1 din-es méretű legyen, hiába szabvány iso csatlakozós a járgány, a rádió csatlakozójába valószínűleg nem fog bemenni, kell egy toldó rá és felcserélni két szál kábelt, hogy ne törlődjenek a beállítások, ha leállítod a motort :)
Van egy opel astra F 1998 1,4 16v - s gépem. ki akarom cserélni a rádióját. Jelenleg CAR 300 van benne. Kérdésem az lenne mire figyeljek Rádió vételnél? (méret, csatlakozó, nemtom, stb. :-) )
Köszi előre is!
350-400 ért árulták egy másfél éve az eredeti kupás astrákat is.
Épp tegnap számolgattam. Kb 100-150e ft-ból össze lehetne rakni egy ilyen kupás Astrát. Az autó vételárán felül. Mondjuk nem gyakori az 1.6Si,de nem lehetetlen találni.
Igen ezeket már én is megtaláltam. Szerencsére már nemcsak a 70-80as évek hegyi/gyorsasági képeit töltögetik fel a netre Retro cimszó alatt, hanem lassan már akadnak 90es évekből is, hogy témához kapcsolódjak, remélem lesz még sok kép az astra kupás csatározásokról is :)
Tesómmal pont a hétvégén rakosgatjuk össze a darabkákat néhány pár perces videóbaól, meg az MNASZ honlapján lévő,néhol hibás eredeménylistáról.
Eddig azt hittük 3 merci csak 2001ben volt, amikor ment a két Zengős, meg a szélessel (class1-190) ment Zengő Zoli. És azt hittük előtte csak kettő volt. Az egyik a kék amit Móczár hozott 1992ben, a másik a Piros fehér Old Spice-os. De nem mert volt itt 3 is, Adorján egy zöld-sárgával is ment.
No mindegy msot nincs időm leirni, majd Pü-ben értekezünk egyszer. Archiv fotóid nincsenek?
Szinte az összes Hungaroringi versenyen ott voltam....csak aztán teljesen homályba felejtődött az Astra kupa,illetve a Gyorsasági OB is.... Még a 3 Mercedes Evo 2 DTM-et is láttam egymással viaskodni,főleg Móczár Péter "Old Spice"-os Mercije maradt meg bennem és persze a két fehér-kék-zöld festésű. Jó volt,abszolút pozitív élmény.