Azt nem értem soha, hogy miért úgy programozzák le ezeket a szarokat, hogy elindítod, és bebasz a mélybe. Nem tudsz finomhangolni, adja a hülye történetet, ráadásul úgy, hogy durr bele. Kinek jó ez? És csak egy játékállás? 2015-öt írunk. :)
Jó lett ez a rész is, akárcsak az előző. Nagyon jók a karakterek, a küldetések is rendben vannak. Jól is fut, igaz a sokadik patch után a Unityvel sem volt gond. Van képesség fa, fejlesztések, szintek, úgyhogy végre van értelme új cuccokat venni, mert az ellenfelek is egyre keményednek. Ami negatívum, hogy a mászás továbbra is marhára problémás billel, nem igazán értem ,hogy az ami a Unityig jól működött miért kellett erre a freerun hülyeségre lecserélni? Annyira freerun, hogy sosem tudom egy egy ugrást, kapaszkodást követően ,hol is lesz a végállomás, valamint nagy kedvencem a hiába nyomom az ugrást, ő nem akar ugrani, csak áll bambán és néz is megmaradt. Utoljára szerkesztette: Shep, 2015.11.19. 22:32:35
2g 750ti a kártya...automata sajnos ezt dobta be..ahogy viszem feljebb,úgy enne többet
pedig a Unity az összes eddigi patchel erős médiumon jár Utoljára szerkesztette: xido, 2015.11.19. 22:29:52
legalább stabilabb, mint a Unity volt, de 970-en az ultra beállításokat mindenki felejtse el szépen
Hm azt hogyan csinálod? Én FHD minden csutka maxon 3,x GB vramnál soha nem jelzett még többet a game. Pedig nézegettem különféle élsimításokat is. Utoljára szerkesztette: grebber, 2015.11.19. 22:16:36
oó kérem..ha 1680*1050en ultrán akarnék játszani,sőt már nagyon magason is elzabálna 4 gigát... 2 gigásoknak marad a gyenge..teszem hozzá úgy se olyan csúnya játékban semmi,de nem is merem elképzelni mennyivel szebb lehet
A főszál végigjátszása után hogyan tudok karaktert váltani?
Hmm ha belegondolok, hogy az új Deus Ex, a Hitman, a Rise of the Tomb Raider és a Mirror's Edge Catalyst az AMD támogatottságát fogja élvezni, akkor már kevésbé bánom.
Napok óta nem látok 1 hirdetést sem (legközelebb megtennéd, hogy megemlíted eredeti topikban? Engem spec érdekelt volna....Mennyiért adtad egyébként?).
Nagyszerű, hogy minden évben csinálnak ugyanarról a 3-4 effektről egy videot :) TXAA meg marha jól hangzik papíron ,csak tök homályos lesz tőle a kép, persze így tényleg filmszerű :D
tudjátok mi a ciki? azt érzem most is,mint az ac 3 esetében...hogy a mellékszereplővel szivesebben játszanék..ott Haytham...itt az indiai srác a HQ-n.. Utoljára szerkesztette: xido, 2015.11.06. 03:10:43
PC-s változat gépigénye: Minimális Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10(64bit verziók) Processzor: Intel Core i5 2400s 2.5 GHz vagy AMD FX 6350 3.9 GHz RAM: 6GB Grafikus kártya: NVIDIA GeForce GTX 660 vagy AMD Radeon R9 270 (2GB VRAM Shader Model 5.0-val)
Ajánlott Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (csak a 64bit-es verziók) Processzor: Intel Core i7-3770 3.5 GHz vagy AMD FX-8350 4.0 GHz RAM: 8GB Grafikus kártya: NVIDIA GeForce GTX 760 (4GB) vagy az újabb GTX 970 (4GB) vagy AMD Radeon R9 280X (3GB) 50 GB szabad hely a merevlemezen Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2015.11.05. 18:54:12
keringj egy irodában...derüljön ki,hogy a vezetőség melyik oldalon áll..hát hol szarom le? :)
azt a stílust én már a Revelation-ba beleraktam..azt reméltem szinkronban mehetünk Altairral is Isztambulban,majd váltogatunk a korok között...deneeeem..kurvanagy ziccereket így kell kihagyni
ráadásul..dying light-ban már olyan látványos egy modern városban parkour stílusban...nem értem meddig várnak vele... amúgy is..egy ilyen játéknak már nagyon illene egy "hegylakó" stílus..különböző idősíkokban játszani,eldugnak valamit valahova,500 évvel később hogy változik a helyszín,hogy jutsz hozzá..stb...
Kicsit azért elkeserítesz. Reménykedtem benne, hogy ez a kétszereplős dolog jót tesz majd a sorozatnak, illetve a viktoriánus London is érdekel. Eddig úgy volt megjelenéskor veszem, de most nem tudom mitévő legyek...
Unity-t sajnos én pl ki se nagyon tudtam próbálni mert még a menüben is akadozott. Na mondom okéska akkor viszontlátás :D Így nehéz pótólni a dolgokat sajnos. Remélem ez azért jobban sikerül ilyen szempontból is.
pótolnod kellene,mert a jelenkori szereplőket nem fogod megérteni,hogy kik és miért...
Mindennek ellenére borítékolható, hogy kb. egy szűk hónappal a pc-s megjelenés után már "véletlenül" ki is szivárognak a hírek a következő AC részről, ami a vadnyugaton, a Holdon, Indiában, vagy a tököm tudja hol és mikor fog játszódni :)
A Unity megjelenése után is ez volt, a júzer még fel sem telepítette, már be is volt jelentve ez a mostani. Facepalmoztam is rendesen.
A Unity-t kihagytam, ennek most majd lehet, hogy adok egy esélyt, ha másért nem, hát mert imádom Londont, de félek, hogy ebben a sorozatban már nincs több szufla.
Hát ja, a Witcher magasra tette a lécet. Engem annak idején azért kötött le a játék, mert érdekelt ez az egész templomos-orgyilkos konfliktus, érdekelt a rejtély, ami a jelenben zajló eseményekhez volt köthető és nem mellesleg volt benne karakterfejlődés a részeken át. Desmond egy lúzer bárpultosból a végén igazi assassin lesz. Meg kíváncsi voltam, hogy hová vezet a történet, mi lesz a vége a jelenkori eseményeknek. Ez az AC3-mal véget ért. A Black Flag és a Rogue még képes volt a kalózos - hajózós játékmenettel valami újat hozni a sorozatba, a Unity meg megpróbálta Ezio történetét átemelni a francia forradalom idejére, de a Syndicate lényegében teljesen feladta. Call of Duty lett, multi nélkül. Egyszerűen a huszonötödszörre is ugyanaz a játékmenet nem elég, hogy bevonzzon a játékba. Önmagában az kevés. Legyen mellé még valami: jelenkori rejtély, amit meg akarok oldani (ez nincs), a történet érdekes, a karakterekkel törődjek, legyen valami "character arch", karakterfejlődés. Hogy elindulunk valahonnan a főhőssel, aztán valahová megérkezünk. Mint Ezio: bohém fiatalemberből mestergyilkos. Vagy akár Arno is. Legyen valami, ami miatt úgy érzem, hogy érdemes még egy nyomorult negyedet felszabadítani, még egy küldetést végigvinni.
A lolzy híresség cameok nem segítenek. Nagyon nem. Darwin meg Marx ... Meg Dickens ... Eh.
Technikailag jobb,mint a Unity. Csak unalmas. Klisé a két karakter, statikus a személyiségük, lehetetlen kötődni hozzájuk. Az se segít, hogy ketten vannak és bármikor váltogathatok közöttük. Egy történetorientált játéknál fontos lenne, hogy ki a főhős, mert az az ő története. A Syndicate meg nagyon gyenge sandboxnak, az nem viszi el, hogy ugyanazokat a küldetéstípusokat ismételgetjük egymás után. Ez ma már kevés.
A baj ezzel az,hogy kihagyhatsz részeket..de a fejlesztők nem fognak,így csak pislogni fogsz,kik azok a szereplők,akik durrbele már ott is vannak a jelenkori részekben..
Mindig bosszantottak azok a post-ok ahol sírtak, hogy miért jelenik meg évente egy új epizód. Azt ajánlottam a síróknak, hogy hagyjanak ki egy évet és utána a következő rész megint friss élmény lesz. Én is ezt tettem, a félbehagyott és megunt Black Flag után kihagytam a tavalyi részt, hogy friss szemmel nézzek a Syndicate-ra. Belátom tévedtem, sajnos az érzés pont ugyanolyan mint két éve. Szép de repetitive és nem köt le. Lehet hogy már bennem van a hiba, de lehet, hogy ebben a 2008-ban zseniális ötletben ennyi volt. Én már nem akarok többet régi cserép tetőkön szaladgálni csuklyában. Én be akarok menni egy fogadóba Gwyn-t játszani, fütty szóval hívni a lovam vagy beülni a fodrászhoz ha túl nagy a szakállam.
Nekem a Black Flag még tetszett, azzal végigjátszás után is még sokat jázszottam meg multiztam. Az Unityt csak 1x vittem végig, hiába a csúcs grafika meg minden, ha nem tud már lekötni.
Pedig abban voltak egyedül a kérdőjelek a történetben. Altair, Ezio és Connor története lineáris és faékegyszerű volt. Igazából elspoilerezhetetlen. Talán Altairnál volt egy picit meglepő a vége, de Ezionál láttuk azonnal, az első küldetések egyikében az ellenséget. Connornál meg ugye vele kezdtünk.
Ehhez képest az igazi pofára esős jelenetek Desmond történetében voltak csak: az elején a toll ellopása, az eagle vision a falon, az emailek, Lucy. Aztán a meglépés az Abstergótól, a képzés, a bleeding effect, végül a precursor ahogy hozzánk szól. Aztán megint Lucy és a nagy csavar. Végül pedig apánk és a befejezés. Nem mondom, hogy Oscar-gyanús, de azért legalább volt benne némi fantázia, csavar, meg valami ami kötött a sorozathoz. Egy főhős, akin keresztül megtapasztaltam a világot.
A Black Flag óta egy névtelen izé vagyunk, szoftverfejlesztő vagy a Unityben meg a Syndicate-ben otthon ülön konzoljátékos, aki segít az assassinoknak. Eh... Akkor dobni kéne ezt az egész Abstergo-modernkori vonalat és simán csinálni egy ott játszódó játékot.
Próbálgatom PS4-en, de nem annyira jön be. Pedig nekem tetszett az AC3 és a Unity is. A grafika az lényegében Unity, kicsit butítottak itt-ott, alig észrevehetően, hogy jobb és stabilabb legyen a frame rate, de lényegében ugyanaz a kettő. Kezelést picit variálták, a lopakodás átkerült máshova, az életerő magától visszanő stb. A nagy újítás - ez nem spoiler -, a GTA5-ös több főszereplő közti váltás. Csak ott ezt jól csinálták, a főszereplők játékon kívül csinálták a maguk dolgát és váltáskor meglepő helyzetekben találkozhattunk velük. Itt simán lecseréli a főhőst, ahol áll éppen. A két szereplő között 80%-ban nincs eltérés, az alapskillek ugyanazok, azokat lehet fejleszteni. A magasabb skillek terén van eltérés: Evie inkább lopakodós, Jacob meg tank. A hangok, a zene tökéletes, mint mindig. A Uplay (Ubisoft Club az új neve) nem olyan vészes mint a Unityben, lényegében figyelmen kívül hagyható.
Ami miatt nem jött be: én a történetért játszom az AC-ket. Eddig mindet végigvittem. Az egytől a háromig főleg Desmond története érdekelt, mert az alapsztori sehol nem volt nagy szám. Még Ezio története sem: árulás, bosszú, ennyi. Aztán a Black Flagtől kezdődően szépen kiírták a jelenidőt a játékokból, ami szerintem k...a nagy hiba volt, mert az alapsztori egyikben sem volt elég erős, hogy elvigye a hátán a játékot. Aki emlékszik arra, hogy mekkora feeling volt az 1 végén meglátni a falon az írásokat vagy amikor Ezio helyett Desmondhoz szólt a precursor csaj. Ezek jó elemek voltak, vitték előre a játékot, vártuk hogy Desmond is csináljon valamit a jelenben, mint képzett assassin és végül is meg is kaptuk a 3-ban csak kicsiben. A 4-et még elvitte a kalózkodós mechanizmus, a Rogue-ot is, ami lényegében ugyanaz volt. A Unitynek a butuska szerelmes-tragikus főszála döcögve, de képes volt ott tartani az embert a játék előtt. Itt nem látok semmit. Nem kötődök a szereplőkhöz. Nem ismerem őket. Eziot, Connort de még Arnot is gyerekkora óta végigkövettük, de Shay-nél is ott voltunk, amikor átállt. Itt felnőttek az ikrek az első küldetésnél és lényegében adott minden személyiségjegyük.
Tényleg csak avatárok lettek, ikonok, karakterek, amiken keresztül lehet ökörködni a viktoriánus Angliában. Nekem ez csalódás, ha valakinek ez így oké, akkor hajrá, tessék megvenni. Így is végigtolom, de max egyszer.
Akit szokott érdekelni,meg fogja találni...addig is némi ízelítő a széria egyik legnehezebb soundtrackjéből...szerintem legalábbis
Háát most,hogy kint van konzolokra és láttam belőle valós játékmenetet is. Egyre jobban érzem,hogy meg kellene venni. Ha mondjuk előrendelem és Global kulcsot veszek abban benne lesz a Magyar nyelv?
Majd eldöntöm a következő 2-3 hétben amikor is leül a hype és reális vélemények is születnek, nem csak első napi fellángolások mint idáig a legtöbb AC-nél.:)
Nem igazán érdekel amikor kétes minőségű játékok elöbb jönnek konzolra legalább a pár plusz hét alatt kiderül hogy megéri-e beruházni rá vagy sem. Főként hogy a pár hét pluszért cserébe jobb minőségben olcsóbban tolom. Ráadásul 2-3 játék miatt általánosítani hogy "lassan minden kiadó"...Nos nem.:)
Elhiszem hogy neked jó volt,én a 2 után egy AC-t sem tudtam végigvinni,egykaptafa repetitív dögvész volt egytől egyig, a Black Flag-et is beleértve, mindben rettenetesen bárgyú gyenge harcrendszerrel. A fórumokon pedig minden egyes AC hír alatt többségben vannak akiknek a könyökén jönnek ki az AC játékok mert képtelenek fejlődni pozitív irányba,mindig csak hozzáadnak valami apró kis baszt,de a játék fő gondját - repetitívség,unalmas küldetések,, gyenge harcrendszer - csak azért sem javítják.
De, nézd meg a megjelenéseket. Konzolokra előbb jön ki egy játék. Már szinte általánossá vált. Pl. a Need for Speed is, de ez itt OFF. Privátban vitázhatunk róla.
Nem igaz, nagyon jó volt a Brotherhood, meg a 3 is tetszett. A 4 se volt rossz, de az inkább hajós játék lett. Unitynak nem volt hangulata, legalábbis engem nem kapott el, itt viszont van eddig. Ha meg a kettőben lévő játékelemeket nem tudod elviselni többször, akkor az AC kínálta open-world nem neked való. Mert valószínű ez lesz a jövőben is, kisebb-nagyobb változtatásokkal. De nézd meg magad milyen lett a Syndicate, jó kis újításokat pakoltak bele.
Lol,nem. Ráadásul itt még jól is jön,mert ezalatt a pár hét alatt kiderül hogy sikerült-e csak egy kicsit is fejlődni vagy ugyan akkora copypaste pöcegödör mint az eddigi AC játékok a 2 után. Utoljára szerkesztette: R0GUE, 2015.10.23. 13:57:51