Az a masik nalam total kikesziti az egeszet, osszeomlik az egesz keprnyokezeles :))))) Be sem merem kapcsolni mar... :)
Nem megyünk este online tesztet ? Összeállítok valami egy-két körös változatos event sorozatot, azt go ! :) Talán találunk értelmes embereket akik nem csak törnek zúznak ....:))
Kozben utananeztem ennek a Season Pass DLC cuccnak. Allitolag 8 DLC-t terveznek kiadni, es ez a SP ar (28EUR) az osszes megjelenot tartalmazza. (Tudom, csak nekem ujdonsag:P)
Mivel megtetszett ez a GRID, es meg egy korabbit sem vettem meg, igy ezt most behuztam:DDDD Ha 4EUR felett lesz a DLC-k darabja, mar megerte:P
Persze, erosen lutri a dolog, mert semmileyen info nincs a DLC-k tartalmarol. Vagyis ha teletoljak drift autokkal, palyakkal es nyomvonalakkal, autofestesekkel es mas ertelmetlen (szamomra) dolgokkal, akkor bukta:P
De remelhetoleg, egy "korszak" lezarasakeppen, talan beletolnak ebbe a GRID-be mindent, ami korabban a GRID/GRID2-hoz eddig megjelent (autok, palyak). Plusz versenyek, feladatok stb.
Ahogy neztem, jo dlc ket szoktak kiadni, auto plussz palya.....
Jah, kitaposni a belet, eltalalni a fektavot azt jovan :))) Bar probaltam valami Jaguart, annak azert nem lehetett vegig padlon tolni... :))) Es mentem regi classic muscle autoval, az meg olyan dognehez, hogy lerupol a kanyarrol, az is jo buli, annal mar esszel kell menni, mert 4 sebesseg van, muszaly atvinni a lenduletet....A forma autok, meg hipesgupecarok viszont szarok ....
Gondolod, hogy nem néztem utána? Két napja ezt olvasom a neten. Már a Grid2-nél is ez ment, de azt elintézték azzal, hogy majd az új progiban meg lesz oldva. Fura az egész, mert komoly "irodalma" van a neten a dolognak (képernyõ fagyás - fekete kép - hang megy tovább). Csodálozom, hogy nem találkoztatok még vele. A GTX 500-600-700 kártyákkal van a gebasz. Mindenki próbálkozik, a CM a Steamre, a Steam a Codiesre mutogat. A progi meg b...ik menni 15 ezerért. Kicsit ideges vagyok.
Elhiszem, az szar erzes..... :( Mondjuk en meg megroccenni nem lattam Ego enginet, lovesem sincs mi lehet.....
Ezert irtasm multkor, hogy sajnos az engine jellege miatt (egyfele fizika es FFB optimalizalas, beallitas) a kategoriak alja-kozepe ami jo erzest ad, ez "extrem" kategoriaknal mar elojonnek a problemak.
Eddig majd' mindegyik kategoriaban mentem egy-egy bajnoksagot, es eleg jo, nem veszes a dolog. A Endurance eleg elvezetes, a gumikopas "teljesen jo", figyelni kell, vigyazni ra, mert elegge meg lehet szivni a vegere:) A "teljesen jo" termeszetesen GRID-szinten ertendo:P
Mondjku az utcai versenyeknel, a szuk utcai palyakon, hatulrol indulva, a "menj vegig utkozes nelkul" bonusz-feladat, eleg vicces:)))
Osszessegeben jo ez, drivinggame vagy simcade vagy a tokom tudja most hogy hivjak.... :) Neha egeszen hihetetlen jo pillanatai is vannak. Hangokat meg irigylem, kapja be a CM :)))) Valami Viperrel mentem, hat olyan jot en meg nem hallottam ! Szinte soha nem ugyanazt jatsza, ha kicsit elobb vagy kesobb valtok mar mas lesz, ha belemegy kicsit tiltasba mar mashogy szol valtas utan, hihetetlen jo .
En is ideges lennek, es akkor finoman fogalmaztam:) Gozom sincs mi lehet, de tuti valami konfig-specifikus dolog.
Van hangkartyad vagy alaplapit hasznalsz? Probaltad letiltani (persze nem megoldas, hang nelkul szar:P), talan azzal akad valami? Korabban voltak gondok az IRQ-k kioztasaval, foleg alaplapi dolgok hasznalatanal (masik csatornan lengyen, ne parhuzamos paros/paratlan szamu IRQ-n stb)?
Valami speci tuzfal, virusirto, backup vagy vinyo-buzerelo progi?
Probaltal kiloni minden programot, szervizt es egyeb felesleges dolgot a hatterbol.
Nincs huzva a processzor vagy a memoria, gyari ertekeken vannak?
Kivancsi leszek Kunos mit varial majd a kovetkezo honapban az AC-n, mert megint gyanus, hogy a GRID megjelenese kornyeken jutott eszebe ismet ujrafarigcsalni a dolgokat, foleg a grafikat?:)))
Talan megtetszett neki a tuzijatek es a vilagito helikopter, igy gyorsban ossze kell raknia az ejszakat is:)
Eddig nekünk se volt semmi gondunk a Codies termékeivel. (A grid2õt nem próbáltuk)
Tesóm gépébe van egy integrált videokártya meg egy Geforce GT 420M. Az Nvidiára állítva, bejön a grid logó, felvillan egy fekete ablak, és kilép. Nem segített rajta semmi kompatibilitás állítás, meg DX frissítés.
Viszont az a poén hogy ha meg az integrált videókártyát rakjuk rá a játékra, akkor meg elindul. Igaz kicsit low a grafika, nincs füst meg ilyesmi, de még így is elég szép (van az autó is csillogás), és ablakba 800x600ba nagyon jól fut. :)
Kipróbáltam az indycart, az nem jött be. De a Focus és BMW túraautók, valamint az F3as kocsi elég jól vezethetõek voltak. Pont amilyet várni lehetett egy Gridtõl. Se több, se kevesebb.
A codies mindig is jó volt a grafikában és a hangokban.
Viszont kipróbáltam a Deltát, és annak a hangja csalódás volt, szinte ugyanúgy szólt mint bármelyik túraautó..
Az a vicc hogy a tuzijatek se olyan beletarhalt valami, tok jol megcsinaltak, van fustje, a hang osszhangban van a keppel stb :))) A helikopter pont rossz, nagyon nem oda valo a ket frames animaciojaval :)))
Mindent próbáltam már... de ez az IRQ mi a franc? Igazából azt néztem, hogy kint sem kell lenni a pályán. Ha hagyom, a menüben is kifagy, majd jön az üzi, hogy a "videokari helyreállt". A hangra még nem gondoltam, fõleg azért, mert hang és vezérlés megmarad, csak a kép sötétül el és nem marad más mint az Alt+F4...
Ja és nem egyéni a gond... több fórumon (CM és Steam is) anyáznak miatta - csak még a fejlesztõk részérõl nem jött reakció. Azt figyeltem még meg, hogy majd mindenkinek i7-es procija van (aki kínlódik). Lehet, hogy az Intel kavart valamit... de mondom: már a Grid2 óta fennáll ez a cirksz és semmit (az égvilágos semmit) nem reagálnak, pedig ahogy olvasgatom elég sokakat érint.
(csak tipp...Ha a kártyámat meghúzom semminek ninsc gondja, de a grid random beakad, hang megy kép áll, hol a menüben hol játékban, teljesen véletlenszerû...Alapórajelen nincs gond)
Najóvan... az F1 2012 óta létezõ probléma ez a "black screen/audio issue". Azóta nem tudja megoldani a CM, illetve sztem nem is foglalkoznak vele. Békapha'ssák az összeset.
mindenki dicseri az a.i-t gyakorlatilag nem is erzekeli a jatekost a legtobb esetben, mintha nem is lennek. Igy rosszab mint az a.c-ban, joval szamomra.
Ebbe belefer, hogy neha orult az ai :) Amugy szerintem jo, jokat lehet meccselni veluk.
Szerintem is eltalálták... Ha támadni akarom bevédi az íveket, ha támadni akar néha belém is koccol hogy lecsússzak az ívrõl... Szerintem teljes mértékben észleli hogy ott vagyok. Hardon játszva tök jókat meccselek velük.
Üdv mindenkinek :) Olyan problémám van, hogy ha kontrollerre játszok, akkor az egyenesekben lehetetlen finoman korrigálni. kanyarokban nagyon szépen vezethetõ, de az egyenesekben jobbra-balra ugrál a legfinomabb mozdulatra is. Billentyûzeten nem volt ilyen gondom. Van erre valami megoldás?
Tört verzióval van már müködõ Multi lehetõség? Az eredetit csak jövõhéten kaparintom meg :D
Jéé, ilyen szép volt az RD3?
Szépen tükrözõdött már akkor is a valós táj a kocsin. Igaz kicsit talán szaggatottabban ment.
Mint írtam korábban csak teljesen minimum grafon próbáltuk, integrált videokarival, de még úgy is szép volt, és nagyon simán ment a környezet a kocsin, szépen tükrözõdött.
Szerintem is teljesen jo az AI. Legalabbis ehhez a jatek stilushoz es az egyszerubben vezetheto fun autokhoz tokeletes. Neha kicsit idegesito, ha valaki komolyabbhoz szokott, en is neha felpaprikazom magam, de meg lehet szokni:)
Valoban vedekeznek, tamadnak, szelarnyekonak, behuzodnak elottem az ivre, ha elfekezem elranjak elolem, ha meglokom visszalok stb.
A catchup kicsit erzodik, foleg amikor 1 masodperccel megyek jobbat idomeron, a start utan megeloznek, 1 elmegy, es 6-8 kor alatt egyszeruen nem erem utol:D Ossze-vissza csuszkal-drifetel, lenyegeben elrontja a kanyarokat, eppen hogy palyan tartja, de akor sem;) Ennyi csalas kell a gep reszerol is;P
De a forditott rajtraccsal, amikor a lassabbak kerulnek elore, nem nagyon tud mit kezdeni.
Az elso versenyen 6.-nak indultam, alig tudtam 1 helyet javitani a vegre. A 2. versenyen 16.-nak rajtoltam, a 2. kor elejen mar 2 voltam:) Kicsit feltartjak egymast, ami logikus, nekem meg jo;P
gameplay optionsben a "tilt" mi lehet? esetleg a kamerát döntené? ki-be kapcsolgattam, de nem vettem észre különbséget.
Jó kérdés azt én is néztem. Talán valami G-erõ akármi lehet ...
Szerintem jó a cathup, elsõ versenyen én sem érem utol az elsõ négyet, másodikon meg el tudok lógni . Én mondjuk 25 perces versenyeket megyek karrierben, úgy egész jó, van idõ utolérni :)) Élvezetes, körrõl-körre egy icipicit ...
Túl vagyok az elsõ versenyeken(hetediknél tartok)eddig csak a túraautót próbáltam. Elég vegyes a véleményem róla. A kecsap funkció elég erõteljesen érzõdik,talán az NFS U2-ben volt hasonló,ott is mindegy volt,hogy milyen szinten játszol egy adott idõtõl nem nagyon lehetett jobbat kiautózni. Számomra a legidegesítõbb,hogy nagyon csúsznak az autók, driften nem hagynak annyi gumit a pályán mint én egy kör alatt :D Szórakozni el lehet vele,de az elsõ rész még mindig a favorit a Grid-bõl
Ez mekkora rakás sz@r már elnézést. Még nem volt olyan hogy lerugtam a kormányom a cockpit-rõl...hát itt most el kell szégyelljem magam..után kimentem cigizni aztán visszaszereltem. kormánnyal: sz@r. A legsz@rabb, hogy nem vált normálisan, van hogy tiltáson pörgök miközben beszél a rádiós, mert nem hallom hogy nem sikerült a felváltás, meg izmos féken hajtûre 4.-ben fordul, pedig lökdösöm a váltómat lefele. random. Az AI...very hard, igénytelen, ellenben nem lehet fellökni, oké legyen agresszív, védje a támadóívet, csapkodjon..de ne már ez a kiszámítható hülyeség, hogy a csapattársamnak tolom hogy keménykedjen akkor boritékolható neki az utcsó hely, mert tanuld meg hülyegyerek hogy ez nem ilyen egyszerû..köszönöm-sejtettem. Bugatti shoot'm up 4WD tökön-babon keresztül, Focus drift Brands Hatch, reverse Spa!!!! és Bathurst!!! öhmm...elnézést. vicc...ha már ez a flipper, akkor legalább adnák menne ötvenessel. :(
En tul vagyok azon, hogy mindent szimulatorosan kogelitsek meg, hal istennek. Annyira nem ketgobos, dogos, izgi.... A vilag nem csak fekete es feher, vannak szinek is....A kis turakkal sokaig elleszek....
De mondom ha GYÁRILAG oc a kártya akkor AZT is vedd le nem OC értékre, értsd referencia szintre.
Gamepaddal szenvedek. Folyton keresztbe áll. Túl érzékeny?
Csak EGO motoros játékokkal van problémád? Milyen konfigod van? Fontos lenne, hogy pontosan leírd. Egyébként a "képernyõillesztõ nem válaszolt, majd helyreállt" problémát TDR hibának hívják. Nem is olyan régen volt ebbõl nagyobb cirkusz még NVIDIA fronton, fõként a 2xx.xx driverek idejében. Konkrét megoldást senki nem tudott rá, volt akinek újabb illesztõprogramoktól megjavult, volt, akinek nem. AMD-nél is jelentkezik ez a hiba, szóval nem csak a zöldeket érinti. VGA probléma lesz (ezalatt nem azt értem, hogy hibás lenne), nincs köze ahhoz, hogy i7 CPU van a gépben vagy sem. Megnyugtatlak, meg lehet oldani, de sok olyan dolog van, amitól elõjöhet ez a jelenség.
játszok nem szimekkel is...belátom elég 'sarkos' a vélemény, és talán méltatlanul rövid, ezt írtam máshol, copy/pate: " Attól függ mire kell :) Így visszanézve nekem nem kellett volna megvenni. Ezt a sorozatot a TOCA Race Driver miatt kedvelem, és én azt hittem valahova oda fognak visszanyúlni. Olyasmi karrier, olyasmi hangulat. De ez nem, hangyányit sem sajnos :( Jelenleg nekem a véleményem az, hogy ez elég pocsék lett :) Persze mindez ahhoz képest hogy mit vársz egy ilyen játéktól, ..ezért írtam hogy én mire vártam/gondoltam az elõzetesek alapján. Irányítás: - kormánnyal játszom, és ritka idegesítõ hogy nem vált normálisan, sokszor nem vált , hiába használod a váltót mint minden más autós játékban, itt ez nem valósul meg...van hogy elsõre vált, van hogy harmadik próbálkozásra. Nekem ez a legidegesítõbb...érthetõ lenne ha kuplungolni kellene, de én kuplungolok megszokásból. (egyébként semmit nem számít, de nem is vártam). - Az autókezelés absz. arcade, oké vannak blokkoló fékek, vagy ellenkormányzás, de teljesen messze a valóságostól, blokkoló fékek ellen a hátratolt fékelosztás bõven elég, ellenkormányzás meg arcade, azaz a kerékhez semmi köze nincsen, inkább a kocsi középpontjához...un. nevezett 'tégla'. játékélmény: -AI (very hard fokozat): nem lenne rossz.., de sztem jön majd valami javítás ide is, mert nagyon direkt, vagy elnagyolt...elsõ blikkre agresszívnak is mondhatnánk, pár verseny után nekem igénytelen..bár ez kicsit erõs megfogalmazásnak tûnhet. Beleprogramozták hogy melyik pályán, hol legyen gyenge, ahol meg lehet elõzni. Ki lehet forgatni, de azért valahogy látszik hogy ezt inkább az arcodba tolják a fejlesztõk egy-két programozott hibával hogy lásd hogy tud hibázni az AI...mint hogy te tudd hibára késztetni..nincs ilyen hogy becsalogatod hogy rosszul gyorsítson ki...minden esetben jól fog kigyorsítani, és ilyen helyzetekben ordítóan arcade, jobb nem is erõltetni. Az AI 'very hard'-n gyors persze, és nagyon versenyzésidegen stílust kell felvenni hogy megfogd, de ha megfogtad akkor simán lehagyod. -karrier: nekem ez a része egyértelmûen csalódás, pláne mivel írtam 'milyesmire' vártam... de sztem a Grid1-hez képest is halvány. Sok pálya van benne, de Bathurst, vagy Spa visszafelé az nálam kicsit verte a lécet :D ..de érdekes élmény :) - Hang, Grafika, optimalizáltság: Sztem nagyon jó, a pályák nagyon szépek, és mellé nagyon jól fut..jó pillanat volt amikor a lerepülõ motorháztetõ után több hang jött be az utastérbe, erõsebb lett a turbó szívóhangja :) Ez a része nagyon rendben van sztem. - Online: Nem teszteltem igazán, Racenet-s kihívások..de semmi online futam.
Saját rossz élmény, még soha nem rúgtam le a kormányt a cockpit-rõl, pedig játszok arcade játékkal is, mint a Nascar the Game 2013, vagy a WRC4, F1 2012 ami úgy nagyjából lefedi az érdeklõdés köröm, szal itt elõfordult, valszeg a 'very hard' fokozat volt az oka, mert ott nagyon kijönnek a játék hülyeségei, a tökön-babon át shoot'm up stílus, meg az AI bénázások, az irányítás bénázásaival. :( elszívtam egy cigit, aztán visszaszereltem :) ...ha lejjebb veszed a kihívást, akkor végig lehet sétálni, mert belefér ha nem vált, vagy sokadjára, az AI a közeledben sincs, és nem kell az autókezeléssel sem annyira foglalkozni. "
A valtas dolgot en sem ertem.....Irtak itt, higy ha h valgo kuplung van akkor nem lehet kuplung nelkul valtani.
Sajnos ez a váltó probléma nálam is jelentkezik. G25. Teljesen rendszertelenül, és látszólag ok nélkül nem hajlandó a fokozatokat váltani szekvenciális módban. A kormányt még nem rúgtam le, de igaz ami igaz, néha nagyon idegesítõ tud lenni ez a dolog a verseny hevében!
Javaslom a nem-kuplungos H váltót. Sok agyfaxxtól megkímél :) Jó ez amúgy, megszerettem. Izomautókkal iszonyat jókat lehet csapatni pl.! Meg jó hogy nem erõltet rá a játékosra semmit sem, azt a kategóriát játszom amelyiket akarom (így open wheel már látatlanba is elfelejthetõ nekem :D). Megint csak nagy jóság hogy be lehet szorozni karrier versenyek hosszát. Nálam X2-n van, így jól el lehet kapni a ritmust 1 kis practice vagy kvalifikáció után.
Nem értem F1 szériába egész értelmes az irányítás itt meg gatya. Egyszerûen nem lehet beállítani egy lineáris kormánymozgást. Egy bizonyos kormányszög után hirtelen túlkormányzott lesz az autó, kilincsel elõre akar menni a verda. Nagyon idegsítõ, hogy a kanyar ív közepén egyszer csak megváltozik az autó viselkedése, sokkal érzékenyebbé válik a kormányzásra. Adott a kormány mondjuk fordul +-ba 100fokot. Az elsõ -+15fokban értelmesen lineárisan kormányozható azon túl meg megbolondul mintha hirtelen +-100 fokba ugrana. A linearitás állításával csak annyit lehet elérni, hogy az elsõ 15fokban finomabban skálázódik a kormányzás azon túl ugyanúgy fos. Setuppal ha atom alulkormányzottra/alacsony tapadásra állítom a verdát talán lehet vele menni de ez így kuka. Nem tudom más tapasztalt-e ilyet de nálam ezért lett uninstall.
Igen, ez szar szerintem is. Én elég nagy kormányszöggel játszom, így nem jutok el általában a szélsõ kritikus tartományhoz :)
Az amúgy kontrollerekre van így csinálva, de nem értem ide miért nem került bele a rendes kormánycucc is .
A #422 hozzászólásomban én is erre a jelenségre panaszkodtam, de idõközben sikerült találnom elfogadható beállítást. Jelenleg nálam úgy néz ki a dolog, hogy a deadzone mindenhol 0, kormányszög durván 350 foknak felel meg, egész pontosan logitech driverben 450, a steering saturation 75, a steering linearity pedig -4. Így egész lineárisnak tûnik, persze lehet, hogy még lehet rajta finomítani. Annyi még, hogy az Alex által piszkált FFB-t használom, de ez az irányítás ezen részét nem igen módosítja. Én MEDIUM nehézségen játszom csak, pont azért, hogy kicsit hihetõbben lehessen autózni, inkább íveket leírva mintsem driftelve, amit a játék próbál ráerõltetni a játékosra. Ilyen szemlélet mellet még ez a nehézség is elég mert egyáltalán nem garantált az elsõ hely, vagy csak én vagyok béna :p
A valtasokkal nekem meg nem volt bajom, nem ertem mi lehet a gond vele?!:/
A kormanyhasznalat valoban eleg gazos, ez az eredmenye a foleg gamepad optimalizacionak es az egyfajtara effektezett FFB-nek:/ Errol multkor hosszabban irtam, be lehet allitgatni hasznalhatobbra, de persze nem az AC/rF2/iR progikkal kell osszehasonlitani;)
Nalam most ami hasznalhato es "teljesen jo" az a "driveres" (trukkos-gombos-HW-s:P) 450 fokos kormanybeallitas, 100-as szaturacioval es 0-as linearitassal.
Mivel teljesen fake a visszajelzes, az egesz FFB fel-kamu effektekre alapoz, ezert tunhet nem linearisnak a kormanyzas.
A piszkalt FFB-efektekkel azert is jobb a helyzet, mert legalabb lehet erezni, mikor veszit tapadast a gumi es/vagy mikor van tulkormnyozva a kerek. Az eleg sokat dobott az erzesen.
En Hard-on hasznalom, de valoban megeri inkabb visszavenni Medium-ra, mint benazni es kinlodni vele, mert tovabb eroltetve meg szarabb erzest adnak az autokok.
Elõször én is 450-re lõttem be ami akkor jónak is tûnt, de legközelebbi játék alkalmával már túl soknak találtam egyes kanyarokban, íveken, ezért vettem visszább. Azért a szaturációt módosítottam mert nem tudtam, hogy miként tolerálja a játék az ALT-TAB alatt történõ kormányszög módosítást, újraindítani pedig nem akartam :) A végeredmény egészen elfogadható lett így nem is nagyon piszkáltam.
Nekem 900 fokon van 65-ös szaturációval, így elég jó túraautókhoz ( a többi nem érdekel ...), bár szerintem vlami van vagy a gumiban vagy nem tudom miben, de az tuti, hogy alászedi agyatlan módón egy bizonyos kormányszög után ...Talán majd piszkálgato ma linearitást, hátha lehet gyorsítani az elejét kicsit. De igazából az lenne jó, ha legalább az F1 féle kormánykezelést beleraknák ...
Nekem jó a hard AI- hosszú versenyekre állítottam ( kb 25 perc , és 40 perc endurance..) így szép lassan beérem az élmezõnyt, bár 4-5 helynél nem igen jutok feljebb .
De a lényeg, hogy megint kár érte, nem értem miért ront ilyen alap dolgokat el mindig a CM ...:)
Próbáld meg a linearitást -4 re állítani. Kíváncsi vagyok nálad pozitív vagy negatív irányba befolyásolja az irányítást :)
Eredetileg en is 900 fokon (nem szeretem/akarom a driverben allitgatni) hasznaltam es 50-es szaturacioval. De miutan megtalaltam a gombos kormanyszog allitast, jobbnak ereztem minimalisan ha fizikalisan van csokkentve a kormanyszog, mint a Codies szaturacioval.
Beteszem ide is, en nem is mertem, de az ilyen tipusu jatekokhoz teljesen jo, nem kell drivert piszkalni.
Most nézem, ebben nincs LAN lehetõség?
Virágbolti verzióval nem lehet úgy online multizni mint régen az 1-el? Jó kis versenyek voltak, volt hogy 2 szoba ment egyszerre innen sg-rõl.
Állítottam -2 értéket a linearitáson, plusz levettem a szaturációt 65-rõl 60-ra (900 fok mellett...), most elég jó. Picit sokat kormányzós utcai autós. de azt szeretem, nem gond :) túra autókkal jó, hogy mással milyen azt nem tudom, de nagyon nem is érdekel , mert azok bûn rosszak a játékban .