A palyak konyvtaraban, azonbelul a ROUTE_X-ben, replay_camera_config.xml neven. De ezt igy DevKit nelkul allitgatni halalos:DDDD Amig megtalalsz valamit, atirod vakon es ki-belepegetsz (a 12 enterrel) megoszulsz:D Semmi ertelme:P
Azért micsoda jó játékot tudna csinálni CM.- ha egyszer végre tényleg normális handlingot rakna bele ...
Az autokezelesen kivul minden toppos:) Kunos ilyet szeretett volna, csak normalis autokezelessel. De sajnos ilyet sose fog tudni:/
Es valszeg nem a fizika es a szamitas hianyzik alola, az valszeg van annyi, amennyi szukseges lenne, hanem a "mindenkinek" jelleg miatt erosen butitva van:/
szerintem is, minden CM játékban ( na jó a grid2-ben nem...) van valami jó dolog. ennek is vannak egészen jó pillanatai. Érezni mindig, hogy tudna ez jobb is lenni. De Forza meg GT hogy-hogy mégis jó ( bár én sose próbáltam még..), az is mindenkinek szól, sõt ha valami az aztán tényleg. Ott mégis hogy mûködik, hogy nem gagyi, itt meg jajjgatás van ha már nem magától megy az autó. Ott hogy-hogy el tudják adni ennyi éve ?
Azt mondjuk elsõ percben megfigyeltem, hogy a fû alatti föld foltjaira teszi a fû csomókat, tehát ahol messzirõl még csak egy zöld folt-textura a fû, közelebb már pont ugyanoda rakja a fûcsomót is. Ami jó mert messzirõl nem is látni, hogy ott nincs fû, vagy épp egyszer csak kinõ . Ügyes megoldás !
Semmi extra: nagyobb felbontas(ok) es texturak (diffuse + shaders), nagyobb latotavolsag, lazabb LOD-olas, tobb fps (fix 60 vagy 120 vagy mitudomen:P). Tobb es reszletesebb realtime postprocess es egyeb effektek. Jobb/normalis/fizikas/interaktiv reszecske effektek (viz, por, fust stb.).
Akkor emiatt a fû miatt csúszik megint Kunos !!! :P
Arrol beszeltem mar evek ota, csak en "realtime-shadernek" hivtam vagy shaderezett funek. Kunosnak is ezt kellett volna beepiteni, nem azt az agyament, gigantikus, kezzel modellezett cuccot(a teljes palya polygonjainak a 3-4-szereset kitevo fuvet):) Persze ez nem olyan egyszeru, egy ilyen cegnel (Codies) kuln szpftver-mernokok dolgoznak ilyen es hasonlo "problemakon", eleg jol egyeuttmukodve a HW es DX "gyartokkal".
A GRID megjelenese utan jelentettek be az 1 honapos "csuszast", igy barmi elofordulhat:))) A fuvet ketlem, de egyeb GRID-es funkciot el tudok kepzelni. A CARS-bol a felhoket mar atvette:DDDDDDD Az is igaz, hogy a CSMS-nel 1 evig dolgotak rajta, Kunos megoldotta 1 het alatt:P Persze ez tisztan latszik a funkcioin, mukodesen es a latvanyon is:DDD
Nekem leginkább az tetszik, hogy nagyon helyesen ,nem az autókat modellezték halálba, mert minek (????)hanem inkább pályára , egyéb látványra fordították amit spóroltak az autón. Az autóból amennyit látok, ez is teljesen szép, persze nem lehet Carsos shotokat lõni, de legalább hihetõ látványra marad kraft a szélvédõ elõtt :)
A Piboso-s játékokba is van 3d-s fû. Nagyon egyszerûen beáállítható hogy hol milyen sûrû, milyen nagy legyen. Nem kell modellezzegetni.
Az meg hogy letapossa a füvet olyan volt már régebben is, ha jól emlékszem pl a World Racing 2-be, de ilyen terepjárós játékokba tuti.
Tegnap toltam ezekkel a Forma 1-es kocsikkal, hááát... káromkodtam már a végén, mint 18 éves koromban. :D Nagyon szép a környezet amúgy, amiket megcsináltak, fasza a közönség is, igazán hangulatos. Sajnos az ellenfelek nagyon agresszívek sokszor, néha kissé irreálisnak is tûnik, ahogy egy-egy ütközés után én nagyon lelassulok, õk meg vígan elhúznak mellettem. Amúgy most már van egy-egy jó versenyem, de összességében még mindig zavar, h átlagban elég hátul végzek. :/ Igaz, már a beállításokon is sikerült finomítanom, az auto tuning részben állítottam be ezt-azt. Na mind1, kíváncsi vagyok, mit tartogat még, amúgy jó móka egy fél vagy 1 órát tolni vele este. :)
Modelletgetni sok helyen nem kell, de attol meg hagyomanyos 3d modellt general a kesz palyara.Itt meg valami csiribiri van :)
Néha az AI-nak több esze van, mint publikon az embereknek :D
80 %-os tapadás próba .
Iszonyúan agresszív az AI helyenként... Csomószor amiatt kell Flashbacket elhasználnom, mert egyszerûen kilöknek egy kanyarban. :/
Amúgy a Grid2 TGA jó ide is, aki ki akarja próbálni kicsit kevesebb tapadással ....
Az AI kicsit nehezen kezeli a kissebb tapadást, de legalább hat rájuk is, nem úgy mint Grid1-ben ...
Nem lehet , hogy azért iylen jó itt a sebességérzet, mert "torzítja2 a képet a széleken ? A holdon elég jól látszik éjszakai futamnál.Ezáltal "gyosabban szalad a külvilág az autó mellett" . Máshol miért nem így van ?
Off : Totti, ha nem tiltanal le a privat uzenetrol, meg valaszolni is tudnek ! :))))
Tegnap éjjel mentem életemben elõször Algavrén...az egy nagyon dögös oldscool pálya ! :DDD
tegnap éjszaka találkoztam az elsõ cheaterrel. custom lobbyban toltuk pár holland arccal, meg egy huckleberry nevû amerikaival. na ez a berry elég jól kente neki, mindig csak második voltam, gyakran elég nagy elõnyt autózott ki elõttem. a rajtjai is eszméletlenek voltak, hiába volt traction control OFF, akkor is mint a rakéta, úgy lõtt ki hozzánk képest, de ekkor még nem is gyanakodtam, gondoltam, hogy kormány meg manual gears miatt jó biztos...
aztán jött egy full értelmetlen verseny az indianapolis oválon, és itt vétette az elsõ hibát. ugyebár itt csak tõgáz-szélárnyék-no skill megy, elsõ helyrõl kilõtt, 2-3. helyen közelítünk hozzá rögtön a második egyenesben, mindenki tiltáson erõlködik, erre a amcsi tag elkezd távolodni tõlünk, mi meg szélárnyékban maradtunk lefelé!!! :DDD
utána a circuit of american totál lebuktatta magát. persze elsõként elhúzott, én másodikként teperek utána, az elsõ kanyargós szektorban egy csomó lemaradást behoztam, aztán lehagyott, mint a picsa. köv technikás részen megint elég közel értem, aztán leszakadt a pofám, mikor láttam, hogy a célegyenesre milyen íven és mekkora sebességgel gyorsított ki. mintha sínen ment volna, egyértelmû volt, hogy valami bûzlik. a kanyargós részeken szinte egyetlen ideális ívet se talált el, de amint jött egy egyenes, úgy távolodott, mintha más kategóriájú autóban ülnénk.
ekkor már spectatorból is nézték, állítólag a hosszú egyenesek közepén még fékezgetett is, biztos, hogy ne legyen olyan feltûnõ. speedhack, vagy valami 200% tapadás cheat, nem tudom.
közben ment a pofázás, szakadtam a röhögéstõl. a faszi valami 35-40 év körüli redneck volt ohio-ból, egy az egyben úgy beszélt, meg olyan volt a hangja, mint jeff bridges-nek. :DDD ment a gyanús jelek pedzegetése, késõbb gyanúsítgatás. a tag egyre jobban kiabált, nem hagyott senkit se szóhoz jutni, és pedig még ki se akartuk bannolni a lobbyból. aztán mikor a stream, meg a felvétel rögzítése elhangzott, egybõl lelépett, és blokkolt mindenkit, aki addig steam friendlisten volt.
Felfedeztem még egy hibát. A játék pofátlanul csal. Hard fokozaton, ovális pályán indicárral a harmadik szektorban még hét 7 tizeddel verem az elsõt, majd a kör végén már 4 tized a hátrányom, komolyan egy kanyar alatt hogy kaphatok több, mint 1 másodpercet? Aztán versenyen nézem õket, mondom jön az utolsó nagy kanyar, biztos elhúznak, hát persze, hogy nem, még ott is gyorsabb voltam náluk. Nem értem miért kell ezzel trükközni.
Én leginkább a sötét pályás versenyekkel nem vagyok kibékülve. Nem elég, h sötétben kell menni, ami alapból nehezíti, az autó is annyira rossz, amivel menni kell, h hihetetlen.
Azok az endurance futamok úgy fosok ahogy vannak... Igaz én virágboltival tolom de ezért sajnálnám a pénzt kiadni. Rengeteg pálya a 2-ben is szerepelt már, nem volt ebben a projectben túl nagy energia belefektetve. Sokszor gondolok az 1. Gridre, mennyit toltuk vele online is. A drift is baba volt benne, nah itt a kocsi 3-asba úgy kapar mint a büdös sz@r... Egy Logitech Momo-val játszok de a driftelés az kín szenvedés...
Palya nem jon ? :) Ez most annyira nem erdekes.....
11-12 Seasont lejátszva kezd egy kicsit ellaposodni az egész játék. Szép, meg minden, de üres. Ez a 8 percig menj körbe-körbe verseny meg botrányos, főleg, h uccsó helyen bohóckodok. 3-4 perc után meguntam, szembefordultam a forgalommal, aztán a közeledő ellenfélnek nekivágtam magam, DNF. :D
Nekem is jobban bejonmario kart, ott nem csak menni kell az autoval, de vannak csilingelo penzek. Teknosok stb....... :)))
Valami jo lenne, ez igy kicsit erdektelen:) Persze jo autok, de ilyen jatekba DLC-nkent akkor adjanak 10 darabot (ugy is "egyformak") vagy 5-ot plusz palyaval. Ahhoz komolyabb fizika es autokezeles is kellene, hogy ezeket az ujdonsagokat elvezni lehessen vagy rendesen kihasznalni. Ha elsore kepesek voltak ilyet es ennyit adni, akkor valszeg a tobbi DLC is hasonlo lesz. Sot, megusszak "olcsobban", valami tunning utcai cuccal vagy gagyi drift autoval.
A vezetesi elmeny es a jatekmenet miatt hoszutavon valoban uncsi. Foleg leulni es csak ezt nyomni. Engem mindegyik szezon erdekel, felvaltva megyek veluk, 1-3 naponta 1-2 versenyt. Ugy nem veszes. De ha folyamatosan csak ezt kellene tolni, agyverzest kapnek:D
Autokezeles az olyan amilyen, jatekmenettel nincs bajom, versenyezni kell, nem kell ide semmi csicsa.....
Sziasztok!
Ha már volt erről szó, akkor biztos kapok fejmosást, de lusta vagyok visszaolvasni. :) Szóval, elnézést kérek.
Kb... Lehet vagy hány órányi játékidőm, és a minap szembesültem a "save data corrupted" hibával. Viszont megoldást senki nem tudott eddig mondani rá. Van valami megoldás, vagy felejtsem el örökre?
A válaszokat előre is köszöntem.
pc-n már javították a patchben. tehát konzol, vagy warez? gondolom az utóbbi...
Wehehe... Viccesebb, hogy vásárolt példány, csak éppen az elméletben letöltendő patch nem akar letöltődni. Javasolták, hogy jelentkezzek be ismét steamre és próbáljam, de dobozos verzió, és sem innen, sem onnan nem tölt le semmit sem.
hát az tényleg furcsa. engedélyezve van auto update? esetleg próbáld meg steamről letöltve újra felrakni, ha gyors a neted. csak előtte mentsd ki a grid könyvtárát a userdataból.
Hmmm... Nade, itt a dobozos, lemezes verzió. Steam-ről nem tudom letölteni, mert nem is engedi aktiválni. Ezért fura, hogy mindenhol ezt javasolják. :D Az autoupdate ELVILEG megy, mert rákérdez az új autócsomagra is, de aztán semmi.
Igen, valahogy az ember elveszíti a motivációját, nem igazán látni, hogy hová tart az ember, hogy mi a cél azon felül, hogy el kell érni az oszlop tetejét, így érdektelenné válik. Pedig Codemasters-ék pont, hogy értenek, és adnak is az ilyenre. Az unalom fokozásához számomra még hozzátesznek a 2 fordulós versenyek is. Inkább mennék 1 de hosszabb távú versenyt.
Feature Addition – Time Trial mode implemented for GRID Autosport. Feature Addition - Advanced controller options made available for all devices, not only devices that are officially supported. Feature Addition – “Current race timer” added to multiplayer lobbies, allowing new entrants (who are waiting within the lobby for the current race to complete) to gauge the progress of the current event. Online Fix - (DLC) - Fixes specifically to improve future DLC cross compatibility within online matches. Career Fix - (Audio) - Fix to prevent music from cutting off entirely within the race results screens. AI Fix - (Drift) – AI could potentially control player car after terminal damage in two-part drift events. RaceNet Fix - Fixed instances of RaceNet profile switching leading to Club Tags & liveries being mismatched in game. RaceNet Fix - Fixed issue which caused the RaceNet Challenge Medal objectives to be too easily attained. AI Fix – Resolved sporadic instances of AI being given lap times before actually completing the lap. AI Fix – Fixed an issue which could make AI players within Demolition Derby events impervious to receiving terminal damage from the player’s car. RaceNet Fix - Removed instances where ghost entrants could appear within RaceNet Challenge Events. Splitscreen Fix - Fixed issue in relation to being able to generate playlist events which contain DLC content. Career Fix - Resolved irregular instances of “Previous Race Results” grid orders being incorrect for the first race within a championship. Online Fix - (Playlists) - Added “number of laps” to the online track vote screen. Online Fix - Fixed messaging issue to inform a player they have been promoted to Lobby Host. Online Fix - (Customisation) - Resolved instances of customised wheels not appearing correctly for certain vehicle types. Online Fix - (Results) - Resolved erratic instances of retired players not being labelled correctly in the live race results screen. Online Fix - (Playlist) – Fixed sporadic instances of players transitioning from Endurance to a Race/Time Attack mode then receiving an incorrect UI menu on the voting screen. Stability Improvement - Dallara Indycar – Fixed sporadic crashes when loading into events using the Indycar. Online Fix – Amended incorrect reference to 'downloadable content' used on when purchasing DLC. Splitscreen Fix - Text strings updated in event rules screen for all disciplines. Stability Improvement - Fixed instances of the game entering an unresponsive state after uplink removal whilst completing RaceNet Challenge events. Stability Improvement - Fixed stability issues when host disconnects during rolling start events. Stability Improvement - Fixed issues when booting the game with 2 or more pads active, the game giving all control to the "highest numbered" pad. RaceNet Fix - RaceNet Club names now use verified strings within the online newsfeed and loading screens. Online Fix - Unavailable tracks are no longer searchable via the online custom search filters. Online Fix - Fixed instances of total online winnings displaying incorrectly. Stability Improvement - Fixed instances when title loses functionality when controller is disconnected during inviting a friend to join game play. Online Fix - Fixed matchmaking issues when players are unable to find a session after initial host left by powering down their console. Stability Improvement - Remedied instances where players are given a prolonged black screen when entering spectator mode. Online Fix - Fixed sporadic instances of the “Cancel” button on the YouTube upload screen failing to function. Splitscreen Fix - Updated drift event rules screen. Career Fix - (GRID Series) - Remedied instances of the player not being given completed objective rewards. AI Fix - (Drift) - Fixed several instances where the AI in your heat always earns a score much higher or lower than the AI in every other heat. Career Fix - Fixed a tuning error when using the s2000 with certain teams in the first season of tuner. AI Fix - (Spa) - Resolved issues with multiple cars across various classes crashing into RHS wall at Eau Rouge chicane (turn 3). Art Fix - (Washington) - Fixed blank billboards/flags around track spillage areas where sponsors should have been displayed. Splitscreen Fix - (OSD) - Fixed instances where the starting sequence countdown for drift is displayed on the wrong screen, with incorrect timing for one player. Splitscreen Fix - Fixed issue in relation to there being no AI present when racing in splitscreen playlist events. AI Fix - (Touring) - Resolved instances of AI cars not moving off the starting grid at Mount Panorama. Online Fix - Buying a car immediately after purchasing a garage slot could cause the car names to be misaligned or missing. Online Fix - Users were in certain instances unable to "View Vehicle" within vehicle store until first viewing an owned car in a custom livery. Online Fix - (Eliminator) - Resolved issues related to players who terminally damage will be placed first on the results screen. Online Fix - Fixed instances of players switching from party mode to another vehicle discipline then having upgrade stats removed from a player's owned car. Career Fix - Using a flashback whilst corner cutting could result in the lap counter not incrementing. Online Fix - Resolved sporadic instances of upgrading an owned vehicle also upgrading the loan version. Online Fix - Fixed some instances of vehicle models not correctly loading for party mode vehicle classes that have multiple vehicles. Online Fix - Fixed select tooltip persisting on screen during online sessions if the user is on the confirm repair screen as the pre-race timer expires. RaceNet Fix – Resolved issues related to the “best lap time” ghost car using a default livery rather than the player’s custom livery. Online Fix - Fixed instances of viewing another players stats causing the user to receive the wrong race winnings. RaceNet Fix - Players are told they are 'Signing out of RaceNet' when returning to the Press Start screen after purchasing DLC. Career Fix - (Street) - Some players were not awarded the team target bonus for Cup objectives when driving for Ravenwest. AI Fix - (Drift) - Very easy AI in quarter and semi final heats will always have medium level difficulty scores. Career Fix - (Drift) - Fixed sporadic instances of "Drive X km in a Drift event" sponsor objective giving an impossibly high figure. Feature Addition – Support implemented for additional DLC including a “Sprint” pack (with additional game mode) and a “Touring Car” pack. Miscellaneous additional bug fixes
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy előrendelésben vettem meg a játékot, és a dobozon meg mindenhol a neten is az volt írva, hogy ehhez a black edition-höz jár egy sls merci is. Ez csak a multiban van? És ha igen, ezt külön kell aktiválnom, mert én csak pénzért tudom ost megvenni, egyedül csak a golf volt a garázsban. Természetesen a stemen regisztrált a játék, ott is black editionként szerepel a könyvtáramban. A fehér Ravenwest fetés pár autóhoz elérhető, ha jól olvastam az is a black edition része. De ha ez oké, akkor hol a merci? Vagy a nem black editionosban egyáltalán nincs benne ez az autó? Köszönöm előre is a segítséget.
street/supercar kategóriában azt hiszem. sima verzióval csak a bérkocsit lehet használni, a black edition-el viszont meg is lehet venni, fejleszteni, tuningolni.
Silverstone and Donington Park circuits, classic cars and new championships available in the new Touring Legends pack for GRID Autosport! Touring Cars have a special place in our racing fuelled hearts which makes us extremely excited to detail our next new content drop for GRID Autosport…Touring Legends.
The Tracks Silverstone - 6 Routes Donington Park - 4 Routes
The Cars Volvo 850 Estate Touring Car Alfa Romeo 155 Touring Car Audi A4 Quattro Touring Car BMW E30 Touring Car Ford Sierra RS500 Cosworth Touring Car
Single Player Championships Touring Legends British Championship Touring Legends Euro Championship Touring Legends International Championship
New Achievements British Touring Legend - Win the “Touring Legends British Championship” European Touring Legend - Win the “Touring Legends European Championship” International Touring Legend - Win the “Touring Legends International Championship”
Sziasztok! Valami gond lehet nálam ezzel a játékkal. Van nekem egy Logitech nem tudom pontosan milyen kormányom. Már régi,de még nagyon jól teljesít mindenféle autós játékban. Megvettem a játékot és amikor kezdődik a verseny akkor a kormány elkezd folyamatosan remegni,de nem zavaróan és nincs is komolyabb remegés csak álladóan ugyanúgy és csak a versenyek ideje alatt. Kipróbáltam a driver beállításai között és ott remekül működik mindenféle erőhatás,úgy rezeg-remeg ahogyan az kell. Esetleg valaki meg tudja mondani,hogy mit kellene állítgatni,hogy normális(abb) legyen.
Én sajnos bill.-el tolom. Volt egyszer egy régi Logitech kormányom nekem is, ami nem volt force feedbackes, csak rezgett, valószínű olyanról van most szó. Nekem is ezt csinálta sok játéknál. Őszintén szólva nekem nagyon rövid ideid volt meg az a kormány mert nem tudtam jól elhelyezni és mivel csak kis ideig használtam, egyszerűen kikapcsoltam a rezgést.
(picit)Sajnálom ezt a játékot, 80+ óra multi után (single-t el se indítottam), nem birok többet leülni hozzá, pedig ember is lenne hozzá, sok jó ötlet, használható fizika, de ennyi idő után (ami szerintem nem sok) kifújt. Ami jóval hozzá adna, azok amik eddig megvolt a F1 szériában is már évek óta: időjárás, normális napszak, normális gumikopás, box, stb. adna hozzá sok-sok játékórát, mert a fizika-törés rendben van nagyon az árkád kategóriában (segítségek nélkül természetesen) Kb. erre is számítottam, csak egy "klasszikussáválható" és hiánypótló játék lehetett volna belőle hosszú időre, de a kihagyott ziccerek miatt, (amik már egy lépésre lettek volna) nem vált számomra azzá. A legutóbbi DLC ami tartalmasnak tűnik(lehet csak az előzőek fényében csak) se visz rá, hogy megvegyem. Aki gondolkozik a megvételén, és szeretne így is egy hiánypótló játékot annak ajánlom, akcióba pedig sesson passal is. Normálisabb Gamepad min. ajánlott hozzá aki percízen is tudja/akarja használni segítségek nélkül. (billel sok ismerős tolja helpekkel és nem panaszkodnak :)
A The Crew, DriveClube, P.Cars fényében, amik szerencsére itt vannak, lesz választék nemsoká ebben a kategóriában is :) Utoljára szerkesztette: samsung123, 2014.09.18. 14:08:02
Az miért lehet,hogy kb szombat óta a kormány beállításait "elfelejti". Elindítom a játékot,minden más beállítás megmaradt,csak a kormány beállításait teszi alapra illetve billentyűzetre.
Nekem meg csak ablakban hajlandó futni. Sem a beállítások -> futtatás teljes képernyős módban, sem az alt+enter nem segít.
Formula autóknak nincs karosszériája. Ma is tanultunk valamit :) Szagérti az irányítást de a videón ami segítség létezik az villog folyamatosan... Nincs zene úristen!
Úr Isten.."nem változott a a GRID 2-óta vezetés modell" Pont hogy az változott :D Hát mondjuk FULL segítségekkel nem csoda :D Felületes, hozzá nem értő videó sajnos. Erős lényegi elemeiről nem is szól...Látszik csak Singlet nyomta és a zene a kommetátor ugyanazon hangja zavarja a legjobban, ja tényleg egy full casuar playernek ezek számítanak :D Úgy érzem, ilyen emberek miatt nem kapunk normális Forzákhoz hasonló játékot soha PC-re. :( De nem is értem hogy miért hozzá nem értők elemzik...Laikusok meg ne elemezzék...
Mai hír. Utoljára szerkesztette: hangacsi, 2014.10.08. 15:24:51
Gyerekek karrier módban lesz majd hogy autót vásárolhatunk, vagy mindig a felajánlott gépeket kell majd használni?
Én még nem vittem végig a karriert, de nem fog kelleni vásárolni. Karrier módban nem is kapsz pénzt a versenyek után, csak Xp-t. Utoljára szerkesztette: hangacsi, 2014.10.18. 04:45:50
A karrier mar csak olyan;) De "parhuzamosan" lehet futtatni az osszes kategoriat, iyg lehet valtozaotssagot csempeszni a jatekba. Persze ha csak egyfele kategoria tetszik, akor necces a helyzet;) Menj singe tace-eket, ott barmit be lehet allitani.