Nem azt mondtam, hogy megéri :) Kíváncsi voltam, hogy jutalmazza e. Kár, hogy ennyire rád erőlteti a gyilkolást :) Utoljára szerkesztette: FEARka, 2016.02.05. 16:58:21
Az épület pedig a legnagyobb a map közepén. :) Ahol az előbb voltál, onnan lejjebb, 2-3 órára. Északi oldalon felmászol, és az első emeleten balra ki tudsz menni a tetőre...
Tegyél egyszer mindent maxra, esetleg töltsd is újra a játékot, és akkor meglátod, hogy tényleg ilyen-e. De ha fényeffekteket vársz, akkor nyilván a fénnyel kapcsolatos beállításokat kéne felvinni. :) (Sun soft shadows első sorban)
Megj.: Bocs, Ragnarnak ment, félrenyomtam. Utoljára szerkesztette: FartingSquirrel, 2016.02.05. 16:51:10
Valami szar effekt ködösítheti be, amitől szürke és nem fehéren ragyog a hó. vagy akármi. Level of detailt felhőztam very highra, texturákon fényeken nem változtatott.
Nem tudom melyik épületre gondolsz, de egyik se nyerő. egy szinti fel lehet rá menni, de onnan semmi nem visz tovább.
A sorozat headshot vagy stealh kill több XP-t ad... Én a sztori 40%-nál sem vagyok és a skillek kb. 60%-a asszem már megvan. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.02.05. 16:44:16
Na de tessék, proof. - Ilyen beállítások mellett, nem ilyen silány képet várnék. Csillogni, villognia kéne, éles kép, nem homály és nem élettelen környezet, meg objektek mindenütt.
Itt is elég tré a gra... és hbao meg minden szar megy. Depth of field csak On, Level of Detail pedig High - de annak nincs köze hozzá, hogy miért így néz ki itt :/ Minden más very high
Na közben kipróbáltam és jutalmazza. Az orosz bázisnak egy részén volt, hogy elkerültem mindenkit és egy kötélen lecsúszás után kiírta, hogy STEALTHY +75 XP.
Egy órája próbálom kideríteni, hogyan tudok odajutni egy supply cache-hez, erre kiderül, hogy előrébb kell haladnom a sztoriban ahhoz, hogy odamehessek. :D F... yeah!
Ha a frametime ingadozik akkor nyilván nem lesz folyamatos, de ha végig egyenletesen 16.6 ms akkor tükörsimának fogod érzékelni a 60 fps-t.
Van igen (a játék második fele egy melegebb völgyben játszódik), sőt lesznek nagyon szép napfelkelték és naplementék is. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2016.02.05. 15:16:23
Végig a fagyban megy itt a móka, vagy lesz más, melegebb helyszín is?
Az outfiteket/ruhákat a sztoriban majd váltogatja magától Lara? Csakmert, az előző részben is már nekem kicsit unreálsinak tűnt hogy ott vagy a semmi közepén egy szigeten és egy táborhelynél ruhát cserélsz. Jó most a tundrára, meg a hidegre van több ruha, de alapból ez a bordó szerű kabát van rajta. Illetve ha átváltom, az hogy befolysolja azt amikor magától váltana?:D Sparrowhawk dlc ér vmit? Illetve a ruhán kívül a többit amit ad, csak Endurance módban lehet használni, még a Íj skint is?
Egyet értek, minden játéknál nálam be van kapcsolva a FRAPS, de vannak olyanok, melyek 70 fps mellett is szaggatottnak tűnnek egy-egy pillanatra.
"Az utolsó mondatod meg baromság. A folyamatosság mindig az fps függvénye nem pedig az engine-é."
Engem úgysem fogsz meggyőzni. Mindenkinek más az "érzékelése". Vannak játékok amik 3x fps környékén nem akadnak folyamatosnak látod vannak amiknél meg nem hiába a 3x fps
Biztos én vagyok a béna, de van egy mellékküldi a Soviet Installation területen, ahova egyszerűen nem tudok odajutni. Hogy a fenébe jutok oda? Két kép spoilerben.
Minden szavaddal egyetértek, olyannyira, hogy a harmadik mondatodat:
"Az, hogy milyen a sztori, jó-e a játék az mindenkinek más. A végére megtudod. Annyit a legtöbb játék megér, hogy belevágj a kalandba. Aztán lehet, hogy nem százas az élmény, de mindenképp jobb lesz, mint egy hullámvasút a vidámparkban."
mottóként be kellene vésni minden topic bannerébe Bízom benne, hogy gyermekeidet (ha majd lesz) is ilyen értékrend szerint neveled.....van remény
Csak azért frusztrál sokakat ennyire a graf, mert ahogy írtam is, bevolt harangozva, huh csúcsgrafika, egyik legszebb játék stb. úgy is indul, első pálya, vagyis az intro, meg utána a kis szíriai rész, aztán jöttek kevésbé ok helyek, szóval ha már ennyire magasan tartották a lécet, persze hogy meg akar győződni róla az ember és jobban körülnéz. :) Köszi a patch notes-t, meg is nézem, de nem igen lesz változás optimalizáslást illetően még.
nem ölök meg senkit? hm... challenge accepted!!! (medvét muszály lesz, meg most még szembe jutott pár rész ahol muszály lesz:( ) Utoljára szerkesztette: sata75, 2016.02.05. 13:17:09
Ha nem ölsz meg senkit, hanem kikerülve az ellenfeleket mész tovább az adott szakaszon akkor is ad XP-t a játék? Mik a tapasztalataitok? Utoljára szerkesztette: FEARka, 2016.02.05. 13:05:05
Igen asszem pont te voltál az csak ott Crytek néven (gépetek teljesen megegyezik az aláírásban).
Az utolsó mondatod meg baromság. A folyamatosság mindig az fps függvénye nem pedig az engine-é.
TBTPumpa: pont erről beszélek, hogy ott sokkal rosszabb a helyzet. Komolyan mondom olyanok mint a fürdős kurvák. Mindenért sírnak, lassan azért is ha az egyiknek 2 fps-el kevesebb van mint a másiknak. Szánalmas! Utoljára szerkesztette: Mike333, 2016.02.05. 12:54:37
Hát minden játék megjelenésekor minden fórumon megy a sírás mindenért. Nem megy, szar, leáll, csúnya, szar a sztori, apámfasza.
Nekem meg minden játékkal az van, hogy feltelepítem, fut, szép, minden ok.
Az, hogy milyen a sztori, jó-e a játék az mindenkinek más. A végére megtudod. Annyit a legtöbb játék megér, hogy belevágj a kalandba. Aztán lehet, hogy nem százas az élmény, de mindenképp jobb lesz, mint egy hullámvasút a vidámparkban.
Ha meg hibát keresel, biztosan találsz majd. Én pont az ellenkezőjéért játszom.
rendben ,azt szívesen olvasnám.én még nem játszottam vele de érdekelne mennyi meghatározó rész van benne és mennyire jó a történet stb. a grafika nem érdekel még ha lara haja havas akkor se izgat xd
Egyetértek. Baromira fárasztó. Majd írok véleményt róla, miután végigjátszottam. Addig csöndben maradok. Ehhez a grafikás témához nincs kedvem hozzászólni, mert csak szaporodnak tovább az ezzel kapcsolatos hozzászólások. :D
el sem olvasom.azt mondom verje ki larára akinél 4k-ban megy meg 1080p-ben én nem értek ehhez de nem is érdekel:) én is örülök ha szép egy játék de nem erre verem és nem ezért élvezek egy játékot.ezért én nemtudok élvezni egy játékot mert kevés a grafika.nekem jó a pixeles játék is ha akkora hangulata van és nagyon élvezetes a játék mene, ha vannak meghatározó részek benne és kiváló story.nekem ez a fontosabb de kinek mi:) mondjuk ez biztos azért van így mert én sem tizenéves vagyok már.nem ma kezdtem Utoljára szerkesztette: Myselor, 2016.02.05. 12:08:06
pár kivétellel nem sokan írtak még magáról a játékról és még spoilerben se mvolt kiemelve semmi említésre való rész csak hogy jó a játék nem lett szarabb mint az előző stb xd és ez azért így tényleg szar csak a graf buzulás megy megjelenés óta.nemértem miért jó ez
Elképesztő ez a graf buzulás :) Komolyan sajnálom az érintetteket, mert látom egyszerűen nem tudják élvezni a játékot ha két fűszál nem úgy néz ki, hogy atom :) Borzasztó érzés lehet :) Egy csomó jó játék ki fog maradni az életetekből emiatt. Pl a most kijött Tides of Numenera pedig az egészen egyedi. Csak hát nem full HD :) Utoljára szerkesztette: Although, 2016.02.05. 11:34:38
[02-05-2016] PC Patch notes for patch 1.0.610.1 We have just released the first PC patch for Rise of the Tomb Raider, build 1.0.610.1. This patch focusses on critical issues users ran into immediately following release, as well as minor updates based on user feedback which we could get in quickly.
This patch will be applied by Steam or Windows automatically when you next start the game. If your game does not update, please restart the Steam client or manually look for updates in the Windows Store.
Startup issues (Steam Only): Fixed C++ runtime error showing up on startup preventing some users from running the game. Provided work-around for issue where the VC++ redist would not properly get installed, stopping the game from starting at all. Solved problem where the game would crash on startup when tools like Bins Taskbar organizer or Spacedesk are installed. Updated options screen with among other things: Independent mouse sensitivity control for aim and regular navigation. Mouse and Gamepad X axis inversion Option to disable keyboard button prompts. Option to disable mouse smoothing (very light mouse smoothing is present otherwise)
Other fixes included in this patch: A variety of fixes and improvements to UI including map, basecamps, and Remnant Resistance mode. New graphics option 'Specular Reflection Quality' to enhance resolution and reduce aliasing of specular reflections, at some performance cost. New graphics option to disable film-grain independently from 'Screen Effects'. Improved HBAO+ quality, including better occlusion for distant objects. Improved NVIDIA SLI performance. (Steam only) Fixed SLI glitches during water/snow effects. (Steam only) Resolution Modifier option that allows you to use a lower rendering resolution independent from window size when running in windowed mode. Performance optimization for situations where Razer Chroma features are enabled. (Steam Only) Improvements to Razer Chroma effects. (Steam Only) Fixed an issue that could rarely lead to an error on machines with 16 hardware threads or more. Fixed mouse cursor not always being hidden when using gamepad. Fixed major stuttering in Endurance mode. Fixes for Endurance leaderboards. Fixed Remnant Resistance missions occasionally not starting. Fixed rendering glitches on some objects on NVIDIA 6x0 and 7x0 hardware. Some issue do still happen and we are working with NVIDIA to resolve those in future patches or drivers. Warning messages for users turning textures to Very High or enabling SSAA to indicate high-end hardware is required. A variety of other smaller optimizations, bug-fixes, and tweaks.
While we expect this patch to be an improvement for everyone, if you do have trouble with this patch and prefer to stay on the old version we have made a Beta available on Steam, Build 604.2, that can be used to switch back to the previous version.
We will keep monitoring for feedback and will release further patches as it seems required. We always welcome your feedback!
Senki nem faszagyerekezte magát sem itt sem máshol. Nekem elég a csutkamaxon nyújtott 3x fps is. Engem a világon a legkevésbé érdekelt dolgok első helyén van a 60+ fps. Engem nem érdekel. Nekem a 30 is tökéletes. Ha nem lenne az nem tolnám csutkamaxon a játékokat Sok esetben hiába az fps a game engine mivolta adja meg a dolog lényegét hogy folyamatosnak érzed/látod-e vagy sem
Egyébként valaki itt összehasonlította a Thw Witcher3-al, mint kinézet. Hát, versenyben na mindkettő nálam az aranyérámért, talán a TR meg is nyeri, mert ez a hó és az állatvilág a hóban hagyott nyoma pl. (a sok meglepő dolog mellett) eléggé rendben van. De azért valljuk be, ez a TR is mint az előzőek is ugyan, de valahol egy kurvára lineáris pályán mozognak. Ez persze mit sem ront a játék élményén, sőt, ez a sajátossága, de összehasonlítani tényleg openworld játékokkal, azért nem volna korrekt. Mivel ez nem Open World.
Félreértessz, de legyen. (Közben visszakerestem, fa*z se emlékszekett pontosan, de így már beugrott, csak sok dolog történik egy nap: d) Kíváncsi leszek hogy Very high-n hogy néz majd ott ki. A gépigény meg... kb. nézz szét az interneten hány ember szerint nevetséges. Nem DX12-es játék vazze, vagy semmi hatalmas újdonságot nem ad. Más engine, más játék de egy Battlefrontot, igaz frostbite, megtudtak csinálni (shaderek, poligonok stb száma van annyi mint ebbe) nagyobb területek, több mozgás stb. de ezt inkább hagyjuk. Akármennyire más a két játék mégis laikusként, vagy akárhogy nézem is hasonlítható hardverigény tekintetében. Miért nem olvasol privit? Ilyen érdekes elv? De jó neked. Utoljára szerkesztette: Ragnar360, 2016.02.04. 22:53:02
Tegnap már leírtam a hardvert és beállítást is, és tegnap külön kérték hogy ne menjen el hardver meg grafbuzi témára az egész topik szóval részemről jóéjt, amúgy nem olvasok privit.:)
Oké szerinted csúnya meg a gépigény is nevetséges. Legyen. :) Utoljára szerkesztette: Bandicoot, 2016.02.04. 22:35:27
wtf:d milyen Vhq?:) Írtam privit egyébként. (Nem csak egy-két fűszálról vna szó, a játék összeségét nézve) na de te min is tolod vagy mi van itt bekapcsolva nálad? Utoljára szerkesztette: Ragnar360, 2016.02.04. 22:32:40
Az Arkham Knight-nál volt így, patchek után jól futott, persze így is megeszik több mint 6GB memóriát, annyi volt a trükk hogy megadtam a 4GB VRAM mellé még 6GB virtuálist és máris elmúltak a out of memory crash problémák és azóta is úgy hagytam, pedig már rég nem használtam a virtuális memóra funkciót kb. windows xp óta.
Aaaarghh@ hogy bass*a meg a fórummotor, de inkább a postimage... (3. képet (utolsó innen kopiztam) Btw az nem project igi :D bárcsak... olyan fos volt az a rész, ilyen egyszerű. Lara elkezdettt zihálni, vacogni a hidegtől, a vízben és egyből körbeforgattam a kamerát : d Az arcmimika tök jó volt, csak épp más nem: d 1080p minden és very high textures, tessszaláció meg minden szar megy.
Btw. most meg SG-n kisebbe rakja be a képeket, a képnéző az ok, de amit elméletileg csak én látok, ott nagyobb terjeszti ki ha rákattintok. Utoljára szerkesztette: Ragnar360, 2016.02.04. 22:03:21
Az első képsorozat egyértelmű a második szintén (720p...?:) ) de a problémád linkelése képen ismét nem sikerült a 3-ban..
Csak h tényleg értse mindenki... itt kellett megálljak tegnap, és elkezdtem emelni a graf beállításokon. És ez nem low, hanem az, mint ami a lenti képeken van az előző posztban.
Itt sül be a játék kb. És ez full a legeleje. lejössz a hegyről. Ennyire hogy lehet tré, ha nincs bevilágítás pl. ? Itt minden effekte bekapcsolva, sun shadowon kívül asszem very high minden. HBAO+ - al.
Persze az új rész azért szebb, de nem lehet teljes az "élmény". Lehet annyira konzolos port, hogy amire ott nem nagyon figyeltek (nem kellett), az itt kilóg a sorból, felhúzva a játékot. Főleg környezet. De pont ezután kezdődött a "s*ar" rész. viszont ezen képek közül vajon melyik 1 vagy kettő a kakukk tojás? Custom very high, nem csalás, nem a képekért lett felhúzva a graf. Tegnap a szovjet bázisnál fentebb húztam egy kicsit (nem mintha azóta vittem volna) pont ott kezdődik az a rész, ahol vannak zugok ami nincs annyira kidolgozva. És ugye úgy harangozták be hogy így úgy wháó, hát én elkezdtem nézelődni benne.... : d A szovjet bázis konkrétan egy okádék néhol, a környezeti elemekt nézve. Tereptárgyak stb. Majd dokumentálom : d
Mit nem látsz?: O - lol - pedig direkt png link postimage-ről. ellenkező esetben mondom lehet nem rakja be jól, html kóddal meg ilyen baromssággal. na akkor újra. Utoljára szerkesztette: Ragnar360, 2016.02.04. 21:37:35
Csak én nem látom a képeket? Ha rányomok a pontra, azt írja, hogy content cannot be loaded.
Csak h tényleg értse mindenki... itt kellett megálljak tegnap, és elkezdtem emelni a graf beállításokon. És ez nem low, hanem az, mint ami a lenti képeken van az előző posztban.
Itt sül be a játék kb. És ez full a legeleje. lejössz a hegyről. Ennyire hogy lehet tré, ha nincs bevilágítás pl. ? Itt minden effekte bekapcsolva, sun shadowon kívül asszem very high minden. HBAO+ - al. Na ennyit róla : d Utoljára szerkesztette: Ragnar360, 2016.02.04. 21:33:49
Értelek én, csak volt egy camp, ahol unavailable volt az utazás. Emiatt kérdeztem.
Persze az új rész azért jobb. biz. tekintetben, de nem lehet teljes az "élmény". Lehet annyira konzolos port, hogy amire ott nem nagyon figyeltek (nem kellett), az itt kilóg a sorból felhúzva a játékot. Főleg környezet. De pont ezután kezdődött a "s*ar" rész. viszont ezen képek közül vajon melyik 1 vagy kettő a kakukk tojás? Custom very high, nem csalás, nem a képekért lett felhúzva a graf. Tegnap a szovjet bázisnál fentebb húztam egy kicsit (nem mintha azóta vittem volna) pont ott kezdődik az a rész, ahol vannak zugok ami nincs annyira kidolgozva. És ugye úgy harangozták be hogy így úgy wháó, hát én elkezdtem nézelődni benne.... : d A szovjet bázis konkrétan egy okádék néhol, a környezeti elemekt nézve. Tereptárgyak stb. Majd dokumentálom : d
Mindenhova visszamehetsz, kivéve Szíriába. Oda asszem chapter select-el tudsz visszamenni Expedition módban, de még nem próbáltam. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.02.04. 21:15:49
HBAO+ speciel baromi látványos. Az húzza rá az fényárnyékokat az objektumokra. Sun soft Shadows szintén zenész, hatással van mindenre külső tereken. A very high textúrákkal pedig csak addig vagy jól, amíg be nem telik a VGA memória, mert sok helyen több, mint 4GB-ot akar majd betölteni. Többnyire crash az eredmény, de valamikor csak frame-drop, akadozás.
Fa*zom ebbe a feltöltésbe, hogy ide nem lehet képeket rakni. Elég nehéz volt kiválasztani őket, mert a kép címe, csak számokból állt még, tallózásnál cinkes, direct feed (viszonylag:d )
Kérdés, a Soviet bázison miután elkaptak, stb...utána már nem fogja engedni a játék többet, hogy akár az elején lévő Szibériai vadonba gyorsutazz? Csak mert volt ott 2 barlang, melyeket köteles nyíllal, ill. robbanószerrel lehetett volna kinyitni. Na most ott akkor erre nem volt lehetőség, leszámítva azt az egy benzines kannát, ami volt ott az enemy táborában, de azt elhajítottam valahová és nem találtam meg utána már. Gondolom azzal kellett volna nyitni az egyik ajtót?
Ez azert van, mert a sok madár vesz egy combos gépet, ami egy túlárazott pléysztésön, amin nem dolgozik csak játszik! De kell az i7 mert az drága és lehet vele villogni..meg kihajcsa a 200ks vgat amivel eljatszik 20 FPsel..ettol lesz magömlése, mert mástol nem..ezért..A normalis ember meg belovi egy kozepes setuppal es elvezi vagy visszakeri az arat, ahogy en..