Maga a játékmenet nekem is bevált, sajnos az öreg vason irgalmatlanul szaggat még lowon is, de egy-két héten belül gépvásárlás, úgyhogy remélhetőleg ez is megoldódik nemsokára.
Ahhoz képest eléggé éhes a játék. Van remény, hogy régebbi ( 3,16*2 ghz e8500, 1gb gtx 560 ti , 8gb ram és 240gb ssd) rendszerre is optimalizálva lesz? Nektek is a kameramozgás eléggé összevisszás?
Én sem kaptam, meg szerintem senki. Megvettük a founder's pack-ot amihez járt a garantált béta bekerülés. A szaggatás miatt szerintem nem kell aggódni, biztos hogy fognak még optimalizálni. Illetve a háttérben biztos hogy ezerrel megy a naplózás, a béta miatt. Utoljára szerkesztette: Marfy, 2015.05.29. 07:15:53
Az EU szerver állandóan döglött...vagyis én még nem láttam működni...2x sikerült az amerikai szerverre feljutnom éjjel 2-kor...ott meg nagy a ping, 200felett... Játszott már vki az EU-n? Ha igen milyen ott a ping? És mikor érdemes megnézni hogy mikor online?
First round of testing is May 27th to June 3rd.
Testing times will be:
EU Server: 6pm - 9pm CEST on weekdays and 5pm - 10pm CEST on weekends US Server: 8pm – 11pm ET on weekdays and 7pm – midnight ET on weekends
Mi a francért lehet, hogy garázsban tankváltáskor meg sem mozdul a játék? Másnak is befagy? Support van egyáltalán? mert nem találtam.
, amikor a garázsban van 30-50 fps, csatában 10-18 között. (Ez oké, wot-ban régen ezt megszoktam, itt sem gond.) csak bereked az egész. Utoljára szerkesztette: Angelus1991ster, 2015.05.29. 18:46:55
Ma nem voltam fent, de tegnap végignyomtam és csak annyit tapasztaltam tegnap, hogy nem kétszer kelett rányomni a tankváltáskor az új tankra.
Ez az MBT-70 egyébként mennyire OP? Nézegettem az adatait ingame, és úgy rémlik hogy a T6 Leo 2-nél erősebb a páncélzata, nagyobb a sebzése, az átütése, kb. ugyanolyan a mozgékonysága, csak a tűzgyorsasága rosszabb. Van valakinek?
Sziasztok. bevettem magam a játékba, háát nagyon vegyesek a tapasztalataim. Szép grafika( még lowon is),jo fizika,de furcsaságok azért akadnak. Remélem a spotolás nem ilyen lesz majd,mert szerintem elég rosszul sikerült,ha már wot hasonmás csináltak a spotolást megoldhatták volna normálisabban is.Fura pl. hogy volt olyan,hogy az enemytől senki nem láthatott volna normál esetben,de vhogy rejtélyes módon mégis kimutatta hogy felderítettek és rám is lőttek,ráadásul azt is úgy hogy biztos hogy nem találhattak volna el,pl,dombon át lőttek ki,szóval még elég gyerekcipőben van a játék az biztos.
Nincs. De nélküle nem is lehet itt haladni? Patton meglett, de a T62-A-ra nem gyűlik kes. Gondolom a 4-eseket nem fogom tudni kifarmolni 3-áig. Érdekes a WG hajós játékában 3 jó, de nem epic körrel meglehet keresni egy 4-es hajó árát. És az egy szem 4-es prémhez nem is nagyon nyúlok amit a csomaghoz kaptam.
Az a bajom ezzel a játékkal, hogy ha már egy bf köntösbe ültetett wot kópia, legalább adjon valami pluszt. Belenéztem Clever streamjébe és 2 csatát láttam, ahol a tipikus 3-15-ös wot szint jött elő. Azon kívül, hogy szép meg hangulatos és modern tankok vannak benne nem túl vonzó a játékmenet.
Teljesen bf után érzet csak az a baj, hogy akkor már inkább ülnék le a bf elé.
Ettől félek én is. A játék achilles sarka ez a brainless copy-paste. Aki megutálta a wot-ot azoknak lehet ez az átskinezett játék sem fogja megadni azt a pluszt ami miatt mondjuk bentmaradnának a körben, míg akik még nem utálták meg a wot-ot azoknak vajon lesz e a modern kor elég motiváció, hogy félredobják a több ezer órás accountjaikat, hogy itt folytassák tovább amit ott már elkezdtek...
Itt is ugyanaz lesz mint a WOT-ban sajna.Amint lehet elözönlik az amőbák.A fene se bánná csak borzasztó szar érzés mikor kiteszed a beled és ezek az agyhalottak miatt alacsony XP-s és minuszos kredites a köröd.Nemhogy előre haladnál hanem 2 lépést hátra és nem a te hibádból. Más baromsága miatt téged is büntetnek.
A wot már nagyon flusztráló és idegölő, élményfaktor 0. Viszont ezt eddig élvezem, ez az elmúlt pár nap több szórakozást nyújtott mint a wot az elmúlt hónapban. Nem tudom te játszottál-e vele, de ez jóval több mint egy átszinezés és hiába ölt bele valaki a wot accountba több 1000 órát, ha egyszer már abszolute nem nyújt élményt. Az AW nem más akar lenni, hanem a wot hibáiból tanulva jobb és eddig úgy tűnik egész jó úton haladnak.
Én nem játszottam a AW-val de valaki elmondaná mitől jobb a WoT-nál mikor egy klón? A grafika, hangok, sebzés, játékmenet vagy mi? Mert a videok alapján semmi nem jön át. Mondjuk nem tartom szerencsésnek a hp rendszert mivel egy 3 hp-s akarmi ne legyen már ugyan olyan effektív mint a full hp-s. Szóval valaki írhatna egy "tesztet".
Hát, ugye van példa a nem HP rendszeres megoldásra is, igy lehet látni hogy néz ki élőben az, amikor full egészséges tankodat egy ágyút ért találat tökéletesen harcképtelenné teszi a játék kezdetén.
Számomra egészséges kompromisszum a HP alapú rendszer a valóság és a játszhatóság közt. Bőven elegendő azzal szívni ha a sérült ágyúd pontatlan vagy egy motortalálat lassítja a tankodat, nem kell még az is hogy mondjuk 10% HP alatt legyen még lassabb/még pontatlanabb. Annak már semmi értelme, semmi játékélmény nincs benne.
Én még ahhoz is noob vagyok, hogy komolyan teszteljek, de azért pár sor a játékról
Látványra rámennek. A kamerán csorognak le a vízcseppek mint a BF4-ben, ami egy tankos játékban talán nem lenne fontos. A tank lövés effektje szépen kidolgozott, sehol nem láttam még ilyen szinten, a fogadott lövések pattanók még kevésbe egyenlőre.
Van lövés irány jelző, de lövedékek látszanak is, kb úgy mint Star Warsban, vagy a Furyban. Van "6. érzék" egyből. Pontosabb ágyúk, nagyobb látó táv. Rekordom 923 m és talált egy T2-es tankkal. Spot rendszert nem ismertem ki, de nagyjából wotos.
Sebzés rendszer még csiszolatlan, többnyire elfogy Hp és nem nagyon vannak modulsérülések. Ezen még sokat terveznek dolgozni, mert a damage panel nagyon részletes és mutatós is.
Az alap beállításokon (nálam high és az is marad) nagyon visszaesett az FPS tegnap estére és nagyon ingadozik is. 22-40 lett a 40-50ből. Tegnap az alacsony FPS miatt 25 perc elég volt belőle. A gépemnek elégnek KELL lenni erre gémre. Érzésem szerint a gépigénye magasabb lesz mint a woté a már meglévő látványelemek és pályák miatt is, amik jóval összetettebbek.
Fejlődés: az XP-t elég jól adja (pedig nem játszok jól most ezzel), hamar ki van fejlesztve a tank ellenben a kredited nem lesz meg rá még sokáig. Ezen keresztül ösztönöznek prémtank vásárlásra. Gondoltak a vérpistikékre is. Várhatóan sokkal több noob lesz magas tierben.
Legénységi dolgokról nem sokat tudok mondani, mert nem vagyok jó angolos, leírásokra leszek utalva.
EGy olyan konfigon amin a wot 1080p-n magas beállításokkal 30 és 60 közötti fps-el muzsikál kb hogy szaladna az AW? Gondolom optimalizálás még nemigen van. A10-5800k (4,2Ghz) 2x2Gb 1600Mhz ddr3 MSI HD 7990 1Gb Csak mert nem szeretném azt a 14eurót kidobni az ablakon. Utoljára szerkesztette: patchaou, 2015.06.01. 11:03:20
Nagyon nem jól menne nálad az AW. Nagyon optimalizálatlannak tűnik a proci használat a gameben. A csata vége felé, egyre kevesebb mozgó tankkal jócskán emelkedett az FPS-em. Lentebb írtam milyen gépem. Le kellene mérnem a VGA ram fogyasztást is, az 1 GB mennyire kevés a GPU gyengesége mellett. A 4 GB ram határ eset. A procid kevés alapból most, talán ha kész a game, akkor elég lehet. Lehet pénzkidobás most megvenned.
Én a helyedben kivárnék. Nemsokára úgyis ingyenes lesz mindenki számára. Ráadásul a 14 euródért gyakorlatilag nem kapsz semmit, csak egy hozzáférést az pre-béta teszthez, szóval a játékélmény sem lesz az igazi a sok bug, félkész feature-ok és furcsaság miatt...
Hi. Eleg optimalizalatlan. High beallitasokkal tegnap volt 50-60 fps, de latvanyra neha akadozott, tegnapelott nem tudtam 30 fole tornaszni akarmit allitgattam nagyon szarul futott. GTX 960 SC. WOT-ot rohogve viszi maxon de a GTX 660-om is boven eleg volt hozza
Köszi a válaszokat! Közben mondjuk úgyis tárgytalan lett, mivel billt kellett vennem. Ráadásul vihetem vissza mert némelyik gombot izomból kell nyomni, főleg a "W"-t ami elég gáz XD
régebbi test-en volt olyan hogy olyanra sikerült állítanom a felbontást hogy nagyon ráközelített a képre és a két oldala a teteje meg az alja nem volt látható és így játszhatatlan volt na most megint ez van velem csak most a vert sync-et kapcsoltam ki és igy most a beállításokban a közelítés miatt nemtok rányomni az apply gombra, régebben valaki írt nekem olyat hogy a játék valameik mappájában valameik fájlt kikell törölni és akkor visszaáll eredeti felbontásra, nemtudja valaki hogy meik ez a fájl?
C. /User/ Saved Games / Armored Warfare/ Users - valamelyik fájl-t itt szerkeszgesd.
Jól látom, az M1 Abrams egy régi verzióját letették tier7-be a Leopard 2-vel együtt? Hogyhogy? Azt hittem a Leopard 2 az egyik legjobb MBT a világon. Erre itt meg tier 7 sok elavult ócskavas között. Aztán lesz egy M1 Abrams tier8-ban a licenszelt leo2 agyúval? Ezt nem vágom...
Annyira nem ismerem a modern harckocsikat, de akkor mi várható itt tier8,9,10-ben?
Remélem szovjet fejlsztésű wot, op szovjet tankjait, nem fogja követni egy amerikai fejlesztésű aw, ameriaki op tankokkal. Azért még bízok benne, hogy politikailag semlegesek maradnak és nem húz haza a kódjuk, ha már nemzetközi piacra készült a játék.
Mindenestre ez kíváncsivá tett. Van egyáltalán bármi infó a magasabb tierű tankokról? Utoljára szerkesztette: FosTalicskaa, 2015.06.03. 00:22:57
szerintem az gyártási évet veszik figyelembe nyilván mi mást :D Abramst 1980tól gyártják Leo2őt 79től szóval ez alapján még jó is, nyilván nem rakják rá a ma használt speceket, bár ki tudja :D nem kell izgulni sok tank van a világon, tier10 vélhetően t-14, meg az a lengyel fostank amiért mindenki oda van eddigi ismert tankok Utoljára szerkesztette: ToCsEk, 2015.06.03. 09:46:13
Hát nem egy MBT. Amikor régebben néztem róla videókat, még aki beszélt róla sem volt világos neki, hogy pontosan mire is lesz majd ez jó. Gondolom, több pénzt sikkasztottak a kelleténél a költségvetésből hadügyminiszériumban éls hogy megússzák a számonkérést, fogtak egy 70-es évekbeli szovjet modellt, betekerték valamilyen radarhullámelnyelő műanyaggal és megszületett ez az ultramodern futurisztikus concept. :D
De számomra is rejtély mi ez a rajongás körülötte. Lehet csak a formája miatt. Ha be is kerülne magas szintre, max csak felderítőként tudnék erre harckocsira gondolni....
Legalább ők csináltak valamilyen harckocsit. Nálunk ez 1944-ben megszakadt. Ami harckocsink van azt a mindenkori "magyar" kormányzat összevissza szórja az ellenségeinknek. Pl. az áliszlám barbár állam valószínűsíthetően a mi T-72-eseinket is használja.
Ja, milyen jó is lenne évente milliárdokat elszórni hadseregfejlesztésre és fenntartásra, hiszen az elmúlta 70 évben is rettentő sokszor volt szükség a bevetésre.
Éles helyzetben te is biztos szívesen beültél volna azokba az elavult ócskavasakba. Főleg, hogy amikor megépültek akkor is az volt a szempont, hogy jó sok legyen belőle, több mint amennyi lövedéket tud gyártani a gaz imperialista nyugat. Egyébként meg százmilliárdokat elszórni valamire aminek semmi hasznát sem veszi az ország az kurva nagy luxus. + lehetne magyarázkodni a románoknak, meg a szlovákoknak, hogy nem azért fegyverkezünk ész nélkül mert egy tartós országlátogatást szeretnénk a közeljövőben megejteni náluk.
Az nagyon amatőr megoldás lenne, ha egy tankkal minimális módosításokkal töltenének ki egy egész tech tree-t. Mintha a wot-ban a pz4-ből csinálnának egy külön ágat tier 1-től 8-ig mondjuk az ausf A,B...J,K,L verziókkal... Biztos mindenki élvezné a grindet ugyanazért a tankért, de különböző modulokért. :P
Úgy tűnik mindenki elfelejti, hogy ennek a lengyel fosnak azért van ilyen ocsmány formája, mert a burkolata érzékeli és felveszi a körülötte lévő levegő hőmérsékletét, így a hőkövető fegyverek számára láthatatlan. Jó kis fícsőr, kérdés bekerül-e a játékba, és ha igen, milyen formában. Első tippre azt mondanám, hogy nagyon jó álcázása lesz.
Egyébként ez is durva: (videó 2. felében van a demó) https://www.youtube.com/watch?v=Pftna34TbJU
És erről a videóról jutott eszembe: Itt végre lesznek éjszakai csaták, ahol mondjuk IR-el vagy hasonló optikával kell megkeresni a célpontokat a pályán? Vagy hosszas tesztelés után, úgy döntöttek, hogy csak nappali csatákat támogatják?
Vicces, hogy szerintem jópár embernek megvan innen az aw early access, de senki sem ír ide semmit. Remélem ez nem annak a jele, hogy annyira jó a gém, hogy mindenki vissza is ment wot-ozni :D
Jó a játék, csak csöppet remeg, wot egy kicsit kezelhetőbb. De lehet , hogy a crysis motor/fizika miatt van. Valamint a csaták hamar véget érnek. 15 perces csatát nem is láttam még.
Leo 2 esetében azért van akkora különbség 1-1 fejlesztésnél amivel azért korántsem olyan mintha párduc d lenne a t7 és párduc g meg a t8 vagy a pz4-es példád. Leopard 2-es is már 30 éves koncepció és mégis eggyik legjobb mbt-nek tartják/tartották.
A modern tankok esetében egyébként sincs túl nagy különbség, hisz jóformán mind ugyan arra a technológiára épül, ugyan olyan formával. Ilyen gyűjtői szempontokból a wot által felölelt idősáv egyszerűen jóval divergensebb tankokat tartalmaz.
en belogoltam es mentem par kort,..de grafikailag sztem meg optimalizalatlan..es az este 7-9 az nekem pont nem egy alfarol szol hanem a gyekereimrol:-p
While we all eagerly await the start of Early Access 2, We thought we would share the preliminary patch notes with you.
Patch notes – Early Access 2 ________________________________________
Feature Deliveries
• Added Tier 7 vehicles to Dealer trees • Optimizations to improve performance for all players • Additional and independent sensitivity options for normal, sniper and artillery modes • Additional cover to runway in Ghost Field • Bugfixes to all maps • Disabled dust particles in the garage
GUI Changes • Garage interface improvements • HUD improvements • New Friends List • Chat window minimizing
Vehicle Balance • M2 Bradley o Can now fire salvos of 2 missiles. o Salvo reload increased to 24 seconds. o Individual missile reload within the salvo is 2 seconds. o Individual missile damage decreased by 25%. • FV510 Warrior o Guns have been set up to have a 6 round clip. o Total ammo count decreased. o Damage per round increased by 50%. o Salvo reload reduced from 9 seconds to 6 seconds. • Expeditionary Tank o Rate of Fire increased by about 7.5% o Improved the Expeditionary Tank's min reticule size o Improved the Expeditionary Tank's max reticule size • Begleitpanzer o Damage decreased for all rounds • FV101 o Decreased recoil from firing o Damage decreased by about 10% • M113 o Penetration for DM 43A1 API increased from 47 to 50. o Penetration for DM 63 APDS increased from 48 to 53. • M551 o M551 reload time increased from 12.55 seconds to 13.94 seconds. o M551 minimum reticule size increased from 0.25 to 0.27. o M551 aim time increased from 4.3 seconds to 4.6 seconds. • M60A2 o M60A2 reload time increased from 12 seconds to 13.33 seconds. o M60A2 damage decreased by 7.5%. • MBT-70 o MBT70 reload time increased from 10.67 seconds to 12.7 seconds. • AMX-10P PAC90 o AMX-10P PAC 90 damage decreased by 7.5%. • T-62 o Damage increased by about 10% for AP and HE and about 15% for SC o Rate of Fire decreased by about 5% • AMX-10P o Damage increased by 7.5%
General Game Balance • High Explosive shells will now deal less damage to heavily armored targets. This is a global change. • Penetration values for 100mm+ cannons have been globally decreased. o Note that these above changes only apply to standard cannons - not ATGMs, artillery, or autocannons. o These changes are more significant at low tiers than high tiers. • Artillery Balance Adjustments o Slightly decreased rate of fire for all artillery vehicles. o Slightly increased salvo reload times for the Akasiya, Abbot, Palmaria, and PzH2000. o Reduced damage on the Akatsiya and Palmaria. o Slightly increased artillery aim times. o Increased accuracy bloom rate from turret movement and pitch. • Decreased accuracy bloom from movement, hull traverse, and turret traverse for all MBTs. • Decreased reload times of ATGMs on higher tier vehicles.
Progression Changes
New Feature - Kill Streaks • When a player gets a kill, this increases the amount of Reputation the player earns from all damage dealt in the match. • These bonuses are cumulative, but small enough that a player will not be rewarded for poor decisions (e.g. kill stealing rather than shooting a more dangerous target).
New Feature - Spotting Streaks • When a player spots another vehicle, the player gets a stacking bonus to the Reputation earned from damage dealt to vehicles the player is spotting. • This is to help provide an additional reward for exceptional scouts.
New Feature - Base Capture Multipliers • The Reputation and Credits earned from capturing an enemy base are now scaled based on the number of enemies alive at the time the base is captured. The more enemy players that are alive, the larger the bonus. • This is to more heavily reward players who manage to accomplish epic base captures that decisively win the match, rather than just capturing a base with only one or two enemy stragglers alive.
General Economy Changes • The scale on Reputation and Credits have been changed to allow for more granular rewards for matches.
Rewards Changes • Slightly decreased the base value for playing matches. • Slightly increased the reward for spotting. • Slightly increased the reward for assists.
Cost Changes • Decreased the Credit costs for buying all modules on a Tier 1 vehicle from 8000 to 6000. • Decreased the Credit costs for buying all modules on a Tier 2 vehicle from 64000 to 32000. • Decreased the Credit costs for buying all modules on a Tier 3 vehicle from 160000 to 128000. • Decreased the Credit costs for buying all modules on a Tier 4 vehicle from 360000 to 256000. • Decreased the Credit costs for buying all modules on a Tier 5 vehicle from 720000 to 512000. • Decreased the Credit costs for buying all modules on a Tier 6 vehicle from 1080000 to 1024000. • Decreased Tier 2 vehicle purchase cost from 16000 to 12000. • Decreased Tier 3 vehicle purchase cost from 160000 to 120000. • Decreased Tier 4 vehicle purchase cost from 640000 to 480000. • Decreased Tier 5 vehicle purchase cost from 2560000 to 1920000. • Decreased Tier 6 vehicle purchase cost from 4000000 to 3840000. • Tier 1 Maximum Repair Cost decreased from 3200 to 1600. • Tier 2 Maximum Repair Cost decreased from 3200 to 1600. • Tier 3 Maximum Repair Cost decreased from 9600 to 7200. • Tier 4 Maximum Repair Cost decreased from 16000 to 12000. • Tier 5 Maximum Repair Cost unchanged. • Tier 6 Maximum Repair Cost reduced from 28800 to 28000. • Tier 1 Upgraded Ammo cost decreased from 2400 to 1600. • Tier 2 Stock Ammo cost decreased from 6400 to 3200. • Tier 3 Stock Ammo cost decreased from 10400 to 5200. • Tier 4 Stock Ammo cost decreased from 24000 to 18000. • Tier 5 Stock Ammo cost decreased from 41600 to 36000. • Tier 2-4 Upgraded Ammo costs have been decreased at the same ratios as the stock ammos above.
És ez mikor is indul? Mert most lett meg az új gépem, de egyelőre vagy én vagyok nagyon béna, vagy le se lehet tölteni a klienst. Ez az istencsapása My.com launcher mászik a képembe folyton, de sehol egy opció magának az AW-nak a letöltésére.
Hali! Szeretném megkérni azokat akiknek volt szerencséje kipróbálni ezt az új játékot, hogy bár tudom kezdeti fázisában van még, mégis vesse már össze pár sorban a wot -tal, hiszen a legtöbb játékost az érdekli sikerül-e jobbat alkotni a wot-nál. Előre is köszi!
Ejj, csak bele ne fulladjunk az információáradatba
Nemetek hasznaltak Koszovoban (nem tudom volt-e eles bevetesen) a 2A4s 2A5s variansokat, a hollandok lovoldoztek vele a szerbeket Boszniaban. Kanadaiak hasznaltak C2s-ket Afganisztanban amiket lecsereltek kesobb 2A6s-ra, 2A6M-re. Danok hasznaltak 2A5-kat szinten Afganisztanban.