A nap híre, nem az év híre, vagy inkább az évtized híre! Újraindítják az Ultima Underworld sorozatot Underworld Ascension címmel. Az eredeti UUW-kat készítõ Blue Sky és Looking Glass cégek egyik alapítója és game-designer Paul Neurath áll a projekt mögött, ami bizakodásra ad okot. Az eredeti fejlesztõk között volt annak idején egyébként Warren Spector és Richard Garriott is, akik már más utakon járnak (természetesen, hiszen eltelt kb. 21 év már az Ultima Underworld 2 megjelenése óta is) Richard Garriott már üdvözölte is a projektet (õ most egyébként egy új Ultima-n dolgozik). A fejlesztõk oldala: OtherSide Entertainment
Jó hír , +fav, Ultima jogok egyébként most kinél vannak ? Ideje lenne újraindítani a sorozatot.
Az Ultima az EA-nál van. De ahogy említettem az Ultima "folytatódik" elvileg Shroud of the Avatar: Forsaken Virtues címmel Richard Garriott jóvoltából, csak hát ugye az Ultima-t nem használhatják õk sem. Garriott a Lord British-t védette le magának annak idején.
Gyakorlatilag egy Mount and Blade "másolat" de azért megvan az Ultima feeling egy picit. Egy ideje nem néztem rá szóval nem vagyok belõle uptodate de a héten megsasolom mert már elég szépen beindult a fejlesztés.
Hú, ne ijesztgess! A videókból nem úgy tûnt mint valami akciójáték.
Az alap elképzelés van az MnB-bõl , maga a harc nem annyira akcióközpontú. Legalább is amikor még utoljára néztem.
Végre beindítják a rakétákat, elég nagy csend volt az elmúlt fél évben. Február 4-én indul a kickstarter és Underworld Ascendant néven fog futni. Van már valamilyen korai stádiumban levő futó verziójuk is, remélem ebből is látunk valamit hamarosan. Underworld Ascendant
Úgy tűnik a bemutatóban a korai változat nem nagyon nyerte el az emberek tetszését. Legalábbis a Unity-val készült demo grafikailag egy kissé gagyinak tűnik. Az Ultima Underworld a maga idejében pont a technikai megvalósításával (is) emelkedett ki. A Wolfeinstein tipusú fps-eknél, illetve az Eye of Beholder-es RPG-knél mérföldekkel jobbat tudott a játék motorja. Egy saját motor biztos több ízt vitt volna a játékba, de akkor sokkal nagyobb költségekkel és elkészülési időkkel kellene számolni. Mondjuk ezért kár leírni a játékot, mivel ez még csak ilyen "mutassunk legalább valamit a készülő játékból a kickstarteren". Másrészt a készítők ötletes, tapasztalt figurák. Már említették ők is, hogy Unity 5-re térnek át. A kickstarter azért úgy tűnik jól halad. Én még vacillálok, hogy melyik szinten lépjek be, a dobozos verziók már elég húzósak.
Azért a kért összeg több mint harmada összejött az első nap szóval nem olyan rossz ez bár tény hogy anno az UU elég nagyot ütött de a techdemotól ezt még nem lehet elvárni. Filózom én is a támogatáson csak még nem tudom hogy a sima DD-re nevezzek be vagy tesztre is. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2015.02.06. 11:15:51
Hát nagyon nehezen gyűlik a pénz. Már nem sok hiányzik, úgyhogy ha baj lenne, akkor az utolsó nap Chris Robert biztosan felvásárolja a maradékot. Pedig már megmozgattak szinte minden régi figurát, aki annak idején a Looking Glassban volt.Vagy részt vesznek a projectben, vagy hozzászólnak a témához.
Meglesz a pénz tuti ,max utolsó napokban maguk dobják be a zsét. Utoljára szerkesztette: hunbalee, 2015.02.25. 23:46:36
Elég szépen hajráztak már vagy de legkésőbb holnap már 100%, hogy meglesz a 600k. Várjuk a játékot!
Na meg is lett a 600. És most egy jó húzással a stretch goal-okat 50k-s lépésekre módosítva szétszedték, így még van reális esély 1-2 elérésére. is. Vagyis pl. a 650k-s hamarosan meg is lesz!
Úgy tűnik, egy adag Thief is került bele. Hát a grafika elég érdekes, valahogy túl színes (konkrétan elég sok a lilás, rózsaszínes árnyalat) és a textúrák is hiányoznak nekem. Aztán remélem a hangulatról sem feledkeznek el: NPC-k, frakciók (pl. szürke, zöld goblinok, törpék, stb); ezekről még semmit sem láttam. Utoljára szerkesztette: Was, 2018.01.30. 16:05:15
Szeptemberben lesz a megjelenés. Ami továbbra is aggaszt, hogy a videók még mindig kizárólag a játéktechnikáról szólnak, továbbra sem láttam semmit a történetről, lore-ról, NPC-kről, inventory-ról, párbeszédablakokról. De ha Warren Spector és Paul Neurath nem tud ebből egy jó játékot összehozni, akkor nem tudom ki. :) Továbbra is egy "Thief:Underworld"-nek tűnik így ránézésre.