számomra a játék egyetlen komoly hibája volt hogy a loot aranyban lett mérve imádtam tényleg, de az hogy átmész 6 csapdán megoldasz 4 fejtörőt és eléd dobnak a ládában 4 köteg aranyat engem lelombozott de ettől függetlenül imádtam
Hát, azé' vannak érdekes dolgok teljesítmény ügyben, mert nekem pl ha esik az eső és folyóparton bóklászok vagy havazik, az asztali gépemen is szaggat rendesen a játék.
De egyelőre én is elvagyok vele, igaz kicsit már kezd repetitív lenni a játék. De a kör alapú harcrendszer azért bejön :D
A lootot hiányolom kissé a játékból (főleg fegyverek tekintetében), szinte minden fegyverem a boltból származik. (kb 4-5 térképet csináltam meg eddig, 1x szint környékén járok) Plusz kicsit gáz hogy nincs vmi láda ahol az éppen nem szükséges potion meg varázscucc hegyeket ideiglenesen lehetne tárolni. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.05.18. 16:58:21
2 napja jutottam hozzá ehhez a játékhoz és azt kell mondjam, teljesen leköt. Nem hibátlan a játék, de valamit visszahoz, a régi idők hangulatából. Az meg egyenesen örömteli, hogy a közel 8 éves laptopon vígan elfut, minden nehézség nélkül, pedig ahhoz képest még nem is tossz a grafikája, legalábbis, ha az akkori játékokhoz viszonyítom.
Sikerült a végére jutnom, hála az égnek a főboss nem volt irritálóan nehéz.
Nagyon jól sikerült kis alkotás ez, persze nem hibátlan, de kíváncsi leszek elkészítik e a második részt is esetleg...
nekem nem volt gondom, ugye az a kérdés hogy hol van a többi titán, de "ha odafigyelsz" akkor könnyen lehet tudni 4ből 3at és nekem a talisman is mindig jót mondott
igazából a tűz titánnál voltak gondjaim hogy hogyan oldjam meg
Írd be ide a kérdést ... meg ha megfejtetted a választ is :)
Oké, már tárgytalan, youtube segített, bár ezt akkor is bugnak érzem, hogy a help véletlen sem ír semmit használhatót...
Sziasztok!
Nem hittem volna, de sikerült elakadnom. Levertem az Ocean Titánt, purifieoltam a temple of nalaetet de hogyan tovább? Van még két templom de honnan kéne kulcsot szerezni hozzájuk? Ha rányomom a Golot talismánra, hogy help akkor azt írja, hogy Velegarn falujában keressek több infót, de már mindenkivel beszéltem minden opciót... valakinek valami ötlete?
a fő küldi a 8 Templom megtisztítása után ér véget a megtisztításhoz pedig egy special itemet kell beledobni ha figyeltél a történetre akkor rá lehet jönni, ha kevésbé akkor nehezebb
de asszem ha átmész az altató erdőn ott megkapod golot erekjéjét amivel be tudsz menni az első város Towerjébe ahol megkapod a tisztító erekjét
Ennek a varázserdőnek van valami kijárata vagy mindenképpen bealszol ?
Meg van egy zöld ajtó a falon allítólag valami kincseskamra de bemenni nem lehet mesélte a katona hogy a kútnál volt volt valami varázsló de hiába piszkálom a kutat ott nem nyílik semmi ki
MEGCSINÁLtam ezt templomot a két blokk mögött megöltem a főgonoszt ott egy kút ilyen lelkekkel vagy mi oda be kell dobni valamit de fogalmam sincs mit ennyi volt a főküldi vagy megyek tovább és majd megtalálom ezt a bedobandó valamit ami megtisztítja? Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2014.12.11. 19:44:07
Ja jó:))) Ott is volt csak még nem voltál a hajón mikor összeállt a csapatod ;)
én defaulttal mentem , ott nem volt semmi ilyen :D
ez nem úgy van hogy van a karakter generálás ott kapsz előnyöket az istennél és azt kapod imádkozáskor is ?
a YúL-t én romboltam, a másik fajtának pedig special itemet érdemes adni, mert akkor megkapod a teljes bónuszt bár ha valaki imádkozott Yúl-nak kiváncsi lennék mi történik
Az viszont érdekelne hogy az istenek szobrainál rombolni vagy imádkozni érdemes ? A történet szempontjából van e lényege? Na lenyomtam az ogre-t jeah :)
Jól van megvan :) csak nem mertem belemenni a tűzbe...
Lehet hülye kérdés de hogy jutok ki a kastélyból miután megöltem tulaját? :) Átkapcsoltam a trón mögött a kapcsolót de nem látom mit kapcsol.
Ez a kastélyos rész eddig a legjobb a játékban. Nem értem miért akartatok nekiküldeni a Ogrenek, nem is kell arra menni. Mindig arra kell menni amerre lehet :)
normálon én a bonus statra mentem és a castle-be vezető úton én a zombie run"-t toltam a lényege hogy csak 1 karit tartasz életben potival/spellel a többi meghal, és minden csapás után maxra healelsz
Castle Nagirába nem tudok bemenni mert villámok csapkodnak. Van itt valami trükk vagy az electric resistance cuccokat kell vennem kilószámra? Most 25% körül van a parti tagok villám ellenállása. Egyébként milyen cuccokat érdemesebb inkább venni? +strength/agility/speed stb vagy +fire res/electric res stb?
és tényleg ki lehet kerülni a 8 as csoportokat... :)
jaja, menet közben ugye van mindenfelé 8db 'altar' azokba pedig bele lehet rakni speckó tárgyakat (pl egy démon szarv is van) és azok állandó bonust adnak, én asszem 3at csináltam meg, de normalhoz nem szükséges
nem kell hozzá camouflage, eleve az nem jó "fix" mob ellen és el lehet kerülni az 100% én úgy jutottam északra asszem akkor újratelepítem és kezdek egy új karit hogy megmutassam merre
Jahogy van mégegy 8 as őr keletre :) na azt már tényleg nem tudom lenyomni Akkor szerintem nekem itt vége a játéknak mindenki brutál erős.
A 3 gomba között sehogy se lehet bejutni nem lehet nektek nagyobb volt a camuflegetek az álcázásotok ?
De ez az hogy pont nem zárják el zsoldosok az utat azokat már lenyomtam Nabros felé tudok menni. Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2014.12.04. 19:48:27
Hurrá kaptam egy állandó áldást +5 constitution! Állandó problémám volt hogy mindig le volt terhelve a party mert minden vackot magukkal hurcolnak :)
keleti városkapunk menj ki, jobbra nem tudsz tovább menni mert zsoldosok ugye elzárják úgyhogy menj onnan Északnak, lesz ott egy Torony afölött van egy erdő amiben szintén lesz gomba, és elvileg van olyan gomba is amit ki lehet kerülni óvatosan nem könnyű mert nagyon "harapnak" de megoldható szépen lassan
Nem tudom hova visz mert még nem voltam ott :) de ogre nem megy vizes torony nem templom nem jobbra lehet még menni a struccok felé de az már kiegészítő része nem ? meg fel a gombák felé Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2014.12.03. 21:07:10
ha ráviszed a kurzort 1-1 fix lényre (tehát ami nem rád támad, hanem eleve ott van mint azaz ogre vagy mi) akkor lehet látni hogy milyen körön belül fog "elkapni" és úgy szépen ki lehet cselezni a gomba farmot ami van, de mindjárt keresek neked egy képet
a Sorrentia-ba vezető úton van gond, ugye? Utoljára szerkesztette: Negritis, 2014.12.03. 20:52:00
CSAK NEM TUDOM LENYOMNI AZ OGREt így se :) 'akkor javaslom az északi erdőt, ott szépen óvatosan ki lehet kerülni a gombákat' Azt meg hogy ? Találtam valami tekercset hogy éjszaka kell menni vagy mi volt de ezek éjjel is észrevesznek. Inszomniás gombál :)
nincs mit, ezért is tetszik a játék amúgy mert kell gondolkozni és olvasni hozzá :D
Mit kell mondani a kis manónak a kérdésére hogy beengedjen a kincshez?
nekem a végére ő lett a legerősebb és ugye a DoT ( sebző debuff) elég sokat dob rajta valamint nem biztos hogy a legjobb döntés volt de kb minden 2. stat növelő cuccot ő kapott :D
Köszönöm. Akkor irány Geldra. Társzekereket felpakolom kajával.
A kötelező főhős tényleg nagyon rossz húzás volt. Bár én már megneveltem szegényt, elég jól megállja a helyét az első sorban, de az elején mindig kinyiffant.
ha a fixen lévő 2 Yetit mondod akkor az ráér, amíg nincs meg a kulcsod Geldráról addig nem kell arra menni, kérdezd meg az amuletted hogy hova kéne menned és segít
Igazándiból az a gond hogy a Klasszikus RPG 6- os felállás lenne a jó előre 2 erős harcos (barbár arkáni paladin vagy harcos) második sor szokott lenni az íjász tolvaj meg valami monk gyógyítónak hátra meg kétféle mágus ha van vagy summoner. Csak itt ez a zöld ruhás kötelező főhős felborítja a csapatot, harcosnak gyenge tolvajnak gyenge mindenhez kicsit konyít de mégse semmihez...meg ez a szabály fura hogy előre kötelező rakni valamit. Íjászos tolvajt nem rakhatsz előre. mágus nem, summonert semmiképp gyógyító se az igazi. Szóval hogy azt hisszük mennyire szabad a csapatválasztás tulajdonképpen rájössz mennyire korlátos. Abban a summonerbe annyira hittem hogy majd erős lényeket idéz, igen egyszer majd lehet hogy idéz de olyan lassú mint egy öszvér eleve lassú és még egy kör mire megidézi és az is jön, túl sok lény esetén meg túl szétterülnek és legyengülnek a lényei a pontok miatt. Szívem szerint hátra két másfajta szférás mágust indítanék csak elég specifikus lenne. Meg gyógyítani is kellene meg zárat feltörni talán fontos lesz. Érdekes mennyire nehéz megtalálni a helyes utat benne. De ha az elején nincsenek elől erős harcosok pikk pakk áttörik az első vonalat onnan meg vége...
23-as szintű vagyok! de nem tudom leölni azt a 2 yetit vagy micsodát Karragában. Mindig ugranak egyet vagy ütnek és mindenki stunned lesz és akkor megint ők jönnek stb. Erre a stunra van valami védelem vagy kérjek a paptól elemental resistancet?
majd látod később hogy mennyire életképes ez a felállásod és hol akadsz majd el :D
Na újra kezdtem új emberekkel mert nagyon gyenge a csapatom a gólemhez. Hát nincs kiegyensúlyozva a játék mert ezzel tényleg jóval erősebb vagyok. Ez sajnos RPGk legnagyobb hibája
Nehezebb csatáknál ahol az egész partit sebzik már én is csak 1 embert tartok életben. Érdekes módon a thief a legéletképesebb.
igazából ez nem spoiler, van 2-3 olyan terület ahol 200%al gyorsabban fogy a kaja és egy ideig kell mászkálni ott :D
ott szoktam "zombie" runt csinálni, ergo vesze hp potit és csak 1 csapattag él a többi pedig éhenhal :D Utoljára szerkesztette: Negritis, 2014.11.30. 11:40:19
ilyen nehezebb csatákra segítség ha a papnőtől áldásokat vásárolsz, persze ha van pénzed
300 az még csak-csak, én most találkoztam 1400-as éps jeti vagy micsodával. szerintem simán leverném csak nincs erőm végig kattintgatni azt a 10-20 csatakört :)
akkor javaslom az északi erdőt, ott szépen óvatosan ki lehet kerülni a gombákat és feljebb menni egy területtel ott lehet erősödni ott el kell menni egy szintén érdekes területen mászkálva az erdei remetéhez aki odaadja Golot "ajándékát" amivel a tornyokat ki tudod nyitni
én még csak a default csapattal játszok ott cleric-mage-soldier-bard-thief van és háát, nekem van kihívás benne pedig normalon tolom :D főleg hogy mikor merre kell menni és a puzzle-k is nagyon tetszenek hosszú évek után egy játék elérte hogy rajzoljak papíron hogy mi hol mikor merre :D
TÉNYLEG JÓ a játék de ha mindig megnyered és unalmas akkor lehet emelni kellene neked a szintet. Egy mágus nagyon erős a summonerrel legváltozatosabb a csata mert tudsz hozzá igazodni kit idézel a tolvaj íjászom meg elég gyenguszka eddig szóval ebben is nagyon nem mndegy milyen csapattal indulsz de a fejlődési rendszer elég jó ! Az új Borderlands-ot szidom mindenhol mint a bokrot de ez meg csak előjött a semmiből és kiváló oldschool rpg Igaz mikor megláttam először a manókat a csatába eléggé elnevettem magam :) Azon filózom be kellene szereznem valahonnan egy régi Joystickot bal kézre a mászkáláshoz. MM10 ről jut eszembe hol van innen Saga Junior nélküle nincs fórum. :) Rájöttem a kis manónál kivédte a fiatal fákat olyan büszke voltam magamra :)
mondjuk az is kemény hogy bő 20 óra után adta be az első acsit :D
a hunting skill megoldja a kaja problémát alapvetően :D nálam a harcból 1 dolog hiányzik a szimuláció :D easykre ráküldeném az automatát, de sztem nem volt "pénz" megcsinálni
mondjuk taktikám még nincs rá, de majd lesz :D
Lehet hogy velem van a baj, de én imádom a csatákat, na most itt van bőven, csak az a baj hogy pontosan 1 féle taktikával megnyerem mindegyiket, és kábé százszor ugyanazt csinálni enyhén szólva kezd fárasztó és unalmas lenni. A Might and Magic X-szel is ez volt a bajom. Egyébként ezért találták fel a real-time csatákat hogy az legalább magától lemegy csak nézni kell. Mondom én a turn-based harc nagy lovagja aki még a Might and Magic 6-7-8-at is kizárólag turn-based módban játszottam. :)
Az elején a kaja probléma jelentett egy kis bosszúságot de most már van bőven pénz a 10. szinttől.
nah első hiányérzet a játékkal kapcsolatban, körülbelül 20 óra után
engem kicsit zavar hogy nagyon sok chestben csak gold van tök jó ez a lockpick és trap defuse rendszer, de kicsit lelomboz mikor kioldom és erre 4x500 gold sokkal jobb érzés lenne találni vmi varázs kardot
a tower of resilience hosszú idő után rávett hogy papír-ceruza segítségével nézzem meg mi hova vezet
én még csak a C városnál tartok, a default csapatot választottam, de sztem a kövi kijátszásnál (ami ha tartja a szintet a játék akkor simaliba :D) már 2 soldier - 2 mage - cleric lesz a felállás, bár a clericnek is van szép támadó spellje szal lehet 2 cleric - 1 mage az majd alakul :D
Jaja az elején tiszta kutyaütő Gaulen, de szélre kitettem meg páncélt tanultam így már nem kell feszt pátyolgatni. Az eleje tiszta kihívás, még normalon is de most S betűs város környékén meg simán lehet darálni lefelé a csoportokat, kíváncsi vagyok mennyire lesz hullámzó a nehézség. Azért az nagy bonusz, hogy V városban a healernél egyszerre nem csak egy áldást lehet venni:D
Gaulen explorer sajnos kötelező. Nála lehet thief dolgokat fejleszteni de iszonyú drágán. 3 pont kell 1 helyett a disarm trap-ra stb.
a critical fail mi alapján jön? mert 95%os találati esély mellett zsinórba 3x jött össze és emiatt ver le a gomba :(
nem tudom pontosan, de ha custom csapatot csinálsz Gaulen akkor is expoler lesz én első körben végigmék fix csapattal, de már láttom hogy 1 thief - 1 solider - 2 mage - 1 healer lenne a jó bár a bard is biztos hasznos csak ezeket a buffokat sose tudtam jól kihasználni inkább a control varázslatokban bíztam mindig