Ebbe az Nvidia kuponok és a szürke oldalakról származó Steam kulcsok nem tartoznak bele.
Kedvencem az volt - épp eme játék kapcsán - hogy a "gazdag" kissrác megvette a Rise of the Tomb Raider gyűjtői változatát (mert gyűjtő és hatalmas rajongója a játéknak), aztán kiakadt azon, hogy Lara nyakláncának a szára miért cipőfűzőből van. Aztán itt felhozta, hogy a Square Enix mennyire kicseszett a rajongókkal, mert ilyen igénytelenségekkel nyomta tele a CE-t. Nem volt pénz másra és hasonló böszmeségek.
Szegény srác annyira rajongó, hogy az előző rész kimaradt neki - vagy csak egyetlen naplót sem olvasott végig Lara/Roth írásaiból. Ugyanis az a medál Lara első felfedezése volt még 5 éves korában, és mivel nem tudta a nyakába akasztani, Roth adott neki cipőfűzőt hozzá, amivel ezt már meg tudta tenni. Még szerencse, hogy ezt Roth és Lara is megemlítette a 2013-as részben... Tudom, olyan rég vót, hogy talán igaz sem volt.
De aztán lehet csak a srác trollkodott, mert a butaság és a negativitás mindig is népszerűbb volt az egyszerű emberek számára.
Kemény világ ez... Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2016.02.11. 12:21:05
Na ja. + A Tomb Raider mindig is arról volt híres, hogy marhajó fejtörők voltak benne, és nem is volt annyira könnyű játék - ahogy említitek ti is a puzzle-ket. Nagy termek, csarnokok, útvesztők. Stb. Volt egy varázsa. Itt a zene fel se tűnik, ellenben ha a Legendre gondolok, már az a varázs is szuper. Jól futott a gém, pörgött ezerrel. A vízbe ugrani is élmény volt. Apróságok, de ezek számítanak legjobban igazából. Ezek amik most vannak, lutrik. :D
Kimondtad a lényeget :) Senkit nem érdekel, idézőjelesen, mit gondol egy igényes játékos, vagy filmnéző vagy művészet rajongó a piacon. Talán a könyv az ahol még számít. A nagy számok jelentik a bevételt. És tetszik nem tetszik, neked is számít a grafika te is akarsz jól kinéző játékkal játszani. Ha nem így lenne Paradox fan lennél és nem itt rontanád a levegőt viccesen mondva. :) Ez egy darabig még így lesz. A nagy számokban mindig is a középszerűség vagy még lejjebb érvényesül az átlag szinttől függően. Meg kell nézni mi az ami még számodra is elfogadható az AA piacon és örülni neki van ilyen. Talán majd most lassan elindul a változás
Nagyon nem vennék mérget rá. El követtem azt a hibát megvettem a TESO-t, régi conanos haverral együtt. Nem mintha a játékkal gond lenne. Méltán lett 2015 legjobb mmoja. De az emberek, na igen. Tele van Minyonokkal akik nem látnak nem hallanak csak a fordulatszám lényeg, holnap meg legyen a lv50. 90% el se olvassa a szöveget csak átklikkeli. Ez a standard. Már a funcom is elmozdult ebbe az irányba. Ezeknek nem kell mást csinálni csak zúzdát. És tök olcsón megússzák az egészet. Ennek fényébe ez a kiadó még minőséget csinál. Ez a véleményem.
Régi Tomb Raider játékok azért voltak jók, mert a fejlettebb grafikán kívül új fejtörők is kerültek bele. Ez azért is fontos, mert ezek teljesen erre építettek. Emiatt hiába ugyanazt a játékot kaptuk, mégis más élményt adott, mert korábban nem látott logikai, puzzle és egyéb elemeket kellett megoldani.
A mai játékokban meg kimerül abban a "gondolkodós" rész, hogy minden hülyeséget, ami igazából annyira nem is fontos elrejtegetnek és találd meg. Inkább időhúzás jellegűnek mondanám. Ez erre a mostani TR-re és az előzőre is teljesen igaz. Ha nem foglalkozol vele, nem igazán ér hátrány, ha foglalkozol, megnöveled a játékidőt és... És igazából semmi extrát nem kapsz érte cserébe. Szóval marad a fejlettebb grafika és az új helyszín. Ez meg önmagában kevés a régiekhez képest.
Nem. Ugyanazt és ugyanazokkal a mozdulatokkal csinálom, mint 2013-ban. Tapasztalataim szerint még az egyes pályaszakaszok sem változtak. Hiába történt mennyiségi előrelépés (több mindenből), minőségbeli előrelépés nem történt, pedig azóta már egy generációváltáson is túl vagyunk (és a grafikán kívül semmi sem változott). Az meg, hogy 20 évvel ezelőtt is koppra így jelentek meg a TR játékok egy dolog. De az 20 éve volt, nem volt ennyi játék, nem voltak ilyen elvárások, nem volt ekkora marketing és nem 500 fő dolgozott egy játékon. Nem rossz ez a játék, de a 2013-as rész akkor és ott ütős volt, ez már nem az (számomra legalábbis). A középszerűnél jobb alkotás (bár néhány részletét átgondolatlannak érzem), de közel sem annyira jó, mint az előző. Ezt már nem fogom annyiszor elővenni, mint azt, ebben biztos vagyok. Ellenben a művészi oldala a játéknak zseniális (tombok megjelenése, az egyes területek, zenék) és Lara modelle is tökéletes, de ettől még nem lesz nagyon jó és kihagyhatatlan alkotás egy játék. A játékélmény koppra ugyanaz és ez az, ami a fő határozótényező az igényesebb játékosok számára. Grafikáról nem írtam, azt nem kell ajnározni, úgyis mindenki látja, illetve 10-ből 8 PC-s játékos arra izgul és magasról tojik a játékélményre, a cselekményre és a játékbeli lore-ra. Az átvezetők és a karakterek mimikái nagyon profik. Számomra ez olyan 7,5-8/10, míg az előzőt 10/10-re értékeltem. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2016.02.10. 08:06:01
Valószínűleg jobb lenne a TR, ha a Legend vonalat követnék inkább. Levelek/több helyszín, stb. De abból úgy se lesz semmi. Így meg, kár megtartani. Legszívesebben eladnam, végigvitel után. (Bár így is az lesz, ha kell vkinek acc-al együtt)
Épp vmi hasonlót akartam írni én is. Speciel annyira full unalmas a játék, ha gyüjtögetéseket csinálod és ha szép lassan haladsz, hogy az nem igaz. Amit tudok összeszedek, visszamegyek, nem tudom hány mellék küldit megcsináltam, minden ami eddig volt, tomb stb. Ha a térképen látok vmit nem hagyom ott stb. és így nagy idézőjelbe "haladok" a sztorival. 2 óra hossza után nemrég megint ráuntam, mert már feltünő volt hogy mia fas*t kínlódok itt ezzel.. úgyse számít, mit fog számítani? Semmit. Valahogy unalmas, altató a magányos kóficálás és bár kapsz egész jó jutalmakat, úgyis tök mindegy lesz. Achievement is mennyi van benne... de nem úgy mint régen, már meg se néztem mik vannak, annyira nem érdekel. Felszínes, de valójában, ha rájössz, mibe feccölsz időt, stb. az nem is játék. Mert senki ne mfogja nézni, miből mennyit szedtél össze. És az a baj, meg nem csak ennél a gémnél, hanem sok hasonlónál, ahol ennyi van csak- hogy a felszín ok, de alatta, semmi...de a lényeg: hány játékban láttuk már ezt, faszom, ok, jó vagyok benne, gyüjtögetek mindent összeszedek (müfaj se áll távol) de századjára is ugyanazt csinálni.... És akkor a nagy relic-ek "ládái" ugyanúgy néznek ki, mint az előző részben, ha jól emlékszem :D Amikor széthúzza az aranytáblát. Szal, elég fárasztó tud lenni, ha aprólékosan, nem rohanva mész. Leszívja az agyad és tökre uncsi:d Előző részben is full tápos voltam elég hamar, semmi nehézséget nem okozott semmi, de azért nem érdemes gyűjtögetni :/ És furcsa, mert nem tudom, mivel tehetnék értelmesebbé, hogy akinek nem ez az első ilyen géme, az is megcsinálja, és ne ábránduljon ki belőle... szal tiszta uncsi. Túl sok a bokor, a fa ág stb Egy idő után már a naplókat se olvasod el, max csak bele-belenézel, és Lara összesítőjét jó ha megnézed. És nem kéne számítson hogy TR fan valaki vagy sem, mert ha akkora TR fan lennék, hogy mindne részt kitoltam, elég keményen, akkor is szar lenne már ez. Illetve nem érteném mit tudnak élvezni benne, vagy csak kínozzák magukat, tudat alatt. Közben meg csak beszopódnak a készítők hülyeségeinek, mert nem nagyon tudnak már mit csinálni, kitalálni. Utoljára szerkesztette: Ragnar360, 2016.02.09. 23:33:27
Meguntad felénél?Én még játszottam volna 100 órát is a sztorit!Sőt próbáltam húzni,hogy ne legyen hamar vége és nehéz fokozaton is kezdtem
Hát azokat a változásokat én nem éreztem igazán nagy dolognak, persze voltak de a játék lényegi része változatlan maradt, hogy ez jó, vagy rossz ki-ki döntse el maga. Egyébként ami nekem nagyon hiányzott, hogy nem volt jó sok változatos helyszín, mint a régiekben. lényegében itt 1, vagy ráfoghatjuk ,hogy 3 helyszínen zajlott a játék és emiatt kicsit unalmassá is válik egy idő után a sok hó, meg a sok barlang. Következő részben remélem több helyszín lesz! Utoljára szerkesztette: Shep, 2016.02.09. 20:40:16
Hát, én azért a grafikát kiemelkedőnek nevezném, illetve elég sok fejlődés volt benne az előzőhöz képest... (Sztorit leszámítva - azt nem tudom, mert még nem vittem végig.)
Hát én is a végére értem, nekem kb olyan hosszú, volt mint az előző 12-14 óra (70 órá el nem tudom képzelni ,hogy lehet ebben elszórakozni :)), story, mellék küldetések (kivéve a börtönöst, nem találtam meg hol kell hozzájuk eljutni) és tombok, egyéb gyűjtögetős marhaságok engem nem érdekeltek. Nem volt rossz játék, lényegében ugyanaz a szint, mint az előző, annyi különbséggel ,hogy abban több emlékezetes momentum volt, itt az egész hozott egy erős közepes színvonalat és kész. Persze az is igaz, hogy a '13-as részben volt egy csomó idegesítő rész, itt ezekből kevesebb akadt, vagy igazából annyira nem is volt. Szóval nem rossz játék ez de semmi kiemelkedő, tisztes iparos munka és kész. Persze manapság már ez is nagy szó. Utoljára szerkesztette: Shep, 2016.02.09. 20:24:21
CDPR esetében tutibiztos lehetsz, hogy nem játszanak meg ilyent. Az előző két résznél is ingyen kapták meg az Enchanted Editiont azok, akiknek megvolt az eredeti verzió.
Sokféle finomsággal tisztában vagyok a modern játékipart illetően, de ez most új volt :D Az még oké, hogy sok évvel ezelőtti játékot felújítanak és újra kiadják(Resident Evil stb), de ez, hogy 1 évre rá jön egy kicsit felújított változat és akkor újra vedd meg, ez túlzás. Velem ilyen lehúzást nem csinál egyik sem, inkább leszedem netről :D Remélem a Witcher 3-mat sem kell újra megvenni, ha jön belőle ilyen, mert akkor falra mászok :D (előző részeinél nem tudom ez hogy volt)
Szerintem ráfizetéses móka lesz, mert Square Enix (Deus Ex Human Revolution Director's Cut + Sleeping Dogs Definitive Edition is ilyen volt). Bár lehetséges, hogy a DX12 módot patch formájában is megkapjuk, hisz kell a bétateszt a "végleges" kiadás előtt. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2016.02.09. 11:47:52
Minden DLC-t tartalmaz + esélyes, hogy a DX12 is bekerül (erre utaló nyomok - fájlok, beállítások - vannak már a PC-s verzióban, csak még nem aktívak). Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2016.02.09. 10:07:22
Már csak 1 lesz, mert ugye a Season Pass novembertől hozta az új tartalmakat 4 hónapig - tehát február végéig. Még egy hordamód érkezik hozzá ebben a hónapban (+ új ruci és fegyver), aztán kifújt. 10 hónap múlva pedig érkezik a Complete/Definitive Edition (PS4-re is).
Baba Yaga 1-2 órányi móka, Endurance mód jópofa, azzal el lehet lenni sokat, ha valaki vevő a túlélős mókára. A többi meg csak kártya, ruha, stb. az Expedition módhoz. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.02.08. 23:48:22
DLC megéri az árát? Játékot már befejeztem, de jó lenne még egy kicsit foglalkozni vele. Csak kérdés megéri e, főleg, hogy már mindent megcsináltam benne. Te hogy látod?
Kész. Kijátszottam. 100%-ra. Baba Yaga DLC-t is. A különböző kártyás kihívásos akármi score attackos valamit majd lehet, hogy valamikor megnézem, de 40 óra bőven elég volt. Szó se róla, tetszett nagyon. Sok újítás, több tomb, überbrutálkirály grafika. Fincsi volt ez.
Nem szoktás "kiszürkíteni". A játék laucher-e felajánlja a gépedhez viszonyított ajánlott beállításokat. Ha módosítod, az az feltételezi, hogy tudod mit csinálsz. Egyébként a játék második felében már nem fog olyan jól futni, ott jönnek a gépigényes területek.
De ha pl. a fejlesztők 4GB-osnál nagyobb videókártyára szabták a very high beállítást, minek nincs mondjuk kiszürkítve, vagy valami? A vicc az, hogy 60 fps körül játszok very high beállítás mellett (legalábbis amíg ki nem dob), semmi belassulás vagy bármi. Ha az élsimítást is maxra tolom, ott már 10 fps körülire csökken, így ott elég az SMAA. Egyébként high beállítás mellett is kidobál sajna (frissen telepített Windows 10-en). Mindegy, várok a következő patchig.
Engem egyszer sem dobott ki a 30 órám alatt. Valami más gond lesz ott. A minden maxra állítva pl. simán okozhatja, hiszen a pl. "very high texture" olykor több, mint 4GB-ot akar bepakolni a memóriába, és mikor elfogy a hely általában crash van. Ezért is írják mindenhol, hogy csak 6GB-os kártyáknál ajánlott a bekapcsolása. Egyébként még medium texturák esetében is minimális az eltérés játék közben, viszont 20+fps-t ad a VH-hoz képest. És stabilabb alkalmazást. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.02.07. 23:55:46
Én már csak arra várok, hogy patcheljék végre rendesen ezt a csodálatos játékot, és ne dobáljon ki 10-30 percenként, ahogy kedve tartja.
FX-8320, 16GB RAM 2400Mhz DDR3, MSI GTX 970 4G mellett mindent maxra állítva nagyszerűen fut (egyedül az élsimítás SMAA), csak időnként vagy hibaüzenet nélkül kivág asztalra, vagy "Rise of the Tomb Raider leállt". Ahogy olvastam Steam topikokat, rengeteg embernek ez a problémája (Geforce és AMD oldalon) is. Próbáltam az ottani tippeket, hogy a textúrát vegyem vissza high-ra, de az sem segített.
Egyébként szerintem a héten lesz egy eladó Rise of the Tomb Raider kuponom, arról majd szólok, ha van érdeklődő.
Hmmm...alakul ez 1 héttel a hivatalos óta, de még mindig hibás az ár. Talán egy-két hét múlva beesik a vállalható 7k alá.
Na igen a warezváltozatokat különösen nehéz eladni, nem beszélve az olyan eredeti játékokról amiket 1000-1500 forintokért húzol be 1-2 évvel megjelenés után, addig a warez tolva. Nem kicsit volt mókás eme sorokat pont tőled olvasni.
Egy játékomnál se fordult meg soha a fejemben hogy eladjam. Azok az én "gyermekeim" soha nem válnék meg tőlük. Akármikor akarok játszani velük csak letöltöm őket steam/origin/uplay-ről ,nem az embereket hajkurászom ,hogy vissza tudjam cserélni...
"De el is adod utána ha nem kell vagy nem jött be.. " Az meg hogy valaki olyan játékot vesz ami nem jön be neki meh olyat minek vesz? Manapság csoda hogy nem végigjátszás videokat mutogatnak a megjelenések előtt.
Sehogy. De épp eza jó benne, hogy beleképzeled magadat Lara helyébe és rájössz, hogy nem lenne esélyed ott az életben maradásra, meghalnál pillanatok alatt. De épp ez a lényege egy játéknál, hogy kiragadjon a hétköznapokból és átutaztasson egy másik világba.
Tegnap/tegnapelőtt nem kaptam rá választ itt, de most örültem azért, hogy a készítők figyeltek erre is. Vannak jól kinéző öltözékek ugye, de nem terveztem váltogatni őket, mert az eléggé feltünően unreális szerintem. Ki esik a feelingből. Szerintem nem kell magyarázni. Viszont kíváncsi voltam, hogy a játék/vagy a körülmények adnak e másik ruhát Larának. A szibériai részen alapból a piros kabátos ruhában csapatjuk, de itt se akartam nagyon váltogatni, hiszen nem fog a bokorból elővenni egy másik ruhát a semmi közepén...és akkor meg is magyaráztuk az előző dolgot :D Aztán van valami ami miatt lekerül róla a piros kabát, majd baromira kíváncsi lettem, hogy a sztori folyamán kap e másik ruhát. Kabátot ugyebár... és igen! Azért fas*a hogy így lett, mert másképp elég gáz lett volna, ha erre nem figyelnek. Igaz lehetett volna valami még a videóban, hogy felveszi, de így is jó, valamelyest, hogy utána jelenik meg rajta. :)
Hát én megpróbálok túladni rajta. Szóval akkor akit érdekel eladó a steam profilom rajta 1 darab játékkal( Rise of the Tomb Raider természetesen) Postán küldöm mellé vagy személyesen átadom Pesten a játék dobozát lemezzel mindennel.
Hát azért meg a Steam profil = sok-sok másik játékkal is, tehát ilyen opció nincs. na meg olyan sem szvsz, hogy egy adott Steam profil mellé csináljak még másikat (tehát hogy átvegyek játékkal agyütt profilokat, ha esetleg azon a profilon csak 1 db játék volna, mivel így van értelme eladni).
Nehéz eladni. Akkor érdemes venni ha már 5-6 ezerre beesett az ára. Mert sajnos a PC ilyen, nem elég, hogy brutálisan drágák a hardverek, még a játékok is rád rohadnak. Ez egy ilyen szakma. Ha olcsón akarsz játszani konzol kell.
PC-n néhány éve szinte már halott a használt játék piac, mivel kb. mindent be kell valahova regisztrálni. Szóval ez a játék is rád fog maradni. Ha csak valaki meg nem veszi a Steam profilodat, amit erősen kétlek.
Végig vittem a játékot hard fokozaton. Igazából szép és jó volt de gondoltam sok újat már nem igazán tudna nyújtani így gondoltam eladnám amennyiben van rá mód. Ez is lenne a fő kérdésem hogy van e rá mód. Első steames játékom illetve ezt a Denuvot se vagom hogy most micsoda de örülnek neki ha annyira nem korlatozna le hogy mar a megvett termeken se tudok túladni használtan. Köszi a felvilagositast előre is
Amikor a képet lőttem már akkor futott, és most is. mondom viszem már egy kicsit. Sun effektet kicsit meghúztam így jobb vmivel : d Ha esik a hó, fúj a szél, akkor az megdobja amúgy: d Mediumon el se merem képzelni milyen lehet. Köze sincs úgy szerintem még az előző rész grafikájához se.