Úr Isten, akkor nagyon le vagyok maradva :D Látszik hogy mostanában nem nagyon játszok már akciójátékokkal. Mondjuk akkor is érdekes, mert pl.a Rome2 Empire Edition 3 DLC-vel együtt foglal 26 gigát, pedig abban is van anyag bőven. Emlékszem még a régi szép időkre mikor még a CoD 2 CD-jére is azt mondtuk hogy mi a francra kell ennyi hely? :D
Mit ajvékolsz, a Wolfeinsten New order eszik 50et is... Elfér a sok terán a kecskepornó mellett nem? :)
Kiment az első meghívó kör, holnaptól 23-ig tart az alfa teszt következő köre. :)
Ja a mail.ru, a ruszki f@szbuk-klon is az ovuke az egesz meg Putyin batyo kezeben van :) Amugy a devek total amcsik szerencsere, szoval a keleti tirpak mentalitas talan tavol all toluk.
nem, ugyanaz lesz mint a többi szemét :) Utoljára szerkesztette: twi452, 2015.02.06. 15:13:38
Szerintetek az Armored Warfare meg fogja váltani a világot?
Na akkor konszenzusra jutottunk.
Reménykedjünk hogy az AWben nem lesz goldlőszer (de sztem lesz, az artiban már láttam a 3 féle lőszertípust) :( Ez is egy "hiba", amit szerintünk ki kéne javítani csak épp az biznicnek nem tesz jót.
Gold eső mindenhol van t1-t10 ig azt elhiheted, persze sok van t10 ben is. De én főként arról beszélek, amikor az ember ágat húz. Igan abban igazad van, hogy ez a gold mizéria onnan telljesedett ki mikor cradites lett. De emlékszem akkoriban sem volt ez ennyire jellemző. Kevesebb tank volt sokan tudták Ap vel hol kell lőni. Ez mára a kismillió tank miatt egyáltalán nem igaz. És ezt a gold mizériát nem csak az tartja életben hogy creditért van, hanem az is, hogy a játékosokat kettő tierrel fel dobja. De lehet neked van igazad és akkor is spamolnék sokan, de közel sem annyian mint most.
"Ha nem tenne be +2 tierbe, akkor nem is használná senki, mert minek ugye?"
De miből gondolod hogy nem használná senki. Épp most mondom - és neked is látnod kell - hogy TOP tierben és azonos vagy alacsonyabb tierű ellenfeleket is osztanak golddal. És nemcsak az első lövés az (azt még elfogadom hogy az volt betöltve) hanem az utána következőek is.
A goldesőt EGYÉRTELMŰEN a creditesítés okozta, nem a +-tier. Eleve amikor még szélesebb volt a tier olló de nem volt creditért elérhető a gold, akkor sem használta szinte senki. Amint elérhetővé vált a credites aranylőszer megindult az eső, tiertől függetlenül. És még1x, Tier10ben a legdurvább, ahol már nincs +2 tier.
A WG persze utólag nyilván látta hogy a gesztus amit a freeknek adnak a gold creditesítésével valójában jó üzlet, de sztem akkora mágusok nem voltak hogy ezt előre kiszámolják. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.02.06. 14:59:18
Alapjában véve az MM úgy van megalkotva a WoT-ban hogy megerőszakolja a játékosokat hogy legalább egy havi prémiumot vegyenek. Amíg goldért volt aranylőszer, bizony nagyon drága volt és szinte senki nem is használta. Mit csinált a WG? Rengetek ágyút nerfelt, főleg a kisebbeket. Pl elvették a t34-85-től a 175mm átütésű ágyúját. Na az vitte az is3-at is. De az MM súlyát nem csökkentették le, pedig most még goldal sincs akkor átütése mint akkor volt.
A gold lőszer pont azért lett credittért vehető hogy WG betegre keresse magát, nem pedig a játékosok érdekeit nézték. Ha nem tenne be +2 tierbe, akkor nem is használná senki, mert minek ugye? Akkor meg prémium sem kellene annyira. Akkor szerinted mi a gold lőszer ha nem játékegyensúlyi paraméter?
Van egy olyan érzésem hogy az AW devek nem próbálnak meg semmit sem megjavítani, mert az ő szemszögükből nincs mit megjavítani. Ugyanis a WOT hibái azok valójában a pénztermelési featureok, ki akarna azon változtatni? :)
Eleve ott van az arty, az vajon miért van ott? Miért nem vették ki ha minden józan tankjátékos szerint nem oda való?
Amiatt van sírás az MM miatt mert amíg húzod az adott ágat,addig zömében alatta vagy a top tankokhoz képest.Persze 8-9 ben már szinte csak 10es csatákba hajít be.Ha meg 10 es vagy,akkor meg tuti,h mindenki az. :) Akkor meg megint ott vagyunk,ahol a part szakad.Szakaszba kell tolni,és imádkozni egy jó csapatért.
Prémium lőszert,meg egyszerűen csak limitálni kellene,úgy max 25% ban. Kíváncsi leszek,itt hogy fogják ezt megoldani.
Elméleted sztem azért nem helyes, mert a legnagyobb goldeső a T10 csatákban van, és leginkább a T10ek spammolják a goldot. Kérdem én, ők is a +2 tiert akarják kompenzálni.?
Jelenleg még alacsonyabb tierre vagy páncélozatlan célpontra is lőnek az emberek goldot, pedig ott nincs mit kompenzálni.
Akkor szaladt el a golddal a világ, amikor engedték creditért venni. Amit - elvben - pont azért tettek meg hogy igazságosabb legyen a rendszer, hogy a free playerek ne érezzék magukat hátrányban.
Ami szintén hibás döntés, de nem az MM jelenlegi beállításainak a következménye. Ha +1 tier lenne, akkor is spammolná a goldot az aki most is azt teszi. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.02.06. 14:35:14
Kb tegnapelőtt irtam le és most egyetértve teljesen Smish-el, hogy a wotban jelen pillanatban egy igazán igazságtalan és félresikerült MM van. És ezt a gold mizériát is a plusz kettes valamikor hármas és ritkán nagyobb különbségek okozzák. Méra ezért terjedt el, hogy a nagy többség tankjaiban jo pár gold lőszer is van, főként ha az ember egy ágat húz. Miért, mert a plusz kettő miatt rá van "kényszeritve". Emlékszem mikor pénzes volt a gold a cw s tankjaimon kivűl egyikben sem volt. Azokban is max 2-4 db. Rengeted olyan szituáció van, mikor tier hátrányban vagyok és tudom, hogy 3 éve ott még átment a sima AP lőszer mára meg nem. És töltöm a goldot. Aztán sokszor a meccs hevében bent is marad és jön a tieremnek megfelelő és sokszor vagy véletlenül vagy csak már a kényelem kedvéért bent is hagyom. És rengetegen vannak igy és ti is szerintem. És ez főként a tier különbség miatt is van. Persze vannak más okai is, hogy creditbe kerül, meg sok csillebérci tényleg csak azzal tud átlőni bármit is, de ez bőven benne van. Én leginkább ezért haragszom a játékra. Az évek során vettem pár prém tankot és azért hogy creditett termeljek. De ha a nyolcas tankjaimat amelyek évekkel ezelőtt soha nem rakott 10 esbe most 10 csatából 8 ban biztos. Ezekkel nem fogok aranyat használni, de a nélkül sok helyzetben esélyem sincs. Szóval párotok véleményét osztom, tőlem lehet teljes koppincs is, de nem lesz az. Ha igazságosabb és jobb lesz az MM akkor engem megvettek.
Amúgy az a 'lézer sugár'és sniper nézetben rózsaszinűre váltó tankok tényleg elég gagyik.
A bétában meg a játék hivatalos nyitásakor még nem volt arty limit. Voltak bizony bőven oldalanként 8-10 artys meccsek. Kíváncsi leszek itt mennyi lesz a limit. A nagy arty nerf után volt igazán egyensúlyban egy ideig, mert sok régi játékos abbahagyta egy időre vagy végleg és csak 1-1 szokott lenni csatánként. Nagyjából 1-2 hónapig ment így ha emlékeztek. Utána újra telítődött új emberekkel akik már ezt az új pontosságot szokták meg. Én max 1-2 artyt gondolnék megfelelőnek oldalanként. Remélem itt ennyi lesz a limit.
A 25% randomot én is sokallom. De az már ugye nem MM téma.
A balance rendszer ami csata közben dolgozik az meg nemtom mi (illetve tippem van hogy mire gondolsz, az összeesküvéselméletekre mint a "low hps ellenről biztos pattanni fogok" és társai).
Amúgy meg: az igazi férfiak az óidőkben nem ám + 2 tier különbséggel játszottak. Akkoriban...az na az férfi munka volt a javából! Ha jól emlékszem t6-os mehetett akár tier 9-be, 10-be. (kéretik nem komolyan venni)
Ez mind igaz amiket leírtál, meg még van ezen kívül ezer dolog ami nem jó. Én pl a 25% RNG-t is marhaságnak tartom, meg amiket tud művelni a balance rendszer meccs közben, na az valami csoda. Azonban én úgy gondolom hogy a +/-2 mm az egyedüli amit nem lehet kompenzálni sehogy, mert ha kilövik a a nagy tankokat a csapatból, onnantól kezdve az ellenségnek csak kacsavadászat lesz a játék. Ez +/-1 mm-nél tudod kompenzálni mert az egy szinttel nagyobb tankok nem annyival erősebbek hogy ne tudnád felvenni velük a harcot.
Az artyk szám limitálva van, max 5 lehet egy oldalon.
Amúgy jó volt ez az érvelés: -Szarfosahúgy ez az MM. -De miért? -Há' me' kettővel nagyobb tierba is berak, hogyafaszba lőjek ki két szinttel nagyobb heavyt, szarfoshúgy az MM, csal a gép, mocskos WG.
Pedig igazából engem a többi MMel kapcsolatos kifogásod érdekelt volna, ez a +1 tier olyan snassz, ezt keveslem hogy emiatt vagy ennyire kiakadva az MMre... :)
Mint pl amit itt írt a kolléga, hogy az arty top tier.. na az valid, 9es arty ne lődözgessen 7es heavykre. Sőt igazából semmire se.
Amit én nem szeretek az MMben...
- nincs korlázozva az artik száma és szintje - nincs kiegyensúlyozva a tankok fajtája (tehhát olyasmi hogy egy oldalon szinte full TD az ne legyen) - top tank ne legyen gyökér player Soha. - lehetne statisztika alapú balance (mondjuk a ladder rendszernek nem örülnék, jó néha futófragra lőne, de olyan ne legyen hogy egyik oldal unikum platoonok a másikon meg csupa piros)
Szóval ilyesmiket vártam vola egy nagy MM kiakadás után, nem azt hogy +1 vagy +2 tier. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.02.06. 12:47:15
Manapság mikor már a gold ammo is creditért vehető WoT-ban nem értem miért fáj a +/- 2tier. Mellesleg a játék jutalmazza ha nagyobb tierű ellenfelet sebzel/ölsz meg.
Na akartam írni egy hosszabb választ. De kitöröltem, mert nincs kedvem vitatkozni. Mag amúgy is szerintem a WoT MM-je annyira de annyira összetetten szar, hogy 10 oldalon lehetne vesézgetni meg példálózni hogy mi a baj vele. Lényegét tekintve én üdvözlöm a +/- 1 tiert itt ha valóban úgy lesz, mert szerintem meccs közben ha látsz egy ügyes, nálad erősebb tankot, az pont elég motiváló tud lenni hogy fejlődj. Valamint ha szakaszban rámentek egy egyel erősebbre, abban pont megvan a kellő kihívás. Ha ügyes, akkor legyőzi a 2 kisebbet, ha meg nem, akkor megszívta, főleg ha nincs a közelében csapattárs.
Ha csak egy szinttel erősebbek között látod magad a lista tetején az neked nem elég motiváló? Te nagyon adrenalin függő lehetsz:)
Írkálj csak hosszan, az a jó ha meg tudjuk beszélni a dolgokat, azé van afórum :)
Én konkrétan nem vagyok híve a túlságosan kiegyensúlyozott MMnek és ennek megfelelően a +1 tier sztem nagyon monotonná tenné a játékot. Miért:
1. Nem tanulja meg az ember a csapatmunkát, azt hogy ideje van a támadásnak és ideje van a visszavonulásdnak is. Nem tanulják meg az emberek hogy néha másodhegedűsnek is kell lenni, TÁMOGATNI kell a többieket. Nem tanulnak meg trükközni, variálni, várakozni, értékelni a kialakult szituációkat és adaptálódni a kialakult helyzethez. Nem tanulják meg megválasztani a célpontot, ami először célkeresztbe kerül arra már ugranak is rá.
Nem tanulják meg kihasználni a terepadottságokat, kihasználni az emberi gyarlóságot (pl az ellenség többnyire igen hamar el tudja felejteni hoy te ott vagy ha kicsit elbújsz és meglátnak mást).
Komolyan, kb olyanná válna a játék mint ezek a 8 bites fun módok. Mert ott aztán tényleg mindenki ugyanazzal megy....
A full HPs T34-85-el nem kötelező szembeszállnod EGYEDÜL a T-44el. Lehet fedezékbe vonulni, lehet húzni az időt, lehet várni a csapatra. Sőt, lehet menni platoonban és akkor tudod hogymindíg lesz segítségesd. Ha nem jön senki, észre kell venni és NEM menni tovább.
Azt felejtik el sokan, hogy ránéznek az elosztásra, meglátják hogy a top tank 2 szinttel nagyobb mint ők és máris eldobnak kapát meg kaszát hogy ez milyen szar. Pedig a top tank legyőzése nem az ő feladatuk.
A medekkel igen jól meg tudod választani hogy hol és kivel csapsz össze (náluk jobban csak a lightok mozgolódnak).
2. Ha túlságosan kiegyensúlyozott a Tier, egyszerűen nincs meg az előrehaladás érzése. Mindig ugyanolyan erős tankokkal harcolsz mint te magad, nem érezni a fejlődést hogy most volt értelme grindelni a nagyobb tankért.
3. Kimarad a sikerélmény amikor furmányosan végül sikerül kifingatni egy náladnál 2-3 tierrel nagyobb tankot (ha 1vs1ben akkor az az über, de sztem az is élmény amikor supportként te végzed ki az ellent). Sztem jobb az hogy egyszer kapsz hideget (lenn vagy) egyszer kapsz meleget (fenn vagy) mint az ha langymeleg kiszámítható dolog az egész.
Sztem vagy 3 éve történt de a mai napig emlékszem rá, hogy amikor még nem volt abszolút tier limit (az MM csak rakta be az embereket beérkezés sorrendjében, hihetetlen nem, mit szónának a mai elkényelmesedett playerek ehhez? :) ) egy STUGgal majdnem sikeült megszívatni egy VK 4502P-t. Nem győztem le, mégsem keserű az emlék :)
4. Nem tapasztalhatod meg azt a büszkeséget amikor a meccs végén megnézed az eredményt, és mondjuk legkisebb tankként TE vagy a csapatodban a legjobb (legtöbb dam vagy legtöbb XP). Lehet hogyvesztettetek, de amikor mondjuk T8ban látod hogy többet voltál képes letenni az asztalra mint a csapatod T10esei, akkor még a vereség se olyan fájdalmas.
Nem tagadom, sokkal igazságosabb ha mindenki egyenlő erős tankokkal játszik egy csatában, de sztem messze kisebb a kihívás és ezáltal a győzelem értéke is. Sztem az messze van a gyalázatostól hogy max 2 tier ellen kell harcolni (főleg annak fényében hogy nem mindenki +2 tier ám, bőven szoktak lenni veled egyszintűek is) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.02.06. 10:02:09
Egy kicsit el akarnék merülni ebben az MM-témában, úgy hogy előre is bocs ha nagyon OFF-nak tartjátok. Egyszer már indítottam el egy nagy vitát ez miatt más fórumon, kíváncsi vagyok itt hogyan álltok hozzá.
Itt ugye elvileg +/- egy tier lesz nagyjából a különbség (legalábbis jelenleg), a WoT-ban ellenben +/-2. Tényleg ilyen sokan nem látják hogy ez miért nagyon rossz a WoT-ban? Vagy hogy ne hangozzon olyan nagyképűen, tényleg ilyen sokan jónak találjátok ezt? Mert a másik fórumon elég nagy fölényben voltak akiknek ez tetszett.
Tételezzünk fel egy kiélezett helyzetet. A meccs végére már csak te meg egy ellenséges játékos maradtok életben. Neked van egy full egészséges t 34-85-öd, neki meg egy full hp-s t44-e. Mind kettő tank nagyon jó szerintem, de csak a maga tierjében. A wot-ban azonban mégis összeeresztik őket. Na már most ebben a helyzetben mit tudsz csinálni?
Véleményem szerint nem sokat, mert ugye a t44-nek legalább bot-nak kell lennie, vagy a legjobb ha nincs is játékban és csak akkor tudod vele érdemben felvenni a harcot. Ez egy szélsőséges és teljesen vert helyzet, de mégis rengetek-rengetek ehhez hasonló példát lehetne felhozni.
Nektek hogy tetszenek az ilyen helyzetek? Főleg mikor már a 10. csatát is 2 tierrel nagyobbak ellen kell lenyomni?
Szerintem egy jól kiegyensúlyozott játékban (pl titanfall és még sokan mások) ilyen helyzetet nem is engednek kialakulni. A WoW-ban ha kihívsz egy nálad 10 szinttel gyengébb játékost, legfeljebb kiröhög, de nem áll le veled mert esélye sincs.
Ugyanis egy jól kiegyensúlyozott játék a végletekig igazságos. Ha valaki fölénybe kerül az ellenséges csapattal szemben, az nem azért van mert sokkal erősebb fegyvereket kap csak úgy, vagy pl egy stratégiai játékban már kész bázissal indul. Hanem azért mert ügyesebb a másiknál.
Más játék fejlesztőknél ez kvázi csalásnak számít, amilyen mm-et használ a warrgaming.
Mondom ezt úgy hogy lassan 15000 játéknál tartok a wotban és játszogatok vele még most is. De ha az AW csak egy fokkal igazságosabb rendszert fog alkalmazni, nem habozok a váltással az biztos.
ez a lövdék csík vérgagyi :S remélem teljesben elfelejtik a létezését is
Megtörtént. Az egyetlen amire jelenleg kiváncsi vagyok még a játékkal kapcsolatban, hogy mennyire lesz nyugati a customer service: mind a Gaijin, mind a Wargaming gyönyörűen mutatja a ruszki mentalitást ("szarunk a fejetekre"). Hátha itt nyugati lesz a hozzáállás.
Én is elvagyok a HP csíkkal, nekem a WTGF modulsebzés rendszere nagyon nem tetszik, ott - amikor játszottam - sokkal nagyobb volt a randomisten hatása mint a HPs rendszernél. PL sokszor volt olyan hogy én lövöm, radiátor, gunner, meg minden figyfene sérül, ő visszalő és ammorack. Csá kösz hogy jöttél :)
A HP alapú rendszer bár nem reális, elvben jobban kiszámíthatóvá teheti a játékot. Mondom, elvben, mert a WG meg bedobott a képbe 2x 50%nyi randomot (egyszer az átütés, egyszer a sebzés területén) és megspékelte az egészet azzal anagyon elkefélt "kiritikus" sebzéssel....
Hát az MM-en én se tudom mit lehet variálni. Max azt hogy mennyi legyen a plusz/mínusz tier.
Amúgy mi a gyalázatos benne? Mostanában elég megbízhatóan működik, normál tankkal max 2 tier és ritkán csuklik úgy hogy a tierek nem passzolnának (pl egyik oldalon több TierX mint a másikon).
Engem leginkább az érdekel, hogy a wot legnagyobb hibáját tudják-e javítani, a gyalázatos MM rendszernél jobbat tudnak-e csinálni. Ha igen engem megvettek. De úgyis játék közben fogjuk tudni eldönteni, hogy tetszeni fog-e vagy sem. Engem nem zavar, hogy kopincs.
Kövezzetek meg, de nekem meg tetszik. Én nem WoT klónnak, hanem inkább WoT 2.0-nak mondanám, ilyen továbbfejlesztett változat. Nem érdekel ha ugyan az, ha a legnagyobb hibákat kijavítják akkor engem már megvettek.
Ne off-oljunk ide, de szerintem nem a HP csík a legnagyobb baja. Sőt, az maradhatna, elvégre arcade játék. De amúgy összeségében...de ne offoljunk ide.
Pont a példa rá WoWs ott nem kellene HP csík. Modul sebzés kell és vízbetörés oszt tessék taktikázni nem pedig még van 300 hp-m kibírok még egy találatot.
Saját érték rendem szerint meg a HP csík a bukta a modul sebzés jobb (főleg ha működne). De hát ízlések és pofonok. A merőben mást kiadni túl nagy kockázat... bele is bukott a WG.
OpenBéta óta játszok a WoT-al kisebb, nagyobb megszakításokkal. Szóval na... :)
Sokan mondják, hogy mekkora gáz a HP csík, szerintem meg tök rendben van. Mit lehetne kitalálni helyette? A modulsebződéses rendszert láttuk már és elég nagy bukta én meglátásom szerint.
Merőben más megoldást meg túl nagy kockázat kiadni. Sokkal nagyobb az esély a buktára mint ezzel. Amúgy meg akkor is menne a hiszti, hogy ez mekkora "sz@r" megoldás, itt meg ott sokkal jobb vagy itt meg ott ez már volt.
Nem kell világmegváltó dolgokat csinálni, de valami egyedit. A WT rá a példa merőben más mint WoT még ha nem is tökéletes (rengeteg hibája van annak is) de más.
Hát ha vehetem személyesre... itt volt pl a WT:GF. Igen kipróbáltam, aztán viszonylag hamar be is fejeztem. Nagyjából arra számítottam hogy NÁLAM már nem fér bele egy újabb tankos grindfeszt, még akkor se ha játékmenetben némileg eltér a WOTtól.
Namost, ha ez let a vége egy nem koppintás játéknak, akkor egy klón nagy valószinűséggel még annyira sem fog lekötni, főleg hogy elkövetik ugyanazokat a hibákat amiket a WOTba se szeretek (tüzérség pl).
Számomra a textúrák kicserélése meg az hogy egy tankot nem TIgrisnek hanem Abramsnak hívnak önmagában kevés ha nincs tartalmi, játékmenetbeli változás. Nem tudom megmondani hogy mi lenne az amimagával tudna ragadni, de azt tudom hogy mi NEM fog :)
3+ év WOT után sztem te is igy lennél. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.02.05. 14:24:37
Sokan világmegváltó játékokat várnak el manapság. Ha WoT "klón" akkor mivan? Sikeres a WoT? Igen! Sokan játszanak vele ma is? Igen! Akkor miért ne próbálná meg valaki kicsit más köntösben kiadni? Nekem felüdülés lesz a WoT és GF után, kicsit unom már a második vh-s tankokat.
Na, legalább van aki pozitívan csalódott...a Wows...áh. Mindegy, nem off-olok.
Az AW, Wot, más tank skin-ekkel. Ez nem feltétlenül baj. elvégre a Wot-al évekig tudtam szórakozni. Most mér teljesen érdektelenné vállt, ami tankot akartam évekkel ezelőtt megszereztem, új tartalom nem érdekel, az arty+goldammo+fogyatékos játékosok hármas meg elriaszt.
Az AW esetében az újdonság, hogy na fejlesszük ki ezt meg azt a tankot, esetleg a látvány, fizika, grafika, kitolhatja azt az időt, amit érdemes rászánni, de ettől még csak egy WoT klón, és ez így gyenge eresztés. Ennyire futotta? Egy klónra? Semmi eredeti, semmi változtatás? Persze ha nagyon más lenne, az se biztos hogy jó lenne, mert a Gajin WT-je nekem jókora csalódás lett, pedig semmit se vártam tőle, de egyszerűen nevetséges, milyen problémák vannak vele. Na de ez is off, de a félreértések elkerülése végett, a WT-re se mondom hogy szar, vagy jobb vagy rosszabb mint a WoT, csak azt hogy nekem nem jön be. Az se. De már a Wot se. De egy modern tankos Wot klón megérhet pár kört. De ennél többet sajnos nem nézek ki belőle.
Igen video alapján egy modolt WoT. De mint irtam érdekel a co-op része szóval fogok vele játszani. Egyebbek iránt meg miért ne, HP csík szükőlő cél kereszt, tök egyforma kezelő felület, arty mechanizmus tök ugyan az. Szóval túl sok dolog egyezik meg a nagy előddel. Szigoruan saját következtetés linszenszelték a WG-től az egészet és húztak rá egy bőrt. Mivel a groud war tanks-ot perli a WG a játék mechanizus másolásáért ezt pedig nem. Egyébbként a WoWs nekem is tetszik bár egyszerű mint egy faék, de nem vagyunk egyformák. na peace!
Bírom ezeket hsz-eket hogy "már le is írta magát nálam a játék", "koppitáns, moddolt WoT" stb. Ezek az emberek is tuti bele fognak rakni majd pár száz csatát. :) Meg mint tudjuk videók alapján nagyon jól lehet véleményt kreálni. Én is mikor megláttam a WoWs-ről első gameplay-t azt hittem uncsi lesz, de csalódtam mikor beletoltam pár kört hétvégé. Pozitívan természetesen. :) Utoljára szerkesztette: Lokker, 2015.02.05. 13:04:18
Kár érte. Megnézve a videot inkább egy mod-olt WoT mint egy új játék. De a single része érdekel, esetleg még a coop. És egyet értek Lammerrel. peace
random kattintás a videóba... 8:50... pont megtaláltam amitől a játék nálam le is írta magát.... ez egy WOT modell és textúra mod. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.02.05. 09:01:40
Na közben keresgéltem, és a hivatalos fórumon is van róla szó. Nem tudok angolul és fordító valami borzalmasan csinálta meg, de amit kihámoztam: Tier8-ig lesznek a tankok. Elvileg +/-1MM lesz, de ez függ attól is hogy milyen fejlesztéseket tesznek be egy tanknak, reaktív páncél, stb gondolom. 1-2 2-3 3-4 4-5 5-6 7-8 Ahogy nézem 6-os nem megy 7-ellen, a 7-8 egy külön MM-et kap Ha valaki tud angolul és marhaságot írtam , javítson ki! MM forum
Azt lehet tudni hogy az MM-miként fog működni? A WoT-ot főleg azért hagytam abba, mert jellemzően sokkal erősebb tankok ellen kell benne harcolni. Már csak akkor játszom ha hív egy ismerős. Itt mi várható?
Upcoming Armored Warfare Testing We’re excited to inform everyone that we’re moving forward with external testing of Armored Warfare. Our next step is to run a technical focus test, which will be closely followed by initial stages of alpha/beta testing.
Our first focus test is expected to take place very soon, and the goal is to make sure the game is ready to proceed with a larger number of users. There’s been a slight delay as we work out some final technical issues with getting the game to testers. Based on feedback we’ll be collecting during this test, we plan to move forward with the next stage of testing and give more and more people the opportunity to get involved in testing Armored Warfare.
In the meantime, we encourage you to fill out this questionnaire to improve your chances of being selected to participate in these tests. Both Obsidian and My.com are extremely excited to finally share the game with people outside of our teams, and to share more information about Armored Warfare.
Stay tuned for more information soon, and get ready for battle!
Mondjuk én csak aa Karl-t láttam, de abból 3 csata elég volt hogy megunjam. De persze a világ nem csak belőlem áll, lehet hogy sikeres volt a dolog ahogy te írod.
Helyesbítek: Ott van a wot-ban a fun módok: Karl, T62 foci, Chaffe verseny, Winter mód, -ott is rengetegen játszanak - játszottak, utóbbi még ki sem jött
Hát azért az angol, francia , német és orosz ágban lehetne egykét típus. A7V , Mark Male, francia Charmond. WoT a játék neve de mésincs benne az őstípus. FT17-en kívül. Bár a Cár tank:D