Egyszer kipróbáltam a gamet, de nekem kifagyogat töltéskor mikor lementem a pincébe, illetve a pincét mikor kitakarítottam.
Engem a küldetésekben az zavar a legjobban, hogy néhány küldetésnél meg se jelenik a lila pötty a térképen, más küldetések pedig egyszerűen hibásan vannak leírva. Ezt úgy értem, hogy a List of names küldetést a Chapterhouse helyszínnél jelöli meg, holott ott csak megtaláltunk néhány hiányzó oldalt a könyvből, de a keresendő személyek nem ott vannak.(mondjuk ez utóbbiak megtalálása se semmi feladat) A részeg koldus mellékküldetés helyszíne pedig csak jóval később érhető el, mint felvettük, de erre semmi se utal, a helyszín a térképen se található.(Underdark, Darklake) Már olvastam több játékostól a Steam-en, de arra tényleg odafigyelhettek volna, hogy legalább az állatok ne dobjanak aranyat és műtárgyakat, no meg fegyvereket...Elég röhejes hiba. :)
feltuningolt warcraft 3 túl kell esni rajta. Nekem főleg az erdős rész az elején volt gagyi, de pl a város egész jól néz ki.
Most nem azért a két forintért, de ez a játék nem lett valami szép... lehet van mélysége de volt a Divinity Original Sinnek is tavaly, ami mérföldekkel szebb is volt! Adok neki még egy esélyt de így elsőre elég fapados...
vagy Ravenloft.. Kész világok.. jó történetek.. majd talán ezt is felfedezik egyszer. Mert sok potenciál van bennük..
Egy Krynn sorozat kellene már megint felújítva.. vagy egy Dark Sun..
Nekem tetszik a játék, nem igazán foglalkoztat, mennyire D&D vagy sem, engem leköt.Ahogy anno a NW is. Két megjegyzés: - A Mercenaries Cave-ben kellene megtalálnom egy bebörtönzött foglyot. A YouTube videót már megnéztem, nálam semmiféle prisoner nincs abban a barlangrészben. Másnál is előfordult? - Hol lehet megtalálni a vak koldust?(Valami Darklake-ben van, de olyat merre találok?!)
Én úgy vagyok vele, hogy jelenleg a Neverwinter Nights 2 is fent van a gépemen, minden patch-el és kiegészítővel együtt (GOG-os verzió), szóval ha valami D&D-sebb, szerepjátékosabb Forgotten Realms-es játékra vágyom, akkor belelendülök abba. :D De azért nyilván jobban örültem volna egy Neverwinter Nights 3-nak. Viszont a történet miatt nekem ez a Sword Coast Legends is nagyon bejön.
egyetértek, én nagyon vártam,de ez inkább Diablo :P oké van DD/ADD feelingje ,de ahogy mondtad egy katyvasz......és a varázslatok megint el lettek baszva :(
Azt hogy mennyire lett be hypeolva DnDnek passz, hete találtam rá a játékra :D Nem is tudom mennyire lehetett volna pl a varázslási rendszert átvenni értelmesen ha a pályákat nézzük meg a szörny mennyiséget
Egyetértek, még csak annyit, hogy a DA:O-t ajánlanám játékra a cikkírónak, hogy ne csak beszéljen róla mert szemmel láthatóan gőze nincs róla .
A játék tényleg jó lett: egy AKCIÓ rpg ( nem véletlen a kis és nagybetű használat) Az viszont gáz, hogy ez egy D&D játéknak lett hirdetve és ott a logó is szinte "mindenhol". A játéknak meg alig van köze a D&D-hez. A cikk irójának fogalma sincs mi az D&D, mert akkor nem írna hülyeségeket olyan szabályrendszerről, amit nem is ismer. Ami sok embernél kicsapta a biztosítékot, az az, hogy ez játék nem D&D. Ez egy D&D szerű rpg katyvasz: nincsenek D&D varázslatok, alig van kaszt, presztízs kaszt meg pláne. Limitált a karakter alkotás, a változatos 4 db nemenként használható hangokról nem is beszélve. Strartégia nincs a harcokban, lévén alig van olyan ability, ami a harcokban taktikai elemként szolgálhatna. Minden Skillfához jár kemény 5 db skill... Az meg a játék non plus ultrája, hogy egy human, aki +2 extra skill pontal indul ki tud rakni néhány abilityt a legmagasabb szinten. Aminek persze alig van haszna. Ezért kár volt kivenni a szintalapú mágia erősödést illetve a szintenként tanulható varázslatokat, amitől a D&D valóban D&D. Meg különben is : hol a bárd és hol vannak a buffok?? Attól hogy valamit a végletekig egyszerűsítek az még nem lesz jó. Ez a megvalósítás nekem szimplán ratyi. Ilyesfajta dolgokkal ARPG-knél találkozni. Viszont a hangok és a zene nagyon jó. Sokszor NWN-re emlékeztettek a hanghatások néhány helyen. A companionok is elég jópofák és élvezetesek. A grafika szimplán vállalható, de aki egy rpgvel akar játszani, az amúgy sem ezt nézi. Végezetül maga a játék elég élvezetes, de ez nem D&D. Attól hogy Forgotten Realms-ben játszódik a történet és vannak bennt D&D-ben használt kasztok, skillek amik varázslatokról lettek elnevezve és klasszikusnak számító mobok, még nem lesz a játék D&D és ehhez nem kell Hardcore fannak lenni. Ez egyszerűen egy JÓ történettel ellátott AKCIÓ rpg, amire ráhúzták a D&D cimkét.
hát, nálam konkrétan max grafikán fut, ha kikapcsolom az árnyékokat.. viszont már a legrandább, legalapabb árnyék engedélyezésétől is szaggat, mint a nokedli, függetlenül attól, hogy a többi beállítás minimumon vagy maximumon van-e... szvsz az árnyékok megjelenítése kifejezetten optimalizálatlan....
Ó, én még nagyon az elején vagyok. De a kis félszerzetet máris csípem. :D Nagyon jók a karakterek, a párbeszédek, és a küldetések is jól ki vannak dolgozva. Viszont valóban nem annyira D&D-és, mint lehetne. Nem annyira D&D-és, mint mondjuk a Neverwinter Nights. De azért így is visszaköszön sok minden. :) Ami fura még, az az optimalizáltsága. Bátran feltolhatok egy-két beállítást, de csak akkor, ha teljesen kikapcsolom az árnyékokat. o.O Hatalmas FPS nyereséget jelent az árnyékok kikapcsolása. Ennyire nem kéne drasztikusnak lennie. Nekem így is jó, de ezen esetleg javíthatnának egy patch-el. Összességében eddig az a véleményem, hogy megérte megvenni. :D
Én ezt többször is bejátszottam már és nem volt gond. Hivatalosan sehol nem szabadna proxyzni. A bátrak orosz kódokat is megvesznek és steamen orosz proxyval regelik :D
Nem tudom hol tartasz, de elég kíváncsi vagyok hogy mi a fene van a főszereplővel, mik ezek a rémálmok. Most jutottam be a városba.
Na, kicsit jobban utánanéztem, aztán sikerült megvenni kicsit olcsóbban. De nem 28, hanem 32 dollárért. (Kuponnal!) Hát ez van. :D Viszont imádom a Forgotten Realms világát, és ha a sztori tényleg jó (nekem mindig az a legfontosabb, elvégre magam is történeteket írogatok), akkor már megérte. Ha a multi meg a pályaszerkesztő is jó, az csak a ráadás. :D
Nem tudom, hogy működik ez, de a greenmangaming szabályzata szerint ilyen esetben nem kapom meg a kódot, és én nem szeretnék kockáztatni. Amúgy is kockázatos, bár vásároltam már ilyen helyről, és az okés volt.
Ui. :greenmangamingről kuponnal és proxyval 28 dollár volt a játék nekem. Proxyval regelj és azzal is aktivald az accountot. Rakd be a kosárba a játékot majd proxy nélkül fizess és dollár marad.
Én úgy mentem bele a játékba, hogy a D&D szabályait nem igazán ismerem.
A grafika nem túl ütős, de nem vészes. Minden másban viszont eddig szerintem szórakoztató darab lett. Történet kifejezetten tetszik és annak megvalósítása is ötletes. Párbeszédek szépen el lettek találva. Ezeket mondjuk el is várja az ember ettől a világtól.
Coopot eddig egyszer sikerült kipróbálnom azt is egy random illetővel, de nem volt ott sem gond. Csudás kalandokat éltünk át egy barlang rendszerben, amit elleptek a zsoldosok.
Meglepően humoros is lett a játék helyenként és ez nem csak a párbeszédekben jön ki, hanem igyekeztek vizuálisan is megcsinálni.
Beépített pálya készítő exploitolható és lehet olyat csinálni amivel nagyon hamar (lásd 1 óra alatt) baromi nagy szintű leszel és sok pénzzel. Ez persze tönkre is teszi a kampány kihívását (ami nem sétagalopp, tényleg nehéz tud lenni, hatalmasakat ütnek a mobok)
Gyógyításból hamar" ki lehet fogyni" egy csata alatt, így egy pár potion nem árt ha van, mert nem biztos hogy túléled cd végét.
Játékosok által készített pályák sokat fognak dobni az újrajátszhatóságon. Neverwinter onlineban a játékos által készített kalandok gyakran jobbak is voltak, mint a fejlesztőké.
Most ennyi jut eszembe a játékról, ami segíthet eldönteni, hogy tényleg érdekel-e ez téged. :)
Steamen vegyesek a kritikák, gyanítom, a nagy D&D-éseknek nem elég D&D-és. Engem viszont meggyőztek a videók. Csak nem szeretnék úgy rákölteni tízezret, hogy aztán pofára esek. :S
Na mivan srácok nyomatja valaki? :)
én nyomom van egy 13-as Wiz és 8-as palám! frankó lesz! igaz a loot system undorító...mindenki NInja kb.....én marha meg ajánlgatom a cuccokat amik nem jók a karimnak...és mire harc után távolról lootolnék legalább 1 ládát már mind üres és basznak válaszolni ha megkérdezem van-e valami mage-nek....így saját dungeon crawl-ban szoktam lootolni magamnak :S
a hétvégén head start acces, az előrendelők közül játssza valaki?
Remek, csúszott a megjelenés október 22-re...:( Gyanítom, hogy a M&MH VII-el nem akartak egy napon megjelenni, kölcsönösen rontották volna a bevételeket. De már annyira vártam!
Ui: ja és simán megadsz egy kamu amcsi címet és megveszed 36 dollárért 36 euró helyett :D
a DM tool keményen odabasz! a játék is fincsi!
nagyon brutál modulokat lehet vele csinálni! Utoljára szerkesztette: StrikeFor, 2015.09.19. 18:42:09
Pont én is akartam linkelni... Lehet, hogy egyedül vagyok vele de nekem eddig jobban bejön ez a játék mint a Pillars of Eternity, talán a lore miatt is.
Jó ez igaz bár a mostani játékoknál már nem rossz a grafika directx 9 en se, ehhez képest nem annyival szebb a látvány mint amennyivel drágább egy új 250- 350 ezres játékgép. Bár talán úgy lenne a helyes megfogalmazás hogy a mai magyar fizetésekhez képest elszaladtak a számítógép árak.
A mainstream más tészta. Erőltetni kell a modern hw-t, hogy fejlődjön az ipar, technológia. Különben még mindig '91-es prince of persia klónokkal játszanánk:)
Igen ez nagyon jó hír. Másik fórumtémában épp arról beszélgettünk mennyire rákényszerítik mostanában az embereket a 4 magra meg a direcx 11 re. (Far cry4, Dragon Age, Dying Light, Lex.Mortis stb) rákényszerítve egy több százezres gépre. A két mag és a DIrect X 9 kompatibilitás roppant megnyugtató. Meg nagyobb is lesz ezáltal a játéktábora.
Minimum: OS: Windows XP SP3 or higher Processor: Intel Core2 Duo E7500 or equivalent Memory: 2048 MB RAM Graphics: HD Intel Graphics 5100 or NVIDIA® GeForce® 9800 GTX+ (768 MB) or ATI™ Radeon™ HD 4850 or equivalent DirectX: Version 9.0c Network: Broadband Internet connection Hard Drive: 15 GB available space Sound Card: DirectX9c compliant
Recommended: OS: Windows 7 or higher Processor: Intel i5 2400 or better Memory: 8192 MB RAM Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 750 1GB ram or or ATI™ Radeon™ HD 6970 or better DirectX: Version 9.0c Network: Broadband Internet connection Hard Drive: 15 MB available space Sound Card: DirectX9c compliant
De az hogy lesz KM (vagy DM mindegy hogy mondjuk) nem jelenti hogy lenni kell szervereknek is, lehet csak hálózatba összetoltok 5 gépet vagy IP-t és mehettek együtt zúzni
Ó én is pont most akartam regizni ezt a fórumot :) Igazi ínyencség a videó, azt nem értettem ugyan hogy a 20 oldalú kockával mit dobtak ott a képen, de végre valami igazi klasszikus a sok bohóckodás rpg után. Könyörgöm induljon el dual core 2 n !!! Pleaseee.
Tapasztalatom szerint egy átlag user sehogy se fogja használni mint ahogy az asztali szerepjátéknál se szokott mindenki KM lenni, ahhoz átlag feletti fantázia szükséges vagy sok éves tapasztalat, hogy jól müködö modulokat készits.
Számomra érdektelen, mert még az NWN-ben sem próbáltam ki 6-7 osztálynál többet és a fajokkal sem szórakozom. Emberként nem tudom elépzelni, hogy elf karakterrel játszak.
Az NWN-ben is volt DM mód tudtommal, senki nem használta. Lehet, hogy ezt a nagyon elméleti lehetőséget most ennyire nyomják? Nem vágom, hogy egy ennyire komplex valamit hogyan tudnak annyira leegyszerűsíteni, hogy az átlaguser is tudja használni.
Coopban még soha nem toltam RPG-t ezért nekem az egész téma új.
Az single rész egyértelmü, hogy fog müködni a coopnál meg mint írják valós idöben tud a KM helyzeteket kialakitani. Mivel én csak a megszokott társakkal szoktam coopozni ez nagyon király lesz viszont ha idegenekkel kerülsz össze akkor cumizhatsz miatuk de ez minden játéknál igy van.
Én inkább azt nem értem miért csak öt faj és hat classes lesz a játékban mikor jelenleg a D&D 5th-ben 9 faj és 12 classes van.
Hogyan tud a játék tempójával lépést tartani a KM? Az NWN2 Aurora toolset elvielg fantasztikus dolgokra képes, csak az átlagfelhasználó számára használhatatlanul komplex. Nem vágom, hogy a KM hogyan fog működni ebben. Vagy előre megírt modulok lesznek tömegében és lehet KM-ként illetve játékosként csatlakozni? Mi akardályozza azt meg, hogy ne szadisták élvezet legyen, hog nelehetetlen kihívásokkal telepakolt izé legyen a végeredmény?
Az n-Space és a Digital Extremes gondozásában készülő játék még ebben az évben tiszteletét teszi majd PC-n, ahol 4-fős partik nézhetek majd farkasszemet egyetlen mesélővel és az általa kidolgozott kalanddal. A már megszokott 4v1 rendszert úgy alakítják ki, hogy mindkét oldal számára élvezetes legyen, megfelelő szabadságot biztosítson, de azért a megfelelő szabályokat kövesse. Ha a parti egy bűntényt indul felgöngyölíteni, akkor a kaland végére nem köthetnek ki egy sárkány barlangjában, de a mesélőnek rengeteg lehetősége lesz, hogy izgalmassá tegye a kalandot és szükség esetén segítse a játékosokat. A KM-ek megváltoztathatják az összecsapásokat, módosíthatják a szörnyeket, csapdákat helyezhetnek el, jutalmazhatják vagy büntethetik a csapat tagjait. A kezelőfelületen valós időben zajlanak a módosítások, nincs szükség előre megírt dolgokra, de ha kedvünk tartja, akár egy teljes kampányt is összeállíthatunk. A játékosok legfeljebb négyen vághatnak neki a kalandnak, de természetesen lehetőség lesz a klasszikus szerepjátékokban megszokott egyjátékos módra is, ahol a csapatunk többi tagját az AI irányítja. Dan Tudge, az n-Space elnöke korábban a BioWare csapatát erősítette, így van már némi tapasztalata a szerepjátékokban. "A Dragon Age: Origins a Baldur's Gate szellemi örököse akart lenni, amit úgy gondolom, sikerült is elérnünk. Most is ez a cél. A játék fontos részét képezi a a csapat alapú taktikai harc, az idő megállítása és a karakterfejlődés, de nagy lesz a hangsúly a történeten is." - mondta Tudge.
Arról egyelőre nem sokat árultak el, hogy a narratíva, illetve a szóló és többjátékos kalandok pontosan hogyan kapcsolódnak majd össze. A játékmechanikák a D&D 5. kiadására épülnek majd, a gyakorlott Forgotten Realms játékosok pedig biztosan rengeteg ismerős helyszínnel és momentummal találkozhatnak. A későbbi bővítést DLC-kkel akarják megoldani. A Sword Coast Legends megjelenés 2015-ben várható Steamen és más digitális értékesítéssel foglalkozó platformokon.-gs
Ha azt mondom igéretesnek tünik keveset mondtam... Utoljára szerkesztette: wedge31, 2015.02.12. 23:58:22