Engem a coop része érdekel. A random csaták, random emberekkel, random páncélvastagsággal, random látótávval és random ál-átütésekkel már torkig vagyok. Tartok tőle, hogy az indulásnál ez még nem lesz benne... aztán ha beindul a biznisz és futószalagon kell gyártaniuk az új contentet meg a hotfixeket akkor ez tólódik kifelé...
Ja, ennek van értelme, elég nagy baromságra asszociáltam
Node mindegy is, vegyetek csak jó sokan mindeféle cuccot hogy menjen jól a játék...
Én kipróbálás után max prém accra költök ha rákattannék, bár egyelőre úgy vagyok vele, hogy nem látok olyan nagy gameplay változást ami 3-4 évnyi wot után belerángatna egy rendkívül hasonló játékbeli grindbe (egyelőre nekem még mindig csak egy grafikailag ráncfelwart új modellekkel telepakolt WOT a játék, minimális innovációval) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.04.30. 11:28:56
Hát tény, különbözőek vagyunk, én mindíg is a funkcionalitást helyezem előtérbe. A mai napig nem értem meg pl az olyan játékokat, ahol valós pénzért dekorációt meg funkció nélküli ruhákat vesznek az emberek orrba szájba.
Számomra az semmit nemér ha van egytankom amiből ugyan kevés van, csak éppen semmire se jó :) Mondjuk accot se adok el, az egyetlen account amitől eddigi életenben megszabadultam az 2 eve online karakter volt - hogy soha többé eszembe se jusson visszamenni.
Jaja. 55 ojróra még azt mondom oké, de így hogy egyik napról a másikra felment 65re....Fura. Azt is nézzük, hogy jár hozzá egy tonna arany, 90nap prém ami miatt összességében jó vétel még így is.
Kösz. Én biztos nem néztem volna oda, ha nem mondod. :)
"This is an exclusive vehicle only available for purchase in founders packs and will not be sold for 1 year from release." Egyre erősebb a gyanúm, hogy ezeket a founder packon kívűl tényleg senki más nem tudja majd megvásárolni, mert egyszerűen nem fogják árulni a release utáni 1. egy évben. Elvégre az exkluzivitásnak valami ilyesmit kellene jelentenie. Annak nincs értelme, hogy egy év után törölnek valamit a garázsodból, mert lejárt a bérleti díj, vagy megtiltsák az eladását.
" 2 Exclusive vehicles that will be exclusively yours for a entire year. " http://aw.my.com/en/forum/showthread.php?8547-Great-news-everyone!-Early-access! Fogalmam sincs mennyire pontos ennek a hozzászólónak az idézete, vagy ti honnan vettétek az 1 évet, de ez alapján úgy is lehet értelmezni, hogy egy éven keresztül garantáltan csak a founder packot megvásárlóknak lesz ilyen tankja, a többiek csak az 1 év exkluzív idő lejárta után tudják majd megvásárolni maguknak a shopból. Utoljára szerkesztette: FosTalicskaa, 2015.04.30. 10:40:05
"Nem tudom, hogy aki megveszi az miért akarná eladni.. "
Mondjuk azé mert egy év múlva már szart se fog érni (ha pl ugyanúgy "inflálódnak" majd a tankok mint a pédakép játékban... új tierek plusz az új tankok vhogy mindig erősebbre sikerülnek...)
Nemtom pl hányunknak van meg még a bétasherman amit odaát kaptunk. Én asszem már akkor eladtam amikor eljutottam a játék legelején T5-be :) Azóta se nagyon látom csatában azt a járgányt, pedig jó sok lehet a garázsokban. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.04.30. 10:21:17
Ja tényleg nem.. egy nap alatt feljebb ment 10 euróval az ára :D
link Tegnap még más is 54.99-nek látta azt ami mostmár 64.99....
És ha jól olvasom az exclusive járművek csak 1 évig lesznek a tieid...
Azért én még emlékszem a WG early accessre, ami ingyenes volt, ingyen kaptuk a goldot is minden nap... és ők a pénzéhesek :) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.04.30. 09:14:15
Hát ha jól tudom 8 tierrel indul a játék, tehát nem top tier prémtankokat adnak (T4-T6)... meg ugye fennáll a veszélye, hogy kb annyira lesznek használhatóak mint azok a prémtankok amiket mi kaptunk a WGtöl a játék indulásakor meg a különféle starter packokban (azaz kb semmit nem érnek) meg a bétáért.
De tény, a WG T8-asok sztem is rohadtul túl vannak árazva, soha nem adnék ki ennyit értük pedig nem minimálbérből élek :) Belegondolva hogy egy prémtank előállítása mennyi befektetés a WGtől (egy XMl meg egy tankmodell), ráadásul ugye semmiféle garancia nincs rá hogy használható is lesz...
De még itt se fektetnék be ennyit addig amig nem próbálhatom ki. Most őszintén, egy kép és egy név elég ahhoz hogy az ember csak úgy bedobja a pénzt a gépbe, mégcsak tesztszerveren se lehet megnézni mire lesznek jók..
(az early accessról meg pont ugyanaz a véleményem mint a "hígszarból készült gumikereskes szállitóeszköz" nevű kollégának. )
54.99-re emlékeztem kora délutánról, azt hittem rosszul, de ezek szerint tényleg megemelték az árát....
hekus: inkább dobtad volna meg +14 euróval és akkor legalább járművet is kaptál volna. Így kb megvetted a semmit. :P Utoljára szerkesztette: FosTalicskaa, 2015.04.29. 22:14:46
De nem szeretem ezeket az early access meg pre-purchase baromságokat. Fizess valamiért, amivel majd valamikor játszhatsz. Az sem biztos, hogy mikor végre megjelenik egyáltalán tetszeni fog e. Vagy egyáltalán azt valósítják e meg amit beígértek. Jókat nevettem anno az Alien: Colonial Marines steames fórumán is. Volt olyan aki 100+ eurot adott a nem tudom milyen gyűjtői, delux, gumikacsát is tartalmazó kiadásért aztán 10 perc után nyomta is az uninstall gombot, mert annyit is ért az egész. :P
Remélem eléggé megszorongatják őket ahhoz, hogy elhalmozzanak minket minden jóval WoT-ban :) Mégegy ilyen lassú fejlődésű játékba garantáltan nem kezdek bele, de a verseny jól jönne.
Ők meg lemásolják az AW-től az arti riasztó +minitérképen is bejelöljük rendszerüket. A vége meg az lesz, hogy lesz 2 teljesen ugyanúgy működő játék, eltérő járművekkel, eltérő korban. :P
Személy szerint nem gondoltam volna néhány évvel ezelőtt, hogy a WoT 2.0-t nem a WG fogja lefejleszteni. :)
""- artillery will be rebalanced this year apparently - and by rebalance Storm mentions real rebalance, not nerf, with possible changes to the artillery mechanism. The insider adds that the new mechanism is apparently inspired by the Armored Warfare artillery" "
Ugyan úgy volt conquest mellette. Hangulatra is hozta a bf színvonalat, klánozni más kérdés. bad company 2 egy gyöngyszem a második résszel és az 1942vel együtt szerintem. Na de ne offoljuk a topicot.
Nekem például kifejezetten bejönnek a pve játékok. Nem mintha sokkal játszanék, de pl. a Warframe fő porfilja is ez és már vagy 1100 órám van benne a steam szerint. Haverokkal coopban a gépek inváziója ellen, sokkal jobb érzés, mint pl. 3-ad magammal a tengernyi idióta között a manipulált csatákban nyerni/veszíteni. Mindenesetre az AW-nél azt ígérték lesznek pve missionok is. A jelenlegi verziójukban nem tudom mennyi van meg ebből, de beígérték.
Ami egy jó játékmód lehetne az az, hogy adott egy pálya ami több szakaszra van felépítve és el kell foglalni pontokat majd nyílik ki a további rész. Ez sem spanyolviasz, mert bfben már a bad company óta van ez és imádom is.
Aztán mmorpg mégis tudnak operálni pve résszel meg pvp-vel egyaránt, nem csak az aréna mmo felfogás létezik, miért ne lehetne egy alapvetően másfelé nyitó, tankos mmo is.
Másrészt meg a pve-rész itt inkább arra értem, hogy nem ez a bűnunalmas és szénnéjáratott aréna harc legyen, amit előad a wot,wt most meg a aw is.
Én pl inkább az összetettebb missziók felé kacsingatnék, ami ugyan úgy lehetne pvp csak nem abból állna, hogy egy kicsi,aréna pályán kell kilőni a többit.
Nagyon primitív példával élve a cod vs bf-t hoznám fel, ez olyan mintha azt mondod, hogy csak a cod féle megoldás lehet sikeres. A bf mindig is eléggé más multipalyeres élményt adott, mint a cod, bár jelen esetben én egy jóval eltérőbb játékra gondolnék a wot,aw,wt fajta arénaharcoktól.
És milyen világmegváltó új játékmenetet tudnál te elképzelni? PvE szerintem baromság, én nem azért játszok MMO-val hogy botokat gyilkoljak. Még esetleg egy L4D-nél elmegy, de itt nem. A mai MMO-k nagy része ere a sémára épül, eresszünk össze 10/20/30/60 játékost, gyilkolják egymást aztán aki előbb elfogy az vesztett. Kivétel kevés van, mondjuk Pl egy Palnetside2 üde színfolt lehetne a palettán.
Platoonoztam is sokszor, de mindig úgy éreztem, hogy nem éri meg ha csak ketten vagyunk, mert mindig olyan csatákat kaptunk ahol azt hitte a MM hogy csak azért mert mi együtt jöttünk be majd agyonverünk mindenkit +2 tierben. Egyáltalán nem motivált a random platoonozásra, mert ott tankot húzni nagyon szopó volt szerintem.
Strongholdozást egy jó ötletnek találom, de ebben a műfajban nehéz feltalálni a spanyolviaszt anélkül, hogy ne az alap koncepció ami miatt egyedi sérüljön.
Ja, nekem sincsen jobb ötletem... láthatóan a WOTosok is próbálkoznak meghonosítani néha napján új játékmenetet, de nem népszerűek annyira (stronghold, CW, randomtól eltérő pályák) stb. Még a platoonozásra is lusták sokan.
Sztem a többségünknek elég a "van 5 percem, gurulok egy randomot" játék.
Hát pl kukába ezt a 2 bázis foglalós 15v15 aréna koncepciót kezdésnek elég lenne. Klasszikusabb pve esetleg pvevp rendszert vagy összetettebb csata rendszert ami nem a 15v15 és foglald el 1/2 bázisból állna. Lenne honnan meríteni vagy újítani
kiherélt battlefield mind, de úgy néz ki kell a népnek. Csak tankos felállásban nem tudom, hogy mi lehetne a nagy gameplay megváltó ötlet. WoT bizonyos dolgok miatt nagyon idegesítő, de a játékmenet önmagában szórakoztató arty haterség mellett/nélkül. HP rendszer nekem sokkal kézenfekvőbb mint a modulos emiatt örülök neki. Lopják össze engem nem érdekel, hogyha összességében egy jobb játék lesz.
Megnéztem most jingles videóját és olyan fárasztó/szánalmas/szomrú látni ezt az egy az egyben wot kópiát, hogy az vmi borzalmas. Ezt a fantáziátlan,szánalmas szar játékmenetet hozzák ami wot-ot is jellemzi Van 3 ilyen játék a piacon és mind a 3 erről az értelmelten foglalósdi,15v15 aréna játékkal tud csak előrukkolni.
Annyiban igazat adok Lexnek, hogy ne temessük a játékot, puding próbája az evés. De tény, azér avideót láttuk, a WOtból már ismerjük az artik hatását a játékmenetre, tehát azért igy már alkothatunk magunknak egy viszonylag reális képet.
A WOTban nekem nem öli meg teljesen a játékot az arty, de idegesit. Jobb lenne nélkülük.
Tegnap is bevágott prokhorovkára VK4502Pvel 3 tier X arty oldalanként, meg 3 scout. Ott még sziklák sincsenek ahova elbújhatnék, a scoutok meg felsottolnak mindent középről. Nem is húztam az időt, full gázzal ( :) ) megindultam az ellennek, mert inkább a TDk meg heavyk szedjenek szét, minthogy ott bújkáljak a bozótosban miközben az artik célbalőnek rám.
igaz igaz de nem hiszem hogy hogy a 200effes e100 playerek annyira élveznék az artyt hogy csak azzal nyomják :D nem kell félni lesz itt is sok növény, ráadásul új tankok jobb grafika? jobb optimalizálás jobb engine. lesz itt retard mágnes sajnos :D
Meg a videóban is milyen gyorsan, milyen kicsire összeszűkült a célkereszt. Egy olyan ember aki nem egy zöldmoszat értelmi szintjén mozog, legalább 10 csata után már szinte mindig találni fog.
lexlutor: "nekem annyi jott le a dologbol, h a wotal ellentetben, felismertek h az arty problema ahogy abban megoldottak"
Nem, ha felismerték volna a problémát akkor nem teszik be, vagy legalábbis egy új különálló játékmódként tálalták volna.
(ja maus helyére rakd be a megfelelő lassú tankot :) vagy csak képzeld el hogy éppen párharcban vagy vkivel és éppen nem ara tudsz fókuszálni hogy villog az égi áldás jelző ) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.04.22. 12:32:12
Nekem meg pont annyi jött le, hogy NEM ismerték fel igazán hogy az arty probléma, csak nem akarják elveszteni a kövér gazdag amerikai játékosokat (tudom, sztereotípia) :)
Ha igazán felismernék hogy az arty probléma, akkor minimum egy checkboxot várnék, hogy aki nem akar futófragot játszani annak ne kelljen.
Mert nézzük is csak meg a changeket?
Incoming Artillery Warning; - aha, mennyi ideig is repül a lövedék? Én meg majd félreugrok a maussal a 2 másodperces warningnál. Vagy majd úgy működik hogyha a betöltött arti rámhúzza a célkeresztet akkor majd villog nekem az alarm? Az meg röhög hogy húzgálja az emberekre a célkeresztet azt nézi ahogy szaladgálnak a hangyák :)
Counter Battery Radar: - és ezzel mi a francot kezdjek amikor tankban ülök? Ja persze, épitsek arra hogy a klikker aki az én oldalamon van az artikra fog lövöldözni? CSapatjáték random emberekkel?
New Camera View - ettől miért jó nekem? Mert ez azt jelent az arti megkapja azt a spéci kis nézetet ami a WOTban csak modként szerepek :)
General Balance Changes (like the maximum artillery units allowed in a battle) - ma x 3 per oldal - 3 bőven elég hogy a támadókedvű embereknek elvegye a kedvét. Persze ez jobb mint a semmi, de a WOT se nagyon játszható 3 artival / oldal.
egy percet nem jatszottal meg vele, meg a nyilt beta fazisban sincsenek. ha neked attol jo, h mar most rugozol ezen, nyugodtan.
nekem annyi jott le a dologbol, h a wotal ellentetben, felismertek h az arty problema ahogy abban megoldottak. jelenleg probalkoznak, mit lehetne jobbat kihozni belole. h mi lesz belole, szerintem senki nem tudja.
de ha te mar most ilyen 1000%ra tudod h szar lesz, senki nem kenyszerit h egy pillanatot is jatszal vele.
:D nem láttam a videóban hogy lövésenként 1hitelt volna bárkit is, mondjuk nem is talált telibe senkit jobb lesz mint wotban látod ha céloz a ratty sőt egyhelyben sem maradhatnak minimap mutatja
Majd egy év múlva mert ha nem lesz olyan jármű amit a retardok is tudnak élvezettel használni nem lesz bevétel sem. Ugyanis a WOT-ot is a retardáltak tartják el.A pro játékosok és klánok meg a átlagos játékosok sehol nincsenek pénzköltésben a retardáltak mellett.Némelyik olyan prémjármű parkkal rendelkezik ami több 100000 ft. értékű 250 wn8 teljesítmény mellett plusz napi szinten prémium előfizetéssel játszik.
Tudod, mikor nem kellene parázni? Ha az arti nem megy elég messze attól a helytól ahonnan lő, akkor max 1-2 lövés után kapsz egy opciót, hogy drónnal szétlődd a fenébe, mindegy milyen messze áll. Ez lenne fair play... ez így csak egy wot klón. Kapsz egy lámpát, x másodpercel előtte, hogy veszíteni fogsz y hp-t. Kösz.
Incoming Artillery Warning; Counter Battery Radar New Camera View General Balance Changes (like the maximum artillery units allowed in a battle) - ma x 3 per oldal
A wot és a wt kiegyensúlyozásáról nekem más a véleményem (soha nem lehet megfelelően megcsinálni szerintem) de ez már más tészta :) Bár a WT fő problémája pont ez. Amúgy a T-95 még nincs benne a WT-ben.
T95... de említhetném a Maust is ugye, ami nagyon régóta benn van és még prototípus se volt belőle csak egy test :)
Amúgy nincs nekem semmi bajom a másik játékban se a proto tankokkal, el tudok vonatkoztatni egy játékban a realitástól amig a prototipusokat jól balanceolva rakják be a játékba... leszarom hogy egy 1944-es tankkal kell harcolni egy 1954-es ellen, ha megfelelően ki van egyensúlyozva a játék (tehát egy T9es tank kb olyan erős legyen mint egy .másik T9es, füfggetlenül a gyártás évétől) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.04.22. 10:26:17
Nem szoktunk egyetérteni de most kivételesen +1. Látszik hogy próbálnak felugrani a szekérre mint a gaijin (ott is már jönnek a prototípus tankok, mint a WOTban - pedig emlékszem hogy ment a melldöngetés hogy ők nem soha... )
Egyébként a témához hozzászólva elég lehangoló a fejlesztők és a kiadójuk hozzáállása. Minden játékelemet, úgy ahogy van emelnek át a WoT-ból + jó modok funkcióit is hozzá. Semmilyen újat nem mernek létrehozni. Úgy vannak vele, hogy ami a WoT-ban is sikeres, minek változtassanak rajta. Copy-Pase aztán szevasz. Csak az a gond, hogy a WoT nem a jelenlegi játékmenetével futott be, hanem egy teljesen másikkal, de ez már egy másik történet. Mindenesetre kíváncsi vagyok rá mi sül ki ebből. A teljesen más járműpark vajon el tudja e vinni a hátán ezt a játékot és át tud e csábítani egy nagyobb tömeget a WoT-tól vagy megreked azon a szinten ahol a gayjin játéka is van....
EGyetértek, én sem bírtam ki az artizást, nagyon eseményteln és szerencsefüggő az egész. De ettől függetlenül nincs annál irritálóbb, hogy mondjuk közelharcban legyőzöl valakit, aztán a világ másik végéből kilő egy olyan, akinek semmilyen rizikót nem kell vállalnia ehhez.
Kb olyan, mintha lenne egy boxmeccs, ahol a győztest a nézőtérről lelövi az egyik néző egy távcsöves puskával.
Városi pálya alapból nem kedvez az artynak, de értem mire gondolsz. Ez is egy vélemény. Mint játékstílus nekem túlságosan idegőrlő volt, hogy 30-50 seces töltésem volt (legalább közben tudtam kecskét áldozni, hogy pontosabban lőjön).
WoTban én egyáltalán nem köpködtem az artikat, nem lennének óriási camp háború lenne. Plusz itt van valami indikátor hogy lő téged az arti és van esélyed kitérni előle, vagy épp bele sétálni. :)
Nagyszerű hogy jól néz ki, de ezzel könnyebb az artizás. Megint látszik hogy remek fejlesztők, de minden baromságot lemásolnak a konkurenciától :)
A WOTot szarrá köpködi mindenki emiatt a mod miatt, itt meg gyárilag beteszik. Gondolom itt is úgy gondolkodnak, hogy szarunk a játékélményre, retard pistike is jöjjön csak agyaggalamb lövészetet játszani.
Igen. Szerintem jól néz ki. WoTban is van egy mod amivel meg lehet már ilyenre csinálni, de ott nem mindig lehet pontosan bemérni. Az viszont vicces, hogy mennyi arti van a meccsen, felspotoltak valakit ment egyből 3 arty lövés. Persze ez most újdonság és érthető. Nagyon várom már a játékot. Látszik, hogy milyen igényesen van megcsinálva.
ez a kibaszott kliens csak engem boldogít azzal hogy kb minden harmadik-negyedik alt+tab-nál elkezd vadul váltogatni az asztal és a játék között ezt kb jó esetben 2 percig csinálja aztán lefagy még további 2 percre