Én small-t (sőt, tiny-t) is használok high-tech rakétákkal felszerelve. Olcsó, és nagyon gyorsan gyártható. Starbase-ek ellen mindig bevetem őket. Állandóan van pár direkt ilyen squadronom. Médiumot és large-ot is bőven tolok a flottába, mivel sokkal olcsóbban gyárthatók és sokféle célra építhető rájuk hajó. A huge dupla hitpoint-al és capacity-vel rendelkezik, de rohadt lassan gyártódik. Több flottát szoktam építeni, más-más célra. A small/tiny flottát egyfajta gyorsreagálású egységnek használom. Ez nem fog leverni egy komolyabb ellent, de arra tökéletes, hogy gyorsan oda tudom küldeni ahol éppen baj van, mert feltartja az ellent addig, amíg oda nem ér az erős fő flottám. Bázisok mellé is ilyen squadronokat teszek kiegészítő védelemnek. Van csapásmérő flotta is, abban zömében huge és large hajók vannak, de ott is használok kicsiket. 50db kicsi elsőként ereszti el a rakétáit az ellenre, mire ezek becsapódnak már tüzelnek a nagyok is, ráadásul az ellen flottájából is lefoglalnak egy csomót, akik addig sem a nagyokat veszik célba. Ez így jóval hatékonyabb, mint a csupa huge hajó. Szerintem. De igazából ezt mindenki a játékstílusa alapján szokta összerakni magának.
Milyen hajókkal hatékony a harc? Nagyon nyomják ezt a többféle hajót a flottába dolgot, tényleg ez a hatékonyabb, vagy nyugodtan rakjak össze öt-hat huge vasat, azok úgyis lenyomják a vegyes flottákat?
Hogy a fenébe csinál az AI +1000 research bolygókat sorozatban?
Tényleg kemény lett a progi. Legnehezebb fokozaton amikor először találkoztam egy idegen fajjal, a képernyőre nem fért ki a lista azokról a techekről, amik neki vannak, de nekem nem. :-D Mondjuk azóta már változott a helyzet. :-)
tényleg nem jó, most 2vs2vs2vs2 felállásban játszom és puskalövés nélkül enyém a térkép 2/3a, egyszerűen influencel haladok, közben hajókat cserélgetek bolygókra (visszavonom a korábbi állításomat, hogy hajóért nem ad semmit a gép, az 5k ipari pontba kerülő hajókat viszik mint a cukrot...kár, hogy csak pajzs van rajtuk, így sokra nem mennek vele a csatában :K )
Nekem végül csalódás volt ez a program, pedig a kettessel rengeteget toltam. Az AI messze nem olyan jo, mint azt vártuk, foleg nem olyan mint azt ígértek. De legnagyobb problémám vele, hogy nem sokban különbözik a korábbi résztől.
Hát, lényegében nyertem már...97%a a pályának az enyém
Na, az egyik ellenség (a legmasszivabb) kidöglött, igy már 4vs3 ide :-) most kezd uncsi lenni kicsit, mert a hajogyárak köpik a szajrét és azokkal kellene kezdeni valamit Szerintem meglesz ez a pálya, godlike, az, ugyanolyan buta...
Na, finomodott a helyzet...techben idövel a dipo miatt átveszem a vezetést, influencem elég erös, igy a határokat meg tudom tartani, pénzben és gyártási kapacitásban vernek agyon...ugye ha nekem a huge hajo mondjuk 4kör neki pedig 1, akkor bizony ha egymásnak feszülünk lenyomja a kis testem,de majd kiderül
Mondjuk hadat üzentem az,egyiknek, ráküldtem a szöviket is, de nem birunk vele...large hajoi vannak és nekem az egyetlen techem ami nincs meg az a large hajo, igy közepes hajokat küldözgetek, ami elég nehézkes
Betegmod erösebb a godlike gép...4v4et nézegetem
Vagyis godlike fokozaton, insane itt nincs
rohadt erős insane fokozaton
hát, nem tudom, én mindig a lehető legnagyobb vázra pakolok, a gép meg szerintem a kicsiket is nyomatja, tehát az, hogy neki több van még nem jelent semmit...a kicsi, korábbi teches hajókat még oda is szoktam adni a gépnek, amikor beindul nálam a hajógyártás, mert katonai ereje azoknak nincs sok, miközben szívja el a pénzt...adok pár techet meg stratégiai erőforrást és egymásnak ugrasztom őket (2v2v2v2-őt játszottam és a saját csapattársát is megtámadta pár techért) és én meg tápolok tovább, a kicsi hajóimat meg odaadom a gyengébb félnek aztán öljék egymást, nekem feláll a huge hajóhad, miközben a befolyási övezetem átcsap a határokon
Én mondjuk most probálok egy normált befejezni és utána megnézek egy nehezebb fokozatot is. Szoval én még nem láttam ilyen számosságu hajohadat, de szerintem attol, hogy sok van neki még nem megy vele semmire, bár az azért fura, hogy neked ilyen kevés van...a sok kicsi csicsedli a bika hajok ellen sokra nem lehet elég, bár ilyen tapasztalatom nincs, mert a gép techben nagyon durván le van maradva tölem, tehát nagyobb logisztika, hajotest, fegyver, védekezö erö, sebesség ellen sokra nem megy. De majd felrakom és meglátjuk :-)
Probálgatom, izlelgetem, a játék önmagában nem is lenne rossz, de amint rájöttem, hogy influencel el lehet foglalni az egész térképet elég békeszeretövé váltam, ami meg kicsit unalmassá tette az egész játékot
Stellaris forditasba esetleg nincs kedved beszállni? Ha érdekel, nézz át a Stellaris topicba, pont most verbuvalodik valamiféle kis csapat.
Látható, hogy mennyire tolongtak azért, hogy segítsenek neki: http://magyaritasok.hu/hirek/4516/galactic-civilization-3-felhivas Én csináltam többedmagammal az első két rész alapjátékának a fordítását. De ezek az emberek, és én magam se érünk úgy rá, hogy értelmes időn belül legyen belőle valami - sőt a második rész már elhúzódott több, mint 3 évre, úgy, hogy az első kevesebb mint 3 hónap alatt megvolt. Tehát én nem fogom egyedül csinálni- ha lenne 2-3 valóban jó és tartósan megmaradó fordító, akkor TALÁN elkezdeném. De 10 év ilyen irányú tapasztalat azt mondatja velem, hogy az ilyen emberkék nem igazán gyakoriak, olyan 10-ből 2.
De reménykedni lehet! :)
A linken említett illető elvileg május végén elkezdte, de azóta nem hallottunk róla errefelé. Esetleg kérdezd meg a hírben leírt e-mail címen, hátha válaszol.
Jah hiányzott a nyersanyag kösz. Azért ezt jobban is megoldhatták volna.
Tettél rá olyan kieget amihez kell valamilyen spéci nyersanyag? Mert ha időközben elfogyott, pl elcserélted, vagy gyártásnál fogyott el, ugyanis ha pl van 4 duraniumod, és legyártol 3 olyan hajót amihez kell, illetve közben egy bolygón felépítesz egy duranium finomítót akkor 0-lesz és eltünik a megepitethető hajók listájából. Arról gondolom szó se lehet hogy elveszítetted az űrálomást. Tehát akkor nincs űrhajó a listában ha vagy a nyersanyag vagy a technológia, vagy a kapacitás fejletsége nincs meg az adott hajóhoz.
Másnak nem volt még olyan, hogy a saját tervezésű hajója egyik hajógyárban sem volt látható?
Nekem is tőrt van, ncore-on fent van az 1.03, azóta a játék gyorsabb, és sokkal ritkábban lép ki. Azt hittem már nem tudom kiakasztani a gémet, 1 nap kellett hozzá :), szóval épp max létszám 'Gifted' gépek ellen toltam, éppen diplomáciáztam, gyorsan kattingattam erre kilépett, de semmi hibajelzés, csak simán mintha altF4-et nyomtam volna. Apropó, megjegyezem hogy szarrá verem őket :D, a marhák ideadják az űrálomásaikat hugyért szarért, utána meg amit a megvett ürálomások termelnek eladom nekik 50 körre pénzért, technológiáért :D komolyan mondom semmi másért nem éri meg játszani csak ezekért az üzleti fogásokért :D, elképesztő.. pl leromlott a viszony az egyik géppel, fenyegetőzött, erre felvárásoltam az összes fegyverrel rendelkező hajóját, megtámadtam (a saját hajóíval mert én még nem gyártottam harci hajót egyet se), kiírtottam, nekem ne pofázzon, még véletlenül egyszer rákattintok a követelésére :D (megtörtént sajna már)
Kössz a tippeket! Mondjuk nálam a játék nagyon lassan tölt be, ráadásul kifagyoagat, úgyhogy nem igazán tudom élvezni.... OFF Viszont behúztam Steam-en a Distant Worlds Universe-t, mert akciós volt a napokban. Állítólag az aztán és hűha...Majd hiszem ha látom...Bűn ronda szegény, de ha az AI tényleg olyan jó, mint ahogyan a neten áradoznak róla a hardcore stratégák, akkor boldog leszek... ON
Van már Update.v1.03 , próbáld ki, ma tettem fel még nem volt semmi hiba. Igaz újra kellett telepítsem az alapjátékot, különben nem ment fel a "Galactic.Civilizations.III.Update.v1.03-CODEX" patch :)
kb 10-20 óra, nekem állandóan kilépett a progi, a legutóbb nem volt mentésem...mert még mindig nem állítottam be hogy körönként mentsen, ahogy egy kolléga írta itt.. és elment a kedvem az egésztől. Egy nagyon fontos tippet elfelejtettem mondani, amikor új bolygót alapítól akkor mindig úgy nevezd el amilyen bonuszt ad, pl: Kutatas +30, Penz es Gyartas +10, Kaja +20. Azért mert amikor lesz 10-20 bolygód már nem fogod tudni hogy melyiken mit kell építeni, annyi hely meg általában nincs hogy minden bolygón mindent építs azaz labort, gyártást, pénzhozást, emellett az aproval-épületeket is kell nyomni, igaz amiket mondtam 1.csoda vonal-ban lévő 10kör/1 ponthozó épületek aproval-t is növelnek de kb 10k népességnél már kell egyéb is. Ezzel a nevesítéssel lesz majd olyan gond hogy ugyanolyan nevü bolygók is lesznek :D ezt majd átnevezed ahogy gondolod pl Kaja +10 bal alul. Ja és minden bolygó alapításnál illetve kezdésnél a földön is kattintsd ki az automata épület fejlesztést. Mert legalább akkor nézzél már rá a szerencsétlen bolygóra amikor valami felépül :D az meg alap hogy ha egy bolygó pl +10 gyártás akkor oda gyár gyár erőmü, minden ami gyártást növel. Úgyis lesz olyan bolygód ami pénzes :) ott meg pénzre kell átállni.. amin lehet gondolkodni az az influence bonusz.. ez ha nincs határvidéken akkor lényegtelen, ebből a bolygóból olyat csinálsz ami kell.. kutatás, pénz stb, csak nevezd át mert másnap már elfelejted.
Normál alatt nem próbáltam, de :D az jó ha sok hajót gyárt. Ugyanis megveszem őket :D a diplomácia része a játéknak a legnagyobb vicc, olyan érzés a gépekkel üzletet kötni mint a dumbi és dumberben a vak kisfiunak eladni a döglött papagájt. Leírom hogy játszok: Kezdés: ürhajógyárban designer, készíteni kell egy alap kolónia hajót (a gyárin van life support, meg mindenféle baromság ami növeli a költségeket), lerusholni a hajót, kövi körben mehet rá full ember. Utána minden körben rusholni egy ilyen hajót de amikor 'felemelkedik csak a minimum népességet szabad rátenni hogy a föld továbbra is jól termeljen. Kutatás: sebesség!!! egészen az ion hajtóműig. Felderítés: a szélrózsa minden irányában. Egy legyártott kolónia hajóval mindig ellenőrizzétek hogy elég a RANGE, ha nem akkor a kövi kolónia hajóba kell tenni lifesupportot. Amikor elfogy a pénz onnantól át kell állni 100% hajóépítésre az ürhajógyárba bekötött bolygókon. (egyből be kell kötni a bolygókat 5 db ot lehet, ha 6 bolygód van akkor érdemes a legközelebbieket választani. Épületek: csak is gyártás, ameddig van potenciális kolonizálható bolygó minden erővel kolóniziáló hajó gyártásra kell koncentrálni, ha van pénz azonnal rusholni. Ha marad felesleges kolónia hajó nagyon jó pénzért vagy techológiáért el kell adni nyomban. Kutatás tovább ion hajtómü után: gyártás növelés, egészen fuzios erőműig. Majd egyetemes fordító és jön a diplomácia: mindenkivel mindent lehet cserélni mert így is úgy is megtörténik az összes nyersanyag gépek általi lenyúlása :D ebben jók. Ha nincs technológiája akkor adj neki kérj hajót cserébe és minden üzletet úgy kell zárni hogy ha elfogadná még pénzt is adjon ekkor alapból felajál egy összeget, törlöd újra kéred már más összeg van ekkor kb lehet látni mennyit hajlandó adni még, én egyenként nyomom a kreditet addig ameddig még pont elfogadja. Fontos: új kolónia alapításnál ugye döntened kell a 3 irányvonal között, az első 4nél a legjobbat utána viszont úgy kell választani hogy amelyikből még nincs 1. szintü 'csoda vagy mi'. Csoda kiválasztásnál mindig azt kell ami ad 10 körönként 1 pontot. A "b"-betüsnél 2.nak azt kell választani ami ad 5 körönként 1-et. A bolygókon kiemelt cél ezeknek az épületeknek az építése. Kutatás tovább: népesség növeléshez cuccok kaja, aproval növelő (feltéve ha még nem kaptad meg valamelyik szerencsétlentől) Ha összejött pár vásárolt fegyveres hajó akkor survey ship flottájába betenni és kifosztani minden roncs temetőt. Amikor már nincs semmi (artifact, stb) akkor azonnal el kell adni a survey hajót :D, úgy veszik mint a cukrot. Kutatás tovább: inváziós modul, na nem azért mert háború lesz hanem mert kell népesség szabályozás, valamelyik bolygón már folyik ki az ember a másikon meg alig laknak. Ehez saját készítésü transport hajó kell 1 transport modullal és annyi ion hajtómüvel amennyi ráfér. Ezután gyártani kell olyan transport hajót amibe annyi trasport modult tenni amennyi csak fér (na ez lesz az inváziós flotta). Annyit kell gyártani amennyi bolygója van a hozzád legközelebb lévő ellenfélnek. Időközben ha túl szaporodás van és már nincs hova tenni az embereket ezeket lehet megtöltögetni. Kutatás logisztika jó sokáig, ameddig enged (ekkor már háborús korban vagyunk, és az utolsót nem engedi kiválasztani). Diplomácia: mindent mindenkivel cserélni, akinek nincs technológia attól hajót és pénzt kérni, kivétel a szerencsés kiválaszott akit támadni fogsz attól a hajót kérj :D ha minden jól sikerül nem marad neki semmilyen fegyveres hajója. Ha már neked sokkal több hajód van mint neki akkor támadás, de előtte érdemes vele még egyet bizniszelni de háború technológiát ne adj neki, főleg invázióval kapcsolatost ne. Leütni az összes bolygót. Utána az űrálomásokat kalózok fogják uralni. Azt már gyerek játék lecsapni. Kutatás: hull-ra, jó lenne huge-ig elmenni. Majd gyártani nagy hajókat is, és menni neki a kövi népnek. Kb ennyi.
Ez különösen kedves, ugyanis azzal demózzák a gémet, hogy a 64bit hihetetlen távlatokat jelent az AI programozásban...:-) A jelek szerint meg a 8Bit szintjén sincs...??
Bakker, óriási átverés a gém, a kampányt piilanatok alatt végig lehet játszani :p Pár tipp: kutatásnál a logisztika és a kapacitás ami kell, a többit le lehet kakilni. Kapacitás azért jó mert már az első fejlesztés után 2x-es konstruktort lehet gyártani, azaz 2 hajó az 1-ben, leteszed az űrbázist és megy tovább és leteszi a másikat. Ugyan ez igaz transport,kolonia hajó gyártásra.. az elején nagyon oda kell figyelni, pl ha látod hogy a közeledben van egy bolygó akkor nem kell telepakolni lifesupporttal, meg hajtómüvel. Illetve fordítva is igaz, ha látod hogy egy távoli bolygó közel van valaki máshoz akkor gyerunk 4-5 hajtómü, lifesupport és behúzni a kolóniát :). Ja és egy fincsidolog, érdemes legyártani egy 5 hajtómüves transport hajót, amivel a lakosságot hurcoljuk pl egy túlnépesefett bolygóról egy kevés népességüre, nekem éjjel nappal járt ez a hajó.. ugyanis elsőnek mindig a gyártást húzom fel, és mire van gyár és erőmü általában eléri a poplimitet a bolygó. Annyira szarul van megcsinálva a harc.. azaz nincs, hogy simán a több hajó nyer. Azaz összeszedek minden moslék kis szart egy nagy flottába (ezért kell a logisztika) és leverek mindent, oké hogy van veszteség, de mivel minden hajótemetőt én fosztok ki (előző üzimben írtam hogy blokkolni kell minden nép survey hajóját) tele vagyok kis szar ajándékhajókkal. Ha valakivel lehet cserélni technológiát akkor el kell mindent cserélni mert annyira nyomorultak hogy semmi vizet nem zavarnak, viszont jól le lehet őket húzni kredittel : nyersanyag, mindenféle egyezményért fizetnek mint a katonatiszt :) Szó-szó multiban lehet érdekes a gém nem tudom, de single-ben nagyon gyenge, master of orions 1-2-vel nem is szabad együtt említeni.
tárgytalan a kérdés, már rájöttem :) a Galactic Logistic már ascension tech, én meg még csak a háborús érában vagyok.
Már megtanultam kezelni a gémet :) szal eleve úgy kell indítani 8giga ramnál hogy ami nem kell services.msc-ben bezárni. Utána megy akár órákig is, de ha vissza kell tölteni akkor: kilépés a játékból, szal asztal, és várni kell legalább 1 percet (szabadítja fel a memoriát) utána lehet indítani és kész. Az ai átbaszására olyat bevetek :D, szal gyártok legkisebb hajót a játék elejétől fogva nincs fegyver, semmi csak 1 db Ion hajtómű. A semleges területére odaballagok, ha látok survey shippet körbeállom a pici hajókkal és mozdulni se tud. Feltérképezem az összes űrálomását és ha kijön valami kolonizációs, konstruktó, survey hajó azt mentem körbe állom :D. Nem is pofázik érte :D Innentől kezdve szép komótosan kolonizálom az egész galaxist, minden nyersanyagra ráteszem a mancsom, és még sietni se kell, szal szépen megvárom a max népesség limitet és akkor gyártom le a kolonia hajót. Viszont kérnék egy kis segítséget! Hogy tudom kifejleszteni a 'Galactic Logistic' technológiát? Mert mentek szépen végig az ágon de erre nem enged rálépni pedig az előző kész van!!!! pls help, nagyon fontos! (rájöttem a hogy le kell szarni milyen hajód van meg mivel van szerelve, az egy flottába kerülthető 'mennyiség' a legfontosabb.
Kampány 2. küldinél nem tudok tovább játszani, mármint :D elméletileg tudnák, csak hogy amikor belépek a hajótkészítőbe kifagy.. most max annyit tudok hogy gyártom az elavult szarokat, közben meg fejlesztettem egy csomó fasza dolgot potyára. 8GB ramom van nekem is. Ami biztos: teamspeak3-al együtt nem megy.
Akkor lehet, hogy a memory bug miatt reszel a HDD is állandóan? Mert egyébként tényleg olyan, mintha swappelne VM-be, mikor betelik a ram. Csak ugye vicces lenne, ha 8Gb kevés lenne egy grafikailag ennyire faék játéknak... Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2015.05.23. 14:21:39
Azért lehet vele játszani, pláne hogy szarrá lehet szopatni az ai-t, pár hajóval a játék elején megtámadni, lebontani a starbase-t, és innentől nincs már visszaút semmi képpen. Ugyanais nem tud hajót gyártani amivel leüssön, nem tud új bolygókat kolonizálni se, ha meg épít egy új starbase-t azon nyomban lecsapom még mielőtt bármilyen hajót legyártana, nem mintha letudna komoly hajót gyártani, mert mivel az összes stratégiai nyersanyag bányászatát is lebontom max picike jelentéktelen hajót tudna rusholni. Egyébként valami fura memória használati gondja van, sok load-save -nél felemészti az összes memóriát, de a progi nem akad ki :D még menteni lehet :D ilyet még nem láttam, szabálytalan müveletet hajtott végre de addig amig nem nyomsz alt tabot még játszhatsz :D
Igen, ismerem a háttértörténete, ezért lepett meg amikor olyan komplett modpackot találtam ami forráskód szinten javít egy csomó dolgot. Blackbox code mod
Mivel ugye jelen esetben rohadt kalóz vagyok - azaz ingyé játszok eme játékkal - a morális része hidegen hagy (ő lelépett, én meg ingyen játszok 1:1), főleg hogy a community a fent említett moddal sokat javított rajta utólag is. 1-2 órányi játék után nem találkoztam gamebreaking buggal, tehát alapvetően jól üzemel a cucc.
Az új rész egyenlőre nem izgat - ha jól látom teljesen más irányba ment el a dev, dobta a realtime stratégiát. Lett belőle egy körökre osztott stratégia realtime harccal.
Az SD1-et eléggé csúnya módon dobta az egyébként egyetlen emberből álló fejelsztő....Tele van anyázással a Steam. Nagyon félkész az a játék, nekem is fent volt egy ideig de nem hozott lázba...A 2-es jobbnak tűnik, de nem mélyedtem bele.
Heh, most kaptam elő a Stardrive 1et , hogy fussak vele egy próbakört.
Kicsit le vagyok maradva, bár általában ez pozitív dolog: mire én belekezdek egy játékba már telesen játszható ráadásul többnyire komoly MODok is megjelennek hozzá (SD1-hez is találtam néhány igen jót, pl rengeteg nem hivatalos fixet tartalmazót).
A GC3-at elkezdte egy ifjú titán, talán pár hónap múlva besegítek neki. A Stardrive 2 fordítása nem oldható meg olyan könnyen, mint a többi fordításom (nincs ennyire szabadon fordítható szöveges állomány). A Star Ruler 2 fordítása működőképes, már fordítottam benne dolgokat, igazi elhatározás meg idő kellene rá :)
És milyen jó, hogy végül nem adtad fel! Megszámlálni sem tudom, hány kört zavartam le anno a fordításoddal megspékelt játékkal. :-) Lesz új projected esetleg (StarDrive 2, Star Ruler 2, esetleg ez a GC3)? Vagy már elég volt ennyi év után? :-)
Ezt gyengébb gépnél is tapasztaltam, egyértelműen jobban.
De azért a font-error elég komoly, hogy éles verzióban így képesek voltak benne hagyni...
Nekem a GC már a fontokról marad meg az emlékezetemben:) Az első fordításában segítséget kellett kérnem a fejlesztőktől. A fontkészletek grafikus fájlban vannak, és ügyesen elcseszték azokat a karaktereket (nagy lukak voltak mellettük), ami nem az angol volt. Tehát amikor írtam valamit magyar ékezetekkel, akkor így nézett ki: "talá ld ki, hogy mié rt ilyen rossz a megjelení té s a já té kban..." :)
Szerencsére megértésre találtam és megdobtak szerkesztő programokkal, francia meg német változatokkal, stb. Így kis grafikai munka után jóval szebb lett a helyzet... Bakker, 2006-ban volt... :)
Van némi előrelépés ezek szerint, bár a felsorolt feature-k egy részét a GC2 is tudta. Amit viszont nem értek, az a gépigény. Grafika alig jobb a 2-nél, ehhez képest nekem kerek 3-4 perc mire betölt a játék. ILyet évek óta nem tapasztaltam, még új AAA címeknél sem. 8Gb rammal darálja a HDD-t állandóan...Így aztán mélyebben még nem volt alkalmam tesztelni.
Alapvetően a hajó tervezés nem sokat változott, mármint az alapkoncepciója ugyan az, csak szabadabb talán. Lehet kicsinyíteni, nagyítani, tükrözni forgatni, kisebb animációt beletenni (pl antenna forgás). Ami hátrány, hogy nehezen lehet a megfelelő helyre tenni az alkatrészeket, legalábbis nekem van, hogy gondot okoz, hiába viszem a kurzort a megjelölt helyre nem oda akarja tenni, de lehet hogy én vagyok a balfasz :D
A harcrendszer: egy hajónak van 3 értéke ami meghatározza a szerepét. Threat, Fortitude, Value. Ezek az értékek növelhetők a fegyverek védekező rendszerek és support modulok felrakásával. A hajó építés végén ezeknek az értékeknek a függvényében felajánl a játék egy szerepet a hajónak amit megváltoztathatsz ha nem tetszik. Ezeknek a szerepeknek az alapján fog az adott hajó a csatában célpontot választani illetve védeni saját hajót. Ezeknek a szerepeknek a variálásával lehet látrehozni olyan hajót ami pl az ellenséges carriereket veszi célba vagy olyanokat ami az interceptorokat. Ezáltal igen jól variálható a flotta összetétele.
Ideológiák: 3 féle van, "jó" a "semleges" és az "rossz". Bolygó kolonizálásával, random eventekkel, illetve épületekkel lehet pontokat szerezni amiket beválthasz ideológiákra, mindhárom fának megvannak a sajátosságai, ezeket lehet keverni is, viszont egyre több pontba kerülnek.
A hagyományos aszteroida bányászatot kiszedték, helyette különböző nyersanyagok vannak, amiket ha bányászol erősebb fegyvereket palyzsokat, suport modulok, épületeket építhetsz, amik elhasználnak 1-1 fix nyersanyagot.
A fajok változatosak lettem megvan mindegyiknek az előnye hátránya, ha meg saját fajt hozol létre teljesen a játékstílusodra szabhatod az egészet.
Nekem összességében jobban tetszik mint a kettő.
Hirtelen ennyi jutott eszembe, ha valami konkrét kérdésetek van akkor hajrá.
Engem pl nagyon érdekel hogy a 2-höz képest javult e valamit az űrhajók tervezése/harcrendszer. Mert az eddig a GC-ben igencsak fapados volt (kb 4 paraméter ha jól emlékszem: hp, sebesség, támadóerő, védőerő), semmi variálás benne... kb egy űrbeli risk volt számomra.
Na valakinek megvan még ez a játék? Multizhatnánk hétvégén.
A kettőt én is nagyon szerettem, még ma is előveszen néha. A multi viszont nem vonz, és valóban úgy látom, hogy ez a legnagyobb újítás. Igazi innovációt egyelőre nem látok...még grafikai téren sem, bár az a legkevesebb. Megvárom a véglegest, aztán a teszteket. Ha legalább a kettes szintjét hozza, akkor akciósan biztosan beszerzem én is.
Van benne csata animáció. Vannak benne újítások, új nyersanyagok, MULTI. Összességében nekem megérte, szerettem a 2őt is, a 3 hozni fogja legalább azt a szintet és még tudok benne multizni a haverokkal.
Nem hinném, hogy itt valakinek megvan a játék, bár nem kizárt. Én végül nem vettem meg, mert egyrészt Early Access-t már elvből sem veszek, másrészt irreálisan drága, harmadrészt az eddig látottak alapján nem igazán értem, miben fog ez többet tudni a GalCiv 2-nél?
Óh, nagyot fordult a világ, hol tetszett eddig lenni, bácsi? :)
Early access a menő, belenyomják az ember képébe hogy "legyél részese a játék fejlődésének" és eseteként még megvágnak drágábban mint majd a végleges játék ára lesz. Mindez azért működik mert az emberek ma már sokkal türelmetlenebbek mint régen, minden azonnal kell, még ma.
mielött megvásárolnám azt kérdezem hogy amikor 2 flotta harcol van valamilyen csata rész? szimulácíó, bármi-,
a Mining Starbase-t mivel tudom létrehozni?
Oh....kellemes csalódás :) Még egy csomó paraméter és faj ami még nem választható/állítható. Viszont nagyon jól áttekinthető és kellőképpen "pörög" a játékmenet. Asszem a között lavíroznak, hogy aki nem akar nagyon a részletekbe merülve szöszmölni minden kör alatt annak is élvezetes legyen. Jó sok hajótipus van no meg fejlesztési lehetőség. Egy-két dolog visszaköszön a civilizationból. Normal map-en 9 koloniával most láttam meg az első AI-t...
Igen, tanultam már egy-két dolgot a helyzetről, pl. ez még el se készült, nemhogy még javítók jöjjenek hozzá :) Csak nem bírtam ki, hogy ne nézzem meg- de elmondhatom, nem csak a külsejében meg a kezelésében hasonlít az elődre, hanem szöveg szintjén is...
Én mondjuk nagyon örülnék neki, mert a legtöbb 4x-hez nincs fordítás. Sem a Distant Worlds-höz, sem a Sword of The Stars 2-höz. Bár az is igaz, hogy ilyen scifi játékoknál mindig kényes dolog a fordítás, mert vannak dolgok, amiket jobb meghagyni az eredeti angol nevén, tipikusan pl. a fegyverek ilyenek. Elég hülyén hangzik pl., hogy selyemhernyó rakéta (silkworm missile pl. X3-ban). Viszont a tech leírások fordításai nagyon hasznosak lennének, vagy a diplomácia is. Remélem lesz folytatása a projectednek! Az viszont megfontolandó (Endless Space után), hogy majd csak később érdemes komolyabban foglalkozni vele, amikor már nem jönnek ki hetente új patch-ek, mert addig csak a szívás van azzal, hogy az új verzióval már nem megy a fordítás. Vagy a DLC-k érkezése is zavart okozhat, ha jól emlékszem, a GC2-höz is csak az alapjáték lett fordítva, a két kieg már nem.
Én még nem fordítottam le teljes játékot, de most a Star Ruler-t fordítgatom, egyfajta próbálkozásképpen. Nagyon könnyű, mert egyetlen fájlban van az összes szöveg. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2014.08.20. 14:57:28
azt olvastam nem tudom hogy igaz-e nincs tactical combat rés benne... ez igaz ?
Azt mondjuk azóta sem értem, hogy mi eszik ennyit. A játék kb. alig változik a v2. óta. Én semmi extra új funkciót, extra grafikát nem látok. Nem is nagyon értem, mi a franc ez az egész, azzal együtt, hogy a 2. részt mai napig játszom, az egyik kedvenc 4x játékom. Várom ezt is, de egyelőre nem látom át, hogy miben lesz jobb, több...Grafikában biztos nem. Indokolatlannak érzem a hardverigényt.
Az nem MoO 1-ben volt? Akkor jött ilyen 32 ezer hajóval az AI típusonként. Black Hole generátorral igen hamar elfogytak...
Én MoO2-ben a stellar converterrel szerelt hajókkal nyomultam a végén. Csak külön slotba kellett mindet pakolni. Egy lövés: egy hajó. Nem ártott még a damper field (75%-os védelem), time-warp faciliator (kétszer mozoghat és lõhet a hajó egy körben), achilles targeting unit, stb. 4-5 így felszerelt "borg kockával" bármekkora flottát le lehetett zúzni, és nem is kellett órákig harcolni.