LiS 2 első epizód megjelenés. Amúgy kéne ennek a topicnak egy működő banner, nem?
Valakinek nincs meg esetleg a PS3-as magyarítás? Filerise oldalán már nem érhető el a letöltés, más oldalakon meg nem találom meg a teljest, csak EP3-ig.
Csak a W2 befejezése 0 hatással van a W3 főszálára. Pár mellékszereplőt befolyásol és ennyi.
Még valami: Éppen a hatalmas sikere miatt sztem a készítőknek nem kellett volna úgy csinálniuk hogy lezártnak tekintsék a Chloe és Max történetét, hanem másképp kellett volna csinálni úgy, mint pl. a The Witcher 3 pont ott folytatódik ahol Witcher 2, pedig annak is több fejezése van, 2-nek mentéséből kiolvasott adatokból folytatódik a 3 története. Ugyanezt lehetett volna csinálni a LiS-nél is, Ja és ott volt az törölt kórházi jelenet, amit már soha büdös életben nem fogjuk megtudni milyen lehetett volna.
Nekem vegyes érzésem van. Imádtam a LiS-t. Még a BtS-t is. De Captain Spirit az egyáltalán nem fog meg. Ahogy ez se igazán... Amit észrevettem a official gameplay-ból:
Nekem ez alapján valahogy nem lett kedvem a LiS2-höz. Attól tartok, hogy az első rész sikere megismételhetetlen. A BtS végére bakker már nem is emlékszem. A LiS-nek meg kb. minden kis momentumára...
A The Awesome Adventures of Captain Spirit-hoz készül magyarítás?
Ezektől a trailert teaselő izéktől a falra tudnék mászni... A 10-10 egyébként, ha hihetek a google-nak, verekedést jelent. Utoljára szerkesztette: benõmenõ, 2018.08.02. 17:30:11
Csak gépről netezek. Chrome-ban nekem még a gombot sem mutatja. Egyébként nem baj, csak azért irtam, mert én rögtön láttam a szöveget, nem kellett lenyitogatnom semmit.
Még az ütésnyomot az apa hálószobájának ajtaján is csak második vagy harmadik alkalommal vettem észre. Illetve feltételezem hogy volt valami jelentősége annak is, hogy hol/mikor/hányszor használjuk az opcionális lehetőségeknél a super power cuccot.
Egészen biztosan csomó dolog kimaradt :) Nekem 3 óra volt, mondjuk minden zenés részt kihasználtam pihenésre, de még így kis elkerülte pár apróság a figyelmemet.
A Jeffersonos utalás nekem is megwót, de ez azért érdekes, mert ez a LiS után játszódik jópár évvel. A vizmelegitős/autós-űrhajós részek különösen tetszettek, amikor odamentem a "setétkamrához" és beadta azt a trutymószörnyet, majdnem hanyatt estem. Mondjuk én a PIN kódra nem jöttem rá, igy az az egy feladat nekem kiesett. Pedig szinte mindent átnéztem számokat keresve. Én azt mondanám ezek alapján, hogy a LiS 2 főszereplője majd ez a srác lesz, persze kicsit idősebben. A srác apját először kicsit sajnáltam, de a végére eléggé antipatikus lett. Megkérte a fiát, hogy ébressze fel, ha bealudna a meccsen, aztán meg lehordja a sárgaföldig? Ráadásul karácsony előtt?Ráadásul a sráccal kimostam, elmosogattam, kaját csináltam neki, a pisztollyal nem lőttem meg, nem beszéltem vele, mivel nem akartam zavarni tévézés közben, erre nekiáll kiabálni hogy hozzam már a sört? Az is érdekes volt, hogy a gyereknek megvette az új konzolt, de a házat meg el kell adniuk, mert nem képes fenntartani. So... so...
Nagyon kiváncsi vagyok, hogy mivel rukkolnak majd elő a második részben. Ha marad ez a szinvonal, akkor nem okoz majd csalódást. Annak azért örülök, hogy nem lett olyan nyomasztó, mint a LiS, de azért nem hazudtolták meg magukat a fiúk most sem.
The Awesome Adventures of Captain Spirit Lélek Kapitány fantasztikus kalandjai zseniális lett! Csak az ilyen gyöngyszemek miatt játszom még videójátékokkal.
A könyvespolcon van egy képzőművészeti magazin Mark Jefferson nevével. A borítókép már erősen sejteti a tanár úr hajlamait...
Úgy nézem, ez sem lesz egy túl hosszú fejezet. Mindenesetre így az első fél óra alapján elégé kreatív és ötletes, nagyon jó a kamera mozgás, és maga a játék menet is egy hangyányival interaktívabbnak tűnik, mint az eddigiek. A történettől meg előre félek, megvannak a jelek, így sejtem merre fog haladni.
Kicsi a látogatottsága ennek is, Life is Strange Universe vagy más átnevezés simán mehet meg kéne egy jó banner és ennyi.
Kijött az Awesome Adventures of Captain Spirit. Akar valaki LiS 2 topicot csinálni? Mivel úgy tűnik, h nem folytatás, csak ugyanaz az univerzum, akkor szerintem lenne helye egy új topicnak. Vagy itt akarjuk kitárgyalni a második részt is?
Azért látod, mert abloadra feltöltött képként (is) raktam be.
Ingyenes cucc lesz, tippre kb. olyan hosszú, mint a Farewell. A készítőpáros szerint ezzel akarják bővíteni a Life is Strange univerzumot a második évad előtt. Tehát ez NEM a Life is Strange 2, ami egyébként szintén készül. Utoljára szerkesztette: benõmenõ, 2018.06.12. 08:31:56
Szerintem se sikerült annyira jól, a Before the Storm, mint az eredeti Life is Strange, de azért szépen kiegészíti a történetet és van egy atmoszférája / hangulata.
Ja, hogy ez az eredeti trailer magyarul. A durva az, hogy ha akarnál se tudnál a BtS-ről ilyen jót csinálni. Ordító a különbség a kettő között. Sajnos.
Jó, nem pont aznap, hiszen ott volt temetésen is és nyilván nem aznap temették el, de néhány napnál több biztos nem telt el.Talán a gyatra angolom miatt, de nekem nem volt egyértelmű. Annyi rémlik hogy Chloe mondta, előbb az apját vesztette el, aztán a legjobb barátját. De hogy mennyivel később, arról sztem nem volt szó. Utoljára szerkesztette: Darun, 2018.05.08. 02:20:16
Ez nekem se volt egyértelmű, ezért is lepődtem meg, amikor a végén Chloe anyja benyitott. Én is azt hittem, csak egy szimpla búcsúdélután lesz. Pont az volt Max első tényleg ugrása az időben, amikor visszament William halálának a napjára. De arra nem volt semmiféle célzás/utalás (vagy nekem se tűnt fel), hogy aznap költöztek el Maxék.
Hogy w azon a napon hal meg, amikor a kalozos hetvege van. A lis alapjan az csak egy atlagos napnak tűnt.
hogy William és hogy akkor volt a kerti parti/búcsúzás? Mert a temetés napokkal később volt (nem is feltétlenül 3 nappal, mint ami az utazás dátumaként említésre került, lehet, hogy azt még megvárták, ha később is volt). Az első részben pedig pont aznap volt nagy egy nagy gyerekbanzáj. Az első rész eseményei a nap folyamán korábban kezdődtek, utána, amikor egyedül maradtak, akkor kezdődik a Farewell.
A Farewell is megvolt. Jobb volt, mint a BtS. A 2. rész remélem azért ezeknél jobb lesz...
(Az első részből nem derült ki, hogy egy napon volt a két nagy esemény. Vagy ezt utólag szuszakolták így be mindenféle ellentmondás nélkül?)
Az egész játékban folyamatosan vannak Twin Peaks referenciák (ha láttad az eredeti sorozatot, az adhat egy pluszt), de azon kívül is akad bőven, nyilván előre nem ajánlott utánanézni :)
Ugyanezen tinidráma érzet miatt nem álltam neki anno LiS-nek, amikor kijött, pedig áradoztak róla. Láttam az első 10 percet, mondom jópofa, de nem az én világom. Valamiért 1 éve mégis elkezdtem, egyből beszippantott, majd érzelmileg teljesen tropára is vágott akkor :) Nem is tudtam volna felmérni, hogy miről maradok le.
Viszont pont ezért nálam nem ment volna a tényleges időrendben való játék, azaz hogy először a BtS, mint előzménysztori (ami kérdés gyakran felmerül, hogy milyen sorrendben essen neki egy új játékos). Nekem nyilván azért tetszett, mert szerettem a karakterét, és ismertem a jövőjét, és érdekelt, hogy mi meg hogyan vezetett oda.
Szóval azt ajánlom: LiS mindenképpen, utána meg ráérsz gondolkozni, hogy vajon érdekelhet e az előzmény.
Én nem feltétlen a száj-hang szinkronra gondoltam, hanem úgy az egészre alleszusammen. A mimikára, de sokszor még a testtartásra is. Annyira zavaróan máshogy reált a testük, mint ahogy a beszéd történt, hogy többször is kizökkentett a játékból. A LiS-nél nem emlékszem hogy lett volna ilyen.
Nekem 13 óra van a BtS-ben, Farwell-estül mindenestül. Egyszeri végigjátszás, nem lett meg minden grafiti (a Lis-ben fotó) de azért körülnézegettem én is. A LiS 18 óra, ami nagyjából érthető is, hiszen két epizóddal hosszabb.
A BtS története meg... nos, 3 epizódba talán nem is fért volna bele olyan volumenü, mint az eredetibe, de azért ennél kicsit jobban is megerőltethették volna magukat. Igaz, nekem tényleg nem volt nagy elvárásom, megkaptam Chloe-t és láthattam az "utolsó nap"ot. Nekem jó vétel volt. (amikor kijött az ep 3 és elinditottam a játékot, már a főmenüben mellbevágott a játék zenéje, ráhangolva az enyhén szólva is melankólikus élményre) Az, hogy lecserélték a szinkron szinészeket, nekem akár fel sem tűnt. Gondolom Chloe két szinkronhangjának a hangszine hasonló lehet, mert nem éreztem azt, hogy "omg mi ez a hang?". Persze nekem a beszéd maga eleve nem sokat mond, mivel angolul továbbra sem értek, felirat nélkül valószinüleg nem is jött volna le túl sok a sztoriból. Sokkal fontosabb számomra hogy milyen a hangszin amikor beszélnek az egyes szereplők, hiszen a tényleges érzelem közvetités azzal történik. Abban pedig nem volt hiba. Az meg hogy Rachel karaktere mennyire volt antipatikus, pont hogy inkább hitelesebbé tette a játékot, hiszen a való életben sem szerethetünk mindenkit. Ugyanakkor próbáltam őt Chloe szemén keresztül nézni, igy megteremtve egy egyensúlyt, hogy ne húzzam le őt minden döntésnél, de ne is csorogjon a nyálam nonstop.
És végül: ha a 87 a születési dátumod, akkor pl én is a tőled idősebb kategóriába esek. Általában én sem szeretem sem a mainstream, se a tini játékokat (elég ha megnézed, melyik topicokba kommentelek) de ez nagyon megfogott engem is. A szereplők lehetnének akár felnőttek is, de nem véletlenül lett még is ez a korosztály kiválasztva. De ez nem azt jelenti, hogy a célközönség is feltétlen ők lettek volna. Sok dolog felbukkan a játékban, amit egy mai tinédzser nem biztos hogy ért. Utoljára szerkesztette: Darun, 2018.04.21. 04:09:30
Jó csak azért kérdeztem, mert sok játékban van, ha nem mindegyikben...de hogy mi számít annak az sokat magába foglal. Utoljára szerkesztette: mester1987, 2018.04.20. 23:12:39
Nekem 45 órát ír a steam, mert mindig újrajátszottam az epizódokat mielőtt kijött a következő. Természetesen a fotókat én is megcsináltam. Már három éve...repül az idő. Utoljára szerkesztette: benõmenõ, 2018.04.20. 23:01:22
Jólvan, csak gondoltam megkérdezem, mert annyira a tini vonalú filmek, sorozatok, játékok annyira nem fognak meg...lehet kinőttem belőle. Viszont a válaszod köszönöm, parkolópályára téve :) Utoljára szerkesztette: mester1987, 2018.04.20. 22:25:51
Vágj bele nyugodtan, az első epizód ingyenes. Most, hogy végignéztem, rajtam kívül többnyire 30-as, sőt 40-es éveikben járó emberek írogatnak a topicba. :D Utoljára szerkesztette: benõmenõ, 2018.04.20. 22:20:00
mennyire ajánlott a mű, ha nem vagyok már "tini"? Mivel úgy tudom valami tinivonalon fut a történet?
"Szájmozgást én itt éreztem teljesen szétesettnek a LiS-ben nem tűnt fel ilyesmi." Ezt most olvasom először. A S01-nek híresen szar volt a lipsyncje, míg a Before the Storm konkrétan azért készült Unityvel, mert a Deck9 arra írta meg a saját animációs toolját, és ezért a szájmozgások és a mimika már szerintem simán hozza a jelenlegi generációs szintet. Egyedül az maradt meg, amikor az igazgató irodájából jöttek ki a szereplők és oda szerintem nem volt mocap (úgyselátszik, jóleszaz!) és mindenki elég darabosan lépkedett. Utoljára szerkesztette: benõmenõ, 2018.04.20. 21:53:04
Öööö, Ashly Burch elsővonalas? a LiS előtt kb. senki nem ismerte legfeljebb az utlrakockák, mert én addig az életben nem hallottam a nevét. Az imdb-s oldala alapján volt nagyobb címekben is itt-ott, de kétlem, hogy főszereplő lett volna. A LiS tette ismertté. A LiS-ben Max egyértelműen gyengébb volt, de még az is köröket vert arra, amit a BtS-ben volt. Evvan...
Steph? Igen, sajnos egy totálisan huszadrangú mellékszereplő jobb volt, mint a főszereplő. Valahol ez gáz.
Szájmozgást én itt éreztem teljesen szétesettnek a LiS-ben nem tűnt fel ilyesmi.
A Farewellt majd még kitolom. A BtS így még pár nap után nemhogy 7/10, de inkább 5/10. 1 hét után arra sem emlékeztem egyből, hogy R. miért fekszik kórházban. Hát ennyire volt maradandó. A 2 évad végén levő kis történés mentette meg az egészet, ott már azon gondolkoztam, hogy a 3. ep-t kis sem tolom... Az meg hirtelen és elég murisan ért véget és sokkal ütősebb lezárást vártam.
Mit vártunk? Hát az első rész alapján sokkal többet... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.04.20. 21:19:08
Nem értem itt a kommenteket, mégis mit vártatok? Nyilvánvaló volt, hogy a BtS egy tinidráma lesz Chloe-ról, bármiféle mágikus képesség nélkül, tehát egy más jellegű téma, mint az elsőben volt. Aki szerette őt az eredetiben, annak érdekes az előtörténete, aki nem, az viszont miért akarna vele játszani? A sztori szerintem rendben volt egészen a 3. rész feléig, ott tényleg defektet kapott, azon nincs mit védeni.
A voice actingot bántani? Könyörgöm. Egyrészt a komplett első vonalas voice actorok sztrájkban voltak, MINDEN hangot le kellett cserélni. Ennek ellenére szerintem Rhianna DeVries nagyon rendben volt, jól hozta a még nem teljesen elvadult Chloe-t. Nyilván nonszensz azt várni, hogy pont úgy fog hangzani mint Ashly Burch, aki kb a legzseniálisabb jelenleg a női vonalon, de szerintem Rhianna messze az ilyen körülmények közötti elvárások fölött teljesített, hamar meg lehetett szeretni. Kylie Brown zseniális volt mint Rachel. Katy Bentz mint Steph? Mindenki imádta, nem véletlenül (illetve ezek szerint a jelen lévők kivételek).
Nem tett rosszat a BtS-nek az sem, hogy Chloe hangja és motion capture színésze ugyanaz, én nem éreztem, hogy ne lenne együtt a hang vagy a mozgás bárhol is. Na meg akkor említsük már meg a szájmozgást, ami a LiS-nél gyakorlatilag teljesen szétesett volt, itt pedig teljesen rendben volt, nyilván nem egy AAA-s játékhoz kell mérni.
A Farewell szerintem zseniális volt, és ott kiemelten igaz, hogy, nem árultak zsákbamacskát. Arról szólt, hogy a kedvenc karakterek búcsúzzanak el egymástól és a rajongóktól is, egy fele hosszúságú epizódban, ráadásul az eredeti hangokkal. Aki szerint ez túl hosszú volt, azt tényleg nem értem, hogy minek vette meg egyáltalán a DLC-t.
Azt senki nem vitatja, hogy visszalépés, de gondolom a költségvetése sem volt akkora, mint a LiS-nek. Az aszinkront meg már anno az első epizódnál irt véleményemben is leirtam. Aki az első pár perc után megunja, olyan túl sokat nem is veszit azzal, ha nem játssza végig.Előzményként amúgy sem sokat tehetne hozzá a LiS-hez. Szóval akinek nem tetszik, ne feccöljön bele időt. Egyszerű ez, nem?
Pontosan ezt éreztem. Erőlködés. Ráadásul úgy, hogy a voice acting elég zsér volt és a karakteranim és a LiS szinte alatt volt. Akkor mikor C. ideges volt a mozgás és voice acting együtt volt. Most nagyon nem.
Nem fordulatos, viszont unalmas, tele végtelen mennyiségű klisével, időhúzással, fantáziát teljesen nélkülöző rossz script-el, hatásvadász érzelmi kínlódással. LiS természetesnek hatott, BtS pedig végig egy nagy erőlködés. Farewell jó lehetett volna, ha 20 percig tart, egyébként szintén zenész.
Azt hittem azt a LiS-re irtad, de még párszor átolvasva a kommented rájöttem hogy nem. A BtS igazán nem is lehet fordulatos, hiszen a fontos dolgokat, amik esetleg spoileresek lehetnének, már tudjuk a LiS-ből.
Szerintem ebből: "A történet alatt pedig nem feltétlen arra gondoltam..." Mintha arra reagáltál volna, amit a kommentedre írtam, pedig nem is a te kommentedre írtam. :D
Nem tudom, a komment melyik részéből érezted úgy, hogy megcáfolni és nem megerősiteni akarom amit irtál. Én csupán felhoztam más példákat is, hogy ez egy valós és ismert dolog, és pszichológus is irt róla a cikket. Illetve finom célzás is volt mivel sokaknak tényleg csak arról szól a játék, hogy "hű de jó, vissza lehet benne pörgetni az időt" és közben nem veszik észre a játék valódi lényegét. De ezzel nyilván nem rád céloztam. (nem is értem, miért vetted magadra)
Az érzések valódiságáról volt egy jó cikk valamilyek régebbi GS Játékoslét rovatában. Gémerként mi tudjuk a legjobban, hogy a játékok, azok története illetve azok szereplői épp olyan érzéseket váltanak ki belőlünk, mintha valóságosak lennének, nem pedig virtuálisak. A történet alatt pedig nem feltétlen arra gondoltam, hogy minden arra megy ki, hogy a végén Chloe-t vagy a várost választjuk. A történet szerves részét képezi az is, hogy hogy kezeled a többi szereplő problémáit, azok hogy viszonyulnak hozzád és egymáshoz. Pl a Mass Effect sem tudott volna kiemelkedni az átlagos TPS-ek közül, ha nincsenek benne olyan karakterek, amilyenek. Vagy a Fallout is csak egy szar, bugos fps lenne, ha nem rakták volna mögé azt a hátteret, amit. Igy van a LiS is. Viszont az egyes karakterek azért vannak ennyire kidolgozva, mert életszerűnek kell lenniük, máskülönben elvesztené a súlyát a játék végi döntés. Ami pont azért nehéz, mert megtudjuk, mi tette Chloe-t ilyenné, de megismerjük minden más ember problémáit is a városban. És a végén választani kell, hogy vagy vagy. Nekem is eszembe jutott, hogy milyen jó lenne, ha 100%-ra megcsinálsz mindent és nem kellene választani, megmenekülne mindenki. De azzal pont a játék lényege veszne kárba és a LiS tökönrúgná saját magát, hiszen a lényeg a döntés.