Ahol utoljára sikerült elérni csapatjátékot a battlefield játékban az a Project Reality... De azt ugye nem a DICE csinálta,hanem modderek...
A mostaniaknak egyetlen,de meghatározó problémája a "helitkarokvezetnidemáris" hozzáállás,a "sztár" lone wolf játékosok youtube videói,s azokat bálványozó/utánozó közönség.A lényeg,hogy legyen csili-vili,meg tele mindenféle haszontalan cuccal,mert az milyen menő....
Feladat??Ugyan már..az csak nooboknak való,én leszek a szerveren a kircsi a többi letojva.Mind egy miben.Akár helikopterban,akár repülőben...hogy ehhez macro,vagy más segédprogram kell.Akkor veszek/vetetek magamnak,nehogy már valaki megelőzzön,akkor mivel menőznék a videómegosztón,vagy a kis baráti körömben.
Az EA nagyon jól felismerte ezt a lehetőséget,tolja is alájuk a megfelelő játékokat,mind egy ha félkész ,ha nem működik megfelelően,sz@rni rá,majd helyrepofozzuk,a lényeg a propagana gépezet tökéletes működése.A játék nem lényeges,az lehet egy átgondolatlan foshalmaz,az a jó ha csillog,tele van kiegészítővel,amit akár meg is vásárolhatsz!
Lehet itt és más fórumokon is vitázni hogy ilyen meg olyan a játék,az irány jottányit sem fog változni,sem most,sem az elkövetkezendő EA játékokban.Ezt lehet eladni és kész.
jól látod, hogy a csapatjáték felé kéne orientálni a játékosokat, de ez nem igazán megy. heistben én is találkoztam olyanokkal, akik álltak a páncélterem fúró mellett és nézték, ahogy dolgozik. én meg disarmoltam.
de figyelembe kell venni néhány dolgot. egyrészt, ez egy béta. 7 millióan próbálták ki, és nyilván nem a PTFO volt a fő céljuk. a heist új játékmód, az első pár körben kb. fogalmam sem volt, hogy mit is kell csinálni, min a dinamika, mi a cél. szerintem egyébként ez egy gyenge pontja a játéknak, nem ad elég utasítást, javaslatot, tippet, hogy most épp mi történik, és hogyan tudnék én segíteni.
ha megnézed a BF4-et, azért a legtöbben az objective-ért játszanak. persze rush-ban mindig lesz néhány sniper, conquesten néhány jet király, de azért a többség legalább tudja, és ha normális társak veszik körül, csinálja is azt, ami a dolga, ami a feladat.
de ha elfogadjuk is aztt, hogy a játékosok nem akarnak a célért játszani, akkor sem jó a te megoldásod, hiszen tovább mélyíti a szakadékot és tovább rontja a játékélményt abban az esetben, ha nem megfelelő társakat dob melléd a rendszer. egy 500-as HP-vel rendelkező noob szerinted arra menne rá, hogy ezzel az erős élettel utat törjön magának a páncélterem felé, vagy inkább röhögve keresné a kisebb, 2-3 fős csoportban flangáló enemyket és farmolná őket?
az egész gond az, hogy az ölésért ilyen sok pont jár, bár a HL ebből a szempontból szerintem jó, hiszen egy bag recovery pl. 500 pontot ért, ha jól emlékszem. részemről a heistben vagy ilyen módokban nyugodtan lehetne még nagyobb a különbség az objective play javára a pontszámításban egyébként, de így sem rossz már.
vesd össze pl. a BF4 domination-nel, ahol egy flag cap 25 pont, egy kill meg 100 + opcionális bónuszok (headshot, avenger, killing spree stoped, stb.)
összességében ezért gondolom, hogy nem jó az az ötlet, amit felvetettél, és megkövetlek, mert valóban nem a megfelelő stílusban reagáltam, így elnézést is kell kérnem tőled.
Jah, akkora baromság, hogy az Evolve is erre épül. Azt meg hogy mi valósághű és mi nem, azt hagyjuk, ez a battlefield, itt kurvára semmi nem valósághű.
Legyen némi kötődése a topiknak a dolgokhoz: kérlek fejtsd már ki akkor, hogy Te egészen pontosan miben látod a bajt? Mert azon kívül, hogy leírod, mekkora faszság, még nagyon érdemi dolgokat nem tettél oda érvnek.
Igen, ennek a játéknak csapatjátékról kellene szólnia; csak kb. a 90% ezt telibe kakilja. Heist-nél nem egyszer találkoztam vele, hogy mindenki megy jobbra-balra, mint az idióta, nem fedezik egymást, nem is segítenek a másiknak, utána meg lúzereznek jobbra-balra, amiért kikaptak.
10 vs 50-nél azért ezt így nem tudnád eljátszani, eléggé rá lennél kényszerítve arra, hogy a csapatoddal együtt mozogj, különben elég hamar sírás lenne a vége.
Úgy látom, nem fogtad fel, mi a problémám veled szemben...
Marhára nem az, hogy nem egy véleményen vagyunk. Viszont nem csak itt, de már a BF3 topikban is megütöttél velem szemben a jó múltkorában olyan stílust, amit még mindig nem igazán értek, hogy mi miatt érdemeltem ki, mert semmi olyan jellegű dolgot nem írtam, ami miatt ilyen stílusba kellett volna válaszolnod.
Úgy gondoltam, hogy ebben a fórumban értelmes lehet megvitatni a dolgokat, ezért is bátorkodtam írni. Ennek ellenére ahogy figyeltem, Te ilyen seggből kirántott stílusba szólsz kb. mindenkihez; aki nem a Te véleményeden van, az csak hülye lehet...
Nem állítom azt, hogy a világ legjobb ötlete, de csak hogy igazad legyen, tudom, tisztába vagyok, hogy kurvára messze van a jó ötlettől. Eszembe jutott, leírtam, ennyi.
Ezt a gyerekes seggből kihúzott stílust meg jó lenne, ha elfelejtenéd végre. Majd amikor én szólok így hozzád ilyesmi stílusba, majd akkor jöhet a hasonló válasz az irányomban.
Utoljára szerkesztette: Adam Jonas, 2015.02.14. 00:56:08
nyilván a világ legjobb ötlete, hogy ötszörös túlerővel szemben ötszörös életed legyen. wow, micsoda game design! lehet, a Dice nem olvassa a fórumot, szóval oszd meg velük privátban, hogy leszerződtethessenek...
nem kell másfél agysejt sem ahhoz, hogy átlásd, hogy ez faszság. mitől kéne ehhez csapatjáték?? meg hol lenne ez a "valóságtól" még a mostani játékhoz képest is!? egy emberbe 5 RPG kéne, vagy hogy gondoltad?
mindegy, tőlem nyugodtan hiheted, hogy feltaláltad minden idők legjobb mode-ját, és mindenki hülye, aki nem csinálja meg :)
És kit érdekel? Pedig BF4 ben is ACW-R a kedvencem ha nem épp pisztollyal ronahgálok. Ezért nem fogom előrendelni! Majd lövök mással. Általában kategórián belül azért van választék bőven.
a hírek szerint három fegyver KIZÁRÓLAG akkor lesz elérhető, ha előrendelted a játékot: L85A2, ACW-R és egy harmadik, meg nem nevezett fegyver (Xfactor információi szerint).
Sajnos nem volt egy nagy szám ez. próbálták a CS-t, meg a bf-et vegyíteni, de rosszul sikerült nekik. Nálam, ami totál érdektelenné tette az egészet, az a mozgás volt, az zavart a legjobban. Meg ilyen vegyes, autós módokban, a GTA sokkal jobb lesz.
A rendőrökből van kevesebb? Nem kevered a biztonsági emberekkel? Egy rablásnál kivezényelnek mindenkit aki él és mozog...
Heist nem rossz ,de most a bétéban annyira sok világtalan jött be, hogy néha tönkre tudták tenni a játékot teljesen. Én játszottam a closed bétában is és a blood money az nagyon ígéretes játékmód. Ha ezt megveszem akkor biztos nem a CQ miatt fogom. Az max az új pályák miatt lehet érdekes. Jobb vagy rosszabb mint a BF4? Sajnos a tökéleteset most sem alkoták meg, de aki túl tud nőni a CS fanatizmuson azoknak ez remek szórakozás lesz majd. Az árral kapcsolatban meg maradjunk annyiban, hogy egyik játék sem éri meg! Legalábbis itthon a hazai keresetkhez képest drága. Ha azt nézem, hogy ennyit simány elver az ember egy este alatt is.... akkor már nehéz vitatkozni, hogy 12 ezer legalább 1 évnyi szórakozásért... nem is olyan vészes.
hat en csak kb 5-8 orat raktam bele megis 38 ig jutottam, nemtommicsinaltal 20 ora alatt ;)
Az ötlet nem rossz, de általában a valóságban a rendőrökből van kevesebb, és ők hordanak golyóálló mellényt. Tehát 22 rabló, 10 rendőr növelt hp-val 32-es szerveren nekem jobbnak tűnik.
Most, hogy így vége, leírnám én is a véleményemet. :)
Nekem tetszett ez a béta, szerintem nem lesz ez olyan rossz játék, mint ahogyan olvastam sok helyen. Vannak persze dolgok, amik még mindig nem teljesen korrektek a játékban (mondhatnám úgy is, hogy a szokásos BF-betegsége megvan a programnak), de összességében jó lesz ez.
Hotwire: ez egy jópofa játékmód, nekem bejött! Időnként az RPG-vel való pusztítás idegesítő, de ha megfelelően kordában fogják tudni tartani az RPG használatot, akkor ez egy faja kis cucc lesz. Én amit itt hiányoltam, az az, hogy "csak" 32 játékossal lévő pályákat/szervereket láttam; ezt megnézném 64 játékossal! Pörgősebb lenne, az tuti.
Heist: jó az ötlet, de...ezt még újra kellene gondolni. Ez a 16 rabló vs 16 rendőr elég bénán hangzik, meg talán bénán is működik kicsit. Inkább azt lehetne, hogy van 10 rabló, 50 rendőr. A 10 rablónak mondjuk növelt életük van (100 helyett 500 pl.), a rendőröknek meg vagy 100, vagy kevesebb. Így lehet, hogy kicsit érdekesebb lenne az egész, nekem ez a 16v16 kicsit olyan szürke.
Sniper-témához egy pár szót: érdekesség, hogy az alap sniper-rel tényleg gyorsan lehet tüzelni, viszont amikor megvettem a nagyobb tárat, amibe több töltény fért, valamiért lelassult ez a tüzelési sebesség. Ezt a részét mondjuk tényleg újra lehetne gondolni, mert kicsit fura (és ha gyalog vagy, akkor ilyen sorozatos tűznél nem tudod, hogy ki lő, meg éppen merről).
Tudom, igazából csak az utolsó mondat második részére vonatkozott, amit írtam.
Nekem 8, gyakorlatilag a BF szériát is oda söpritek ahol a COD széria tart ezzel hogy minden szart amit BF-nek neveznek megvesztek.:) Részemről ennyike.:)
itt jelenleg csak te siránkozol már napok óta, és egyékbént kurva unalmas, amiket írsz.
nyilván csak te értesz a BF-ekhez, és amit a wc-n fosol, az is BF-ebb, mint amivel a nyomorult Dice és a sehonnani Viscreal elő tudnak állni. de ez mégis kit érdekel rajtad kívül? :)) zokogj már máshol.
Ja még valami. Sniper fegyverekre még ráférne egy alapos nerf, nagyon nagy a tűzgyorsaságuk és halálpontosan lehet velük lőni, nincs esése se a golyónak. Ez így szintén nem maradhat, mert rém egyszerű vele ölni brutális távolságokból.
Te magad se tudod miről beszélsz szerintem. Mi az hogy az M416 ilyen fegyver? :D Ez egy szerencsétlen játék. Lehet, hogy ha te lősz lézerpontosságú fegyverekkel az ellenre az neked fun, ha téged lőnek le ugyanúgy az már lehet nem annyira. Amiknek kellett a nerf azok meg is kapták.
"A Shotgun hatótáv volt a kézifegyverek legfőbb gondja..." Értelmezd.
És igen az M416 ilyen fegyver. És mindig szarrábutítják a siránkozások miatt. Tökéletes volt a legtöbb fegyver ahogy volt de már most elkezdték a "balanszolást"...És igen tudom mi az a balansz. Nos általában nem az amit a BF-ekben művelnek a sok siránkozó idióta miatt. Még nem néztem meg ma a játékot. De eddig élmény volt automatákkal menni,tényleg 1 tárral leszedhető volt 5-6 ember is. Erre ott van az írásban...Automata 556-osok butítva.... Szuper. Ugyan ez ment annó a BF4-ben is...Sírás a claymore miatt, sírás a nagyradák miatt, sírás a pontos fegyverek miatt, mindenért csak a sírás.És miközben a hitreget és netkódot a borzalmasból feltolták egy viszonylag elfogadható szintre a balansz egy vicc lett. És ugyan ez ment a BF3-nál és a BFBC2-nél is.
Miért szerinted a soti lőtávja megfelelő volt? Vagy próbáltad az m416ot? sugárba lőtt kb láthattad videómba is, nagy sebzéssel 0 recoillal szinte. Postod alapján nem igen van fogalmad arról mi is az a balance. Jó hogy nem olyanokra hallgatnak, mint pl te...
Kezdődik.... A Shotgun hatótáv volt a kézifegyverek legfőbb gondja...De már szénnébutítják az m16/m416-ot meg csökkentik az 556-os osok erejét...taps.... Nehogy véletlenül élmény legyen a játék és egy tárral lehessen darálni 4-5 embert is,nem...
A véleményekkel csak az a baj hogy a legtöbbje autista nyavalygóktól ered,akik miatt nem fejlődik a játék hanem fegyvereket butítanak használhatatlanná ahogyan azt a BF4-ben is tették.
Aki követi a twitteren thaddeust az mp lead designert az láthatja hogy ezek nem szarnak bele és odafigyelnek minden véleményre és próbálják is beépíteni azt.
Nem, az lett volna jobb és logikusabb, hogy akkor már 1-2 napot adtak volna pluszba a patchelés után. Utoljára szerkesztette: Smithwarden, 2015.02.09. 18:53:17
Weapons Tuning: - 870P Magnum effective range reduced - M16 m416 damage lowered and increased recoil - RO933 reduced recoil and reduced damage - Uzi increased hip fire accuracy - P90 increased spread - Swapped M/45 and G36c to cops - Swapped UMP and M416 to criminals - Reduced effective range .338 magnum rounds - Reduced 9mm damage Reduced 556x45mm damage (Assult rifles and smgs) - Reduced Spas 12 damage - Fixed bug with magnum round recoil where people were losing kills
Gadget Tuning: - Reduced the cooldown time of the med and ammo packs - Increased the resupply time for Breaching Charges
Ja kérdés, ok. Nekem kb 10-15%-al fut jobban Mantle alatt a BF4. Emellett simább az egész, sokkal ritkábban "akad" meg a játék és mintha minimálisan több időm lenne reagálni a történésekre, mint DX-ben. Utoljára szerkesztette: Smithwarden, 2015.02.09. 18:18:41
Írtam is, hogy rondább grafika nálam sem perdöntő vásárlásnál. i7 2600 / amd 290-el nyomom, low / medium beálításokkal, szóval nem vagyok egy grafikabuzi én sem és low FPS gondjaim sincsenek. Viszont ezzel kapcsolatban kihagytam az előbb, hogy BF4-hez képest rondább / butított a játék minden szempontból és mégis kevesebb az FPS, kb 20-30%-al! Na ez is azért erősen gázos. Oké, talán mert "beta", de nem hiszem, hogy sokkal jobb lesz ez is véglegesre. Hálózati beállításokhoz értek, semmi baj nincs velük. Meg persze a leírt netkódos / késős halál nem csak nálam jön elő, szóval nem egyedi a probléma. Utoljára szerkesztette: Smithwarden, 2015.02.09. 18:10:17
A grafikáról csak annyit, hogy minek a csilivili a multihoz aki War-ozott a BF3-ban az tudja miről beszélek,aki nem annak mindegy... Sokan azért sírtak hogy akad a játék nem fut jól,most nem sírhatnak,ezt jól csinálták hogy butítottak a grafikán, én a multit soha nem játszom a BF-ekben full grafon még Gtx780Sli-vel sem,na erről ennyit.... A netkód sokkal jobb csak érteni kell a hálózati beállításokhoz......port nyitás,flow control letiltása,mtu optimalizálás,stb,stb....
Shotikat javították már twitteren írta mp lead és a fegyvereket is balanceolják beta alapján. Lépéshangokat meg nem tudom, de én ma nagyon szépen tudtam védeni egy táskát a sarkon, mert mindig hallottam 5.1es hangrendszeremen, hogy honnan jönnek. Amúgy erről is írt mp lead, hogy ezt még jobban megcsinálják fullra.
- Single sosem érdekelt, csak a multi. "BF"-eknél meg különösen igaz ez szerintem szinte mindenkinél. - Én is ugyanarra tippelek amit mondasz, hogy sokat nem fog változni ez a béta a véglegesre. - Szerintem nem (sem) "baromság", hogy nem ér meg a játék tizenakárhányezret. Miért is? :
BF4-hez viszonyítok, ugye nem véletlen. Ahhoz lépest a negatívumok: - Grafika rondább, sok helyen nem kicsit. - Fizikát kivették vagy minimálisan van jelen. - Hangok gagyibbak.
De még ezek sem érdekelnének annyira, ha a legfontosabb dolgokat korrektül összehozzák: - Netkód: szerintem sajnos nem jobb, csak átvariálták. Lövéseket aránylag beadja, viszont amit te kapsz az gázos. Sokszor instant halsz olyan fegyverektől amiknél érzékelned kellene előtte a találatokat. Már 1-2 Youtube-os teszter is felhítva erre a figyelmet. A karakter modellt csak akkor update-eli a játék, ha lő vagy elmozdul valamerre a játékos! Tehát És a halála utána mit lát az ember? Semmit. Mert nem merik instant mutatni kívülről magunkat, mivel akkor látnánk a netkód / halál késését. Halál után fekete képernyő 2-3 secig és csak ezután mutatja a kamera az ellent. Pedig hatalmas feeling lenne kocsi elütéseknél / robbanásoknál / stbnél látni egyből, ahogy kinyiffanunk! Ezzel a gonddal tisztában vannak tudják a fejlesztők is, de a netkód késés miatt nem merik a halálunkat instant megmutatni. Nem 100% a dolog, csak szinte biztos így van. :)
- Hangok / lépéshangok: ez nagyon fontos lenne, főleg infantry gameplay-nél, de szokásosan elcseszték, ahogy a BF4-nél is. Nem lehet érzékelni és belőni normálisan az ellent. Néha van lépéshang, legtöbbször semmi. BF4-nél hasonló a helyzet: szinte bármilyen hang / effekt kiszedi a lépéseket az audio mixből teljesen. Erre már ősszel is felhívta a figyelmüket több Youtube-os teszter az első béta után. Semmit nem csináltak vele.
- Unbalanced játék: Túl erős shotgunok közép / nagy távolságra is, túl sok RPG / C4 / stb Hotwire módban, stb. Ezeket lehet javítják a véglegesre, de lehet nem. :(
- Nem adtak lehetőséget jó pár játékmód kipróbálására, pedig lehet tök jók.
Szóval én ezek miatt nem fogok teljes árat adni a játékért. És azt hiszem nincsennek nagy igényeim, mivel a rosszabb grafika / fizika / hangok nem is érdekelnek annyira, attól még megvenném. Csupán annyit várnék el, hogy a netkód + hangok / lépéshangok legyenek korrektek a játékban. De nem azok!
Ha ezeket javítják (nem hinném, hogy fogják, mivel be sem ismerik ezeket), akkor instant adok érte teljes árat. Ha nem akkor ökörködni megveszem kb féláron a játékot.
A Hardline-ban vannak pozitív dolgok amik tetszenek és van hangulata is, de az említett "pár" negatívum mellett nekem nem ér meg "tizenakárhányezret".
Gero: Amúgy mellékesen lehet konzolnál nem annyira jön ki a netkódos probléma, mert ugye valamivel lassabb a játékmenet a kontrolleres irányítás miatt. Utoljára szerkesztette: Smithwarden, 2015.02.09. 17:34:48
Nem kempeltem, zsákot szedtem. A másik meg hogy ha nem eszetlenül csinálja az ember össze lehet szedni a zsákot anélkül hogy ledarálnának. Ezért vannak a gadgetek
Vakegerek ide vagy oda. A Heist mód pont emiatt a BF4 CTF szerű rendszertől egy okádék... Lelövi a rablót...Ott a zsák...Feküdjn a közelébe a hülye rendőr, vagy 1 perc mire összeszedi,,,Közben halomra lövik...És ha ráront egy másik rabló mint itt, a rabló egyből felkapja fut 1 métert esik...Kezdődhet előlről az összeszedési procedúra...Te pedig vagy kemplesz mint a videóban a forma és próbálod darálni esélytelenül a zsákra futókat (1-2 ellent lekapsz de a mindig lesz aki felkapja a szákot), vagy kimész a nyílt tűzbe zsákot szedni.... Zseniális rendszer....
Ezt a "nem ér meg teljes árat" nem tudom felfogni amúgy. Miért nem ér meg? Kapsz egy rendes 5-6-7 órás single storyt, teljes multit 9 pályával, 7 játékmóddal, amiből 6 teljesen új, Teljesen más környezetet, járműveket, fegyvereket. Senkit nem akarok rábeszélni, mindenkinek szíve joga eldönteni mi ér meg neki tizenakárhányezret, de ez a nem éri meg a teljes árat egy baromság. Voltak ennél sokkal lehúzósabb játékok negyed ennyi újítással meg változtatással.
Ok. Jók lesznek majd a beszámolók tőled (is), hogy milyen lett a game / módok / stb a betához képest. Mondjuk jó lett volna még kipróbálni a Crosshair, Rescue és a Blood Money game mode-okat is. Kár hogy nem rakták bele ebbe a bétába ezeket.
Én is megveszem valamikor, de ahogy írtam is, szerintem sok az az alap ár amit kérnek érte, illetve számomra pár sebből vérzik a játék (ami másnak lehet nem is fontos), és amit nem tudok elnézni 10-12ezer forintos árnál. Kb 10 haverből 1-2 nek nagyon bejött, ők lehet megveszik full áron. Többieknek is megtetszett valamennyire ez a "fun" BF hangulat, de csak (jóval) lightosabb összegért szerzik be valamikor később. Utoljára szerkesztette: Smithwarden, 2015.02.09. 15:57:11
Nemsokára vége :( Jól kijátszom még magam előtte. Az az igazság, hogy a 3 betaba lévő mód közül a CQ a legunalmasabb. Lehet azért, mert 10+ éve azt tolom :D
Blood Money nem került bele ebbe a betaba, de tavalyiba benne volt, nekem az a mód is tetszett.
a járműfizikával a fő gondom az, hogy a Frostbite engine-re korábban írtak már egy Need for Speedet is. nyilván agyon kellett tweakelni a motort, de megcsinálták. mindezt 2012-ben, vagy 2011-ben, már nem is tudom pontosan.
Mint írtam nem tudtam,én azt hittem csak a pályán lehet felvenni rakétavetőt,abból pedig csak annyi van. Ez így ebben a formában tényleg gáz. Ahogyan a C4-ezési lehetőség is a Hotwire-ben....
Egyébként így pár nap játék után a hitreg tényleg jobbnak tűnik mint a BF4-ben. És ritkábban az érdekes jelenetek,de vannak. Ugyanakkor a Hotwire mód mókás lenne,ha nagyobb pályákon zajlana, és ezt a legalja okádék járműfizikát végre valahára kukáznák....És ebbe beletartozik a motor és kocsi egyaránt.... Nem tudom elhinni hogy 2-3 BF részen át nem sikerült a járműveknek egy elfogadható szintű fizikát írni...Hogy nem lehetett például azt kijavítani hogy ugratás után az autó ne akadozzon el 1 pillanatra majd hirtelen megy tovább maxgázzal... Gyakorlatilag a Mario Kartban élvezetesebb a járművek irányítása és fizikája....
Azt nem is próbáltam, még nem volt alkalmam sokkolót használni. Még annyi lenne a fun ehhez, hogy el is kellene szállítani a rabokat épségben (mondjuk a kezdőhelyre).
Mert így a jelen felállásban a fentieket leszámítva nem sok értelmét látom a rendőrök vs bűnözők felállásnak. Ezzel az erővel lehetne mondjuk bohócok vs kéményseprők vagy seggarcúak vs picsafejűek is.
Az egyetlen elfogadható dolog erre amúgy az amit már sokszor csinált a laptopom, hogy az integrált vidikártyával próbálja futtatni a játékot nem a GeForce-al, amit át lehetne állítani az Nvidia vezérlőpultban, de akkor itt jön a következő kérdésem: Mi a retkes mocsok kurva életért nem bírom megnyitni az Nvidia vezérlőpultot ebben a tetüláda winfos8-ban? Rákattintok és semmi, nem reagál semmit.
Ez miféle gépigény hogy minimum grafikán minimum felbontáson is szarráakad? Az AC Unity sokkal jobban futott ennél pedig az is bődületesen szarul futott :O
Egyetértek!
Előbb próbáltam ki én is, nekem tetszett a cucc. Nem is értem, hogy sokan miért szidják annyira ezt a programot. Persze nem az a klasszikus BF, de ha még kitalálnak hozzá majd időközben 1-2 értelmes játékmódot, akkor simán vállalható a cuccos. Persze, az a 12 ezer szerintem is elég sok lesz...
"Pályánként 1-2 felvehető darab és ennyi." Nagy tévedésben vagy. Minden autóban lehet vinni, minden egyes spawn-nal 1+1 rakétát, csak lehet sokan nem tudják még, mert előtte meg kell venni az adott autótípushoz. Beszületsz, csomagtartóból kiveszed és a 2 insant killed meg is van amerre jársz, célozni sem sokat kell hozzá. Ahány kocsi van a spawnon * 2 RPG + a pályán felvehetőek = RPG káosz. (A hisztizést pedig nem a véleményed kinyilvánításra írtam, hanem a stílusra, a folyamatos barmozásra / szarozásra.) Utoljára szerkesztette: Smithwarden, 2015.02.07. 14:03:45
"Mindig az ilyen ostoba tippekkel és siránkozásokkal vágják haza az összes BF játékot. Kijön a játék 1-2 OP fegyver 1-2 OP jármű. Minden más oké...Lenne ha nem siránkoznának az idióták mert meghalnak claymore-tól,meghalnak aknától,meghalnak shotguntól,meghalnak géppuskától. És jön az újabb és újabb balansz. A BF4 is per pillanat ott tart hogy egyes fegyverek vicc kategóriát képviselnek,gyakorlatilag használhatatlanra butították, a sok siránkozó barom miatt. "
Ezt aláírom, nem csak BF, hanem nagyon sok játékot teszenk emiatt tönkre.
Nekem az a bajom a játékkal hogy kurva szar vagyok XD. Néhány éve, igen csak visszavettem a rendszeres játékok játszásával, és ez meg látszik. Szem kéz kordináciom borzalmas lett, és reflex minimum, azt sem tudom honnét lőnek le. Célozni abszolute nem tudok, Sniperrel meg aztán, uristen, sosem értettem hogy van, hogy becélzom és elsem ér oda a golyó, de abbo la távolságbol, a másik az lelö a gépfegyverrel, vagy akár még távolabról is. Valaki említette hogy nem lehet szétrobolni minden és ez mien baj, hát igy meg lehet baszni, mert még fedezékbe sem lehet igazán mozogni, lehasalom, azt ugy is megölnek. Szal, nálam ezért nem lessz vétel, nem azért mert szar, hanem mert én vagyok az,. de ezt a 2 napot még eljátszom :).
De amugy pedig ugyan olyan BF mitn a többi, szal, ezt az érvelést be is lehet fejezni, inkább azt a kérdést tegyétek fel, hogy a Star Wars Battlefront, vajon miben lessz más mint egy BF?
2 rpg lövés a játék rovására menne. Ahogyan az is arra megy hogy a helikoptert még 2 gl találat sem szedi le a levegőből. És most épp te hisztiztél miszerint az rpg elcseszi az egészet. Nem csesz el semmit, pont jó ahogy van. Pályánként 1-2 felvehető darab és ennyi. Ha a realizmusért hisztiznék gyakorlatilag a játék összes elemén ki lehetne bukni. Felesleges. De azért van egy minimum amivel nem kéne még jobban hazavágni az egészet. Mindig az ilyen ostoba tippekkel és siránkozásokkal vágják haza az összes BF játékot. Kijön a játék 1-2 OP fegyver 1-2 OP jármű. Minden más oké...Lenne ha nem siránkoznának az idióták mert meghalnak claymore-tól,meghalnak aknától,meghalnak shotguntól,meghalnak géppuskától. És jön az újabb és újabb balansz. A BF4 is per pillanat ott tart hogy egyes fegyverek vicc kategóriát képviselnek,gyakorlatilag használhatatlanra butították, a sok siránkozó barom miatt.
Egyértelmű, hogy két RPG egy autóba nem realisztikus. Pont ezért írtam, hogy "vagy vegyék ki" ebből a módból ezt a fegyvert. De ezt nem is egy realisztikus játéknak szánták, úgyhogy nem értem minek hisztizel ezen (is). Legyenek benne félig-meddig realisztikus dolgok, amíg nem megy a játékélmény rovására. Utoljára szerkesztette: Smithwarden, 2015.02.07. 13:10:21