H. R. Giger munkásságát javaslom, ha valaki hasonló tartalmakat keres, de még a gore kategórián innen.
Valamely youtube kommentben írták hogy a hogy a Scorn: The Art of the Game-ben benne van h mi a sztori.. , ha tudsz hallás alapján angolul, akkor youtuben van egy csomó videó ezzel kapcsolatban.
Történet nem volt. Kaptál egy vizuális élményt és ennyi. Nem kell minden mögött a tartalmat keresni. Itt a fejlesztőknél egyértelműen a képi megjelenítés volt a lényeg. A rejtvények és a lövöldözés, csak porhintés volt.
Hát jah eléggé fura lett, többen is írták hogy ez valami techdemó lett, és ha netalán folytatnák ott nyílván tudni fogjuk mit is szerettek volna ezzel a 9 év fejlesztési idő utáni katyvasszal.
Mi a bánat értelme volt ennek a játéknak? Az ég világon semmit nem lehetett megtudni még a végén sem. Lett belőlünk egy valami! Igen. És? Kitalálta valaki ezt a semmi játékot! Kik voltunk? Mit akartunk? Ami ránk akaszkodott, mit akart? Hol voltunk? stb...
A legtöbb enemy-t eddig el lehetett kerülni, ugyanis ha meglátod őket és visszábbsétálsz akkor eltünnek egy járatban! Főleg azok a széthasadt mogyorók!
Mondjuk meg csak 1-2 orat jatszottam vele de egy nagyon minimalis lovoldozest el tudtam volna viselni. Nem kell Doom szeru csihipuhi... de 1-2 szorny 1-1 szinten. orulok hogy voltak valami 100w-os lebego, halalos merget kopo kortevillanyok amiket organikus kalapacsverovel kell agyonutni de valami komolyabb... sokkal gusztustalanabb cucc aminel mire vegre elpusztitottam mennem kelljen gyonni a templomba, mert egyszerre volt hanyingerem es ontott el a paraznalkodas gondolata a szorny lattan.
Eddig semi szovegeles. Nemsok fingunk van, hogy kik vagyunk.... Amivel nincs is sok baj. Kepzeld el egyik nap kimesz kutyat setaltatni es az az utolso emleked, hogy a szurke zacsival lehajoltal a briosert amit a kutyad nyomott a fu kozepere es BUMM felkelsz egy ilyen matrix gyogyfurdoben es tele vagy drotokkal. Azt se tudod mi miert es hogyan meg minek es merre.
3 dolog hianyzik amitol szerintem bombasztikus lenne a jatek:
kicsit tobb alien zene ( pl a kinti resz az hasonlitott erre es gecikomoly volt szamomra. De jo lett volna meg tobb ilyen, na meg eeez?!? ettol berosaltam volna ..
Csipetnyivel tobb akcio meg szorny
VR!!!! Talan ez segitene a legtobbet a jatekon.......
Van a játékban bármilyen olvasnivaló egyáltalán? Mármint, hogy kiderül, hogy mi a francot csinálunk, vagy kellene csinálnunk? Meg kik is vagyunk? Mert az szép, hogy a menü Magyar, de eddig semmit nem láttam ami indolkolná a "Magyarítást". Bár még csak 1.5 órát raktam a játékba, most kezdenek lenni ellenségek akik köpködnek.... A manuális mentés nagyon hiányzik...
Az nem de jobb lett volna meg nem il,en kezdők rakják össze.
Sztem az open world soha nem is került szóba a játékkal kapcsolatban.
Hogy ne lett volna sétaszimulátor meg ennyire üres. Open wordbe néztem volna meg.
Miért ,mit vártál tőle? Milyen lett? Milyen hibákra gondolsz?
Rátaláltam a AlfaDemo torrentjére. Próbaképp mentem vele egyet. Hát egyedi világa van az biztos. Mindenesetre az alfában nincs save vagy checkpoint, igy minden meghalás után újra kell kezdeni, ami nem túl jó mert vannak ilyen instant halált hozó szituációk benne. Érdekes lehet a végeredmény, ha valaha eljut odáig...
ez az egész nagyon jópofa és ötletes sztori, ahogy a rely on horror is leírja. miután a fejlesztõket sorra elutasították, névtelenül küldtek pár concept artot az egyik rely-os szerkesztõnek, aki a neogaf-hoz fordult, hátha ott kiderül, melyik projectrõl is lehet szó. az ottani fórumozók nagy többsége elég nagy lelkesedéssel fogadta a képeket, hamar el is terjedt, hogy talán a még bejelentetlen sony bend-játékról lehet szó. amint ez elkezdett volna elterjedni, a fejlesztõ írt egy levelet, amiben bocsánatot kért az érdekes vírusmarketinghez hasonlító fogás miatt, és elárulta, hogy kik is õk meg a project, illetõleg hogy azért lépték ezt meg, hogy megnézzék, a közönség hogy viszonyul hozzá az indie-skatulya és mindennemû elõismeret hiányában. én nem lepõdnék meg (persze nem csak emiatt), ha elkezdenének sikeres tárgyalásokat folytatni a sonyval és onnan kapnának segítséget.
jól néz ki ez az alien világ koppintás, de szvsz bukó lesz, ahhoz sincs pénzük hogy kickstarterre vigyék? hagyjuk már...
Kalandos utat járt be bemutatójáig a Scorn névre hallgató indie horror, amelynek elsõ koncepciós rajzai a NeoGAF fórumán jelentek meg. Akkor mindenki azt hitte, hogy a Sony Bend rejtélyes horrorjátékáról van szó, de ma mindenrõl lehullt a lepel, így kiderült, hogy egy aprócska stúdió, az újonnan alakult Ebb Software elsõ alkotásáról beszélhetünk.
A stúdió olyan kicsi, hogy mindössze hét fõbõl áll, de elsõ videojátékuk így is rendkívül ígéretesnek tûnik már most. Noha konkrét részleteink az alkotásról nincsenek, de feltétlen bizalmat ébresztett bennünk az elsõ kiszivárgott koncepciós rajzok alapján, amelyek alátámasztják a fejlesztõk elképzeléseit, illetve terveit. A stúdió ugyanis szeretne egy olyan horrorjátékot elkészíteni, ami kizárólag az egyjátékos élményekre koncentrál, és egy olyan világot fest le elõttünk, amilyenre korábban még soha nem volt példa. A megvalósulás azonban saját bevallásuk szerint is problémás lesz, támogatásra ugyanis nem igazán számíthatnak sehonnan. Noha megkerestek már több befektetõt is, mindenhonnan azt a választ kapták, hogy olyannyira elvont a koncepció, hogy a játék nem állja majd meg a helyét a mainstream szegmensben, ezen felül pedig többjátékos mód sincs benne, ami esetünkben inkább jó, mint rossz hírnek tekinthetõ. Hogy miért nem viszik a srácok a Kickstarterre a projektet? Mert elmondásuk szerint ahhoz is pénz kéne, ezen felül pedig egy komolyabb marketing kampány, de úgy látják, hogy a Kickstarter-hatás is leült az elmúlt idõszakban, így biztosak benne, hogy nem jönne össze az az összeg, amire valóban szükségük lenne a munkálatokhoz.
Természetesen a srácok nem adják fel, tovább házalnak olyan kiadóknál, akik az elvont világ és az online lehetõségek hiánya miatt is látnak bennük fantáziát. Mûvüket egyébiránt PC-re és PS4-re tervezik elkészíteni, és bár egyelõre a Unity 4 grafikus motorral dolgoznak, mire elkészül a végeredmény, a Unity 5-re optimalizálják az egészet. A Scorn egyébiránt saját bevallásuk szerint egy atmoszferikus, belsõ nézetes horrorjáték lesz, amit H.R. Giger inspirált, és leginkább az akciókalandok kategóriájába sorolható, tehát nem csak rettegés, hanem kemény tûzpárbajok is várhatóak benne.