Épp ezért itt az alkalom , hogy összemérjük egymás ellen milyenek is. Jórészük papír és TD-hez hasonlóan kell velük játszani. Kicsit olyan mintha lassú Marderek , UE57-ek harcolnának egymással. Lassú sebességüket a kicsi pályaméret ( 500-600 ) ellensúlyozná.
Ott van a wot-ban a fun módok: Karl, T62 foci, Chaffe verseny, Winter mód, -ott is rengetegen játszanak. Tier 1-2-3 se kong az ürességtől. XVM-et nézve rengeteg 2-3-15k csatsá ember játszik azon a szinten. Miért lenne más a Tier Zero vagy Tier WW1. Ha a lowtierben játszik 20 ezer ember , akkor itt ott is lehet egy kb.2-5 ezer játékos. Ami a WoWp átlagos játékosszámával egyenlő.
Modern éra tankjai se nagyon küzdöttek egymás ellen. Igaz irán-iraki, izreli-szomszédos országok közt volt tankcsata.
Hát, én is nehezen tudom elképzelni hogy az I. VHs tankoknak olyan óriási rajongótábora lenne. Főleg úgy hogy el se tudom képzelni hogy nemzetenként 2nél több fajta létezett volna...
Meg hát játékmenetileg is.. ezek még nem egymás ellen harcoltak, hanem inkább afféle faltörő kosok voltak, amiknek a célja a megmerevedett állóháború lövészárkainak áttörése volt.
Én nem várok nagy piaci átrendeződést az Armored warfaretől. Ha a játékmechanikán nem változtatnak túl sokat, sztem nem lesz akkora vonzereje hogy ugyanazt a játékot (WOT) elkezdd tolni csak azért, mert mások a tankmodellek benne.
Ha megszorongatja a WoT-ot, akkor a laggamingnak az első világháborús tankok irányába kellene elmenni, bár eddig még egyeduralkodók a piacon. Kíváncsi leszek erre a crysis-wot-ra. Várom.
Hát igen de azért pontosíthatnának h mégis mikor lesz mert én nem tudom Ti hogy vagytok vele de nap mint nap nézem a weblapot hátha... most így kitolták 2 héttel a commanderest tuti addig nem lesz béta sztem..ergó február közepén ha jönni fog. vmi kis csontot dobhatnának a "por"népnek Utoljára szerkesztette: SZULTA, 2015.01.19. 21:04:30
Zárt Béta Q1 szóval március 31 ig bármikor. Én nem bánom ha késöbb jön csak aránylag olyan készültségi fokban legyen ahogy egy zárt bétás játéknak kell lennie.
semmi rosszul értelmeztem! igen valóban kitolták de h a bétáról még semmi hír szinte hihetettlen...
Szerintem erről semmit nem lehet tudni, majd valószinűleg a zárt bétában élesben tudunk meg róla valamit mint minden másról. Videók, igérgetések csak a kedvet hozzák, mint nekem is nagyon várós. De ugy is a játék kipróbálása fog dönteni.
Azt lehet tudni, hogy olyan láthatatlanságirendszer lesz-e benne mint a wot-ban, vagy normáális mint a WarThunderben? Ha utóbbi akkor áttérek :)
gépigény:
Minimum:
GPU: GeForce 8600 GTS RAM: 2GB CPU: Intel Core 2 duo., 2 – 2,1 GHz (model 2010-2011) System: Windows XP x86 / Windows 7 x64 / Windows 7 x86
Recommended:
GPU: GeForce GTS 250 RAM: 4GB CPU: Intel i5 2-core, 2,9 – 3,0 GHz (model 2012-2013) System: Windows 7 x64 / Windows 7 x86 / Windows 8 x64
T-64 Nagyjabol A T-64B verzio. Az a vlami meg : The thin snorkel can be disassembled and carried in the back of the turret when not used.
Csak mert, a torony hátulján az a valami érdekesen fest. Mindenesetre viccesen néz ki. :D
És akkor olyan lenne, mint egy BF4 klón tankokkal. Na ott nincs szűkülés, ahova célzol oda lősz, akár menetből is. Hú de jó is lenne. De amit senki sem említett meg, hogy lesznek feladatok amiket végre kell hajtani. Pl pusztítsd el azt, védd meg amazt. Már ez is egy előrelépés, nem annyi van öld meg az összes ellenséget.
úgy jön ide a wot hogy tankos JÁTÉK az is (nem szimulátor)
egyszerűen kellenek bele ezek a dolgok
fogd fel úgy, hogy a szűkülési idő = az ágyú kezelő és a célzó vagy parancsnok közt a kommunikálással, na Utoljára szerkesztette: Master91, 2014.09.04. 14:46:49
Most hogy jön ide a WoT ? Ja tényleg tök modern, látom az ellent. Várjál má' szűkülők vazze nem lőhetünk mert mellé megy. De ez nem egy t-80-as? De. És akkor? Én nem azt irtam hogy nem kell semmi más de maga a módszer működhet egy II. világháborús tanknál, de ne már egy M1A1 v. T-80 asnál. De ahogy érzed nem kell egyből eret vágni.
Milyen király lenne ha a Wotba a tizes FV td-nek nem kéne szűkülnie, megáll, egyből bamm 1800+ sebzés. Isu, tüzér, minden ilyen nagyot lövő ágyú kicsit túlzásba esne, nem ?
Ráadásul a modern tankok gyorsak és fordulékonyak tehát ezt a részét vesztik el a csatába, állj meg várd meg mire beáll a célkereszt. Kb a II. világháborús szintre viszik vissza tankokat.
őszintén? Semmi. Sose gondolkodtam rajta. Elhagynám a szűkülő szálkeresztet és mozgást vinnék bele ahogy modernebbek a tankok kisebb kilengéssel mint ahogy a nagyok csinálják mozgás közbeni lövés stb.... https://www.youtube.com/watch?v=LUzSfGc2VqY Itt a példa szóval nem állnak meg egy egy lövésért, és nem hinném kevésbé lenne pörgősebb egy csata. De ez az én meglátásom.
Én spec. nem az UI hasonlóságára gondoltam a szűkülő célkereszt ami zavar (engem) ilyen már volt és azok II. világháborús tankok. Modern tankoknál azért másképp kellene ezt kezelni, és emiatt copy szaga van az egésznek, más körítéssel.
A UI szerintem is ideális, ha megnézzük alapvetően a WTGF is erről szól. Minimap, célkereszt, középen meg alul az ikonok az extra cuccoknak.
Ahol szerintem tarolni lehet az a játékmenet. Pl célzás, support tankok (mondjuk javító tank), új játékmódok, klántartalom. Sok konkrét ötletem nincs, nem vagyok nagyon kreatív, de hát nem is én vagyok a fejlesztő.
Amire sztem nagyon vigyázni kell, hogy ne keverejenek a tankok mellé mást. Az összfegyvernem szépen hangzik, de láttuk már hogy se a tüzérség, se a légierő összerakása a tankokkal nem jó a tankereknek.
Na most, hagyjuk ezt a hasonlóságot! Ennél egyszerűbben, hogyan lehet megoldani egy tank kezelését? Sehogy. Ha turbóznák akkor csak rontanának rajta. Nem koppintás, bár eléggé hasonlít. Ha bárki megtudja oldani a kezelést/kinézetet másképp az szóljon! Továbbá okosan csinálják szerintem. Mivel jelenleg a piacon a "másik igen népszerű tankos játék" az egyetlen, így ha lemásolják és kijavítják a hibáit már is szép számú játékoshoz juthatnak. És ha ezt fűszerezzük hatalmas kezdő bónuszokkal,akciókkal életképes játékot produkálhatnak. A füstgránátot meg mi/ki csinálta meg eddig?! A BF? Teljesen más műfaj.....
És a 2. világháborús tankokban milyen fantázia van? Ahogy elnézem kapunk egy nagyon hasonló játékot, aminek gyorsabb lesz a játékmenete. A célzókör szűkülése meg elfogadható. Bár a "modern" korban a legyet is el tudnánk találni a holdon, de a játék szempontjából hatalmas hiba lenne ha minden lövés pontos lenne. (lásd: WT:GF 1 lövés 1 halál és nem buli hanem idegesítő mikor már sokadjára ez történik)
Félre ne értsetek, szimpatizálok mind a két játékkal, de véget kell vetni az egyeduralomnak. Egy kis versengés jót tenne szerintem. És lehet, hogy az lesz. A havo k beépítése legutóbb a wt megjelenésénél került szóba, de nem ment át a játékosok fele így hallgattak róla. Jelenleg úgy áll, hogy hamarosan érkezik szóval talán ez a kezdet.
Hmm... Hát elég érdekes kicsit (nagyon is) hasonlít valamelyik játékra. Szűkölő célkereszt na ne már, ezek tuti modern tankok? De azért egy próbát megér.
Jah, semmi fantázia nincs a modern tankokban, tök gáz. Az a füstgránátos dolog is mekkora koppintás, mert más játékban már ellőtték. A hp-s rendszer is mekkora sz*r, mert már láttuk a WT:GF-nél milyen jól működik a modulsebzős rendszer.
Hajrá lehet a hivatalos fórumon leírni hogy SZERINTED hogy kell kinézzen.
Ez most komoly??? Mintha egy wot mod videóját nézném?! Azért ez egy elég erős wot copy paste. Ennyire lusták vagy ennyire fantáziátlanok a kedves készítők?