Par új infó (főleg a bétáról): - No level cap in beta. All unlocks are available. - Can unlock weapons and gadgets in any order, provided you have the cash. - Some unlocks have hidden requirements. - No single player weapon unlocks for multiplayer. - Beta unlocks will not transfer over to final game. - Better impact sounds with “death screams”. - Increased player movement speed. - No Body Armor Field Upgrade. - Can change loadouts between matches during single-elimination games. - No frag rounds for shotguns. - Conquest and TDM support 64 players on Xbox One, PlayStation 4, and PC. - Only certain maps will support 64 players. - No Rush mode. - No counter-knife. - Cannot buy in-game cash with real money. Utoljára szerkesztette: Smithwarden, 2015.01.22. 10:07:59
Mostantól a megjelenésig minden szerdán új infók a játékról.
Holnap: minden map + játékmódok. Utoljára szerkesztette: Smithwarden, 2015.01.20. 11:56:24
De debilek vagytok, pont, hogy jó ez a SWAT-os leporolt stílus...istenem hogy lehettek ennyire sületlen faszok...de nem mérgelem magam rajtatok; menjetek inkább Evil Within-ezni az jót tesz az elméteknek...
---
Mellesleg ha van, akkor ezt a normális rétegnek, akik errefelé tévednek ;)
Aki esetleg játszott/játszik a bétával, meg tudná mondani hogy mennyire gépigényes a cucc? Mármint a bf4-hez képest. A Bf4 high (itt-ott közepesre levéve) beállításokkal fut nálam több mint elfogadhatóan, akkor talán a hardline-nal sem lesz gond ugye?
Ma jönnek új multivideók. Lehet majd látni a változtatásokat, elég sok lesz ahhoz képest amit legutóbb láttunk.
hát, nem is mondanak túl jókat róla. a fasznak csinálnak cops vs. robbers játékot, ha fogalmuk sincs, hogy aztán mit kezdjenek vele? a fő gondot én ebben látom. a multinál is ugyanez volt a gond, AK-val, RPG-vel rohangáló rendőrök... nagyon hihető, nagyon autentikus, mhmm...
most is ugyanez. semmi következménye nincs annak, ha agyonlősz mindenkit, aki az utadba kerül, pedig ez ugye nem éppen police policy. meg egyáltalán, az egész... hát, nem tudom... :/
én még csak most nézem, nézzétek meg ti is. már az első mondatban megnyert, hiszen elárulta, hogy asszimetrikus fegyverkiosztás lesz az egyes oldalak között. ez nagyon jó.
Holnap hotwire bemutató délután... vagyis ma este.
Ahogy hallottam conquest mód lesz benne a többi annyira nem izgat.
Teljesen egyértelmű, hogy a Battlefield nevet csak azért kapta, hogy a széria farvizén egyáltalán esélye legyen nagyobb példányszámú eladásra. Máskülönben a kutyát nem érdekelné már előzetesen se.
semmi köze nincs az eredeti szériához, a megkötések viszont csúnyán elronthatják a játékot.
és innentől már felmerül az, hogy lesz-e egyáltalán olyan jó a játék, hogy megéljen a BF előtag nélkül, vagy csak azért kapta meg a címet, hogy jól fogyjon majd...
nálam sem "instant get" egyelőre. nagyon kíváncsi leszek a polírozott verzióra. az asszimetrikus fegyverkiosztást mindenképp elvárnám tőlük, példának okáért. és az olyan őrültségeket is fel kellene számolni, mint a "gather evidence" a bétában.
hiába nem dice, attól még pont ugyanolyan szar mint az eddigiek, pont mint itt a gh
Ez a videó azért olyan szar mert 5 percnél az őr pl, falon át veszi észre, a csávó a berendezést lövi, úgy mozog mint egy darab bot... etc. Szerintem ez egész jó lesz majd, de hát.. ez még kevés.
pont ezek jártak a fejemben miközben néztem ezt a legutobbi 12 percest agymenést amit most adtak ki.. hát eddig érdekelt a játék, de most már nem nagyon :) ettől még a payday 2 AI-ját is élvezetesebb lövöldözni...
Én régóta várom, hogy egy játékban legyen szekció alapú rush.. Mondjuk 2x annyi mcom (vagy valami objective, mindegy), respawn pedig csak akkor van, ha a támadók továbbjutottak..
nem hinném, hogy itt a bugokról van szó. ugyanaz a motor, egy éve tesztelünk most már a BF4-gyel.
szerintem tényleg azt a kritikát fogadták meg, hogy ez így nem cops vs. robbers, hanem belvárosi lövöldözés, más egyenruhákban.
ez a "gather evidence" jellegű túlmagyaráz egész egyszerűen nevetséges volt. fel kell borítani az egyensúlyt, fel kell rúgni a szabályokat. ha történetet akarnak a multiplayer köré, akkor nem lehet mind a két félnek azonos esélyeket, eszközöket és feladatot adni.
milyen jó lenne mondjuk egy olyan rush-variáns viszont, ahol a betörőknek különböző pontokon kell eljutniuk, felrobbantani a széfet, majd végül elküzdeni magukat (mondjuk 2-2 + a vault) "állomáson" keresztül. csak nem MCOM-ok lennének, hanem ajtók, amiket felrobbantanak, például.
Már a bf3 indulásánál is rengeteg probléma volt, aztán a bf4 ugye rátett egy lapáttal. Remélhetőleg tisztában vannak azzal, hogy még egy bf4-es indulást, illetve azt a bughalmazt nem lehet eljátszani, különben még komolyabb presztízsveszteséget szenvednek, ha anyagit nem is, mert a sok igénytelen így is megveszi...
ha nagyon optimista akarok lenni, akkor arra gondolok, hogy tényleg tanultak a bétában elkövetett hibákból, és olyan mélységében akarják újraírni a játékot, amihez valóban több idõre van szükségük. szerintem a stability már nem lehet komoly gond, hiszen a BF4-gyel rendesen letesztelték az új motort.
Battlefield: Hardline delayed to early 2015 (January - March), Visceral explains why
Today we are announcing that Battlefield Hardline will launch in early 2015. Obviously, this is big news, so I’d like to address why we’re making this change.
Back at E3, we launched a beta for Hardline — we wanted to not only show you the game, but to let you play it for yourselves. Millions of you jumped in and had a great time. As a result, the Visceral Games team learned a lot from players about what they wanted in the game. We’ve been pouring over the data and feedback, and have already been putting a lot of it right into the game and sharing it directly with you.
This feedback also spurred us to start thinking about other possibilities and ways we could push Hardline innovation further and make the game even better. The more we thought about these ideas, the more we knew we had to get them into the game you will all be playing. However, there was only one problem. We would need more time. Time that we didn’t have if we decided to move forward with launching in just a couple of months.
We decided that the right thing to do was to take more time to ensure Hardline is the best, most innovative Battlefield experience we can give to you, our fans.
Here are a few of the things the new timing will allow us to accomplish:
1. Multiplayer Innovation: Coming out of our E3 beta, internal focus tests, and work with our community, we have received a lot of great Multiplayer thinking. We’re going to be adding some new feature ideas direct from the community that will evolve the cops and criminals fantasy into a truly unique Battlefield Multiplayer experience.
2. Single Player Story Depth: In order to ensure our Single Player experience delivers on player expectations, we’re spending more time polishing our core features, as well as adding a few new ones that will support a deeper “crime revenge” story experience.
3. Stability: This has been a focus for our team since day one and we’re going to be using the extra time to continue to optimize the game for a stable launch. We have learned a lot from Battlefield 4, are continuing to learn from our Community Test Environment and will learn more from another Hardline beta. More time allows us to surface issues that the team can attempt to fix prior to launch.
We are doing all of this for one reason. Because we want Battlefield Hardline to be the best game it can be, and so that we can create the best environment for a smooth launch for our players. We will give you updates on our progress and we’ll regularly share updates along the way via Battlefield.com/Hardline as well as the Battlefield social channels.
In addition to the ongoing development of Hardline, it’s important to note that the DICE teams continue to drive Battlefield 4. We continue to explore new opportunities for improvements and we are still releasing new content, including “Dragon’s Teeth,” the fourth expansion pack that launches worldwide on July 29, and “Final Stand” coming later this year. We remain committed to giving you the best BF4 experience possible.
Karl Magnus Troedsson DICE VP & Group GM
Na úgy néz ki EA tanul a hibákból...
ezek valóban apróságok, de azért jó, hogy odafigyelnek.
de tény, hogy a Hardline-nal sokkal többet kellene dolgozni ennél. a koncepció jó, viszont a multi alapján egyáltalán nem jön ez át. sztori-alapú meccseket akarnak, oké, de akkor vonjanak be a történetbe. tényleg ne legyen RPG a rendõröknél, legyenek egyedi fegyvereik. nehogy már a bûnözõlnél is legyen taser gun és interrogate.
egyrészt class balance kell, másrészt viszont team balance is. semmi értelme, hogy ugyanazokat a fegyvereket odaadjuk a két csoportnak, és aztán halomra lövik egymást bûnözõ meg rendõr egyenruhákban.
remélem, hogy lesz vér a pucájukban, és hajladóak lesznek jobban elrugaszkodni a BF-játékok hagyományaitól. jó játékot kellene készíteniük, nem pedig egy újabb BF-klónt.
A Titanfall mint bukta? Lol... Csak One-ra több mint 5 milla fogyott. Az nagyon nem bukta. És ez sem lesz az, mert van olyan hadiökör aki képes megvenni teliáron akár 0-day, pedig ez nem más mint egy Battlefield 3/4 DLC...
Újabb community feedback alapján végrehajtott változtatások
REDUCING FREQUENCY OF EXPLOSIVES We have heard your complaints about breaking the cops and robbers experience with the amount of heavy explosive weaponry available – but we didn’t want to sacrifice fun! We’ve made changes to reduce the frequency of explosive use to focus on the core gameplay, and we’ve made the use of explosives much more believable now. REBALANCING AND RENAMING THE MECHANIC CLASS We’ve made the class better in more situations – without sacrificing his ability to take down a vehicle. We’re also looking at renaming it – post your favourite suggestions in the comments! REVISITING THE IN-GAME HUD We’re working on establishing a clearer visual difference from BF4 and improving the messaging of the in-game HUD, from objectives to player status information. REVISITING THE CUSTOMIZE SCREEN We’ve taken a new pass at how the customize screen is laid out, and are making it clearer and easier to manage your gear and weapon attachments. This should address the majority of issues reported. MAKING THE WORLD DEEPER AND MORE INTERACTIVE We’ve been working on adding more touches to the game world, giving players more options and things to do that impact play. Look for interactive objects like doors, radios, ammo lockers, and more! MAKING ROUNDS LAST LONGER A significant amount of feedback during the Beta was received regarding the quick progression of rounds. We’ve made tweaks to both Heist and Blood Money that should help make the experiences last longer without sacrificing any of the fun. INCREASING TRANSPORT VEHICLE HEALTH There were a lot of comments about cars dying too easily from gunfire. We agree that one magazine from the AKM should probably not turn your sedan into a 4-person death trap quite so easily. We’ve also increased the survivability of the utility van. IMPROVING AUDIO SITUATIONAL AWARENESS In some of our game modes, situational awareness is very important. We’re working on improving the audio cues in the environment to help you detect and locate your enemies before they do the same to you. MEDKITS AND AMMO BOXES SHOULD NO LONGER BLOCK L.O.S. CHECKS FOR REVIVE Previously, you could fail to revive someone if a medkit or ammo bag was blocking the line of sight check for the revive mechanic. We are fixing this so that these no longer block you from reviving. IMPROVING INTERROGATION We’ve worked out some changes to the T62 CEW and the Interrogation mechanic. We’re working on making Interrogation only show enemies in a radius around the captured enemy, but show the marked enemies as if they had been Active Spotted by a teammate – making it both more useful and less powerful at the same time.
That’s why we’re happy to introduce you to the CMW – the Community’s Most Wanted. This is where we will outline some of the fixes and improvements we are making to Battlefield Hardline based on feedback we received during the beta and what we’re hearing from you. Yes, we are listening! Below are just a few things from the beta that we’ve learned and the changes we’ve already put into the game we play every day here. MOVEMENT: There was a lot of feedback about slow movement speed and feeling “sluggish”. We’ve increased player speed by 10%, and players will get a +10% bonus for running with your pistol out. It feels much faster now! SUPPRESSION: There were a lot of negative comments about the camera “bounce” when suppressed. We’ve changed the way suppression works – your aimpoint is no longer affected, but your situational awareness is. SURVIVALIST: We’ve heard both sides of the argument on the Survivalist gadget, it is pretty polarizing. Some of you hate it, some of you love it – either way, we agree it was overpowered. We’ve changed it to revive you at 1 health and auto-inject after 5 seconds. HIGH TENSION – CRANE CAMERA SHAKE: A number of people called out the camera shake from this event as being too over the top. We’re tuning this down. HIGH TENSION – STAIRS IN HIGH TENSION BUG: Stairs in High Tension should no longer pull players into the wall. ELEVATED OBJECTIVES: We’ve added some feedback to help you find the objective when it’s above or below you. SPECIAL VEHICLES: We’re working on adding more special drivable vehicles like the Fuel Truck into all maps. We’re also working on a handbrake for cars. STUCK VEHICLES: We’re working on the ability to “nudge” vehicles with a melee attack to help get them unstuck or to be able to move past them. No promises, but the early prototype looks promising! HEAVY VEHICLE DAMAGE: We’ve added “weak spots” in the rear of the heavily armored vehicles, making it much easier to bring them down! VEHICLE OCCUPANT LIST: We’re working on adding the Bag Carrier icon to the list of teammates inside your vehicle, so that you can tell when the bag carrier gets in your vehicle. This dialogue doesn’t end with the beta. We plan on continuing this from now until launch – and beyond. So come back to the site to check in and see the latest CMW lists and to voice your opinion. We will be revealing a ton of new multiplayer details including new maps, new modes, gadgets and our single player campaign – we want to hear your feedback! Thanks, Thad Sasser Lead Multiplayer Designer, Battlefield Hardline
Látszik mennyien csalódtak a battlefield-be. Teljesen kihalt a topic az elõzõekhez képest. Meg is értem...
a BF4 Premiumhoz egyvalaminek kellett volna ingyen jönnie, a SA kiegészítõnek. azért a Hardline annál sokkal komolyabb munka. de mindegy, nem fogjuk meggyõzni egymást. ez az "adjanak ide mindent ingyen, mert már játszottam 10 órát a BF4-gyel" hozzáállás tõlem nagyon távol áll.
egyébként azt, amit írsz, sokan szóvá is tették, hogy nincs meg az a hangulata. RPG a rendõröknél? meg a pénzszerzés "gather evidence" jelleggel? meh.
ez a baj a Hardline-nal, nem az, hogy nincs "ingyen". a Vietnam ingyen volt a BC2-höz? na ugye.
nagyon kíváncsi leszek egyébként a folytatásra. 3-4 hónappal a kiadás elõtt kiadtak egy bétát. nyílt bétát. bárki játszhatott vele. nagyon sok vélemény, visszajelzés jött össze, "egyszerû" játékosoktól kezdve a több százezer feliratkozóval bíró youtube játékosokig mindenki játszott vele.
és kemény véleményeket fogalmaztak meg. a self revive óriási öngól. ugyanígy (ahogy már utaltam rá) az RPG a rendõröknél. a pályák rombolhatósága siralmas. viszont vannak jó dolgok (a jármûvek irányítása, a kézifegyverek sebzése a jármûveken, stb.). az kellene, hogy a Visceral kilépjen a DICE dobozából, és hagyják szárnyalni a fantáziát.
a BF4 komoly problémája, hogy elmosódtak a határvonalak. nem orientál a csapatjáték és a különbözõség felé a játék. a medic (aki assault...) nincs arra orientálva, hogy csapatjátékos legyen. a többiek sem. mindenkinél van egy rakás gadget, és senki sem a dolgát teszi. a Hardline-ban megint orientálni kellene a játékosokat. legyenek különbözõek az oldalak, és majd a kasztok is. ne essenek abba a hibába, hogy csak a textúrákat cserélik le, meg átnevezik a csoportokat. miért van csak 4 kaszt? miért nincs három, vagy öt?
vannak jó ötleteik, de szerintem nagyon visszafogja õket a DICE. meglátjuk.
van egy rakás idejük, és azt mondták, hogy a visszajelzések alapján tudnak még módosítani a játékon. kiderül. ez így a jelen formájában, ahogy írod, BF4 mod. ha nem is ingyenes-kategória, de tényleg csak egy jobb DLC-nek tûnik. de ne ássuk még el végleg a játékot.
Nekem is ez a véleményem, és a Titanfallról is messzirõl sütött, hogy bár rövid távon az újdonság erejénél fogva szórakoztató, kicsivel hosszabb távon már életképtelen.
(Ilyenkor mindig eszembe jut, hogy pl. a BF2-vel kb. 4 vagy 5 évig folyamatosan játszottam, lényegében a megjelenés napjától a BF BC2-ig. A BF BC2-õt már csak kb. 1 évig, ott már a Vietnam kiegig sem bírtam, annyira meguntam... ).
A Titan is bukta lett ez a Hardline is az lesz ebben a formában. Mondom ezt úgy, hogy tetszik a blood money játékmód, de egy + játékmód nem nagyon éri meg a 10+ ezret. BF4 extra fizetõs DLC formában 3-4k. Szerintem ennyit ér. Legalábbis a bétában eltöltött idõ alatt erre jutottam.
Attól még olyan mintha a BF4-gyel játszanál, csak bakák helyett rendõrök (rablók) vannak :) Ugyan az a motor, ugyanaz a kezelhetõség, még szép hogy ingyen kellett volna kijönnie a bf4-hez, premium tagoknak meg vmi bonusszal. Sõt, ez egy moddnak felelne meg, nem is kiegnek, vagy DLC-nek.
Semmi újítás nincs benne, gondolkozz már el egy kicsit ezen... Ha rablópandurosdit akarsz tolni, ott a remek PayDay 2. Ennyi.
A Hardline multija egyáltalán nem adja át azt a rabló-pandúr érzést, ugyanúgy megmarad akciódús játéknak mint a BF 3-4. csak lecseréltek pár karaktert, textúrát, nemhiába nem tetszett a DICE-nak sem elsõre, hogy mit mûvelnek a saját babájukkal.
mégis miért? mert úgy látom, saját véleményed a témáról nincs, csak fikázod, aki beírja a sajátját.
mint amikor a sok okos két éve végighápogta a nyarat, hogy MI AZ, HOGY BATTLEFIELD PREMIUM!? mintha kötelezõ lett volna megvenniük, lol...
a Hardline témája érdekes, és ha jól csinálják meg, jó játék lehet, de ez egyelõre nem több, mint egy újracsomagolt BF4. új tartalom, új jelleg, de ugyanazok az alapok. szerinted az lenne a természetes, gondolom, hogy ez ingyen járjon a BF4-hez? vagy mégis mi?
ennél óvodásabb hozzáállást el sem tudok képzelni. kritizáljuk a terméket, az árat, de neked mintha a létével lenne problémád...
8000-ért egy teljesen korrekt kiegészítõ lenne a BF4-hez, továbbra is így gondolom. 12 ezerért, önálló játékként viszont egyelõre nagyon karcsú, ennek a kitételnek nem felel meg.
egyelõre én biztos, hogy nem fogom elõrendelni. ha minden jól megy, a nyáron kijön a 4-hez a két maradék DLC, azokkal még el lehet lenni egy fél évet, egy évet, fõleg, ha a CTE-vel végre sikerül összerántani. addig meg lemegy majd az ára, meg meglátjuk, hogy mi lesz belõle.
pl. a Titanfallt sem szoptam be, hála istennek, hogy nem adtam érte pénzt. kéthetes szavatosságú játék...
ha rendesen megcsinálják, akkor annyit akár meg is érhet. a BF4 Premium megért 9 ezret, akkor egy azzal felérõ, illetve, attól eltérõ tartalmat adó új "DLC" is megérne ennyit.
fõleg, mondom, hogy az elmúlt évek 10 ezer forintos nyitó árával ellentétben ez 12 ezerrõl indul majd.
ez hatalmas faszság. a legtöbben, a játékosok 95-96%-a ingyen játszana. mint a legtöbb hasonló, f2p játékban. a maradék 3% az, aki fizet. és ezt nem az ujjamból szoptam, bár a konkrét példát, amit ismerek, nem idézhetem ide.
Rossz politika. Ennél az is jobb lenne, ha ingyenes lenne és prémium szolgáltatásokért meg extra skinekért kellene külön fizetni akinek igénye van rá. A bevétel egész biztos több lenne belõle mint ebben a formában. Igaz a hacker is. :(