tier heavy-t, am másikba meg 1 legkisebb szintűt és cserébe kaptok pár top tier medet. Amiből azért az ellenfélnek is van. Vagy az egyik csapatban top tier arty, a másikban két egy szinttel kisebb. És ez csak egyetlen példa, sorolhatnék még ilyeneket napestig. -azért a játékosok többsége a WoT-ban is egyedül nyomja, bár már jó ideje nem játszottam, azért 2-3 szakasznál több nem nagyon szokott lenni, de sok olyan csata van ahol egyáltalán nincs is szakasz. De abban iagazat adok, hogy a WoT-ban alapból bárki szakaszozhatott, ha jól tudom itt meg úgy kezdődik a csapatozás, hogy kiperkálsz 4 millát, hogy csinálhass szakaszt. Ha jól értettem.
Megmondom őszintén én egyből light ágon indultam,méghozzá azon amelyik inkább amerikai volt. WoT-ban úgy megszerettem a light tankokkal való ökörklödést hogy ott is azzal akartam kezdeni,csak aztán rájöttem hogy fejleszteni kell mindent a hülye upgrade rendszer miatt.Kb olyan szar volt ez mint a wt tech tree,az is egy értelmetlen buziság,mi a frászért kell fejleszteni nekem 4-5 tankot ha csak egyet akarok használni.
"Ezt az AW fényesen be is bizonyította. 95% copy-paste, 5% erősen megkérdőjelezhető fejlesztői döntés és tessék 1 év után már kezdtek elmaradni a játékosok, mert már unták, hogy majd ez jó lesz, mi tényleg tudjuk mi kell nektek, csak várjatok még..."
Nem emiatt bukott meg az AW, ha sikeresen lemásolták volna a WoT játékmechanikáját és balanszát, még ma is élne a játék. Nem lenne hatalmas blockbuster, de élne. Amiatt állt földbe a játék, hogy még a WoT játékbalansz koppintása is felülmúlta a tudásukat. Értem ezalatt, hogy mikor elértél T7-8-ba, szembesültél vele, hogy az MBT-k felének használhatatlan, bugos, lyukacsos szar a páncélzata (Leopard 2-t szitává lövő gépágyús botok megvannak még valakinek?), a többi meg a másik véglet, 3 pixeles weakspotok vannak rajtuk, amiket esélytelen belőni gyakorlatilag bármilyen távolságból. Ezt koronázta még meg az, hogy a többi class sehol nem volt a széttápolt MBT-khez képest, és lett ebből eredményként a gyönyörű csendélet, ahol 90%-ban MBT-kből álló csapatok álltak egymástól 100 méterre, és kínjukban HE-vel lövöldözték egymást, hogy sebezzenek valamit. Aztán öt perc után az egyik oldal megunta a dolgot, megindult, és ledózerolta a másikat. Gyerekek, ez nem játékbalansz, ez híg, meleg fos.
Majd ezek után a többszörösen fogyatékos játékmenet javítgatása helyett behozták a szintén abszolút balanszmentes T10 heavyket, és ezzel gyakorlatilag rádobták az utolsó lapát földet a játékra...
Nekem nem grind,évek óta egyedül játszom,de szeretem,főleg csak olyan tankot húzok ami tetszik. Főleg angol amerikai,a WoT-ban élvezet tankokkal ökörködni,a wt-ben lelombozóan szar a tank mozgása,még high beállításoknál is gáz ahogy közlekedik,főleg a lánctalp ahogy csúszik a talajnak nevezett masszában.Azért WoT-ben egész másképp mozog egy tank,ott élvezed,a wtben inkább bár ne látnám.Wt-ben soha az életben nem adnék pénzt tankért,mert max annyira köt le hogy 1-2 havonta megyek 1-2 csatát légelhárítóval. De WoT-ban egy rahedli prém tankom van már.Főleg mostanában kezdtem el medeket venni.
Ja és számomra például az is hatalmas csalódás, hogy modern tankokkal reklámozták, már sátrat építettem a gatyámban (gyk: south park reference), amikor csak rágondoltam, hogy végre abrams, leo2 meg egyéb mbt-kel fogok játszani, erre jött a hidegzuhany, hogy egy terepjáró a tetőre rögzített ak-47-el repesz lövedékekkel sokkal nagyobb tűzerővel bír mint egy 120mm-es ágyú, ráadásul lövés közben el sem lehetett találni semmit, a shot delay miatt a közeli gyors célpontok ellen tehetetlen voltál, az artik ha mellédlőttek is oda lett az ágy meg 8 másik modul + ki is gyulladtál, de ugyanezt a terepjárók is el tudták érni repesszel toronytalálatnál. A pontosságot meg a modulok sérülékenységét azóta már drámaian javították, de már csak akkor amikor késő volt. Ja és tankból persze nem láttál senkit sem azzal a view range-l. A páncélok átlőhetetlenek voltak, a weakspotokat lőni olyan volt, mint amikor a kislány tépkedi a virágszirmokat, hogy szeret-nem szeret-szeret-.... Ezek miatt annyira unalmas és kiábrándító volt az egész. Ja meg a sok kis babakocsi már tier 3-tól rakétákkal lövöldözött, de az mbt-k csak tier6-tól kapták meg többnyire a védelmet ellenük. ennyit a fair play-ről. Az hogy a wot-ban mindenki medium és light tankal játszik az nem azért van mert mindenki annyira szereti őket, hanem egyszerűen azért mert minden mást szénné nerfeltek abban a játékban. A wot-ban (abban ami meghódította a játékilágot) erősen heavy dominancia volt. Mindenki látta a másikat, kemény adok kapok harcok voltak, jó csiki-csuki-val bekerítéssel stb. Élmény volt. Szóval kedves mail.ru-obsidian csapat. Ezt benéztétek. Ha már másoltok több millió dollár értékben, legalább néztetek volna utána a nagy etalon mikor és hogyan lett sikeres és azt a felfutó ágat másoltátok volna le ne ezt a mostani döglődő p2w wot-ot, ami csak veszíti a játékosokat, még a hatalmas marketing ellenére is. Utoljára szerkesztette: FoggaggyadMarEl, 2017.02.19. 17:21:05
Na azért játékmenetben az AW szerintem fasorban nincs a WoT-hoz képest. Azon meg, hogy összehasonlíthatatlanul jobb lenne, csak nevetni tudok a katasztrofális, nem létező high tier játékbalansz, és totálisan elcseszett weakspot rendszer ismeretében, a mai napig csak félig-meddig javított shot-delayről már nem is beszélve. Pont, hogy a WoT játékmechanikáját akarták koppintani, csak elbénázták. A WT-ről meg itt nem érdemes beszélni, teljesen más stílus, egyedül a tankok a közös pont, a játékmenet körte-alma szituáció. Adott időtartamra bónuszt adó boosterek meg egyébként a WoT-ban is vannak.
Mert a WoT volt az első tankos játék. Könnyedén szerezhettél benne barátokat, jó volt a chat, a klánrendszer, később azt is bővítették, így a közösség szépen benntartott. +igen, a marketing is elképesztő. Elég ritkán nézek tv-t, de még mindig rémálmaim vannak attól a borgőzős kommunista hangtól ami a tankjatekot reklámozta... Személy szerint én biztos vagyok benne, ha a wot ma indulna az is földbeállna egy fél év után. Ezt az AW fényesen be is bizonyította. 95% copy-paste, 5% erősen megkérdőjelezhető fejlesztői döntés és tessék 1 év után már kezdtek elmaradni a játékosok, mert már unták, hogy majd ez jó lesz, mi tényleg tudjuk mi kell nektek, csak várjatok még... az artikkal is szánalom amit műveltek. Talán azon látszott a leginkább, hogy régen ki kellett volna venni, utóbb el is ismerték, de már kicsúsztak az időből. Meg mi volt már az a klán/chat ami a játékban volt? Egy kényelmetlen nem működő valami. A chat el volt rejtve, semmi jelzést sem adott, hogy valaki írt oda, azt sem tudtad ki online ki nem, kik vannak a klánban és ki nem, össze vissza szét volt dobálva minden ami a community kiépüléséhez szükséges lett volna. Barátok nélkül meg ki élvezte volna a grindet 2-3 hónap után is? Az egy olyan kritikus feature lett volna mint az átütés vagy a mozgás a pályán, én még egy első verziót sem mertem volna kiadni a játékból amíg ezek a feature-ök nem triviálisak egy átlag felhasználó számára. Dinamikus platoon bármi ami a kapcsolattartást/ismerkedést segítette volna. Elvégre a marketing jó ahhoz hogy új embereket vonz be, de végső soron a játékosok megtartásához egy mmo-ban a többi játékos a legnagyobb segítség.
Egyszerű a wt hulladék az Aw meg jó lenne csak modern tankok vannak benne. Aki wot után kipróbáoja wt-t visítva menekül vissza. Wt-ben nem tankot vezetsz hanem valami müanyag fost aminek tankos külseje van és valami csúszós foson közlekedik. Wot-ban élvezetes tankot vezetni.wt-ben inkább sniper nézetre vált az ember mert a tank mozgásától az életkedve is elmegy.
Érdekes dolgokat láttam én is játékban, bár sztem még igy is fényévekkel jobb játék mint a WoT. Épp ezért mindig ebből indulok ki, egy ilyen fos játéknak hogy lehet ekkora játékos bázisa, mig a nála összehasonlithatatlanul jobb AW és WT töredék annyi játékossal rendelkezik. És nekem itt jön a képbe a rengeteg WG által reklámra költött pénz, meg az hogy heti rendszerességgel van event, ami ad is valamit, mig a WT-be ez általában kimerül valamilyen spec csatában. Ráadásul ez a "szorzó" dolog is üzletileg a WG jobb húzása, mivel sokal lenyomnak 8-10 vesztes csatát is, csak hogy legyen egy szar szorzójuk, mig a WT-ben pl benyomod az xp/credit boost-ot ami X csatára ad bónuszt, függetlenül attól hogy nyersz e vagy vesztesz. Ráadásul mivel ezek csak 3 nap után járnak le, megteheti azt bárki, hogy csak három naponta játszik X csatát, mig a WoT-ban (meg itt is) naponta lehet szorzózni.
Viszont volt pár olyan dolog ami biztosan nem a mail.ru-tól indult ki, hanem fejlesztés közben merülhettek fel és akkor kellett dönteni. Ilyen a nincs 1 shot jelenség (amikor 400-800-ig sebzel de a 210 hp-s artik mindig túlélték 10-15 hp-val). Vagy a shot delay. Meg még volt 2-3 érdekes jelenség ami most nem jut eszembe, de szépen mutatja, hogy az obsidian mennyire inkompetens volt nemcsak az mmo készítés terén, de a kompetitív játékmechanika terén is még csak a közelében sem jártak annak mitől lesz élvezhető valami. Kényelmes ujjal mutogatni az oroszokra, de valójában fejlesztőkként az ő feladatuk is lett volna, hogy felhívják a megrendelő figyelmét a rossz, nem működőképes dolgokra, de ők még sikeresen bővítették is a rossz dolgok listáját. Mit is várhattunk volna tőlük amikor vak vezetett világtalant. Az biztos, hogy ez a játék már megdöglött. Egy újabb fejlesztőcsapat maximum csak a szervereket fogja felügyelni, ameddig szükséges. Erősen kétlem, hogy átnéznék az obsidian csapatának kódját, majd gyökeres változtatásokat hoznának a közeli jövőben. De ha meg is csinálnák ezt, elég valószínűtlen, hogy az emberek adnának neki még1 esélyt. Talán ha kikerülne steam-re egy feljavított verzió, hatalmas reklámkapmány keretében, az adhatna egy újabb löketet a játékosbázisnak... de tekintve, hogy my.com-os launchere van, kétlem, hogy hajlandóak lennének bármiféle osztalékot adni a valve-nak, hogy bekerülhessenek a store-ba.
Valószínűleg az Obsidian is kivette a maga részét valamilyen szinten, de a belsős ember szerint ők eredendően egy teljesen egyedi, WoT-tól különböző játékot akartak fejleszteni, csak aztán a Mail.ru közbeszólt, és rájuk parancsolt, hogy kreatívkodás helyett annyira másolják le a WoT-ot, hogy még épp ne lehessen miatta plagizálás miatt perelni.
Majd hogy feltegye a pontot az i-re, a Mail.ru még ki is erőszakolta, hogy a félkész fícsörök is bekerüljenek a játékba. Konkrét példa? T9-10 tankok. Gamebreaker, balanszolási csődtömegek is lettek a top tier gépek, aki még emlékszik a bejövetelükre, az tudja, hogy az volt az első, szemmel látható lépés a játék bukása felé. Miért kellett ez? Mert a játék Project Armata néven fut Oroszországban, a kiadó pedig félt, hogy az orosz játékosok elégedetlenkedni fognak, ha nincs benne a névadó gép a játékban.
Másik példa a bázis mód. Az, ami jelenleg a játékban van, csak egy félkész koncepcióterv az Obsidiantól. Értsd: ez az, amit ők gyakorlatilag egy ppt-n megmutattak anno, hogy ez lehetne az alapfelállás, és aztán ezt ezzé, egy (állítólag) sokkal nagyobb, kiterjedtebb, grandiózusabb játékelemmé tudnánk fejleszteni. A Mail.ru fejesei meg csettintettek, hogy pofa súlyba, nem kell itten ennyit fejlesztgetni, tessék betenni a félkész látványtervet, oszt jó lesz az. Így is lett, nem is értem a mai napig, hogy mit keres a játékban.
Ezekből azért szerintem leszűrhető, micsoda hihetetlenül agyatlan, közönyös, idióta és despotikus döntések vezettek a játék jelenlegi állapotához. Márpedig ezeket a döntéseket a kiadó Mail.ru hozta. Épp ezért az Obsidiant-t tudom a legkevésbé hibáztatni, sőt, kicsit még sajnálom is őket. Aki dolgozott már síkhülye főnök alatt, az tudja, milyen az, mikor te próbálnál alkotni valamit, de a vadbarom felettesed miatt zárt kapukat döngetsz.
Az még a probléma, hogy ha teszem azt egy zseniális fejlesztőstúdió kerülne a játék alá, és valami csoda folytán a Mail.ru-nál dolgozó kretének is befognák a szájukat, ezáltal a játék összes hibája pikk-pakk megszűnne és kijavítódna (amire gyakorlatilag nulla az esély), szerintem ezt a játékot már az se tudná feltámasztani a hamvaiból. A játékosbázis gyakorlatilag kihalt, esetleg egy méregdrága, ütős marketingkampánnyal lehetne szerezni újakat, de ezt is kétlem, az AW-ból elmenekült, kiábrándult tankosok már leírták a játékot, ráadásul valószínűleg el is terjesztették a rosszhírét a rivális címek community-jeiben. Tekintve meg, hogy a WoT évek óta a csúcson van, és marketingben is fényévekkel erősebb, a tök friss újoncok se az AW-t fogják elsőnek megtalálni, ha tankozni támad kedvük. Ilyen ez a popszakma, a versenypiacon nincs kegyelem. Aki egyszer elveszti a vevőközönség bizalmát, az utána már nem nagyon mászik ki a gödörből.
És az olyan nagy változás lenne? A Patton T2-es és már most is 1100 HP-val rendelkezik. Mondjuk sztem eleve hülyeség ez a HP rendszer tankoknál, de ha ennyire erőltetik, akkor maradjunk ennél. Ha arányosan növelik minden tank életerejét, akkor miér ne lehetne T2-ben is már 1700? Sőt! Ha arányosan emelik a fegyverek sebzését, akkor ez nem fog jelentős változást hozni. Az hogy növelik a HP-t, igazából nagyobb teret ad az egyes lőszerfajták közti különbség kihangsúlyozásának, ráadásul a leirás alapján úgy tűnik, ez kicsit többről fog szólni mint a WoT-ban, nevezetesen hogy átüt e vagy sem.
És megemliteném azt is, hogy elég nagy pofátlanságnak tartom, hogy megint bedobják a "minden prém tank bundli kedvezményes áron" dumát. Csak nekem van az az érzésem, hogy próbálnak még egy kis pénzt kihúzni a játékból, mielőtt lelövik az egészet? Ettől függetlenül temetni én sem szeretném, de ahhoz hogy életképes maradjon a játék, kellene játékos állomány, amihez viszont tényleg komoly változtatások kellenek.
Azért lássuk be, nem lehet mindent a My.com\Mail.ru nyakába varrni. Itt szépen sorba mindegyik kivette a maga részét a mostani (teljesen kétséges és kicsit gyalázatos) helyzet kialakításában. Évek óta dolgoztak együtt My.com(vagy Mail.ru -ki látja már át ezeket-) fejlesztői az OE fejlesztőkkel. Ahogy az OE igazgatója is nyilatkozta a napokban, az OE továbbra is segíti őket az átmeneti fázisban. Nem érdemes teljesen temetni a dolgot, sok múlik azon, hogy mi lesz a (nagyon) közeli jövőben.
Azt szerintem vitatni sem lehet, hogy egyelőre nem áll jól a szekere az AW-nak úgy generell. 0 érdemi (hivatalos) kommunikáció, tervek, elképzelések, a játékosok meg (javarészt jogosan, máshol viszont hisztériázva) hőzöngenek és türelmetlenek.
Én magam is úgy voltam vele, hogy a Balance2.0-ára tettem fel "mindent", ha az jó, maradok, ha nem, akkor pá. Legyünk optimisták és bízzunk abban, hogy azért ekkora a csend, mert valami nagy (és pozitív) durranáson dolgoznak épp kedves keleti barátaink. :d Utoljára szerkesztette: Munkie, 2017.02.15. 13:33:55
Balance 2.0, ahol 1700-1800 hp-s t2-es járgányok vannak :D , vajon még megvalósul?
Kérdés,hogy melyik fejlesztő menne bele egy játékos nélküli projektbe.Amelyiket megfizetik?Vagy ennél azért bonyolultabb?
Én viszont továbbra is azt mondom, hogy a játékban van fizetőképes játékos bázis. Hogy mekkora azt nem tudom, de mikor vannak ezek a tankos bundlik, még PvP-ben is folyton összeakadok velük, a GO meg tele van Terminatorokkal és társaival. Mondjuk én csak alacsony tierben próbáltam a PvP-t de a GO óta nem is látom értelmét annak hogy t5 fölött próbálkozzak. Azon csodálkozom hogy van még valaki aki tolja a PvP-t. Mellesleg, ősz elején, amikor volt az IS-7-es event, átlag 10 másodpercenként bedobott PvP meccsre, azt pedig 50-60 emberrel sztem elég bajos lenne megoldani. Azt is megjegyezném, hogy a mostani eventen is összegyűlt sok milliárd(!!!) xp egyetlen hét alatt. néztem, a top játékosok több millió xp-t kifarmoltak egyetlen hét alatt. Jó, tudom hogy ez globális értékelés volt és feltételezem hogy az amcsik nem keveset toltak bele hanem sokat. Mondjuk azt nem néztem hogy hányan neveztek az eventre, érdemes lett volna nézni róla egy statisztikát. Nekem mondjuk pénzem nem, csak időm fogja bánni ha lelövik a játékot.
A kiadó, avagy a nagyfőnök, aki diktál és a pénzt adja, az a Mail.ru, a fejlesztő, avagy aki a játékot csinálja (a kiadó utasításai szerint), az az Obsidian, a marketingért és az eventekért pedig a My.com felelt. Ebből a képletből esik most ki az Obsidian.
Hivatalosan ez nem egyenértékű a játék megszűnésével. Elképzelhető, hogy szerez egy másik fejlesztőt a játék alá a Mail.ru, vagy akár továbbviszi a saját fejlesztésében (nekik is vannak belsős fejlesztőik, csak nyilván nem annyira profik, mint az obsidianosok). Mindazonáltal a játékosbázis már eddig is a béka segge alatt volt, kétlem, hogy az AW komoly pénzt hozott volna a konyhára, az Obsidian kiugrásának hírét hallva pedig még többen engedték el a játékot. Ráadásul mivel a gondok eddig se a fejlesztő, hanem a kiadó szintjén voltak, egy új fejlesztő se tudná megmenteni a helyzetet. Ergo nagyon valószínű, hogy ez volt az utolsó koporsószeg az AW koporsójában. Utoljára szerkesztette: yossarianHUN, 2017.02.14. 16:18:44
még a fizikával egyetértenék, volt mikor a szu152-vel felborultam mikor át akartam hajtani egy fakerítésen, de hogy a mozgással és legfőképpen a tankok lemodellezésével mi bajod van azt nem értem, ezt kifejthetnéd bővebben.
"Az meg hogy file-ok megpiszkálásával át tudsz lőni a falon"
nem kell piszkálni semmit se, elég ha leviszed a grafikát ULQ-ra és a bokrok fák dombok sziklák eltűnnek.
de.. sajnos már van, pl kurszk pályán még kimaxolt látótávolság skillel is csak nehezen szpotolódik fel az ellenfél olyan 800m és 1km környékén, a könnyű tankok pedig romulán lopakodó technológiát használnak.
"nincs visszapattanás a pálya széléről."
viszont van RNG mikor lőszerrekeszt lösz az ellenfélen, mióta ezt a RNG szart lenyúlták a hulladék WoT-ból azóta már csak az ellenfél tankjában ülő emberekre szabad vadászni.
Ismerem én is mindegyiket,a repülőket nem hiányolom WoT-ból,WT-ben sem repülőzöm,max lövöldözöm őket légvédelmi vacakkal. Realisztikus sebzés nincs a WT-ben.WT-ben a tankok mozgása fizikája megjelenése elég szar.WT-ben ami nagyon szép az a környezet,ha lehetne benne pecázni meg raknának bele állatokat is akkor játszanék vele sokkal többet. Viszont a tankok szarok,kb bármitől felborulhatnak,mozgásuk irtózatos.Régóta fent van a WT de kb jó ha havonta egyszer kétszer előveszem,aztán 1-2 csata után el is megy tőle a kedvem,tankos játéknak van hirdetve,de semmi tankos élményt nem kapsz,arról nem is beszélve hogy a játékban olyan hogy balance nem létezik.Ruszki tankok op szarok,a többi meg ótvar szar.Az meg hogy file-ok megpiszkálásával át tudsz lőni a falon,átlátsz a falon dombon szerintem ciki.Vér profi munkát végeztek vele,a textúrák szarok. Viszont a fák és virágok high beállítás mellett szépek,csak ne nézz le földre vagy sziklák mögé mert meglátod a textúra hibákat és illúzióromboló.
Mivel mind a három játék tankos, ezért össze tudom hasonlítani. ;) Tudom hogy mechanikájában különbözik a WT a másik kettőtől, de itt most csak a tetszés szempontját emlitettem, semmi mást. abban pedig elég könnyű rangsorolni. Az hogy a WT-t le WoT klónozod, igazából csak azt bizonyitja, hogy nem igazán vágod a kettőt. Vagy a kettő közötti különbséget. Tény hogy az utóbbi időben mind a két csapat elég sokat "lopott" a másiktól, de a WT még mindig nem HP alapú, nincs benne látótávolság limit, nincs visszapattanás a pálya széléről. A realisztikus sebzésmodellt most nem emliteném, mert láttam már érdekes dolgokat a játékban, igaz hogy én csak árkádozok és az azért se nem realistic se nem simulator. De emlithetnmém azt is, hogy a Thuinder már a bétában megvalósitotta azt, amiről a WG csak álmodozott eleinte, nevezetesen hogy tankok és repülők is lehessenek egy csatában. A Thunderben a béta óta fel lehet borulni, a WoT csak nemrég vezette ezt be és még mindig megkérdőjelezhető részemről ennek a valóságos fizikához való hűsége. A távolság alapú átütést is a WT-től "kölcsönözte" a WoT, csak hogy ne legyen félreértés, ki kit másolt.
Elég sok hülyeséget írtál. Engem nem a PVE hanem a PVP része érdekelne,de amikor félóráig nem talál elég játékost rá elég ciki. War thunder tankos része egy rakás szar,azt WoT-hoz hasonlítani kár,vagy ehhez.Eventen drasztikusan megnő a játékos létszám,jah 30 helyett van vagy 50.Játszom én is a játékkal a leges leg eleje óta.Tudom hogy PVP-re minden szökő évben lehet menni,mert nincs játékos,PVE-re könnyű menni 5 játékos kel hozzá,annyi még talán lézeng a szerveren. WT tankos része egy rakás szar,az minden csak nem jó,egy elcseszett WoT klón,szánalmas fizikával és grafikával. WoT-ban szívesen költök prém tankra,van is pár,most vettem egy újat,de war thunderben akkor sem vennék ha 99%-os akció lenne,az a játék olyan gáz.Amíg WoT-ban élvezet harckocsival robogni addig a WT-ben max röhögőgörcsöt kapok a tank mozgásától. War thunderben egy jó van,van benne légelhárító,és lehet benne repülőkre lövöldözni,na meg van benne gyári wallhack. Utoljára szerkesztette: Plata, 2017.02.14. 07:09:15
Most tartok T7-nél. Az hogy a lőszerek/páncél működését nem értem, csak egy dolog. (A szokásos engem mindenki átlő, én viszont lepattanok ugyanarról a tankról szindróma) Én igazán nem is a játéktechnikai megoldásokra gondoltam, sőt! Nekem sokkal jobban tetszik mint a WoT mind játszhatóság, mind sikerélmény mind grafika szempontjából. Ráadásul sztem üzletpolitikailag sem olyan nyiltan pénzéhes a játék, mint a WG esetében. (5k Ft-os camo egy hajóra? :O ) A szemléletesség kedvéért a Warplane-t venném elő, mivel annak a legkisebb a játékos bázisa. A játék nem hogy működik, de folyamatosan fejlesztik is. Az ősz elején került be egy új ág. Ide mikor jöttek új tankok utoljára? Ha jól rémlik, amikor bejött a T10. Tavaly a Wp-nek olyan "komoly" játékos bázisa volt, hogy 1v1-es csatákat mentem hajnalban. Itt még késő este sem kell órákat várni egy 5-ös PvE körre. De! Amikor event van, drasztikusan megugrik az aktív játékosok száma. Egyrészt mindig vannak új játékosok is (szoktam nézni a statokat) másrészt magas tierben is mindig akad ember, láttam már nem egy 40k csatás játékost. A Wp-ben most event alatt azt értem, amikor olyan küldisorozat van, aminek valami komolyabb jutalma van, akár prém repcsi. De 3-5x havonta legalább kétszer van, hétvégente küldik és 2-3 havonta valami event. És itt? Megmondom őszintén, a 2x nem igazán hoz lázba, ha van 3x, azt talán lenyomom, de inkább repülök vagy hajózok. És ez sztem a fejlesztőkön múlt, nem hinném hogy az eventeket is a kiadó szabályozta volna. Ha meg még is, akkor a vezetőségben rettentő idióták ülnek, mivel a napnál is világosabb a WG sikerének a titka (annak ellenére hogy a Thunder és a Warfare is jobb nála tankban) Igen, a marketingre gondoltam. Ez lenne a másik amivel sikeressé lehetne tenni a játékot és elismerem hogy ez nem az Obsidian dolga lenne. Én mindenesetre maradok és megvárom mit nyújt az új fejlesztő csapat. Az Obsidian meg remélem valami hozzájuk méltóbb projektbe kezd.
Az Obsidian volt a legkevésbé a hibás, az ő kezük meg volt kötve, fejlesztőként úgy kellett ugrálniuk, ahogy a Mail.ru fütyült. Márpedig a Mail.ru egy WoT-klónt akart, kikényszerítette a félkész és teszteletlen fícsörök implementálását, következetesen elkaszálta az Obsidian kreatív ötleteit és kirugdosott mindenkit, aki nem értett egyet.
Sajnálom, hogy ez lett. De ahogy darun mondja, ez inkább volt az Obsidian sara, mert ahogy elindultak, az nagyon jó volt, és ezután viszont teljesen átment WG-s üzletpolitikába. Aztán meg csodálkoztak, hogy elfogytak a játékosok.
Egy kis emlék.
Szerintem az Obsidian se nagyon tette magát oda azért, hogy jobban menjen a játék.
Épp akartam kérdezni, hogy a GO talán nem PvP? De ezzel okafogyottá is vált a kérdésem. (GO-ban kb a csapatok harmada prém tank volt az ünnepek alatt) GO=Global Operation Utoljára szerkesztette: Darun, 2017.01.17. 14:57:03
Sziasztok. Tudja valaki, hogy honnan lehet letölteni a magyarosítást??? Köszönöm a segítséget. :)
Múltkor írtad, hogy a pvp aktivitásád nem ismered. Akkor honnan tudod mennyi prém tank rohangál? :D A pve-vel meg az a baj, hogy 2 csata után már rutinból rohansz a spawn helyekre, hogy te lőhesd a legtöbb dmg-et, 5 csata után meg annyira unalmassá válik, hogy az valami kiborító. Egyébként mi az a GO? :D
Mivel most a jön a 2.0, feltételezem hogy még költenek rá. Ráadásul elnézve hogy mennyi prém tank rohangál (Terminátorok, bundlis Leo-k, stb) szerintem a játékos állomány is hajlandó költeni rá. A GO szerintem jó ötlet volt, PvE DM-nek viszont nem sok értelmét látom, szerintem a mostani rendszer simán jó, több pálya kéne, illetve valami nem WoT-os random.
Kipróbáltam tegnap a pvp-t. Vagyis próbáltam volna, de nem volt játékos. A pve részére viszont egyáltalán nem kellett várni. Az más kérdés, hogy az a 3 pálya, mennyire tudja lekötni az embert. Az egyetlen dolog ami megmenthetné ezt a játékot szerintem, ha a pvp-t dobják a kukába úgy ahogy van és összeraknak egy masszív pve mechanizmust. Pl: mint a warframe, vagy esetleg a L4D2 csak éppen zombik helyett tankokkal, amolyan survival játékmód, meg hasonlók. Az más kérdés, hogy akarnak e még a befektetők rákölteni egy haldokló projektre. :P
PvE-be most is berakott 1 percen belül, de pl ha GO-zni akarsz, azt inkább délután/kora este. Most hogy 4x van, talán kicsit többen vannak. A PvP aktivitását nem ismerem.
Mi van a játékkal? KB fél éve játszottam vele utoljára, de akkor is kevés volt a játékos nagyobb szinteken sokat kellett várni. A wotban most van vagy 200 000 játékos. :D
Szerintem PvE-ben maradhatna az arty, de ott is át kéne dolgozni hogy mire mennyi xp-t kap, mert irreális hogy minimális teljesitménnyel is top első.
Artyknak ott nincs nagy erejük, és ott van is tétje az artyzásnak. Nem csak bokorban rejszolás van, mint a WoT-ban. Az AW-ben lévő arty rendszer kéne a WoT-ba.
Most néztem vissza megint. Ez igaz? A gyengeelméjű fejlesztők végre elismerték, hogy ebben a formában az artik értelmetlenek ide? Lehet meg is nézem, hogy megvan e még az accountom. Ezt látni kell! :D Bár nem hiszem, hogy ez meg tudja menteni a játékot, ahhoz túl későn jött ez már...
Nagyon vártam már a játékban a GO-t, ehhez képest tegnapig nem volt bátorságom kipróbálni. Nekem kellemes csalódás volt, annak ellenére is hogy csak egyetlen tankkal tudtam bemenni, direkt ezért fulloztam ki a T-72A-t. Aztán annyira felbuzdultam, hogy megvettem a Leo 2-t is. Egy olyan meccs volt, ahol nem a lista második felében végeztem, ami nyilván nem túl hizelgő rám nézve, továbbra is azt mondom hogy a PvP nem nekem való, ez is elég zavaros még, de nekem határozottan tetszik. Hozzá kell tennem hogy T3 felett még nem mentem PvP-t, tehát igazán összehasonlitási alapom sincs. Viszont tetszik a dinamikusan változó feladatok halmaza, nem az van mint a WoT-ban, hogy egy térképre van max 3 felvonulási lehetőség egy térképen és szevasz. Sokkal kevésbé érzem monotonnak, bár ehhez talán az is hozzájárul,. hogy WoTban 10k+ csatám van, itt és Thunderban meg pár száz/ezer. Raádásul a pénzt is elég jól adja, még az én gyengécske teljesitményemre is.
Én még annyit tennék hozzá az előttem szólóhoz, hogy én az AW-val alaplapi integrált videókártyán játszottam és igaz hogy volt egy kis microlag, de a játék akadás nélkül futott. És azért azt se felejtsük el, hogy a WoT statikus/plasztikus kinézetéhez képest az AW fényévekkel szebb, még SD-ben is. Mentségnek még talán fel lehetne hozni, hogy tudtommal ez béta (hiszen pl a T10 is csak pár hónapja került be) és már küszöbön a 2.0-s balansz, amiben pl kiveszik az artykat. Az arty ficsör ráadásul sztem érdekesebbé tette a játékot mint a WoT-ban, mert bár én ott is imádok kántörartyzni, itt ugye lövés után automatice spottolódsz, tök jól el lehet lövöldözni igy az artykkal egymásra. Ami magát a csatát illeti, PvP-ben én i tapasztaltam ezt a 15-0/1-es jelenséget, de ilyen elég gyakran van a WG-s játékokban is. Az eventek alkalmával egyébként mindig sokan vannak, vagyis ezzel lehetne ösztönözni az embereket. Nem értem hogy ezt miért nem veszi észre az Obsidian. A WG-s játékoknál is tapasztalható, hogy eventek alkalmával illetve új nemzetnél/hajóosztálynál megugrik a játékos létszám. Itt meg fél évente van egy event, aztán csókolom. A PvP-s bohóckodást egyébként nagyon szépen kiküszöbölték a PvE résszel, ez még most is megy (kevesebbet kell rá várni mint egy PvP meccsre), talán inkább erre kéne rágyúrni. Főleg mivel a WT:GF-ben is csak fizetős tankos kampány van, tehát lényegében az AW azoknak lehetne alternativa, akiknek elegük van a fullkretén csapatokból meg a balanszolhatatlan MM-ből. Jah és még egy gondolat az artykról! Oké hogy azt is átvették, de azért azt a pofátlanságot, hogy PvE-ben automatice ők az elsők a meccs végén, az már viszont pofátlanság. Oké hogy esetlenek meg minden, de azért az milyen már, hogy 2000 alatti sebzéssel megelőzi pontban azt a tankot, akinek 10+ spotja van, 10k körüli sebzés, meg 5k assist! Csak azért mert ő arty! És most nem arról beszélek, amikor egy arytval kellett volna lehoznom a mecset 10 bot ellen... Egyébként ha lenne játékos létszám, akkor talán még működőképes is lehetne ez a PvE, mert a múlt héten volt egy csatám, amiben nem volt a csapatban MBT (bedaráltak minket a botok) a másikban meg 5 MBT ment a botok ellen (érdekes mód ezt meg simán lehoztuk, senki nem halt meg).
AW: Intel Pentium CPU G3420 @ 3.20GHz RAM: 4GB NVIDIA GeForce GT 440 1 GB or equivalent
WoT: Intel Core i5-3330 2 GB for Windows 2000/XP, 3 GB for Windows Vista / 7 GeForce GTX 660 (2GB) / Radeon HD 7850 2GB, DirectX 9.0c
Az ajánlott specifikáció a 2 játékhoz. Egyáltalán nem egetverő a különbség. Ez abban is megmutatkozott, hogy amikor indult az aw, akkor még elég sokan játszottak vele. Szóval elég valószínűtlen, hogy az emberek downgrade-elték a gépüket és emiatt hagyták abba. Az armored warfare egy meglehetősen identitászavaros játék volt. A tervezők nem értették meg, hogy a fanatikus wot rajongók nem fogják otthagyni a sok ezer órás accountjukat, akik meg csak elgurulnak néha pár kört, őket meg benntartják a haverjaik. Az igazi célközönség a wotból kiábrándult játékosok lehettek volna de őket meg elmarták azzal, hogy egy az egyben lemásolták az ős játék minden szabályrendszerét. Szóval amit utáltak, azt itt is gyorsan megutálták. Ehhez, hozzájön még a fejlesztők lekezelő hozzáállása. Ld: artik esete. "~Tudjuk, hogy utáljátok őket, de mi azért betesszük, mert mi pontosan tudjuk, hogy mi volt a baj velük. Igen, jobban, mint ti!" És lőn 100%-os pontosság, masszív modulsérülésekkel, sebzéssel stb. A spotting system is ua volt mint a wot-é, csak a hibák mégjobban eltúlozva, ami azt eredményezte, hogy a csatáim 90% 15-1-es vagy 15-0 győzelem vagy defeat volt. Persze erre is az volt a válasz, hogy mi ezt is jobban tudjuk. és még hosszan lehetne sorolni mennyi minden siklott még félre az agyatlan másolás miatt. Az önálló döntéseik pedig...ejj. A késletetett lövés és a ne engedjünk one-shotolni senkit feature-k, minden normális játékban azonnal javítandó kritikus bugokként jelentek volna meg, de itt feature-k voltak! (hogy a high tier mbt vonalat, ne is említsem, igazi élmény volt; a normalizált rng is olyan hektikus volt, mint a ami a wot legvadabb időszakaiban sem volt) Szépen mutatta, hogy fogalmuk sem volt mi tesz működőképessé egy kompetitiív tankos játékot. Bele volt kódolva az egész játékba a bukás. Ezért nem is lepett, meg hogy elnéptelenedtek a szerverek, bár azt hittem azért tovább ki fog tartani.
Talán az Obsidian-osoknak nem kellett volna erőművet igénylő motort írniuk az AW-hez. Meglehet nézni, hogy a WoT egyrészt miért is sikeres. Sokan szidják, de egy kenyér piritón elfut, míg ez a játék orrbaszájba akad. WoT közép-magas grafikán pöcre elindul, ez meg a lanucher és az aw.exe közt fagyasztja az explorer.exe-t. Sajnálom, hogy kihalóban van az AW. Többet érdemelne.
Most egy kicsit ideges lettem. Aurora-t kellett védeni, az egész csapat meghalt, kivéve egy T-72-t aki lezuhant egy szikláról. Az ellenfél ott körözött az Aurora körül és nem csináltak semmit. -végig kellett várni a csata végét -mivel mindenkit kilőttek a T-72 meg gyakorlatilag afk volt, nem kaptunk xp-t -mivel segg hülye volt az egész csapat, buktuk az összes feladatot a védésen kivül. -T5-ös tankkal mentem, a 2 T6-os végzett az utolsó két helyen. A poén egyébként hogy a T-72 úgy zuhant le, hogy folyamatosan láncolódott. Megjavitotta, erre megint leesett a lánca. És ezt igy kb 3 percen keresztül.
Ti próbáltátok már a GO-t? Mi a véleményetek, mik a tapasztalataitok?
Nem mondtam hogy nem az.Gold wager vagy mi az isten küldiket amik prém pénzt adnak így szokták csinálni.
Nem teljesen,a dombokon is át lehet lőni és egyéb vackon.Ha eléggé megpiszkálod a játékot eltűnnek a dombok fák házak,át is lőhetsz rajtuk mintha ott sem lennének.Keres rá youtubon biztos találsz róla videót.Randa lesz a játékod viszont bárkit bárhonnan kilőhetsz.
Én spec az első mondatra gondoltam. Az meg hogy át lehet lőni az objeckteken, számomra is nyilvánvaló, a mikéntje nem, de nem is igazán érdekel.
Most is fent van,kb heti 3-4 csatát megyek vele.Mutatták nekem is hogyan lehet falon és sziklán átlátni na meg átlőni,de azért ilyen szintre én nem süllyedek le.
PvE-t nem fognak betenni, szerintem ezt már többször kérdezték tőlük. Az Obsidian viszont elgondolkodhatna azon, hogy miért van az, hogy jobb a játékuk, még is alig van fix játékos bázis. Ellenben a WG-nél...
Még jó, hogy le is másolta. Tartalmi "folytatásnál" jó ha azonos a kezelőfelület. Túró akar alkalmazkodni. Jól bevált helyen van a player lista, tank és minimap mutató. Az AW-ben az okozott és kapott sebzésszám mérőt bárhova teheted, WoT-ban azonban csak móddal teheted bárhová. WoT 9.16-osában pont ezt felejtették ki. PvE módot is átvehetné már a Wg, a megfelelő keretek közt.
Azért az AW grafikailag mindenképpen jobb/szebb, és bizonyos technikai megvalósitásaiban is jóval előbbre tart mint a "nagy" előd. Hogy még is a Warratyiknak megy jobban a szekér, az nyilván köszönhető annak is, hogy nem kevés pénzt öltek reklámba, mig ez itt eléggé elmaradt. Márpedig marketing nélkül elég nehéz eladni bármit is. Mondjuk az azért fura, hogy a WT képes volt szinte mindenben egyedi, a WoT-tól eltérő részletet megalkotni, mig az AW tagadhatatlanul egy modern tankos WoT koppintás. De még igy is jobb nála.
Ez a hajó elment, obsidian jól lefeküdt a wg-nek, kaptak egy rakás koppintható licenszt meg "partneri" viszonyt, cserébe gondolom bevállalták hogy nem támasztanak komoly konkurrenciát, csak hát kicsit alulmúlta a várakozásukat az eredmény, most már nemigen lehet visszacsinálni....
Meh az se ártana, ha Obszidiánék nem a Warratyiktól licenszelnék a MM-t. Meg lehetne kicsit több event is. A crew rendszer mondjuk elég egyértelműen a WoT-ból van koppintva és még le is van egyszerüsitve, lévén itt max 2 skillt vehetsz fel/fő, ráadásul nincsenek általános crew skillek és több azonos legénységi tag sem veheti fel ugyanazt a skill-t. Én a Dossziét nem is nagyon szoktam nézegetni, annyira semmitmondó... meg hát mit nézegessek rajta? Főleg PvE-t játszom, ott meg raj vagyok. Mondjuk a kihivás részével azért nem értek egyet (ezt nem tudom ki irta) mert pl T5-ös tankot hard PvE-ben simán bedob 8-as tankok közé. Persze ha az összes pályán fejből vágod hogy mikor, hová és milyen tank spawnol, akkor nem lehet gond, de nem egy olyan med meccset is láttam már, ahol a botok megették a csapatot. Mondjuk itt is vannak érdekességek, pl. a bokorban elbújó LT-met valaki úgy meglőtte, hogy nem spottolódott fel, vagy a bázis úgy foglalták a botok, hogy kb 320 méterre voltak, én 400 méterig látok és mozogtak, még sem spottolódtak fel. Vagy amikor a botok osztják nekem a focus-t, a csapattársak mellett meg úgy elmennek, mintha nem is lenne ott egy tank, aki épp az oldalukat sorozza. A bázis fejlesztést végleg kivették? Mondjuk ez sem volt szép húzás tőlük. Cserébe még nem próbáltam ki a GO-t.
Ja hát egyre igényesebb a játék. Ha a gépigénye nem lenne ennyire brutális és a statisztika rész sem ennyire rossz, akkor többet játszanék vele. A WoT-ban lévő jó dolgokat (kezelhetőbb és jobb interfész/UI elemek, átláthatóbb crew rendszert stb.) nyugodtan lemásolhatnák.
A Wg úgyis megérdemelne több szivatást. Úgysincs azoknak lelkük.
Szerintem ezzel a "csőlehajlás"-sal fogtok megölni. Miért nem jó a löveg süllyedés? Mellesleg az már a WoT-ban sem volt valami jó az orosz tankoknál, szerintem itt még istenes (pár tankkal direkt kipróbáltam hogy mennyire sikerül lefelé kitériteni)