hát annyira most még nem elavultak,de kb õsztõl már tényleg annak fognak számítani :D bár,már lehet a májusi Watch Dogs jobban fog mutatni PC-n mint "next gen"-en
Jah, konzolokon már eddig is volt low level api, szóval ott nem hoz akkora elõrelépést a dx12. Amúgymeg X1-nél senki se várjon sok játéktól 1080p-60fpst, ps4-nek is nehezen megy, pedig ott több ROP egység van...
Arra azért kíváncsi lennék mennyi idõ alatt hozták össze a portot, illetve egy pc-s játékfejlesztésben tapasztaltabb csapat mit tudna alkotni, mert azért a Titan Black eléggé overkill egy olyan játékhoz, ami egyébként egy combosabb notebook hardveren fut.
Szerintem felesleges ezen gondolkodni, mert amilyen geci a Microsoft, úgyse fogja kiadni a Forza 5-t PC-re, pedig ez az egyik game ami miatt, beújítanák egy erõsebb konfigra.
de jó ismét jönnek pcre a minõségi konzol átiratok...wait what?
Ezzel van tele a net hogy MS visszatér a pc -re!
Szóval valami csak lesz egy vagy akár több új game pc-re vagy a már xbox 360-on kivénhedt régebbi címbõl portolnak párat. Várom szeretettel a bejelentéseket!
Arról lehet tudni esetleg valamit, hogy a directsoundot is újra tervezi írni a Microsoft?
Az sem lenne egy utolsó dolog, tekintve, hogy míg ASIO-val, CoreAudioval mondjuk azonos teljesítmény eléréséhez 10ms latencyre van szükség, addig a DirectSoundon ez ennek több tízszeresére rúg :\
xaudio is túl magas absztrakciós rétegben van, ergo kilométerekre van a low latencytől. a wasapit rakta be a microsoft vista óta, az xaudio szerintem azt valósítja meg (azt hiszem a direct sound is azon keresztül tolta az adatfolyamot). viszont azzal is lehetetlen mondjuk 70ms alá bemenni, míg egy asio driverrel, ami közvetlen eléri a hangkártyát 10 ms elérhető simán (mac-en hasonló a core audio, linuxon meg az alsa, vagy az oss - nem beszélve a real time kernelekről, amivel ez kb 1ms-re csökkenthető linuxon). igazából a kérdés kicsit hülyeség volt a részemről, nem a directx layeren kellene újraírniuk a hangkezelést, hanem windows szinten. amit igazából nem értek az egészből az az, hogy miért kb 0 support van játékon kívüli multimédiára windowson. macre: logic, final cut, garageband, de említhetném akár a quicktimeot, de még az itunest is, mert ezek macen használható lejátszók, míg a windows media player? pff :D
szóval ja, a kérdés inkább az, hogy a microsoft miért nem próbál a saját rendszerére natív támogatást intézni minél szélesebb körű felhasználáshoz? gyakorlatilag játékokat támogatnak, meg szoftverfejleszést. és ezzel kifújt. ha pár éven belül beindul a linux gaming (amit a steamos nagyon meg fog nyomni), akkor csúf jövő elé néz a microsoft
Most vagy megfordul a világ és ezek után AMD-t lesz érdemes venni Gforce helyett, mert ha DX12 kapcsán jön valami hir az csak az AMD-vel kapcsolatba irnak csak az NVidia vagy enynire titkolózik, vagy egy kicsit le van maradva a DX12 támogatásával hardwer téren és ezért nem is reklámozza.
Egyébként nekem még mindig tul szép hogy igaz legyen amit mindent leirtak , hogy ezekután menynivel jobb lesz majd minden , hátrányokról szinte nem is esik szó dx12 kapcsán.
Nv sosem sietett sehova.Az AMD volt mindig oda hogy ezer évre előre már volt neki papíron xy kártyája amivel úgy tudjuk semmit nem érte el. Mire oda jutunk ,hogy már nem is lesz csak dx12-es game a pascal kint lesz és alázni fog megint.
OFF: Ez azért van így, mert anno a Radeon 256 kártya lett volna az első DX8 vas, PixelShader 1.0-val. De egy másik gyártó (!) kibulizta, hogy a PixelShader 1.1 legyen a minimum. Hivatalosan ezért a Radeonban nem is volt PixelShader. Nem hivatalosan az első nem végleges meghajtókkal ment szépen a direkt rá írt PixelShader demo, amit a megjelenés után mindenhonnan eltüntettek. Később a demo OpenGl átirata kijött Radeon 8500-höz képernyővédőnek Moon címen. Szóval azért sietnek, mert egyszer megjárták. /OFF Utoljára szerkesztette: Inquisitor, 2015.06.03. 00:02:35
Hát már javában folyik az E3, de még egyetlen egy prezentációt vagy cikket nem láttam azzal kapcsolatban, hogy a bemutatott uj játék már dx12-t használna és hogy mennyivel tud többet a jelenleginél.
Pedig azt hittem szinte minden erről és a VR-ról fog szolni, de ezekszerint nem lesz olyan nagy horderejű a változás, hogy ezt hangoztassák.
Mondjuk erre is számitottam, hogy nem lesz ez annyira jó nekünk, hogy ne kelljen ugyan uy félévente hardwert cserélgetni.
Win 10 még sehol ami game-ket meg bemutattak az E3-on már évek óta készülnek. Maximum kapnak majd DX12-es patcheket mint több game is fog. 2016 közepéig 20-25 címet emlegettek. Most hogy ez mint csak utólagos dx12 upgrade lesz -e vagy jön ami eleve dx12-es még nem tudni.
Annyi biztos ,hogy a Project Cars kap dx12-es patchet!
"Itt van pár érkező játék, ami low-level API-t használ: Need for Speed Star Wars Battlefront Mirror's Edge: Catalyst Mass Effect: Andromeda Plants vs. Zombies Garden Warfare 2 Ashes of the Singularity Project Cars Hitman King of Wushu Fable Legends EVE: Valkyrie Ark: Survival Evolved Deus Ex: Mankind Divided Robinson: The Journey OVERKILL’s The Walking Dead Storm
Több most fejből nem megy. Gyakorlatilag majdnem minden AAA ősztől számítva."
ez megint olyan nesze semmi fogd meg jól cikk. miért titkolóznak ennyire miért nincs még egy kézzelfogható teszt arról, hogy hogyan változik a dx11 és dx12 között a helyzet? A fejlesztőknél már biztos van tesztkörnyezet és már a win10 is kint van akkor mire várnak még?
Lassan jön majd az Ashes of the Singularity aztán lehet tesztelni.Aztán lassacskán jön pár dx12 patch is aztán Gears of War és lehet mit tesztelni.
Ark: Survival Evolved Arma 3 Ashes of the Singularity Caffeine DayZ Descent: Underground Deus Ex: Mankind Divided Elder Scrolls Online F1 2015 Fable Legends Gears of War: Ultimate Edition Hitman Just Cause 3 King of Wushu Squad Star Citizen Survarium The Isle Umbra Warhammer: End Times Vermintide W.N.C: Infantry ...many more TBA"
UE4 játékok van bent egy pár, mondjuk hacsaknem valami belső fejlesztést is tolnak a játékfejlesztők, akkor DX12 azokban egyelőre elég kezdetleges szinten van (kísérleti jelleggel került még csak bele).
Ez a lista , honnan van? arról nem irnak, hogy mennyire DX12es a progi, ugy értem, hogy csak bizonyos elemeknél használ DX12es megoldást vagy az egész engine meg játék minden eleme profitál a low api miatt. Konkrétan az Arma3 érdekelne, mert eddig csak annyit olvastam, róla, hogy a tenger viznél használ dx12 elemet, de nem az egész engine lesz DX12 alapon.
Még szerencse,hogy még nem is láttunk egy kész progit vele,de már javitják ezt úgy gondoltam,hogy azért már az alapoknál elvégezték,hogy megnézik,hogy mi az ami nagyon elavult és alapjaiban újraírjak a kor színvonalára,erre még itt is megtartják a visszafelé kompatibilitás miatt. nem lesz ebből semmi teljesítmény vagy látványbeli ugrás,ez ugyan olyan parasztvakítás mint a dx11 volt/lett.
"teljesítmény vagy látványbeli ugrás" Már most van nem is kevés. Csak ha nem értelmesen van megirv a dolog akkor valóban semmi sincs.
De a Hitmannél is jól látható ,hogy durván gyorsul a dx12 pl hurka procival.
És ez még csak egy első fecskés akármi. Ha only dx12-re tervezve a cucli és rendesen megírják k**va jóvilág lesz. Utoljára szerkesztette: grebber, 2016.03.19. 16:11:17
Hol látod azt a durva gyorsulást FHD felbontáson egy 380assal? -4% visszaesés a dx11hez képest az tényleg durva,de hogy nem pozitiv értelemben az is biztos.
ahol egy van van ott több is.A legtöbb tesztel az a baj ahogy itt is, hogy csúcs hardverre tesztelik, egy átlagembernek nem mindig lesz pénze ezt megvenni. 980TI meg furyval persze hogy hoz sokat meg I7es procival ,de mi van az átlag emberrel akinek számít a pénz és nem a csúcsot tudja megvenni? Ezért néztem a 380ast, számomra az a kategória amit még elfogadhatónak tartok kiadni egy hardverért. ÉS mint már pár helyen megemlítettem az összes hír csikk arról irt, hogy a régebbi GCN chipek mennyire jók lesznek ha eltörlik a softveres korlátokat amit a dx11 okoz, hát nagyon nem látom azt a fellendülést.
Volt tesztelve részecske szimulálásról cikk ott azt írták, hogy még 5 évig nem lesz olyan játék ahol annyi részecske lenne mint amit egy mostani VGA tud számolni dx12 alatt, meg a drasztikus draw parancs növekedés ami a mostani 100k helyett akár 2millio is lehet szintén mostani hardvereken.Meg a aszinkron cucc ami kihasználja,hogy ne legyen üresjárat. HA ezeket összeadjuk akkor nekem ne magyarázza be senki,hogy csak 9% a gyorsulás. Hacsak azt vesszük, hogy a GPU nem 70%on megy a játékok alatt hanem mondjuk 95% ott már nyertünk 25% és akkor még a szoftveres dolgokat nem számoltuk bele vagy a CPU oldali nyereséget ami a több mag párhuzamos leterheléséből jön. Ha ezt nézzük akkor egy 7850-essel vígan ellenne mindenki a kijövő dx12es játékokkal. DE legalább is a mostaniak mennének FHD-ban fullon 60hz-en vagy többel.
Ennek normálisan igy kéne lenni,de akkor ugye nem lehetne elkérni a sok százezreket uj VGA-ra a lóvét .Ez mindig igy marad amig a haszon a lényeg és a jónép tapsol ennek a 9%-nak is hogy milyen jó,mikor nem ezt igérték.
Ott van egy szaros fx8370 30-majdnem 50%-ot gyorsul Dx12 alatt.Amd páros az jobb. És nyilván egy 380-390-el is így van de az nincs a tesztben ugye. Szóval ha jól rágyúrnak lehet jókat csinálni Utoljára szerkesztette: grebber, 2016.03.20. 08:50:31
Egyébként nem értem a tesztet, mert az hogy van amikor a VGA-kat tesztelik ott csak pár % eltérés van ,de amikor a CPU-kat akkor meg 50% is lehet. A kettő együtt adja az értéket nem? Tehát ,hogy tudják külön választani,hogy mi minősül a CPU és mi a VGA erősödésének dx12 alatt?
Van a főteszt ahol a VGA-kat mérik össze. Ott le is írják hogy i7 6700k-val csapatják. Majd megnézték külön egy gyenge procival. Aminél a dx11-hez képest a dx12 sokkal jobban fut. De ha megnézed csúcs intellel kb alig van gyorsulás ,ellenben gyenge fos procival van nem is kevés. AMD FX powa!!!
Azt nem értem,hogyha VGA fronton nagy lenne a változás akkor I7es porcinál is nagyobb gyorsulás lenne. De ha meg az FX ennyit tud gyorsulni akkor beigazolódik amire számítottam,hogy inkább veszek 40k környékén egy FXet ami dx12 alatt közel hozza az I7est 130k-ért, De ,hogy VGA-k között nincs nagy különbség azt nem értem. amit írtam, hogy ha teljes terhelésen tud menni már ott 20% körül kéne gyorsulniuk. Így a kettő együtt legalább 90% os gyorsulásnak kéne lennie minimálisan.