Az hogy Rachel találkozzon Sera-val azt két lehetséges módon lehet elérni, a könnyebbik út ami 100 % tuti siker az az hogy a csók helyett a karkötőt választod és az Episode 3 végén Chloe odaadja Sera-nak és Sera találkozik Rachel az Ep3 végén, ha csókot választod a karkötő helyett akkor az esélyed arra hogy Sera találkozzon Rachel-el nagyon kevés, mert a játék legvégén nem mindegy hogy mit válaszolsz Sera-nak ha rosszul döntesz akkor távozik és The end, de ha nálad van a Bracelet a legutolsó Dialog Option-nál Chloe odaadja a Bracelet-et Sera-nak, mindenki aki a Kiss Option-t választotta az csak a mázlinak köszönhette hogy beadta azt az Endinget amikor Sera találkozik Rachel-el. Ha nálad vana Bracelet akkor sokkal könyebb dolgod van !
Amúgy más dolog te hogy döntöttél az EP3 végén én nem mondtam el az Igazat Rachel-nek, tudom mit művelt James meg hogy milyen ember, én inkább Sera-ra hallgattam igencsak meggyőző tud lenni. Meg egyébként is emlékszel mi volt Chloe Falára irva az original LIS-ben Everybody Lies No Exceptions.
Meg van egy két újabb érdekességek ami lehet elkerülte a figyelmedet legfőképp a Kórházas résznél, ha alaposan végig vizsgálsz mindent akkor az egyik félig nyitva tartott ajtónál hallasz egy Beszélgetést Sean Prescott és Nathan kezelő orvosa között, hogy Nathan mentális állapota egyre csak romlik és szüksége van segítségre de Nathan faterja ezt magasról le se szarja és nem törődik vele.
Ha tovább vizsgálódsz a kórházban akkor szem és fültanúi lehetsz Nathan és Samantha beszélgetésének, a kórházban ugye Samantha-t elütötte egy Biker véletlenül és Samantha magát hibáztatja de Nathan ott van hogy támogassa mindenben. De ez persze függ attól hogy döntöttél az előző részekben ha az EP1-ben kiálltál Nathan mellett és az EP2-ben segítettél Nathan-nel a színdarabban akkor Nathan és Samantha boldogok együtt a kórházban, de persze ha másképp döntöttél akkor elég depressziós hangulat van kettőjük között. És ugye az EP3 végén Nathan és Samantha is boldogok együtt, de persze ez függ attól hogyan döntöttél az előző Epizódokban.
Jah és igen az utolsó cutscene amikor a Dark Roomot mutatták az igen csak mellbe vágó volt emlékeztettek arra hogy pontosan mi is fog történni késöbb az Original LiS-ben mert ugye ugrottak 3 évet mert Rachel telefonja már 2013-at mutatott a BTS meg 2010-ben játszódik.
+1 Sztem lehetne olyan banner, amin egy-egy kép lenne a LiS és LiS BS-re vonatkozva, összevonva,illesztve. :) Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2017.12.20. 11:38:46
Egyébként a statisztikák alapján el lehet érni, h Rachel találkozzon az anyjával, de valami minimális százaléknak sikerült csak. Redditen próbálják kinyomozni, h hogyan lehet elérni, mert senki se tudja. Ilyen kevés embernek sikerült. :D Azt írják, h ha Rachel karkötőjét elkéred a 2. epizódban, akkor azt oda tudod adni Serának és akkor találkoznak, azonban állítólag van valami más mód is rá.
Azért jó nagy pofán baszás volt a végén a stáblista után a jelenet a sötétszobával, meg Rachel telefonjával a 17 nem fogadott hívással. Csak, h emlékeztessenek minket, h nem lesz a kapcsolatuk vége happy end. Thx Deck Nine. Kellett ez nekem.
2018 elején (tavasz?) jön Androidra is, bár nem tudom ki a célközönség, én valahogy nem tudom elképzelni, hogy metrón vagy vonaton ezt toljam. Belegondolok, hogy valaki felugrik egy epizód végi kliffhengernél, és felüvölt a vonaton, hogy MIÉÉÉÉRT?? :D
Senkinek nem tűnt föl hogy a napokban bejelentették a LiS mobilos verzióját? :D Amúgy miért csak Apple?! Ez kiszúrás! az Android-osokkal szemben! Nem tudom miért gondolják az egyesek hogy jó lesz hogy csak Iphone-okra adják ki... (egyelőre vagy sem)
Gondolom, h most a Before the Stormra gondolsz. :) Holnap jelentik be a 3. epizód megjelenési dátumát. Valószínűleg valamikor jövő héten fog. A bónusz 4. epizód pedig jövőre. Ha tartják a tempót, akkor valamikor január végén, február elején valószínűleg.
Az utolsó, bónusz részre Ashly Burch visszatér Chloe szerepébe. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2017.11.30. 18:54:47
Nyilván Rachel nem tökéletes, de ellenkező esetben nem is kezdett volna Chloe-val, aki lássuk be, nem könnyű eset. Persze manipulatív, pl a parkba hívásnál a cél alapvetően az volt, hogy ne egyedül menjen oda, nem pedig a közös együttlét, és a környezetét is sok esetben ráveszi arra, amit szeretne, de ez nem feltétlen rosszindulatból van így, egyszerűen ilyen a természete. Kakukktojás jelenet a Victoria elleni meglepő tette bizonyos körülmények között, az tényleg necces, de ugye őt Max is leöntötte festékkel, és le is fotózhatta, mégse éreztük Maxot gonosznak :D Érzelmek terén viszont nem hiszem, hogy manipulálta volna Chloe-t, látványosan eltérő reakciói vannak attól függően, hogy alakul közöttük a kapcsolat. Láthatóan számára is teljesen más érzelmi kötődés alakul ki, manipuláció esetén nem így viselkedne. Ennek betetőzése a háromféle ****-jelenet. Esetleg annak "furcsa" verziója lehet az, ami esetleg azért lehetett, hogy Chloe-t meggyőzze, nem pedig érzelemből.
Teljesen különvenném a LiS-ben, illetve az előtt közvetlenül történteket. Az, hogy 18 éves kora után érdeklődik a másik nem érettebb tagjai iránt is, egyáltalán nem jelenti azt, hogy 16 évesen ne lett volna őszintén szerelmes. Sőt az, hogy nem tudta ezt elárulni utána, csak egy félig eldugott levélben megírni, azt jelentheti, hogy azért nem mer őszinte lenni Chloe-val, nehogy elveszítse őt. Utoljára szerkesztette: Chipii, 2017.11.25. 14:15:31
Van más is rajtam kívül, akinek egyáltalán nem kóser ez a Rachel? Spoiler nélkül írom. Feltevésem, hogy Chloét abszolút csak manipulálja, valójában csak egy eszköz a céljai megvalósításához. Life is Strange-ben is kiderül, hogy Frankkel kavart, amiről Chloé nem is tudott.
A naplóból talán én is csak azt a részt olvastam. Mondjuk ez tényleg emberi vonás, nyilván ő is tisztában volt vele, hogy előbb-utóbb összefutnak, még is halogatta.
A Max-es rész elvileg lehetne a visszatérése is, demi értelme lenne, ha akkor még nem találkozott Chloe-val? Talán egyetlen olyan momentum van a játékban (kivéve persze Chloe apjának "megmentését") ami a LiS idővonala előtt történt, amikor összetépi a fényképet, amivel a versenyre nevezett. Azt meg ugye szintén nem lenne érdemes piszkálni, hiszen az magában a játékban is szerepet kapott.
Hogy miért nem kereste fel Chloe-t? Valószínűleg szégyellte magát, és nagyon kínosan érezte magát, és csak halogatta, halogatta (erre utalt a naplójában is, az igaziban, és az alternatív idővonalasban is) Éppen akkor tolt Chloe egy ládányi plakátot ki (a kocsijában is volt látható még egy szép adag). Nyilván korábban is voltak kirakott plakátok, csak nem olyan sok, meg idővel mennek a szemétbe faliújság takarításkor.
Sajnos igen, de ezek elég tartalmas részek eddig, nekem 4 óra per részre jött eddig ki, mondjuk alapos is voltam. Ezek alapján kijöhet 12 óra, miközben az első LiS végigjátszásom 15 óra volt (amiből le lehet vonni az 5. rész felét, ami eléggé out of story volt), azaz mondjuk van 1 tényleges epizódnyi különbség ahhoz képest időben. De igazából nem is az összhossz lesz a lényeg, hanem hogy mennyire kereken tudják lezárni az egészet, és milyen hangulatban. Eddig remekül csinálták, most ne szúrják el :)
Igen én ugyanazt a slotot kezdtem végü de a 2. részt teljesen elölről és úgy is működött.
Szerintem a Maxes rész nagyon rövid lesz és a Seattle-be költözést, azaz a búcsút foga feldolgozni max félórába. Ha kapnánk egy teljes résznek megfelelő hosszúságú bónusz epizódot az kellemes meglepetés lenne.
Annak fényében, hogy a Deck 9 nagyon is jól vette át a stafétát a Dontnod-tól sajnálom, hogy csak 3 részbe sűrítették a Before the Stormo-t.
Azt nem mernék meglépni. Egyébként is, azzal kiherélnék az egész történetet.
Bennem felmerült egy logikai kérdés. A játék elején ugye a suliban ébredünk. Mondjuk lehet nem ártott volna megjegyezni a telefonban milyen dátum szerepel. Szóval... elvileg készültek a Halloween-re, tehát a tanév nem akkor kezdődött el, Max-nek is vissza kellett térnie a városba legalább hetekkel, ha nem hónapokkal előtte. Hogy nem futott össze korábban Chloe-val? Miért nem kereste fel? Az ok hogy a költözés után telefonon nem nagyon tartotta a kapcsolatot, de hazatérve azért csak meglátogathatta volna. És ugye bent ült az órán, de amikor végigmegy a folyosón, meglepődik pl a Rachel-es plakátokon is. Addig nem látta őket?
Egyébként fogalmunk sincs, mi lesz a vége, hiszen lesz egy epizód, amiben Maxet irányíthatjuk. Még a végén visszahozzuk Rachelt (és/vagy Chloét) az élők sorába. Bár nem biztos, hogy jót tenne a játéknak. :/
Én is belefutottam ebbe a második végigjátszásnál (PC). Úgy sikerült megoldani, hogy a hibás mentésnél azt az opciót választottam, hogy újrakezdeni az epizódot a 3. mentés slotban, és úgy rendben működött (azt a kis részt pedig újrajátszottam). Utoljára szerkesztette: Chipii, 2017.10.29. 09:22:47
Én 2 szálon viszem a történetet. Az elsőn végig vittem a 2- rész végig és elkezdtem a másik szálat de belefutottam 1 bugba. A roncstelepen az autó belseje ele kész van mát és nem tudom felnyitni a jó állapotú rendőrség által lefoglalt pickup motorháztetejét az aksiért.
Én XBOX One-on játszom, Más is futott bele hasonlóba? Square Enix supportnak már írtam.
Sokat gondolkoztam a sorrenden, mi történen ha... - Ha LiS, majd BtS sorrendben nézzük, akkor a LiS-ben megmarad a misztikum, ami azért elég erős része volt a történetnek. BtS-ben ekkor már induláskor tudunk azonosulni Chloe-val lelkiekben, mert nem csak egy lázadozó tinit látunk. - Ha valaki viszont időrendben nézné, akkor kap elsőre egy tinidrámát, amiből így hiányzik a háttérben megbújó fájdalom a jövő miatt, ami azért elég sokat hozzáad az érzelmekhez. A LiS sokat veszítene a misztikumából, (meg egy két apróbb ellentmondásba is belefutnánk, de ezen most lépjünk túl), cserébe a Rachellel kapcsolatos emlékek SOKKAL intenzívebbek lennének.
Én személy szerint inkább a kijöveteli sorrendet preferálom, megkockáztatom, hogy fordított esetben nem is foglalkoztam volna BtS-sel (mert a tinidráma alapvetően nem az én műfajom), így viszont mint előzmény, eddig minden várakozásomat felülmúlta.
Igy már értem a mondást, hogy "Boldogok a lelki szegények". Nekem játék közben majdnem teljesen sikerült elszakadni az eredetitől. Persze az ismerős helyeket/embereket látva beugrik néhány emlék onnan, de amikor Rachelt látom, nem arra gondolok rögtön, hogy úgy is meg fog halni. És annak ellenére hogy elég fura az, hogy tudjuk mi lesz a folytatás, még sem érzem azt, hogy nem tud újat mutatni a játék. Ennek ellenére azért remélem, nem csinálnak rendszert ebből az előzményezésből. Mennyivel nagyobbat csattant volna a két játék, ha rendes sorrendben készül el. (még ha ez jelen helyzetben kivitelezhetetlen is lett volna)
Ez elrakva holnapra(mára), a D&D-s és egyéb Steph-es részeket mindenképpen pikáns lehet Stephfel megnézni :)
Áh! Én is így érzek. Tetszik a játék és jó, h megkapjuk ezt az előzményt és tökre hepi vok, h így egymásra találtak, de az agyamban közben folyamatosan az motoszkál, h már tudom, h mi lesz az egész dolog vége. :'(
Igen, de hát mint mondtam, pont ez a lényege a játéknak – mindenki úgy értelmezi, ahogy neki tetszik. :)
Amúgy az a kép engem is rendesen szíven ütött. Szinte akárhányszor meglátom a játékban Rachelt, főleg, mikor éppen jól szórakoznak Chloéval, mindig eszembe jut, hogy úgy is meg fog halni, ráadásul Chloe fogja megtalálni az elásott hulláját... Ezt egyszerűen még mindig nem bírom feldolgozni... :D
Azt hiszem, még egyetlen játék nem volt rám ekkora hatással. :/
Azért abból a szempontból mindenképp örülök az előzménynek, hogy látni, Chloe mennyit gondol Max-re. És igy már tényleg átérzi a játékos azt, hogy "elhagyta" őt az apja, a legjobb barátja. Igy persze érthető, hogy milyen fontos számára Rachel. Viszont nekem az is logikus lenne, ha Chloe azt gondolná, hogy ez "túl szép ahhoz, hogy igaz legyen". Mármint, még csak egy napja ismeri Rachelt és ő már is felveti, hogy léojenek le együtt. Azok után, hogy a két legfontosabb ember elhagyta, mi a biztositék, hogy Rachel nem teszi ugyanezt? Elvégre csak egy napja ismerik egymást. (és akkor azt már csak halkan teszem hozzá, hogy az eredeti játékban, a lakókocsiban ott van egy titkos levél, amiből kiderül hogy Frank-el is le akart lépni)
Hát, igen, ez a csoda is csak három napig tartott... :) De az eredeti évadból már tudjuk, hogy kettejük kapcsolata különleges volt. Azt nem tudhatjuk, hogy mi lett volna, ha Rachel nem hal meg, de addig, amíg élt, Chloénak ez egy meghatározó időszak volt az életében. Szerintem abban a pillanatban ő jelentette számára a mindenséget, élete értelmét.
Valamit félreértettél. Én kifejezetten tartózkodom attól, hogy shippeljem (micsoda remek kifejezés) Max-et és Chloe-t. Nyilván ez részemről személyes elfogultság, mert nekem is gyerekkori jóbarátom van. Sem a középsuliból, sem a későbbi időszakból nem maradt hasonló sem. Talán ezért viseltetek fenntartással az első napos barátságra. Azt viszont had tegyem hozzá, hogy sok "egy napos" emlékem van, amik nagyon meghatározóak az életemben és tudom, milyen érzelmi kötelék alakulhat ki ilyen rövid idő alatt is. De azt is tudom, hogy minden csoda csak három napig tart. Talán ezért voltam bizonytalan, amikor Rachel rákérdezett, hogy "Mi is van köztünk?".
Az, hogy milyen kapcsolatot alakítasz ki a két karakter között, igazán csak a nézőpontodon múlik.
Te azt mondod, hogy Chloe és Max együtt nőttek fel, majd újra összefonódott a sorsuk, és akkor már testileg, lelkileg meg mindenhogy összetartoznak. Én azt mondom, hogy Chloe és Max együtt nőttek fel, legjobb barátok voltak mindig is, tehát gyakorlatilag olyan, mintha testvérek lennének...
Te azt mondod, hogy Chloe és Rachel csak egy napja találkoztak; olyan nincs, hogy ennyi idő alatt egymésba szeressenek – csak simán barátoknak kéne lenniük. Én azt mondom, hogy Chloénak és Rachelnek is meglehetősen szar élete van per pillanat (legalábbis Chloénak biztosan), és ahhoz, hogy így a nagy semmiből egyszer csak ott vannak egymásnak, hogy a szartengerből együtt másszanak ki, talán nem ér fel semmi. Rachel tényleg egy magával ragadó, titokzatos, érdekes személyiség, ami már önmagában vonzó. Chloénak ráadásul egy 180 fokos fordulatot hozott az életébe, legalábbis akkor, mikor együtt vannak. Egyértelműen jó hatással vannak egymásra, és motivációt jelentenek egymásnak – én ezt hívnám lelki társnak.
De pont az a lényege a játéknak, hogy a saját szájad íze szerint játszd, ahogy te látod jónak. :)
Na, végre én is befejeztem tegnap. A végé eléggé meglepett. És bár tudom, hogy nem mennek világgá, mégis alig vártam a pillanatot, mikor végre lelépnek a vacsoráról... :)
#626: Valóban kicsit elbalfaszkodtak néhány jelenetet. Nekem is volt olyan többször, hogy a szinkron már rég befejeződött, de még mindig gesztikuláltak... Illetve mikor Drew-nak a pénzét kellett elcsórni, akkor egyszer csak vége lett a háttérzenének, és többet nem is volt (mármint annál a résznél). Eléggé furcsa volt úgy. A színházas jelenetnél meg szerintem nálad volt bugos. Nekem semmilyen háttérzene nem volt közben, illetve csak annál a jelenetnél, mikor eltértek a szövegkönyvtől, de csak egy dallam szólt. És szerintem az kurvajó rész volt. :)
Amúgy kíváncsi vagyok, milyen lesz a magyar fordítása, legalábbis a nem eredeti szövegeknek. :)
Végére értem én is az epizódnak. A "nagy durranást" igazából már sejtettem korábban is, ettől függetlenül nagyon komoly és elgondolkodtató a játék. Főleg úgy, hogy tudom, mi lesz a sorsa Rachelnek és Chloénak...
Emlékszem, amikor először olvastam a Telltale féle Wolf among Us-ról a cikkeket. Tavaly volt alkalmam végigjátszani és nem értettem utólag, miféle hullámzó minőségről beszéltek. Engem magával ragadott a játék. Akár csak a Life is Strange. Sőt, a Before the Storm első epizódja is. Ismét nyugtáztam, hogy a zenét nagyon eltalálták, az ember nem is gondolná, mennyire fontos eleme az egésznek. Ezúttal viszont sok volt számomra a zavaró elem. Persze a gyatra angol tudásom miatt eleve hátrányból indulok, de most nem csak erről volt szó. Először is, rögtön Wells irodájában. A karakterek mozgása, mintha nem lett volna szinkronban a szöveggel. Ez már az elején kizökkentett. Aztán a szinházas jelenetnél, az előadás zenéjére rátolták a játék zenéjét, ami szintén sikeresen "deszinkronizált". Most először éreztem azt, hogy néhol mintha összecsapták volna a munkát a fejlesztők. A történetvezetésre ismét nincs egy rossz szavam se, vagyis... talán annyi, hogy most már bezavart egy kicsit a "tüttyögés". Főleg a végén ez a "tedd ide ezt", "beszélj vele", "tedd oda azt". A végén a "fordulat"... meglepő volt, holott abból amit korábban felvetett valaki, igy már "homlokracsapós". A Mass Effect óta viszont félek megnézni az alternativ lehetőségeket. Azt hiszem, tudat alatt annyira csalódott lettem a "dönts, de igazából semmi jelentősége nincs" választási lehetőségek miatt, hogy már félek megnézni őket. Az epizód végi "mit választottál" pedig végleg elgondolkodtatott azt illetően, hogy a válaszásoknak tényleg ennyire minimális hatása van csak az eseményekre? Persze tudom, fejlesztő szempontból ez elég nagy kihivás lenne. Azon viszont enyhén szólva is felhúztam magam, hogy a játékosok kb kétharmada megcsókolta Rachel-t. Igen, az alapjátékban én is ezt választottam, de egyrészt nem azért, hogy láthassam őket smárolni. Max és Chloe együtt nőttek fel és annyi év után ismét összefonódott a sorsuk. Nem is kicsit. Azt hiszem ez elég alap. Chloe és Rachel viszont bármennyire is jól megértik egymást, még csak pár napja barátok Ezt még se hasonlitsuk már össze egy gyerekkori, több éves barátsággal! Amikor az Ep 1-ben megkérdezte Rachel, hogy mit érzek, én pár másodperc után ráböktem hogy "Nem tudom", Persze megsértődött. De most az első nap után nem fogok neki szerelmet valanni. Ahhh... jó, lenyugodtam. Megint egyetlen meggyőzésem sikerült csak az epizódban, és azon gondolkodom, ha esetleg nem sikerült volna, akkor hogy zajlott volna le a jelenet? (Victoria-t sikerült meggyőznöm)
Baszki, már 19. van? :O
Pont az előbb jutott eszembe, hogy már megjelenhetne, mert már tolnám... :D
Es meg az idozites is jo ezuttal a hosszu hetvegere :)
Nem tudom, hogy szeretnem e ledaralni egyszerre a BtS 3+1 epizodjat. Valoszinuleg inkabb a 2 havonta 1 epizod fele mostani modszer mellett dontenek.
Az alapjan legalabbis, hogy van olyan sorozat, amelyet szeretek hetiben nezni, mert van ido gondolkodni, megbeszelni, kitargyalni, urambocsa' rakeszulni a kovetkezo reszre. Ezek jo fel evig legkotnek es csak a nyarat meg a teli unnepi szezont kell kibirni uj reszeket nelkulozve. Hosszu tavon szorakoztat meg ugy is, hogy egy-egy resz utan anyazunk, mert csak egy het mulva jon a folytatas.
De van olyan sorozat is (lasd Netflix altal bevezetett trendet), amelyet szivesen daralok le egy/ket hetvege alatt ep 01-tol barmeddig, csak hat ilyen esetekben par honap mulva mar vagy elfelejti az ember, vagy mar nem tart annyira izgalomban, hogy foglalkozzak vele (esetleg a kovetkezo szezon elott gyors ujranezes a tortenesek miatt). Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2017.10.11. 16:47:05
Ez videó szerint Alyssa valójában tudta hogy mik történtek vele, amiktől Max megmentett, így valójában Alyssa Max-et tesztelte.... Ti mit gondoltok?? Ez sztem butaság... (A videónak van saját angol felirata.)
Amúgy nézzétek meg a videó kommentszekcióját is. :DDD
Ezzel lehet megvárnám amig kijön az összes epizód.
Mondjuk én ebből kb semmit nem értettem, de talán nem is baj. (mondjuk akinek az adta a játék lényegét, hogy egy moddal shippelje a két karaktert, annak talán nem ezzel a játékkal kellett volna játszania) Ismerek egypár tinilányt, akik oda meg vissza voltak ezért, de nem hinném hogy ők tényleg felfogták ennek az egésznek az értelmét vagy jelentőségét. A videó végén valamiért eszembe jutott az előtte lévő "save both" választás. Nem is értem hogy nem jöttem rá, hogy ez már eleve egy logikai bukfenc, hiszen a vihart Chloe megmentése generálta, tehát az hogy lesittelik a tantóbácsit, baromira nem oldja meg a játék végét.
Épp ebbe a videóba botlottam: (Az automatikus angol felirat szépen feliratozta a hangot.)
Ettől csak nekem fordult fel a gyomrom? Nyilván én is szeretem a happy end-et, de egy ilyen befejezéssel alapból herélték volna ki a játékot. Mellesleg, én is emlitettem hogy a végtelen párhuzamos valóságok miatt kellene lennie egy olyannak, ahol Chloe és Arcadia is megmenekül, csakhogy ezzel pont a játék lényegi mondanivalója vált volna semmivé.
Feltűnik kétszer is a roncstelepen, ott ahol Rachelt eltemették
A másik elmélet hogy az őz egyszerűen Max lélekállata, aki vezeti őt, mutatja az utat. Mondjuk ezt a két elméletet össze is lehet kötni és van egy harmadik. :D Érdekesség: amikor a először tűnik fel az őz a roncstelepen és megpróbáljuk visszapörgetni az időt az az őzre nem hat. Ugyanazon a helyen marad. A holló már egy másik dolog. Van egy felirat a játékban: The raven is to be respected, never trusted. (van arról is egy elméletem, de ahhoz még korán van ). Utoljára szerkesztette: LostInTheCrowd, 2017.09.08. 07:41:47
A legelején ő vezette fel Max-et a toronyhoz. Aztán később is felbukkant néha. A gondnok szerint ez Max állat szelleme, de hogy mit szimbolizál vagy akar e egyáltalán vezetni valamerre, azt nem tudom. Annyi rémlik, hogy amikor kinn voltak Chloe-val a roncstelepen és üvegeket kellett neki keresni, akkor ott volt valahol a telep oldalánál.
Az meg hogy a zenét is úgy választották hogy a szöveg passzoljon, annyira nem meglepő. Sajnos hallás után nem nagyon értek, ha mindezt énekelve adják elő akkor meg végképp nem.
Azt hiszem, te említetted korábban a szarvast.
Én nem értem, az mit akart szimbolizálni. Nem tulajdonítottam neki különösebb jelentőséget. Egyszer-kétszer megjelent, de ennyi. Talán utat mutatott...?? Mondjuk már jó régen játszottam, annyira nem emlékszem rá.
Ráadásul nem csak zeneileg illik nagyon a játékhoz ez a szám, hanem még a szövegét is mintha Chloeról írták volna. :)
De ha ide tolja a videót is, az már miénk is. :D Legalább is az enyém. Bár elinditani nem fogom, pont elég megterhelő volt lelkileg tegnap lenyomni azt a három órát. Akkor már inkább konspiráljunk.