Az irányítás, és a dominanacia értékét hogyan tudom növelni?
Az a házasság dolog kikészít. He áldásomat adom rá, vagy ellenzem, mindenképpen vesztek.
Nagyon kevés esélyed van rá akkor, ha - az ellenfélnek van siege cucca - neked van szabad helyed a seregben, tehát max. 19/20-as vagy. Talán az is megfelel, ha 20-szal kezdesz, de nem éli túl minden egység.
Hm.. oké. Ellenben most a vazallus népek valahogy nem mernek elszakadni tőlem, pedig szép piros, agresszív arckifejezésük van irányomban már nem is tudom mióta. És seregük is van, elkezdték az ő ellenségeiket elfoglalni.
Annak a cirka 20MB-nak a nagyrésze a másolásvédelemért felelős fájlok, a többi adatot meg a steam 'beépítette' az összes pack fájlba, tehát nem kell nagy változást várni ettől a javítástól. updatefiles
Hahaha! Steam Community-ben 7 oldalon keresztül megy a találgatás, hogy mi volt a peccs. Van aki 1.3GB-ről ír, a többségnek (nekem is) valami 20MB körüli volt. Reakció a CA részéről még nincs.
Más: Tegnap kezdtem egy új játékot a hunokkal, viszonylag agresszívan nyomom, Attila kb 7 éves, de Európa barbárlakta részén átmentem már.
Érdekes szituba keveredtem, majdnem baj lett belőle: nyomulok a germánok földjén, fel a dán félszigetre, pusztítom a városokat, mikor a félsziget aljában megjelenik egy fullos, egy 75%-os, és egy 60%-os gót sereg a királlyal. A mellette levő szigeten pedig a dánoknak van a városban egy fullos serege. Mondom nem várom meg míg mind a négyen körbevesznek, és betámadnak, mert az tuti bukta. Elkezdtem visszafelé, a kontinensre iszkolni, hogy legalább a dánok ne érjenek utol, ha úgy dönt a gép, hogy összehangoltan vezeti rám a két népet (mivel szövetségesek). Természetesen nem tudtam jelentősen visszahatolni a kontinensre, a gótok ott voltak tulkép mellettem, a következő körben be is támadtak a 3 sereggel. Az "erőmérő" skálán alig volt sárga pixel, de felvettem a harcot, hogy ha vesztek is legalább, igyekszem minél több kárt okozni az ellenségnek. Ez lett a vége: Közvetlen csata után, a gót seregből 2-3 egység maradt seregenként. A végén felvettem csatlakozni akaró harcosokat (13% replenishment), illetve a megtizedelődött egységek összevonása után így nézett ki a sereg.
Bár állítólag ennek teljesen normálisnak kell lenni a hunoknál :) Láttam olyan képernyőmentést, ahol a hun sereg egyes egységei még sárgába sem mentek létszámügyileg, az ellenfél oldalán viszont 4 halálfej szerepelt a 4 sereg helyén.
Szerk: leginkább Tier 2 lándzsás/pajzsos egységekkel nyomultak a gótok, én meg a Tier 1 Mounted Bow-wal. Utoljára szerkesztette: Carmang, 2016.06.19. 18:29:47
A napokban mit frissített a játék? A hírek szekcióban nincs semmi.
Nincsenek ebben komplexebb stratégiai döntések benne, mint más stratégiai játékban, már csak azért sem, mert a "csalással" egy rakás feladatot levesznek ezen a téren. És azt szokták a szemére vetni a TW-knek, hogy nem igazán fejlődik az ellenfelek tudása, korábbi verziók meg azért gyorsabban átlépkedtek az ellenfelek lépésein.
Ez hülyeség! Nálam az eredeti verzióval semmi probléma, nincs az általad említett körváltás agyrém, pedig gyengébb a gépem mint a tiéd! Vedd meg eredetibe és akkor nézd meg! Én is jártam úgy hogy levarezoltam egy játékot és állandó kékhalállal kidobott, hozzáteszem csak annál a játéknál, megvettem utána akciósan eredetiben, és láss csodát azóta is jó!
Más valós idejű stratégiai játékokban ez másodpercek alatt megy... nem is beszélve arról, hogy ha olyan nagy számításokat kell végeznie, akkor miért nem használja ki a gépemet? Sajnos húzhatjuk az időt, de a tény az tény... itt a játékot írták meg rosszul.
Már hogyne lenne? Szerinted komplex stratégiai döntéseket számolni az ai-val micsoda, ha nem időigényes számítás? :) Ráadásul kismillióan vannak. Utoljára szerkesztette: Paladin, 2016.06.14. 08:06:07
Én sosem mértem, de nekem is nagyon sokat kel várni. Ez ennek a játéknak a rákfenéje, és igazából nem is értem miért tart ilyen sokáig, szerintem nincs szükség ilyen időigényes számításokra. Persze van rá orvosság, nyírj ki minél több népet. ;) Ekkor csökken a körváltási idő. :)
Feltételezem nem az "AI lépésének mutatása" miatt problémázik a kolléga, az elég egyértelmű kellene legyen, hogy ha látom az AI mozgását a saját látótávolságomban, akkor az időt igényel.
A géped több mint elég a játékhoz. Nem vele lesz gond. Nem olvastam és nem is beszéltünk róla szerintem, de a játék beállításai közt kikapcsoltad az "AI lépéseinek mutatását" ? Az még meg tudja dobni a körváltás idejét. Teljesen mindegy mit lép a gép. Az erőforrásokat és a körváltás idejét viszont csökkenti. Ha ki van kapcsolva akkor passz, de ha mégsem akkor hátha ez segít valamit rajtad.
Az 1.6 os pach csak három új frakciót ad hozzá a játékhoz. Három szláv népet. Amik nem sokban különböznek más nomád népektől. Ha végképp úgy látod, hogy a játékban lévő minden frakcióval már eleget játszottál és minden csatát lejátszottál amit érdemes, csak akkor érdemes bajlódni az 1.6os kieg telepítésével. Elég macerás és szétcseszi az eddigi telepítéseket akár játszhatatlan szintre. Persze lehet abban reménykedni, hogy ez a verzió már megoldja a problémádat, de erre semmi garancia. Szerintem élvezd az eddig megkapott népeket és töltsd el az időt velük.
Próbáltam mindent, így marad! Az 1.5-ös patch alatt kicsivel jobb. Melyik a legújabb patch? Letölteni honnan lehet?
Az angol szótárnál akkor már egyszerűbb ha az eddig elkészült magyarosítást használja. Van még mit fordítani rajta tudom, de ezen a szinten már ez is könnyebbség tud lenni.
Op rendszer reinstall, nekem hasonló géppel mint a tiéd sőtt még rosszabb is, és kevesebb mint a fele a körváltás, mondjuk nincs csak közepes grafikára állítva, sok effekt meg kikapcsolva. Utoljára szerkesztette: Savaran, 2016.06.10. 14:48:24
Másnak (sokkal rosszabb géppel) csak 10-15 mp a körváltás... egyszerűen nem értem... Talán gyorsabb lenne a dlc-kel? (Age of Charlemagne, the last roman, stb.) Vagy azok javítást nem is tartalmaznak gondolom...
Valaki esetleg más tipp? Köszönöm
Nem fogom megvenni, mert egy k.va jó gépen is iszonyat lassú a körváltás... Kikapcsoltam a core parking-ot, semmi változás, így is lassú mint állat.. a játék többi része lagg nélkül fut. Szeretném nagyon ezt a játékot, de körönként 1 perc 40 másodpercnyi várakozási idő tönkreteszi...
Én csak egy gadgeten nézem a másik monitoron, és Rome 2-nél azt látom, hogy általában egy magot terhel erősen. Ha task managerbe a processnél bemegyek az affinity-be, és leokézom változatlanul minden magot jelölve, akkor utána megoszlik a terhelés. De futási teljesítményen nem érzem a különbséget, igaz, nem szoktam stopperelni az ai turn hosszát.
Openharwaremonitort használok, játék közben nem szoktam nézegetni, de utána igen. Kiírja a max cpu terheltséget, és Attila után mind a 4 magnál 100%-ot jelez. Ezt konkrétan tavaly hallható hang formájában is tapasztaltam, mert a biosban engedélyeztem valami turbó módot, hogy megemelheti a gigahertzeket, ha úgy gondolja. Attilánál úgy gondolta. Mind a 4 mag 2,92 GHz-n futott, a gyári 2,8 helyett (i5-760), és amint elkezdődött a csata, elkezdett szirénázni az alaplap, hogy melegje van a processzornak. Aztán kikapcsoltam ezt a turbó módot.
Amúgy meg 2014-es játékot egymagosra írni... az igazi epic fail lenne.
Én meg úgy hogy ez már több mint négyet, a róma 2 4 magot használt, meg is látszik mert hasonló beállítások mellett az fx6300 as procimmal (6x3500mhz) jobban fut az Attila mint az egyel régebbi rome2
A skidrowos CPY verziót használom. Alapból moddolva van, legalább is a főmenü sarkában azt látom. Az erre vonatkozó ajánlott gépigény bőven megvan. https://www.skidrowreloaded.com/total-war-attila-cpy/
Azt érti, hogy nem tudja, mit beszél. Tudtával egy magot használ? :-) Tippen: ne moddold, vagy ha nem bírod ki, nézd meg a mod leírását, a normális modder feltünteti a gépigényt.
Tudtommal a játék egy magot használ, ezért az alacsony kihasználtság. Igaz, ez nem magyarázat a kritikusan gyenge körváltási időre. A natív ugyanennyi?
Szervusztok! Imádom a Total War: Attilát, de eléggé el vagyok keseredve: 1 perc 40 másodpercbe telik egy körváltás és nem igen hiszem, hogy a gépem miatt. Játék verzió: 1.2.1 modded Gépem: AMD FX-6100 (6 mag, 3,8 Ghz) 16GB DDR3 AMD RADEON R9 380 4GB Seagate ST31000528AS winchester 7200RPM Minden más újabb játékok maxon mennek, az Attilát futtatva a feladatkezelő azt írja, hogy max 25%-on van a teljesítmény. Megköszönném, ha valakinek lenne valami tippje.
Ezt mélységesen meg tudom érteni, amint megvannak mondjuk ERE esetében az Eastern Archer-ek, vagy R2-nél Rómával az auxiliárius krétaiak, jóformán minden más távolsági fegyvernem "szervezeti racionalizálás" áldozatává válik nálam is, hacsak nincs a segge alatt egy ló és nem átkozottul jó abban, amit csinál.
Ja mondjuk igen az igaz páncélosok ellen azért jók tudnak lenni, csak személy szerint ha már van íjászom én nem adom fel a harmóniát a seregemben, meg a lő távhoz szubjektíven ragaszkodom.
Az "elite" dárdavetőket én is hanyagolom, viszont van úgy, hogy páncél ellen szinte az egyetlen értelmes - és megdöbbentően jó - opció a gerely, jellemzően a játék elején, kábé a "két Leves elolvaszt egy Oathsworn-t"-szindróma az R2-ből. Úgy emlékszem, az ERE-vel az első pár évtizedben a Levis Armaturae-t jó hatásfokkal használtam, annál is inkább, mert viszonylag nyögvenyelős volt valamirevaló "natív" lovasságot összerakni.
Szerk: A burgundok barbed javelinmen-jeire - jobban mondva amit művelni tudnak - is érdemes vetni egy pillantást. :) Már single-ben. Utoljára szerkesztette: PrasCo, 2016.06.03. 20:11:45
Igen, hasonlóan vélekedek én is a dárda dobós skirmisherekről, vagy a parittyásokról ha nincs íjászod pótolhatod vele, viszont a csekély lőtávolság miatt hanyagolom, ill hanyagolni érdemes használatukat, esetleg olcsóságuk miatt közrend fenntartásra maximum.
Nekem a tengeri csatákban a flotta lényege a tüzérség, és ezek védelmére teszek kardos hajókat. Az ilyen sereggel óriási károkat lehet okozni olyan flottákban, amelyben túlnyomórészt szárazföldi egységek hajói vannak, mert azokat egy találattal el lehet süllyeszteni. Szoktam továbbá ezeket használni tengerparti szárazföldi csatákban, nagyon meg lehet velük ritkítani az ellenséget. A szárazföldi egységekkel behúzódom egy zárható sziklás területre, és az ellent már a vonulása közben is zaklatom a tengeri tüzérséggel. Természetesen várak ostrománál is nagy segítség. Ugyanakkor igazi tengeri ütközetekben nem vagyok túl jó, nem nagyon tudom jól használni a többi vízi egységet. A skirmisherek nálam másodrendű egységek, van hogy használom őket, de inkább csak akkor, ha nincs minden olyan egység, amit szeretnék, hiszen valamelyest pótolja az íjászokat, lándzsásokat, de egyébként semmiben sem igazán jók. Legalábbis én nem találtam meg, hogy milyen célra lehet kifejezetten őket használni.
Jah, rendben. Én lándzsás alatt a skirmishers-eket értettem. Ezeket az egységeket nem is vetted a felsorolásba. Ilyet nem éri meg használni? Szerk.:A vízi csatákkal mi a helyzet? Ott mi a taktika? Vagy olyanba inkább bele se menjek/hagyjam a gépre? Utoljára szerkesztette: Ntj, 2016.06.02. 21:08:41
Közben játszottam már jó pár órát, most visszanéztem ezt a sereg mixet. Ki is jön a 20, csak az a baj, hogy így nem tudok a seregbe speareket tenni, így meg nem tudok védekezni. Akkor most azt hogy?
Csak annyit fűznék hozzá, hogy a sereg összeállítása is sarkalatos pont, a csapatnemek megfelelő balanszolása egy adott célra, hogy mire gondolok: pl ha kritikus határ helyen lévő tartományt vagy várost védek nagy erőkkel akkor álltalában a csapatnemek közti harmóniára törekedek ami azt jelenti 1 tábornok, 4 lándzsás 4 kardos támadó gyalogos 4 íjász 4 nehézlovas(lehetőleg nehézlovas) 2-3 katapult, ostromra hasonló seregek elleni támadásra védekezésre ez hatékony mix, viszont mozgékony nomád sereg ellen ez nem a legjobb, azok ellen két mód van nyílt csatában 1.) hasonló lovasnomád sereg csak lovasságból minimum 4-6 nehézlovas 12 lovasíjász vagy több. 2.) Ha olyan néppel vagy akiknek nincs lovasíjásza akkor 4 nehézlovas 6-7 lándzsás 6 íjász 2 katapult! Ezek sem tuti trükkök, de én a szervezett seregekben hiszek, a szervezetlen ad-hoc bandákat nagyon nem szeretem vezényelni. Utoljára szerkesztette: Savaran, 2016.05.23. 17:06:48
Hozzáteszem még, hogy az sem mindegy, hogy milyen néppel milyen népet támadsz. Szerintem teljesen más stratégia a kifizetődő például a rómaiak és a hunok ellen. Én Kaledóniával játszottam, gondolom hasonlóak lehetnek a piktek is, a játék elején elég jól bevált a rómaiak ellen, hogy a kardos egységekkel bátran rohamoztam, de a britek ellen ez már kevésbé működött, a hunok ellen meg egyáltalán nem, rá fogsz jönni miért.
Ja, és legyen nálad angol szótár. Egyszerűen muszáj tudnod, hogy egy egységnek mik az erősségei, és gyengeségei, illetve, hogy egy fejlesztés mégis mit ad, ha kikutatod.
Hát elég nehezet kérdezel, összetett nagyon a játék. Alapvető stratégia talpas sereggel, hogy első sorba állítsd a lövő egységeket, szabadon tüzelés (fire at will), és szabad visszavonulás (skirmish) módba előre. Néha figyelj rájuk, hogy ne szaladjanak szerte széjjel, ilyenkor a skirmish-t kapcsold ki. A második sor pajzsos egységekből álljon. Ezeknek általában gyenge a támadásuk, de magas a védelmük, tényleg csak arra jók, hogy falként álljanak az ellenség előtt. Van Shieldwall, vagy Shieldscreen nevű képességük, ez aktiváld, az ellenség becsapódása előtt, tulképp egy falanxot képeznek az egységek, erősen megdobja a védelmüket, amíg hat a képesség. Utána rakd a kardos egységeket, vagy bármit, aminek magas az attack-ja. Ezekkel az legyen a stratégia, hogy a pajzsfal körül menve oldalba, vagy hátba támadd az ellenséget. Jellemzően kevés védelemmel rendelkeznek, ezért "arccal" odaállni az ellenség elé mint a pajzsos egységek, elég rossz ötlet. Leghátul legyen a lovasság, ezekkel szintén az ellenség hátbatámadása a cél, vagy a menekülő ellenség lemészárolása. Az egész bagázs közepére rakd a vezért. Amíg nincs elég tapasztalatod jobb, ha nem nagyon viszed harcba, mert ha meghal, akkor brutális morálveszteség éri a seregedet, a bukás még egy nyertes pozícióból is esélyes. Ellenben próbáld meg az ellenséges vezért mihamarabb kinyíni. Nem ez a number 1 prioritás, de figyelj oda a kínálkozó lehetőségekre.
Ja, az ellenség is ugyanezt a stratégiát fogja követni. Számíts arra, hogy szélen levő pajzsos egységeidet ki kell forgatni oldalra, hogy az oldalról érkező lovasságot megakaszd. Különben a kardos egységeidet levágják, de nagyondúrván.
Ha védekezel menj fel egy dombtetőre, hadd fáradjon el az ellenség felfelé baktatva. Ha sok az ellenséges lovasság menj be az erdőbe. Ott elvesztik a sebességelőnyüket a lovak.
Ostromnál csinálj létrákat, meg faltörő kost, a kiéheztetésben ne is reménykedj. Előbb állítsd az íjászaidat az ellenség hatósugarába, egy egységet a lehető legszélesebbre húzz szét. Lődd el az összes nyiladat, illetve hagyd, hogy az ellenség is elpazarolja rád a nyilait. Utána mehet a gyalogosok rohama. Próbáld meg több helyről bejuttatni az embereidet a városba, és szintén legyen a stratégia a hátbatámadás. Amíg nem érzel rá a dolgokra, nyugodtan támadj egy várost a több sereggel egyszerre. Amint lehet legyenek onager-jeid, ezután már nem kell a létrák építésével bohóckodni. Három elég is, de ha sokáig nem támadsz, inkább szereld le őket, mert elég sokba kerül a fenntartásuk. Nagyobb a hatótávjuk, mint az ellenséges toronyoknak. Jelöld ki az összeset, és egy sorba húzd ki őket. Szedd ki előbb a kaput, és a tornyokat, aztán a várfalat, mindenki más ezalatt pihen. Bevetheted azt a cselt, hogy ha egy falrészletet lerombolsz, akkor a rajta álló egység létszáma erőteljesen lecsökken, bár ilyet inkább 4+ onager, vagy tapasztalt (pontosabban lő, kevesebb megy mellé) egységekkel engedhetsz meg magadnak.
Nézz youtube videókat, tökmindegy milyen nyelven, milyen néppel, lényeg, hogy lásd mások módszereit (megnéztem, van pikt kampány végigjátszás).
Sziasztok! Kezdő Attilás, sőt kezdő Total Waros vagyok. A csatákban szeretnék tanácsot kérni. Pictekkel játszom. Mennyi lovast,íjászt érdemes használni, milyen egységeket érdemes, illetve hogyan is lehetne egy csatát a lehető legkevesebb emberi veszteséggel megnyerni. Az a baj, hogy támadtam az enemynek 40 ember túlerője volt végig szoros volt a küzdelem, úgy látszott, hogy nyereg, még a csata legvégén elvesztettem a csatát. Hogyan érdemes manőverezni, inkább ne is támadjak, ha várat ostromlok akkor ne rohamozzak, hanem megvárjam még kiéheznek, vagy miképp. Tudom, ez így egyszerre sok, de ha valaki ezt jól össze tudná nekem foglalni, azt megköszönném. Wikis vagy bármiféle angol oldalt kérlek ne linkeljetek, ha tudnék eléggé ehhez angolul akkor nem írtam volna ide.
Akkor maximum megnyerni nem fogom a játékot, de nagyon jól szórakozom eddig vele. Teljesen más hordával játszani, mint egy letelepült néppel. Kisebb csatáim vannak, a hadseregek sokkal jobban számítanak, a generálisokat végre fejből tudom, hogy ki kicsoda. És minden elveszített ember számít.
Narbonessist és Sarmatia Asiatica-t kell birtokolni, emiatt nem biztos, hogy könnyű. Eleve Sarmatia nem nagyon szokott teljesen kiépített lenni, amíg a játékos nem változtat ezen. Narbonessis is ritkán van egy kézen, jellemzően megoszlik WRE, Septimánai, Gallia, rebellisek, vagy mások között.
Nézd meg mik a Minor Victory feltételei. Még nem játszottam vándorló néppel (kivéve a hunokat), de szerintem lesz olyan feltétele, hogy néhány provinciát saját tulajdonúként kontrollálj.
Azon gondolkodtam, hogy az Alan kampányomat egyedi módon játszom végig. Végig horda módban maradok, és egy zsoldos-seregem lesz. Mármint a saját seregemet kezelem zsoldosként, pl szövetségre lépek egy néppel (a területeik beleszámítódnak a győzelmi feltételekbe), és felajánlom nekik, hogy pénzért hadba lépek az ellenségeikkel. A military access miatt a területeiken tudok töltődni, utálni sem fognak érte. Szerintetek mennyire megvalósítható? Lehet ezzel minor victory feltételeket elérni? A legjobb az lenne, ha a WRE/ERE népekkel lépnék valahogy szövetségre, mert nekik van rengeteg ellenségük, és pénzt is szedhetek ki belőlük. De mindkettőt leraboltam már párszor, eléggé utálnak.
Avarokat eleve úgy kezdtem hogy a szinte 90%-ban idétlen kinézetű egységeiket újramodelleztem, kicsit autentikusabbá téve, szerintem nem kell azzal bajlódni hogy magyarok legyenek, László Gyula régészprofesszor kettős hunfoglalás elméletébe belepasszolnak a "Griffes-indás" kultúra 670-es avarjai :)
Steamen fent van: Historical Avars Utoljára szerkesztette: Savaran, 2016.04.05. 15:34:21
Annyira jó, hogy a military ally területei is beleszámolódnak a győzelmi feltételeknél a birtokolt területekbe. Végre nem kell letarolni a fél térképet, hogy megnyerd a kampányt. Asszem ez a Rome 2-ben is már így volt, de az a játék valahogy nem tudott megfogni (pedig EE kiadással kezdtem).
Végigjátszottam a hétvégén egy Jutes kampányt, hardon, minor victory győzelmi feltételekig. A tapasztalatok:
- A vikingekkel eléggé unalmas tud lenni a kampány, ugyanis mindenki a szomszédban germán, és mindenki egyből non agression pact-ot akar kötni. Én meg belementem, de ezzel jelentősen limitáltam a lehetőségeimet. Arra azért mindig ügyeltem, hogy legyen legalább egy könnyen megtámadható nép a közelemben.
- A diplomácia elég jó, a szövetségek tényleg működnek. Rengeteg csatám volt, ahol a Geates nép jött, hogy segítsen ostromolni. Mezei csatákat sajnos nehezebb összehangolni a géppel, de az is volt pár. Itt azt figyeltem meg, hogy ha körváltásnál hamarabb jön a szövetséges, mint az ellenfél, akkor érdemes beállni az ellenséges sereg mellé, a szövetséges oda fog jönni, hogy ketten csapjunk szét az ellenfél seregei között. Ha viszont az ellenfél jön hamarabb, akkor simán elpucol.
- A vikingek egységei elég unalmasak. Mármint nagyon menő a sok berserker, meg baltás harcos, de a Brit sziget leigázása után már csak szenvedés a sok gyalogos harcos. Amikor a hunok ellen vonultam hadba (nem voltak a környékemen, de akartam izgalmat, elindultam Attilára vadászni), akkor sokszor ronggyá vertek a lovasíjászokkal. A parittyásaim és az alap íjászaim semmit sem értek a lovasíjászaik ellen. Aztán gondoltam egyet, és képeztem rengeteg kutyát. Nem mondom, hogy csodát tettek, de szépen le lehet a kutyákkal darálni a lovasíjászait. Bónusz kontent a végére: https://www.reddit.com/r/totalwar/comments/4d0fer/run_curse_you_all/
Most egy Alan végigjátszást kezdtem hardon. Amíg lehet, hordaként fosztogatok. Nagyon élvezetes így a játék, utál mindenki, de emiatt izgalmas nagyon. Kicsit Magyar feelingem van, kergetnek a Jazigok, mint labdát a Brazilok. :) Az ERE-t végigperzselik, közben folyamatosan üldöznek a kis genyók. De hamarosan odacsalom őket a mellékseregemmel Respendial fullstack seregéhez, és akkor eltörlöm őket a föld színéről!
Sziasztok!
Próbálta már valaki itt közületek modolni a Chamarlegne kampányt? A Radios Total war mod-ban próbáltam az avarokat magyarokra módosítani, de sehogy sem sikerül.
Van egy másik mod is, Age of Vikings a neve. Ott úgy látom a mod fájlban, hogy már az avar nép át lett alakítva, az egységek is, de ott meg nem tudom játszhatóvá tenni a népet.
Sajna nem, mert nincs értelme sok, még jó így is hogy ez az látszik rajta hogy mit építettél.
Nem tudd valaki olyan mod-ot ahol a stratègiai tèrkèpen a városok nem nőnek grafikailag,nagyon nem tetszik hogy mondjuk egy Róma akkora majdnem mint egy fèlsziget!
Na tessék, emlegettétek, hogy a Charlemagne megéri, erre hopp, az is itt van akcióban :)
Így teljesüljenek a kívánságaim :) Utoljára szerkesztette: Paladin, 2016.03.24. 19:10:50