Most vittem végig a játékot, nem sok nehézség volt benne. A fő bost elsőre megcsináltam, kb 3 perc alatt.
1. a fegyvert a leghamarabb a maxra kell fejleszteni. 2. a képességeket jól kell elosztani - 3. gyógyinjekciók - akár egy kis fejlesztéssel lehet nálunk vagy 15 mindegyikből.
Nálam simán 10/10. van olyan jó min a LIS. Ami nem tetszett az az hogy a párbeszédeket nem lehet gyorsítani. Utoljára szerkesztette: Anonymusxx, 2020.10.01. 11:09:42
Aktuális steam-es verzióhoz van használható magyarítás? (gondolom a bétához készült nem jó hozzá... vagy igen?)
Elvileg ez egy storys dolog lenne..a faszert kell belerakni a vegen az agyontapolt vergenyat...nem akartam nagyon senkit kiszivni de muszaly volt hogy tovabb tudjak lepni,,,aztan megint,,,es megint..most meg 40 plusz felett leverem a nyolcadat tan a dognek es kakukk , eselyem sincs,,hat a fene se fog 3 orat erolkodni hogy meglassam a veget..eleinte nagyon tetszett, aztan hogy kiderult, hogy szereplo irtas nelkul esely sincs vagy csak mazohista modon....ahh, nagy csakodas íigy a vegen
Nem ismerem a LiS-t, ám a történetét valahol a nincs és a nulla közé tenném, így túl sokat nem küzdenék érte, az első érdemi döntést a játékban vagy 10 óra után hoztad, és annak sem volt semmi hatása a tényleges történetre. Előtte olyan fontos döntéseket hozol meg, mint hogy milyen sorrendben gyilkolsz halomra embereket az utcán, ám ez nem számít, mert az utcán egyébként is csak fenevadak és vámpírvadászok vannak. Normál ember nem élt a játék szerint ekkor Londonban.
A LiS-hez képest élményben hova tennétek ezt? Van olyan mély és maradandó? Mert én erősen töprengek azon, hogy ezt skippelem.
Ne menj bele a köpetbe, nem emlékszem rá hogy szívtam volna az ilyesmvel. Valószínűleg nem éltek nálam addig. ^^ A lényeg hogy legyen egy jól fejlesztett elsődleges közelharci fegyvered amivel hack'n'slasheled az elleneket, a legjobb esetben a legveszélyesebbtől megszabadulással kezdve. Minden egyéb fegyver használata pedig csak másodlagos, támogató jellegű. Ha megtartod a támadás-védekezés egyensúlyt, akkor nem lesz nagy gondod soha. A harcos képessegeken túl érdemes sok képességpontot a vérszívásra dobálni, esetleg karózni, akkor a szerzett vérből lehet szükség szerint regenerálódni és újra támadni. Meg ugye lopakodj és taktikázz, bizonyos harcokat meg lehet törni majd újra előnnyel belépni. Utoljára szerkesztette: broman191, 2018.10.14. 16:30:10
Nehéz játék ez nem vitás de azért talán nem ennyire, mert nekem müködött a lövöldözés föleg a bossok ellen a mezei mobokat meg érdemes karózni hasznos kis fegyó. Utoljára szerkesztette: wedge31, 2018.10.14. 15:27:00
A köpködős hülyék ellen mit ehet kezdeni, belemegyek véletlenül egy köpetbe és gyakorlatilag végem, leszedi az összes hp-m, ráadásul olyan szűk minden ebben a játékban, hogy esélytelen távolsági harcot vívni bárkivel is. Így a feléig egész élvezetes és szórakoztató volt de most már inkább csak idegesítő ezzel a túlságosan erős ellenségekkel, kár érte. Utoljára szerkesztette: Shep, 2018.10.14. 14:51:33
Nézz szét a boltokban és főleg a dokkok környékén, úgy rémlik hogy nálam az utóbbi területen maradt rengeteg felfedezetlen loot, nekem is kevés volt valami ritka fejlesztési komponensből, aztán később szinte úsztam benne.
Ne állj le minden opcionális ellenféllel harcolni, akkor nem lesz baj. Valamint közlekedj a láthatatlanság képességgel a bajosabb területeken. Mindenesetre a West-End területére elég korán tesz be a játék a megszokottnál jócskán táposabb ellenfeleket, ami normál nehézségnél is jelentős kihívás, a gameplay dizájn hibaság határán billegő döntés. Persze filantróp vámpírként számíts arra, hogy folyamatosan 5-10 szintnyi hátrányban leszel a sztori során az ellenfeleidhez képest. Ha most vagy kb. 10 szint hátrányban, mellékküldetésekkel lefaraghatsz vagy 5-öt idővel, jól átgondolt karakter fejlesztéssel és fejlesztett fegyverekkel tudsz majd érvényesülni. Aztán amikorra viszonylag jól felzárkózol, a végjátékra ráforduláskor bedobja majd a játék a 35-ös ellenfeleket és megint pisloghatsz mint hal a szatyorban... :D
Hát nekem rohadt nehéz ez a játék a 4. fejezetben kész vége. Nem találok cuccot a fegyver fejlesztéshez, 1-2 ütéssel (hiába fejlesztettem magam) szinte a leghurkább ellen is szétkap. Az is küszködés, hogy visszajussak egy rejtekhelyre. Valahogy nem ezt várnám a normal szinttől egy játékban, story módban előröl kezdeni meg nincsen kedvem, lehet így véget ér számomra a vámpír kaland.
Tölthető a Magyarítás 1.3al működik. Még nem a végleges ez csak nyílt teszt
Jöjjön csak én kb. az első komolyabb leárazás idején veszem majd meg.
Ja tényleg.Ráadásul a játék elején mintha lett volna erre utalás is.Talán mikor először kerültem olyan helyzetbe hogy emberbarát vagy sem de nem tettem és ott írta hogy így is lehet de kevesebb Exp.fog járni! Ha jól emlékszem..
Ha megtalálom helyes taktikát amúgy meg Build-et akkor legyőzöm a magasabb ellenfeleket de nem könnyű na,meg idő..:)
Ha emberbarát karakterrel játszol akkor létezik, egy ponton túl folyamatos szinthiányban leszel, de megfelelően fejlesztett fegyverrel és türelemmel +10 szintes ellenfeleket sem lehetetlen megborítani. Érdemes az NPC-kkel beszélni, mellékküldetéseket csinálni és tápolni mindenfelé, bár általában akkor sem leszel a főküldetés által előírt szinten, de kihozod a helyzetből a maximumot...
Annyi hátránya van, hogy minden elhasznált potit elbuksz, tehát ha mindenből kifogytál mielőtt megfeküdtél, akkor üres poti inventoryval fogod kezdeni a harcot a következő alkalommal. A keresztes ellen nem boss, csak erősebb random ellenfelek mint a shotisok, lesz belőlük több is később. Amikor használja a keresztet, akkor ne légy a közelében egy bizonyos körben, ha ütne térj ki, közben üsd-vágd, nem kell hozzá bonyolult taktika. Ha lenne más ellen is a közelben, érdemes őket lecsapni, hogy a maradék egy erősebbre tudj koncentrálni. Utoljára szerkesztette: broman191, 2018.07.16. 18:21:40
Ha a játék végére level 30 körüli vagy és addig céltudatosan fejlesztetted a felszereléseidet, képességeidet, ténylegesen csak azokat amelyekre a harcok során építesz, akkor éppen szűkösen elég a "barátságos vámpír" XP mennyiség is, a nehézség is vállalható. Én úgy rémlik hogy level 28 vagy 29 körül jutottam a végjátékhoz, ahol a végső bossnál elhasználtam mindenféle gyógyító cuccomat, bár kissé hack'n'slashben nyomtam, mert láttam hogy egy kicsit odafigyelve szinte ész nélkül is kiadja...:) Olvastam hogy level 30 felett kezd akár játszhatatlan nehézségűre skálázódó enemykkel operálni a játék és láttam Steam fórumos problémát, amelyben a főboss akár level 50 is volt 30 feletti player levellel, ami elvileg bugos skálázódás eredménye. Bár a játék végefelé számomra elég gyakori volt hogy level 20+ körüli karival csapkodtam a 30-as elleneket, így +10 enemy level még éppen nem lehetetlen érvényesülni. Még szerencse hogy többnyire kiszámíthatóak és jól helyezkedve kihasználhatóan bugosak a támadásaik. A hozzánk hasonló emberszerű vámpírok azért tudtak elég kemények lenni még "okosban" is. Szerencsére sok helyen lehet hagyni ágyutöltelékként működni a vámpírvadászokat, aztán ha számukra vége a harcnak, de azért legyengítették feles HP környékére az ellen vámpírt, ott az easy XP lehetősége. :) Szóval a játék utolsó harmadára szerintem egészen kellemes kihívás nyújt a játék, habár egy ponton az addig megszokotthoz képest elég meredeken emelkedik a nehézség, már nem mindegy mivel támadsz az ellenekre, de ha nem rozsdás bicskával, akkor nem lesz gond, na és hirtelen szükség lesz a gyógyító potikra, esetleg néha vérre és erőregenerálókra, amelyekre az első kétharmadban ritka esetektől eltekintve szinte nem is volt szükségem, csak a legvégső esetben vettem elő potikat. Persze nem kell minden látható ellent rögtön megtámadni, akkor nem lesz gond. A gazdag negyedben korán betesz a játék magas szintű, de opcionális elleneket, őket jobb pár plusz level gyűjtögetése után elkapni. Végig "filantróp vámpírként" nem szúr ki veled a balansz, de ha néha kóstolgattad az ártatlanokat, hogy egy fokkal könnyebb legyen a játék, akkor ironikusan akár még nehezebb is lesz, mert jobban skálázódhatnak az ellenek, így relatíve gyengébb is leszel bizonyos pontokhoz érve...ez adott szintkülönbségekkel így is van rendjén, nem sarkall félmunkára a játék, ugye az elérhető legpozitívabb ending is bukható ha csak egyetlen ártatlant is megöltél. Abból kiindulva pedig morálisan már mindegy hogy követi-e még 100, legalábbis a balansz mintha úgy építene rá...de lehet hogy mára patchben változott valamelyest. Utoljára szerkesztette: broman191, 2018.07.14. 11:37:52
Én is no kill-el vittem végig, az égvilágon semmi nehézség nem volt így sem benne, milyen lehet ha maxolod a karit :) Küldikből bőven jön be annyi xp, hogy a lényeges skilleket megtanuld( pl az öngyógyítás, vér szerzése támadáskor kombó miatt alig alig haltam)
Én is ugy játszottam végig de arra készülj, hogy mivel igy jóval kevesebb xp-t kapsz fejleszteni is kevesebbet tudsz majd, ergó nehezebbek lesznek a harcok, föleg a végén.
Szerintem is jó! Még senki nem haraptam meg(ártatlant),kiváncsi vagyok meddig bírom:D
Értem. :) Szerintem jól sikerült darab, megvannak a hibái, de a hangulat, a dialógusok, a karakterek és a történet kárpótol értük. Csak a performance-on javítanának még, mert az nevetséges.
Valójában szinte semmit nem javít, pár apróságot. Gondolom, a file szerkezete olyan a játéknak, hogy csak úgy tudták megoldani, hogy a fél cumót újra letölti.
Természetesen a masszív, indokolatlan FPS esések megmaradtak...
6 gigás frissítés érkezett a játékhoz ha érdekel valakit
Igen, én is azért pihentetem most, mert idegesítő a sok stutter és FPS drop, állítólag már hegesztik a peccset. Tényleg megérdemelné, hogy kijavítsák, mert egyébként nagyon kellemes meglepetés a játék.
27 óra alatt a végére értem. Nálam nagyon erös nyolc pontot érdemel a játék és csak a technikai hibák miatt nem többet. Még egy végigjátszás benne van mert most egy civilt se bántottam, ennek meg is volt böjtje mert rengeteg xp-töl estem el így gyak egy skillt se tudtam felhúzni maxra.
Kár hogy az ending vonzatában egyedül annak van jelentősége, hogy öltél-e ártatlan embert. Minden más csak morálizáló körítés, amelyből nagyrészt nem következik semmi a játék világában. A körzetek állapotának változását sem dolgozták ki túlzottan, nem érezhető semmiféle különbség egy "healthy" és egy "serious", lassan elveszni látszó helyzetű között. Bármit csináltam ugyanúgy jártak keltek vidáman az emberek az előre programozott 10 méterükön oda-vissza, esetleg beszéltek róla milyen rossz lett a helyzet, pár utcával lentebb meg randalíroztak a veszett skalok és minden más, ugyanúgy unalomig kiszámíthatóan. A dialogusok remekek, az atmoszféra átjön, csak a számos területen kidolgozatlan, túlzottan leegyszerűsített budget fíling húzza le...amire az előzetes anyagok alapján számítottam, de ebben a formában is egészen élvezhetőre sikeredett.
Amúgy, ahogy tovább játszom, egyre jobban tetszik.Téves a negatív kritikák sokasága. Ez nem egy "action RPG", ez egy régi vonalú kalandjáték, nagyon érdekes dialógusokkal, és összetett NPC rendszerrel, ami, ahogy Wedge is írta, pókhálóként szövik át az egészet. Ja, igen, harcolni is lehet, kell is, de nem ez a lényeg. Ilyen, ebben a formában még tényleg nem volt. Ha sikerül kiküszöbölni a perfomance gondokat, akkor ez bizony az év egyik nagy dobása lehet. Számomra legalábbis.
Sokkal szebb lesz tőle a játék. Kis ráncfelvarrás :)
Igen a dialógusok nagy erösségei a játéknak és az külön plusz ahogy beszélgetés közben infókat lehet szerezni a többi npc-röl amit késöbb vagy ellenük vagy melletük fel lehet használni, gyak olyan az egész mint egy nagy pókháló.
Na, vittem már tovább. Továbbra is tetszik, azt kell mondanom, hogy lelke van a játéknak, és ez nagyon jó. El kell ismerni, hogy eléggé csiszolatlan itt-ott, látszik rajta, hogy nem egy nagy költségvetésű stúdió készítette, a harc szintjén is láttunk már jobbat, de az egész setting, a nyomasztó hangulat, a történelmi háttér nagyon sokat dob rajta. A dialógusok pedig a legjobban megírtak, amit már jó ideje RPG-ben láttam. Érdekes az emberek háttértörténete, tényleg olyan érzésed van, miközben beszélgetsz velük, hogy ezek élő személyek, saját élettel, élményekkel, fájdalmakkal, nem csak generic NPC-k.
A kórházban van az a beteg, akinek egy srapnel vitte szét az arcát a háborúban. Na, vele beszélgetve gombóc szorult a torkomba nem kicsit, nagyon át lehetett érezni a fájdalmát. Amikor mondjuk neki, hogy mi is szolgáltunk a háborúban, ő pedig kérdezi, hogy tisztek voltunk-e. Igen. Mire ő, "Akkor uram, mi nem ugyanabban a háborúban szolgáltunk" Nagyon jó, és ez csak egy példa.
Technikai gondok viszont vannak, főleg a teljesen érthetetlen FPS esések zavarnak. Az esetek 90% röccenésmentes 60 FPS ultrán is, aztán látszólag ok nélkül leesik 40-45 környékére. Értsd állsz egy helyen, 60 FPS. két métert arrébb mész (semmi nem történik, nincs több karakter, több fényforrás, semmi) puff, 45 FPS. Ez nyilván javítható, remélem, fogják is.
Na, szóval eddig azt tudom mondani, hogy egy igen egyedi hangvételű játék, ami engem legalábbis be tud szippantani. A nagyon fanyalgókat igazság szerint nem értem. Megvannak a hibái, valóban, de ezek nagy része orvosolható, remélem, meg is teszik hamarosan.
Ja, jó vagyok, az a kéttucat ember, akit az első fél órabán felszecskáztam azok mind rosszak voltak, és egyébként is csak a körülmények áldozata vagyok. A karakter is mondja ezt, akkor is nevetséges...
Mai nap poénja. Venném meg, erre kierül, hogy nincs elég pénz a Paypalon. Eh... :) Mondjuk lehet, hogy az első sale-t meg kéne várni. Valahogy elszoktam a teljes árú játékvételtől...
Akad bőven gáma, amelyik a no kill alatt a nem kell ölnöd, egyszer sem, koncepciót értette, nem pedig a csak keveset kell ölnöd. Persze ritka, mert gyilkolni jobban szeret a játékosok többsége, mint nem gyilkolni, épp ezért reméltem, hogy az igért no kill az igazi lesz, nem pedig, juj, nem kell mindenkit halomba ölni csak mert mozog szint.
"acsit" lehet, hogy kapsz, ettől még az első bossnál hagytam abba, mert addig zero halállal vittem, és a kötelező trancsir nullázta a játékélményt.
Megvettem én is, kb. 1.5 órányi progress van benne eddig, és alapvetően bejön, van egy hangulata. Ugyanakkor azt azért nem értem, hogy most értem az első nyitottabb helyre (olyan marhára azért ez sem nyitott), és az eddigi stabil 60 FPS most szépen bekukkant 40 köré is. Azért ne csináljuk már, a grafika nagyon nagy jóindulattal sem mondható korszerűnek, a területek pedig eddig meglehetősen zártak, nem kell egy kontinenst mozgatnia a játéknak. Látványban ez kb. 2010-es szint, egy I7-nek, és egy 1070-esnek ezt röhögve vinnie kéne minden kompromisszum nélkül.
Szóval ebből a szempontból dühös vagyok, mert ez így gány munka, erre nincs mentség.
A teljesen kihalt területek is az előző évtized játékait idézik, bár itt még végülis "meg van magyarázva" úgy, ahogy, hogy miért ilyen kihalt minden, ez remélem, később változni fog. Utoljára szerkesztette: Voltan, 2018.06.06. 11:00:16
DE:HR, acsit is kapsz illetve te nem kaptál ha nem játszottál vele, potolnod kellenne mert sokkal jobb mint a második rókabör.
Hát azt elég nehéz volna kivitelezni, hogy a bossokat se keljen kinyirni. Ha jól emlékszem a deus exbe is igy van ha csak a bossokat ölöd meg az no kill végigjátszást jelent.
Az nem ölés nélküli végigjátszás, hogy az ártatlanokat akikkel semmi dolgod nem kell megölni. Az nem pszihopata végigjászás. Mindegy, kár érte. Az jó hír, hogy lehet sunnyogni képességgel legalább.
Jó kis játék lett ez, folyamatosan toltam hat órát nálam ritka az ilyen.
Nálam van shadow veil skill avval elsétálhatsz mindenki mellet... Az ölés nélküli végigjátszás az elejétöl fogva csak az ártatlanokra vonatkozott a bossokat meg az elején akik megtámadnak mindenképp meg kell ölnöd.
Teljesen megbukott ez, én is reméltem, mert mintha lett volna egy ilyen igéret valahol (vagy csak haluztam ezt?), ám nem csak sztory elemként fordul elő ez, hanem az elején szépen jönnek a mookok és vagdalhatod halomba őket, legalább jelzi a karakter, hogy sokkal erősebb és gyorsabb, mint volt ,így nem annyira indokolatlan, hogy miért tudod ilyen hatékonyan aprítani a normál embereket. Sunnyogásra nem igen láttam opciókat eddig, így félek nem is lesz lehetőség elkerülni sem a trancsírt.
Szörnyű a zenei aláfestés, ez a komolyzene annyira depresszív hogy számomra élvezhetetlenné teszi a játékot. Értem én hogy a hangulat fokozása miatt kellett, de a látvány már így is elég lehangoló (viktoriánus kor, sötét utcák, lerobbant házak, gyárépületek, patkányok, stb.) A harc vállalható, de az ellenfelek teljesen hülyék. A történet sem nyújt sokat, klisékre épül, különösen ami a vámpírokat illeti. Nem tudom élvezni ezt a játékot mert nincs benne semmi ami jó lenne.
Az age of reckoning fasza kis rpg volt abba több mint 80 órát nyomtam bele és sehol nem voltam még a végétől.
Srácok, ez hasonlít a Dark Souls-ra, vagy a harc kevesebb és inkáb történetorientált?
Én örülök, hogy ez is nem olyan open-world mint amit most mindenhol eröltetnek. Nincs tele a térkép ezer felesleges kérdöjelel amik semmit se adnak a storyhoz és nem kell madártollat vagy gumibogyót gyüjtögetni, stb.
Az általam ismert rpg-k közül azok történetei voltak a legjobbak amik viszonylag kötött játék menetel lettek elmesélve.
Nekem nagyon bejön a játék a story, hangulat és az audió csillagos ötös. Az írányitással nekem semmi gondom nincs szerencsére és mint már elöttem is írták végre ez egy vámpiros játék.
2 óra után:
nagyon fogcsikorgatva mondogattam magamnak, hogy jó lesz ez, jó lesz ez. Ami pozitív azt amúgy is láttátok a videókban, de itt vannak a kontrák:
- a mozgásdinamika valami szörnyű. Ha futás közben nyomogatod a gombokat, irányt változtatsz majdhogynem egy balettot ad elő a pali.
- a számítógépes változat = SZÖRNYŰ. Konkrétan mintha copy & paste módszerrel átdobták volna a kódot PC-re. Az egér érzékenysége hol lassú, hol nagyon gyors, konkrétan egérrel lenne jó játszani, de több játékot megjárt playerként is kb újra kell tanulni az egér kezelését. A játék abszolút konzolra lett készítve.
- A játék az első pillanattól kezdve vezeti a kezed. Ide menjél, ezt csináld, azt csináld. A modern játékok betegsége. Leírja azt is kb, hogy töröld ki. Fogja a kezed és a városnak álcázott keskeny lineáris csövön tuszkol végig. Borzasztóan zavaró.
- a játék szépnek egyáltalán nem nevezhető, ahhoz képest, hogy leugrál az FPS néha akár 20-ra is ultra highon. Jelenleg a DS2-vel játszok, és annál többet nem várok egy játéktól grafika terén. Ez sajnos még azt sem üti meg :/ Itt nem arról beszélek, hogy még az emberek hajszálai is legyenek 200.000 pixelből, hanem bizonyos textúrák nagyon el vannak nagyolva amik az orrod előtt vannak és zavaró. Figyeljétek meg majd a csónakot mikor kerestek valakit. Lefényképeztem volna ha tudtam volna :(
Nem lenne rossz ez a játék, de annyira "mű" (nincs rá jobb szavam bocsánat), hogy meg se születhet az "órákig odabilincselős" érzés. Kis limonádé játéknak tökéletes.
Elkezdtem én is, így bő két óra után nagyon tetszik, már csak azért is mert a vámpiros játék ritka mint a fehér holló.
A játék 20. másodpercében történteket nem érzem spoilerezni valónak. Bár ha gondolod legközleebb majd titkolom, hogy ebben a játékban vámpírral fogunk játszani.
Érdekes lett, van benne bőven lehetőség, remélem a legtöbb esetben kihasználták ezeket, nem csak díszlet marad kerületek lakosságának cuccai meg a gyógyítások és egyebek. Sajnos ez elején a rokont kivégezzük a család nélküli bosszúállás irányvonalát biztosítandó, pedig sokkal több lehetőség lett volna életben hagyni és kibontani azt, mit kezdesz a családoddal, amikor vámpírrá válsz. Szintén zavaró, hogy a harcok többségét az elején nem lehetett elkerülni (tán egyiket sem), így pillanatok alatt tömeggyilkossá váltunk, bár egy-két emlékfoszlány jelzi, korábban sem csak békés dokiként éltünk. Viszont a karakter reakciója amikor kezdi megérteni mi van az első éjsztaka, az tetszett, kicsit sajnáltam, hogy nincs opció rövidre zárni a történetett, mégha nyílván egy egyszeri poén lenne csupán, egy pár villanásnyi lehetőségnek simán befért volna szvsz.
Főszereplő szinkronja néhol elég vicces, néhány részen, főleg az ilyen mellékesebb jelentekben valszeg nem kapott kellő instrukciót, hogy egy-egy sor milyen szituban hangzik el és nagyon nem odaillően szólal meg. :)