Maradt elõzõ évi szinten a büntetés, tehát nem figyelmeztet, hogy még egyszer ne csináld, hanem elveszi a gázt magától. Akkor már miért nem írja, hogy engedd vissza az elõtted lévõt, nem lenne ennyi pozíció vesztés.
Másik meg az AI szintje katasztrófa, mellette vagyok külsõ íven, jön egy balos kanyar és ugyan úgy húzza a kocsit kifele, mintha ott se lennék, sín autózás megy csak.
Szerintem jo a buzetes, foleg hogy figyelembe veszi, hol mennyit vag az ember, ha csak epp belecsip a razokovon tulra, akkor alig buntet, ha viszont sokat vag, akkor egesz sokaig elveszi a gazt.
Ja, így álmodták meg a programozók is, amíg a pályán maradsz, addig nem lesz gond. :D
Legalább a következõ Forma 1-es játékban is jelen lesznek ezen hülyeségek. Akkor megint bukta, nem tudom mit tudnak felmutatni ebben az évben, de nem hiszem, hogy meglepetés lesz.
Nem kell vágni, kicsúszni, nem kell belerongyolni az elöl lévõkbe felöklelni azokat és minden jó ! Ilyen egyszerû ez ....
Egy újabb CM játék, grafika megint szép, játék élmény megint jó lenne, ha nem lennének még mindig ezek a hülye gyerek betegségei. Kicsúszok a pályáról büntetés, elveszi magától a gázt, elengedi a mögöttem lévõt, pedig pozíciót nem szereztem a kicsúszással, de persze, ha izomból felöklelek valakit, aki kirepül a pályáról az teljesen szabályos, hát persze.
Olyat nem lehet csinálni - valamelyik INI fájl buzerálásával -, hogy a menüben használatos navigációs gombokat kicseréljem. Alapból erre a 16-17-18-19 van állítva (G27), de csak ezért nem rakom fel a sebváltó kart az amúgy is szûkös íróasztalomra. És vannak menü opciók amik nem válthatók ki a billentyûzeten (pl. festés választás).
Van valami alap kopás benne, egy idõ után ilyen hangokat ad a váltó/turbó vagy valami. és a fék is elkezd elég erõsen sírni ...Egyszer mintha azt mondaná, hogy forró a gearbox...
Lenyegeben igen. En eloszor az 1-2 egyszerre benyomom, nyomvatartom, es ranyomom az egyik betujeleset. Mukodik rendesesn. Driverben nem mutatja. Legalabbis eppen futo driverben nem, ki-be nem lepegettem, annyira mar nem erdekelt, jatek alatt jo, az mar nekem eleg:)
save corrupted. ajóbüdöskurv... az összes tetves codemasters játékban ez a téma évek óta, nem igaz, hogy megint így kellett kiadni ezt a szart. persze ott van a kamu duma a fórum tetején, jön fix, dógozunk rajta.
"Once this patch has been pushed live we expect those saves that have been corrupted to be 'fixed' and you'll once again be able to carry on your GRID Autosport career where you left off." EXPECT bazmeg! elmennek a picsába, már sejtem, hogy az egy hétnyi online grind mehet a kukába. addig meg várj türelemmel, hátha meg tudnak szülni egy újabb apró patchet néhány nap alatt, a pénzed már úgyis náluk van...
épp írni akartam, hogy még mindig nincs patch notes, röhej... erre nagy nehezen csak kitették pár perce.
Ne csak felraktam a textúra csomagot is és mûködik a multi. Öröm az ürömben, hogy a RLD-s változat mentéseit bemásolva korrupt mentésre panaszkodik a játék. Elvileg mûködnek a STEAM-es funkciók is, Achievements-ek, lehet barátot felvenni meghívni stb.
egyelõre annyit vettem észre a menüben, hogy a kocsik tulajdonságai most már számokat is kaptak a csíkok végére. mindjárt tolok pár versenyt, aztán kiderül a többi.
Most nézem, hogy valamit majd állítanak a chase camon, mert sokan panaszkodtunk és mindjárt lesz patch note is.
Volt valami patch. Van róla infó?
Hát látod, nem csak te szívsz vele :) (pedig imádom azt a kocsit, bár GT86 szimpibb lenne)
Subaru nekem is csalódás. Szenvedés vele menni. Nem egy izomautó mégis folyton keresztbe akar állni. Azért évtizedes szimulátorozás után nem gondoltam volna, hogy ennyire szarul vezetek. Nem biztos hogy én vagyok béna.
Nagy a valószínûsége, hogy ez a megoldás, köszi...
Próbáltad az amcsi izomautókat? Szerintem egész fun, bár elég mesterségesen meg van könnyítve benn a hátsó visszaterelése pl. ha kicsúszik. Utcai autók közül Golf még tetszetõs (akkor gondolom az összes elsõ kerekes az), viszont a Subaru elég nagy csalódás, megvan benn a drifteltetõs-ráerõltetõs-hátsókerekes CM betegség.
Elvileg van rá mód! Annak ellenére, hogy nem vagyok egy nagy, vagy inkább semmilyen online játékos, kipróbáltam, és látszólag mûködik is, de mindig kidobott a lobby-ból. Igaz elvileg kellene hozzá a High Res textúra csomag is, de nekem az nem volt telepítva ami már a menübe meglátszott az autón, és az összes többi autón is a pályán. Én arra gondolnék, hogy csak a grafikai hibák javítása miatt kell a textúra csomag, de ki tudja, lehet annak hiánya miatt dobott ki.
Vajon grid1- es lemans valtozo napszakkal bekerul majd ?
Abban amúgy m ia logika, hogy nem mindenhol, mindegyik autónál, kombónál lehet éjszakát beállítani ?M
Állítottam -2 értéket a linearitáson, plusz levettem a szaturációt 65-rõl 60-ra (900 fok mellett...), most elég jó. Picit sokat kormányzós utcai autós. de azt szeretem, nem gond :) túra autókkal jó, hogy mással milyen azt nem tudom, de nagyon nem is érdekel , mert azok bûn rosszak a játékban .
Virágbolti verzióval nem lehet úgy online multizni mint régen az 1-el? Jó kis versenyek voltak, volt hogy 2 szoba ment egyszerre innen sg-rõl.
Most nézem, ebben nincs LAN lehetõség?
Beteszem ide is, en nem is mertem, de az ilyen tipusu jatekokhoz teljesen jo, nem kell drivert piszkalni.
Eredetileg en is 900 fokon (nem szeretem/akarom a driverben allitgatni) hasznaltam es 50-es szaturacioval. De miutan megtalaltam a gombos kormanyszog allitast, jobbnak ereztem minimalisan ha fizikalisan van csokkentve a kormanyszog, mint a Codies szaturacioval.
Próbáld meg a linearitást -4 re állítani. Kíváncsi vagyok nálad pozitív vagy negatív irányba befolyásolja az irányítást :)
Nekem 900 fokon van 65-ös szaturációval, így elég jó túraautókhoz ( a többi nem érdekel ...), bár szerintem vlami van vagy a gumiban vagy nem tudom miben, de az tuti, hogy alászedi agyatlan módón egy bizonyos kormányszög után ...Talán majd piszkálgato ma linearitást, hátha lehet gyorsítani az elejét kicsit. De igazából az lenne jó, ha legalább az F1 féle kormánykezelést beleraknák ...
Nekem jó a hard AI- hosszú versenyekre állítottam ( kb 25 perc , és 40 perc endurance..) így szép lassan beérem az élmezõnyt, bár 4-5 helynél nem igen jutok feljebb .
De a lényeg, hogy megint kár érte, nem értem miért ront ilyen alap dolgokat el mindig a CM ...:)
Elõször én is 450-re lõttem be ami akkor jónak is tûnt, de legközelebbi játék alkalmával már túl soknak találtam egyes kanyarokban, íveken, ezért vettem visszább. Azért a szaturációt módosítottam mert nem tudtam, hogy miként tolerálja a játék az ALT-TAB alatt történõ kormányszög módosítást, újraindítani pedig nem akartam :) A végeredmény egészen elfogadható lett így nem is nagyon piszkáltam.
A valtasokkal nekem meg nem volt bajom, nem ertem mi lehet a gond vele?!:/
A kormanyhasznalat valoban eleg gazos, ez az eredmenye a foleg gamepad optimalizacionak es az egyfajtara effektezett FFB-nek:/ Errol multkor hosszabban irtam, be lehet allitgatni hasznalhatobbra, de persze nem az AC/rF2/iR progikkal kell osszehasonlitani;)
Nalam most ami hasznalhato es "teljesen jo" az a "driveres" (trukkos-gombos-HW-s:P) 450 fokos kormanybeallitas, 100-as szaturacioval es 0-as linearitassal.
Mivel teljesen fake a visszajelzes, az egesz FFB fel-kamu effektekre alapoz, ezert tunhet nem linearisnak a kormanyzas.
A piszkalt FFB-efektekkel azert is jobb a helyzet, mert legalabb lehet erezni, mikor veszit tapadast a gumi es/vagy mikor van tulkormnyozva a kerek. Az eleg sokat dobott az erzesen.
En Hard-on hasznalom, de valoban megeri inkabb visszavenni Medium-ra, mint benazni es kinlodni vele, mert tovabb eroltetve meg szarabb erzest adnak az autokok.
A #422 hozzászólásomban én is erre a jelenségre panaszkodtam, de idõközben sikerült találnom elfogadható beállítást. Jelenleg nálam úgy néz ki a dolog, hogy a deadzone mindenhol 0, kormányszög durván 350 foknak felel meg, egész pontosan logitech driverben 450, a steering saturation 75, a steering linearity pedig -4. Így egész lineárisnak tûnik, persze lehet, hogy még lehet rajta finomítani. Annyi még, hogy az Alex által piszkált FFB-t használom, de ez az irányítás ezen részét nem igen módosítja. Én MEDIUM nehézségen játszom csak, pont azért, hogy kicsit hihetõbben lehessen autózni, inkább íveket leírva mintsem driftelve, amit a játék próbál ráerõltetni a játékosra. Ilyen szemlélet mellet még ez a nehézség is elég mert egyáltalán nem garantált az elsõ hely, vagy csak én vagyok béna :p
Nem értem F1 szériába egész értelmes az irányítás itt meg gatya. Egyszerûen nem lehet beállítani egy lineáris kormánymozgást. Egy bizonyos kormányszög után hirtelen túlkormányzott lesz az autó, kilincsel elõre akar menni a verda. Nagyon idegsítõ, hogy a kanyar ív közepén egyszer csak megváltozik az autó viselkedése, sokkal érzékenyebbé válik a kormányzásra. Adott a kormány mondjuk fordul +-ba 100fokot. Az elsõ -+15fokban értelmesen lineárisan kormányozható azon túl meg megbolondul mintha hirtelen +-100 fokba ugrana. A linearitás állításával csak annyit lehet elérni, hogy az elsõ 15fokban finomabban skálázódik a kormányzás azon túl ugyanúgy fos. Setuppal ha atom alulkormányzottra/alacsony tapadásra állítom a verdát talán lehet vele menni de ez így kuka. Nem tudom más tapasztalt-e ilyet de nálam ezért lett uninstall.
En nem tudom mitol lehet , hogy nem valt.....
Javaslom a nem-kuplungos H váltót. Sok agyfaxxtól megkímél :) Jó ez amúgy, megszerettem. Izomautókkal iszonyat jókat lehet csapatni pl.! Meg jó hogy nem erõltet rá a játékosra semmit sem, azt a kategóriát játszom amelyiket akarom (így open wheel már látatlanba is elfelejthetõ nekem :D). Megint csak nagy jóság hogy be lehet szorozni karrier versenyek hosszát. Nálam X2-n van, így jól el lehet kapni a ritmust 1 kis practice vagy kvalifikáció után.
Sajnos ez a váltó probléma nálam is jelentkezik. G25. Teljesen rendszertelenül, és látszólag ok nélkül nem hajlandó a fokozatokat váltani szekvenciális módban. A kormányt még nem rúgtam le, de igaz ami igaz, néha nagyon idegesítõ tud lenni ez a dolog a verseny hevében!
játszok nem szimekkel is...belátom elég 'sarkos' a vélemény, és talán méltatlanul rövid, ezt írtam máshol, copy/pate: " Attól függ mire kell :) Így visszanézve nekem nem kellett volna megvenni. Ezt a sorozatot a TOCA Race Driver miatt kedvelem, és én azt hittem valahova oda fognak visszanyúlni. Olyasmi karrier, olyasmi hangulat. De ez nem, hangyányit sem sajnos :( Jelenleg nekem a véleményem az, hogy ez elég pocsék lett :) Persze mindez ahhoz képest hogy mit vársz egy ilyen játéktól, ..ezért írtam hogy én mire vártam/gondoltam az elõzetesek alapján. Irányítás: - kormánnyal játszom, és ritka idegesítõ hogy nem vált normálisan, sokszor nem vált , hiába használod a váltót mint minden más autós játékban, itt ez nem valósul meg...van hogy elsõre vált, van hogy harmadik próbálkozásra. Nekem ez a legidegesítõbb...érthetõ lenne ha kuplungolni kellene, de én kuplungolok megszokásból. (egyébként semmit nem számít, de nem is vártam). - Az autókezelés absz. arcade, oké vannak blokkoló fékek, vagy ellenkormányzás, de teljesen messze a valóságostól, blokkoló fékek ellen a hátratolt fékelosztás bõven elég, ellenkormányzás meg arcade, azaz a kerékhez semmi köze nincsen, inkább a kocsi középpontjához...un. nevezett 'tégla'. játékélmény: -AI (very hard fokozat): nem lenne rossz.., de sztem jön majd valami javítás ide is, mert nagyon direkt, vagy elnagyolt...elsõ blikkre agresszívnak is mondhatnánk, pár verseny után nekem igénytelen..bár ez kicsit erõs megfogalmazásnak tûnhet. Beleprogramozták hogy melyik pályán, hol legyen gyenge, ahol meg lehet elõzni. Ki lehet forgatni, de azért valahogy látszik hogy ezt inkább az arcodba tolják a fejlesztõk egy-két programozott hibával hogy lásd hogy tud hibázni az AI...mint hogy te tudd hibára késztetni..nincs ilyen hogy becsalogatod hogy rosszul gyorsítson ki...minden esetben jól fog kigyorsítani, és ilyen helyzetekben ordítóan arcade, jobb nem is erõltetni. Az AI 'very hard'-n gyors persze, és nagyon versenyzésidegen stílust kell felvenni hogy megfogd, de ha megfogtad akkor simán lehagyod. -karrier: nekem ez a része egyértelmûen csalódás, pláne mivel írtam 'milyesmire' vártam... de sztem a Grid1-hez képest is halvány. Sok pálya van benne, de Bathurst, vagy Spa visszafelé az nálam kicsit verte a lécet :D ..de érdekes élmény :) - Hang, Grafika, optimalizáltság: Sztem nagyon jó, a pályák nagyon szépek, és mellé nagyon jól fut..jó pillanat volt amikor a lerepülõ motorháztetõ után több hang jött be az utastérbe, erõsebb lett a turbó szívóhangja :) Ez a része nagyon rendben van sztem. - Online: Nem teszteltem igazán, Racenet-s kihívások..de semmi online futam.
Saját rossz élmény, még soha nem rúgtam le a kormányt a cockpit-rõl, pedig játszok arcade játékkal is, mint a Nascar the Game 2013, vagy a WRC4, F1 2012 ami úgy nagyjából lefedi az érdeklõdés köröm, szal itt elõfordult, valszeg a 'very hard' fokozat volt az oka, mert ott nagyon kijönnek a játék hülyeségei, a tökön-babon át shoot'm up stílus, meg az AI bénázások, az irányítás bénázásaival. :( elszívtam egy cigit, aztán visszaszereltem :) ...ha lejjebb veszed a kihívást, akkor végig lehet sétálni, mert belefér ha nem vált, vagy sokadjára, az AI a közeledben sincs, és nem kell az autókezeléssel sem annyira foglalkozni. "
Csak EGO motoros játékokkal van problémád? Milyen konfigod van? Fontos lenne, hogy pontosan leírd. Egyébként a "képernyõillesztõ nem válaszolt, majd helyreállt" problémát TDR hibának hívják. Nem is olyan régen volt ebbõl nagyobb cirkusz még NVIDIA fronton, fõként a 2xx.xx driverek idejében. Konkrét megoldást senki nem tudott rá, volt akinek újabb illesztõprogramoktól megjavult, volt, akinek nem. AMD-nél is jelentkezik ez a hiba, szóval nem csak a zöldeket érinti. VGA probléma lesz (ezalatt nem azt értem, hogy hibás lenne), nincs köze ahhoz, hogy i7 CPU van a gépben vagy sem. Megnyugtatlak, meg lehet oldani, de sok olyan dolog van, amitól elõjöhet ez a jelenség.
En tul vagyok azon, hogy mindent szimulatorosan kogelitsek meg, hal istennek. Annyira nem ketgobos, dogos, izgi.... A vilag nem csak fekete es feher, vannak szinek is....A kis turakkal sokaig elleszek....
Ez mekkora rakás sz@r már elnézést. Még nem volt olyan hogy lerugtam a kormányom a cockpit-rõl...hát itt most el kell szégyelljem magam..után kimentem cigizni aztán visszaszereltem. kormánnyal: sz@r. A legsz@rabb, hogy nem vált normálisan, van hogy tiltáson pörgök miközben beszél a rádiós, mert nem hallom hogy nem sikerült a felváltás, meg izmos féken hajtûre 4.-ben fordul, pedig lökdösöm a váltómat lefele. random. Az AI...very hard, igénytelen, ellenben nem lehet fellökni, oké legyen agresszív, védje a támadóívet, csapkodjon..de ne már ez a kiszámítható hülyeség, hogy a csapattársamnak tolom hogy keménykedjen akkor boritékolható neki az utcsó hely, mert tanuld meg hülyegyerek hogy ez nem ilyen egyszerû..köszönöm-sejtettem. Bugatti shoot'm up 4WD tökön-babon keresztül, Focus drift Brands Hatch, reverse Spa!!!! és Bathurst!!! öhmm...elnézést. vicc...ha már ez a flipper, akkor legalább adnák menne ötvenessel. :(
Túl vagyok az elsõ versenyeken(hetediknél tartok)eddig csak a túraautót próbáltam. Elég vegyes a véleményem róla. A kecsap funkció elég erõteljesen érzõdik,talán az NFS U2-ben volt hasonló,ott is mindegy volt,hogy milyen szinten játszol egy adott idõtõl nem nagyon lehetett jobbat kiautózni. Számomra a legidegesítõbb,hogy nagyon csúsznak az autók, driften nem hagynak annyi gumit a pályán mint én egy kör alatt :D Szórakozni el lehet vele,de az elsõ rész még mindig a favorit a Grid-bõl
Szerintem jó a cathup, elsõ versenyen én sem érem utol az elsõ négyet, másodikon meg el tudok lógni . Én mondjuk 25 perces versenyeket megyek karrierben, úgy egész jó, van idõ utolérni :)) Élvezetes, körrõl-körre egy icipicit ...
Jó kérdés azt én is néztem. Talán valami G-erõ akármi lehet ...
gameplay optionsben a "tilt" mi lehet? esetleg a kamerát döntené? ki-be kapcsolgattam, de nem vettem észre különbséget.
Szerintem is teljesen jo az AI. Legalabbis ehhez a jatek stilushoz es az egyszerubben vezetheto fun autokhoz tokeletes. Neha kicsit idegesito, ha valaki komolyabbhoz szokott, en is neha felpaprikazom magam, de meg lehet szokni:)
Valoban vedekeznek, tamadnak, szelarnyekonak, behuzodnak elottem az ivre, ha elfekezem elranjak elolem, ha meglokom visszalok stb.
A catchup kicsit erzodik, foleg amikor 1 masodperccel megyek jobbat idomeron, a start utan megeloznek, 1 elmegy, es 6-8 kor alatt egyszeruen nem erem utol:D Ossze-vissza csuszkal-drifetel, lenyegeben elrontja a kanyarokat, eppen hogy palyan tartja, de akor sem;) Ennyi csalas kell a gep reszerol is;P
De a forditott rajtraccsal, amikor a lassabbak kerulnek elore, nem nagyon tud mit kezdeni.
Az elso versenyen 6.-nak indultam, alig tudtam 1 helyet javitani a vegre. A 2. versenyen 16.-nak rajtoltam, a 2. kor elejen mar 2 voltam:) Kicsit feltartjak egymast, ami logikus, nekem meg jo;P
Szépen tükrözõdött már akkor is a valós táj a kocsin. Igaz kicsit talán szaggatottabban ment.
Mint írtam korábban csak teljesen minimum grafon próbáltuk, integrált videokarival, de még úgy is szép volt, és nagyon simán ment a környezet a kocsin, szépen tükrözõdött.
Üdv mindenkinek :) Olyan problémám van, hogy ha kontrollerre játszok, akkor az egyenesekben lehetetlen finoman korrigálni. kanyarokban nagyon szépen vezethetõ, de az egyenesekben jobbra-balra ugrál a legfinomabb mozdulatra is. Billentyûzeten nem volt ilyen gondom. Van erre valami megoldás?
Szerintem is eltalálták... Ha támadni akarom bevédi az íveket, ha támadni akar néha belém is koccol hogy lecsússzak az ívrõl... Szerintem teljes mértékben észleli hogy ott vagyok. Hardon játszva tök jókat meccselek velük.